سه شنبه ۰۱ خردادساعت ۰۵:۲۸May 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای اطلاعات روز 27 دی 1396 - etelaterooz.ir

اطلاعات روز 29 اسفند 1394 اطلاعات روز 30 اسفند 1395 اطلاعات روز 31 فروردین 1396 اطلاعات روز 31 اردیبهشت 1396 اطلاعات روز 1 خرداد 1396 اطلاعات روز 31 تیر 1396 اطلاعات روز 1 مرداد 1396 اطلاعات روز 1 شهریور 1396 اطلاعات روز 1 مهر 1396 اطلاعات روز 30 آبان 1396 اطلاعات روز 30 آذر 1396 اطلاعات روز 30 بهمن 1396 اطلاعات روز 29 اسفند 1396 اطلاعات روز 1 دی 1396 اطلاعات روز 2 دی 1396 اطلاعات روز 3 دی 1396 اطلاعات روز 4 دی 1396 اطلاعات روز 5 دی 1396 اطلاعات روز 6 دی 1396 اطلاعات روز 7 دی 1396 اطلاعات روز 8 دی 1396 اطلاعات روز 9 دی 1396 اطلاعات روز 10 دی 1396 اطلاعات روز 11 دی 1396 اطلاعات روز 12 دی 1396 اطلاعات روز 13 دی 1396 اطلاعات روز 14 دی 1396 اطلاعات روز 15 دی 1396 اطلاعات روز 16 دی 1396 اطلاعات روز 17 دی 1396 اطلاعات روز 18 دی 1396 اطلاعات روز 19 دی 1396 اطلاعات روز 20 دی 1396 اطلاعات روز 21 دی 1396 اطلاعات روز 22 دی 1396 اطلاعات روز 23 دی 1396 اطلاعات روز 24 دی 1396 اطلاعات روز 25 دی 1396 اطلاعات روز 26 دی 1396 اطلاعات روز 27 دی 1396 اطلاعات روز 29 دی 1396 اطلاعات روز 30 دی 1396 
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۶:۰۴    
وزیر خارجه ترکیه با انتقاد از تصمیم آمریکا برای تشکیل ارتش کُردی در سوریه، تاکید کرد عملیات نظامی در شمال سوریه محدود به عفرین نخواهد بود.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۵:۵۴    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: 63 هزار میلیارد تومان از درآمد هدفمندی در لایحه بودجه 97 مفقود است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۵:۴۹    
علیرضا قره خانی گفت: داستان اصلی "میتینگ شیطان" درباره شخصیتی به نام حبیب است که بعد از اتفاقات ترور مجلس برای دفاع از حرم به سوریه می رود. حبیب شخصیتی کاملاً ایرانی و وطن دوست است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۴:۳۹    
سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: ما به خاطر سود باشگاه پرسپولیس طارمی را ترانسفر نکردیم و اگر کسی چنین فکری انجام دهد من ناراحت می شوم.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۴:۳۹    
مجتبی جباری به موجب بندی از قراردادش از تیم کنار گذاشته شده که بازیکنان دیگر هم به آن اعتراض دارند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۴:۱۴    
سحر دولتشاهی عکسی از خود و میلاد کی مرام را در صحنه ای از فیلم امیر به اشتراک گذاشت.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۴:۰۹    
جسیکا فالکهولت بازیگر 29 ساله استرالیایی که با بازی در سریال خانه و دوری به شهرت رسید، در اثر تصادف رانندگی از دنیا رفت.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۳:۵۴    
همزمان با سال جدید میلادی سینماهای عربستان پس از 35 سال به روی مردم بازگشایی شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۳:۲۴    
دلار مبادله ای با حدود پنج ریال کاهش در قیمت 3655 تومان باقی ماند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۳:۱۹    
نخستین سفرشان بود اما آخرین سفرشان شد. مقصد، کره جنوبی بود؛ مقصدی که هرگز نرسیدند و در نیمه راه بازماندند. پوریا و سجاد دو پسرخاله، دو هم دانشگاهی، دو رفیق و دو همکار بودند ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۳:۱۴    
نسل سوم، قیصر با بازی بهروز وثوقی است که دیگر نمی توان به او لوطی گفت. وی مرزهای لوطی گری را رد کرده و عملا لاشخور شده است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۳:۱۴    
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۲:۵۴    
دکتر عبدالصمد خرم آبادی، معاون دادستان کل کشور و دبیر کمیته فیلترینگ تلگرام در یادداشتی عنوان کرده است ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۲:۵۴    
گوگل در واکنش به اخبار و شایعه های اخیر، خبر راه اندازی اپلیکیشن گوگل مپ اختصاصی برای چین را تکذیب و رد کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۲:۴۹    
دادستان جیرفت از رسیدگی خارج از نوبت به پرونده مدیر مدرسه شهید فاریابی خبر داد و گفت: مدیرخاطی پس از تفهیم اتهام و صدور قرار تامین مناسب به دلیل عجز از تودیع وثیقه بازداشت شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۲:۴۴    
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: احتمال می دهیم واسط هفته آینده رئیس جمهور با مردم صحبت کند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۲:۴۴    
حجم نقدینگی در آبان ماه به 1424 هزار میلیارد تومان رسیده که بیانگر رشد 22.6 درصدی آن نسبت به همین دوره در سال گذشته است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۲:۳۹    
سخنگوی وزارت امور خارجه ادعای روزنامه انگلیسی فایننشال تایمز انگلیس مبنی بر پذیرش ورود به گفتگویی فشرده و جدی در موضوع برنامه موشکی و مسائل منطقه ای توسط مقامات کشورمان در نشست اخیر در بروکسل را ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۲:۳۹    
فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار فوتبال(IFFHS) رده بندی جدید باشگاه های جهان را اعلام کرد که پرسپولیس جزو 10 تیم برتر قاره کهن شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۲:۳۹    
مرجع تقلید شیعیان با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهور درباره جواز انتقاد از معصومین گفت: صرف نظر از اینکه محتوای کلام دقیقاً چه بوده است، معصومین خط قرمز ما هستند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۲:۰۴    
معاون اول قوه قضاییه گفت: این عقیده که دولت اسلامی کاری به جهنم و بهشت مردم ندارد، کاملاً غلط است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۱:۴۹    
وقوع توفان شدید زمستانی طی روزهای گذشته در چندین ایالت آمریکا موجب لغو صدها پرواز شده است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۱:۴۴    
دولت چین از شناسایی محل دقیق لاشه نفت کش غرق شده ایران خبر داده و گفته که گام بعدی اعزام ربات های زیردریایی برای بررسی بیشتر آن است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۱:۳۹    
متخصص ژئومورفولوژی گفت: احتمال فعال شدن گسل های البرز با توجه به وارد آمدن فشار به منطقه زمین ساختی البرز وجود دارد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۱:۳۹    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قرچک گفت: طی بازدید انجام شده 11 قهوه خانه و رستوران به دلیل وضعیت نامطلوب بهداشتی، آلودگی محیط زیست و استفاده از گوشت های آلوده پلمب شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۱:۳۹    
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: بارش باران و برف در تهران، استان های شمالی و خراسان شمالی پراکنده و موقت است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۱:۲۹    
مهلت ثبت نام جذب اختصاصی تصدی منصب قضاء سال 1396 از روز یکشنبه مورخ 1 /11/ 96 لغایت سه شنبه مورخ 3 /11/ 96 به مدت سه روز تمدید خواهد شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۱:۲۴    
رئیس مجلس سوریه با تاکید بر اینکه باید همگی دست در دست هم با اقتدار مقابل تروریسم بایستم گفت: لازم است از رهبر ایران ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۱:۱۹    
فدراسیون فوتبال ازبکستان ساموئل بابایان سرمربی سابق تیم ملی فوتبال این کشور را مادام العمر محروم کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۱:۱۴    
با مثبت اعلام شدن تست دوپینگ ایوایلو ولیکوف ، مسئولان باشگاه واریم بلژیک با او قطع همکاری کردند و این بازیکن بلغاری مجبور به بازگشت به خانه شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۱:۱۴    
نزدیک به سه هفته از مذاکرات حج ایران و عربستان گذشته اما هنوز از جزئیات آن خبری نشده است، درحالیکه هیأت مذاکره کننده و کارشناسان اعزامی مدت ها است که به کشور بازگشته اند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۱:۱۴    
مریم سعادت تا به امروز در فیلم ها و سریال های بسیاری بازی کرده است، اما خودش هم قبول دارد که قصه های تا به تا یکی از کارهای موفق در پرونده کاری اش محسوب می شود.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۱:۱۴    
خرید کردن در فضای مجازی امروزه جدای از اینکه افراد را از رفتن و گشتن در بازار بی نیاز می کند به دلیل گسترده تر کردن قدرت انتخاب برای کاربران جذابیت بالایی پیدا کرده است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۱:۰۹    
مجموعه وزارت کشور و هر یک از استانداری ها و فرمانداری ها به تقاضاهای برگزاری تجمع و راهپیمایی مطابق مفاد قانون و مقررات مربوطه رسیدگی خواهدکرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۰:۵۴    
فرماده نیروی انتظامی توضیحاتی در مورد حواشی پیش آمده درباره حوادث اخیر ارائه و اعلام کرد: تمامی متهمان دستگیر شده به دستگاه قضایی تحویل داده شده اند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۰:۵۴    
معاون فنی سازمان نظام پزشکی اردبیل گفت: میانگین مصرف دارو در کشور سه برابر آمار جهانی است به طوری که کشورمان جزو 20 کشور پرمصرف دارو در دنیاست.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۰:۴۹    
بر اساس آخرین آمار وضعیت بهره برداری مخازن سدها از اول مهر تا 20 دی ماه سال جاری حجم مخازن سدها 14 درصد کاهش داشته و از 23.71 میلیارد مکعب به 20.38 میلیارد متر مکعب کاهش یافته است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۰:۴۴    
یک عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به بازدید هیئتی از این کمیسیون از مناطق زلزله زده گفت که در حال حاضر مردم زلزله زده به کانکس های حمام و سرویس بهداشتی نیاز مبرم دارند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۰:۲۴    
پژوهشگران علوم پزشکی دانشگاه بقیةالله با رد شیوه های درمانی و تشخیصی مصدومان شیمیایی، روشی را برای درمان و تشخیص این مصدومان ارائه دادند که به گفته آنها این روش تنها برای مصدومان جنگی نیست ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۰:۱۹    
معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم از آزادی بیش از 90 درصد دانشجویان بازداشتی تجمعات اخیر خبر داد و گفت: با جدیت پیگیری وضعیت دانشجویانی که هنوز آزاد نشده اند نیز هستیم.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۰:۱۹    
دولت چین اعلام کرد نفتکش سانچی که در دریای چین شرقی غرق شده، دو لکه نفتی به وسعت 109 کیلومترمربع (42 مایل مربع) بر جای گذاشته است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۰:۰۴    
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف یک شی تاریخی با قدمت سه هزار ساله به ارزش 10 میلیارد ریال در شهرستان خاش خبر داد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۰:۰۴    
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: مصرف محصولات تراریخته نباید مشکل خاصی ایجاد کند ولی نمی توان اظهار نظر قاطعی کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۹:۵۹    
مشکل با دادن آمارهای غلط رشد و اشتغال توسط رییس جمهور حل نمی شود، مسائل شائبه دار اقتصادی، تورم، نارضایتی و اغتشاش به وجود می آورد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۹:۳۹    
عضو علی البدل شورای مرکزی جمنا گفت: مطلع هستم فعالیت ها و اجرای برنامه های جمنا ادامه دارد و تعطیل نشده است و همگرایی و تعامل با گروه ها و مجموعه های دیگر اصولگرا همچون جبهه پایداری را دنبال می کند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۹:۲۹    
ساکنان فلسطین اشغالی برای اعتراض به جنایات صهیونیست ها به خیابان ها بریزند و سربازان رژیم صهیونیستی نیز از دستور فرماندهان خود برای کشتن زنان و کودکان سرپیچی کنند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۹:۲۴    
مرد جوان که درجریان نزاع خیابانی، ناخواسته دوست جوانش را به قتل رسانده بود، سحرگاه دیروز و پس از آخرین وداع با خانواده اش پای چوبه دار رفت .
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۹:۱۹    
شورای مرکز تقویم مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه به روال هر سال، تقویم رسمی کشور را برای سال 1397 هجری شمسی استخراج کرده است ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۹:۱۴    
اندیشکده سوفان در گزارشی پیش بینی کرده رئیس جمهور آمریکا در موعد بعدی رفع تحریم های هسته ای علیه ایران از توافق هسته ای برجام خارج خواهد شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۹:۱۴    
مدیر ستاد انتخاب فیلم برگزیده تماشاگران سی و ششمین جشنواره فیلم فجر گفت: این دوره از جشنواره ثبت آرای مردمی به صورت الکترونیکی خواهد بود.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۹:۱۴    
یک استاد دانشگاه آمریکایی در یادداشتی نوشته رئیس جمهور این کشور می خواهد با ضعیف نگاه داشتن سوریه، طعم پیروزی را برای ایران و روسیه از بین ببرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۹:۰۹    
منابع امنیتی کامرون اعلام کردند عناصر مسلح بوکو حرام دوشنبه شب به چند روستا در شمال دور کامرون حمله کردند و چهار روستایی را کشتند.