یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۲۱:۵۸Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای اتحاد خبر 2 اردیبهشت 1397 - ettehadkhabar.ir

اتحاد خبر 30 اسفند 1395 اتحاد خبر 29 اسفند 1396 اتحاد خبر 31 فروردین 1397 اتحاد خبر 31 خرداد 1397 اتحاد خبر 31 تیر 1397 اتحاد خبر 31 مرداد 1397 اتحاد خبر 31 شهریور 1397 اتحاد خبر 30 مهر 1397 اتحاد خبر 1 آبان 1397 اتحاد خبر 1 آذر 1397 اتحاد خبر 30 دی 1397 اتحاد خبر 1 بهمن 1397 اتحاد خبر 29 اسفند 1397 اتحاد خبر 1 اردیبهشت 1397 اتحاد خبر 2 اردیبهشت 1397 اتحاد خبر 3 اردیبهشت 1397 اتحاد خبر 4 اردیبهشت 1397 اتحاد خبر 5 اردیبهشت 1397 اتحاد خبر 6 اردیبهشت 1397 اتحاد خبر 7 اردیبهشت 1397 اتحاد خبر 8 اردیبهشت 1397 اتحاد خبر 9 اردیبهشت 1397 اتحاد خبر 10 اردیبهشت 1397 اتحاد خبر 11 اردیبهشت 1397 اتحاد خبر 12 اردیبهشت 1397 اتحاد خبر 13 اردیبهشت 1397 اتحاد خبر 14 اردیبهشت 1397 اتحاد خبر 15 اردیبهشت 1397 اتحاد خبر 16 اردیبهشت 1397 اتحاد خبر 17 اردیبهشت 1397 اتحاد خبر 18 اردیبهشت 1397 اتحاد خبر 19 اردیبهشت 1397 اتحاد خبر 20 اردیبهشت 1397 اتحاد خبر 21 اردیبهشت 1397 اتحاد خبر 22 اردیبهشت 1397 اتحاد خبر 23 اردیبهشت 1397 اتحاد خبر 24 اردیبهشت 1397 اتحاد خبر 25 اردیبهشت 1397 اتحاد خبر 26 اردیبهشت 1397 اتحاد خبر 27 اردیبهشت 1397 اتحاد خبر 28 اردیبهشت 1397 اتحاد خبر 29 اردیبهشت 1397 اتحاد خبر 30 اردیبهشت 1397 اتحاد خبر 31 اردیبهشت 1397 
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۲:۴۳    
اتحاد خبر: در هفته بیست و نهم لیگ برتر در اصفهان ذوب آهن موفق شد پرسپولیس قهرمان لیگ برتر را دو بر یک شکست دهد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۲:۱۸    
اتحاد خبر: با حضور اعضای خاندان سلطنتی مراسم جشن تولد ملکه انگلیس برگزار شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۲:۱۳    
اتحاد خبر: مجری طرح توسعه فاز 14 پارس جنوبی گفت: نخستین سکوی این فاز در اردیبهشت ماه جاری راه اندازی و بخش دریایی آن تا پایان امسال تکمیل می شود ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۱:۳۸    
اتحاد خبر: مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد بهزیستی کشور ضمن بیان اینکه طلاق 6.6 درصد رشد مثبت و ازدواج 11 درصد رشد منفی داشته است گفت: درصد تغییرات طلاق در سال 96 نسبت به سال 95 ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۰:۵۸    
اتحاد خبر: شمار تلفات حمله تروریستی روز گذشته در پایتخت افغانستان به 57 کشته و 119 زخمی رسید.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۹:۵۳    
اتحاد خبر: مدیرکل زندان های استان تهران گفت: با توجه به پذیرش درخواست عفو محمدرضا رحیمی، نامبرده پیش از عید از زندان مرخص شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۹:۴۳    
اتحاد خبر: سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم خواستار حمایت مسئولان از این تیم شد و گفت: از چند تیم برای فصل بعد پیشنهاد دارم ولی اولویتم ماندن در پارس جنوبی جم است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۹:۴۳    
اتحاد خبر: فرماندار دشتی گفت: در سال جاری تلاش داریم با تزریق به موقع اعتبارات زیرساخت های عشایر شهرستان را تقویت کنیم.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۹:۳۸    
اتحاد خبر: فرماندار دشتی بر ضرورت مشارکت بیشتر تشکل های محیط زیست در سطح شهرستان تاکید کرد و گفت: سمن های نقش بسزایی در حفاظت از محیط زیست دارند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۹:۳۸    
اتحاد خبر: سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در پایان مسابقه با پارس جنوبی جم به نشست خبری نیامد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۹:۰۲    
اتحاد خبر: وزیر امور خارجه ایران می گوید جدی ترین گزینه تهران در صورت خروج آمریکا از برجام، از سرگیری بسیار پیشرفته تر برنامه هسته ای است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۸:۳۷    
اتحاد خبر: مدیر روابط عمومی سازمان هنری رسانه ای اوج درباره قراردادهای میلیاردی بازیگران پایتخت5 واکنش نشان داد و گفت: این نامه جعلی است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۸:۳۷    
اتحاد خبر: یک رسانه عرب زبان به جزییات بیشتری از حادثه تیراندازی در نزدیکی کاخ پادشاهی عربستان در ریاض پرداخته است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۸:۳۲    
اتحاد خبر: در حالی که سازمان خصوصی سازی اعلام کرده که تا هفته آینده هر 20 گروه مشمولان سهام عدالت سود مربوط به سال مالی 1395 را دریافت می کنند ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۹:۳۷    
اتحاد خبر: چهاردهمین جلسه کافه شعر برازجان به همراه شعرخوانی به مناسبت بزرگداشت سعدی، با محوریت شناخت این شاعر بزرگ ایرانی برگزار گردید.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۷:۴۲    
اتحاد خبر: آیین اهدا جوایز و اختتامیه هشتمین جشنواره مجریان و هنرمندان صحنه کشور تحت عنوان جشنواره سعدی شامل بخش های رقابتی مختلف میان مجریان و هنرمندان عرصه اجرا و گویندگان فروردین ماه 97 به همت ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۶:۲۴    
اتحادخبر: در استان بوشهر برداشت سنتی گندم و جو با داس را جیلُم می گویند، سنتی که کم کم در حال فراموش شدن و نابودی می باشد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۳:۰۵    
اتحاد خبر: به دنبال عدم ابلاغ میزان افزایش حقوق بازنشستگان در سال 97، افزایش حقوق بازنشستگان در فیش حقوقی فروردین ماه اعمال نشد ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۳:۰۵    
اتحاد خبر: معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: واحدهای نمونه صنعتی و معدنی استان بوشهر تجلیل می شوند ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۳:۰۵    
اتحاد خبر: مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: خلیج فارس طی امروز و فردا کاملا مواج و طوفانی است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۳:۰۵    
اتحاد خبر: الهام افتخاری دخترِ علیرضا افتخاری، با موافقت معاون صدای رسانه ملی، گوینده رادیو شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۳:۰۵    
اتحاد خبر: معاون دادستان مشهد گفت: معاون مدیر کل و رییس اداره ارشاد مشهد امروز با قید وثیقه آزاد شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۳:۰۵    
اتحاد خبر: کارلوس کی روش بعد از حدود یک سال درباره شرایط فوتبال ایران و تیم ملی مان در فاصله 50 روز به جام جهانی سخن گفت. حرف هایی که یک نقشه راه است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۳:۰۵    
اتحاد خبر: متاسفانه با التهابات بازار ارز و ادامه دار بودن آن تا به امروز خروج دام از کشور کاملا صرفه اقتصادی پیدا کرده به طوری که اتفاقاتی در این حوزه در حال رخ دادن است که در 40 سال اخیر و در طول ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۳:۰۵    
اتحاد خبر: مهرداد ابروان مدرس، منتقد و کارگردان تئاتر صبح امروز یکشنبه 2 اردیبهشت دار فانی را وداع گفت.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۳:۰۵    
اتحاد خبر: دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران نسبت به لغو روادید زائران اربعین حسینی آمادگی کاملی دارد ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۳:۰۵    
اتحاد خبر: کارشناس سازمان هواشناسی کشور ضمن تشریح آخرین وضعیت آب و هوای استان های کشور، از بارش برف و باران در 5 استان شمالی کشور خبرداد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۳:۰۵    
اتحاد خبر: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر گفت: ظرفیت سمن های استان بوشهر در حفاظت و حراست از منابع طبیعی استفاده می شود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۳:۰۵    
اتحاد خبر: سوزی گراند Suzi Grant زنی است که به شما ثابت می کند، سن تنها یک عدد است و شما حتی در میانسالی هم می توانید علاقمندی هایتان را از ماجراجویی گرفته تا مد و فشن، دنبال کنید.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۳:۰۵    
اتحاد خبر-مجید کمالی پور: قبل از رسیدن به بومگردی سری به پایگاه بافت قدیم کنگ و مَهرِه کافه زدیم ولی زمان کارشان عصر بود ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۳:۰۵    
اتحاد خبر: رئیس پژوهشکده میگوی کشور مستقر در بوشهر گفت: نخستین بار در کشور با دانش فنی تولید شده درمرکز ملی تحقیقات خلیج فارس دربوشهر 3 هزار جفت میگوی مولد عاری از بیماری تولید شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۳:۰۵    
اتحاد خبر: مدیرکل گمرک گناوه گفت: مصوبه سال گذشته دولت در زمینه ساماندهی کالای همراه ملوان (ته لنجی) بتازگی اصلاح شده و بزودی ابلاغ و اجرایی می شود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۱:۱۵    
اتحاد خبر: مدیرکل استاندارد استان بوشهر گفت: امسال همه جایگاه های سوخت سی ان جی استان بوشهر استانداردسازی می شود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۱:۰۵    
اتحاد خبر: اولین سینمای عربستان سعودی بعد از 35 سال امروز در پایتخت این کشور، ریاض بازگشایی شد. بعد از 35 سال روز جمعه فیلمی هالیوودی در سینمایی در ریاض به روی پرده رفت.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۱:۰۰    
اتحاد خبر: هفدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر در حالی به ایستگاه پایانی نزدیک می شود که تکلیف قهرمان آن از قبل مشخص شده و رقابت داغی بین 3 تیم برای نایب قهرمانی در جریان است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۰:۴۰    
اتحاد خبر: رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: از دی 97 هر خودرویی که استانداردهای 85گانه را پاس کند ادامه کارش را تائید می کنیم؛ در غیر اینصورت تولیدش باید متوقف شود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۰:۳۵    
اتحاد خبر: از نخستین ساعات صبح امروز ارتباط تلفنی مشترکان همراه اول در اغلب نقاط کشور با اختلال رو به رو است و کاربران امکان استفاده از تماس تلفنی را ندارند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۰:۲۹    
اتحاد خبر: مسابقه تیم های پارس جنوبی جم و نفت تهران در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال کشور امروز در جم برگزار می شود که از حساسیت بسیار بالایی به ویژه برای نفتی ها برخوردار است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۰:۲۵    
اتحاد خبر: سعید مرتضوی (دادستان سابق تهران) دستگیر شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۰:۲۵    
اتحاد خبر: سرشاخ شدن دو بز کوهی بر روی سراشیبی دامنه کوه جولین آلپ اسلوونی
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۰:۱۵    
اتحاد خبر: وزیر خارجه کشورمان در مصاحبه با شبکه آمریکایی گفت: قوه قضائیه ایران دستگاه مستقل است و واشنگتن برای آنکه بخواهد با تهران درباره تبادل زندانیان مذاکره کند، باید رفتار خود را تغییر دهد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۰:۰۰    
اتحاد خبر: در پی کشف یک خودروی مشکوک در منطقه بلکفرایرز در مرکز لندن، پلیس خیابان و پل منتهی به این منطقه را مسدود و همچنین ایستگاه متروی آن را تعطیل کرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۰:۰۰    
اتحاد خبر: یک عضو شورای شهر تهران اسامی 28 کاندیدای تصدی شهرداری را مشخص کرد. به گفته علیخانی، در جلسه هم اندیشی تاکید شد این اسامی فارغ از اعلام آمادگی افراد پیشنهاد شده و مسئولیت آن با پیشنهاد ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۹:۴۵    
اتحاد خبر: در آغازین روز از هفته سلامت، زنگ سلامت در روستای شاه پسرمرد واقع در ارتفاعات بخش بوشکان شهرستان دشتستان به صدا درآمد ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۹:۲۵    
اتحاد خبر: یک زن ژاپنی که با 117 سال سن به عنوان مسن ترین فرد جهان شناخته می شد و بیش از 160 فرزند و نواده داشت، در بیمارستانی در این کشور درگذشت.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۹:۱۵    
اتحاد خبر: رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس)، سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) را به عنوان مسئول ترور فادی البطش دانشمند فلسطینی و استاد دانشگاه کوالالامپور در مالزی معرفی کرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۹:۱۰    
اتحاد خبر: زلزله ای به بزرگی 4.7 ریشتر ساعت 5 و 42 دقیقه و 20 ثانیه صبح امروز (یکشنبه) حوالی خنج در استان فارس را لرزاند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۹:۰۵    
اتحاد خبر: بهترین و بدترین برندهای تولیدکننده لپ تاپ در سال 2018 میلادی بر حسب فاکتورهای مختلف همواره در هنگام خرید لپ تاپ، توجه به المان های سخت افزاری و نرم افزاری، امری ضروری است ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۹:۰۰    
اتحاد خبر: امام جمعه دیر گفت: مراکز فرهنگی و تفریحی در شهرستان دیر توسعه یابد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۸:۵۰    
اتحاد خبر: هر سال در تاریخ 22 آوریل مصادف با 2 اردیبهشت ماه، مراسم روز جهانی زمین پاک برگزار می شود هدف از نام گذاری این روز افزایش آگاهی در مورد اهمیت محیط زیست و قدردانی نسبت به کره زمین است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۸:۴۵    
اتحاد خبر: نزدیک شدن یک پهپاد اسباب بازی به قصر پادشاه در ریاض، دلیل تیراندازی در منطقه بوده و حادثه امنیتی رخ نداده است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۸:۳۵    
اتحاد خبر: آبی و اناری ها با ثبت یکی از یک طرفه ترین فینال های تاریخ جام حذفی اسپانیا برای سی امین فاتح این رقابت ها شدند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۸:۳۵    
اتحاد خبر: مدیریت جشنواره جهانی فیلم فجر در سه، چهار سال اخیر به گونه ای بوده که بسیار قابل تحسین است ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۸:۳۰    
اتحاد خبر: بورس تهران سیمای کم رمقی را در نخستین روز از معاملات ماه اردیبهشت به نمایش گذاشت. دادوستد سهام در روزهای اخیر بیش از آنکه متاثر از عملکرد درونی شرکت های بورسی باشد انعکاسی از بیم ها و ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۸:۳۰    
اتحاد خبر: معاون بازرگانی قشم ایر تاکید کرد که توقف تمام پروازهای فوق العاده شرکت های هواپیمایی ایرانی به ترکیه نهایی شده و فعلا امکان پرواز به سه شهر ازمیر، اسپارتا و دنیزلی وجود ندارد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۸:۲۵    
اتحاد خبر: نایب قهرمان الپیک لندن موفق شد به عنوان نخست پرتاب دیسک مسابقات لانگ بیچ لس آنجلس دست پیدا کند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۸:۲۰    
اتحاد خبر: مروری بر عناوین مهم روزنامه های صبح کشور.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۸:۲۰    
اتحاد خبر: فال روزانه یکشنبه 2 اردیبهشت 1397
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۸:۲۰    
اتحاد خبر: مروری بر عناوین مهم روزنامه های صبح کشور