جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۶:۳۰Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای اصفهان امروز آنلاین 16 بهمن 1396 - esfahanemrooz.ir

اصفهان امروز آنلاین 28 اسفند 1393 اصفهان امروز آنلاین 29 اسفند 1394 اصفهان امروز آنلاین 30 اسفند 1395 اصفهان امروز آنلاین 1 فروردین 1396 اصفهان امروز آنلاین 31 اردیبهشت 1396 اصفهان امروز آنلاین 31 خرداد 1396 اصفهان امروز آنلاین 31 تیر 1396 اصفهان امروز آنلاین 31 مرداد 1396 اصفهان امروز آنلاین 1 شهریور 1396 اصفهان امروز آنلاین 30 مهر 1396 اصفهان امروز آنلاین 30 آبان 1396 اصفهان امروز آنلاین 30 آذر 1396 اصفهان امروز آنلاین 30 دی 1396 اصفهان امروز آنلاین 28 اسفند 1396 اصفهان امروز آنلاین 1 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 2 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 3 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 4 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 5 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 6 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 7 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 8 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 9 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 10 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 11 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 12 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 13 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 14 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 15 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 16 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 17 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 18 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 19 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 20 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 21 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 22 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 23 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 24 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 25 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 26 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 27 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 28 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 29 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 30 بهمن 1396 
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۵:۴۵    
بارش سنگین برف در مسکو جاده ها و خیابان ها را مسدود کرد. از روز یک شنبه تاکنون مقامات محلی مسکو پانزده هزار دستگاه ماشین برفروب را به همراه د هفتاد هزار کارگر برای پاکسازی خیابان ها اعزام کردند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۲:۵۴    
ساداتی نژاد، نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس گفت: افزایش مالیات تولید کنندگان فشار زیادی بر آنان وارد می آورد و شلیک تیر آخر به تولید است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۲:۲۱    
یک بازیگر زن جشنواره فجر، با لباس اش، به وضعیت کمک رسانی به زلزله زدگان و لباس بقیه سلبریتی ها اعتراض کرده است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۲:۱۸    
رئیس مرکز توسعه دولت الکترونیک وزارت کشور اعلام کرد: به زودی دریافت کپی شناسنامه و کارت ملی در ارایه خدمات دولتی در کشور حذف می شود.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۱:۲۹    
پس از جنجال های به وجود آمده درباره رفتار متفاوت "مژگان صابری" بازیگر فیلم شلعه ور، فضای مجازی پر شده است از طنز و کنایه و حتی توضیح های جدی پزشکی درباره رفتار این خانم بازیگر.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۰:۵۰    
استاندار اصفهان گفت: عزم دولت بر این است که بخش خصوصی باید به عنوان موتور اصلی حرکت های اقتصادی باشد، بنابراین جهت گیری های کلان کشور به ویژه در استان اصفهان در جهت تقویت بخش خصوصی است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۰:۳۲    
یک برند چینی اعلام کرد نسخه جدید موبایل خود با نمایشگر تمام صفحه و بدنه فلزی را در سراسر جهان با قیمت 200 دلار عرضه می کند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۰۹:۴۴    
ائتلاف آمریکایی مدعی مبارزه با داعش اعلام کرد که این گروه تروریستی 98درصد از سرزمین های تحت کنترل خود در عراق و سوریه را از دست داده است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۰۹:۴۴    
وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به حضور خود در نشست بازسازی عراق در کویت گفت: در سوریه نیز می توانیم به همراه روسیه حضور یابیم.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۰۹:۳۲    
روز گذشته فردی با پوشیدن کفن و با به دست داشتن قمه وارد نهاد ریاست جمهوری شد و هرچند توانست از گیت اول عبور کند اما در گیت دوم مورد اصابت گلوله قرار گرفت.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۰۹:۲۳    
معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: هر یک از مسافران نوروزی در صورتیکه با رضایت به شهرهای خود بازگردند تبدیل به سفیری برای معرفی اصفهان می شوند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۰۹:۲۳    
مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی گفت: تا سال آینده 30 هزار میلیارد تومان از مطالبات سازمان تامین اجتماعی با بانک مرکزی به گونه ای تهاتر و به این ترتیب تمام بدهی های بانکی ذوب آهن تهاتر می ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۰۹:۲۰    
بر اساس نظرسنجی سایت فدراسیون جهانی وزنه برداری، سهراب مرادی به عنوان سومین وزنه بردار برتر جهان انتخاب شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۰۹:۱۷    
بزرگ ترین گردهمایی فولادی خاورمیانه برای هشتمین دوره متوالی برگزار شد. بزرگان صنعت فولاد ایران و جهان در تهران گردهم آمدند تا در پنج سرفصل کلیدی سیاست ها و آینده این صنعت را بررسی کنند ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۹:۵۷    
رئیس پلیس اینترپل در عراق دلیل عدم وجود نام سرکرده گروه تروریستی داعش در فهرست تروریست های تحت پیگرد دولت عراق را تشریح کرد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۹:۵۴    
محسن رفیق دوست که به بهانه دهه فجر مهمان علی ضیا شده بود، سخنان جنجالی روی آنتن زنده زد؛ از اینکه فرزندانش رانت خوار نیستند و رای امسال او هم به حجت الاسلام روحانی بوده گرفته تا ماجرای اخراجش از ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۹:۵۱    
بازار ارز که گویی به این سادگی ها بنا ندارد به آرامش برسد امروز هم روز شلوغی را سپری می کند. اینبار علاوه بر افشار تمام خیابان فردوسی شلوغ شده آنهم بخاطر شوق بالای مردم به خرید دلار و تشکیل صف های ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۹:۴۸    
طائب با اشاره به کشف حجاب های صورت گرفته در تهران تصریح کرد: این افراد تحت تأثیر منافقین این اقدامات را انجام می دهند، و این اقدامات سابقه دار بوده و در دورانی در چهارراه های تهران عریان شدند ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۹:۴۸    
محمود صادقی، نماینده مردم تهران با اشاره به حکم تبرئه سعید طوسی درباره اینکه آیا خانواده ها می توانند به آینده پیگیری های خود امیدوار باشند؟ گفت: اینجا از لحاظ سلسله مراتب دادرسی ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۹:۴۵    
رئیس جمهور ترکیه پس از ورود به واتیکان و اسقبال رسمی با رهبر کاتولیکهای جهان دیدار کرد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۹:۴۲    
زمین لرزه ای به بزرگی 4.1 ریشتر ساعتی پیش هجدک راور را لرزاند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۹:۴۲    
رئیس جمهوری آمریکا بار دیگر دموکرات ها را به افشای اطلاعات محرمانه متهم و خواستار توقف این روند شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۹:۳۹    
آتش نشانان 35 نفر از اهالی ساختمانی در تهرانپارس را که در میان دود و حرارت گرفتار شده بودند، نجات دادند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۹:۳۶    
میلاد کی مرام با اشاره به اینکه بازی در فیلم امیر سخت ترین نقش زندگیش بوده است، گفت: من این جنس نقش را بیشتر از هر جنس دیگری دوست دارم.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۹:۳۶    
مدیرعامل بانک ملی گفت: بانک ملی دستگاهی را فراهم کرده که براساس آن دارندگان کارت سکه می توانند با قراردادن کارت در دستگاه سکه تحویل بگیرند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۹:۳۳    
جوان گمشده مشگین شهری بعد از 12 سال دوری از خانواده امروز در استقبال گرم مردم روستای احمدآباد مشگین شهر به آغوش خانواده خود بازگشت.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۹:۳۰    
مشاور رئیس کل سازمان خصوصی سازی گفت: سود سهام عدالت چهار گروه باقی مانده که 78 درصد مشمولین را تشکیل می دهد پس از پایان دهه فجر تا آخر اسفند با توجه به سودهای دریافتی از شرکتهای سرمایه پذیر به ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۹:۳۰    
رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: وضعیت معاش مردم اکنون بسیار سخت است و من هم کاری از دستم برنمی آید فقط باید ما گاهی هشدار بدهیم و فریاد بزنیم.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۹:۲۷    
مدیرکل بهزیستی استان اصفهان در رابطه با کودکی که گفته می شد در خمینی شهر اصفهان مورد ضرب و شتم قرار گرفته است ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۹:۲۷    
مدیرعامل بانک سامان شعبه سیتی سنتر گفت: با توجه به مشکلات موجود در فرودگاه اصفهان به خصوص در قسمت پروازهای خارجی که تردد برای عموم مردم ممنوع بود هنوز موفق به راه اندازی دستگاه خودپرداز ارزی در ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۹:۲۴    
مربی سابق تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: قلعه نویی در تغییر تبریزی به خوبی متوجه شده بود که تیمش با سرزنی تبریزی به گل نمی رسد و هوشمندانه عطایا را به زمین آورد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۹:۲۱    
مسؤول مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گلپایگان از کتک زدن مأمور اورژانس گلپایگان حین خدمت رسانی خبر داد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۹:۲۱    
طبق اعلام بانک مرکزی طرح پیش فروش سکه از فردا در شعب منتخب بانک ملی آغاز می شود.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۹:۱۸    
دراین حادثه فردی قصد عبور از گیت نهاد ریاست جمهوری داشته که به دلیل همراه داشتن سلاح سرد با ممانعت ماموران مواجه می شود.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۹:۱۸    
اسنپ رُز و اسنپ اکو سرویس های یکسانی هستند و رقم دریافتی کاربران راننده خانم و آقا در این دو سرویس یکسان است، اما با تخفیف در نظر گرفته شده، سرویس اسنپ رُز برای مسافران خانم ارزان تر تمام می شود.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۹:۱۸    
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه بر اساس تصمیم شورای عالی آموزش و پرورش برگزاری آزمون های تستی در دوره ابتدایی ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۹:۱۵    
مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری به عنوان قوه عاقله و مغز متفکر دولت هم زمان با پدیده دختران خیابان انقلاب که در آن، بعضی خانم ها با برداشتن حجاب و بر چوب کردن روسری ها، به حجاب اجباری معترضند ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۵:۵۳    
تازه ترین آمار بانک مرکزی از صدور کارت های بانکی نشان می دهد که به ازای هر شهروند ایرانی 4.6 فقره کارت بانکی وجود دارد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۵:۵۰    
نماینده مردم فلاورجان گفت: اگر در کشور بارش کم بود خدا رعایت حال مسئولین را کرد که نتوانستند این بحران را مدیریت کنند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۵:۵۰    
با وجود آنکه بانک مرکزی امسال قصد داشت چاپ اسکناس 5 هزار ریالی را متوقف و سکه را جایگزین آن کند، اجرای این برنامه متوقف شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۵:۴۷    
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه نرخ بیکاری دختران و زنان تحصیل کرده 2 تا 3 برابر مردان است ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۵:۴۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا، امروز (دوشنبه) اعلام کرد، واشنگتن همچنان به دنبال ادامه اجرای معاهده "کاهش تسلیحات استراتژیک" است که در سال 2010 از جانب آمریکا و روسیه به امضا رسید.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۵:۴۴    
سخنگوی اوژانس استان اصفهان گفت: بر اثر واژگونی خودروی mvm در شهرستان میمه، شش نفر مجروح شدند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۵:۳۵    
مقام سابق آمریکایی در واکنش به یادداشت ظریف در روزنامه فایننشال تایمز، یادداشتی منتشر کرد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۵:۳۵    
بر اساس آمار های اعلام شده در شش ماه ابتدایی سال جاری مردان بالای شصت سال حدود هفت برابر بیشتر از زنان در این سن ازدواج کرده اند ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۵:۳۳    
حسین باشه آهنگر دستیار برنامه ریز و بازیگر سینما در یادداشتی نسبت به حاشیه پیش آمده برای مژگان صابری بازیگر فیلم سینمایی شعله ور واکنش نشان داد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۵:۳۳    
سخنگوی دولت عراق اعلام کرد که نظامیان آمریکایی پس از شکست داعش، به تدریج تعداد نیروهای خود در خاک عراق را کاهش داده اند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۵:۳۰    
محسنی اژه ای با بیان اینکه وزارت اطلاعات به پرونده متهمان ارزی وارد شده ، گفت: اینکه 6نفری که در رابطه با صرافی ها دستگیر شده بودند، هنوز در بازداشت هستند یا خیر، در جریان نیستم.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۵:۲۷    
وزیر نیرو گفت: آنچه دیروز تحت عنوان عوارض 8 درصدی مبلغ برق مصرفی به تصویب رسید مربوط به عوارض است و هیچ ارتباطی با بحث إصلاح قیمت برق نداشته اما وزارت نیرو به دنبال منطقی شدن قیمت برق است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۵:۲۷    
رئیس سازمان برنامه وبودجه با تأکید براینکه فقرزدایی و ایجاد بیش ازیک میلیون شغل از اهداف دولت است، گفت: برای کاهش فقر بودجه کمیته امداد 100 درصدی پرداخت می شود.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۵:۲۴    
نخست وزیر و رهبر جریان المستقبل لبنان اعلام کرد، برای پیشرفت کشور باید با حزب الله در امور داخلی توافق کنیم.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۵:۲۴    
یک منبع از نشست احتمالی امروز آمریکا در شورای امنیت در خصوص اجرای بند هفت منشور سازمان ملل برای مقابله با حملات شیمیایی در سوریه خبر داد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۵:۲۱    
مصرف "لبنیات" برای برخی افراد نه تنها هیچ ضرورتی ندارد بلکه می تواند مضر و باعث ایجاد عوارض شدیدی در این افراد شود!
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۵:۲۱    
مجری برنامه دورهمی در برنامه هفت اذعان کرد که چرا در برنامه خود فقط به نقد دولت و اصلاح طلبان می پردازد. او گفت باقی نهادها طاقت نقد ندارند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۵:۱۸    
گلزن ذوب آهن در دیدار مقابل استقلال ارزش پیروزی در این دیدار را برای شاگردان امیر قلعه نویی بیش از سه امتیاز دانست.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۵:۱۵    
رئیس مجلس از دولت خواسته که نمایندگان سوال کننده از روحانی درباره موسسات اعتباری را منصرف کند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۵:۱۵    
به گزارش دفتر منطقه ای خبرگزاری تسنیم، مقامات امنیتی افغان در ولایت ننگرهار اعلام کردند که افراد طالبان با گروه تروریستی داعش در بخش هایی از شهرستان اچین این ولایت درگیر شده اند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۵:۱۲    
رئیس کمیسیون تلفیق بودجه نسبت به اعلام نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه مبنی بر حذف نکردن یارانه پردرآمدها در سال 97 واکنش نشان داد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۵:۰۹    
پیشکسوت سپاهان گفت: اگرچه نگران شرایط سپاهان هستم اما به آینده تیم خوشبینم و امیدوارم که این تیم نتایج مناسبی کسب کند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۵:۰۹    
مدیر کل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی گفت: در هر قرارداد باید مثلث کارگر، کارفرما و دولت حفظ شود، اما سه جانبه گرایی در تامین اجتماعی ما تزئینی است ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۵:۰۳    
سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به باز زنده سازی چهارباغ به عنوان اولویت اول فرهنگی شورای شهر اصفهان ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۵:۰۰    
با درخواست باشگاه سپاهان ساعت آغاز بازی دو تیم سپاهان اصفهان و نفت تهران در هفته بیست و سوم لیگ برتر تغییر کرد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۵:۰۰    
رییس اتحادیه گوشت قرمز شهرستان اصفهان گفت: به دلیل کاهش قدرت خرید مردم، نسبت به ابتدای امسال میزان خرید گوشت قرمز در اصفهان 30 درصد کمتر شده است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۴:۵۷    
مامور اورژانس شهرستان گلپایگان پس از انجام ماموریت مورد ضرب و شتم همراه فرد مصدومی که از کوه سقوط کرده و فوت شده بود، قرار گرفت.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۲:۴۱    
معاون شهردار اصفهان گفت: نشست تقاطع غیر همسطح 25 آبان حقیقت ندارد، بلکه عملیات اجرای درزهای انبساطی این تقاطع غیرهمسطح در دست اجرا است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۲:۴۱    
مسئول روابط عمومی انجمن معتادان گمنام گفت: در کشور بالغ بر 400 هزار نفر در انجمن معتادان گمنام عضو هستند که 20هزار نفر از آنها در استان اصفهان بهبود را دنبال می کنند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۲:۴۱    
مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان گفت: 527 سری جهیزیه از محل زکات جمع آوری شده استان اصفهان در نه ماهه سال 96، به نوعروسان مددجو، اهدا شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۲:۲۹    
لحظاتی پیش صدای تیراندازی از محدوده ریاست جمهوری شنیده شد. به گفته منابع آگاه یک نفر با قمه وارد محدوده شده و از گیت دوم نیز در حال عبور بوده است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۲:۲۹    
معاون امنیتی استانداری تهران جزئیاتی از حادثه تیراندازی در اطراف میدان پاستور را تشریح کرد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۲:۲۳    
معاون پارلمانی دولت با توزیع فرم هایی خواهان پس گرفتن امضاهای طرح سوال از روحانی درباره موسسات اعتباری شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۲:۱۷    
هیئت عمومی دیوان عدالت اداری بخشنامه علی ربیعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی که اخراج زنان پس از مرخصی زایمان را ممنوع کرده بود، متضمن قاعده الزام آور ندانست و با اعلام ارشادی بودن این بخشنامه ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۲:۱۴    
قهرمان وزنه برداری جهان گفت: بهتر بود فدراسیون جهانی تغییر اوزان را اول سال 2018 اعلام می کرد با این حال خودم هم در فکر تغییر وزن بودم.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۱:۵۳    
معاون هنری ارشاد اصفهان گفت: سوءتفاهم به نویسندگی و کارگردانی احمدرضا معتمدی و شعله ور به کارگردانی حمید نعمت الله در سومین روز از جشنواره فجر در اصفهان اکران میشود.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۱:۵۳    
یک رسانه غربی می گوید نظامیان آمریکایی از 2 هفته گذشته کار خروج از عراق را آغاز کرده و ظاهراً راهی افغانستان شده اند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۱:۴۷    
برنامه مایکروسافت آفیس 2019 تنها برای کاربران رایانه هایی با سیستم عامل ویندوز 10 عرضه شده و قابل استفاده خواهد بود.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۱:۴۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان درباره کارگروه آمریکایی-اروپایی برجام می گوید که این ماجرا چیزی بیش از یک رؤیا تعبیرشدنی نیست.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۱:۴۱    
خانواده های جانباختگان حادثه سانچی مقابل مجلس حضور یافتند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۱:۳۸    
شاخص آلودگی هوا در اصفهان در 24 ساعت گذشته منتهی به ساعت 7 صبح امروز به عدد 123 رسید.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۱:۳۸    
رییس هیأت چوگان استان اصفهان گفت: اصفهان و میدان نقش جهان زادگاه چوگان است و برای توسعه این میراث ملی و فرهنگی تلاش می کنیم.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۱:۳۵    
دکتر شهین علیایی زند، روانشناس، می گوید: آسیب های ناشی از آزار جنسی کودکان تا بزرگسالی با آنها می ماند، تحقیقی که درباره روسپیگری انجام شده، نشان دهنده این موضوع است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۱:۳۲    
نخستین روز از آذر ماه سال جاری، خبری مبنی بر تبدیل خانه سید جواد نائل به تلی از خاک در رسانه ها و شبکه های اجتماعی منتشر و خیلی زود بسیاری از افرادی که تا پیش از این حتی نام این خانه را نشنیده بودند ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۱:۲۶    
رئیس سازمان نظام پزشکی اعلام کرد: هیچ گزارشی مبنی بر خطا یا قصور پزشکی در رابطه با آیت الله شاهرودی ارسال نشده است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۱:۲۶    
دانستنی های جالب درباره برف
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۱:۲۳    
اگر از شنیدن خبر کرایه های یک میلیون تومانی تاکسی های فرودگاه امام خمینی (ره) تهران متعجب شده اید باید بدانید تاکسی هایی هستند که 70 برابر این کرایه می گیرند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۱:۲۰    
نیکی کریمی از ساخت و راه اندازی هفت خانه فرهنگ سیار در قالب هفت کانکس و همچنین ساخت فرهنگسرای چندمنظوره در سرپل ذهاب خبر داد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۱:۲۰    
رضا رشیدپور در برنامه هفت نسبت به انتقاد ها اینگونه پاسخ داد: ما نقد و نظرات شما را می خوانیم و برایمان اهمیت دارد. بعضی می گویند مجری بی سواد است ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۱:۱۴    
این روزها عادل فردوسی پور به سیبل انتقادات علی کریمی تبدیل شده است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۱:۱۴    
بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: باشگاه ما بزرگ تر از این حرف هاست که به دسته یک سقوط کند. درست است که نتایج خوبی نگرفتیم ولی قرار نیست به سقوط به دسته پایین تر فکر کنیم.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۱:۱۱    
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی، با بیان اینکه قیمت این کالا طی دو هفته اخیر، 2 هزارتومان گران شده است، گفت: پیش بینی کاهش قیمت برای روزهای آینده نداریم.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۱:۰۵    
برخی کاربران آیفون ایکس گزارش داده اند نمایشگر این دستگاه هنگام پاسخ به تماس ورودی برای چند ثانیه غیر فعال می شود. از سوی دیگر راه حل های معمول نیز این مشکل را برطرف نکرده است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۱:۰۲    
جلسه رسیدگی به اتهامات سعید مرتضوی در بخش دوم پرونده مرتبط با سازمان تأمین اجتماعی از دقایقی پیش آغاز شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۰:۵۹    
دستیار رئیس جمهور آمریکا با طرح ادعاهایی واهی و بی اساس علیه کشورمان مدعی شد که ایران پول زیادی را صرف حمایت از تروریسم می کند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۰:۵۹    
رئیس کمیسیون اصل 44 اگفت: تاخیر ورایز پول برداشتی از حساب مشتری و واریز به حساب فروشنده از طریق دستگاه پوز کسب و کار را دچار اختلال می کند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۰:۵۰    
با توجه به کسری قابل توجه آب در مخزن سد زاینده رود ، امکان دارد امسال تصمیمات جدیدی برای بازگشایی آب تا نوروز گرفته شود، اما آنچه مشخص است تا اطلاع ثانوی بستر زاینده رود در اصفهان خشک خواهد ماند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۰:۴۷    
باشگاه سپاهان با ارسال نامه ای رسمی به سازمان لیگ به قضاوت محمدحسین زاهدی فرد در بازی پرسپولیس و سپاهان اعتراض کرد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۰:۴۴    
ماهور الوند بازیگر سینما گفت: احساس بلوغ می کنم به این دلیل که اکنون نسبت به کار دوم و اولم فاصله گرفته ام. مایلم بیشتر کار کنم.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۰:۴۴    
به اعتقاد کارشناس مسائل غرب آسیا، ائتلاف حریری با جریان ملی آزاد و حزب الله در گرو خانه تکانی در جریان المستقبل و ائتلاف 14 مارس است ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۰:۴۱    
رئیس جمهور گفت: وام مناسب و بلند مدت به صاحبان خودروهای فرسوده تعلق می گیرد
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۰:۳۸    
مشاور مناسب سازی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان گفت: اگر در مراحل طراحی و احداث پروژه ها ضوابط مناسب سازی رعایت شود، دیگر نیازی به تخصیص بودجه مناسب سازی برای شهر نخواهیم داشت.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۰:۳۵    
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان گفت: دختران بالای 40 سال، زنان سرپرست خانوار و زنان بدسرپرست طی تفاهم نامه با صندوق مهر ایران تسهیلات اشتغال زایی دریافت می کنند.
  • ۱