چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۱۷:۴۱May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای اصفهان امروز آنلاین 23 بهمن 1396 - esfahanemrooz.ir

اصفهان امروز آنلاین 28 اسفند 1393 اصفهان امروز آنلاین 29 اسفند 1394 اصفهان امروز آنلاین 30 اسفند 1395 اصفهان امروز آنلاین 1 فروردین 1396 اصفهان امروز آنلاین 31 اردیبهشت 1396 اصفهان امروز آنلاین 31 خرداد 1396 اصفهان امروز آنلاین 31 تیر 1396 اصفهان امروز آنلاین 31 مرداد 1396 اصفهان امروز آنلاین 1 شهریور 1396 اصفهان امروز آنلاین 30 مهر 1396 اصفهان امروز آنلاین 30 آبان 1396 اصفهان امروز آنلاین 30 آذر 1396 اصفهان امروز آنلاین 30 دی 1396 اصفهان امروز آنلاین 28 اسفند 1396 اصفهان امروز آنلاین 1 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 2 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 3 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 4 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 5 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 6 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 7 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 8 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 9 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 10 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 11 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 12 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 13 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 14 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 15 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 16 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 17 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 18 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 19 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 20 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 21 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 22 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 23 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 24 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 25 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 26 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 27 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 28 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 29 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 30 بهمن 1396 
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۵:۱۵    
ترکیب تیم فوتبال ذوب آهن برای دیدار با لوکوموتیو ازبکستان مشخص شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۰:۲۹    
سیدعلی خمینی در همایش روحانیت و انقلاب گفت: : بعضی از افراد تصور می کنند هرکسی که روحانی است و عمامه به سر دارد به حکومت وصل است و وضعش خوب است و از داخل خبر ندارند ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۰۹:۳۹    
سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور با اشاره به تاریخ اعتبار کارت های ملی صادر شده گفت: به هیچ عنوان مهلت تعویض کارت هوشمند تمدید نخواهد شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۰۹:۰۹    
مدیر خرید مواد اولیه شرکت ذوب آهن اعلام کرد: ذوب آهن نیاز مبرم به سنگ آهن دارد و خواستار واگذاری پهنه معدنی به این مجموعه هستیم
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۰۹:۰۲    
در 12 فروردین 1384، رضا اردکانیان، معاون وقت وزیر نیرو در گفت و گو با رسانه ها ضمن تأکید بر وقوع سیلی کم سابقه در رودخانه کارون به حجم 21 هزار متر مکعب در ثانیه ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۶:۰۵    
تخم مرغ راحت ترین و سریع ترین غذا برای هر خانواده ای است که در بین کودکان نیز طرفدار بسیاری دارد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۲:۳۶    
این جشنواره به افسانه ای مربوط به شورش های قرن 12 برمی گیرد که در پی ملاقات بارونی با یک دختر دهقان در شب ازدواج او رخ می دهد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۲:۳۳    
رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: متهمان از طریق تصادف ساختگی توانستند در برخوار، بیش از 20 میلیارد تومان از شرکت های مختلف بیمه دریافت کنند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۲:۱۲    
خانواده عروس همه را دعوت کرده است تا جهیزیه دخترشان را ببینند. آنها کلی هزینه کرده اند تا برای دخترشان بهترین لوازم را در اول زندگی تهیه کنند تا به قول خودشان آبروی دخترشان سر جایش باشد
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۱:۵۴    
مدیر عامل بانک رفاه گفت: بانک ها بزرگترین رکن تجهیز منابع هستند و هرچقدر که عملکرد بانک ها مثبت باشد این نقش پُررنگ تر می شود.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۱:۵۱    
نخستین عمل جراحی خارج کردن جسم خارجی در فضای گردن به روش Navigation Surgery در استان اصفهان در مرکز آموزشی درمانی الزهرا(س) انجام شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۰:۲۲    
معاون اجتماعی بهزیستی اصفهان از کشف یک مورد کودک آزاری در خمینی شهر خبر داد که به علت ضایعات دلخراش جسمی و روحی هم اکنون مراحل درمان را سپری می کند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۰:۱۹    
بسیاری از افراد از بهترین زمان برای دوش گرفتن آگاهی ندارند، برخی تصور می کنند بهترین زمان آن ابتدای صبح است و بعضی دیگر انتهای شب و قبل از خواب را بهترین زمان آن می دانند ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۰:۱۰    
فرمانده انتظامی استان اصفهان از انهدام باند هشت نفره سارقانی که اقدام به سرقت های خشن و مسلحانه از کارگاه های صنعتی می کردند در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان خبر داد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۰۹:۳۵    
سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه اصل 59 قانون اساسی مربوط به اعمال اختیارات قوه مقننه است، نسبت به بخشی از سخنرانی رییس جمهور در راهپیمایی 22 بهمن واکنش نشان داد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۰۹:۲۶    
رییس فراکسیون امید مجلس با ابراز تاسف از درگذشت کاووس سیدامامی در بازداشت خواستار بررسی این موضوع از سوی دادستان و نهادهای نظارتی در قوه قضاییه و همچنین ارائه هرچه سریعتر گزارشی در این باره شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۰۹:۱۷    
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: در ایران 7 میلیون نفر از جمعیت بالای 15 سال و 100 هزار نفر نوجوان 13 تا 15 سال سیگار مصرف می کنند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۰۹:۱۱    
وزیر صنعت اعلام کرد: تغییر در نظام تعرفه های گمرکی با توجه به بازتاب های قابل ملاحظه ای که ایجاد می کند، با رأی هیئت عمومی دیوان ممکن و مقدور نیست.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۰۷:۵۶    
با تلاش کارکنان واحد تعمیرات عمومی و ساختمان شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه اصفهان، سد رسوب گیر در کیلومتر 400+249 مسیر خط لوله انتقال نفت خام مارون اصفهان در نزدیکی روستای دوپلان احداث شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۲۰:۲۹    
بانک مرکزی اسامی خریداران ارز به همراه میزان ارز معامله کرده از ابتدای امسال تا 17 دی سال جاری را به سازمان امور مالیاتی ارسال کرد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۲۰:۲۶    
تازه ترین کنسرت گروه موسیقی چارتار به خوانندگی آرمان گرشاسبی، 19 و 20 بهمن ماه و طی چهار سانس با اجرای قطعات آلبوم جدید خود با عنوان دریا کجاست در سالن همایش های برج میلاد تهران به روی صحنه رفت.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۲۰:۲۳    
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس از تائید خودکشی"کاووس سید امامی" از سوی نمایندگان مجلس خبر داد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۲۰:۲۳    
جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: مشمولانی که سابقه جبهه و یا تجمیع جبهه،جانبازی و آزادگی والدین آنان به امتیاز 28 و 29 می رسد از امروز می توانند با مراجعه به یگان خدمتی والدین ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۲۰:۲۰    
رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت که جلسه امروز (دوشنبه) با علی کریمی "یک جلسه یاده برای یک پرونده معمولی" بود.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۲۰:۱۷    
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خواستار ارائه توضیحات وزرای اطلاعات و دادگستری درباره خودکشی دکتر سیدامامی در زندان و همچنین اتهام جاسوسی وی شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۲۰:۱۷    
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی از وضعیت آب شرب اصفهان انتقاد کرد و گفت: برای آب شرب این استان فکری شود.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۲۰:۱۴    
از نگاه سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان این تیم به سه دلیل مغلوب الدحیل قطر شده است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۲۰:۱۱    
تیم فوتبال ذوب آهن پیروزی برابر الدحیل قطر را در دو دقیقه با شکست عوض کرد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۷:۰۷    
با اعلام رییس مجلس، بررسی هدفمندی یارانه ها در بودجه 97 به روزهای آینده موکول شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۶:۵۲    
در جدول رتبه بندی کسب و کارها و استارتاپ های نوین ایرانی نام اپلیکیشنی به چشم می خورد که مرزهای موفقیت در ایران را بسیار سریع و قدرتمندانه شکست ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۶:۴۳    
یک مقام ارشد عربستان گفت، مقام های سعودی انتظار دارند 13 میلیارد دلار (50 میلیارد ریال عربستان) تا پایان سال جاری میلادی از پاکسازی ضد فساد و توافق با شاهزاده ها و تجار و مقامات عربستان به دست آورند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۶:۴۳    
رئیس کانون درمانگران اعتیاد ایران گفت: دولت در اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر در کشور سیاست درستی را در پیش گرفته اما باید در عمل نیز به این موضوع بدرستی پرداخته شود.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۶:۴۰    
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: ساختمان جدید شعبه 23 تأمین اجتماعی تهران یکی از املاک بلاتکلیف و دارای معارض بود که با اقدامات صورت گرفته این ساختمان رفع معارض شد و برای خدمت رسانی به بیمه شدگان و ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۶:۴۰    
وزیر کشور عراق با اشاره به بازداشت بیش از 1000 داعشی و اخذ اطلاعاتی مهم و حساسی از آنها، تاکید کرد، نیروهای امنیتی هیچ گونه عملیاتی در خارج از مرزهای کشور ندارند و تنها گاهی اطلاعات لازم را برای ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۶:۳۷    
فرشته طائرپور درباره ی برخی حواشی نوع حضورش بر سن اختتامیه فیلم فجر توضیحاتی داد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۶:۳۷    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از رقابت بیش از 243 هزار داوطلب آزمون دکتری 97 خبر داد و گفت: آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال 97 صبح روز جمعه 4 اسفند ماه 96 در 55 شهرستان کشور برگزار می شود.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۶:۳۴    
اکبر عبدی می گوید که مقام معظم رهبری دوبار جویای حال او در زمان بیماری شده است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۶:۳۴    
آلون بن دیوید، در روزنامه معاریو نوشته اسرائیلی ها به این مسئله عادت کرده بودند که هیچکس در منطقه توانایی تهدید کردن جنگنده هایمان را ندارد ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۶:۲۸    
فعال بازار کار با بیان جزئیات نحوه محاسبه عیدی کارگران پاره وقت و ساعتی در پایان سال گفت: مطابق ماده 39قانون کار، مزد و مزایای کارگرانی که به صورت نیمه وقت یا کمتر از ساعات قانونی کار کرده اند ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۶:۲۸    
مهناز افشار از نحوه پخش مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر در تلویزیون و نشان ندادن تصاویر بازیگران زن گلایه کرد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۶:۲۵    
مردان یک قبیله سعودی هرگز صورت مادران، همسران و خواهران خود را نمی بینند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۶:۲۵    
وزیر خارجه ترکیه ضمن محکوم کردن حمایت آمریکا از گروه تروریستی پی وای دی-پ ک ک از ایالات متحده خواست تا اعتماد از دست رفته در روابط با ترکیه را احیا کند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۶:۲۵    
سناتور آمریکایی با متهم کردن کشورمان به دست داشتن در سرنگونی جنگنده های اسرائیلی، خواهان اتحاد و حمایت بیش از پیش آمریکا از اسرائیل شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۶:۲۲    
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در مورد تنبیه یک دانش آموز ایجرودی گفت: پرونده معلم متخلف به مراجع قانونی ارسال می شود.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۶:۲۲    
طبق اعلام بانک مرکزی، دستور پرداخت و انتقال وجه بین بانکی مشتریان ساعت 14 روزهای اداری انجام می شود.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۶:۱۹    
وزیر خارجه آمریکا بر این باور است که کره شمالی باید درباره زمانی که آماده مذاکره با ایالات متحده است، تصمیم گیری کند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۶:۱۶    
این هفته ترمز افزایش قیمت خودروهای داخلی فعلاً با افزایش عرضه خودرو کشیده شده و بازار شاهد افزایش قیمتی در انواع محصولات نبوده است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۶:۱۶    
بازیکن ملی پوش تیم فوتبال احمد گروژنی روسیه در تمرین تیم سپاهان شرکت کرد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۶:۱۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه از حضورمحمد جواد ظریف در کنفرانس بازسازی عراق خبرداد و گفت: جمهوری اسلامی ایران به نقش حمایتی و سازنده خود برای کمک به بازسازی و توسعه اقتصادی عراق ادامه خواهد داد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۶:۰۷    
سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: به کمیته انضباطی آمدم تا آنها را ما را روشن کنند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۶:۰۴    
بانک مرکزی اعلام کرد: دریافت کارمزد استعلام اطلاعات مربوط به مشتریان از سازمان ثبت احوال کشور توسط بانک ها و موسسه های اعتباری ممنوع است و این اقدام با بخشنامه های پیشین مغایرت دارد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۶:۰۴    
سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: با وجود اینکه امتیاز ما برنمی گردد اما اعتراضمان به داوری را به فدراسیون فوتبال اعلام کرده ایم.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۶:۰۲    
معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده با بیان این که گفت وگوهای بسیاری با حوزه های علمیه انجام داده ایم تا موانع و چالش های پیش رو رفع و قوانین را اصلاح کنیم ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۶:۰۲    
پزشک تیم فوتبال سپاهان گفت: بینی سیاوش یزدانی دچار شکستگی ظریفی شده است، اما نیاز به استراحت و درمان جدی ندارد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۶:۰۲    
رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایجاد یأس عمومی استراتژی دشمنان این ملت است، گفت: ملت ایران با حضور در راهپیمایی 22 بهمن پیام روشنی به رفتار سبک آمریکایی ها داد البته آمریکایی ها بی آبروتر از آن ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۵:۵۹    
رییس مرکز اورژانس استان اصفهان گفت:خودروی پیکان با راننده 16 ساله در نایین واژگون و سه سرنشین آن مصدوم شدند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۵:۵۶    
دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی اصفهان از 26 تا 29 بهمن ماه در محل نمایشگاه های بین المللی این استان واقع در پل شهرستان برگزار می شود و این استان بار دیگر به عنوان پایتخت صنعت نساجی کشور ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۵:۵۱    
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: کدامیک از تیم های ایران به اندازه سپاهان قهرمانی دارند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۵:۵۱    
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل گفت: حضور ایران در سوریه برای دفاع از خط مقاومت بر اساس توافق جمهوری اسلامی ایران و سوریه ادامه خواهد داشت.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۵:۴۸    
در بازار امروز - دوشنبه - دلار و سکه با افزایش قیمت روبرو شدند و سکه تمام با افزایش 25 هزار تومانی، به یک میلیون و 550 هزار تومان رسید ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۵:۴۸    
برخی کشورها هزینه ویزا را مالیات یا عوارض ورود مسافر ، حساب می کنند که درآمد حاصل از آن معمولا برای توسعه گردشگری و در زیرساخت خرج می شود. سیاست مالی که در ایران چندان شفاف نبوده است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۵:۴۵    
مقامات آمریکایی می گوید که ابوبکر البغدادی بر اثر حملات هوایی زخمی شده و به مدت 5 ماه کنترل این گروه را از دست داد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۵:۴۲    
سخنگوی نیروی انتظامی گفت: مخدوش کردن پلاک تخلف نیست بلکه جرمی است که قانونگذار 6 تا 12 ماه حبس تعزیری برای آن درنظر گرفته است
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۵:۳۹    
مشاور امور زنان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بدون اشاره به آماری خاص گفت: همزمان با افزایش مصرف دخانیات، مصرف ماده روانگردان گل بین دختران افزایش یافته است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۵:۳۹    
رییس قوه قضاییه با بیان اینکه مبارزه با فساد وظیفه همه قواست و نباید اجازه داد فساد شکل بگیرد، گفت: رسیدگی به پرونده های مفاسد وظیفه ذاتی دستگاه قضایی است اما می بینیم که گاه وقتی قوه قضاییه به این ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۵:۳۶    
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: قرار دادن کاربری تجاری شبانه روزی در پمپ بنزین ها علاوه بر افزایش توجیه اقتصادی موجب بالا رفتن امنیت این مکان ها خواهد شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۵:۳۳    
یک وکیل دادگستری با اشاره به فراموش شدن لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان در مجلس، گفت: پس از گذشت حدود شش سال از ارسال لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان به مجلس ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۵:۳۰    
عضو جدید هیأت مدیره باشگاه سپاهان گفت: حضورم در باشگاه به عنوان عضو هیأت مدیره، تنها برای کمک به روند تیم فوتبال سپاهان است و دلیل دیگری ندارد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۵:۲۷    
رییس اداره امور آزمایشگاه های محیط زیست استان اصفهان گفت: میانگین شاخص هوای اصفهان با قرار گرفتن بر روی شاخص کیفی 89 سالم گزارش شده است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۵:۲۷    
به دنبال تأیید خبر خودکشی سید کاووس سید امامی از سوی دادستان تهران، سخنگوی قوه قضائیه نیز اعلام کرده موضوع خودکشی این فعال محیط زیست در حال بررسی است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۵:۲۴    
یازده بازیکن اصلی تیم ذوب آهن برای نخستین بازی آسیایی مشخص شدند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۵:۱۸    
سرپرست اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور از پیشنهاد اتحادیه برای اجرای طرحی تحت عنوان "تاکسی امدادگر" به سازمان امداد و نجات هلال احمر خبر داد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۵:۱۵    
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک استان از ابتدای سال جاری تاکنون برای 2300 هکتار از موقوفات استان اصفهان سند مالکیت به نام موقوفه اخذ شده است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۴:۳۹    
رییس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: وزش طوفان محلی با سرعت 70 تا 75 کیلومتر برای فردا و پس فردا در شهرستان های نایین، اردستان و نطنز پیش بینی می شود.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۴:۳۶    
مدیر کل امور حقوقی شهرداری اصفهان گفت: بر اساس قانون شهرداری ها، ادارات دولتی قبل از هر گونه حفاری در شهر باید از شهرداری مجوز دریافت و در مدت زمان مناسب، حفاری صورت گرفته را ترمیم کنند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۴:۳۶    
سرکنسول ایران در شانگهای گفت: پیکر سه دریانورد ایرانی فردا شب با پرواز ماهان به تهران منتقل می شوند و چهارشنبه صبح به تهران می رسند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۴:۳۳    
مدیر عامل سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت:دوره آموزشی کمکهای اولیه و احیاء همگانی جهت پرسنل این سازمان درحال برگزاری می باشد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۴:۳۳    
راهپیمایی باشکوه 22 بهمن در کاشان، با حاشیه ها و تصاویر جذاب فراوانی همراه بود.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۴:۳۳    
سارا بهرامی دیشب در اختتامیه جشنواره فیلم فجر در برج میلاد توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را از آن خود کند؛ او متولد اصفهان است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۳:۳۳    
فرماندار شهرستان برخوار گفت: این شهرستان به دلیل سابقه وقدمت تاریخی، غنای فرهنگی ومذهبی ، عالم خیزی ونخبه پروری ، موقعیت جغرافیایی وارتباطی ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۳:۰۹    
همزمان با سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، پنج دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی شاهین شهر و حومه اضافه و کلنگ زنی دو پروژه عملیات اجرایی شبکه جمع آوری فاضلاب محله امام حسین (ع) و ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۳:۰۰    
باید جمعی از مدیران شهری گرد هم آمده و راهکارهایی را ارائه دهند تا پروژه مترو در دو سال به اتمام برسد
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۲:۵۱    
تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا از امروز کارشان را در معتبرترین فستیوال فوتبال باشگاهی قاره کهن آغاز می کنند ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۲:۴۸    
لادن سلطانی - احساس درد در پشت گلو، صدای خشک و گرفته و بالا رفتن دمای بدن همراه با سرفه از علائم گلودرد است ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۲:۴۵    
روز گذشته مردم انقلابی و ولایتمدار اصفهان از آغاز راهپیمایی 22 بهمن با شوری وصف ناشدنی قدم در جشن پیروزی انقلاب اسلامی گذاشتند و بار دیگر اوج وفاداری خود را به آرمان های انقلاب و نظام در چشم جهانیان ...