جمعه ۲۸ اردیبهشتساعت ۲۱:۳۸May 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای اطلاعات روز 20 دی 1396 - etelaterooz.ir

اطلاعات روز 29 اسفند 1394 اطلاعات روز 30 اسفند 1395 اطلاعات روز 31 فروردین 1396 اطلاعات روز 31 اردیبهشت 1396 اطلاعات روز 1 خرداد 1396 اطلاعات روز 31 تیر 1396 اطلاعات روز 1 مرداد 1396 اطلاعات روز 1 شهریور 1396 اطلاعات روز 1 مهر 1396 اطلاعات روز 30 آبان 1396 اطلاعات روز 30 آذر 1396 اطلاعات روز 30 بهمن 1396 اطلاعات روز 29 اسفند 1396 اطلاعات روز 1 دی 1396 اطلاعات روز 2 دی 1396 اطلاعات روز 3 دی 1396 اطلاعات روز 4 دی 1396 اطلاعات روز 5 دی 1396 اطلاعات روز 6 دی 1396 اطلاعات روز 7 دی 1396 اطلاعات روز 8 دی 1396 اطلاعات روز 9 دی 1396 اطلاعات روز 10 دی 1396 اطلاعات روز 11 دی 1396 اطلاعات روز 12 دی 1396 اطلاعات روز 13 دی 1396 اطلاعات روز 14 دی 1396 اطلاعات روز 15 دی 1396 اطلاعات روز 16 دی 1396 اطلاعات روز 17 دی 1396 اطلاعات روز 18 دی 1396 اطلاعات روز 19 دی 1396 اطلاعات روز 20 دی 1396 اطلاعات روز 21 دی 1396 اطلاعات روز 22 دی 1396 اطلاعات روز 23 دی 1396 اطلاعات روز 24 دی 1396 اطلاعات روز 25 دی 1396 اطلاعات روز 26 دی 1396 اطلاعات روز 27 دی 1396 اطلاعات روز 29 دی 1396 اطلاعات روز 30 دی 1396 
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۱:۰۰    
روزنامه جمهوری اسلامی در خبری در باره اظهارات منوچهرمحمدی تهیه کننده فیلم انتخاباتی مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی درسال 1384 توضیحاتی داد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۰:۱۵    
کاخ سفید در ادامه رویکردهای مداخله جویانه و خصمانه خود، بیانیه دیگری در حمایت از آشوب های اخیر در شهرهای ایران صادر کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۰:۱۵    
وزیر امور خارجه با اشاره به تائید پایبندی ایران به توافق هسته ای از سوی آژانس، گفت ادامه پایبندی ایران به این بستگی دارد که آمریکا به طور کامل به برجام پایبند باشد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۰:۱۰    
سربازان گمنام امام زمان (عج) در چند روز گذشته موفق شدند تعداد دیگری از عناصر تروریستی و ضد انقلاب را که نقش بسزایی در به آشوب کشیدن اعتراضات مردمی داشتند، شناسایی و دستگیر کنند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۶:۰۴    
یک مقام مسئول در وزارت جهاد ضمن تشریح جزئیات خرید توافقی برنج داخلی از کشاورزان،گفت: ما وضعیت بازار برنج خارجی را همچنان رصد می کنیم و در صورت لزوم ذخایرمان را عرضه خواهیم کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۵:۴۹    
بامداد امروز سود سهام عدالت به حساب مشمولان واریز شد، اما برخی مشمولان اعلام کردند این سود از حسابشان برداشت شده است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۵:۴۹    
متخصص صنایع غذایی گفت: افراد نباید شیر را هم زمان با فرآورده های غذایی حاوی آهن مانند گوشت مصرف کنند زیرا در این صورت آهن و کلسیم همدیگر را دفع می کنند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۵:۴۹    
نایب رئیس مجلس آخرین اخبار از حل مشکل سپرده گذاران مؤسسات اعتباری را تشریح کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۵:۳۹    
وزیر دفاع گفت: آمریکایی ها هرجایی که خسارتی به کشور ما وارد کردند پاسخ قاطعی گرفتند و این بار هم حتماً خواهند گرفت.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۵:۳۹    
سخنگوی دولت گفت: با توجه به ضرورت تنظیم بازار به خصوص در شب عید، رئیس جمهور مأموریت ویژه ای به وزیر صنعت ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۵:۱۹    
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: به شهرداری تهران پیشنهاد کردیم به خبرنگاران آرم طرح ترافیک سالانه به قیمت نزدیک به 2 میلیون و 300 هزار تومان پرداخت کند و قرار است آنها این موضوع را بررسی کنند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۵:۱۹    
وزارت حمل ونقل پکن از وقوع انفجار در نفت کش ایرانی آتش گرفته در آبهای شرقی چین خبر داد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۵:۱۹    
رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: آمریکا در 40 سال گذشته با تحریک اطرافیان، راه انداختن جنگ، کودتای نوژه و فتنه های متعدد یک لحظه از دشمنی با ما دست برنداشته و آشکارا با این نظام مقدس دشمنی دارد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۵:۱۹    
ارتش سوریه و نیروهای مقاومت در شرق استان ادلب 11 روستا را از تروریست های جبهه النصره پس گرفتند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۵:۱۴    
مصطفی کواکبیان گفت: در روزهای گذشته قرار بود که تلگرام تعیین تکلیف شود اما کسی قولی مبنی بر این که تلگرام تا فردا رفع فیلتر شود به کمیسیون امنیت ملی نداد و من چنین چیزی نشنیدم.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۵:۰۴    
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دزفول مرگ 'محسن عادلی ' مصدوم آشوب دهم دی ماه دزفول در بازداشتگاه را تکذیب کرد و گفت: هیچ فردی در حوادث اخیر در بازداشتگاه در دزفول فوت نکرده است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۴:۵۹    
وضعیت تولید بسار مناسب است و فراوانی محصول داریم اما دلالی شدید و نبود نظارت کافی باعث افزایش قیمت شده و پرتقالی که کیلویی 800 تومان از باغدار خریده می شود در بازار مصرف بیش از 5000 تومان فروخته می ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۴:۵۹    
روزنامه الاخبار گزارش داد که عربستان برای مداخله در انتخابات لبنان طرح ریزی می کند تا تلاش هایی را برای تضعیف حزب الله و قدرت بخشی مجدد به گروه های 14 مارس ترتیب دهد و به این ترتیب برای مقابله در ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۴:۲۴    
با اشاره به آغاز عملیات اطفاء حریق توسط تیم چینی از ساعت 5 بامداد به وقت ایران، اظهار کرد: چینی ها به بهانه بدی آب و هوا و به دلیل احتراق کوچکی که روی نفتکش رخ داده بود عملیات اطفاء حریق را متوقف ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۴:۲۴    
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن تیمش را "مظلوم ترین تیم ادوار لیگ برتر" دانست و درباره شرایط این تیم و مسائل روز فوتبال ایران صحبت کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۴:۲۴    
دبیر شورای نگهبان، هدایت های روشنگرانه مقام معظم رهبری، حضور غیرتمند، باشکوه و به موقع مردم را عامل شکست توطئه اغتشاشگران دانست.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۴:۱۹    
خوآن کارلوس گارسیا، مدافع تیم ملی فوتبال هندوراس در جام جهانی گذشته به دلیل ابتلا به سرطان درگذشت.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۴:۱۹    
رییس جمهور با استقبال از فرمایشات روز گذشته رهبر معظم انقلاب تاکید کرد که حل مشکلات اقتصادی و تامین حقوق شهروندان دستور کار اصلی دولت است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۳:۲۹    
مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از برقراری هوای ناسالم برای گروه های حساس طی امروز خبر داد و گفت: این شرایط نامطلوب هوا در تهران تا فردا (21 دی ماه) تداوم خواهد داشت.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۳:۲۹    
معاون فرهنگی دانشگاه تهران با اشاره به بازداشت 41 نفر از دانشجویان دانشگاه تهران در ناآرامی و حوادث اخیر ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۳:۲۹    
یک سخنگوی وزارت امور خارجه امریکا اعلام کرد که رئیس جمهور ایالات متحده روز جمعه تصمیم خود را در خصوص توافق هسته ای با ایران، برجام، اعلام می کند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۳:۲۴    
کمیسیون عالی انتخابات عراق اعلام کرد که تاکنون 19 ائتلاف برای شرکت در انتخابات پارلمانی ثبت نام کرده اند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۳:۲۴    
یک رسانه عربی اعلام کرد که ترکیه سفیران ایران و روسیه در آن کشور را احضار کرده است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۲:۵۹    
مسئولان به ما گفتند که تا 5شنبه (فردا) احتمالا تلگرام رفع فیلتر خواهد شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۲:۵۹    
وقوع زمین لرزه 7.6 ریشتری در دریای کارائیب مناطقی از آمریکای مرکزی را به لرزه درآورد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۲:۵۹    
سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرده که در صورتی که مشکل خاصی در فرآیند اطفای حریق نفتکش ایرانی به وجود نیاید، تیم تجسس تا چند ساعت آینده وارد این کشتی خواهند شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۲:۵۴    
دکتر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه دقایقی پیش در صدر هیاتی عازم مسکو شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۲:۴۹    
دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه اعلام کرد: از سوی دادستانی کل کشور به مسئولین وزارت ارتباطات اخطار داده شده که رفع فیلتر اینستاگرام بر خلاف موازین قانونی و قضایی انجام شده و مسئولین امر باید ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۲:۴۹    
گارد ساحلی لیبی اعلام کرد: در پی حادثه دریایی که برای قایق حامل تعدادی مهاجر اتفاق افتاده دست کم 50 تن کشته شدند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۲:۲۹    
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: قیمت گوشت در یک ماه اخیر ثابت بوده و هر کیلو گوشت با قیمت 39 تا 40 هزار تومان به دست مصرف کننده می رسد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۲:۲۹    
فرهنگستان علوم پزشکی جمهوری اسلامی در پی نشست تخصصی اعضای این فرهنگستان، با انتشار بیانیه ای از ابهام جدی در سلامت محصولات ترایخته خبر داد و پیشنهاد کرد که تا اطمینان یافتن از سلامت کامل مصرف این ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۲:۲۹    
سازمان وظیفه عمومی اعلام کرد: مشمولان ایرانی مقیم خارج از کشور که بیش از 8 سال غیبت دارند تنها تا پایان سال 96 حق تردد به کشور را دارند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۲:۲۹    
نفت با افزایش قیمت 37 سنتی در معاملات روز جاری به 69 دلار و 19 سنت رسید.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۲:۰۹    
جاری شدن سیل و رانش زمین در مناطق جنوبی ایالت کالیفرنیا که طی روزهای گذشته شاهد باران های شدیدی بوده است موجب مرگ 13 نفر و نابودی بسیاری از خانه ها شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۲:۰۹    
طراحان فتنه ی در نطفه خفه شده زمستان 96 در اجرای پروژه جنایتکارانه خود علیه ملت ایران، حساب ویژه ای بر روی شبکه های اجتماعی بویژه تلگرام کرده بودند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۲:۰۹    
در پژوهشی که توسط محققان کشورمان انجام شده است، نقش ویتامین D در کاهش اختلال روان شناختی کم توجهی/بیش فعالی در کودکان مورد مطالعه قرار گرفته است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۲:۰۹    
معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه شعله های آتش کم شده است،گفت: اگر انفجاری صورت نگیرد احتمال اینکه گروه های امداد و نجات تا بعدازظهر وارد نفتکش شوند زیاد است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۱:۵۹    
عضو شورای شهر تهران در مورد حواشی طرح شورا در خصوص اختصاص مکانی برای تشکیل تجمعات اعتراضی مردم توضیحاتی ارائه کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۱:۵۹    
یک عضو شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر لزوم اجرای طرح ترافیک جدید به صورت فازبندی شده، گفت: اگر این طرح به صورت فازبندی اجرایی شود می توان مشکلات آن را احصا و نسبت به رفع آنها اقدام کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۱:۵۹    
پرونده قیمت بنزین همچنان ناتمام است و با اینکه مجلس نشینان با افزایش قیمت این حامل انرژی مخالفت کردند، زمزمه های افزایش بیش از 10 درصدی قیمت آن یا دو نرخی شدن بنزین همچنان به گوش می رسد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۱:۳۴    
وزیر اقتصاد معتقد است برخی معافیت های مالیاتی ضروری است و در این زمینه بهتر است به این موضوع توجه کنیم که بخش های معاف هم کارنامه شفافی ارائه کنند ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۱:۳۴    
ما به طرف چینی اعلام کرده ایم که ایران حاضر است حتی با وجود ریسک نسبتا بالا گروه های زبده ای برای کمک به خاموش کردن این کشتی و نجات سرنشینان آن اعزام کند البته طرف چینی نیز به ما گفته اقداماتی در این ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۱:۲۹    
شوربختانه امروز بسیاری از طبقه متدین و به اصطلاح حزب اللهی نیز وقتی می خواهند بدانند در کشور چه می گذرد، به شبکه های خارجی رجوع می کنند ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۱:۲۹    
اطلاع داشتن از جزئیات قرارداد طارمی با باشگاه الغرافه قطر می تواند باعث برطرف شدن ابهامات شود و قضاوت بهتری در این خصوص داشت.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۱:۱۹    
دونالد ترامپ سه شنبه اعلام کرد که در انتخابات ریاست جمهوری اپرا وینفری را شکست خواهد داد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۱:۱۴    
هر یک از مشمولان طرح سهام عدالت که تاکنون موفق به ثبت کد شبای خود نشده اند، می توانند به سامانه سهام عدالت که بر روی سایت سازمان خصوصی سازی تعبیه شده است ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۱:۱۴    
مرحوم رفسنجانی یک اصولگرای اصلاح طلب بودند. معمولاً اکثر علما اصولگرا هستند. اصولگرایی روند خاصی دارد ولی ایشان در اصولگرایی خواهان اصلاحات و تغییر در کشور بودند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۱:۱۴    
رئیس کمیته امور خارجی سنا هشدار داد خروج از این توافق می تواند برای بحران هسته ای فعلی با کره شمالی پیامدهایی داشته باشد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۱:۰۹    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در چارچوب رایزنی های مستمر وزرای امور خارجه روسیه و ایران به ویژه در خصوص برجام چهارشنبه به مسکو سفر می کند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۱:۰۴    
سایت فدراسیون فوتبال نوشت: کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تیم های حاضر در رقابت های لیگ برتر فوتبال صادر کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۰:۵۹    
رئیس اورژانس اجتماعی سازمان بهزیستی با اشاره به آمار پذیرش فرار دختران از منزل در سال 95 ،گفت: با مقایسه این آمار در نیمه نخست سال جاری مشخص می شود آمار فرار دختران افزایش یافته است به طوری که در این ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۰:۵۹    
در حاشیه شایعه تغییر نام وزارت آموزش و پرورش، روزنامه شهروند در ستون طنز خود به این موضوع واکنش نشان داد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۰:۴۹    
وزیر اقتصاد با اعلام اینکه سود کامل سهام عدالت تا پایان سال به دهک های پایین جامعه پرداخت می شود. گفت: ارزش سهام عدالت امروز به 2 میلیون و 400 هزار تومان افزایش یافت.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۰:۴۹    
یک قاضی فدرال آمریکا حکم به تعلیق موقت تصمیم دولت دونالد ترامپ برای بازگرداندن مهاجران جوان غیرقانونی داد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۰:۳۹    
آخرین آمارهای ارائه شده نشان می دهد در پایان سال گذشته تنها 44 درصد از جمعیت تحصیلکرده ایران شاغل محسوب شده اند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۰:۳۴    
گلر استقلال قرار بود در برنامه عادل فردوسی پور حاضر شود.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۰:۳۴    
رییس اتحادیه آرایشگران مردانه تاکید کرد اگر گزارشی مبنی بر فعالیت آقایان برای ارائه خدمات آرایشگری به بانوان دریافت شود، قطعا این موضوع را از طریق دادستانی دنبال خواهیم کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۰:۲۹    
هدیه تهرانی در پاسخ به یادداشت اصغر فرهادی،
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۰:۰۰    
نها کافی است که برنامه گذاران باور کنند که موسیقی ایرانی با اشکال متفاوتی که در خود دارد همچنان مخاطب دارد و اگر کم لطفی ها کمتر شود مطمئنا آثار خوبی همچون پروژه 30 خلق خواهد شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۰:۰۰    
روزنامه شهروند با امیرحاج رضایی کارشناس مشهور ورزشی تلویزیون مصاحبه کرده است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۰:۰۰    
در قسمتی دیگر از صحبت های این کودک گفته می شود از شرکت تسلا موتورز و ولوو پیشنهاد کار داشته است، ولی شرکت های خودروسازی ایرانی تابه حال هیچ پیشنهادی شغلی به او نداده اند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۰۹:۲۵    
زلزله ای به بزرگی 4.2 ریشتر حوالی گوریه در استان خوزستان رخ داد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۰۹:۲۵    
صفحه اینستاگرام سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران توسط اینستاگرام از دسترس خارج شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۰۹:۲۵    
مدیر کل دفتر بهبود تغذیه و سلامت وزارت بهداشت با اظهار نگرانی از شیوع چاقی در کشور، راهکار هایی طبیعی برای درمان فوری کبد چرب را تشریح کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۰۹:۱۰    
کارشناسان معتقدند:مشکلات زیادی صندوق بازنشستگی را تهدید می کند و در صورت نبود اتخاذ تدابیر ویژه، آینده ای نامعلوم برای این سازوکار رقم خواهم زد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۰۹:۰۵    
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت:امدادگران هلال احمر در قالب 37 تیم امدادی به 645 نفر امدادرسانی کردند.