دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۲۰:۵۶May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 18 فروردین 1395 - fa.alalam.ir

العالم 29 اسفند 1393 العالم 29 اسفند 1394 العالم 31 اردیبهشت 1395 العالم 31 خرداد 1395 العالم 31 تیر 1395 العالم 31 مرداد 1395 العالم 31 شهریور 1395 العالم 30 مهر 1395 العالم 30 آبان 1395 العالم 30 آذر 1395 العالم 30 دی 1395 العالم 30 بهمن 1395 العالم 1 اسفند 1395 العالم 1 فروردین 1395 العالم 2 فروردین 1395 العالم 3 فروردین 1395 العالم 4 فروردین 1395 العالم 5 فروردین 1395 العالم 6 فروردین 1395 العالم 7 فروردین 1395 العالم 8 فروردین 1395 العالم 9 فروردین 1395 العالم 10 فروردین 1395 العالم 11 فروردین 1395 العالم 12 فروردین 1395 العالم 13 فروردین 1395 العالم 14 فروردین 1395 العالم 15 فروردین 1395 العالم 16 فروردین 1395 العالم 17 فروردین 1395 العالم 18 فروردین 1395 العالم 19 فروردین 1395 العالم 20 فروردین 1395 العالم 21 فروردین 1395 العالم 22 فروردین 1395 العالم 23 فروردین 1395 العالم 24 فروردین 1395 العالم 25 فروردین 1395 العالم 26 فروردین 1395 العالم 27 فروردین 1395 العالم 28 فروردین 1395 العالم 29 فروردین 1395 العالم 30 فروردین 1395 العالم 31 فروردین 1395 
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۲۲:۵۹    
یگان مین روب روسی عملیات شناسایی مهندسی و پاکسازی ورودی ها و اطراف مکان های تاریخی و باستانی تدمر سوریه را با استفاده از سیستم رُباتیک مین روب اوران – 6 آغاز کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۲۲:۵۴    
حزب الله لبنان از مصر به علت جلوگیری از پخش شبکه ماهواره ای المنار انتقاد کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۲۲:۴۹    
ائتلاف مخالفان داخلی درسوریه که هیأتی را برای مذاکره با نمایندگان دولت سوریه به ژنو فرستاده است، نشستی را در دمشق پایتخت سوریه برگزار کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۲۲:۴۴    
چین درصدد انتقال چند کارگاه ساخت کشتی و کارخانه مواد شیمیایی و فولاد به خاک روسیه است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۲۲:۱۹    
در یک سال گذشته، گروه تروریستی داعش مناطق مهمی را در عراق و سوریه از دست داده است. مهمترینِ این مناطق و تاریخ آزادسازی آن از اشغال داعش را در نقشه زیر ببینید.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۲۲:۱۴    
شهر غازی عنتاب ترکیه به بزرگترین محل ترانزیت و فروش آثار باستانی مسروقه سوریه و عراق تبدیل شده است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۲۱:۵۴    
مسئول بخش کشاورزی دراستان لاذقیه سوریه، میزان صادرات کشاورزی این کشور به روسیه را از آغاز موسم آن درسال جاری ، 9 هزار تن اعلام کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۲۱:۳۴    
مجلس اعلای اسلامی عراق در تلاش است تا جمعه آینده با برگزاری گردهمایی میلیونی مردمی در 14 استان عراق ، موضع خود را در قبال اصلاحات در این کشور بیان کند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۲۰:۵۹    
کارشناسان دانشگاه زوریخ سوییس در اقدامی جالب، نقشه حرکت تمامی پروازهای دنیا در یک شبانه روز را ترسیم کردند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۲۰:۴۰    
گروه های تروریستی فعال در سوریه با تخریب شبکه برق این کشور، خسارات باورنکردنی به زیرساخت های این کشور وارد کرده اند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۲۰:۳۰    
درحالی که مسکو اعلام کرده که آنکارا را به تشدید تنش در قره باغ متهم نمی کند، رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه، روسیه را به جانبداری در جنگ قره باغ متهم کرد!
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۲۰:۰۵    
مسکو به اظهارات اخیر رئیس جمهوری آمریکا واکنش داد و این اظهارات را خصمانه و با هدف تحریک اروپا ضد روسیه دانست.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۹:۵۰    
رسانه های اسرائیل اعلام کردند که تیم والیبال ساحلی این رژیم اشغالگر در بازی های قطر مشارکت کرده است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۹:۱۵    
در اغلب موارد بحران هایی که رئیس جمهور جدید را غافلگیر می کند، خارج از انتظار است. جورج دبلیو بوش نیز بر خلاف انتظارات قبلی با جنگ عراق و افغانستان مواجه شد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۹:۱۵    
درپی پیروزی های اخیر ارتش سوریه و هم پیمانانش در مقابله با گروه های مسلح تروریستی، روزنامه انگلیسی "دیلی تلگراف" مقاله ای را درباره تحولات میدانی در سوریه منتشر کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۹:۱۰    
عملیات آزادسازی موصل بسیار نزدیک است، و نیروهای عراقی موفق شده اند بیشتر روستاها و شهرهای کوچک پیرامون این شهر را از عناصر داعش را پاک کنند بدون این که با مقاومت خاصی روبه رو شوند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۸:۵۵    
دمشق، العالم - عضو هیأت مذاکره کننده دولت سوریه در ژنو تاکید کرد که دولت متبوعش با گروه های مسلح درباره مسائل سیاسی مذاکره نخواهد کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۷:۴۶    
صنعا، (العالم)- جنبش انصارالله یمن، با تاکید بر ادامه آتش بس در مرزهای مشترک با عربستان درچارچوب توافق برای توقف تجاوزگری ها و ورود به گفت وگوی سیاسی یمنی-یمنی ...
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۷:۳۱    
نخست وزیر دولت مستعفی یمن با تصمیم "عبدربه منصور هادی" رییس جمهور فراری این کشور مبنی بر برکناری وی از سمت هایش مخالفت کرد و آن را کودتا نامید.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۶:۴۲    
شماری از اعضای پارلمان انگلیس، از وزارت امور خارجه این کشور خواستند؛ در روز حمایت از حقوق اقلیت ها، پرچم همجنس گرایان را بر فراز سفارتخانه ها و کنسولگری های انگلیس در کشورهای جهان برافرازد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۵:۲۴    
باستان شناسان نوید دادند که 80 درصد از شهرِ تاریخی تدمر که ارتش سوریه آن را از چنگ داعش آزاد کرد؛ سالم مانده است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۵:۱۴    
پدری سعودی، پسرِ نوجوانش را در شانزده سالگی مجبور کرد که به ازدواج زودهنگام تن دهد و داماد شود.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۵:۰۵    
ترکیه و رژیم صهیونیستی با وجود برخی روابط ها و دیدارهای مقامات دو طرف، همچنان در باره مساله محاصره نوار غزه ...
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۴:۵۵    
جنبش "عصائب اهل الحق، هشدار داد که آمریکا با ایجاد خط قرمز برای جلوگیری از آزادسازی فلوجه، منطقه ای حمایت شده برای رشد داعش ایجاد کرده و وضع امنیتی بغداد را به "مرحلۀ خطر" رسانده است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۴:۳۰    
فرزند شاه سعودی از تصمیم عربستان برای فروش شرکت نفت آرامکو در بورس و امکان سرمایه گذاری خارجی درآن سخن گفت و حال این پرسش مطرح است که آیا آل سعود می خواهد این شرکت را با ذخایر نفتی عربستان به فروش ...
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۴:۰۵    
یک مرکز مطالعاتی آمریکایی تأکید کرد که در سایه حضور اردوغان در قدرت، شکست داعش غیرممکن خواهد بود.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۳:۴۲    
در این ویدیو، 10 حرکت انفرادیِ تاریخی را که به گل منجر شد مشاهده خواهید کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۳:۲۷    
رئیس حزب خلق دموکراتیک ترکیه گفت رجب طیب اردوغان رئیس جمهور این کشور از تروریستها حمایت می کند و دستانش به خون سوری ها آغتشه است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۳:۱۳    
عملیات ساخت و نصب ضریح حرم مطهر حضرت عباس(ع) در مراحل پایانی قرار دارد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۲:۲۸    
گروه تروریستی داعش ویدیویی را از درگیری با نیروهای ارتش سوریه در اطراف فرودگاه نظامی دیرالزور منتشر کرد که در آن از گاز شیمیایی خردل علیه ارتش استفاده کرده است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۲:۲۴    
گروه های مسلح در سوریه از کشته شدن یکی از مشهورترین جنایتکاران خبر دادند که حدود 3 سال قبل ویدیویی را از خوردن جگر یک سرباز سوری منتشر کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۲:۰۹    
شبکه خبری العالم گزارش داد: افراد مسلح در حومه شمالی ادلب با نقض آتش بس و در اقدامی ناکام تلاش کردند به روستاهای محاصره شده کفریا و الفوعه نفوذ کنند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۱:۵۵    
یکی از نیروهای داوطلب عراقی، برای نجات جان نیروهای بسیج مردمی، انتحاری داعشی را در آغوش کشید.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۱:۳۵    
معاون وزیر کشور جمهوری کاباردینو – بالکاریا در شمال قفقاز روسیه از همکاری بیش از 130قفقازی با گروههای تروریستی در سوریه خبر داد
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۱:۳۰    
شرکت ماهواره ای مصری نایل ست، در راستای سیاستهای سعودی برای تحت فشار قرار دادن حزب الله لبنان و مقاومت، پخش برنامه های شبکه های تلویزیونی المنار، الجدید، ان بی ان و تلویزیون لبنان را متوقف کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۰:۵۶    
وزارت امورخارجۀ روسیه اعلام کرد که گروه تروریستی داعش، از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون، سه بار در عراق و سوریه از سلاح شیمیایی گاز خردل استفاده کرد اما شورای امنیت، هیچ واکنشی به این موضوع نشان نداد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۰:۱۵    
کاربران شبکه های اجتماعی ویدیوهایی را از لحظه سرنگونی هواپیمای سوری و اسارت خلبان آن منتشر کردند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۰۸:۵۴    
سخنگوی وزارت امورخارجۀ آمریکا مدعی شد که کشورش با روسیه اتفاق نظر دارد که سرنوشت رئیس جمهور سوریه باید به دست خود سوری ها مشخص شود.
العالم   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۰۸:۳۰    
نیروهای امنیتی روسیه طرفداران فرقه افراطی " اوم شنریکیو " را در مسکو و سن پترزبورگ بازداشت کردند.