سه شنبه ۰۱ خردادساعت ۰۸:۱۷May 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای اطلاعات روز 17 دی 1396 - etelaterooz.ir

اطلاعات روز 29 اسفند 1394 اطلاعات روز 30 اسفند 1395 اطلاعات روز 31 فروردین 1396 اطلاعات روز 31 اردیبهشت 1396 اطلاعات روز 1 خرداد 1396 اطلاعات روز 31 تیر 1396 اطلاعات روز 1 مرداد 1396 اطلاعات روز 1 شهریور 1396 اطلاعات روز 1 مهر 1396 اطلاعات روز 30 آبان 1396 اطلاعات روز 30 آذر 1396 اطلاعات روز 30 بهمن 1396 اطلاعات روز 29 اسفند 1396 اطلاعات روز 1 دی 1396 اطلاعات روز 2 دی 1396 اطلاعات روز 3 دی 1396 اطلاعات روز 4 دی 1396 اطلاعات روز 5 دی 1396 اطلاعات روز 6 دی 1396 اطلاعات روز 7 دی 1396 اطلاعات روز 8 دی 1396 اطلاعات روز 9 دی 1396 اطلاعات روز 10 دی 1396 اطلاعات روز 11 دی 1396 اطلاعات روز 12 دی 1396 اطلاعات روز 13 دی 1396 اطلاعات روز 14 دی 1396 اطلاعات روز 15 دی 1396 اطلاعات روز 16 دی 1396 اطلاعات روز 17 دی 1396 اطلاعات روز 18 دی 1396 اطلاعات روز 19 دی 1396 اطلاعات روز 20 دی 1396 اطلاعات روز 21 دی 1396 اطلاعات روز 22 دی 1396 اطلاعات روز 23 دی 1396 اطلاعات روز 24 دی 1396 اطلاعات روز 25 دی 1396 اطلاعات روز 26 دی 1396 اطلاعات روز 27 دی 1396 اطلاعات روز 29 دی 1396 اطلاعات روز 30 دی 1396 
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۵:۰۵    
در بازار امروز -دوشنبه- سکه تمام طرح جدید مجددا با ادامه روند صعودی قیمت خود به بیش از یک میلیون و 470 هزار تومان فروخته شد. دلار آمریکا نیز با کاهشی 17 تومانی به قیمتی معادل 4368 تومان رسید.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۱:۵۰    
یارانه نقدی به عنوان یکی از مهم ترین موضوعات برای دهک های کم درآمد جامعه محسوب می شود که در بودجه سال آینده شاهد منابع مربوط به این بخش هستیم که با این اوصاف یارانه بگیران از 76 میلیون نفر به 67 ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۱:۴۵    
معاون رئیس قوه قضائیه گفت: تمام افرادی که سرحلقه اغتشاش ها و آشوب های اخیر بوده اند، شناسایی و یا دستگیر شده اند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۱:۱۰    
دو هنرپیشه هالیوودی در قالب سازمان کمک رسانی به هائیتی مبلغ 3.5 میلیون دلار به این کشور زلزله زده امریکای لاتین که در سال 2010 دچار زلزله شده بود، اختصاص دادند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۹:۱۷    
انجمن روانشناسی آمریکا معتقد است که ترامپ دچار اختلال روانی است و ارزیابی سلامت روانی وی باید زیر نظر مستقیم آنان صورت بگیرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۹:۱۷    
باشگاه الغرافه قطر از حضور مهدی طارمی در این کشور در روز دوشنبه (فردا) برای انجام تست های پزشکی خبر داد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۹:۱۲    
با آغاز نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال، تیم ها فعالیت خود را در بازار نقل و انتقالات ادامه می دهند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۹:۱۲    
یک کارشناس ارشد روان شناسی بالینی درباره نکاتی که دانش آموزان و دانشجویان باید در ایام امتحانات رعایت کنند، توضیحاتی داد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۹:۱۲    
حربه شکست خورده دشمنان انقلاب از کشته سازی های دروغین مردم، یک بار دیگر شکست خورد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۹:۰۷    
در انفجار خودروی بمب گذاری شده در شهر ادلب سوریه بیست و پنج نفر کشته شدند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۵:۴۷    
دولت عربستان اعلام کرد: 11 شاهزاده این کشور در اعتراض به توقف پرداخت قبوض آب و برق و تجمع آنها در برابر کاخ سلطنتی عربستان، دستگیر شدند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۵:۴۲    
معاون رئیس جمهور در امور مجلس شورای اسلامی گفت: برای حل مشکل سپرد ه گذاران موسسات مالی فاقد مجوز یا مجاز غیر منضبط، نیاز به همکاری سه قوه است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۵:۴۲    
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 97 در نشست خبری گفت: با توجه به مصوبه امروز کمیسیون، 110 هزار میلیارد تومان بدهی های افراد به دولت و مطالبات اشخاص از دولت تهاتر خواهد شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۵:۳۲    
مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: بر اساس تحلیل جدیدترین اطلاعات هواشناسی امروز با نفوذ جریان های شمالی علاوه بر ادامه مواج بودن دریای خزر ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۵:۱۲    
رفع فیلتر تلگرام منوط به تعهد مدیران آن شد و مقرر شد وزارت ارتباطات تعهدات الزام آور را برای رفع فیلتر اخذ کند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۵:۰۷    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با اشاره به شناسایی 424 واحد صنعتی آلاینده در تهران طی سال جاری اظهار کرد ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۵:۰۷    
سرمایه گذاری در بخش زباله سوزی در تهران با برخی مشکلات اداری مواجه است که این مشکلات باید از طریق شهرداری و در صورت نیاز استانداری حل و فصل شود ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۵:۰۷    
مسئول روابط عمومی فرودگاه بین المللی بجنورد گفت: پرواز هواپیمایی آسمان در مسیر تهران-بجنورد به علت شرایط نامناسب آب و هوایی و کاهش دید، از آسمان بجنورد به تهران بازگشت.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۵:۰۷    
اجازه نخواهیم داد برخی کشورها با ارسال سلاح و اجاره تروریست برای ایجاد ناامنی در مرزها، روابط ایران و پاکستان را تحت تاثیر قرار دهند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۵:۰۲    
حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی در صفحه اینستاگرام خود به موضوع تلگرام و فیلترینگ پرداخت و نوشت ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۵:۰۲    
در حمله انتحاری یک عضو گروه تروریستی داعش به عشائر اهل سنت استان دیالی عراق چندین نفر شهید و زخمی شدند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۴:۳۷    
رئیس سازمان میراث فرهنگی، از احتمال کاهش مبلغ عوارض خروج از کشور نسبت به مبلغ قبلی که 220 هزار تومان تعیین شده بود، خبر داد و گفت: افزایش تصاعدی که برای هر نوبت سفر درنظر گرفته شده بود حذف می شود.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۴:۳۲    
مردی که خواهرش را دو سال قبل به قتل رسانده بود، سرانجام دستگیر شد. این در حالی است که متهمی دیگر که در همان زمان مرتکب جرمی مشابه شده بود، اکنون در زندان به سر می برد و به زودی پای میز محاکمه می رود.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۴:۳۲    
سخنگوی وزارت نفت گفت: محموله نفتکش ایرانی که در آب های چین دچار حادثه شده، میعانات گازی را به سفارش شرکت هاناوا توتال متعلق به کره جنوبی، حمل کرده است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۴:۳۲    
عزت الله ضرغامی رئیس اسبق سازمان صدا و سیما در توئیتر خود با اشاره به لزوم حمایت دولت از پیام رسان های داخلی از روحانی درخواست کرد بر اساس منشور حقوق شهروندی حفظ حریم خصوصی مردم را تضمین دهد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۴:۲۷    
آن دسته از دارندگان گوشیها و تبلتهای اپل که 14 آذر اقدام به خرید محصول خود کردند و تا امروز نسبت به ثبت شناسه آن هیچ اقدامی نکردند، از امروز با دستگاه خود خداحافظی کنند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۴:۲۷    
بر اثر برخورد دو کشتی در آب های ساحل شرقی چین که دیشب اتفاق افتاد، در مجموع 32 نفر از خدمه کشتی شامل 30 ایرانی و دو بنگلادشی ناپدید شدند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۴:۲۷    
گمرک ایران با ابلاغ ضوابط جدید واردات خودرو به گمرکات کشور،ترخیص خودروهای با سال ساخت بالاتر از یکسال را ممنوع اعلام کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۴:۰۸    
مشکلات و درگیری خانوادگی در روستای کردلاغری درحومه شهر یاسوج 2 نفر کشته و 2 نفر نیز زخمی برجای گذاشت.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۳:۳۸    
مرجع تقلید شیعیان گفت: جریان های اخیر در کشور را باید به درستی تبیین و تحلیل کرد، این جریان در ابتدا از مطالبه به حق مردم شروع شد و این حق نیز شرعاً و قانونا حق مردم است که در برابر مشکلات و سختی های ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۳:۳۸    
با عدم طرح پیشنهاد بنزین دو نرخی در کمیسیون تلفیق عملا پرونده بازگشت سهمیه بندی سوخت برای سال 97 فعلا منتفی شده است، مگر آن که در صحن مجلس طرح جدیدی ارائه شود.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۳:۳۳    
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهور 2 قانون مصوب مجلس را برای اجرا به سه وزارتخانه ابلاغ کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۳:۲۸    
درهای مترو باز می شوند. بدون آنکه اجازه دهیم مسافرانی که سوار شده اند، پیاده شوند، خودمان را با فشار و زور داخل واگن قطار جا می دهیم ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۳:۱۸    
معاون پارلمانی، کنسولی و امور ایرانیان خارج از کشور وزارت امور خارجه، به ارائه توضیحاتی در مورد پیگیری های دستگاه دیپلماسی کشورمان در مورد برخورد نفتکش ایرانی با یک کشتی باری چینی که طبق آخرین اخبار ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۳:۱۳    
برزو ارجمند امروز اینستاگرامش را به مناسبت 17 دی ماه سالروز مرگ جهان پهلوان تختی بروزرسانی کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۳:۰۸    
تهران بزرگترین پایگاه جمعیتی در کشور را دارد که در کنار آن هیچ رودخانه پرآبی بنا نشده و منابع آب آن محدود گزارش می شود؛ علاوه بر این با داشتن سهم سرانه آب تجدید پذیرغیرمتعارف از بحران عبور کرده است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۳:۰۸    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد از انهدام یک باند سرقت مسلحانه در این شهرستان خبر داد و گفت:در این رابطه دو سارق مسلح به همراه یک قاتل فراری دستگیر شده اند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۳:۰۳    
رئیس دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، ضرورت سفر وی به آلمان برای معالجه را تشریح کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۲:۵۸    
جانشین رئیس پلیس راه از بارش برف در جاده های کوهستانی خبر داد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۲:۵۳    
رئیس اتاق اصناف ایران با تأکید بر اینکه تمام تلاش ها مبنی بر عدم افزایش قیمت نان است، گفت: افزایش قیمت نان تا پایان سال منتفی است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۲:۵۳    
رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر از بازداشت سه نفر از دانشجویان این دانشگاه در تجمعات اخیر خبر داد و گفت: این دانشجویان در محیط بیرون از دانشگاه بازداشت شدند و پیگیر وضعیت آنها هستیم.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۲:۳۳    
هشت مورد و موضوع جالب، در سال 2017، از جمله عوامل موثر بر خوشحالی و خوشبختی و جلوگیری از بروز استرس و افسردگی شناخته شده اند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۲:۱۸    
اگر چه آقای هاشمی شاهرودی در آلمان بستری هستند، بیمار پروفسور سمیعی نبوده و نیستند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۲:۱۳    
سخنگوی کابینه کردستان عراق: این اتهام جعلی و باطل و به دور از واقعیت را به طور کامل رد می کنیم.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۲:۰۸    
وزیر خارجه اردن اعلام کرد، کشورهای عربی به زودی تلاش های دیپلماتیکی را آغاز خواهند کرد تا سازمان ملل را برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین در مرزهای چهارم ژوئن 1967 متقاعد کنند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۲:۰۸    
کاپیتان تیم پرسپولیس بعد از بازی با نفت در رختکن این تیم گرد و خاک به راه انداخت.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۲:۰۳    
علاقه شدید رئیس جمهوری آمریکا به مک دونالد از کسی پنهان نیست به طوری که دختر کوچک وی به شوخی گفته است، پدرش حتی در رختخواب نیز آرزوی خوردن مک دونالد دارد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۲:۰۳    
کنفرانس امنیتی تهران فردا 18 دی ماه در محل سالن اجلاس سران برگزار می شود.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۲:۰۳    
تیم بسکتبال مهرام برای موفقیت در لیگ برتر بازیکن سابق بارسلونا که سابقه حضور در NBA را نیز دارد، جذب کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۱:۳۳    
معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی وزیر جهاد کشاورزی از دستورالعمل جدید حجتی برای ساماندهی بازار برنج که شامل کنترل واردات و خرید محصول داخلی برای تکمیل ذخایر راهبردی است، خبر داد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۱:۲۸    
در طول خشکسالی آب کم است، اما آیا بارور کردن ابرها برای ایجاد باران، آب مورد نیاز را فراهم می کند؟ باروری ابرها به عنوان متداول ترین و بهترین روش برای تعدیل آب و هوا ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۱:۲۸    
بازیکنان تیم ملی فوتبال امارات متهم به خوشگذرانی و ترک هتل قبل از دیدار فینال برابر عمان شدند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۱:۲۸    
اهالی سینما با حضور در خانه سینما 2 وصال در صبح سرد زمستانی 17 دی ماه،جمشید الوندی (فیلمبردار قدیمی سینما) را به خانه ابدی بدرقه کردند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۱:۲۳    
یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت که مسئولین حاضر در جلسه غیرعلنی امروز (یکشنبه) مجلس درباره برقراری آرامش در کشور پس از اعتراض های اخیر به نمایندگان اطمینان خاطر دادند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۱:۲۳    
محقق دانشگاه تهران بر این باور است که ایران همواره با خشکسالی مواجه بوده است؛ از این رو کشور قبل از آنکه با کمبود آب مواجه باشد ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۱:۰۴    
می گوید اسمش بنفشه است و 32 سال دارد. به اتهام جیب بری دستگیر شده است. بدون هیچ استرس و نگرانی به صندلی تکیه زده و منتظر است افسر پرونده برگه بازجویی را جلویش بگذارد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۱:۰۴    
فیلتر و فیلترینگ و فیلترشکن این روزها نقل هر محفل حقیقی یا توئیت و پست و هشتگ مجازی است؛ واژه هایی که حداقل در پنج سال گذشته کمتر از آن ها می شنیدیم و حتی همین چند هفته پیش هم تأکید کردند که دیگر ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۰:۵۹    
جدیدترین آماری که از مرکز رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام شده نشان می دهد 9000 کسب و کار خرد اینترنتی که درگیر قطع شدن ارتباطشان از تلگرام هستند در یک هفته اخیر با مشکلاتی مواجه ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۰:۵۹    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آتش سوزی در یک ساختمان 9 طبقه در اکباتان خبر داد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۰:۴۹    
بازیگری در ترکیه نیاز به ظاهر و چهره ای زیبا دارد. بسیاری از بازیگران مشهوری که در حال حاضر در سینما و تلویزیون ترکیه فعالیت دارند، زمانی مدل بوده اند ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۰:۴۹    
در تبلیغات برای اجرای کشف حجاب، دولت به شدت تلاش داشت که بی حجابی مترادف بی عفتی معنا نشود و سعی داشت بی حجابی مترادف با فرهیختگی، تمدن و همراه با نجابت معنا شود ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۰:۴۴    
رئیس کل دادگستری استان تهران در مورد علت اختلاف آمار مراجع مختلف در رابطه با تعداد بازداشتی های اغتشاشات اخیر توضیحاتی ارائه داد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۰:۳۹    
به دنبال اعتراضات مردم در چند شهر کشور نسبت به مسائل اقتصادی، سیاسی و اجتماعی کشور،15 تن از فعالین اصلاح طلب در قالب یک بیانیه به تبیین . ارائه راهکار اتفاقات پیش آمده پرداختند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۰:۳۹    
کریم انصاریفرد از دختر میلیاردر یونانی با زمرد گرانقیمت خواستگاری کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۰:۳۴    
در پی برخورد دو کشتی در آب های ساحل شرقی چین 32 نفر از خدمه این کشتی ها شامل 30 ایرانی و دو بنگلادشی ناپدید شده اند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۰:۳۴    
سخنگوی هیئت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان آخرین وضعیت پرداخت بدهی، بدهکار 500 میلیارد تومانی این صندوق را تشریح کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۹:۵۹    
زلزله ای به بزرگی 3.8 ریشترحوالی سرپل ذهاب استان کرمانشاه را لرزاند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۹:۵۹    
قرار است به زودی تکلیف مذاکره پرسپولیس و الغرافه بر سر مهدی طارمی مشخص شود.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۹:۵۹    
در جریان بررسی قیمت بنزین در لایحه بودجه سال 1397 تنها موضوعی که تا این لحظه قطعی شده این است که قیمت بنزین 1500 تومان برای هرلیتر نخواهد شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۹:۵۹    
اطلاعات روز# دنیای اقتصاد نوشت: جدیدترین گزارش کیفی خودروهای داخلی در شرایطی ازسوی وزارت صنعت،معدن و تجارت منتشر شد که طبق آن، تنها دو محصول در مقایسه با ارزیابی قبلی ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۹:۵۴    
فدراسیون فوتبال حکمی برای سرور جپاروف صادر کرده که از نظر استقلالی ها سنگین و غیرمنصفانه است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۹:۵۴    
مدرک کارشناسی 9 میلیون تومان برایشان آب می خورد و لیست مدارکی که مورد نیاز است را هم می گیرند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۹:۵۴    
امید نورافکن پیشنهاداتی برای حضور در فوتبال اروپا دارد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۹:۵۴    
برای خرید یک واحدآپارتمان با عمر 4 سال و متراژ 49 متر در محدوده هفده شهریور باید 150 میلیون تومان هزینه کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۹:۴۹    
بعد از اوج گیری بحران اجتماعی اخیر در برخی از استان های کشور و بویژه شهرهای کوچک تر، افکار عمومی جامعه و بخصوص برخی از اعضای لایه های زیرین جامعه و طبقات ضعیف تر اقتصادی (که شاید هنوز هم به پوپولیسم ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۹:۰۴    
سومین سال حکومت ملک سلمان بر عربستان در سایه سودای ولی عهد جوان برای رسیدن به پادشاهی شاهد رخدادهایی بی سابقه و در عین حال شکست هایی پیاپی بود.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۹:۰۴    
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در رابطه با اعتراض برخی مراکز این دانشگاه به تدوین اساسنامه گفت: اساسنامه ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۹:۰۴    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی طی تماس تلفنی از نخست وزیر بریتانیا خواست تا حمایت خود را از آشوب های ایران اعلام کند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۸:۵۹    
هزاران نفر در تل آویو و چند شهر دیگر فلسطین اشغالی در اعتراض به فساد کابینه رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۸:۵۹    
کنفدراسیون فوتبال آسیا در تلاش است در بخش مالی نیز باشگاه های قاره آسیا را به انجام رفتارهای جوانمردانه مالی تشویق کند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۸:۵۹    
معاون نجفی معتقد است که طرح جدید ترافیک تایید و اجرا می شود و در صورت عدم تایید به مانند گذشته سهمیه نمی دهد و باید در این زمینه بازنگری های جدی صورت گیرد.