جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۸:۴۷Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای ارانیکو 6 دی 1395 - eranico.com

ارانیکو 29 اسفند 1393 ارانیکو 29 اسفند 1394 ارانیکو 31 فروردین 1395 ارانیکو 31 اردیبهشت 1395 ارانیکو 31 خرداد 1395 ارانیکو 31 تیر 1395 ارانیکو 31 مرداد 1395 ارانیکو 31 شهریور 1395 ارانیکو 30 مهر 1395 ارانیکو 30 آبان 1395 ارانیکو 30 آذر 1395 ارانیکو 30 بهمن 1395 ارانیکو 30 اسفند 1395 ارانیکو 1 دی 1395 ارانیکو 2 دی 1395 ارانیکو 3 دی 1395 ارانیکو 4 دی 1395 ارانیکو 5 دی 1395 ارانیکو 6 دی 1395 ارانیکو 7 دی 1395 ارانیکو 8 دی 1395 ارانیکو 9 دی 1395 ارانیکو 10 دی 1395 ارانیکو 11 دی 1395 ارانیکو 12 دی 1395 ارانیکو 13 دی 1395 ارانیکو 14 دی 1395 ارانیکو 15 دی 1395 ارانیکو 16 دی 1395 ارانیکو 17 دی 1395 ارانیکو 18 دی 1395 ارانیکو 19 دی 1395 ارانیکو 20 دی 1395 ارانیکو 21 دی 1395 ارانیکو 22 دی 1395 ارانیکو 23 دی 1395 ارانیکو 24 دی 1395 ارانیکو 25 دی 1395 ارانیکو 26 دی 1395 ارانیکو 27 دی 1395 ارانیکو 28 دی 1395 ارانیکو 29 دی 1395 ارانیکو 30 دی 1395 
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۱:۵۸    
چکیده: نمایندگان مردم در خانه ملت وظایف و اقداماتی که دولت برای تحقق خودکفایی در محصولات کشاورزی را باید انجام دهد، تعیین کردند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۱:۲۸    
چکیده: رئیس جمهور ارمنستان از احتمال امضای یک موافقتنامه موقت بین ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیایی برای ایجاد یک منطقه آزاد تجاری خبر داد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۱:۰۸    
چکیده: در صورت تصویب مصوبه کمیسیون تلفیق مجلس در صحن علنی درباره قیمت گذاری خوراک گاز واحدهای پتروشیمی ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۰:۳۸    
چکیده: قیمت اتیلن در تاریخ 23 دسامبر با افت و خیر اندک در آسیا روبه رو شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۰:۲۸    
چکیده: از چهارشنبه هفته جاری براساس مصوبات ستاد تنظیم بازار، صادرات گندم ایرانی از طریق رینگ صادراتی بورس کالای ایران آغاز خواهد شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۰:۰۸    
چکیده: رییس خدمات فنی شرکت پتروشیمی کارون گفت: به زودی محصولات متنوع MDI از طرف شرکت پتروشیمی کارون که زیر مجموعه شرکت هلدینگ خلیج فارس است به بازار ارائه خواهد شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۹:۴۸    
چکیده: مدیر برنامه ریزی و نظارت راهبردی ایمیدرو گفت: برای تکمیل زنجیره ارزش بخش معدن کشور، نیاز به سرمایه گذاری 50 میلیارد دلاری وجود دارد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۷:۰۷    
چکیده: بانک مرکزی در گزارش تحولات بازار مسکن شهر تهران در آذرماه امسال اعلام کرد: واحدهای کمتر از 80 متر در صدر معاملات مسکن قرار دارند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۲:۳۷    
چکیده: تجارت خارجی ایران سومین فصل سال 95 را با تراز تجاری مثبت نه چندان محسوس به پایان رساند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۲:۰۷    
چکیده: در سال های نه چندان دور، رسم بر این بود که کارکنان به محض دریافت حکم بازنشستگی با دنیای کار خداحافظی می کردند و فصل جدیدی از زندگی خود را آغاز می کردند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۰:۵۷    
چکیده: نمایندگان دولت و بخش خصوصی توافق کردند مهلت بازپرداخت حداقل 10 درصد از تسهیلات معوق ارزی بخش خصوصی از محل صندوق توسعه ملی تا پایان شهریور96 تمدید شود؛ این پیشنهاد جهت تصویب به دولت می رود.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۰:۳۷    
چکیده: وزیر اقتصاد و دارایی اظهار می کند که از وضعیت معاش مردم راضی نیست ولی با توجه به شرایط تحریم ها و کاهش شدید قیمت نفت و به دنبال آن کاهش درآمد دولت ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۹:۳۷    
چکیده: تولید واقعی صنعت پتروشیمی از ابتدای سال تا پایان آبان بالغ بر 33 میلیون و 155هزار تن بوده است که این میزان تولید برابر با 73 درصد ظرفیت اسمی و 85 درصد برنامه بوده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۹:۰۷    
چکیده: 88 هزار بنگاه تولیدی کوچک مقیاس که دارای پروانه بهره برداری هستند، 42 درصد اشتغال و 17 درصد ارزش تولیدات صنعتی کشور را به خود اختصاص داده اند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۸:۵۷    
چکیده: انتخاب یک خودرو از میان گزینه های موجود در بازار شاید یکی از دشوارترین خریدهای ممکن باشد؛ چرا که اغلب باید بانگاهی بلند مدت به ماجرا نگریست.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۸:۵۷    
چکیده: رئیس بخش تحقیقات سبزی، صیفی و حبوبات آبی موسسه تحقیقات، اصلاح و تهیه نهال و بذر کشور از تولید 13 رقم جدید خبر داد و گفت: سالانه 73 میلیون تن انواع محصولات کشاورزی در کشور تولید می شود.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۸:۳۷    
چکیده: نائب رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 96 گفت که کلیات این لایحه شنبه آینده در دستور کار کمیسیون قرار دارد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۸:۳۷    
چکیده: سرپرست مرکز نوغانداری وزارت جهاد کشاورزی گفت: با حمایت هایی که طی 3 سال اخیر برای پرروش پیله کرم ابریشم انجام شد، در سال 94 ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۸:۰۷    
چکیده: آخرین گزارش بانک مرکزی نشان می دهد روند تورم نقطه به نقطه با افزایش جزئی همراه بوده اما تورم ماهانه به بیشترین مقدار در یک سال و نیم اخیر رسیده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۷:۵۷    
چکیده: تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران روز دوشنبه 6 دی ماه معامله 13 هزار و 247 تن ذرت دانه ای به ارزش بیش از 92 میلیارد ریال در قالب گواهی سپرده کالایی را تجربه کرد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۷:۵۷    
چکیده: خودروسازان داخلی در حالی هنوز هم با مشکل نقدینگی دست و پنجه نرم می کنند که علاوه بر اموال مازاد ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۶:۵۷    
چکیده: رئیس موسسه تحقیقات، اصلاح و تهیه نهال و بذر گفت: سالانه بین 90 تا 100 میلیون دلار بذر سبزی و صیفی وارد کشور می شود.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۶:۳۷    
چکیده: 10 ماموریت جدید برای بانک عامل بخش مسکن، با هدف پایان دادن به خلأ کارگردانی بازار ملک پیشنهاد شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۶:۲۷    
چکیده: تازه ترین گزارش منتشره بانک مرکزی از تحولات ارزی ایران حاکی از رشدی بین 400 تا حدود 3900 درصدی سه ارز اصلی دلار، یورو و پوند اصلی طی 30 سال گذشته است ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۵:۵۷    
چکیده: از مجموع 190 میلیون تن تولید جهانی آبزیان، حدود یک میلیون تن آن که معادل نیم درصد است، به ایران تعلق دارد که در سال جاری با کاهش روبه رو نبوده و همچنان وجود دارد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۵:۴۷    
چکیده: نسخه الکترونیکی شماره 681 نشریه خبری - اقتصادی آلومینیوم در سایت ارانیکو منتشر شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۵:۳۲    
چکیده: واله، غول برزیلی این شرکت چندملیتی معدنی و فلزی و بزرگترین تولیدکننده سنگ آهن و نیکل جهان در هفتادوچهارمین سال فعالیت خود، هر چه بیشتر بازار سنگ آهن دنیا را به تسخیر درمی آورد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۵:۲۲    
چکیده: رئیس شورای رقابت با اعلام اینکه در اردیبهشت ماه سال آینده در صورت تغییر متغیرهای قیمتی اقدام به افزایش یا کاهش قیمت خودرو خواهیم کرد ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۵:۰۲    
چکیده: گزارش 9 ماهه تجارت خارجی نشان می دهد که تراز تجاری ایران بار دیگر در مرز صفر قرار دارد به طوری که با مثبت شدن روند واردات نسبت به مدت مشابه سال گذشته تراز تجاری ایران به حدود مثبت 55 میلیون ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۴:۵۲    
چکیده: نماینده اداره کل گمرکات کرمان در شهرستان جیرفت گفت: نخستین محموله محصولات جالیزی شامل خیارسبز به وزن 20 تن به مقصد کشور روسیه صادر شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۴:۴۲    
چکیده: در حال حاضر هزینه تولید هر بشکه نفت در برخی نقاط از میادین نفتی شیل آمریکا، به 15 دلار رسیده یعنی به هزینه تولید نفت درخاورمیانه نزدیک شده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۴:۳۲    
چکیده: عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به اینکه مجلس شورای اسلامی با رانت خوراک گاز واحدهای پتروشیمی مقابله می کند ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۴:۰۲    
چکیده: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مصرف پایه شیر و لبنیات باید برای همه آحاد جامعه در دسترس باشد و افزایش قیمت ها نباید به گونه ای شکل گیرد که باعث حذف مصرف کنندگان شود.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۳:۵۷    
چکیده: به گفته رئیس سازمان برنامه و بودجه در نیمه نخست سال جاری درآمدهای نفتی به دلیل افت درآمد دولت در نیمه دوم سال گذشته به صورت پیش فروش مصرف شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۳:۳۷    
چکیده: معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: دخالت های دولت در گذشته در مورد مکانیزم قیمت گذاری محصولات معدنی و فلزی مانع توسعه معادن شده بود.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۴۷    
چکیده: در حالی با انباشت گوجه فرنگی های رسیده در بازار و افت قیمت این محصول مواجه هستیم که با توجه به تعطیلی کارخانه های کنسرو رب گوجه فرنگی و فعالیت فصلی آنها، امکان کنسرو این محصول وجود ندارد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۳۷    
چکیده: مدیر عامل آلومینیوم ایران از زمان بندی خروج 76 دیگ از خط 4 این شرکت از نیمه تابستان امسال خبرداد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۲۷    
چکیده: سال گذشته این موقع سرمایه گذاران نگرانی وقوع رکود در آمریکا بودند، در حالیکه ارز چین تحت فشار نزولی شدیدی قرار گرفته بود و هراس از فرود سخت دومین اقتصاد بزرگ جهان ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۱۷    
چکیده: نماینده ساری در مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش واحدهای مرغداری در راستای افزایش تولید ایده خوبی بود تا کشور را به خودکفایی در این حوزه برساند اما حمایت های لازم از این بخش صورت نگرفته است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۰۷    
چکیده: مدیر برنامه ریزی و نظارت راهبردی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران گفت: در هشت ماهه امسال صادرات زنجیره معدن و صنایع معدنی با رشد 34 درصدی نسبت به دوره مشابه پارسال از مرز 4 ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۱:۵۷    
چکیده: جزئیات عرضه در بورس کالا در تاریخ 95/10/6 در سایت ارانیکو منتشر شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۱:۱۷    
چکیده: رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار گفت: با وجود آنکه در اجرای این قانون مشکلاتی وجود دارد، لذا تا به امروز این سیاست موفقیت آمیز نبوده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۱:۱۷    
چکیده: رییس مرکز اصناف و بازرگانان ایران برخی اخبار منتشر شده مبنی بر تمدید مهلت زمان تعیین شده برای واردکنندگان داخلی برای کسب نمایندگی مستقیم از خودروسازان خارجی را، تکذیب کرد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۱:۰۷    
چکیده: نیاز داخلی به زغال سنگ در واحدهای مصرفی به خصوص کوره های فولاد به جایی رسیده است که مجری طرح زغال سنگ طبس حتی با افتتاح این واحد زغال سنگ هم می گوید تا تحقق اهداف افق 1404 چهار میلیارد تن زغال ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۰:۱۶    
چکیده: در مبادلات روز گذشته اغلب تولید کنندگان فولاد مقاطع و شمش تولیدی خود را بدون تغییر نرخ در بازار غیر رسمی عرضه کردند ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۹:۵۶    
چکیده: براساس جدیدترین ارزیابی های صورت گرفته از کیفیت خودروهای سواری تولیدی در آبان ماه امسال، مشخص شده که 11 مدل از حدود 30 مدل خودروی سواری تولیدی و مونتاژی در پایین ترین سطح کیفی قرار دارند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۹:۵۱    
چکیده: قیمت گوشت گوسفندی بار دیگر در حال اوج گرفتن است و درحالی که برخی دلیل این امر را نبود دام عنوان می کنند، وزارت جهاد این امر را تکذیب می کند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۹:۵۱    
چکیده: اگرچه مدت طولانی است که نماد بانک ها در بورس به دلیل ناهماهنگی با استانداردهای صورت های مالی بانک مرکزی بسته است، خبرها حکایت از بازگشایی قریب الوقوع نماد بانک ها در بورس طی روزهای آتی دارد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۹:۳۹    
چکیده: سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان خراسان جنوبی را می توان رخداد مهمی به شمار آورد که مجددا جایگاه این منطقه مغفول معدنی را آشکار می کند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۹:۳۹    
چکیده: رشد اقتصادی 7/4 درصدی کشور که از بستر نفت خام و صنایع بزرگ تغذیه می شود تاکنون تاثیر چندانی بر صنایع کوچک و زنجیره ارزش نداشته و باید بالا بودن نرخ بیکاری مشهود و نامشهود را یکی از خروجی های ...