یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۰۳:۲۷Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای اتحاد خبر 9 اردیبهشت 1397 - ettehadkhabar.ir

اتحاد خبر 30 اسفند 1395 اتحاد خبر 29 اسفند 1396 اتحاد خبر 31 فروردین 1397 اتحاد خبر 31 خرداد 1397 اتحاد خبر 31 تیر 1397 اتحاد خبر 31 مرداد 1397 اتحاد خبر 31 شهریور 1397 اتحاد خبر 30 مهر 1397 اتحاد خبر 1 آبان 1397 اتحاد خبر 1 آذر 1397 اتحاد خبر 30 دی 1397 اتحاد خبر 1 بهمن 1397 اتحاد خبر 29 اسفند 1397 اتحاد خبر 1 اردیبهشت 1397 اتحاد خبر 2 اردیبهشت 1397 اتحاد خبر 3 اردیبهشت 1397 اتحاد خبر 4 اردیبهشت 1397 اتحاد خبر 5 اردیبهشت 1397 اتحاد خبر 6 اردیبهشت 1397 اتحاد خبر 7 اردیبهشت 1397 اتحاد خبر 8 اردیبهشت 1397 اتحاد خبر 9 اردیبهشت 1397 اتحاد خبر 10 اردیبهشت 1397 اتحاد خبر 11 اردیبهشت 1397 اتحاد خبر 12 اردیبهشت 1397 اتحاد خبر 13 اردیبهشت 1397 اتحاد خبر 14 اردیبهشت 1397 اتحاد خبر 15 اردیبهشت 1397 اتحاد خبر 16 اردیبهشت 1397 اتحاد خبر 17 اردیبهشت 1397 اتحاد خبر 18 اردیبهشت 1397 اتحاد خبر 19 اردیبهشت 1397 اتحاد خبر 20 اردیبهشت 1397 اتحاد خبر 21 اردیبهشت 1397 اتحاد خبر 22 اردیبهشت 1397 اتحاد خبر 23 اردیبهشت 1397 اتحاد خبر 24 اردیبهشت 1397 اتحاد خبر 25 اردیبهشت 1397 اتحاد خبر 26 اردیبهشت 1397 اتحاد خبر 27 اردیبهشت 1397 اتحاد خبر 28 اردیبهشت 1397 اتحاد خبر 29 اردیبهشت 1397 اتحاد خبر 30 اردیبهشت 1397 اتحاد خبر 31 اردیبهشت 1397 
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۲:۴۵    
اتحاد خبر: مردم ایران با یک درصد جمعیت کل جهان، 4 درصد از مصرف چای را در جهان به خود اختصاص داده اند ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۰:۴۴    
اتحاد خبر: عکسی از مجموعه فرودستان که توسط "آنتوان خان" در زمان قاجار ثبت شده است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۰:۲۴    
اتحاد خبر: مشاور عالی سازمان سنجش گفت: داوطلبان مجاز تا ساعت 24 دوشنبه 10 اردیبهشت فرصت دارند در آزمون دکتری سال 97 انتخاب رشته کنند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۰:۱۹    
اتحاد خبر: سرمربی تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر گفت: عوامل زیادی در سقوط این تیم از لیگ دسته یک فوتبال کشور دخیل بودند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۰:۰۹    
اتحاد خبر: سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: در دیدار امروز با ایرانجوان بوشهر بیشتر با هدف فرصت دادن به بازیکنان جوان به میدان رفتیم.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۰۹:۵۴    
اتحاد خبر: استاندار بوشهر گفت: با توجه به وجود مواد اولیه و خام مورد نیاز پتروشیمی در این استان بسته های ایجاد صنایع پایین دستی در این عرصه تدوین شود ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۰۹:۳۴    
اتحاد خبر: فرماندار پلدختر: مشکل اصلی ما مسکن مهر است که به علت مکان یابی و ساخت نادرست و نقص فنی مشکل ساز شده و همین باعث وقوع سیلاب و ورود آب به برخی منازل طبقه های پایین شده است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۰۹:۱۹    
اتحاد خبر: استاندار بوشهر بر لزوم دیدار با خانواده معظم شهدا تاکید کرد و گفت: باغ موزه شهدا ترجیحا باید در سطح شهر و اماکن پرتردد احداث شود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۰۹:۱۴    
اتحاد خبر: مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر گفت: 9 جلد کتاب وصیت نامه شهدای استان بوشهر به زودی منتشر می شود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۰۸:۲۹    
اتحاد خبر: در ادامه رقابت های لیگ های اروپایی که لژیونرهای ایرانی در آن حضور دارند، کریم انصاری فرد با دبل مقابل پانتولیکوس در صدر گلزنان لیگ یونان قرار گرفت ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۰۸:۲۴    
اتحاد خبر: فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: گروهی که قصد داشتند در استان عملیات خرابکارانه انجام دهند و حداقل 10 شخصیت را ترور کنند توسط نیروهای امنیتی دستگیر شدند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۹:۵۰    
اتحاد خبر:نهم اردیبهشت سالروز تاسیس شوراهای شهرو روستا به عنوان نهادی مردمی ، نمونه بارز مردم سالاری و خرد جمعی است ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۸:۳۰    
اتحاد خبر:فرماندار دشتستان گفت: حضرت علی اکبر(ع) به عنوان جوانی اندیشمند و دارای خصلت های عالی انسانی، می تواند به عنوان الگوی تمام عیار جوانان شیعه باشد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۸:۱۵    
اتحاد خبر: فرماندار دشتستان در نشست با جوانان با اشاره به فلسفه ایجاد سازمانهای مردم نهاد گفت: هدف از توجه دولت اعتدال به سمن ها، زمینه سازی برای نقش آفرینی بیشتر مردم ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۷:۳۱    
اتحاد خبر:ناصر کرمی با اشاره به برنامه های اجرا شده در طول سال تحصیلی، گفت: این برنامه ها، یا ابلاغیه از وزارت آموزش و پرورش بوده است یا برنامه های مصوب اداره کل آموزش و پرورش و یا برنامه هایی که در ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۵:۲۴    
اتحاد خبر: الهام بارگاهی با مواضع صریح و شفافی که در شورای چهارم داشت از جمله چهره هایی بود که مواضع انتقادی او همواره با حساسیت دنبال می شد ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۳:۱۴    
اتحاد خبر: کمیته مسابقات ساعت برگزاری فینال جام حذفی را اعلام کرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۳:۰۹    
اتحاد خبر: به نظر می رسد به زودی باشگاه تراکتورسازی به مالک جدید واگذار شود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۳:۰۴    
اتحاد خبر: به نظر می رسد پس از آنکه مایکروسافت در توسعه محبوبیت و استفاده کاربران جهانی از سیستم عامل ویندوزفون در گوشی های هوشمند موفق نشد و شکست خورد ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۲:۵۴    
اتحاد خبر: دبیر کمیسیون کارگری استان بوشهر گفت: کارگران موتور محرکه اقتصاد ملی و تولید ملی هستند و نتیجه مهم حمایت کالای ایرانی ایجاد امنیت شغلی و پایداری اشتغال کارگران است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۲:۴۴    
اتحاد خبر: عضو جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران با اشاره به اینکه تب کریمه کنگو سبب خونریزی لثه و بدن می شود ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۲:۳۹    
اتحاد خبر: رئیس سازمان صداوسیما گفت: موقعیت جغرافیایی و استراتژیکی استان بوشهر، این استان را به مهد تمدن سازی تبدیل کرده است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۲:۳۹    
اتحاد خبر: عکس روز نشنال جئوگرافیک؛ بالای ابر ها
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۲:۲۹    
اتحاد خبر: رئیس جمهوری چپ گرای سابق پرو ممکن است بلافاصله پس از آزادی از زندان به دنبال پناهندگی سیاسی در ونزوئلا، بولیوی یا کوبا باشد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۲:۱۹    
اتحاد خبر: رییس پلیس پایتخت بر ضرورت استفاده از نظرات هوشمندانه و توانمندی های جوانان برای کنترل ناهنجاری ها در جامعه تاکید کرد و گفت ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۲:۱۴    
اتحاد خبر: گروه تروریستی داعش تهدید خود را عملی و دو تن از حامیان انتخابات پارلمانی عراق را در استان صلاح الدین اعدام کرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۲:۱۴    
اتحاد خبر: رئیس جمهور آمریکا با اشاره به اینکه به زودی با رهبر کره شمالی دیدار خواهد کرد، گفت: اما من جان کری نیستم که یک توافق وحشتناک را با ایران امضا کنم.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۱:۵۹    
اتحاد خبر: به تازگی رباتی ساخته شده که می تواند دیوارهای خانه را رنگ بزند! دانشمندان سازنده ربات آن را Maverick نامگذاری کرده اند و ادعا می کنند می تواند دیوارها را با دقت کامل رنگ کند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۱:۵۹    
اتحاد خبر: در حالی که پیش از این تصور می شد استفاده از وسایل گرمازای رایانه ای بر توان باروری افراد تاثیر منفی دارد، بررسی های جدید این فرضیه را زیر سوال برده است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۱:۵۴    
اتحاد خبر: شهرستان بوشهر با کسب 57 مدال طلا، 17 نقره و 14 برنز قهرمان دومین دوره مسابقات المپیاد ورزشی بانوان این استان شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۱:۵۴    
اتحاد خبر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: اجرای مصوبه های شورای فرهنگ عمومی برای همه دستگاه الزامی است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۱:۴۹    
اتحاد خبر:رئیس شورای شهر برازجان در گفتگو با اتحاد خبر اذعان داشت: در بودجه پیشنهادی علی رغم نیازمندیهای شهر متاسفانه هزینه های جاری و هزینه های عمرانی به طور مساوی دیده نشده است (هزینه های جاری 24 ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۱:۴۹    
اتحاد خبر: منظور از گفت وگوی ملی اساسا و در مرحله اول تنها گفت وگوی مردم با مردم نیست. آنان در فضای مجازی و حقیقی اغلب گفت وگو می کنند اما این گفت وگوها کمتر کمکی به حل و فصل اختلاف میان سیاسیون می ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۱:۴۴    
اتحاد خبر: فرماندار شهرستان جم گفت: همدلی ها برای موفقیت پارس جنوبی جم تداوم یابد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۱:۴۴    
اتحاد خبر: حسن روحانی، رییس جمهور گفت: من وزرا را در دولت به دو دسته تقسیم می کنم که البته هر دو دسته پرتلاش هستند ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۱:۳۹    
اتحاد خبر: سرپرست اداره کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گفت: استان بوشهر پیشتاز در واگذاری فرصت های مدیریتی به بانوان است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۱:۳۴    
اتحاد خبر: اسامی بازیکنان دعوت شده به دومین اردوی تیم فوتسال ب ایران اعلام شد. در میان اسامی نام بازیکنی از تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر هم دیده می شود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۱:۲۴    
اتحاد خبر: ورود هواپیماهای روس به معنی توقف تلاش ها برای خرید هواپیماهای ایرباس و بوئینگ نیست.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۱:۱۹    
اتحاد خبر: معاون نظارت برکالاهای سرمایه ای و خدمات سازمان حمایت با بیان اینکه شرایط فروش و پیش فروش خودرو صرفا توسط شرکت اصلی تولید کننده خودرو مشخص می شود ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۱:۱۴    
اتحاد خبر: زنان به عنوان نیمی از جمعیت فعال کشور نقش مهم و اثرگذاری در اقتصاد کشور ایفا می کنند. به دلیل تحولات دهه های اخیر اشتغال به مطالبه اقتصادی برای تعداد زیادی از زنان به خصوص زنان با تحصیلات ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۱:۰۹    
اتحاد خبر: رییس شورای اسلامی شهر برازجان به مناسبت روز کارگر و روز معلم پیامی را به صورت جداگانه ارسال کرده است ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۰:۵۴    
اتحاد خبر: یک کارشناس اقتصادی می گوید: تغییر ارز مبنا از دلار به یورو در ایران اقدامی منطقی است و برای تداوم این روند ضرورت دارد زیرساخت های لازم در این حوزه فراهم شود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۰:۴۹    
اتحاد خبر: بر اساس اعلام مرکز لرزه نگاری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران زلزله ای به بزرگی 4 ریشتر صبح امروز کاکی در شهرستان دشتی را لرزاند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۰:۴۴    
اتحاد خبر: فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: اقتدار جمهوری اسلامی به جایگاهی رسیده است که امروز دشمنان دنبال ایجاد توان بازدارندگی در مقابل ما هستند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۰:۳۴    
اتحاد خبر: رئیس جمهور آمریکا در جریان یک گردهمایی در میشیگان اعلام کرد که نشست احتمالی میان رهبران آمریکا و کره شمالی طی سه یا چهار هفته آتی صورت خواهد گرفت ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۰:۲۴    
اتحاد خبر: دروازه بان ملی پوش تیم ذوب آهن تنها بازیکن لیگ است که در تمام دقایق همه بازی های تیمش در همه مسابقات داخلی و آسیایی حضور داشته است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۰:۲۴    
اتحاد خبر: استقلالی ها هنوز قراداد وینفرد شفر را تمدید نکرده اند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۰:۱۹    
اتحاد خبر: آکادمی سوئد که وظیفه انتخاب برنده جایزه نوبل ادبیات را بر عهده دارد، روز شنبه اعلام کرد که یک عضو دیگر این هیات در پی رسوایی های به وجود آمده اخیر، استعفا کرده است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۰:۱۴    
اتحاد خبر: رئیس اداره سلامت جمعیت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از 11 میلیون جوان ازدواج نکرده در کشور خبر داد ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۰:۰۹    
اتحاد خبر: منچستریونایتد و آرسنال، حساس ترین دیدار امروز را در ورزشگاه الدترافورد شهر منچستر برگزار خواهند کرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۰۹:۵۹    
اتحاد خبر: برایان هوک مشاور ارشد وزیر امورخارجه آمریکا روز شنبه در بدو ورود به ریاض، پایتخت عربستان سعودی، با درخواست از کشورها برای تحریم ایران ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۰۹:۵۴    
اتحاد خبر: همان قدر که در انتخاب نوع جنس و پارچه لباس هایتان حساس هستید و به دنبال مارک ها و برندهای خوب می گردید، در مورد انتخاب پارچه برای خانه تان نیز باید به همین اندازه دقت داشته باشید.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۰۹:۳۹    
اتحاد خبر: احساسات ما پیوندی مستقیم با بدن ما دارند، به همین دلیل است که نه تنها بر روان ما بلکه بر وضعیت جسمانی ما هم تأثیر گذار هستند ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۰۹:۲۹    
اتحاد خبر: شرت برد جزو معروف ترین کوکی ها در تمام دنیاست که بافت بسیار خوبی داره و داخل دهن آب میشه در عین حال دستور پیچیده ای نداره و کم تجربه ترین افراد هم می تونن به راحتی تهیه اش کنند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۰۹:۲۴    
اتحاد خبر: برای اولین بار در استان بوشهر و در شهر برازجان یک نمایشگاه کاریکاتور با موضوع روانشناسی برپا گردیده است ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۰۹:۲۴    
اتحاد خبر: پاول دوروف در توئیتی اعلام کرد دلایل اصلی قطعی تلگرام یک حمله بزرگ DDoS و داغ شدن بیش از حد یکی از سرورهای تلگرام است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۰۹:۱۴    
اتحاد خبر: مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: اندیشه ها و تفکرات استاد شهید مطهری، سراسر اندیشیدن و درس رسیدن به سعادت است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۰۹:۰۹    
اتحاد خبر: جانشین فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر گفت: سپاه و نیروهای مسلح کشور تمام تحرکات دشمن و تحولات منطقه را رصد می کند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۰۸:۵۹    
اتحاد خبر: صادق زیباکلام درباره مطرح شدن نام محمدرضا عارف برای شهرداری تهران گفت: اگر دادستان چپ به عارف نگاه کنند، عارف تا یزد فرار را بر قرار ترجیح می دهد. ما این ها را ما می دانیم.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۰۸:۱۹    
اتحاد خبر: آمارها و اطلاعات منتشر شده نشان از سیر صعودی صادرات فرش دستباف در سال گذشته دارد، اما فعالان این حوزه معتقدند که شیرازه های فرش دستباف از هم پاشیده شده و این صنعت ارزآور به حال خود رها شده ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۰۸:۱۴    
اتحاد خبر: تیم فوتبال یوونتوس با پیروزی در زمین اینتر میلان صدرنشینی خود را در رقابتهای سری آ ایتالیا تثبیت کرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۰۸:۰۹    
اتحاد خبر: مروری بر عناوین مهم روزنامه های صبح کشور.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۰۸:۰۹    
اتحاد خبر: فال روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1397
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۰۸:۰۹    
اتحاد خبر: مروری بر عناوین مهم روزنامه های صبح کشور
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۰۱:۱۲    
اتحاد خبر: به مناسبت روز ملی جوان، و ولادت حضرت علی اکبر (ع) فرماندار دشتستان با جمعی از جوانان و فعالان مدنی این شهرستان دیدار کرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۰۱:۰۲    
اتحاد خبر:نشست خبری شورای اسلامی شهر بوشهر با اصحاب رسانه صبح شنبه برگزار شد. در این نشست ابوذر دهدار در جمع اصحاب رسانه ضمن تبریک روز شوراها اظهار داشت ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۰۰:۵۲    
اتحاد خبر_زهره عرب: آیین افتتاح نمایشگاه کاریکاتور با موضوع روانشناسی با حضور مشاور فرهنگی استاندار بوشهر، معاون سیاسی و امنیتی فرماندار دشتستان، شهردار برازجان و معاونین ایشان ...