شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۳:۵۸Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 2 مهر 1395 - fa.alalam.ir

العالم 29 اسفند 1393 العالم 29 اسفند 1394 العالم 31 فروردین 1395 العالم 31 اردیبهشت 1395 العالم 31 خرداد 1395 العالم 31 تیر 1395 العالم 31 مرداد 1395 العالم 31 شهریور 1395 العالم 30 آبان 1395 العالم 30 آذر 1395 العالم 30 دی 1395 العالم 30 بهمن 1395 العالم 1 اسفند 1395 العالم 1 مهر 1395 العالم 2 مهر 1395 العالم 3 مهر 1395 العالم 4 مهر 1395 العالم 5 مهر 1395 العالم 6 مهر 1395 العالم 7 مهر 1395 العالم 8 مهر 1395 العالم 9 مهر 1395 العالم 10 مهر 1395 العالم 11 مهر 1395 العالم 12 مهر 1395 العالم 13 مهر 1395 العالم 14 مهر 1395 العالم 15 مهر 1395 العالم 16 مهر 1395 العالم 17 مهر 1395 العالم 18 مهر 1395 العالم 19 مهر 1395 العالم 20 مهر 1395 العالم 21 مهر 1395 العالم 22 مهر 1395 العالم 23 مهر 1395 العالم 24 مهر 1395 العالم 25 مهر 1395 العالم 26 مهر 1395 العالم 27 مهر 1395 العالم 28 مهر 1395 العالم 29 مهر 1395 العالم 30 مهر 1395 
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۲۳:۲۷    
یک مرد لبنانی با ایجاد موزۀ منحصر به فردی که در مقاومت اسطوره ای حزب الله در برابر رژیم صهیونیستی را نیز به تصویر کشیده است، سه بار نام این موزه را در کتاب رکوردهای گینس ثبت کرده است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۲۳:۲۷    
لمیاء، زن مغربی که در عربستان بارها به او تجاوز شده بود، با چشمان اشکبار به کشورش بازگشت.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۲۲:۲۳    
رئیس جمهور مستعفی و فراری یمن، که با حمایت عربستان و غرب در سازمان ملل حضور یافته است، انبوهی از اتهامات را علیه ایران مطرح کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۲۲:۰۳    
صنعا (العالم) – در حالی که اوضاع انسانی یمن به دلیل تجاوز عربستان سعودی هر روز بدتر می شوئد، سازمان های بین المللی نسبت به وقوع فاجعۀ انسانی در این کشور هشدار می دهند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۲۰:۴۱    
در دنیای ارتباطات لحظه ای که چند دقیقه تأخیر در اطلاع رسانی، غیر قابل پذیرش و موجب زیان است، سایت اطلاعات پرواز فرودگاه امام خمینی (ره) از 6 روز قبل به روز نشده است!
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۲۰:۳۶    
رهبر جریان صدر به اظهارات رئیس سازمان سیا دربارۀ بقای دراز مدت داعش پاسخ داد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۲۰:۳۱    
شبکه العالم در دهمین جشنواره بین المللی غدیر که در نجف اشرف برگزار می شود، حضور به هم رساند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۹:۲۲    
گوگل، لوگوی مشهور خود را به مناسبت روز ملی عربستان سعودی تغییر داد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۸:۵۷    
فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه با فرو ریختن اطلاعیه هایی بر شهر حلب پیام هایی برای عناصر مسلح فرستاد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۸:۵۳    
مراسمی که باراک اوباما رییس جمهور آمریکا در آن به 24 شخصیت برجستۀ این کشور در زمینه هنر و پژوهش های انسانی نشان هایی داد، با حاشیۀ جالبی همراه بود.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۸:۳۸    
وزیر خارجۀ مصر از اختلاف نظر اساسی کشورش با عربستان دربارۀ سرنوشت بشار اسد خبر داد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۸:۱۳    
روزنامۀ تلگراف انگلیس از هشدار کارشناسان نظامی دربارۀ احتمال استفاده از مواد شیمیایی توسط داعش در مواجهه با عملیات آزادسازی موصل خبر داد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۷:۴۸    
وزیر دفاع کره جنوبی از آمادگی کشورش برای ترور رهبر کره شمالی خبر داد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۷:۲۴    
روزنامه صهیونیستی جروزالم پست نخستین بار از نامه نگاری های آریل شارون، نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی، و عبدالله بن عبدالعزیز، پادشاه پیشین عربستان، پرده برداشت.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۷:۰۰    
یک منبع وابسته به ارتش سوریه گفت که حمله به مناطق تحت سیطرۀ گروه های مسلح در شهر حلب یک عملیات کامل است که شامل هجوم زمینی هم خواهد بود.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۶:۴۵    
گروه تروریستی داعش ویدیویی رعب آور را از اعدام بیش از صد عراقی در شهر الطارمیه عراق منتشر کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۶:۳۵    
عربستان سعودی پیشنهادی مشروط دربارۀ کاهش میزان تولید نفت خود به ایران ارائه کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۵:۰۷    
تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی فاش کرد که تمرینات و مانور نظامی اخیر رژیم صهیونیستی که بزرگ ترین و گسترده ترین مانور بود، ثابت کرد که جبهه داخلی این رژیم به هیچ وجه برای جنگی دیگر آمادگی ندارد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۴:۵۷    
کسانی که دهه هشتاد قرن گذشته در ایالت کالیفورنیای آمریکا روی قایق ها زندگی می کردند، شب ها صدائی از زیر آب می شنیدند و تصور می کردند که صدای پمپ های تخلیه فاضلاب یا آزمایش های نظامی یا حتی موجودات ...
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۴:۳۷    
شبکه فیسبوک در اقدامی همسو با دشمن صهیونیستی ده ها صفحه حامی مقاومت فلسطین از جمله صفحات حامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" را حذف کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۴:۱۷    
یک جوان 19 سالۀ آمریکایی به نام بروک براون از ایالت میشیگان هر سال 6 اینچ بلندتر می شود.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۳:۴۸    
العالم - یک تحقیق اجتماعی در آلمان نشان داد که به شکل تبعیض آمیزی زنان محجبه و مسلمان در آن کشور از دستیابی به فرصت های شغلی محروم می شوند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۲:۵۹    
یک منبع محلی در استان کرکوک خاطرنشان کرد: تشکیلات داعش صبح امروز جمعه سه تن از عناصر خود را که دیروز پس از آزادسازی بخش شرقاط از صحنه نبرد به سمت حویجه گریخته اند، اعدام کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۲:۵۴    
دولت سوریه براساس طرح آشتی ملی که هدف از آن تخلیه مناطق مسکونی از افراد مسلح است؛ افراد مسلح و خانواده های آنها را از منطقه الوعر شهر حمص برای تأمین امنیت مردم خارج کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۲:۴۴    
یک منبع بلندپایه در فرماندهی لشگر هفتم استان الانبار از آزادی سه روستای واقع در رمادی از اشغال گروه تروریستی داعش خبر داد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۲:۳۴    
محققان می گویند تمایل افراد به شنیدن موسیقی غمگین ناشی از میزان قدرت آنان درهمدردی است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۱:۲۹    
العالم- برخورد سیاره ای یا فرورفتن در سیاه چاله ، اینها سناریوهایی برای نابودی زمین است، اما برخی اندیشمندان عقیده دارند خورشید خیلی قبل از آن ما را نابود خواهد کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۱:۲۰    
گروه تروریستی داعش ، به دختر بچه ها فنون جنگ و استفاده از ابزارهای جنگی را می آموزد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۱:۰۶    
بحرین از نظر شاخص صلح جهانی در سال 2015 در رتبه 132 قرار گرفت.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۰:۴۸    
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی : دفاع مقدس یکی از پدیده های شگرف و جز استثنایی ترین واقعیت های تاریخ بشر است و شاید بعد از واقعه عظیم عاشورا ...
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۰:۴۸    
رئیس هیات ملی مذاکره کننده یمن، کمیته چهارجانبه متجاوز را به تلاش برای سرپوش گذاشتن بر جنایت های خود درحق مردم یمن متهم کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۰:۳۹    
نخست وزیر عراق از جامعه بین الملل خواست ترکیه را به خارج کردن فوری نیروهایش از عراق ناگزیر کنند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۰:۳۴    
حزب چپ گرای آلمان به طور قاطع با پیشنهاد "فرانک والتر اشتاین مایر" وزیر خارجه این کشور در خصوص ایجاد منطقه ممنوع پرواز در سوریه مخالفت کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۰:۰۰    
ده ها نفر از دیپلمات های بازنشستۀ آمریکا دونالد ترامپ را لایق کرسی ریاست جمهوری نمی دانند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۰۹:۴۶    
رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا گفت: تسلط کامل آمریکا بر آسمان سوریه، موجب شروع جنگ با سوریه و روسیه خواهد شد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۰۹:۲۶    
العالم- موسسه رادیو تلویزیون مصر با صدور بیانیه ای از پخش اشتباهی گفت وگوی قدیمی عبدالفتاح السیسی رئیس جمهوری مصر با شبکه پی بی اس در سال 2015 به جای مصاحبه جدیدش با همان شبکه عذرخواهی کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۰۹:۱۱    
سلیمان الحمدان وزیر راه و ترابری عربستان از نزدیک بودن اجرای دو طرح بزرگ اولی در عربستان و دومی در کشورهای شورای همکاری خلیج فارس پرده برداشت.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۰۹:۰۱    
گروه تروریستی و تکفیری احرار الشام در سوریه با مشکل جداشدن نیروها و فرماندهان خود مواجه شده است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۰۸:۴۶    
العالم - شرکت یاهو از هک شدن 500 میلیون حساب کاربران خود خبرداد و اعلام کرد هکرها اطلاعات شخصی این افراد را سرقت کرده اند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۰۸:۳۶    
العالم اندیشه های تکفیری ابن تیمیه افراطی، سبب ساز اختلاف و شکافی آشکار میان دولت و گروه های قدرت در مراکش شده است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۰۸:۲۱    
درد و مشکل دندان گاه می تواند به ایجاد عوارض بیشتر در سایر نقاط بدن منجر شود و به همین دلیل حفظ و نگهداری دندان از اهمیت خاصی برخوردار است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۰۸:۰۲    
العالم- نخست وزیر عراق با اشاره به اینکه فتوای آیت الله سیستانی گام مهم در مبارزه با داعش بود، از آمادگی کشورش برای آزادسازی استان نینوی تا پایان سال جاری خبر داد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۰۷:۳۷    
سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد که باراک اوباما رییس جمهوری آمریکا قصد وتوی قانونی را دارد که به نجات یافتگان و خانواده های قربانیان حملات 11 سپتامبر اجازه می دهد علیه عربستان سعودی شکایت کنند.