یکشنبه ۱۶ اردیبهشتساعت ۲۱:۴۱May 2024 5
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 11 خرداد 1395 - fa.alalam.ir

العالم 29 اسفند 1393 العالم 29 اسفند 1394 العالم 31 فروردین 1395 العالم 31 اردیبهشت 1395 العالم 31 تیر 1395 العالم 31 مرداد 1395 العالم 31 شهریور 1395 العالم 30 مهر 1395 العالم 30 آبان 1395 العالم 30 آذر 1395 العالم 30 دی 1395 العالم 30 بهمن 1395 العالم 1 اسفند 1395 العالم 1 خرداد 1395 العالم 2 خرداد 1395 العالم 3 خرداد 1395 العالم 4 خرداد 1395 العالم 5 خرداد 1395 العالم 6 خرداد 1395 العالم 7 خرداد 1395 العالم 8 خرداد 1395 العالم 9 خرداد 1395 العالم 10 خرداد 1395 العالم 11 خرداد 1395 العالم 12 خرداد 1395 العالم 13 خرداد 1395 العالم 14 خرداد 1395 العالم 15 خرداد 1395 العالم 16 خرداد 1395 العالم 17 خرداد 1395 العالم 18 خرداد 1395 العالم 19 خرداد 1395 العالم 20 خرداد 1395 العالم 21 خرداد 1395 العالم 22 خرداد 1395 العالم 23 خرداد 1395 العالم 24 خرداد 1395 العالم 25 خرداد 1395 العالم 26 خرداد 1395 العالم 27 خرداد 1395 العالم 28 خرداد 1395 العالم 29 خرداد 1395 العالم 30 خرداد 1395 العالم 31 خرداد 1395 
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۲۳:۲۷    
دمشق - (العالم)، خبرنگار العالم در سوریه از کشته و مجروح شدن 117 تروریست عضو "جیش الفتح" به دنبال بمباران مواضع آنها در ادلب توسط جنگنده - بمب افکن های روسی و سوری خبر داد که پس از این عملیات ...
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۲۲:۵۴    
العالم - کمیساریای عالی امور پناهندگان سازمان ملل متحد نسبت به امنیت جان ساکنان شهر فلوجه در نبرد میان ارتش عراق و تروریست های داعش ابراز نگرانی کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۲۲:۳۴    
العالم - دادگاه ترکیه ملکه زیبایی سابق این کشور را به اتهام توهین به "رجب طیب اردوغان" رییس جمهوری ترکیه در شبکه های اجتماعی به 14 ماه زندان تعلیقی محکوم کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۲۲:۲۴    
العالم - یک جوان عرب که در حیات منزلی با دوستش نشسته بود، از ترس گیر نیفتادن در چنگ ببر به راحتی از یک دیوار بلند بالا رفت و سپس با پرش از روی دیوار خود را نجات داد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۲۲:۱۹    
العالم - حسین جابری انصاری سخنگوی وزارت امورخارجه در واکنش به تشدید محکومیت شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین گفت: اینگونه اقدامات علیه رهبران سیاسی میانه رو، حل کننده مشکلات نیست.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۲۱:۵۴    
العالم - بلوغ زودهنگام یک نوزاد پسر شیرخواره هندی به نام "أکاش" معادل یک جوان 25 ساله دانشمندان را شگفت زده کرده است!.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۲۱:۴۹    
بیروت(العالم) - شرکت کنندگان در کنفرانس " اعراب و ایران در برابر چالش های منطقه ای، فرصت ها و افق های همکاری" در بیروت پایتخت لبنان ...
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۲۱:۳۹    
العالم - سران کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس امروز (سه شنبه) در یک کنفرانس مشورتی در جده، اوضاع منطقه و روابط با ایران را بررسی کردند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۲۱:۳۹    
العالم - شورای وزیران عراق با اعلام حمایت مجدد از نیروهای نظامی و مردمی این کشور در عملیات آزادسازی فلوجه؛ از رسانه های کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس خواست که از تحریک و فتنه انگیزی دست بردارند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۲۱:۲۵    
دیداری که ظریف همتای فنلاندی و در واقع میزبان خود را نشناخت .
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۲۱:۲۰    
العالم- سلطان جنگل که تمامی حیوانات از او حساب می برند، آنقدر به توپ بازی علاقه دارد که سر از پا نمی شناسد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۲۱:۱۰    
العالم- سلیم الجبوری رئیس مجلس عراق از نقش نیروهای بسیج مردمی(الحشد الشعبی) در عملیات آزاد سازی شهر فلوجه قدردانی کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۲۰:۱۲    
العالم - کشته شدن گوریل عظیم الجثه موسوم به "هارامبی" در باغ وحش سینسناتیِ آمریکا خشم حامیان حقوق حیوانات را برانگیخته و آنها مدیر باغ وحش را مقصر ماجرا می دانند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۲۰:۰۲    
العالم - طبیعی است مردم فکر کنند که یخچال وسیله خوبی برای جلوگیری از فاسد شدن غذاست، اما کارشناسان تغذیه هشدار دادند که برخی از غذاها را نباید در یخچال قرار داد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۹:۵۸    
العالم - نیروهای بسیج مردمی عراق درماههای گذشته با موج تبلیغات ناجوانمردانه رسانه های کشورهای خلیج فارس و مزدوران آنها در منطقه روبرو بوده اند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۹:۱۴    
العالم - وزیر دادگستری و دادستان کل لهستان گفت که به حکم سابق یکی از دادگاههای کشورش مبنی بر عدم تحویل "رومن پولانسکی" به آمریکا اعتراض خواهد کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۹:۰۴    
العالم - دولت هلند که به دلیل کاهش میزان جرم و جنایت و کاهش زندانیان ، تعدادی از زندان ها را تعطیل کرده است، با گسترش هجوم پناهندگان به کشورهای اروپایی ...
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۷:۵۰    
العالم - عضو کمیسیون نفت و انرژی پارلمان عراق فاش کرد که منطقۀ کردستان عراق روزانه نیم میلیون بشکه نفت را به صورت مستقل صادر می کند و واردات این منطقه نیز از شفافیت برخوردار نیست.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۷:۴۱    
العالم - "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رزیم صهیونیستی با تعیین "اویگدور لیبرمن" تندرو به عنوان وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، اقدامات تروریستی خود را در سرزمین های اشغالی به پیش می برد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۷:۲۱    
العالم - "سرگئی لاوروف" وزیر امور خارجه روسیه خطر شعله ور شدن آتش جنگ جهانی سوم را بعید دانست.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۷:۱۱    
العالم- درحادثه ای نادر که در اطراف آنتالیای ترکیه روی داد، زمین زیر چرخ های یک بونکر حمل سیمان با وزن تقریبی چهل تن شکاف برداشت و در کمتر از ده ثانیه به طور کامل بونکر را بلعید.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۶:۴۶    
العالم - "سرگئی لاوروف" وزیر خارجه روسیه و "ابراهیم جعفری" همتای عراقی اش از ترکیه خواستند تا نیروهایش را از عراق خارج کند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۶:۱۷    
العالم - فرمانده محور شمال در بسیج مردمی عراق گفت، انفجار "سلیمان بیک" توسط دو انتحاری انجام شد که 18 کشته و مجروح داشته است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۵:۲۹    
دبیرکل سازمان بدر و از فرماندهان نیروهای بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) از حمایت جمهوری اسلامی ایران از کشورش در جنگ علیه تروریسم ستایش کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۵:۲۹    
برخی کشورهای عرب حاشیۀ خلیج فارس، بدون اطلاع ملت های خود، به منظور بازگرداندن امید به "اسرائیل" قراردادهایی چند صد میلیون دلاری با این رژیم امضا کردند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۵:۰۹    
سه پند تاثیر گذار که در صورت عمل به آن می توانید تحولی بزرگ در زندگی خود ایجاد کنید.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۵:۰۴    
هنوز هم افرادی هستند که برای کشیدن دندان به دندانپزشک مراجعه نمی کنند یا به آن نخ می بندند و درب را محکم می کشند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۴:۴۴    
جنبش "یاران انقلاب 14 فوریه" بحرین با انتشار بیانیه ای افزایش حکم حبس و زندان شیخ علی سلمان، دبیرکل جمعیت اسلامی وفاق ملی بحرین، را به شدت محکوم و بر اتخاذ راهبرد جدید در برابر آل خلیفه تاکید کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۴:۲۵    
در این ویدیو، انهدام خودروهای بمبگذاری شده داعش را در عملیات پهپادهای عراقی ببینید.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۴:۱۵    
شیخ "زکی التمیمی" مسؤول مبلغان سازمان بدر، در جریان مشارکت در عملیات آزادسازی فلوجه مجروح شد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۴:۰۰    
مرکز حقوق بشر " سلام (صلح) " آزادی شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت وفاق و 4 هزار زندانی سیاسی بحرینی را خواستار شد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۳:۴۵    
یک جوان فلسطینی در عملیاتی شهادت طلبانه در شهر اشغالی قدس، یک نظامی صهیونیست را زخمی کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۳:۴۰    
شورای روابط اسلامی در آمریکا ویدیوی جالبی را برای مقابله با اسلام هراسی منتشر کرد که با استقبال گسترده در شبکه های اجتماعی و رسانه ها روبرو شده است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۳:۰۱    
تونلی که اصلی ترین مسیر پشتیبانی تروریست ها در ریف دمشق بود، شناسایی و تخریب شد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۲:۴۶    
هنوز خاطرۀ کودکِ آوارۀ سوری "ایلان" که طعمۀ امواج شد، از ذهن ها پاک نشده است که نوزاد یک ساله دیگری در دریای مدیترانه غرق شد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۲:۴۶    
رییس جمهوری با بیان اینکه ولایت فقیه، خیمه اتحاد و هدایت در سخت ترین شرایط بوده و است ، تاکید کرد: وجود اختلاف در میان قوا و ارکان کشور توهم است؛ رهبری محور وحدت هستند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۲:۳۶    
نیروهای عراقی فیلمی را از داخل یکی از تونلهای داعش در فلوجه منتشر کردند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۱:۵۷    
رئیس جمهور روسیه تاکید کرد که هرگز در برابر غرب تسلیم نخواهد شد و تا آخرین رمق از استقلال روسیه دفاع خواهد کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۱:۴۸    
"علاء العیدانی" خبرنگار عراقی پس از جراحت شدید و نابینا شدن، بار دیگر در عملیات آزادسازی فلوجه جلوی دوربین بازگشت تا با ارائه گزارشهایی از خطوط مقدم نبرد علیه داعش ...
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۱:۱۴    
تصاویر اهالی فلوجه تحت حمایت نیروهای عراقی، به شایعه پردازی رسانه های مغرض ضد عملیات آزادسازی فلوجه پایان داد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۰:۵۴    
جنگنده های ارتش سوریه و روسیه در طول سه روز گذشته بر شدت حملات خود به مواضع گروههای مسلح در حومه شمالی شهر حلب افزودند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۰:۴۵    
جوان تنومند ایرانی گفت : برای مدافعین حرم و اعزام به سوریه نام نویسی کردم و حتماً می روم و تا جایی که بتوانم از حرمین و کشورم دفاع می کنم ...
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۰:۲۶    
در این ویدیو شاهد ترس و هراس سوژه ها در برابر ایده ترسناک دوربین مخفی خواهید بود.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۰:۱۷    
مادر شهید علی اصغر شیردل می گوید: همه عاشق خنده هایش بودند. الان که پیکرش را بعد یک سال آوردند گوشت و پوست ندارد ولی باز می خندد. من پیکر پسرم را دیدم. تیر به پهلوی راستش خورده بود ...
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۰:۱۷    
در پی قطع برق به سبب حملات ائتلاف سعودیِ تجاوز به یمن، دانش آموزان شهر حدیده در گرمای بالای 40 درجه، برهنه در مدرسه ها امتحان دادند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۰:۱۷    
یک خبرنگار ژاپنی که در سوریه ناپدید شده بود، از اینترنت سردرآورد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۰:۱۲    
سران کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس در نشستی مشورتی در عربستان، اوضاع عراق، یمن، لیبی و ادعای "تهدیدهای ایران" را بررسی می کنند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۰۹:۵۳    
یک زندانی یونانی که از زندان های رژیم صهیونیستی آزاد شده به سفارت ایران در یونان گفته است که 4 دیپلمات ایرانی ربوده شده در زندان اسرائیل زنده هستند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۰۸:۵۸    
سکوت مشکوک کشورهای عربِ سازشکار خاورمیانه درباره تعیین آویگدور لیبرمن به عنوان وزیر جنگ اسرائیل، شک و تردیدها را درباره روابط پنهان این کشورها با رژیم اشغالگر قدس بیشتر کرده است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۰۸:۳۰    
تروریست ها در ادلب که کنترل این شهر را در اختیار دارند، دوشنبه شب با آماج حملات هوایی مواجه شدند و گفته می شود که در این حملا 150 نفر کشته و زخمی شده اند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۰۸:۱۵    
فرماندهی عملیات مشترک عراق از کشته شدن به اصطلاح "امیر گردان نفوذی های عرب" و یکی از "مهمترین" دستیاران ابوبکر بغدادی سرگرده گروه تروریستی داعش و دوست نزدیک وی در حمله هوایی در بخش القائم در غرب ...
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۰۸:۰۵    
در پی درگیری شدید عناصر داعش و نیروهای گروه موسوم به ارتش آزاد در منطقه اعزاز واقع در شمال حلب، گزارش هایی درباره استقرار یگان های نظامی ترکیه در این منطقه در رسانه ها درز کرده است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۰۷:۵۵    
فرماندهی عملیات الانبار از آزادسازی چند منطقه و روستا در جنوب و شمال غرب شهر فلوجه خبر داد.