یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۱۲:۱۹Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 31 خرداد 1395 - fa.alalam.ir

العالم 29 اسفند 1393 العالم 29 اسفند 1394 العالم 31 فروردین 1395 العالم 31 اردیبهشت 1395 العالم 31 تیر 1395 العالم 31 مرداد 1395 العالم 31 شهریور 1395 العالم 30 مهر 1395 العالم 30 آبان 1395 العالم 30 آذر 1395 العالم 30 دی 1395 العالم 30 بهمن 1395 العالم 1 اسفند 1395 العالم 1 خرداد 1395 العالم 2 خرداد 1395 العالم 3 خرداد 1395 العالم 4 خرداد 1395 العالم 5 خرداد 1395 العالم 6 خرداد 1395 العالم 7 خرداد 1395 العالم 8 خرداد 1395 العالم 9 خرداد 1395 العالم 10 خرداد 1395 العالم 11 خرداد 1395 العالم 12 خرداد 1395 العالم 13 خرداد 1395 العالم 14 خرداد 1395 العالم 15 خرداد 1395 العالم 16 خرداد 1395 العالم 17 خرداد 1395 العالم 18 خرداد 1395 العالم 19 خرداد 1395 العالم 20 خرداد 1395 العالم 21 خرداد 1395 العالم 22 خرداد 1395 العالم 23 خرداد 1395 العالم 24 خرداد 1395 العالم 25 خرداد 1395 العالم 26 خرداد 1395 العالم 27 خرداد 1395 العالم 28 خرداد 1395 العالم 29 خرداد 1395 العالم 30 خرداد 1395 العالم 31 خرداد 1395 
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۲:۲۸    
العالم - نمایندۀ کویت و رئیس شورای بین المللی حمایت از محاکمۀ عادلانه و حقوق انسان در ژنو گفت: مقام های بحرین با سلب تابعیت از شیخ عیسی قاسم و اعدام معنوی وی، امنیت کشورشان را به خطر انداخته اند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۲:۱۳    
العالم - صدها تن از مردم بحرین که در اعتراض به لغو تابعیت شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان آن کشور در مقابل منزل وی تجمع کرده بودند ...
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۲:۱۳    
العالم - سردار "قاسم سلیمانی" فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از افزایش تنش در سوریه راهی آن کشور شد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۲:۰۳    
العالم اینکه شخصی خودرویی خریداری کند و هدیه ای از فروشنده دریافت کند، امری عادی است؛ اما اینکه این هدیه یک سلاح مرگبار باشد، جای تعجب دارد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۱:۳۸    
العالم - فرمانده سپاه قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به رژیم بحرین تاکید کرد که در صورت هرگونه تعدی به شیخ عیسی قاسم با مقاومت مسلحانه بی سابقه ای مواجه خواهید شد که اسقاط این رژیم تنها گوشه ای ...
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۰:۲۹    
العالم ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین اعلام کرد که لغو تابعیت شیخ عیسی قاسم تلاشی برای راه اندازی جنگ طائفه ای و مذهبی توسط رژیم آل خلیفه است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۰:۲۴    
العالم شاید ابتدا نتوانید باور کنید؛ اما محققان به تازگی ارتباطی قوی میان موهای روی گوش ها با سکته قلبی یافتند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۰:۰۴    
شمار زیادی از مردم بحرین پس از آن که وزارت کشور از سلب تابعیت آیت الله شیخ عیسی قاسم خبر داد با پوشیدن کفن مقابل منزل او تجمع کردند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۹:۳۹    
العالم - هزاران تن از مردم بحرین امروز(دوشنبه) پس از شنیدن خبر لغو تابعیت شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان آن کشور، با راهپیمایی و تظاهرات درمناطق مختلف و از جمله زادگاه او ...
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۹:۳۴    
العالم - منابع بحرینی امروز (دوشنبه) به شبکه العالم اعلام کردند که نیروهای امنیتی عصر امروز به محل تجمع مردم معترض به لغو تابعیت شیخ قاسم در منطقه الدراز حمله کردند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۹:۲۰    
العالم - یک پدیده آسمانی فردا سه شنبه در کره زمین روی می دهد که اگر موفق به درک آن نشدید، باید 46 سال دیگر صبر کنید.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۸:۵۵    
قم (العالم) – شیخ "علی الکربابادی" پژوهشگر اسلامی، اقدام آل خلیفه در زمینه لغو تابعیت شیخ "عیسی قاسم" را محکوم کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۸:۳۰    
نمایندۀ ائتلاف دولت قانون در پارلمان عراق، دلیل بی اعتنایی حیدر العبادی، نخست وزیر عراق، به دعوت پادشاه عربستان را فاش کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۸:۲۵    
العالم یک دانشمند کانادایی در پژوهشی به معرفی نحوه استفاده از سیب برای کشت اعضایی از بدن انسان پرداخت.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۸:۲۰    
العالم - عضو دیده بان حقوق بشر بحرین از لغو تابعیت شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین به عنوان روزهای سیاه آن کشور یاد کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۷:۵۶    
العالم - ساعاتی پس از اعلام لغو تابعیت شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین توسط مقام های آن کشور، هزاران تن از مردم منطقه الدراز به راهپیمایی و اعتراض پرداختند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۷:۴۱    
العالم - فعالان شبکه های اجتماعی تصاویر نیروهای مهندسی پیشمرگ کرد را در دشت "نینوی" درشمال عراق منتشر کردند که هزاران بمب کاشته شده توسط گروه تروریستی "داعش" را کشف کرده اند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۷:۲۶    
سفیر عربستان در عراق مدعی شد که حملۀ رسانه ای و مستقیم علیه سفارت عربستان در بغداد شکل گرفته و عملیات جهت دار و حساب شده علیه او در روزهای اخیر شدت یافته است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۷:۱۱    
العالم - یکی از پژوهشگران اسلامی بحرین گفت: رژیم آل خلیفه تابعیت شیخ "عیسی قاسم" را به خاطر مسایل نژادی و مذهب لغو کرده است .
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۶:۴۷    
لابد شما هم بارها آزمایش خون داده اید تا بدانید چه مشکلی دارید و درواقع خون به عنوان مرجعی برای شناخت بدن به کار می رود.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۶:۱۷    
العالم - رژیم آل خلیفه در ادامه فشار علیه علما و مردم بحرین، تابعیت شیخ عیسی قاسم روحانی برجسته و رهبر شیعیان آن کشور را لغو کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۵:۱۸    
شام تایمز نوشت: جنگ سوریه یک شبه به پایان نمی رسد اما برخی طرف هایی که در آن درگیر هستند درک می کنند که تغییر معادله و سرنگونی حکومت سوریه غیرممکن است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۵:۱۳    
ارتش سوریه و هم پیمانانش با پیشروی در حومه غربی الرقه، میدان نفتی الثوره را آزاد کردند و به چند کیلومتری فرودگاه نظامی الطبقه رسیدند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۵:۰۳    
فلوجه (العالم) نیروهای مشترک عراقی پس از آزاد سازی شهر فلوجه از وجود گروه تروریستی داعش، خود را برای تعقیب افراد مسلح باقیمانده در این شهر و هم چنین ورود به پایگاه اصلی داعش یعنی موصل و آزادسازی آن ...
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۴:۵۸    
نیروهای بسیج مردمی عراق، برای رساندن غذا به یگان های دیگر، شیوه ای جالب جهت در امان ماندن از تک تیراندازهای داعش به کار گرفتند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۴:۵۳    
در میان مرکبات؛لیموترش گنجی سرشار از ویتامنیها و مواد معدنی و حاوی مقدار زیادی اسید بوده که تقویت کننده سیستم ایمنی بدن است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۴:۴۳    
رسانه های عربی و اسرائیلی در دور تازه ای از جنگ روانی علیه محور مقاومت، طی روزهای اخیر در حال بحث درخصوص فروپاشی حزب الله به دلیل مواجه شدن با "بدترین بحران مالی" هستند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۴:۴۳    
مبارزان مقاومت فلسطینی، برای جلوگیری از حملۀ احتمالی رژیم صهیونیستی به غزه، با صورت های پوشیده، در خطوط تماس با فلسطین اشغالی به مرزبانی می پردازند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۴:۰۸    
دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، اجرایی کردن تبعیض نژادی علیه مسلمانان به شیوۀ برخوردِ "اسرائیل" با فلسطینی ها را خواستار شد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۳:۳۰    
سازمان ملل، روز دوشنبه، از شکسته شدن رکوردِ شمار پناه جویان طی سال 2015، خبر داد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۳:۱۵    
چهار روحانی سرشناس بحرینی با صدور بیانیه ای، تعدی حکومت آل خلیفه به فریضه "خمس" را تعدی آشکار به مذهب شیعه اعلام کردند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۳:۰۰    
روزنامۀ رأی الیوم، تقدیر آشکار نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس از پشتیبانی ایران از مقاومت و مسأله فلسطین را نشانۀ ناامیدی این جنبش از دولتهای عربی دانست.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۲:۴۶    
نیروهای اطلاعاتی لبنان، تروریستی را دستگیر کرده اند که اعترافات او بانک اطلاعاتی مهمی را به منظور جلوگیری از بسیاری از حملات فراهم کرده است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۲:۱۲    
گروهک "جند الاقصی" وابسته به القاعده، رادیو "فِرِش" را که نخستین رادیوی تروریست ها در سوریه بود، تعطیل و 400 کارمندِ آن را اخراج کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۱:۵۳    
گروههای تروریستی تکفیری در پایگاه های اجتماعی خود از کشته شدن دهها نفراز اعضا و مسئولان میدانی گروه موسوم به جیش الفتح و جبهه النصره در حومه جنوبی حلب اعتراف کردند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۱:۲۸    
کاربران عراقی ویدیویی را در شبکه های اجتماعی از لحظۀ مجروح شدن سربازی هنگام نجات یکی از اهالی فلوجه منتشر کردند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۱:۱۸    
ستاد اطلاع رسانی جنگ در سوریه، نقشه ای را از پیشروی های ارتش سوریه در حومه غربی رقه منتشر کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۰:۵۰    
بوکسور سوریه، به سبب روبرو شدن با نمایندۀ رژیم صهیونیستی، از شرکت در مسابقات جهانی بوکس در آذربایجان، انصراف داد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۰:۳۰    
یک مسئول ایزدی در منطقه کردستان عراق گفت که بیش از 350 زن ایزدی از دست گروه تروریستی داعش در شهر فلوجه آزاد شدند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۰:۱۱    
افسر پلیس فرانسوی در اقدامی اعتراضی از دست دادن با فرانسوا اولاند رییس جمهور و مانوئل والس نخست وزیر فرانسه خودداری کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۵۶    
یک نمایندۀ عراقی، از کشف فهرستی از داعشی ها خبر داد که در نهادهای رسمی در استان الانبار کار می کنند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۳۲    
یک مرکز وابسته به انقلابیون بحرین به تازگی کتاب را تحت عنوان نظام سعودی تروریستی است... چرا؟ در پایگاه اینترنتی رسمی ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه منتشر کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۰۸    
ارتش سوریه در صفحه رسمی خود در فیسبوک ویدیویی را از هدف قرار دادن خودروی عناصر گروه موسوم به "جیش الفتح" به وسیله موشک تاو منتشر کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۸:۵۸    
تجاوز به یک زن و قتل او، جرقه اعتراضهای دوباره به حضور نظامی آمریکا در ژاپن و بزرگ ترین تظاهرات ضد آمریکایی طی 20 سال اخیر را زد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۸:۴۸    
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که "سرگئی شویگو" پس از بازدید سرزده از پایگاه "حمیمیم" (حومۀ لاذقیه) با بشار اسد رئیس جمهور سوریه دیدار کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۸:۳۳    
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که یکی از سربازان این کشور در حملۀ یک انتحاری به حمص کشته شد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۸:۰۳    
حمله انتحاری به مینی بوس حامل نیروهای نپالی در پایتخت افغانستان چند کشته و یا مجروح برجا گذاشت.