سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۲۲:۵۰Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 29 خرداد 1397 - fa.alalam.ir

العالم 29 اسفند 1393 العالم 29 اسفند 1394 العالم 30 اسفند 1395 العالم 29 اسفند 1396 العالم 31 فروردین 1397 العالم 31 اردیبهشت 1397 العالم 31 تیر 1397 العالم 31 مرداد 1397 العالم 31 شهریور 1397 العالم 30 مهر 1397 العالم 30 آبان 1397 العالم 24 آذر 1397 العالم 1 خرداد 1397 العالم 2 خرداد 1397 العالم 3 خرداد 1397 العالم 4 خرداد 1397 العالم 5 خرداد 1397 العالم 6 خرداد 1397 العالم 7 خرداد 1397 العالم 8 خرداد 1397 العالم 9 خرداد 1397 العالم 10 خرداد 1397 العالم 11 خرداد 1397 العالم 12 خرداد 1397 العالم 13 خرداد 1397 العالم 14 خرداد 1397 العالم 15 خرداد 1397 العالم 16 خرداد 1397 العالم 17 خرداد 1397 العالم 18 خرداد 1397 العالم 19 خرداد 1397 العالم 20 خرداد 1397 العالم 21 خرداد 1397 العالم 22 خرداد 1397 العالم 23 خرداد 1397 العالم 24 خرداد 1397 العالم 25 خرداد 1397 العالم 26 خرداد 1397 العالم 27 خرداد 1397 العالم 28 خرداد 1397 العالم 29 خرداد 1397 العالم 30 خرداد 1397 العالم 31 خرداد 1397 
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۰۱:۵۸    
رئیس سازمان انرژی اتمی در دیدار با دبیرکل سازمان ملل با ابراز تردید در مورد امکان حفظ برجام با شرایط موجود، پیشنهادهای دریافتی از اتحادیه اروپا را برای انتظارات ایران کافی ندانست.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۰۰:۵۳    
در درگیری های نیروهای ارتش و کمیته های مردمی با متجاوزان در الحدیده، بیش از 100 نفر از نیروهای ائتلاف سعودی به اسارت درآمده و ده ها تن دیگر کشته شده اند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۰۰:۳۸    
تیم ملی فوتبال روسیه با گل های که در نیمه دوم بازی به مصر زد، 3 بر یک برنده شد و به 3 امتیاز دیگر رسید.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۲۳:۳۲    
درحالی که صاحب نظران اقتصادی وبسیاری از مقامات کشورهای جهان در باره عواقب راه اندازی جنگ تجاری ازسوی آمریکا هشدار داده اند ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۲۳:۳۲    
شبکه العالم، مقاومت اسطوره ای ارتش یمن و کمیته های متجاوز سعودی و اماراتی و مزدوران آن ها را به تصویر کشیده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۲۳:۳۲    
شبکه العالم به عنوان اولین رسانه در شهر الحدیده حضور یافت و با برخی از نیروهای یمنی که بر مقاومت خود در مقابله با متجاوزان سعودی و مزدوران آن ها مصاحبه انجام داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۲۳:۲۳    
عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن گفت که خطوط تماس بین ارتش و کمیته های مردمی و ائتلاف متجاوز سعودی حدود 1565 کیلومتر در ساحل غربی است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۲۲:۵۹    
سرهنگ سهیل الحسن از معروف ترین فرماندهان میدانی در سوریه به شمار می رود که گفته می شود در هیچ جنگی شکست نخواهد خورد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۲۲:۵۲    
رسانه های وابسته به ارتش یمن، تصاویر جدیدی را از یگان های ارتش و کمیته های مردمی یمن منتشر کرده اند که نشان می دهد آن ها راه های امداد رسانی به مزدوران متجاوز سعودی در جبهه الفازه در التحیتا در ساحل ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۲۲:۱۷    
وزیر مشاور خارجی وزارت خارجه آلمان در دیدار با علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی ایران ضمن اعلام مجدد حمایت کشورش و اتحادیه اروپا از برجام ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۲۲:۱۷    
وزارت دفاع جمهوری آذربایجان از سرنگونی یک پهپاد مهاجم ارمنستان خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۲۱:۳۷    
وزیر انرژی اسبق رژیم صهیونیستی که به اتهام جاسوسی برای ایران بازداشت شده است، به بازجویان خود در زندان گفته که هدف او گول زدن ایرانی ها و سپس بازگشت به اسرائیل به عنوان یک قهرمان بوده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۲۱:۳۷    
حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری موفقیت های ورزشی را موجب تقویت غرور، انسجام ملی و نشاط اجتماعی دانست.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۲۱:۲۱    
دستیار ارشد وزیر امور خارجه ایران با برخی از رهبران معارضه سوریه، در ژنو دیدار و در باره موضوعات مربوط به کمیته قانون اساسی سوریه بحث و تبادل نظر کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۲۱:۱۸    
در پی ناکامی آمریکا در خارج کردن رژیم صهیوینستی از دستور کار نشست های شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد، واشنگتن به مشارکتش در این شورا پایان می دهد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۲۱:۱۸    
معاون اول رئیس جمهوری گفت: دولت و ملت ایران همانگونه که در مبارزه علیه گروه های تروریستی در کنار دولت و ملت سوریه بوده اند، اکنون که بخش زیادی از سوریه در کنترل دولت این کشور قرار گرفته است ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۲۱:۰۶    
تاسیس انجمن همجنس بازی و رادیویی برای آنان در تونس برای تبلیغ این موضوع، جار و جنجال گسترده در جامعه مسلمان این کشور به راه انداخت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۲۱:۰۶    
سفر سه روزه فرستاده ویژه دبیر کل سازمان ملل به یمن، بی نتیجه به پایان رسید.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۲۰:۵۷    
یگان موشکی ارتش یمن عصر روز سه شنبه شرکت نفتی آرامکو واقع در استان عسیر عربستان را هدف قرار داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۲۰:۴۸    
سخنگوی ارتش و نیروهای مسلح یمن ادعاهای ائتلاف عربستان سعودی مبنی بر اشغال فرودگاه الحدیده را تکذیب کرد و گفت که این فرودگاه دست نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۹:۴۸    
خبرنگار شبکه العالم در الحدیده یمن، از کشته و زخمی شدن ده ها تن از نیروهای متجاوز سعودی در ساحل غربی یمن خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۹:۳۰    
جرد کوشنر داماد و مشاور رئیس جمهور آمریکا با عبدالله دوم پادشاه اردن در امان دیدار کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۹:۲۴    
سفیر روسیه در لبنان خاطرنشان کرده که مسکو آماده عمل به توصیه های رژیم صهیونیستی برای فشار بر سوریه نیست.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۹:۰۶    
خبرنگار العالم در یمن از الحدیده خبر داد که ائتلاف تجاوز عربستان از صبح امروز فردوگاه این استان را به طور دیوانه واری هدف حمله قرار داده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۹:۰۳    
رئیس جمهوری قانون موافقتنامه بین المللی روغن زیتون و کنسرو زیتون مصوب مجلس شورای اسلامی را برای اجرا به وزارتخانه جهاد کشاورزی ابلاغ کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۸:۳۳    
فرمانده قرارگاه منطقه ای نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در شمال شرق از رصد تحرکات نیروهای فرامنطقه ای در دورترین نقاط خارج از مرز خبر داد و تاکید کرد که نیروهای مسلح کشور گوش به فرمان رهبری و آماده ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۸:۰۹    
ناصر محمودی فرد مدیر مجموعه ورزشی آزادی تهران، اعلام کرده که حضور خانواده ها برای تماشای رقابت های لیگ ملت های والیبال در سالن 12هزار نفری این مجموعه مانعی ندارد و مقدمات کارهای اجرایی در این زمینه ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۷:۵۴    
تیم ملی ژاپن در اولین دیدارش در جام جهانی 2018 روسیه مقابل کلمبیا به پیروزی 2 بر یک دست یافت و به این ترتیب به عنوان دومین نماینده آسیا پس از ایران موفق به کسب پیروزی در این جام شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۷:۳۱    
جوانان علاقه مند به فوتبال در اسپانیا هرچند به نتیجه بازی فردا شب تیم ملی کشورشان مقابل ایران در گروه ب جام جهانی 2018 روسیه خوش بین هستند، اما درعین حال، با نگرانی ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۷:۲۳    
سردار قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس از پروژه بلندسازی گنبد حرم امام حسین (ع) دیدن کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۷:۲۳    
سنای آمریکا بر خلاف قرارداد با ترکیه، لایحه ممنوعیت فروش چندین جنگ افزار از جمله جنگنده های اف.35 به آنکارا را تصویب کرد و به این ترتیب تحویل این هواپیماها در هاله ای از ابهام قرار گرفت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۶:۴۰    
سخنگوی دولت از علی کریمی به خاطر راه اندازی کمپین "گران نخریدن کالا" تشکر کرد و اقدام وی را قابل قبول خواند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۶:۳۸    
جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی، صبح سه شنبه به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهور و با حضور رؤسای قوای مقننه و قضائیه تشکیل شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۶:۲۱    
مشاجره علی مطهری و احمد امیرآبادی عضو هیات رییسه مجلس بر سر قرائت اسامی مخالفان و موافقان یک طرح، موجب قهر این عضو هیات رییسه و ترک محل کار خود شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۶:۱۸    
کیم جونگ اون رهبر کره شمالی برای سومین بار در سال جاری با شی جین پینگ رئیس جمهور چین دیدار کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۶:۱۸    
وزارت ورزش و جوانان، رفتار غیراصولی و خلاف قواعد بین المللی و منشور المپیک پلیس فدرال آمریکا (اف.بی.آی) را در هنگام ورود تیم ملی والیبال ایران به خاک آن کشور محکوم کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۶:۱۸    
سه ایرانی بازداشت شده در عمان به مناسبت عید سعید فطر مشمول عفو سلطان قابوس پادشاه سلطنت عمان قرار گفتند و آزاد شدند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۵:۵۷    
طی یک دهه گذشته دو بار نام سِگِو در اسرائیل بر سر زبان ها افتاد و او به بزهکاری متهم شد. وی طی این مدت دو بار محاکمه شد اما این نخستین بار است که اتهام جاسوسی به او زده می شود. جاسوسی برای ایران.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۵:۰۸    
دیدار علنی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و عبدالله دوم شاه اردن در امان به خصوص در آستانه سفر جرد کوشنر مشاور رئیس جمهور آمریکا به منطقه حاوی پیام هایی است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۵:۰۸    
یک کارشناس مسائل نظامی گفت: نبرد الحدیده نقطه عطف و عامل سرنوشت سازی در تاریخ تجاوز ائتلاف سعودی به یمن است زیرا منطقه ای به مساحت 13 هزار کیلومتر مربع که در امتداد ساحل به طول 300 کیلومتر واقع شده ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۴:۳۸    
روزنامه فرامنطقه ای رای الیوم نوشت: فرماندهی آمریکا و همچنین متحدان اسرائیلی فراموش کردند شش هزار سرباز مارینز در خاک عراق هستند که می توانند اهداف آسانی برای الحشد الشعبی در آینده نزدیک باشند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۴:۲۷    
محمد البخیتی، عضو دفتر سیاسی انصار الله و عضو مجلس شورای یمن گفت: درگیری در جنوب فرودگاه الحدیده زیر پوشش هوایی گسترده و بی سابقه همچنان ادامه دارد و رزمندگان همه حمله های دشمن و مزدوران به فرودگاه ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۴:۲۱    
ائتلاف الفتح و گردانهای حزب الله عراق در بیانیه هایی جداگانه ضمن محکوم کردن حمله به نیروهای الحشد الشعبی در نزدیکی مرز سوریه، تاکید کردند که نمی توان از این مسئله بسادگی گذشت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۴:۲۱    
سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال سپیدرود صبح امروز در دادسرای فرهنگ و رسانه حضور پیدا کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۴:۲۱    
سخنگوی وزارت خارجه ایران ضمن محکومیت بیانیه مداخله جویانه آمریکا گفت: در جایگاهی نیستید که به دخالت و سیاه نمایی علیه اقدامات قانونی داخلی دیگر کشورهای مستقل و قلب حقایق بپردازید.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۴:۰۸    
رئیس سابق ستادکل نیروهای مسلح تاکید کرد: اینجانب از هیچ مرجعی حکمی ولایی، قانونی و یا قضایی برای تخلیه دریافت نکردم. این محل 22 سال به عنوان دفتر فوق سری رئیس ستادکل استفاده می شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۳:۳۷    
داستان مهاجرانی که پس از طی مسافت طولانی و سخت از بیش از یک هفته پیش به بندر والنسیای اسپانیا رسیده بودند سرانجام به پایان رسید.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۳:۳۴    
در حالی که مقامات آمریکایی و رژیم صهیونیستی اعلام کرده اند که طرح "معامله قرن"، آخرین مراحل خود را پشت سر می گذارد و در حالی که تمام طرف ها آماده می شوند نقش خود را در چارچوب سناریوی ترسیم شده برای ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۳:۰۲    
وزیر دارایی فرانسه اعلام کرد که از بیم تحریم های ثانویه آمریکا، بیشتر شرکت های فرانسوی که با ایران همکاری می کنند، نمی توانند در ایران بمانند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۳:۰۲    
وزیر خارجه ترکیه در خصوص استقرار نیروهای نظامی این کشور در اطراف منبج گفت: این حضور در پی توافق 4 ژوئن انجام گرفت که در واشنگتن بین دو طرف به امضا رسید.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۳:۰۲    
وزیر مشاور در امور خارجه امارات به تماس تلفنی امیر قطر و رئیس جمهور ایران واکنش نشان داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۲:۵۰    
رهبر کره شمالی برای سومین بار در سال جاری به چین رفته تا در این سفر دو روزه با مقام های ارشد پکن دیدار کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۲:۳۸    
یک روزنامه اسراییلی مدعی شد هواداران فوتبال خواهان محرومیت مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران هستند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۲:۲۶    
خبرنگار العالم در یمن از الحدیده خبر داد که ائتلاف تجاوز عربستان از صبح امروز فردوگاه این استان را به طور دیوانه واری هدف حمله قرار داده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۲:۱۱    
پادشاه عربستان پس از چند روز انتقاد از شورای اداری هیئت عمومی رفاه، با صدور فرمانی "احمد الخطیب"، رئیس این شورا را از کار برکنار کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۱:۴۰    
در بازی دیشب انگلیس و تونس که در شهر ولگوگراد برگزار شد و در نهایت با نتیجه ی 2-1 به نفع انگلیس به پایان رسید، پشه ها یکی از ستاره های میدان بودند!
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۱:۱۷    
فرمانده سپاه گفت: در یمن هم پیروزی نزدیک است و این روزهای اخیر شاهد شکست ائتلاف عربی و کشورهای غربی در الحدیده هستید و در آینده نزدیک شاهد پیروزی ملت یمن خواهیم بود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۰:۵۹    
شاگردان کی روش در میان تیم های آسیایی و آفریقایی که تا به اینجای رقابت های جام جهانی به میدان رفته اند، تنها تیم پیروز میدان بوده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۰:۵۶    
طرح استیضاح وزیر امور اقتصادی و دارایی با 20 امضا در مجلس کلید خورد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۰:۳۸    
معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: برای عرضه هیچ نگرانی وجود ندارد و در دو ماهه نخست امسال عرضه کالاها افزایش یافته است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۰۹:۳۸    
"سلیم المغلس"، عضو شورای سیاسی انصار الله گفت: مادامی که آمریکا و انگلیس در راستای تحقق مطامع خود سعی در دست اندازی بر سواحل یمنی و گذرگاه های آبی دارند ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۰۹:۳۰    
سفیر ایران در لندن با جرمی کوربین، رهبر حزب کارگر انگلیس دیدار کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۰۹:۲۴    
تصاویری که از شرکت تولیدکننده قاب و ابزار جانبی "آلکسار" درز کرده است، آیفون های 2018 شرکت اپل از جمله یک آیفون 6.1 اینچی ارزان قیمت را به نمایش می گذارد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۰۹:۰۹    
وزیر خارجه آمریکا قرار است بار دیگر به کره شمالی بازگردد و با مقام های این کشور دیدار و گفت وگویی داشته باشد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۰۸:۲۲    
دور اول مرحله گروهی جام جهانی روسیه سه شنبه به پایان می رسد و با برگزاری دیدار روسیه و مصر، دور دوم این رقابت ها آغاز می شود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۰۸:۰۷    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا دولت چین را تهدید کرد که چنانچه در واکنش به سیاست های تجاری جدید کاخ سفید، اقدامی تلافی جویانه انجام دهد ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۰۷:۴۰    
صفحه نخست روزنامه های امروز سه شنبه 29 خرداد کشور را می توانید در این خبر مشاهده کنید.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۰۷:۴۰    
یک موسسه آمریکایی اعلام کرد، روسیه یک مرکز ذخیره سازی تسلیحات هسته ای در کالینگراد را ارتقا داده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۰۷:۴۰    
هر یک از کشورهای متجاوز به یمن چه کشورهایی که مانند عربستان ، امارات و سودان به طور مستقیم حضور نظامی در یمن دارند و چه کشورهایی مانند آمریکا ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۰۷:۴۰    
سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد می گوید نظر دبیرکل این سازمان درباره برجام تغییر نکرده و همچنان خواهان حفظ این دستاورد مهم است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۰۷:۱۹    
هواپیمای حامل بازیکنان عربستان سعودی در حین پرواز به سمت روستوف از ناحیه موتور بال راست دچار حریق شد و به مبدا بازگشت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۰۷:۰۵    
سنای آمریکا با اکثریت آراء بودجه نظامی 716 میلیارد دلاری پیشنهادی کاخ سفید را مورد تصویب قرار داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۰۶:۵۹    
وزارت خارجه آمریکا در اظهاراتی که مداخله مستقیم در امور داخلی ایران محسوب می شود اعدام راننده جنایتکار حوادث خیابان گلستان هفتم را محکوم کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۰۳:۴۰    
یک مقام آمریکایی اعلام کرد که سئول و واشنگتن به درخواست کره شمالی با تعلیق رزمایشهای نظامی مشترک در شبه جزیره کره موافقت کرده اند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۰۲:۳۴    
یک مسئول آمریکایی که به نامش اشاره نشده است، دوشنبه شب به شبکه سی ان ان گفت: حملات اخیر به شهر البوکمال سوریه واقع در استان دیر الزور توسط ائتلاف بین المللی صورت نگرفته است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۰۲:۰۴    
سخنگوی دبیرکل سازمان ملل اعلام کرد که در پی تهاجم ائتلاف سعودی به بندر الحدیده در یمن بیش از 26 هزار نفر از خانه و کاشانه خود فرار کرده اند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۰۱:۰۶    
یکی از نمایندگان کنگره آمریکا متممی را مطرح کرده که در صورت تایید، صدور روادید برای ایرانی های متقاضی تحصیل در رشته های مرتبط با انرژی هسته ای و صنعت انرژی در آمریکا را ممنوع می کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۰۰:۴۸    
پلیس سوئد عصر دوشنبه در بیانیه ای از زخمی شدن 4 تن در جریان تیراندازی در مالمو، سومین شهر بزرگ این کشور، خبر داد.