یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۰۲:۱۸May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 12 بهمن 1395 - fa.alalam.ir

العالم 29 اسفند 1393 العالم 29 اسفند 1394 العالم 31 فروردین 1395 العالم 31 اردیبهشت 1395 العالم 31 خرداد 1395 العالم 31 تیر 1395 العالم 31 مرداد 1395 العالم 31 شهریور 1395 العالم 30 مهر 1395 العالم 30 آبان 1395 العالم 30 آذر 1395 العالم 30 دی 1395 العالم 1 اسفند 1395 العالم 1 بهمن 1395 العالم 2 بهمن 1395 العالم 3 بهمن 1395 العالم 4 بهمن 1395 العالم 5 بهمن 1395 العالم 6 بهمن 1395 العالم 7 بهمن 1395 العالم 8 بهمن 1395 العالم 9 بهمن 1395 العالم 10 بهمن 1395 العالم 11 بهمن 1395 العالم 12 بهمن 1395 العالم 13 بهمن 1395 العالم 14 بهمن 1395 العالم 15 بهمن 1395 العالم 16 بهمن 1395 العالم 17 بهمن 1395 العالم 18 بهمن 1395 العالم 19 بهمن 1395 العالم 20 بهمن 1395 العالم 21 بهمن 1395 العالم 22 بهمن 1395 العالم 23 بهمن 1395 العالم 24 بهمن 1395 العالم 25 بهمن 1395 العالم 26 بهمن 1395 العالم 27 بهمن 1395 العالم 28 بهمن 1395 العالم 29 بهمن 1395 العالم 30 بهمن 1395 
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۱:۴۲    
چراغ قوه Lumify X9 با چراغ LED و پرنور خود توانست فروش ترین وسیله ای باشد که در اینترنت به فروش می رسد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۲:۱۸    
رزمندگان مقاومت اسلامی نُجَباء با شلیک یک موشک حرارتی، ماشین انتحاری تروریست های تکفیری داعش را منهدم کردند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۱۴ - ۱۴:۳۵    
پلیس راهور نیروی انتظامی با اشاره به آخرین وضعیت جوی و ترافیکی در محورهای سراسر کشور علام کرد که 10 استان بارش برف و 2 استان کشور شاهد بارش باران هستند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۱۴ - ۱۰:۵۶    
طبق فرمان جدید دونالد ترامپ مبنی بر ممنوع الورودی شهروندان 7 کشور از جمله ایران به ایالات متحده آمریکا، خواننده لس آنجلسی معروف ایرانی نیز در دام این قانون افتاده است.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۱۴ - ۰۹:۰۸    
شرکت گوگل در اقدامی جالب لگوی خود را در اعتراض به تصمیم ترامپ تغییر داد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۱۷:۳۹    
تعداد دانشمندان مشهور جهان و چهره های آکادمیک که با امضای بیانیه ای به دستور جدید دونالد ترامپ،رئیس جمهوری آمریکا برای ممنوعیت ورود شهروندان ایران و 6 کشور دیگر به آمریکا اعتراض کرده اند به بیش از 9 ...
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۱۳:۱۵    
در این ویدیو هیجان انگیز تجربه همنشینی با خلبان را از داخل جنگنده ارتش از زاویه دوربین 360 درجه مشاهده می کنید.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۱۱:۵۱    
دیدار وزیر خارجه فرانسه با دبیر شورای عالی امنیت ملی
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۱۱:۲۱    
سیاره ی ما از بالا کاملا متفاوت به نظر می رسد و با دیگر سیارات کاملا متفاوت می باشد. دلیل آن را می توان حیاتی دانست که ما و دیگر جانداران تشکیل داده ایم ...
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۱۰:۵۷    
هزاران عراقی در بصره، تصمیم خصمانه ترامپ علیه مهاجران را محکوم کردند. تظاهرکنندگان با قدردانی از اقدام نمایندگان پارلمان این کشور، مقابله به مثل با دولت آمریکا را از سوی حکومت عراق خواستارشدند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۰۳:۵۹    
حمایت رژیم صهیونیستی از اقدام دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا مبنی بر ساخت دیوار در مرز آمریکا و مکزیک خشم مقامات مکزیک را به همراه داشت و در نهایت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی مجبور به ...
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۰۱:۳۸    
نماینده آمریکا در سازمان ملل پس از نشست شورای امنیت با اشاره به اینکه آزمایش موشکی ایران کاملا غیرقابل قبول است گفت : بر اقدامات تهران چشم نخواهیم بست.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۰۰:۱۷    
دادگاه عالی اروپا اعلام کرد کشورهای اتحادیه اروپا ممکن است به افرادی که به نحوی عضو یکی از سازمانهای تروریستی بوده اند پناهندگی ندهد هرچند در هیچ عملیات تروریستی شرکت نکرده باشند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۲۳:۲۰    
استفان دی میستورا نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه از شورای امنیت خواست نشست ژنو در باره موضوع سوریه به بیستم فوریه موکول نشود.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۲۳:۰۵    
در حالی که ارتش رژیم صهیونیستی می کوشد تا با پدیده آزار جنسی در بین نیروهایش مبارزه کند، تعداد شکایت های ارائه شده در این زمینه نشانگر افزایش گسترده و حاد پدیدۀ مذکور در سال گذشته است.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۲۲:۵۶    
انجمن جهانی آهن و فولاد اعلام کرد ایران چهاردهمین تولیدکننده بزرگ فولاد جهان در سال 2016 شناخته شده و ایران در این سال بیشتر از کشورهای صنعتی مثل فرانسه، اسپانیا و کانادا فولاد تولید کرده است.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۲۲:۴۱    
عضو هیات رییسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: سیدرضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه امروز کمیسیون درباره اعزام حاجیان در حج واجب امسال گفت که در حال رایزنی با مسوولان عربستانی ...
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۲۲:۲۹    
حیدر العبادی، نخست وزیر عراق روز سه شنبه در انتقاد از دستور دونالد ترامپ،گفت دستور رئیس جمهوری آمریکا برای ممنوع کردن ورود اتباع هفت کشور اسلامی، مجازات کسانی است که با تروریسم مبارزه می کنند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۲۲:۲۰    
روزنامۀ انگلیسی گاردین راز درج نشدن نام عربستان سعودی در لیست تحریم ترامپ را افشا کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۲۲:۰۵    
پهپادها در گذشته های نه چندان دور، فقط یک اسباب بازی برای بزرگسالان محسوب می شدند اما امروزه برای مقاصد گوناگونی از حمل بار گرفته تا وسیله ای برای عکاسی و فیلم برداری از آسمان ...
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۲۲:۰۵    
دو حمله انتحاری، دو منطقه در شمال نیجریه را مورد هدف قرار داد. مقامات دولتی، نیروهای تروریستی بوکو حرام را مسئول این انفجارها می دانند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۲۱:۵۹    
منابع یمنی تاکید کردند قایق های تندرو ناوچه متجاوزان سعودی را نزدند، بلکه این ناوچه با موشک هدف قرار گرفت.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۲۱:۰۸    
یک دادگاه وابسته به سازمان ملل متحد به ترکیه دستور داد قاضی ترک زندانی را آزاد کند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۲۰:۵۳    
رییس جمهوری با استقبال از گسترش و تعمیق روابط تهران - پاریس تاکید کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری زمینه برای توسعه همکاری های ایران و فرانسه در همه حوزه های اقتصادی، فرهنگی ...
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۲۰:۴۷    
الماس از جمله سنگ های محبوب در سراسر دنیا محسوب می شود و می توان آن را نماد عشق و ازدواج نیز نامید زیرا بسیاری از حلقه های ازدواج به الماس مزین هستند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۲۰:۳۲    
مقام های یمنی، از هلاکت سرکرده القاعده در استان لحج واقع در جنوب غرب یمن خبر دادند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۲۰:۳۲    
مجموع صادرات نفت خام ایران به چهار مصرف کننده عمده آسیایی یعنی چین، هند، کره جنوبی و ژاپن در ماه دسامبر (آذر- دی) بیش از 100درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش یافت.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۲۰:۲۳    
نیروهای دموکرات سوریه برای اولین بار از آمریکا خودروهای زرهی دریافت کردند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۲۰:۲۳    
وقتی یک وسیله در خانه خراب شده یا می شکند، فورا آن را دور نریزید. به این فکر کنید که شاید بتوان با ایده هایی خلاقانه، حیاتی دوباره به آن بخشیده و استفاده دیگری از آن ها داشت.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۲۰:۱۷    
ارتش بر تمامی بلندیهای شمال شرق فرودگاه تیفور تسلط پیدا کرد
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۲۰:۱۷    
دانشگاه صنعتی شریف آمادگی خود برای پذیرش دانشجویان ایرانی منع شده از ادامه تحصیل در امریکا را اعلام کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۲۰:۰۸    
سخنگوی وزیر خارجه گفت: برنامه های موشکی جمهوری اسلامی ایران، صرفاً ماهیت دفاعی داشته و هیچ یک از موشک های بالستیک ایران برای برخوردار بودن از قابلیت حمل سلاح هسته ای طراحی نشده اند و بنابراین در حوزه ...
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۹:۴۷    
مشاوران ترامپ معتقدند که فرمان های اجرایی رئیس جمهوری این کشور که تا کنون توجه بسیاری را به خود جلب کرده تازه آغاز شده اند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۹:۳۸    
وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه از حضور کشتی گیران آمریکایی در جام جهانی ایران استقبال می کنیم، گفت: در صورتی که وزارت امور خارجه روادید این کشتی گیران را صادر کند ...
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۹:۳۸    
سندی که به تازگی منتشر شده است، نشان می دهد که پس از وقوع کودتا در ترکیه، رجب طیب اردوغان بی درنگ از قطر خواسته است نیروهای ویژۀ خود را برای نجات جان او به ترکیه اعزام کند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۹:۲۶    
جامعه کوچک یهودیان مکزیک امروز (سه شنبه) حمایت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی را از طرح دیوار مرزی دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا، با عناوینی چون ناامیدکننده و شرم آور، محکوم کردند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۹:۲۶    
وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: 2 فروند دیگر از هواپیماهای ایرباس خریداری شده ایران ایر تا چهار هفته دیگر وارد ناوگان هوایی کشور می شود.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۹:۰۵    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز سه شنبه از احتمال درگیری مسلحانه میان این رژیم و جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) خبر داد و مدعی شد که حماس هنوز از تمایلش برای نابودی اسرائیل دست برنداشته است.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۹:۰۵    
طی مراسمی عصر سه شنبه دوازدهم بهمن با حضور سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین از 20دستگاه اتوبوس هوشمند از یکصد دستگاه خریداری شده توسط بسیج رونمایی شد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۸:۵۶    
دشت های تهران در هر سال 36 سانتی متر فرونشست را تجربه می کنند که طبق گفته های وزیر نیرو کم شدن منابع آب های زیرزمینی می تواند این خطر را جدی تر کند ...
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۸:۵۰    
وکیل بابک زنجانی از ابلاغ کامل حکم پرونده موکلش خبر داد و گفت: پس از مطالعه پرونده و با توجه به ماده 474 قانون آیین دادرسی نسبت به اعاده دادرسی اقدام خواهیم کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۸:۵۰    
در حالی که دولت توافق ملی فلسطین به نخست وزیری رامی الحمدالله با برگزاری انتخابات شهرداری ها و شورای محلی فلسطین در تاریخ 13 ماه می (23 اردیبهشت) موافقت کرد، حماس مخالفت خود را با این اقدام اعلام کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۸:۴۷    
عضو کمیته حقوقی مجلس عراق روز سه شنبه تاکید کرد 2612 گزارش و مستندات درباره جنایت پادگان اسپایکر به ریاست دادگاه تجدید نظر و هیات تحقیق حقوقی رسیده است.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۸:۴۷    
ژان مارک آیرو وزیر امور خارجه فرانسه روز سه شنبه با حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران در محل نهاد ریاست جمهوری دیدار و گفت و گو کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۸:۴۱    
عضو تیم مذاکره کننده ایران برجام را یکی از پایه های قدرت ایران اسلامی دانست و گفت: این دستاورد قطعنامه های جهانی را شکسته و به عنوان یک دستاورد ایران را به عرصه جهانی برگردانده است.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۸:۱۱    
معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: 143هزار و 590 میلیارد ریال تسهیلات با هدف فعال شدن واحدهای تولیدی و افزایش رشد اقتصادی به 11هزار و 410 واحد در 10 ماه امسال پرداخت شده است.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۷:۵۶    
یک تروریست به نام ابوالقاسم السوری معروف به امیر مخازن داعش در سوریه و عراق فاش کرد داعشی های عراقی به همراه تعدادی داعشی سوری و اروپایی ...
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۷:۵۰    
رئیس جمهوری مهم ترین وظیفه همه را نگهداشت امید مردم دانست و گفت: دست منتقد سازنده را می بوسیم، اما تخریب امید ملت، خیانت به کشور است.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۷:۵۰    
در پی مخالفت شدید جان مک کین و لیندزی گراهام، سناتورهای جمهوری خواه، با سیاست های مهاجرتی دونالد ترامپ، خطاب به آنها گفت: آن دو به دنبال راه انداختن جنگ جهانی هستند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۷:۳۸    
آیت الله هاشمی رفسنجانی در آخرین روز حیات خود در جلسه مجمع گفتند که اگر می خواهید مشکلات برجام، کشور و ملت حل شود، سعی کنید رئیس جمهوری بیاورید که در خط ولایت و رهبری باشد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۷:۳۸    
جک استراو وزیر خارجه پیشین انگلیس در یادداشتی ضمن ناشایست خواندن عدم محکومیت صریح احکام ضد مهاجرتی ترامپ از سوی 'ترزا می'، گفت این احکام هدیه بزرگی برای گروه تروریستی داعش بوده است.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۷:۳۵    
نیروهای یمنی با شلیک یک موشک دوربرد، پایگاه نیروهای امارات در جزیره اشغال شده زقر را مورد حمله قراردادند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۷:۲۳    
ژان مارک آیرو وزیر امور خارجه فرانسه عصر امروز سه شنبه با علی لاریجانی رئیس مجلس دیدار کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۷:۲۰    
عناصر تروریستی جبهةالنصره قصد داشتند شهرک الصمدانیة الشرقی در استان قنیطره را اشغال کنند که با مقاومت نیروهای سوری این عملیات تروریست ها ناکام ماند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۷:۲۰    
بر اساس گزارش تفریغ بودجه سال 94 سهم صندوق توسعه ملی از محل منابع حاصل از صادرات نفت (شامل نفت خام، میعانات گازی و فرآورده های نفتی) مبلغ شش میلیارد و ششصد و هفتاد و دو میلیون دلار بوده است.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۷:۲۰    
رئیس جمهوری سوریه در جریان دیدار با شماری از صنعت گران دمشق و ریف آن تأکید کرد، ایستادگی صنعتگران سوریه با وجود ضررهایی فراوانی که به آنان رسیده، مایه مبارهات است.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۷:۱۴    
کشتی جنگی آمریکا به یک کشتی ایرانی گرفتار در آب های عمان که بدون سوخت مانده بود کمک کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۷:۰۵    
رییس جمهور آمریکا روابط تجاری واشنگتن با ژاپن را دوطرفه نمی داند و در اظهارات صریح به نخست وزیر ژاپن، صنایع ژاپنی فعال در آمریکا را تهدید کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۶:۴۷    
رئیس جمهوری سوریه خطاب به صنعتگران حاضر در این دیدار تصریح کرد، اینکه صنعتگران اصرار دارند به کارهایشان، حتی در ابعاد بسیار کوچک ادامه دهند ...
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۶:۴۴    
دانشمندان و محققان ایرانی که در سال های اخیر با دستیابی به فناوری برخی از کاتالیست های خاص صنعت پتروشیمی نیاز داخلی را رفع و برای کشور ارزش افزوده ایجاد کرده اند ...
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۶:۳۲    
گمرک جمهوری اسلامی ایران از واردات 31 میلیون و 154 هزار و 679 دلار انواع سیگار تا پایان دی ماه خبر داد که سهم آذر و دی ماه در همسنجی با هشت ماهه منتهی به آبان کاهش یافته است.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۶:۲۹    
معاون اقتصادی وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: نگاه منصفانه به برجام حاکیست که همه افراد کشور از آن منتفع شده اند ...
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۵:۵۹    
همزمان با آئین افتتاحیه پنجمین دوره 10 روز با عکاسان عصر نوزدهم آذر، کتاب عکس میشل ستبون با عنوان روزهای انقلاب رونمایی شد ...
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۵:۴۱    
وزارت خارجه قطر در بیانیه ای به انهدام ناوچه سعودی در حمله نیروهای دریایی یمن واکنش نشان داد و آن را محکوم کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۵:۴۱    
رییس دیوان محاسبات کشور از بازگشت 23 میلیارد و 300 میلیون تومان به خزانه خبر داد و گفت: کل حقوق های نجومی به خزانه عودت داده شد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۵:۳۸    
ژان مارک آیرو وزیر امور خارجه فرانسه روز سه شنبه با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران دیدار و گفت و گو کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۵:۲۶    
39 نفر از عناصر گروه تروریستی داعش در شرق استان صلاح الدین عراق کشته شدند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۵:۲۶    
کاوشگر فضایی کاسینی از فاصله نزدیک از حلقه های یخی سیاره زحل عکاسی کرده است.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۵:۲۶    
کنسرت موسیقی همایون شجریان شامگاه دوشنبه در آمل برگزار شد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۵:۲۶    
محققان موفق به توسعه یک دستگاه شدند که به کاربر اجازه می دهد تا بدون دخالت دست و تنها با استفاده از ذهن، برنامه های "نت فلیکس" را کنترل کند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۵:۲۶    
کارشناس تغذیه می گوید: مصرف قرص های لاغری سلامت بدن را تهدید می کند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۵:۱۷    
خبرگزاری اسپوتنیک از احتمال سفر حسن روحانی، رئیس جمهور ایران به روسیه در اواخر ماه مارس خبر داد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۵:۱۷    
ارتش عراق در استان دیالی برای مبارزه با داعش از بالگردهای جنگی استفاده می کند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۵:۱۱    
در پی اعلام انصراف لیتوانی از ادعای مالکیت منطقۀ کالنینگرادِ، معاون نخست وزیر روسیه نوشت: "خدا را شکر.. نزدیک بود ما را بترسانید"!
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۵:۰۵    
یک جوان الجزایری مادر و خواهرش را به سَبک گروه تروریستی داعش سر بُرید.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۵:۰۲    
نظامیان عراقی یک فروند پهپاد متعلق به گروه تروریستی داعش را در غرب موصل سرنگون کردند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۴:۵۰    
صندوق کودکان ملل متحد برای اقدامات حمایتی خود در سال 2017، تقاضای یک کمک 3.3 میلیارد دلاری را مطرح کرده است.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۴:۴۷    
در این گزارش به اعماق اقیانوس ها می رویم و به تماشای کشتی هایی می نشینیم که سال هاست در اعماق آبها جای گرفته اند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۴:۳۵    
معاون وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد، آزمایش های موشکی ایران نقض قطعنامه های سازمان ملل نیست
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۴:۳۲    
ویگن سرکیسیان وزیر دفاع جمهوری ارمنستان که به دعوت رسمی وزیر دفاع کشورمان به ایران سفر کرده است صبح امروز با حضور بر مزار شهدای گمنام دفاع مقدس به مقام شامخ شهیدان جمهوری اسلامی ایران ادای احترام کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۴:۱۷    
وزیر امور خارجه کشورمان در خصوص اقدام متقابل در زمینه سیاست مهاجرتی رییس جمهور آمریکا گفت: ما هم از صدور ویزا برای آمریکایی ها ممانعت خواهیم کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۴:۰۵    
مرکز مین روبی نیروهای مسلح روسیه دفتری را در شهر حلب برای آموزش دادن به نیروهای ارتش سوریه باز کرده است .
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۴:۰۵    
وزیر خارجه فرانسه با اشاره به گسترش روابط با ایران و تاکید بر اجرای برجام، نگرانی کشورش را از مواضع دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا ابراز کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۴:۰۰    
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۳:۵۶    
وزیر خارجه روسیه امروز برای حضور در چهارمین سمینار همکاری روسیه و کشورهای عربی به امارات سفر می کند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۳:۵۰    
نیروی هوایی ارتش سوریه و نیروهای هم پیمان صبح امروز سه شنبه، مواضع داعش در اطراف دیرالزور را بمباران کردند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۳:۴۱    
یک شاهزادۀ سعودی، در سفر به آمریکا، 80 بلیت رفت و برگشت هواپیما برای پرندگان خود گرفت.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۳:۴۱    
دو گروه تروریستی موسوم به "هیئت تحریر الشام" و "احرار الشام" در حومۀ غربی شهر حلب در شمال سوریه به جان هم افتادند.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۳:۳۵    
وزیر امور خارجه کشورمان به موضع وزیر خارجه فرانسه در خصوص آزمایش موشکی ایران پاسخ گفت.
العالم   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۳:۲۹    
مراسم تشییع کاظم افرند نیا بازیگر پیشکسوت سینما و تئاتر صبح امروز در خانه سینما برگزار شد.
  • ۱