سه شنبه ۰۱ خردادساعت ۱۰:۴۸May 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای اطلاعات روز 6 دی 1396 - etelaterooz.ir

اطلاعات روز 29 اسفند 1394 اطلاعات روز 30 اسفند 1395 اطلاعات روز 31 فروردین 1396 اطلاعات روز 31 اردیبهشت 1396 اطلاعات روز 1 خرداد 1396 اطلاعات روز 31 تیر 1396 اطلاعات روز 1 مرداد 1396 اطلاعات روز 1 شهریور 1396 اطلاعات روز 1 مهر 1396 اطلاعات روز 30 آبان 1396 اطلاعات روز 30 آذر 1396 اطلاعات روز 30 بهمن 1396 اطلاعات روز 29 اسفند 1396 اطلاعات روز 1 دی 1396 اطلاعات روز 2 دی 1396 اطلاعات روز 3 دی 1396 اطلاعات روز 4 دی 1396 اطلاعات روز 5 دی 1396 اطلاعات روز 6 دی 1396 اطلاعات روز 7 دی 1396 اطلاعات روز 8 دی 1396 اطلاعات روز 9 دی 1396 اطلاعات روز 10 دی 1396 اطلاعات روز 11 دی 1396 اطلاعات روز 12 دی 1396 اطلاعات روز 13 دی 1396 اطلاعات روز 14 دی 1396 اطلاعات روز 15 دی 1396 اطلاعات روز 16 دی 1396 اطلاعات روز 17 دی 1396 اطلاعات روز 18 دی 1396 اطلاعات روز 19 دی 1396 اطلاعات روز 20 دی 1396 اطلاعات روز 21 دی 1396 اطلاعات روز 22 دی 1396 اطلاعات روز 23 دی 1396 اطلاعات روز 24 دی 1396 اطلاعات روز 25 دی 1396 اطلاعات روز 26 دی 1396 اطلاعات روز 27 دی 1396 اطلاعات روز 29 دی 1396 اطلاعات روز 30 دی 1396 
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۲:۱۰    
وقوع انفجار در فروشگاهی در مرز سن پترزبورگ دستکم 9 زخمی بر جای گذاشته است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۲:۱۰    
رییس دفتر رییس جمهور از سفر حسن روحانی به جمهوری آذربایجان در اوایل سال 97 خبر داد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۱:۵۰    
رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری هشدار داد: برخی از مقامات سابق کشور برای راه انداختن فتنه ای دیگر تلاش می کنند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۱:۴۵    
علی اکبر جوانفکر گفت: کجا رهبری اسم احمدی نژاد را بردند؟ شما دارید روی هوا نسبت می دهید. کار شما همین است که روی هوا به افراد نسبت ناروا بدهید ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۱:۴۵    
سردار نقدی یادآور شد: شاهد بودیم که در فتنه های 78 و 88 که بخش اعظم قوای سه گانه پشت سرش قرار داشتند، رهبر معظم انقلاب ایستادگی و مقاومت کرد و با شجاعت و قاطعیت از آرمان های انقلاب صیانت کردند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۱:۲۰    
مدیرکل برنامه ریزی و هماهنگی طرح های بنیاد مسکن گفت: برای سال آینده طرحی آمده که مبلغ وام مسکن روستایی به 20 و 25 میلیون تومان افزایش می یابد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۰:۵۵    
استقلال این روزها با مشکلات زیادی روبه رو است و حالا مشکل مالیات یک بازیکن خارجی هم به مشکلاتش اضافه شده است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۰:۰۰    
دادستان تهران آسیب های اجتماعی را فراتر از حوزه تخلفات اجتماعی و شامل بسیاری از مسائل مانند اعتیاد، طلاق و حاشیه نشینی دانست و گفت، قوانین ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۰۹:۵۵    
فرمانده سپاه قدس با آیات عظام حسین نوری همدانی و مکارم شیرازی دیدار و گفت وگو کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۶:۱۰    
بیش از دو میلیون و 100 هزار دانش آموز در فضاهای آموزشی و پرورشی استان تهران مشغول به تحصیل هستند که به گفته مدیرکل نوسازی ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۵:۴۵    
شبکه ای متشکل از 40 زن تکفیری در آلمان شناسایی شده که به طور گسترده به آموزش و تبلیغ دیدگاه های سلفی می پرداخته است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۵:۴۰    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از رشد 1000 درصدی واردات مجاز و قانونی گوشی های ساخت کمپانی اپل به داخل کشور خبر داد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۵:۴۰    
شما باید عابر پیاده باشی که بفهمی اصولا اینجا پیاده ای. عابر پیاده در ایران امکاناتی دارد که هیچ جای جهان نیست؛ مثلا اینجا پیاده رو وجود ندارد، چون اساسا پیاده آدم نیست و پرنده است! جدی عرض می کنم.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۵:۳۵    
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: وزش طوفان و گرد و خاکی که از اواخر روز گذشته منطقه سیستان را فرا گرفته، تاکنون 98 نفر را راهی بیمارستان کرده است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۵:۳۵    
وزیر نفت با بیان اینکه مهار فوران چاه رگ سفید طبق پیش بینی ها انجام شد، گفت: امیدوارم صداوسیما این کار بزرگ را درست منعکس کند و فقط اخبار منفی منتشر نکند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۴:۵۵    
مسعود ده نمکی در مورد زلزله های اخیر در پست اینستاگرامی خود نوشت: در زلزله چهارشنبه ها حکمتی است شهر ما در فیلم رسوایی فرضی بود ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۴:۵۰    
می بینیم که آقای بقایی به 15 سال حبس محکوم شده و به نوعی پر و بال احمدی نژاد قیچی شده است و اکنون تنهاست و امکاناتی ندارد که بخواهد در جامعه دو قطبی ایجاد کند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۴:۴۵    
شرکت ملی پست در راستای تاکید وزیر ارتباطات و به منظور تسهیل در ارایه خدمات مربوط به کارت هوشمند ملی و رفاه حال شهروندان، پیش ثبت نام و نوبت گیری در واحدهای پستی دولتی سراسر کشور را رایگان اعلام کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۴:۴۰    
رئیس پلیس پایتخت گفت: بنا بر تدبیر فرمانده ناجا کسانی که غفلتا شئونات اسلامی را رعایت نمی کنند دیگر به بازداشتگاه ها نمی روند و پرونده برایشان تشکیل نمی شود بلکه در کلاس های آموزشی شرکت کرده و آموزش ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۴:۰۰    
قیمت نفت برنت امروز با 31 سنت کاهش به 66 دلار و 71 سنت رسید.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۴:۰۰    
نماینده شاهین شهر گفت: خبر دروغ افزایش 70 درصدی حقوق نمایندگان مجلس باعث تشویش اذهان عمومی شده است و باید پیگیری شود.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۳:۲۰    
وزنه بردار دسته 85 کیلوگرم کشورمان نیازی به عمل جراحی ندارد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۳:۲۰    
عضو شورای عالی کار با اشاره به اینکه دلیل کاهش تورم افزایش درآمد خانوار نیست بلکه کاهش قدرت خرید خانوار است گفت ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۳:۱۵    
نماینده مردم خاش در مجلس گفت: نمایندگان مجلس با افزایش قیمت بنزین در سال 97 مخالفت می کنند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۳:۱۰    
در آستانه ی نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سراسر کشور، صبح امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۳:۱۰    
رئیس بخش زلزله شناسی مرکز تحقیقات وزارت راه با اشاره به این که زلزله دیشب، پس لرزه زلزله هفته گذشته بود، گفت:گسل غرب تهران فعال شده است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۳:۰۵    
مرکز آمار ایران نرخ رشد اقتصادی 6 ماه نخست امسال با نفت را 5.6 درصد و بدون نفت را نیز 6 درصد اعلام کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۳:۰۰    
مدیرکل دفتر امور پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با تاکید بر اینکه محققان در انتشار مقالات خود در مجلات بین المللی بر اعتبار آن توجه کنند ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۳:۰۰    
40 هزار میلیارد تومان پول یارانه را به افرادی دادیم که تفاوتی در زندگی آنها ایجاد نکرده و با این کار بی عدالتی و فقر بین نسلی را دامن زده ایم.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۳:۰۰    
به دنبال قول وزیر صنعت در ابلاغ دستورالعمل جدید واردات خودرو ، سایت ثبت سفارش برای تویوتا باز شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۲:۵۵    
به گفته اسدالله قره خانی، سخنگوی کمیسیون انرژی مجلستبصره 18 لایحه بودجه که ناظر به افزایش قیمت حامل های انرژی بود مورد بررسی قرار گرفت و پس از اینکه هر یک از نمایندگان و همچنین نمایندگان دستگاه ها ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۲:۳۵    
همین حالا هم ایران جزو گران ترین مقاصد سفر در دنیاست؛ گردشگران خارجی با نصف قیمتِ تورهای ایران به کشورهای دیگر می روند؛ پس چرا سفر به ایران بازهم باید گران تر شود؟
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۲:۰۰    
در آستانه ی نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سراسر کشور، صبح امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۱:۵۵    
درباره افزایش فروش نوکیا و جالب ترین گجت های سال 2017، بسته فناوری میزان را بخوانید.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۱:۵۰    
رسانه های روسیه از وقوع تیراندازی در ساختمانی در جنوب شرق مسکو خبر می دهند که در پی آن یک نفر جان خود را از دست داده است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۱:۴۵    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران با بیان اینکه افزایش قیمت لبنیات طی روز های اخیر غیرقانونی است از برخورد جدی این سازمان با متخلفین خبر داد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۱:۴۵    
استاد دانشگاه خوارزمی گفت: به نظر می رسد در گسل اشتهارد دیگر زلزله ای بزرگتر از 5.2 ریشتر رخ ندهد اما پس لرزه ها تا 4.5 ریشتر ممکن است رخ دهد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۱:۳۰    
فرزند رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره جزییات مصوبه هیات دولت برای تبدیل شدن منزل آیت الله هاشمی رفسنجانی به خانه موزه توضیح داد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۱:۳۰    
به دنبال واکنش وزارت امور خارجه آمریکا به رد نامزدی الکسی ناوالنی وبلاگ نویس مخالف دولت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری، مسکو این اقدام واشنگتن را دخالت در امور داخلی خود خواند و تقبیح کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۱:۲۵    
اطلاعات روز# مربی جدید پرسپولیس در تمرینات این تیم حاضر شد. به گزارش خبرآنلاین؛ پس از جدایی سرتن چوک از کادر فنی پرسپولیس، برانکو ایوانکویچ برادرش را به ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۱:۰۰    
پلیس راه نیروی انتظامی با اعلام محدودیت های ترافیکی پایان هفته در محورهای کندوان، هراز و فیروزکوه، از یک طرفه شدن جاده کندوان در عصر جمعه هفته جاری خبر داد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۱:۰۰    
اصغر پورهاجریان درباره چگونگی آغاز فعالیت اش در سینما و جوایزی که در جشنواره فیلم فجر کسب کرده است توضیح داد و از وضعیت سینمای دهه 60 گفت.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۰:۵۵    
چمران اصولا نباید پولدار باشد، چون شهید چمران بعد از شهادتش هیچ چیز نداشت بجز یک تفنگ کلاشینکف خونین که آن را نگه داشته ایم و یک دست لباس بسیجی که بچه ها تکه تکه اش کردند و برای تبرک بردند و فقط جیب ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۰:۵۵    
در حاشیه حذف ناصر ملک مطیعی از دو برنامه تلویزیونی، مهیار چاره جو این کارتون را در روزنامه قانون منتشرکرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۰:۵۰    
بر اساس دستورالعمل جدید، خودروهای با حجم موتور بالاتر از 2500 سی سی همچنان اجازه واردات ندارند و ارزش آن نباید بالاتر از 40هزار دلار باشد؛ بنابراین بنز، بی ام و و لکسوس وارد نمی شوند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۰:۴۵    
رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای شهر تهران از نام گذاری تونل آرش- اسفندیار به نام مصدق خبر داد و گفت: این نامگذاری در نوبت بررسی در صحن علنی شورای شهر است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۰:۴۵    
اداره کل پیش بینی هواشناسی اعلام کرد: با خروج سامانه بارشی در شرق کشور شاهد کاهش دما در این مناطق خواهیم بود.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۰:۴۰    
زنی که متهم بود با هم دستی مرد مورد علاقه اش شوهرش را به قتل رسانده است، از اتهامش تبرئه شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۰:۴۰    
رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: در بین پرونده های قصور پزشکی ارجاعی به پزشکی قانونی ،جراحی زنان و زایمان دارای بیشترین قصور است و در هفت ماهه امسال از پروندهای ارجاعی قصور پزشکی یکهزارو 503پرونده ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۰:۳۵    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: به دنبال وقوع زلزله 4.2 ریشتری در استان البرز 46 نفر مصدوم شدند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۰:۳۵    
من بیمار هستم و آن روز برای اینکه خودم را به خانه مادرم برسانم یک پراید را به صورت دربستی سوار شدم. در راه سر صحبت با راننده باز شد و با هم درددل کردیم. بعد متوجه شدم او بیراهه می رود ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۰:۲۵    
دختر 21 ساله که صدای گریه هایش سکوت کلانتری را شکسته و صورتش غرق اشک بود، از رابطه اش با یک پسر جوان گفت.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۰:۰۵    
حسین قنبرزاده عضو سابق تیم کشتی فرنگی نوجوانان پس از مبارزه سخت با بیماری سرطان در سن 19 سالگی درگذشت.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۰۹:۴۵    
رئیس قوه قضائیه که به ایلام سفر کرده است با حضور در گلزار شهدای ایلام با اهدای تاج گل به مقام شامخ شهدای این استان ادای احترام کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۰۹:۴۵    
اسماعیل زاده گفت: کتاب عقایدالاسلام اثر حجت الاسلام محسن قرائتی پس از تلخیص، ترجمه و ویرایش، برای نویسنده اثر ارسال شد و پس از استقبال ایشان کتاب برای مسلمانان میانمار عرضه خواهد شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۰۹:۴۵    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از ترافیک سنگین در آزادراه های قزوین کرج و کرج تهران خبر داد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۰۹:۳۰    
وزارت دفاع قطر اعلام کرد که تعداد دیگری از نیروهای نظامی ارتش ترکیه وارد این کشور شده اند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۰۹:۲۵    
وزیر خارجه رژیم آل خلیفه با تکرار ادعاهای بی پایه و اساس علیه ایران، مدعی شد که این رژیم و رژیم های متحد آن با آنچه منامه طرح توسعه طلبانه ایران می خواند، مقابله خواهند کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۰۹:۲۰    
سخنگوی اورژانس کشور با اشاره به آماده باش صددرصدی نیروهای اورژانس در پایتخت، گفت: خوشبختانه از زلزله بامداد ملارد هیچ خسارتی گزارش نشده است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۰۹:۲۰    
با اضافه شدن گوشی های 3 برند دیگر به برندهای مشمول رجیستری، آخرین فرصت فعال کردن این گوشی ها تا قبل از ساعت 23:59 روز جمعه جاری از طریق قرار دادن سیم کارت در گوشی است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۰۹:۱۵    
بامداد امروز زلزله ای به قدرت 4.2 ریشتر، تهران و کرج را لرزاند. این زلزله به فاصله یک هفته از زلزله 5.2 ریشتری در استان های تهران و البرز روی داد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۰۹:۱۵    
سخنگوی وزارت خارجه ایران با محکوم کردن حمله هوایی عربستان به تعز تاکید کرد: سعودی ها هر گاه در میادین جنگ با شکست روبرو می شوند با بمباران مردم بی دفاع و زنان و کودکان بی گناه یمنی دست به انتقام جویی ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۰۹:۱۰    
اثرات روانی افزایش قیمت بنزین این بار گریبان گیر مسکن شده واین بازار را وارد دوره جدیدی به نام رکود تورمی کرده است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۰۹:۱۰    
آلودگی هوا، مصرف سیگار و افزایش سن می تواند سبب آسیب دیدن ریه ها و ابتلای فرد به بیماری های مختلف شود، اما با استفاده از برخی خوراکی ها فرآیند پیری سلول های ریه معکوس می شود.