یکشنبه ۲۰ خردادساعت ۱۲:۰۸Jun 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای اطلاعات روز 24 اردیبهشت 1397 - etelaterooz.ir

اطلاعات روز 29 اسفند 1394 اطلاعات روز 30 اسفند 1395 اطلاعات روز 1 فروردین 1396 اطلاعات روز 1 فروردین 1397 اطلاعات روز 30 خرداد 1397 اطلاعات روز 1 تیر 1397 اطلاعات روز 16 مرداد 1397 اطلاعات روز 1 شهریور 1397 اطلاعات روز 30 مهر 1397 اطلاعات روز 25 آبان 1397 اطلاعات روز 30 آذر 1397 اطلاعات روز 30 دی 1397 اطلاعات روز 29 بهمن 1397 اطلاعات روز 22 اسفند 1397 اطلاعات روز 1 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 2 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 3 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 4 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 5 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 6 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 7 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 8 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 9 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 10 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 11 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 13 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 14 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 15 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 16 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 17 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 18 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 19 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 20 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 21 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 22 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 23 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 24 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 25 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 26 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 27 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 28 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 29 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 30 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 31 اردیبهشت 1397 
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۳:۳۰    
دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس می گوید با این باشگاه قرارداد دارد و تمام بازیکنان به جز محرمی نیز در پرسپولیس خواهند ماند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۰:۰۲    
معاون اموراقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت این اطمینان را به تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی داد که مشکلی در خصوص تخصیص و تامین ارز وجود ندارد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۰۹:۵۷    
سایت رسمی مجلس خبرگان رهبری عنوان بیانیه منتسب به این مجلس را اصلاح کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۰۹:۵۷    
بررسی آخرین صورت های مالی منتشره سایپا نشان می دهد حمایت های فراوان دولتی برای کمک به این صنعت در داخل، کارساز نبوده و بدهی ها و زیان قابل توجه و فراوان را به دنبال داشته است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۰۹:۵۲    
رئیس مرکز دستگاه دیپلماسی عمومی کشورمان گفت که مردم عراق با مشارکت موفقیت آمیز در انتخابات، دستاوردها و پیروزی های حاصل از مبارزه با تروریسم را تحکیم کردند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۰۹:۴۷    
وزیر امور خارجه کشورمان بامداد امروز وارد بروکسل شود.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۰۹:۲۷    
رئیس پلیس پیشگیری ناجا با بیان این که منشأ اقتدار پلیس، سرمایه اجتماعی آن است، ارائه خدمات الکترونیکی به مردم را یکی از مهم ترین اهداف سازمان عنوان کرد و گفت ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۵:۰۷    
معاون وزیر نیرو گفت: مباحثی در مورد واردات آب از دریاچه وان به دریاچه ارومیه صورت گرفته اما سعی ما این است که از منابع داخلی و با اجرای سیاست های دیگر دریاچه را احیا کنیم.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۵:۰۲    
کمیسیون عالی مستقل انتخابات عراق نتایج اولیه رسمی و جزئی در 10 استان از جمله بغداد را اعلام کرد که حکایت از بازگشت مقتدی صدر به عرصه سیاسی عراق دارد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۵:۰۲    
رییس انجمن قطعه سازان گفت : در شرایطی که قیمت همه اقلام مواد اولیه افزایش یافته، انتظار ثبات قیمت خودرو عادلانه نیست.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۵:۰۲    
وزیر امور خارجه کشورمان دیدارهایش در پکن و مسکو را سازنده توصیف کرد و گفت که گروه 1+4 به زودی مشخص می کنند که چگونه منافع ایران ذیل برجام تضمین و این دستاورد منحصر به فرد حفظ شود.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۴:۳۲    
روزنامه شهروند؛ با معاون میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی درباره مومیایی کشف شده منتسب به رضاخان گفتگویی انجام داده است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۴:۲۷    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام بیش از 1000 داوطلب در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته خبر داد و گفت: داوطلبان از 9 تا 11 مرداد فرصت دارند کارت ورود به جلسه را دریافت کنند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۳:۴۷    
محمدجواد ظریف وزیرامورخارجه کشورمان صبح روز دوشنبه با همتای روسی خود درباره برجام دیدار کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۳:۴۷    
علی مطهری نایب رییس مجلس شورای اسلامی در نامه ای خطاب به احمد جنتی به نامه مجلس خبرگان درباره برجام واکنش نشان داد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۳:۳۷    
رئیس کمیسیون تسهیل کسب وکار اتاق بازرگانی تهران گفت: بعد از خروج آمریکا از برجام قرارداد با خودروسازان اروپایی پا برجا می ماند اما ممکن است مشکلات نقل و انتقالات ارزی و مسائل مالی تشدید شود.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۳:۳۲    
در حالی که بسیاری از کاربران آیفون را یک گوشی مقاوم و قدرتمند می دانند، آتش گرفتن یک مدل از گوشی آیفون 6 جنجال به راه انداخته است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۳:۲۷    
رئیس دبیرخانه شورای ملی سالمندی کشور گفت: قرار است بانک جامع اطلاعاتی از وضعیت سالمندان تشکیل و براساس آن شاخص هایی مانند سلامت جسمی و روانی، درآمدی و توانمندی های آنان مشخص شود.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۳:۲۲    
امروز نوار غزه، کرانه باختری و قدس اشغالی در اعتراض به اشغال فلسطین و انتقال سفارت آمریکا شاهد تظاهرات گسترده است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۳:۲۲    
رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تهران از افزایش 12.5 درصدی نرخ کرایه اتوبوس و تاکسی تا پایان اردیبهشت ماه خبر داد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۲:۳۲    
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با ابراز خشم از اروپاییان در مخالفت با آمریکا در خروج از برجام بامداد دوشنبه در توئیتی نوشت: ما همچنان در ریاض و قدس اعلام موجودیت می کنیم.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۲:۳۲    
دست کم 41 نفر روز یکشنبه براثر وقوع توفان شن در هند جان خود را از دست دادند. شدت باد در این توفان تا 109 کیلومتر در ساعت هم اندازه گیری شده است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۲:۰۷    
رایزن مطبوعاتی سفارت جمهوری اسلامی ایران در پاریس تاکید کرد: خبر برخی رسانه ها در خصوص دیدار دکتر کمال خرازی با جان کری در پاریس کذب محض است و در ادامه شانتاژهای تبلیغاتی علیه تهران ارزیابی می شود.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۲:۰۷    
شدت بارش فردا سه شنبه (25 اردیبهشت) در خراسان شمالی و رضوی، برخی نقاط استان های آذربایجان شرقی و غربی، زنجان، کردستان، مازندران و شمال شرق تهران پیش بینی می شود.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۲:۰۲    
معاون وزیر راه از اجرای طرح "برجام بازآفرینی شهری" خبر داد و گفت: بانک مرکزی با تخصیص سالانه 2500 میلیارد تومان از محل صندوق توسعه ملی برای پرداخت وام موافقت کرده است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۱:۱۷    
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اعلام اینکه 200 مقام دولتی پاداش بیش از 600 میلیون تومانی گرفتند گفت: درباره افزایش حقوق کارمندان برای امسال در دولت ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۱:۱۲    
دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت به دنبال برخی موضع گیری ها درباره برجام اطلاعیه ای منتشر کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۱:۰۲    
وزارت خارجه قزاقستان از آغاز دور جدید مذاکرات آستانه درباره سوریه خبر داد. این دور از مذاکرات با نشست هیئت ایران و روسیه آغاز شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۱:۰۲    
مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از برقراری هوای سالم در بیشتر مناطق تهران طی امروز و فردا (24 و 25 اردیبهشت) خبر داد و گفت: طی دو روز آینده دمای تهران کاهش محسوسی می یابد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۰:۴۲    
در جلسه شورای فنی کشتی فرنگی که با حضور تمامی اعضا و رییس فدراسیون برگزار شد،اکثریت اعضای شورای فنی با حضور سعید عبدولی در بازی های آسیایی و مسابقات جهانی مخالفت کردند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۰:۲۲    
سرکنسولگری ایران در دبی در اطلاعیه ای خطاب به خریداران ایرانی املاک در این منطقه تاکید کرد: خرید املاک در دبی به هیچ وجه موجب اعطای اقامت طولانی مدت در این منطقه نخواهد شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۰:۱۷    
دفترچه راهنمای پنجمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور از جمله وزارت آموزش و پرورش برای سال 97 ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۰۹:۵۷    
رییس پارک علم و فناوری گیلان بی اطلاعی ارزیاب ها، طولانی بودن ارزیابی ها و عدم تحقق تعهدات دستگاه های دولتی به شرکت های دانش بنیان را از مهمترین چالش های شرکت های دانش بنیان عنوان کرد و گفت ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۰۹:۳۷    
رئیس مرکز دیپلماسی وزارت امور خارجه کشورمان به حمله تروریستی روز گذشته در فرانسه واکنش نشان داد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۰۹:۳۲    
مرد جوانی به جرم تعرض به یک دختر در دادگاه به اعدام محکوم شد اما هنگامی که برای اجرای حکم در برابر چوبه دار قرار گرفته بود وکیل مدافع این محکوم 29 ساله توانست سندی از رایانه دختر به دست بیاورد و متهم ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۰۹:۳۲    
متأسفانه اتفاقی که روز پنجشنبه افتاد، شاید اگر نیروی انتظامی در تهران مقداری خویشتن داری می کرد، به اینجا ختم نمی شد ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۰۹:۲۷    
مدیر باشگاه الغرافه قطر خبر داد که مهاجم ایرانی خود در فصل آینده نیز در این تیم می ماند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۰۹:۱۷    
وزیر امور خارجه ایران در دومین مقصد سفر برجامی اش بعد از خروج آمریکا از این توافق صبح امروز (دوشنبه) وارد مسکو شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۰۹:۱۷    
وزیر خارجه فرانسه گفته که کشورش می خواهد در توافق هسته ای با ایران باقی بماند و این توافق هنوز می تواند کارساز باشد.