دوشنبه ۱۷ اردیبهشتساعت ۰۰:۰۴May 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 25 فروردین 1395 - fa.alalam.ir

العالم 29 اسفند 1393 العالم 29 اسفند 1394 العالم 31 اردیبهشت 1395 العالم 31 خرداد 1395 العالم 31 تیر 1395 العالم 31 مرداد 1395 العالم 31 شهریور 1395 العالم 30 مهر 1395 العالم 30 آبان 1395 العالم 30 آذر 1395 العالم 30 دی 1395 العالم 30 بهمن 1395 العالم 1 اسفند 1395 العالم 1 فروردین 1395 العالم 2 فروردین 1395 العالم 3 فروردین 1395 العالم 4 فروردین 1395 العالم 5 فروردین 1395 العالم 6 فروردین 1395 العالم 7 فروردین 1395 العالم 8 فروردین 1395 العالم 9 فروردین 1395 العالم 10 فروردین 1395 العالم 11 فروردین 1395 العالم 12 فروردین 1395 العالم 13 فروردین 1395 العالم 14 فروردین 1395 العالم 15 فروردین 1395 العالم 16 فروردین 1395 العالم 17 فروردین 1395 العالم 18 فروردین 1395 العالم 19 فروردین 1395 العالم 20 فروردین 1395 العالم 21 فروردین 1395 العالم 22 فروردین 1395 العالم 23 فروردین 1395 العالم 24 فروردین 1395 العالم 25 فروردین 1395 العالم 26 فروردین 1395 العالم 27 فروردین 1395 العالم 28 فروردین 1395 العالم 29 فروردین 1395 العالم 30 فروردین 1395 العالم 31 فروردین 1395 
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۳:۱۷    
جنبش حماس عراق در حال تشکیل شاخه ای نظامی برای جنگیدن با داعش در مناطق سُنی نشین این کشور است .
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۳:۱۷    
وزیر دفاع آمریکا به مصر و رژیم صهیونیستی ابلاغ کرد که دولت متبوعش به دنبال بررسی تغییر موقعیت نظامیان آمریکایی مستقر در شبه جزیره سینا و استفادۀ بیشتر از سامانه های هشداردهنده است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۳:۰۷    
"فهمی هویدی" روزنامه نگار و پژوهشگر معروف مصری، از بی تفاوتی جامعه مصر در قبال سیطره عربستان سعودی بر جزایر "تیران" و "صنافیر" ابراز شگفتی کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۲:۵۷    
انواع مختلف ماهی، مرغ و گوشت کباب شده را می توان در سفره پادشاهان آل سعود یافت.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۲:۴۷    
یک کارشناس امور امنیتی رژیم صهیونیستی از سفر رئیس سرویس جاسوسی این رژیم (موساد) به استانبول برای دیدار محرمانه با برخی وزرای خارجه کشورهای شرکت کننده در اجلاس سازمان همکاری اسلامی خبر داد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۲:۳۷    
نمایندگان متحصن پارلمان عراق، بر ادامه تحصن خود تا تغییر رؤسای قوای سه گانه این کشور تاکید کردند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۲:۰۷    
منبعی در پارلمان عراق فاش کرد که رئیس پارلمان با رئیس جمهور این کشور برای بررسی مساله جنجال ناشی از تعویق اعطای رأی اعتماد به کابینه جدید و درخواست انحلال پارلمان دیدار می کند .
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۲:۰۲    
داعش در جدیدترین شماره از نسخۀ انگلیسی مجلۀ خود،(دابق) گروه اخوان المسلمین را به شدت مورد هجوم قرار داده و آن را "مشرک" دانسته است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۰:۵۲    
نقش فعال عربستان سعودی در تربیت و حمایت از گروه های تکفیری – تروریستی در منطقه دیگر بر کسی پوشیده نیست و هر روز اسناد جدیدی درباره این که عربستان صادر کننده تروریسم به خاورمیانه است، فاش می شود.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۰:۳۷    
دو تبعۀ افغان که از داعش جدا شده اند، در اعترافات خود تاکید کردند که حمل پرچم های سیاه، کشتار و غارت از مهم ترین ویژگی های این گروه تروریستی است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۰:۰۷    
تروریستی که یکی از عاملان اصلی حملات پاریس است، اعتراف کرد گروه متبوعش درپی حمله به استادیوم برگزاری مسابقات فوتبال جام ملت های اروپا در پاریس بود.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۹:۴۷    
دمشق(العالم) – رییس مرکز پژوهش های راهبردی وزارت اطلاع رسانی سوریه گفت، حضور مردمی آشکار در انتخابات پارلمانی امروز نشانه اصرار آنان بر اثبات حاکمیت ملی کشورشان است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۸:۵۷    
وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به تلاش های مخرب سعودی ها در استانبول علیه ایران و حزب الله، سرنوشت وزیر خارجه رژیم بعث عراق را به مقامات سعودی یادآور شد و این گونه اقدامات را باعث خشنودی تل آویو ...
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۸:۴۷    
موشه یعلون وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در واکنش به واگذاری دو جزیره تیران و صنافیر به عربستان سعودی، گفت: آزادی رفت و آمد کشتی های اسرائیلی در دریای سرخ ...
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۸:۳۷    
رئیس جمهور مصر با انتقاد از رسانه ها به دلیل نحوه پرداختن به موضوع واگذاری جزایر تیران و صنافیر به عربستان مدعی شد، این دو جزیره متعلق به عربستان سعودی هستند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۸:۱۳    
طبق آخرین نظر سنجی در لبنان، شبکه العالم محبوب ترین شبکه عرب زبان خارجی در این کشور بوده و در جایگاهی بالاتر از شبکه های الجزیره قطر، العربیه عربستان، بی بی سی عربی و سی ان ان قرار دارد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۷:۴۴    
فعالان در شبکه های اجتماعی عکسهایی را از "علاء عبدالزهره" فوتبالیست معروف در جمع نیروهای بسیج مردمی در جبهه های نبرد علیه داعش منتشر کردند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۷:۳۴    
جزئیات حملات انتحاری 13 نوامبر 2015 پاریس پایتخت فرانسه هنوز آشکار نشده است، و کشورهای اروپایی برای جلوگیری از وقوع مجدد چنین حملاتی نیروهای امنیتی خود را به حال آماده باش درآورده اند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۷:۱۴    
قاهره(العالم)- تصمیم دولت مصر برای واگذاری دو جزیره راهبردی تیران و صنافیر به عربستان سعودی، واکنش شدید احزاب و جریان های سیاسی مصر را برانگیخت ...
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۷:۰۹    
هجوم بسیار سریع شمشیر ماهی به یک صیاد در آبهای نزدیک سواحل استرالیا، وی و همراهانش را به شدت غافلگیر کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۷:۰۴    
رئیس جمهور سوریه پس از شرکت در انتخابات پارلمانی، تأکید کرد که تروریسم در رسیدن به هدف اصلی خود برای نابود کردن هویت ملی و زیرساختهای اجتماعی، شکست خورد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۶:۲۹    
یک فعال رسانه ای مصری، در اعتراض به واگذاری دو جزیرۀ مصر به عربستان، خطاب به عبدالفتاح سیسی رئیس جمهور این کشور گفت: "هدفونِ اتاقِ فرمانت را عوض کن!"
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۶:۱۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه مصر مدعی شد که جزایر موسوم به "حلایب" و "شلاتین" وضعیتی مشابه با جزایری دارند که اخیرا به عربستان واگذار شده اند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۵:۵۵    
جنبش یاران انقلاب 14 فوریه بحرین، اقدام حکومت آل خلیفه بحرین درخصوص گنجاندن نام گروههای مقاومت و در راس آن حزب الله لبنان و ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه در فهرست تروریستها را محکوم کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۵:۵۵    
ولیعهد سابق عربستان سعودی در اظهاراتی بی سابقه، درخصوص پیامدهای اقدام کشورش در تسلیح گروه های مخالف ایران ابراز نگرانی کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۵:۲۰    
منبعی در پارلمان عراق از جنجال و تحصن نمایندگان در صحن مجلس دراعتراض به تاخیر در اجرای تغییرات در کابینه دولت حیدر العبادی، نخست وزیر عراق، خبر داد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۴:۵۵    
روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال مدعی شد که آژانس اطلاعات مرکزی این کشور (CIA) طرحی ویژه را برای تسلیح مخالفان در سوریه در صورت شکست آتش بس آماده کرده است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۴:۳۵    
یک روزنامه بلژیکی، برای نخستین بار عکسی را از متهم حملات تروریستی در پایتخت فرانسه منتشر کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۴:۲۰    
شبکۀ "الجزیره آمریکا"، پس از سه سال تلاش پرهزینه و ناکام برای ورود به عرصۀ تلویزیون کابلی در ایالت متحده، تعطیل شد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۴:۰۵    
معاون وزیر امورخارجه روسیه گفت، مسکو هیچ اطلاعی درباره طرح "ب" درخصوص اوضاع سوریه ندارد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۳:۵۰    
ائتلاف جریان دموکراتیک مصر مخالفت قاطعانه خود را با الحاق دو جزیره تیران و صنافیر به خاک عربستان و امتیاز دادن به ریاض در خصوص این دو جزیره اعلام کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۳:۲۵    
یک دختر 14 سالۀ نیجریه ای، ماجرای تجاوز عناصر بوکوحرام به دختران را فاش کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۳:۲۵    
پس از افشای فعالیت جنایتکارانه شرکت امنیتی خصوصی آمریکایی بلاک واتر، این بار تحقیقات یک مرکز مطالعات کانادایی از وجود یکی از بزرگ ترین شرکت های امنیتی خصوصی در جهان به نام گارد جهانی "GardaWorld " ...
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۲:۴۵    
روزنامۀ انگلیسی گاردین، با اشاره به سفر پادشاه عربستان به ترکیه، یکی از مهم ترین منافع مشترک این دو کشور را براندازی نظام سوریه دانست.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۲:۳۰    
ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه، طرح انقلابی خود را علیه نظام سعودی با هدف تکمیل طرح خود در خصوص معرفی جنایات آل سعود در بحرین و بسیاری از کشورها آغاز کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۲:۱۷    
در پی تشدید اعتراض مصریها به واگذاری دو جزیره تیران و صنافیر به عربستان، سایت روزنامۀ الشروق نظر مردم این کشور را درخصوص این ماجرا جویا شد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۲:۰۳    
رئیس جمهور سوریه صبح چهارشنبه به همراه همسرش، با حضور در یکی از مراکز رأی گیری در دمشق، رأی خود را به صندوق انداخت
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۱:۴۹    
نامزد احتمالی ریاست جمهوری آمریکا گفت که دو تن از فرزندانش به علت اینکه نتوانسته اند درموعد قطعی برای ثبت نام در فهرست های رای دهندگان مراجعه کنند ...
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۱:۲۵    
فعال افشاگر سعودی، سفر وزیر دفاع عربستان به ابو ظبی را به هدف تفاهم درخصوص مسائلی دانست که برای آینده پروژه سعودی در یمن خطرناک هستند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۱:۰۵    
دمشق (العالم) – درهای مراکز رای گیری سوریه صبح امروز (چهارشنبه) برای مشارکت شهروندان در انتخابات مجلس این کشور گشوده شد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۰:۵۰    
منابع امنیتی ترکیه اعلام کردند که دست کم شش مامور امنیتی و 30 تن از اعضای پ ک ک در خشونت ها و حملات 24 ساعت گذشته در مناطق بحرانی جنوب شرق این کشور کشته شدند .
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۰:۴۵    
برخی مراکز رأی گیری در سوریه شاهد استقبال گسترده مردم از انتخابات پارلمانی است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۰:۳۵    
ارتش سوریه و هم پیمانانش، حملۀ تروریستی گروه های وابسته به جبهه النصره به یک قرارگاه نظامی در منطقه درعا المحطه را خنثی کردند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۰۹:۰۹    
نیروهای ارتش یمن و کمیته های مردمی تحرکات مزدوران سعودی برای پیشروی درمنطقه راهبردی " جبل هیلان " درمأرب را ناکام گذاشتند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۰۸:۴۰    
با آغاز انتخابات پارلمانی در سوریه، مراکز رأی گیری در مناطق مختلف این کشور فعالیت خود را آغاز کردند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۰۸:۱۶    
رسانه های رژیم صهیونستی به نقل از وزیر جنگ این رژیم فاش کردند که اقدام مصر در واگذاری جزایر تیران و صنافیر به عربستان، با موافقت این رژیم صورت گرفته است.