جمعه ۱۱ خردادساعت ۱۲:۳۲May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای اطلاعات روز 15 اردیبهشت 1397 - etelaterooz.ir

اطلاعات روز 29 اسفند 1394 اطلاعات روز 30 اسفند 1395 اطلاعات روز 1 فروردین 1396 اطلاعات روز 1 فروردین 1397 اطلاعات روز 30 خرداد 1397 اطلاعات روز 1 تیر 1397 اطلاعات روز 16 مرداد 1397 اطلاعات روز 1 شهریور 1397 اطلاعات روز 30 مهر 1397 اطلاعات روز 25 آبان 1397 اطلاعات روز 30 آذر 1397 اطلاعات روز 30 دی 1397 اطلاعات روز 29 بهمن 1397 اطلاعات روز 22 اسفند 1397 اطلاعات روز 1 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 2 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 3 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 4 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 5 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 6 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 7 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 8 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 9 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 10 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 11 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 13 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 14 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 15 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 16 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 17 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 18 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 19 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 20 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 21 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 22 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 23 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 24 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 25 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 26 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 27 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 28 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 29 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 30 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 31 اردیبهشت 1397 
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۳:۰۵    
معاون سیاسی و امنیتی دادستان مرکز خراسان رضوی از دستگیری عضو گروهک منافقین در مشهد خبر داد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۳:۰۰    
علیرضا زاکانی نماینده سابق مجلس به اظهارات اخیر روحانی درباره فیلترینگ تلگرام واکنش نشان داد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۲:۳۵    
رسانه های انگلیسی اعلام کردند که سرالکس فرگوسن، سرمربی اسطوره ای منچستریونایتد، به دلیل خونریزی مغزی، تحت عمل جراحی قرار گرفت.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۲:۳۵    
جمال اعتماد رئیس شورای شهر بانه در گفت وگویی درباره اعتصاب بازاریان این شهر اظهار کرد: اعتصاب همچنان با گذشت 21 روز ادامه دارد و هم زمان هیچ تغییری هم در وضعیت مرزها ایجاد نشده است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۲:۲۰    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پیرامون شروع اردوی جدید، وضعیت بازیکنان، مصدومیت ها و غیبت در مراسم قرعه کشی جام ملت های آسیا توضیحاتی ارائه کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۰۹:۳۰    
علی کریمی، سرمربی نیم فصل دوم سپیدرود در پایان جلسه ای که با مدیران این باشگاه داشت، توافق کرد تا بعد از تسویه حساب از این تیم جدا شود.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۰۹:۲۵    
در حالی ایران اولین تولید کننده زعفران در جهان است و 88.8% از زعفران جهان در ایران تولید می شود که سهم ایران از صادرات جهانی فقط 3.5% است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۰۱:۵۳    
بنان می گفت: کاروان را برای بعد از مرگم خوانده ام . به گفته همسرش او در اواخر عمر خود هم دلبستگی عجیبی به ترانه رؤیای هستی پیدا کرده بود تا آنجا که با این آهنگ می گریست.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۷:۵۱    
دانشگاه آزاد با صدور بخشنامه ای مبلغ کمک هزینه ماه مبارک رمضان را تعیین کرد
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۵:۴۶    
مدیرعامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران از پیگیری های این شرکت برای کاهش نرخ سود وام 50 میلیون تومانی نوسازی بافت فرسوده ویژه انبوه سازان از 18 به 9 تا 12 درصد خبر داد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۵:۴۶    
مدیرعامل باشگاه سایپا می گوید کار حضور علی قلی زاده بازیکن این تیم برای حضور در تیم شارلوا بلژیک به احتمال زیاد تمام شده است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۵:۰۱    
از امروز تیم ملی به طور رسمی برای حضور در جام جهانی استارت می زند؛ استارتی با حضور پنج بازیکن.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۴:۴۱    
اعضای شورای برون مرزی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شدند
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۴:۳۶    
دبیر علمی هفته سلامت گوارش با اشاره به موفقیت 98 درصدی در درمان هپاتیت C، گفت: برای از بین بردن زنجیره انتقال هپاتیت C شناسایی این بیماران را در زندان ها و ندامتگاه ها آغاز کرده ایم.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۴:۳۶    
سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال خوزستان برای حضور در لیگ هجدهم مشخص شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۴:۳۱    
قائم مقام نمایشگاه کتاب پیرامون بازدید رهبر انقلاب از سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران توضیحاتی داد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۴:۲۶    
تورم تولید کننده در پایان فروردین ماه به با 0.3 درصد افزایش 10.8 درصد محاسبه شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۳:۵۶    
صندوق بین المللی پول در گزارش خود رشد اقتصادی ایران در سال 2018 را 4 درصد پیش بینی کرد اما با توجه به محاسبه تولید ناخالص داخلی به روش شاخص ضمنی تولید ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۳:۵۱    
رئیس بسیج سازندگی گفت: طی 5 سال گذشته با تکیه بر اقتصاد مقاومتی بیش از 145 هزار واحد کوچک تولیدی در سراسر کشور تشکیل شده است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۳:۴۶    
رئیس جمهوری در پست اینستاگرامی خود از سفر کاروان تدبیر و امید به استان خراسان رضوی در هفته جاری خبر داد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۳:۴۱    
سامانه ثبت نام طرح ترافیک شهرداری تهران به نشانی my.tehran.ir از دسترس خارج شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۳:۴۱    
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: برای تنظیم بازار ماه مبارک رمضان 30 هزار تن شکر، 10 هزار تن روغن خام و 30 هزار تن برنج از طریق فروشگاه های زنجیره ای عرضه می شود.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۳:۳۶    
مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی در نشست اعلام دلایل سانحه نفتکش سانچی تصریح کرد: اشتباه محاسباتی افسران فله بر کریستال و تغییر مسیر کشتی باعث سانحه برخورد بین نفتکش ایرانی سانچی و فله بر ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۳:۳۶    
هیأت عمومی دیوان عدالت اداری، مصوبه اخذ عوارض مازاد بر تراکم و تغییر کاربری مصوب شورای اسلامی شهر تهران را باطل کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۳:۲۱    
رزمایش مشترک امداد و نجات دریایی ایران و عمان طی روزهای آینده در خلیج فارس برگزار خواهد شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۳:۱۶    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: ایرادات این شورای به لایحه پالرمو صرفاً ناظر بر اشکالات ترجمه ای نبوده است و آنچه در این متن بود فراتر از اشکالات تایپی بود لذا به صورت ایراد ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۳:۱۶    
شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در پایان معاملات پانزدهمین روز از اردیبهشت ماه با 511 واحد اُفت به پله 93 هزار و 100 واحدی سقوط کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۳:۱۱    
سعید مظفری از پیشکسوتان هنر دوبله در ایران است که خاطرات و تجربه های زیادی دارد؛ مردی که مثل خیلی از هم دوره ای هایش از وضعیت امروز این شغل و رفتار مسئولان چندان راضی نیست.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۳:۱۱    
چهارمین جلسه رسیدگی به اتهامات عوامل گروهک تروریستی داعش در حمله به مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام راحل در شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۳:۰۶    
قیمت انواع سکه در یک هفته گذشته با افزایش روبرو شده است؛ به طوری که سکه تمام با افزایش160 هزار تومانی بار دیگر به دو میلیون تومان نزدیک شده است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۲:۳۷    
امروز 15 اردیبهشت برابر با 5 مِی تقویم میلادی است. روزی که در تاریخ آبستن وقایع و اتفاقات زیادی در ایران و جهان بوده است. به مرور برخی از این وقایع می پردازیم.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۲:۲۲    
مایکروسافت که به تازگی نسخه جدید به روزرسانی ویندوز 10 را عرضه کرده، پس از اعلام شکایت کاربران اعلام کرده که به زودی آن را برطرف خواهد کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۲:۱۷    
یکی از اعضای بیت امام درباره مراسم عمامه گذاری به سازندگی می گوید: حُسن مراسم این بود که عکس ها فورا منتشر شد تا حرف و حدیثی پیش نیاید. حضار هم عکس ها را منتشر کردند ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۲:۱۷    
350 هزار تبعه خارجی در ایران بدون مجوز مشغول به کار هستند؛ در عین حال گفته می شود در هر 24 ساعت حدود 4000 هزار نفر از مرزهای کشور به صورت غیر مجاز ورود و خروج می کنند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۱:۴۲    
اگر ما به یک موضع سیاسی آقای شجریان در فضای هیجانی سال 88 انتقاد داشته باشیم نباید آن را به همه عرصه ها سرایت دهیم.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۱:۳۷    
دیدگاه تهران ومسکو در مورد ماندن بشار اسد در قدرت یکسان است، اما در مورد نفوذ نهایی در میدان سوریه با یکدیگر اختلاف دارند و هر یک در پی آن است که آینده سوریه را از آن خود کند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۱:۱۷    
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو از اتمام بهسازی خط 5 (صادقیه – گلشهر) تا پایان ماه رمضان خبر داد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۱:۱۲    
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی مازندران گفت: با سوء مدیریت در کنترل منابع آب، وقوع پدیده ریزگرد در شمال کشور دور از انتظار نیست.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۱:۱۲    
سخنگوی شورای شهر تهران از آغاز تشریح برنامه های کاندیدای شهرداری تهران در جلسه فردا خبر داد و گفت: از میان این تعداد دو تعیین می شوند که در نهایت یک نفر در روز 23 اردیبهشت ماه به عنوان شهردار تهران ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۱:۰۷    
مدیر امور مناطق ویژه اقتصادی از احتمال به تصویب رسیدن 8 منطقه آزاد جدید تا 15 خرداد ماه خبر داد و گفت: قصر شیرین هم به مناطق آزاد پیشنهادی در لایحه دولت اضافه شده است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۰:۵۶    
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: بر اساس ماده 8 مصوبه هیات وزیران که در کارگروه سازگاری با کم آبی مورد تایید قرار گرفته مشترکان پرمصرف آبی جریمه خواهند شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۰:۵۶    
قائم مقام آیت الله مصباح یزدی در مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) قم، با بیان این که بر اساس قانون، قوه قضائیه باید تلگرام را فیلتر می کرد، گفت: رئیس جمهور حق مخالفت با فیلترینگ تلگرام را ندارد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۰:۵۱    
ناو هواپیمابر آمریکایی "هری ترومن" رسما در علمیات ضد داعش موسوم به "حل منصفانه" در عراق و سوریه شرکت کرده است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۰:۵۱    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امشب (15 اردیبهشت ماه) مهمان برنامه نگاه یک است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۰:۵۱    
استقلال با برتری برابر خونه به خونه بابل قهرمان جام حذفی شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۰:۲۴    
بنده امروز در وسط حاکمیت قرار دارم.به دلیل اینکه بنده خودم را عین حاکمیت می دانم و احساس می کنم باید نسبت به حاکمیت پاسخگو باشم ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۰:۲۴    
قهرمانی ایران در آسیا آثار مثبت مالی زیادی برای فوتبال ایران خواهد داشت.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۰:۰۰    
مدیر مرکز صدور آرم طرح ترافیک شهرداری تهران با تأکید بر این موضوع که مجوزهای سال 96 دیگر اعتبار ندارد ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۰:۰۰    
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان از پیدا شدن گمشده کویر مرنجاب توسط کویرگردان محلی خبر داد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۰۹:۴۵    
تهیه کننده انیمیشن سینمایی فیلشاه گفت: این انیمیشن سینمایی در هفته هفتم اکران به فروش 5 میلیاردی رسیده است؛ در حالی که این آمار در شاهزاده روم در پایان اکران به دست آمد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۰۹:۴۵    
عدم امکان تبدیل ارز، محدودیت اسکناس یورو و تعریف نشدن فروش ارز برای برخی نیازهای ارزی از جمله مشکلات فعلی وضعیت جدید ارزی کشور است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۰۹:۳۵    
نماینده مردم کاشمر، بردسکن و خلیل آباد در مجلس به خروج تعدادی از نمایندگان از لیست امید واکنش نشان داد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۰۹:۳۰    
عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه از امروز طرح جدید ترافیک در تهران اجرا شده است، گفت: یک ماه است که شهرداری اعلام کرده از 15 اردیبهشت طرح اجرایی می شود و افرادی که بدون طرح وارد شوند ...