سه شنبه ۲۹ اسفندساعت ۱۱:۳۳Mar 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 30 مهر 1395 - fa.alalam.ir

العالم 29 اسفند 1393 العالم 29 اسفند 1394 العالم 31 فروردین 1395 العالم 31 اردیبهشت 1395 العالم 31 خرداد 1395 العالم 31 تیر 1395 العالم 31 مرداد 1395 العالم 31 شهریور 1395 العالم 30 آبان 1395 العالم 30 آذر 1395 العالم 30 دی 1395 العالم 30 بهمن 1395 العالم 1 اسفند 1395 العالم 1 مهر 1395 العالم 2 مهر 1395 العالم 3 مهر 1395 العالم 4 مهر 1395 العالم 5 مهر 1395 العالم 6 مهر 1395 العالم 7 مهر 1395 العالم 8 مهر 1395 العالم 9 مهر 1395 العالم 10 مهر 1395 العالم 11 مهر 1395 العالم 12 مهر 1395 العالم 13 مهر 1395 العالم 14 مهر 1395 العالم 15 مهر 1395 العالم 16 مهر 1395 العالم 17 مهر 1395 العالم 18 مهر 1395 العالم 19 مهر 1395 العالم 20 مهر 1395 العالم 21 مهر 1395 العالم 22 مهر 1395 العالم 23 مهر 1395 العالم 24 مهر 1395 العالم 25 مهر 1395 العالم 26 مهر 1395 العالم 27 مهر 1395 العالم 28 مهر 1395 العالم 29 مهر 1395 العالم 30 مهر 1395 
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۳:۳۶    
تحقیقات شرکت ژاپنی تویوتا درباره منابع تجهیز "داعش" به هزاران دستگاه از خودروهای ساخت این شرکت نشان می دهد که چهار کشور عربی این خودروها را خریده و به این گروه تروریستی تحویل داده اند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۳:۳۳    
موصل،العالم – ارتش عراق در چارچوب عملیات "ای نینوا می آییم" بر چند منطقه دیگر در اطراف شهر موصل سیطره یافته و توانستند 56 حلقه چاه نفت را از سیطره گروه تروریستی داعش آزاد کنند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۲:۳۰    
با تلاش دولت سوریه و توافق صورت گرفته با تروریست ها، قرار است به منظور تسهیل خروج شهروندان و آن دسته از افراد مسلح که خواستار خروج از محله های شرقی حلب هستند ...
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۲:۱۲    
کاربران شبکه های اجتماعی، تلاش دختربچه سه ساله برای جلوگیری از رفتن پدرش به صحنه نبرد را مورد توجه قرار دادند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۱:۳۴    
سخنگوی کاخ سفید روز جمعه بار دیگر روسیه را به تحریم، بر سر حوادث سوریه تهدید کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۱:۲۵    
کاربر فعال و مشهور عربستانی شبکه های اجتماعی، اطلاعاتی اختصاصی را درباره امضای قرارداد خرید چندین فروند پهپاد بین عربستان و رژیم "اسرائیل" با واسطه گری افریقای جنوبی ...
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۱:۱۱    
تروریست ها که از ترس تحولات منطقه و پیروزی های پیاپی نیروهای مقاومت در جبهه های عراق و سوریه، از جان خود بیم دارند، از هر فرصتی برای فرار استفاده می کنند ...
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۰:۵۳    
سخنگوی رییس جمهور روسیه با هشدار در باره امکان توقف آتش بس انسانی در حلب در صورت متشنج تر شدن اوضاع آن، از طرح آمریکایی سعودی در باره انتقال9 هزار تروریست از موصل به سوریه خبر داد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۰:۲۳    
ارتش سوریه حملۀ شدید تروریست ها را در جبهۀ جوبر در شرق دمشق خنثی کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۰:۰۸    
یک منبع امنیتی از اقدام مشترک اطلاعات ارتش لبنان و اداره کل امنیت این کشور برای جلوگیری از انفجار در مراسم عاشورای امسال خبر داد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۹:۴۷    
فراکسیون پارلمانی بدر هدف گروه تروریستی داعش از حمله به کرکوک را اخلال در آزاد سازی موصل عنوان کرد و خواستار ارسال تجهیزات و مهمات به استان کرکوک شد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۹:۳۲    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: وضعیت ایران امروز به گونه ای است که حتی کشورهای دیگر برای تعیین سرنوشت سوریه اعتراف می کنند که باید با ایران مذاکره کنند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۹:۰۸    
سخنگوی دفتر هماهنگی سازمان ملل متحد در امور بشردوستانه اعلام کرد تخلیه مجروحان و بیماران از شرق حلب بنا به دلایل امنیتی غیر ممکن است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۸:۵۶    
دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، از برخی حکومت های عربی که دل به حمایت رژیم صهیونیستی بسته اند، انتقاد کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۸:۴۱    
اهالی منطقه الدرّاز بحرین در حمایت از آیت الله عیسی قاسم تظاهرات کردند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۸:۲۶    
نماینده مرجعیت عالی عراق از اهالی موصل همکاری با ارتش برای آزادی این استان و تسهیل نجات آنان از چنگال داعش را خواستار شد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۷:۴۷    
نظرسنجی انجام شده در اراضی اشغالی نشان می دهد بیشتر صهیونیست ها با اینکه معتقدند هیلاری کلینتون به آنها برای بازگشت به میز مذاکره با فلسطین فشار می آورد اما او را برای ریاست جمهوری ترجیح می دهند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۷:۳۲    
وزیر دفاع لهستان مدعی شد که مصر، قصد دارد دو ناو بالگردبر فرانسوی میسترال را در معامله ای نمادین و تشریفاتی، به بهای یک دلار به روسیه واگذار کند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۷:۰۲    
عبد الحمید دشتی نماینده سابق مجلس کویت گفت که قصد بازگشت به کویت در روزهای آینده را دارد و برای انتخابات آتی مجلس امت کویت نامزد خواهد شد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۴:۵۴    
یک روز پس از برگزاری سومین مناظره بین هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ، کاندیداهای دموکرات و جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری امریکا ...
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۴:۲۷    
وبسایت ویکی لیکس در تازه ترین اقدام خود بخش نخست ایمیل های سرقت شده از باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا را به همراه آدرس ایمیلهای شخصی وی را فاش کرده است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۴:۱۹    
رئیس مجلس سیاسی اعلای یمن اعلام کرد که آتش بس پیشنهادی سازمان ملل متحد فقط به نفع عربستان سعودی است .
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۴:۰۴    
یک کارشناس نظامی، هدف داعش از حمله به کرکوک را سنگ اندازی در برابر پیشروی نیروهای عراقی در موصل دانست.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۳:۴۱    
همزمان با عملیات نیروهای عراقی برای محاصرۀ کامل شهر موصل، مبارزۀ مردم این شهر با داعش نیز همچنان ادامه دارد و تاکنون ده ها تروریست داعشی به ضرب گلولۀ "شکارچیان موصل" به هلاکت رسیده اند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۳:۲۶    
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، حمله انتحاری تروریست های داعش به یک مرکز تولید برق در نزدیکی کرکوک عراق را که منجر به شهادت و زخمی شدن چندین نفر از جمله چند تکنیسین ایرانی شد ...
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۲:۵۶    
خبرنگار سی ان ان با ارسال ویدیویی از دشت های حومه موصل، از سرنگونی یک فروند پهپاد داعش به دست نیروهای کرد عراقی خبر داد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۲:۳۵    
هیلاری کلینتون نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری، رازی محرمانه دربارۀ بمب های اتمی آمریکا را در مناظره با دونالد ترامپ، فاش کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۱:۴۴    
دادگاهی در اتریش یک مادر و پسر تُرک را به جُرم ذبح گوسفند به حبس و خدمت در امور عام المنفعه محکوم کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۱:۲۴    
سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه، از تصمیم این کشور برای تمدید آتش بس موقت حلب برای یک روز دیگر خبر داد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۱:۲۱    
بالاترین دادگاه اروپا قانونی تصویب کرد که به موجب آن ساعاتی که صرف رفت و آمد به محل کار می شود بخشی از ساعات کاری روزانه محسوب خواهد شد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۰:۳۳    
یک منبع امنیتی استان کرکوک عراق اعلام کرد عناصر مسلح و انتحاری داعش به چند ساختمان نهادهای امنیتی در این استان حمله کردند ...
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۰:۰۰    
نیروهای عراقی به دنبال حمله شماری ازعناصر داعش به ساختمان های دولتی در کرکوک، 5 عنصر انتحاری این گروه تروریستی را از پا در آوردند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۰۹:۵۴    
در حملات سه تروریست انتحاری به مراکز امنیتی و یک نیروگاه برق استان کرکوک، شانزده تن از جمله چهار ایرانی کشته شدند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۰۹:۴۸    
چهار شهروند ایرانی، در حملۀ سه عامل انتحاری داعش به یک نیروگاه برق در شمال غرب کرکوک به شهادت رسیدند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۰۹:۲۷    
به دنبال حمله تروریستی داعش به چند ساختمان دولتی در استان کرکوک واقع در شمال عراق، کمیته امنیتی شورای این استان امروز جمعه، آمد و شد افراد و خودروها در این شهر را تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۰۸:۵۷    
ستاد تبلیغات الحشد الشعبی، ویدیوئی از سلفی گرفتنِ بسیجیان عراق با مرگ منتشر کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۰۸:۵۱    
اظهارات جنجالی دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوریخواه، درخصوص نپذیرفتن نتیجه انتخابات در صورت شکست، واکنش هم حزبی هایش را هم برانگیخت.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۰۸:۴۲    
نیروهای مردمی عراق در راستای عملیات آزادسازی شهر موصل و برای بستن راه فرار داعش، نیروهای بیشتری را در دو محور مستقر کرده است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۰۸:۲۷    
اتحادیۀ اروپا اعلام کرد تمام گزینه ها علیه سوریه و روسیه روی میز است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۰۸:۱۸    
روزنامه گاردین نوشت ایران، با تغییر کنشگران منطقه و دست بردن در ائتلاف های بین المللی در خصوص سوریه، غرب را نگران کرده است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۰۶:۴۵    
دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواه انتخابات آمریکا، به دلیل پرسشی که خبرنگار شبکۀ ان بی سی 4 آمریکا مطرح کرد، مصاحبه را ترک کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۰۶:۱۵    
پس از آنکه رسانه های عربستانی مدعی شدند یک شاهزادۀ سعودی به جرم قتل اعدام شده است، محمد المصلوخی، امام جماعت مسجد الصفا، که ادعا می کند شاهد اعدام شاهزادۀ سعودی بوده ...
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۰۵:۰۷    
دبیر کل ناتو با اشاره به حرکت کشتی های جنگی روسیه به سوی دریای مدیترانه، دربارۀ مشارکت آن ها در عملیات نظامی در سوریه ابراز نگرانی کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۰۳:۳۷    
رودی جولیانی، شهردار پیشین نیویورک، با بیان این که همۀ مردان به زنانشان خیانت می کنند، تأکید کرد که مردی مثل ترامپ، بهتر از یک رئیس جمهور زن برای آمریکاست.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۰۳:۱۶    
یک زن دیگر با پیوستن به زنانی که مدعی هستند دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، آنان را آزار جنسی داده است، گفت که این میلیاردر جنجالی در سال 1998 به او تعرض کرده است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۰۲:۱۹    
یک منبع اردنی با تکذیب زنده بودن زنی که پنجشنبه گذشته فوت کرده بود، از باز کردن قبر او برای اطمینان یافتن از مرگش خبر داد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۰۱:۲۸    
کمیته ای از کارشناسان سازمان ملل ضمن اعلام اینکه ائتلاف سعودی در جریان بمباران یک مراسم ترحیم در پایتخت یمن قوانین بین المللی را نقض کرده است ...
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۰۱:۰۸    
فرماندۀ دستگاه مبارزه با تروریسم عراق اعلام کرد که نیروهایش به 7 کیلومتری عمق موصل رسیده اند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۰۰:۴۱    
وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که روز پنجشنبه نخستین نظامی آمریکایی در جریان نبرد موصل کشته شده است.