جمعه ۱۱ خردادساعت ۱۸:۵۲May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای اطلاعات روز 25 اردیبهشت 1397 - etelaterooz.ir

اطلاعات روز 29 اسفند 1394 اطلاعات روز 30 اسفند 1395 اطلاعات روز 1 فروردین 1396 اطلاعات روز 1 فروردین 1397 اطلاعات روز 30 خرداد 1397 اطلاعات روز 1 تیر 1397 اطلاعات روز 16 مرداد 1397 اطلاعات روز 1 شهریور 1397 اطلاعات روز 30 مهر 1397 اطلاعات روز 25 آبان 1397 اطلاعات روز 30 آذر 1397 اطلاعات روز 30 دی 1397 اطلاعات روز 29 بهمن 1397 اطلاعات روز 22 اسفند 1397 اطلاعات روز 1 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 2 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 3 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 4 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 5 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 6 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 7 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 8 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 9 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 10 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 11 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 13 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 14 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 15 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 16 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 17 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 18 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 19 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 20 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 21 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 22 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 23 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 24 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 25 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 26 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 27 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 28 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 29 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 30 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 31 اردیبهشت 1397 
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۱:۲۵    
بانک مرکزی در بخشنامه ای به شبکه بانکی در راستای سیاست جدید ارزی ضوابط تامین و انتقال ارز بابت هزینه های شرکت های حمل و نقل بین المللی را ابلاغ کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۹:۱۴    
طبق آمار منتشر شده در سایت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن وکشاورزی تهران در سال گذشته حدود 4520777 دلار آدامس از کشورهای مختلف وارد کشور شده است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۵:۲۵    
در قرارداد دیگری در خصوص مشارکت در خرید و فروش ماشین آلات مورد نیاز صنعت، نفت و گاز و پتروشیمی، طرف دیگر قرارداد اگرچه متعهد به ترهین وثیقه ملکی به میزان 150 میلیارد تومان بابت تضمین بازگشت اصل ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۵:۳۸    
انتخاب رشته دکتری تخصصی سال 97 دانشگاه آزاد اسلامی از ساعت 8 صبح امروز چهارشنبه 26 اردیبهشت آغاز شد و تا ساعت 24 یکشنبه 30 اردیبهشت ادامه خواهد داشت.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۶:۰۰    
رئیس فدراسیون فوتبال از دیدار احتمالی ملی پوشان با رئیس جمهور خبر داد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۵:۲۶    
مجتمع فرهنگی سینمایی تجاری هروی سنتر با 3 سالن مدرن در 27 اردیبهشت افتتاح می شود.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۵:۲۶    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس و همکاران کرواتش بامداد امروز، تهران را ترک کردند تا یک ماه دیگر برای تمرینات باز گردند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۵:۲۱    
نمایش فیلم جدید لارنس فون تریه در جشنواره فیلم کن با جنجال همراه شد و بسیاری از تماشاگران سالن را ترک کردند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۵:۱۶    
دو متجاوز به عنف مشهد صبح امروز در ملاعام به دار مجازات آویخته شدند. این دو اعدامی با تاکسی زنان و دختران را به خلوتگاه برده و تجاوز می کردند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۴:۵۶    
نهمین دور مذاکرات صلح سوریه در شهر آستانه پایتخت قزاقستان آغاز به کار کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۴:۵۶    
وزیر ارتباطات با انتشار تصویری از مردم فلسطین در استوری صفحه اینستاگرامش، نسبت به انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس واکنش نشان داد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۳:۵۶    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: پرداخت وام ضروری به بازنشستگان کشوری ماهیانه انجام می شود که قرار است در سال جدید افزایش پیدا کند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۳:۵۶    
نماینده زاهدان در مجلس به طور مشروط از پاسخ های وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی به سوالاتش قانع شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۳:۴۶    
صادق محرمی بعد از پایان بازی تیمش برابر الجزیره با هواداران پرسپولیس خداحافظی کرد. گفته می شود مقصد بعدی این بازیکن دیناموزاگرب کرواسی است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۳:۴۱    
عضو فراکسیون زنان مجلس تاکید کرد: نداشتن اسپانسر دلیل عدم پوشش برنامه ورزش زنان است و مسائل فقهی و شرعی در این زمینه وجود ندارد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۳:۳۶    
نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس گفت: آقای شمخانی گفتند ما از رئیس جمهور درخواست کردیم که حداقل یک ماه عید معابر کوله بری باز باشد اما آقای روحانی موافق نیست.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۳:۳۰    
فرمانده کل سپاه گفت: مظلومیت مردم فلسطین امروز در دنیا زبانزد است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۳:۳۰    
معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به جزییات استخدام 300 محیط بان در سال جاری اظهار کرد ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۳:۳۰    
معاون رسانه وزارت آموزش و پرورش در خصوص روند تعطیلی مدارس گفت: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، چنانچه دانش آموزان مدارس ابتدایی، ارزشیابی و سایر فعالیتهای آموزشی را به اتمام رسانده باشند ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۳:۳۰    
رییس پلیس فتای ناجا پیام رسان های مورد تأیید کشور را اعلام کرد و به شهروندان اطمینان داد که از حریم خصوصی و اطلاعاتشان استفاده نمی شود.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۳:۳۰    
لی یونگ آئه که مردم ایران او با نام یانگوم می شناسند، قرار است بازیگر جدید یک فیلم ایرانی شود.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۳:۳۰    
بازار مسکن در واحدهای با عمر کمتر از 15 سال با حجم بالایی از تقاضای بی پاسخ روبروست، مسئله ای که به افزایش قیمت این واحدها بیش از گزارش های رسمی بانک مرکزی منجر شده است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۳:۳۰    
سخنگوی دولت با اشاره به مساله برجام گفت: دولت که با اعتماد مردم روی کار آمد دربرابر اتهامات آمریکا و حصر اقتصادی ملت ایران سکوت نکرد و تحریم ها را شکست ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۳:۳۰    
مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کرمان از مراجعه 253 نفر به مراکز درمانی به دلیل مشکلات تنفسی ناشی از گردوغبار خبر داد و گفت: از این تعداد 195 نفر بستری شدند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۳:۳۰    
عضو ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری با بیان این که حدد 120 گروه در نقاط مختلف کشور در روز چهارشنبه 29 شعبان به رویت هلال ماه می پردازند ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۲:۲۰    
دانشگاه آزاد اسلامی با صدور بخشنامه ای ساعت کاری دانشگاه آزاد در ماه مبارک رمضان را تغییر داد
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۱:۵۰    
وزیرامورخارجه امارات با استقبال از تصمیم رئیس جمهور آمریکا در خصوص توافق هسته ای با ایران آن را یک موفقیت توصیف کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۱:۴۵    
نماینده ولی فقیه در امور حج با تاکید بر این که محرمانه در حج نداریم از احتمال دریافت غرامت شهدای مسجدالحرام از عربستان تا دو ماه دیگر خبر داد و تایید کرد که سیاست های سابق برای ثبت نام حج و عمره خطا ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۱:۳۹    
مدیرعامل شرکت زیمنس گفت، پس از خروج آمریکا از برجام و وضع تحریم های جدید، شرکتش نمی تواند هیچ همکاری تجاری جدیدی با ایران انجام دهد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۱:۲۴    
ماجرای شکایت پاول دوروف از آنتون روزنبرگ (یکی از مدیران ارشد تلگرام) به میزان 100میلیون روبل (واحد پول روسیه)، روزنبرگ را بر آن داشت تا متنی مفصل را منتشر کند و از حقایق متعددی پرده بردارد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۱:۱۹    
اوپک در گزارش ماهیانه جدید خود به نقل از منابع ثانویه اعلام کرد، میزان تولید نفت ایران در ماه آوریل با 10 هزار بشکه افزایش نسبت به ماه قبل به 3.823 میلیون بشکه در روز رسیده است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۱:۱۴    
مدیر کل انتقال خون استان تهران به تشریح اهدای خون در ماه مبارک رمضان پرداخت.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۱:۰۹    
وزارت آموزش وپرورش بخشنامه تعیین ضریب حقوق حداقل و حداکثر حقوق کارمندان شاغل را ابلاغ کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۱:۰۹    
سرمربی تیم ملی فوتبال با بیان اینکه حرف سرمربی ذوب آهن خنده دار است، گفت: علی کریمی و امیر قلعه نویی توهین ها می کنند و فدراسیون هم به راحتی چشمش را می بندد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۱:۰۴    
عضو ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری گفت: پیش بینی ما این است که رؤیت هلال ماه مبارک رمضان در روز چهارشنبه به راحتی صورت گیرد و روز پنج شنبه، اول ماه مبارک رمضان باشد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۰:۴۳    
ممانعت از تخریب سلول ها با عملکرد به موقع در سیستم ایمنی بدن در کنار داشتن پوست و چشم سالم بخشی از دانش ما نسبت به ویتامین E است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۰:۴۳    
عضو بلند پایه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با صراحت تمام، بیانیه اخیر آیت الله جنتی را یک اطلاعیه بسیار بی پایه و بد دانست که موجب سوءاستفاده دشمنان اسلام و انقلاب می شود.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۰:۱۲    
یلی از کسانی که سال 94 در انتخابات مجلس شرکت کردند و به تکرار می کنم آقای خاتمی لبیک گفتند، دیگر پای صندوق رأی انتخابات سال 98 حاضر نمی شوند ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۰:۰۷    
آمریکا قصد دارد نهاد بین المللی سازمان ملل را که به قصد ایجاد صلح در جهان تاسیس شده است نابود کند و چون سازوکار دیگری برای جایگزینی آن وجود ندارد، صحنه بین المللی را به هرج و مرج سوق دهد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۰۹:۴۷    
الان هم من معاون اول نیستم خوشحال ترم. من کارم را به اندازه ای که از دستم برمی آید، انجام می دهم به اندازه رئیس دفتر مسئولم. اینکه خیلی برای من بهتر است ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۰۹:۳۲    
معاون آموزشی وزیر علوم تحول در پذیرش دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی را یکی از مصادیق ساماندهی آموزش عالی برشمرد و گفت: امسال ایجاد رشته محل های جدید در مقطع دکتری برای همه زیرنظام ها ممنوع است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۰۹:۲۷    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز پارلمان با سر دادن شعار مرگ بر اسرائیل انزجار خود را نسبت به جنایت رژیم صهیونیستی در فلسطین ابراز کردند.