شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۲۳:۴۹Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 31 فروردین 1395 - fa.alalam.ir

العالم 29 اسفند 1393 العالم 29 اسفند 1394 العالم 31 اردیبهشت 1395 العالم 31 خرداد 1395 العالم 31 تیر 1395 العالم 31 مرداد 1395 العالم 31 شهریور 1395 العالم 30 مهر 1395 العالم 30 آبان 1395 العالم 30 آذر 1395 العالم 30 دی 1395 العالم 30 بهمن 1395 العالم 1 اسفند 1395 العالم 1 فروردین 1395 العالم 2 فروردین 1395 العالم 3 فروردین 1395 العالم 4 فروردین 1395 العالم 5 فروردین 1395 العالم 6 فروردین 1395 العالم 7 فروردین 1395 العالم 8 فروردین 1395 العالم 9 فروردین 1395 العالم 10 فروردین 1395 العالم 11 فروردین 1395 العالم 12 فروردین 1395 العالم 13 فروردین 1395 العالم 14 فروردین 1395 العالم 15 فروردین 1395 العالم 16 فروردین 1395 العالم 17 فروردین 1395 العالم 18 فروردین 1395 العالم 19 فروردین 1395 العالم 20 فروردین 1395 العالم 21 فروردین 1395 العالم 22 فروردین 1395 العالم 23 فروردین 1395 العالم 24 فروردین 1395 العالم 25 فروردین 1395 العالم 26 فروردین 1395 العالم 27 فروردین 1395 العالم 28 فروردین 1395 العالم 29 فروردین 1395 العالم 30 فروردین 1395 العالم 31 فروردین 1395 
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۲۳:۴۰    
العالم علی رغم آنکه قوانین عربستان رانندگی را برای زنان ممنوع کرده است، برخی دختران ماجراجو دست به اقدامی فراتر از رانندگی زده و به عملیات نمایشی خطرناک با خودرو روی آورده اند!
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۲۳:۲۵    
العالم - مردم جنوب یمن که تحت حاکمیت نیروهای منصور هادی هستند، در تظاهراتی تصاویر رئیس جمهوری مستعفی و فراری این کشور را به آتش کشیدند .
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۲۲:۵۵    
العالم - برخی از گروه های تروریستی در سوریه با دست یابی به موشک دوش پرتاب "اف ان 6" که ساخت چین است، از آن برای هدف قرار دادن جنگنده های سوری استفاده می کنند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۲۲:۳۵    
العالم - سید جعفر فضل الله روحانی لبنانی در جریان مناظره با یک تحلیل گر سلفی ، در گفت و گو با شبکه فرانس 24 به صورت مستدل و منطقی به اتهام او درباره اینکه شیعیان برای حضرت علی(ع) مقام ربوبیت قائل ...
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۲۲:۲۵    
العالم وزارت خارجه مصر امروز (سه شنبه) تاکید کرد که بلندی های جولان بخش جداناپذیر از خاک سوریه است و اسراییل (رژیم صهیونیستی) آن را در سال 1967 اشغال کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۲۱:۵۶    
العالم - کاریکاتورهای مفهومی تامل برانگیز
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۲۱:۳۲    
العالم - به دنبال تهدید وزیر خارجۀ عربستان سعودی دربارۀ فروش دارایی کشورش در آمریکا، سؤال در خصوص میزان این دارایی اذهان مردم را به خود مشغول کرده است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۲۰:۱۵    
العالم- در عالم خلقت زیبایی هایی بی شماری وجود دارد که نگاه و توجه ما به هر یک، انسان را به تحسین قدرت خداوند وا می دارد؛ هرگاه نام کرم به گوش می خورد، نوعی احساس ناخوشایند به ما دست می دهد ...
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۲۰:۱۰    
العالم رئیس جمهوری ترکیه از اینکه اروپایی ها مانع ساخت رآکتور هسته ای در کشورش شده و اجازه چنین کاری به آنکارا نمی دهند، انتقاد کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۹:۴۰    
العالم - مبلغ سلفی مصری اظهارات عبدالفتاح السیسی رئیس جمهوری مصر که پیش از این مصر را مادر دنیا معرفی کرده بود ، نپذیرفت .
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۹:۲۱    
العالم- شوخی یک ببر با همنوع خواب آلودش در باغ وحش و عکس العمل ببر پس از بیدار شدن، دراین ویدئو به تصویر کشیده شده است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۸:۳۲    
العالم - رسانه های قاهره ضمن انتقاد از خارطوم به علت تأکید بر لزوم حل مناقشه مناطق مرزیِ "حلایب" و "شلاتین"، مدعی شدند که سودان قبلاً بخشی از خاک مصر بود و عمر البشیر از آب گِل آلود ماهی می گیرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۸:۱۷    
العالم افسر پلیس مصر در یک درگیری با تیراندازی به سوی سه مصری در منطقه رحاب در جاده قاهره سوئز، یک جوان را به قتل رساند و دو نفر دیگر را زخمی کرد که حال یکی از آنها وخیم اعلام شده است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۸:۱۳    
العالم - گروه تصویربرداران روسی صحنه هایی از حملات گسترده ارتش سوریه به تروریست های داعش با کمک تانک، توپ و بالگرد و فرار داعشی ها و همچنین وارد آمدن خسارات وسیع به آنان را به تصویر کشیده است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۸:۰۸    
العالم - نایب رییس مجلس اعلای شیعیان لبنان گفت : ایران ضامن مسلمانان و اعراب جهت رهایی از بحران ها بوده و ثابت کرده که دژ دفاعی ملت های اسلامی است ...
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۷:۰۳    
العالم - نخست وزیر سابق قطر مذاکره کنندگان ایرانی را که دستاوردهای دیپلماتیک مهمی به نفع کشورشان در زمینه پرونده اتمی به دست آورند، ستود.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۶:۵۳    
العالم دفتر رییس پارلمان عراق اعلام کرد که الجبوری و معاونانش از اداره کردن نشست امروز ( سه شنبه) پارلمان پوزش طلبیدند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۶:۳۹    
العالم - رژیم صهیونیستی قصد دارد از طریق ساختاری که سازمان ملل متحد برایش ایجاد کرده، به لبنان نفوذ کند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۶:۰۰    
العالم - رئیس جمهوری آمریکا با تصویب طرحی درکنگره برای تحت پیگرد قرار گرفتن دولت عربستان سعودی به دلیل دست داشتن در حوادث تروریستی یازدهم سپتامبر 2001 مخالفت کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۰    
تهدید عربستان سعودی برای فروش اوراق بهادار خزانه داری آمریکا، باعث نگرانی مقامات واشنگتن شده است .
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۵:۲۵    
رئیس هیئت سوریه در مذاکرات ژنو، عربستان و ترکیه و قطر را به شکست این مذاکرات سوریه متهم کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۵:۲۰    
معاون رئیس جمهور آمریکا در اقدامی نادر از کابینه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسرائیل انتقاد کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۵:۱۵    
دولت آمریکا تصمیم دارد تحت ادعای مقابله با داعش، نیروهای نظامی بیشتری را به همراه چند بالگرد هجومی آپاچی به عراق اعزام کند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۵:۱۰    
در یکی از صحنه های نادر دنیای حیوانات که به تازگی در شبکه های اجتماعی منتشر شده، یک گوریل با احساس مسؤولیت در قبال چند توله ببر، آنها را به فرزندی قبول کرده است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۵:۰۰    
رئیس جمهور آمریکا طرح تعقیب قضایی دولت عربستان در ارتباط با حملات انتحاری 11 سپتامبر 2001 در ایالات متحده را وتو خواهد کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۴:۵۵    
اگر شما هم نظیر بسیاری از افراد از داشتن چربی زائد بویژه چربی دور شکم رنج می برید، می توانید از با استفاده از یک روغن گیاهی موثر از آن رهایی یابید.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۴:۲۱    
العالم - درحالی که نزدیک به دو هفته از امضاء توافقنامه جنجالی واگذاری دو جزیره صنافیر و تیران مصر به سعودی ها می گذرد ...
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۳:۵۱    
بسیاری از مردمان شهرهای سنتی کشورمان همچون شیراز، اصفهان، یزد و کاشان در فصول مختلف سال به جهت دارا بودن خواص درمانی و عطر و طعم دلپذیر از عرقیات مختلف استفاده می کنند و اغلب این نوع عرقیات گیاهی را ...
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۳:۴۶    
یک مؤسسه تحقیقاتی در آمریکا از کاهش یک سومی درآمدهای داعش و همچنین جمعیت مناطق تحت تصرف این گروه تروریستی و تکفیری خبر داد .
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۵۳    
یک روزنامه لبنانی فاش کرد، عربستان سعودی از رژیم صهیونیستی خواسته است لابی یهودی در آمریکا را برای جلوگیری از انتشار اسناد محرمانه حملات 11 سپتامبر تحت فشار قرار دهد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۵۸    
انتشار عکسی در صفحه فیسبوک کاخ سفید از همبازی شدن رئیس جمهور آمریکا با یک کودک خردسال، با واکنش غیرمنتظره برخی از مخاطبان همراه شد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۱۹    
نماینده فلسطین در واکنش به اتهامات نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل، به مشاجره لفظی کم سابقه ای با وی پرداخت و خطاب به او گفت که شما باید از کشتن هزاران کودک فسطینی خجالت بکشید.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۱۴    
وزارت امورخارجه آمریکا اعلام کرد که "جان کری" پس از دیدار با "محمد جواد ظریف" قرار است به قاهره و ریاض سفر کند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۰۵    
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی کشورمان تأکید کرد، اگر مقاومت و همکاری و مشاوره نیروهای ایرانی در سوریه و عراق نبود، تا کنون دمشق و بغداد توسط گروه تروریستی داعش سقوط کرده بودند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۹:۳۵    
گروههای فلسطینی و مقاومت، با استقبال از عملیات قدس، آن را واکنش طبیعی به جنایات رژیم صهیونیستی ارزیابی کردند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۹:۱۱    
فرماندهی عملیات استان الانبار عراق اعلام کرد که نبرد پاکسازی شهر فلوجه از عناصر گروه تروریستی داعش هفته آینده از شرق این استان آغاز خواهد شد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۸:۳۶    
یک روزنامه روسی در یادداشتی با اشاره به پرواز مجدد سوخو بر فراز یک ناوشکن آمریکایی نوشت: ناوشکن "دونالد کوک" هرگاه در دریا با بمب افکن "سوخو" مواجه شود، به علت طالع بدش ، لعنت بر آن وارد می شود.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۸:۲۶    
آمریکا به عربستان در خصوص متزلزل کردن نظام مالی جهانی هشدار داد.