جمعه ۱۱ خردادساعت ۱۴:۴۶May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای اطلاعات روز 17 اردیبهشت 1397 - etelaterooz.ir

اطلاعات روز 29 اسفند 1394 اطلاعات روز 30 اسفند 1395 اطلاعات روز 1 فروردین 1396 اطلاعات روز 1 فروردین 1397 اطلاعات روز 30 خرداد 1397 اطلاعات روز 1 تیر 1397 اطلاعات روز 16 مرداد 1397 اطلاعات روز 1 شهریور 1397 اطلاعات روز 30 مهر 1397 اطلاعات روز 25 آبان 1397 اطلاعات روز 30 آذر 1397 اطلاعات روز 30 دی 1397 اطلاعات روز 29 بهمن 1397 اطلاعات روز 22 اسفند 1397 اطلاعات روز 1 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 2 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 3 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 4 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 5 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 6 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 7 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 8 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 9 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 10 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 11 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 13 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 14 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 15 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 16 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 17 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 18 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 19 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 20 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 21 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 22 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 23 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 24 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 25 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 26 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 27 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 28 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 29 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 30 اردیبهشت 1397 اطلاعات روز 31 اردیبهشت 1397 
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۰۲:۰۰    
بخشدار مرکزی زاهدان گفت: در حال حاضر 800 روستا و آبادی زاهدان با بحران بی آبی مواجهند که این 800 روستا سه هزار نفر از جمعیت استان را شامل می شوند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۰۱:۲۰    
امیر نوری بازیگر طنز سینما و تلوزیون در صفحه اینستاگرامش ضمن انتشار خبر گران شدن دلار، به سیاست های اقتصادی دولت و توافق برجام کنایه زد
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۳:۰۲    
آیت الله اسدالله ایمانی، نماینده مستعفی ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه ی شیراز، به دنبال یک دوره بیماری سخت، شامگاه دوشنبه در بیمارستان درگذشت.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۲:۲۸    
گمرک ایران شرایط ترخیص کالاهای وارداتی به صورت بدون انتقال ارز را بر اساس دستورالعمل ساماندهی و مدیریت بازار ارز اعلام کرد .
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۱:۱۴    
این تنها بحران جدی به حساب می آید که هنوز کسی آن را جدی نگرفته است. بحران آب در ایران و حتی جهان جدی است ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۰:۳۴    
در این یکی دو روز اخیر رضا رشیدپور چهره اول رسانه های مجازی بوده. مجری محبوبی که در چند ماه اخیر همواره توی بورس بوده و مخاطبان تلویزیون شاید خیلی بیشتر از اعضای خانواده شان او را روی صفحه تلویزیون ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۰:۰۹    
ساعت 9 صبح دیروز قاضی مدیر روستا، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران باتماس تلفنی مأموران کلانتری افسریه از مرگ مشکوک دختر جوانی با خبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۰۸:۲۰    
در حالی روحانی فیلترینگ تلگرام را کاری اشتباه دانسته است که دولت های غربی با توجه به مستندات فراوان از نقش تلگرام در عملیات های داعش تلاش خود را برای محدود سازی این پیام رسان را آغاز کرده اند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۶:۰۷    
مجید انتظامی درباره پدرش گفت: قدرت ایفای یک کاراکتر را دارد اما فکر می کنم در ادای دیالوگ ها ناتوان باشد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۵:۴۷    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از نشست فوق العاده اعضای این کمیسیون با رئیس مجلس طی امروز در راستای ساماندهی بازار ارز خبر داد و گفت ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۵:۳۲    
سخنگوی وزارت خارجه تاکید کرد: برجام ویژگی های خود را دارد و یک توافق چندجانبه و بین المللی است و خروج از برجام به سادگی امکان پذیر نیست.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۵:۰۲    
او در توضیح این عکس ها نوشته است: به زودی در ماه رمضان و برنامه ای که انتظارش طولانی شد، برنامه ی دینی اجتماعی خواهیم داشت. در شکل جدید و متفاوت منتظرم باشید.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۴:۵۲    
رئیس جمهور هدف دولت از برجام را رفع ظلم هایی چون تحریم از سر کشور و مردم برشمرد و با بیان اینکه هدف اصلی دولتهای آمریکا محدود کردن استقلال، قدرت و نفوذ منطقه ای ایران بوده است ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۴:۴۷    
گرد و غبار نقاط مختلف ایلام را فرا گرفت.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۴:۴۷    
انفجار شیء نامشخص در یکی از مناطق شهر قائمشهر یکشنبه شب بخشی از مردم این شهر را به خیابان ها کشاند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۴:۰۲    
به هر حال اینکه مشخص شود مالکیت هر کدام از پیام رسان ها در اختیار چه کسی است بسیار حائز اهمیت است و لازم است در این راستا اقداماتی انجام شود.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۳:۵۶    
آقایان و خانم های نماینده، چند کودک دیگر باید بمیرند تا شما لایحه حمایت از کودکان را به سرانجام برسانید. 6 سال است این لایحه در حال خاک خوردن است ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۳:۵۶    
نرخ هر متر مربع زیر بنای مسکونی تهران در سال 1371 بین 51 تا 53 هزار تومان متغییر بوده و در پاییز 1391 به متری 3 میلیون و 282 هزار تومان رسید.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۳:۲۱    
خطوط قطار شهری مشهد با حضور رییس جمهور افتتاح شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۳:۲۱    
پس از توقف پیش فروش سکه در سررسید های یک ماهه، سه ماهه و شش ماهه از امروز پیش فروش در تمام سررسید ها به طور موقت بسته شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۳:۱۶    
نایب رئیس اول مجلس، آخرین جزئیات نشست نمایندگان سران قوا درباره موسسات مالی و اعتباری را تشریح کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۳:۱۶    
فرمانده سپاه حفاظت انصارالمهدی (عج) گفت: اعتقاد به ارزش های دینی و انقلابی و همچنین آمادگی بالای جسمی و بدنی ، دو ویژگی اصلی افرادی است که در سپاه انصارالمهدی (عج) حضور دارند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۲:۵۶    
یک فعال سیاسی اصلاح طلب معتقد است خروج آمریکا از برجام به ضرر جریان اصلاح طلبی است و باعث ضعیف شدن این گروه در عرصه سیاسی کشور می شود.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۲:۵۱    
وزیر راه و شهرسازی از اندیشه خود برای واگذاری آزادراه های دولتی با هدف ارتقای سطح خدمات رسانی به بخش خصوصی خبر داد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۲:۵۱    
آمریکا در تلاش است که در راستای طرحهای تجزیه طلبانه خود سه منطقه را در سوریه ایجاد کند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۲:۴۶    
پیروز حناچی یکی ازگزینه های شهرداری تهران گفت: یکی از اصلی ترین برنامه های بنده در صورت تصدیگری شهرداری صدور کارتهای دستفروشی برای فعالیت دستفروشان و شناسنامه دار کردن فعالیت این افراد است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۲:۴۱    
خواستگار کینه جو وقتی با جواب منفی خانواده عروس روبه رو شد در اقدامی هولناک گوش های برادر عروس را برید.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۲:۴۱    
رئیس جمهوری روسیه در آستانه مراسم تحلیف خود، از خدمات شش ساله کابینه وزراء، بخصوص نخست وزیر قدردانی کرده و اهداف جدید دولت را برشمرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۲:۳۶    
جولیانی شهردار سابق نیویورک و وکیل ترامپ در پرونده تبانی با روسیه ، در همایش منافقین در یک حرکت نمادین در واشنگتن محتوای برجام را پاره کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۲:۳۱    
هنگام ازدواج با هم پیمان می بندید که همیشه پشت و پناه هم باشید، در خوشی و ناخوشی، در شادی و اندوه و .. ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۲:۲۱    
حجت الاسلام ذوالنور چندی پیش به دیدار یکی از سران فتنه در حصر رفته بود. او می گوید که آثار پشیمانی در سران فتنه نمی بیند و تا مادامی که آنها علنی عذرخواهی نکرده اند، باید حصر ادامه پیدا کند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۲:۱۶    
قیمت نفت آمریکا روز دوشنبه تحت تاثیر شدت گرفتن بحران اقتصادی ونزوئلا که خطر محدود شدن عرضه این کشور را قوت بخشید، برای نخستین بار از نوامبر سال 2014 به بالای 70 دلار در هر بشکه صعود کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۲:۱۶    
موزه سینمای ایران از کهن ترین سند حضور سینما در ایران رونمایی می کند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۲:۱۶    
دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش از در نظرگرفتن شاخص های جدید برای افزایش حقوق معلمان از"کار پژوهشی" تا "تدریس موقت" در سال 97 خبر داد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۱:۵۶    
وزیر امور خارجه با اشاره به مذاکره با جان کری پیرامون برجام، گفت: آمریکا تنها یک دولت مستقر در کاخ سفید نیست، در آمریکا مجموعه ای از افکار عمومی، گروه های لابی، فشار و مطالعاتی سیاستی را پیش می برند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۱:۵۶    
ریچارد کلایدرمن از شناخته شده ترین نوازندگان پیانو تابستان سال 97 برای نخستین بار در ایران مجموعه کنسرت هایی را برگزار خواهد کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۱:۵۶    
رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی گفت: زلزله بامداد امروز دوشنبه در یاسوج، سی سخت و چیتاب تا ساعت پنج صبح 82 مصدوم بر جا گذاشته است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۱:۵۱    
رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی گفت: از شنبه 22 اردیبهشت مواد غذایی و محصولات پروتئینی ویژه ماه رمضان در بازار و مراکز خرید توزیع خواهد شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۱:۴۶    
رییس ستاد انتخابات عراق در ایران اعلام کرد: انتخابات پارلمانی این کشور در 9 استان و 14 حوزه انتخابیه در ایران برگزار می شود.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۱:۴۱    
اطلاعات روز# در حالی که چندی پیش معاون اول رییس جمهور صراحتا اعلام کرد که موضوع احیاء دریاچه ارومیه به هیچ وجه نمی تواند از دستور کار دولت خارج شود و حتی اگر نیاز باشد که میلیاردها دلار اعتبار خارجی ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۱:۳۶    
طرح اتصال خطوط یک و 2 مترو مشهد ، صبح دوشنبه و با حضور رئیس جمهور به طور رسمی مورد بهره برداری قرار گرفت.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۱:۳۰    
سریال رقص روی شیشه را حضور بهرام رادان، یاس و 10خواننده درجه یک موسیقی پاپ جنجالی کرده است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۱:۳۰    
طرح دو فوریتی مجلس برای اصلاح سیاست های ارزی پس از برگزاری جلسه مشترک کمیسیون اقتصادی با معاون اول رئیس جمهور و تیم ارزی دولت به صحن علنی مجلس تقدیم خواهد شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۱:۳۰    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به تقویت سامانه بارشی از فردا (18 اردیبهشت) از وقوع بارش در نوار غربی، نواحی مرکزی ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۱:۳۰    
فرانسه دیگر خواستار کناره گیری بی قیدوشرط بشار اسد نیست.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۱:۳۰    
رئیس جمهوری فرانسه مدعی است، حملات اخیر غرب به سوریه واکنشی مشروع به زیر پا گذاشته شدن خطوط قرمز بوده است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۱:۳۰    
رئیس شورای شهر تهران در دومین روز از رقابت کاندیداهای شهرداری تهران بر ممنوعیت برگزاری نمایشگاه های پر مخاطب در تهران تاکید کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۱:۳۰    
اردیبهشت امسال "تحول سلامت" چهار ساله شد و هرچند بار سنگین بی پولی و بدعهدی بیمه ها و سایر شرکا را به دوش می کشد، اما در این مدت توانست درمان نسبتا ارزان و در دسترس را برای بیماران فراهم کند ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۱:۳۰    
سرمربی تیم ملی استرالیا در فهرست اولیه این کشور برای جام جهانی نام دانیل ارزانی را نیز قرار داده است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۱:۳۰    
انفجار مهیب شب گذشته در قائمشهر یک مصدوم به جا گذاشت.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۰:۲۲    
دختر جوان که 14 سال قبل پدرش از سوی فردی ناشناس به قتل رسیده بود پس از 9 سال تلاش و انجام نبش قبر توانست ثابت کند که فرزند مقتول است و خواهان دریافت دیه شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۰۹:۵۷    
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: AFC با برگزاری مسابقات مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا باعث اخلال در برنامه آماده سازی تیم ملی ایران شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۰۹:۵۱    
هافبک ایرانی آلکمار از دید روزنامه بین المللی فوتبال هلند بهترین بازیکن سال 2017-2018 لیگ هلند شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۰۹:۵۱    
رئیس شورای شهر تهران گفت: فردا از میان 5 نامزد شهرداری تهران 2 نفر انتخاب می شوند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۰۹:۵۱    
وزیر امور خارجه ایران در دیدار قائم مقام وزارت خارجه سوئد گفت: اروپا باید تلاش بیشتری برای حفظ برجام و انجام تعهدات آمریکا به عمل آورد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۰۹:۵۱    
سیروس مقدم اعلام کرد که داستان هایی که قرار است در پایتخت 6 به تصویر کشیده شوند، همگی موضوعات روز جامعه را شامل می شوند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۰۹:۵۱    
عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران گفت: دلار 4200 تومانی وجود ندارد و واردکنندگان نمی توانند ارز با چنین نرخی تهیه کنند.