جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۲:۰۰Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 16 خرداد 1397 - fa.alalam.ir

العالم 29 اسفند 1393 العالم 29 اسفند 1394 العالم 30 اسفند 1395 العالم 29 اسفند 1396 العالم 31 فروردین 1397 العالم 31 اردیبهشت 1397 العالم 31 تیر 1397 العالم 31 مرداد 1397 العالم 31 شهریور 1397 العالم 30 مهر 1397 العالم 30 آبان 1397 العالم 24 آذر 1397 العالم 1 خرداد 1397 العالم 2 خرداد 1397 العالم 3 خرداد 1397 العالم 4 خرداد 1397 العالم 5 خرداد 1397 العالم 6 خرداد 1397 العالم 7 خرداد 1397 العالم 8 خرداد 1397 العالم 9 خرداد 1397 العالم 10 خرداد 1397 العالم 11 خرداد 1397 العالم 12 خرداد 1397 العالم 13 خرداد 1397 العالم 14 خرداد 1397 العالم 15 خرداد 1397 العالم 16 خرداد 1397 العالم 17 خرداد 1397 العالم 18 خرداد 1397 العالم 19 خرداد 1397 العالم 20 خرداد 1397 العالم 21 خرداد 1397 العالم 22 خرداد 1397 العالم 23 خرداد 1397 العالم 24 خرداد 1397 العالم 25 خرداد 1397 العالم 26 خرداد 1397 العالم 27 خرداد 1397 العالم 28 خرداد 1397 العالم 29 خرداد 1397 العالم 30 خرداد 1397 العالم 31 خرداد 1397 
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۲۲:۵۴    
هم زمان با فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و در آستانه روز جهانی قدس مراجع عظام تقلید با صدور پیام هایی مردم شریف ایران را به شرکت و حضور پرشور در راهپیمایی این روز دعوت کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۶:۵۵    
فرمانده مرزبانی ناجا جزئیات شهادت شب گذشته 2 مرزبان ایرانی در غرب کشور را تشریح کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۱:۳۶    
سردار محمدرضا مهماندار گفت: مراسم راهپیمایی روز قدس در روز جمعه 18 خرداد از ساعت 10:30 صبح از مبادی نُه گانه تعیین شده به سوی میعادگاه نماز جمعه در دانشگاه تهران برگزار می شود ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۰۹:۰۳    
هیئت دولت از عموم ملت ایران، اقوام، شخصیت ها و گروه های مختلف دعوت کرد با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس صفحه زرین دیگری در تاریخ پرافتخار استکبار ستیزی به نمایش بگذارند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۳:۱۵    
رئیس سازمان انرژی اتمی با حضور در مرکز مونتاژ سانتریفیوژ در سایت نطنز گفت: امیدواریم تا یک ماه آینده کل سالن های این مرکز آماده باشد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۲:۵۷    
رئیس قوه قضاییه گفت: سکوت، همراهی و همدستی کشورهای مدعی دفاع از حقوق بشر در جنایات رژیم صهیونیستی، رسواگر ریاکاری و افکار پلید و ظالمانه این دولت ها است که توانسته این رژیم کودک کش را سرپا نگه دارد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۲:۴۸    
نمایندگان پارلمان انگلیس و نهادهای فلسطینی و انگلیسی از دولت ترزا می خواستند تا حمایت از رژیم اشغالگر را متوقف و جنایتهای این رژیم در غزه را محکوم کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۲:۴۸    
وزارت امور خارجه در بیانیه ای از آحاد ملت شریف ایران برای حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت به عمل آورد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۲:۴۸    
فرستادگان وزارت خانه های خزانه داری و خارجه آمریکا با سفر به کشورهای دیگر می کوشند آنها را از تجارت با ایران منع کنند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۲:۲۱    
نماینده سازمان ملل در امور یمن پس از دیدار با مهدی المشاط رئیس شورای عالی سیاسی یمن و تعدادی از مسئولان انصارالله ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۱:۴۸    
پالایشگاه های اروپا در سایه بازگشت تحریم های ایران در حال کاستن از خرید نفت خام پنجمین تولیدکننده بزرگ نفت خام اوپک هستند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۰:۳۹    
بر اثر حملات توپخانه ای نیروهای یمنی به تجمعات مزدوران سعودی در پایگاه های القیاده و الرملیه و الجمارک در مقابل گذرگاه الخضرا در نجران، شماری از مزدوران کشته و زخمی شدند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۰:۲۷    
منابع انگلیسی عصر چهارشنبه گزارش دادند که هتل 'مندرین اورینت' واقع در منطقه 'نایتس بریج' در قلب لندن طعمه حریق شده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۰:۲۱    
بزرگراه بین المللی حمص به حماه در سوریه امروز (چهارشنبه) پس از هفت سال بسته بودن برای حمل و نقل عمومی بازگشایی شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۰:۰۹    
لحظاتی پیش، خبرگزاری فرانسه نوشت: بوئینگ می گوید هیچ هواپیمایی به ایران تحویل نخواهد داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۰:۰۳    
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفت آمریکا اگر خواهان دستیابی به توافقی برای خلع سلاح هسته ای شبه جزیره کره است باید به کره شمالی تضمین های امنیتی محکم بدهد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۹:۴۵    
یک دستگاه خودرو وارد یک کافه در تل آویو شد؛ گزارش های اولیه حاکی از مصدوم شدن چندین نفر در اثر این حادثه است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۹:۴۰    
نخست وزیر انگلیس با همتای صهیونیست بر سر لزوم مقابله با اقدامات منطقه ای ایران هم نظر است ولی بهرحال تا زمانی که ایران به همه تعهدات برجامی اش متعهد بماند، لندن از توافق هسته ای خارج نمی شود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۹:۲۸    
پادشاه اردن برای نخستین بار به صورت تلویحی فاش کرد که محمد بن سلمان ولیعهد عربستان در خصوص مساله قدس از اردن باج خواهی کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۹:۲۸    
پس از گذشت سه روز از غرق شدن قایق مهاجران در مقابل سواحل تونس، یوسف الشاهد نخست وزیر تونس، وزیر کشور را برکنار کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۹:۲۸    
پارلمان عراق در جلسه فوق العاده روز پنجشنبه ضمن متوقف کردن کار کمیساریای انتخابات، تصویب کرد که کل آراء انتخابات پارلمانی عراق به صورت دستی بازشماری شود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۹:۰۷    
وزیر امور دفاعی قطر در سالروز آغاز محاصره کشورش توسط عربستان و امارات می گوید دوحه تمایل دارد به عضویت سازمان نظامی ناتو در آید و کشورهای محاصره کننده اگر بتوانند حتی هوا را نیز از قطر دریغ می کنند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۸:۴۰    
به دنبال درگیری با نیروهای امنیتی مصر در استان شمال سینا 15 تروریست کشته شدند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۸:۱۰    
در دیدار معاون رئیس جمهور عراق و سفیر ایران درباره موضوعاتی از قبیل امنیت، انتخابات و خروج آمریکا از توافق هسته ای صحبت شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۷:۴۷    
منابع خبری می گویند، نیروهای حزب الله لبنان پس از اتمام مأموریت خود در منطقه القصیر از این منطقه خارج و نیروهای ارتش سوریه جایگزین آنان شدند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۷:۴۷    
نماینده دائم ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی هشدار داد که هرگونه تلاش برای بازگشایی موضوعات بی پایه خاتمه یافته؛ به دلیل سیرک نمایشی اسناد جعلی، خارج از صلاحیت آژانس است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۷:۳۵    
بحران در روابط قطر با چهار کشور عربی (عربستان، مصر، امارات و بحرین) وارد دومین سال خود شد در حالیکه هیچ شواهد و قرائنی درباره حل قریب الوقوع این بحران وجود ندارد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۷:۱۷    
مردم فرانسه در اعتراض به سفر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اشغالگر به کشورشان، با برگزاری تظاهرات، او را یک "جنایتکار جنگی" توصیف کردند و امانوئل مکرون را به همدستی علیه فلسطینیها متهم کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۶:۵۵    
هیأتی اروپایی که به لبنان سفر کرده با رئیس جمهور این کشور دیدار کرد؛ رئیس جمهور لبنان در این دیدار بازگشت آوارگان سوری را با طرف اروپایی بررسی کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۶:۳۸    
وزرای خارجه و دارایی بریتانیا، فرانسه و آلمان در نامه ای به همتایان آمریکایی خود بر تعهد کشورهایشان در زمینه حفظ توافق هسته ای با ایران تاکید کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۶:۰۲    
چند روز پیش از نشست سران کره شمالی و آمریکا که قرار است در سنگاپور برگزار شود، وزیر خارجه این کشور به پیونگ یانگ سفر می کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۶:۰۲    
در سالروز شهادت مولای متقیان حضرت امیرالمؤمنین امام علی علیه السلام، مراسم سوگواری و عزاداری آن امام همام، با حضور قشرهای مختلف مردم و رهبر معظم انقلاب اسلامی، در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۵:۳۸    
دبیر شورای عالی امنیت ملی با دعوت از مردم سلحشور و روزه دار ایران اسلامی برای حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس گفت: این روز مبارک ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۵:۲۵    
رئیس پارلمان لبنان در گفت وگو با یک خبرگزاری روسی اعلام کرد ایران به درخواست دولت سوریه در این کشور حضور دارد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۵:۰۸    
معاون وزیر امور خارجه سوریه درباره ادعای ترکیه و آمریکا مبنی بر نقشه راه شهر منبج، تأکید کرد که این مسئله یک اشغالگری بوده و هر گونه حضور خارجی بدون موافقت حکومت سوریه غیر قانونی است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۴:۵۵    
پلیس موفق شدن اعضای یک گروه تروریستی که قصد انجام عملیات خرابکارانه در شب های قدر را داشتند شناسایی و دستگیر کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۴:۳۸    
نشست کارشناسان کمیسیون مشترک برجام فردا پنج شنبه با حضور هیات جمهوری اسلامی ایران و هیات های کشورهای 1+4 در تهران برگزار می شود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۴:۳۸    
وزیر دفاع روسیه ضمن اشاره به خروج تروریست ها از بیشتر مناطق سوریه، درجمع برخی از جمهوری های مستقل اتحاد جماهیر شوروی سابق خواستار کمک برای بازسازی سوریه شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۴:۲۰    
تصویری تأثیرگذار از دختر یکی از شهدای راهپیمایی های بازگشت، در رسانه های فلسطینی منتشر شده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۳:۵۵    
جمعیت الوفاق بحرین با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت صدور حکم زندان برای نبیل رجب تأکید کرد که این حکم کاملا سیاسی و غیرعادلانه است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۳:۵۵    
رئیس جمهور فرانسه در دیدار با نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت انتقال سفارتخانه آمریکا به قدس باعث تظاهرات در مرز غزه و کشتار مردم شد، پس جشن گرفتن نداشت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۳:۵۵    
مقامات ارشد اروپایی درباره خروج ایران از توافق هسته ای و پیامدهای آن ابراز نگرانی کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۳:۵۵    
انفجار یک خودرو در منطقه اشمیخ واقع در 35 کیلومتری جنوب غربی شهر بنی ولید لیبی منجر به کشته شدن چهار نفر شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۳:۳۲    
سفیر ایران در اتحادیه اروپا در مطلبی که شبکه خبری یورونیوز منتشر کرد با بر شمردن دلایلی مبنی بر اهمیت حفظ برجام برای اروپا، از اروپا خواست تا با ایستادگی در برابر آمریکا این توافق را حفظ کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۳:۱۴    
تظاهرات گسترده مردمی در اردن که از بعد جغرافیایی نیز مناطق زیادی از این کشور را فرا گرفته، مقامات این کشور را با بحران مواجه کرده است زیرا طبیعت و ماهیت این تظاهرات و شرکت کنندگان در آن با تظاهرات ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۲:۵۵    
یک فلسطینی بر اثر اصابت گلوله اشغالگران در روستای النبی صالح، شمال رام الله به شهادت رسید
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۲:۲۳    
حرم با صفای حضرت رقیه سلام الله علیها شب گذشته (سه شنبه) در شب دوم قدر پذیرای شمار زیادی از عاشقان خدا بود که برای عرض تسلیت و صفای دل خود به دور حرم با صفای سه ساله امام حسین (ع) حلقه زده بودند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۲:۲۳    
وزیر خارجه فرانسه در واکنش به تصمیم ایران برای افزایش غنی سازی اورانیوم، این اقدام را به عبور از خط قرمز تعبیر کرد اما در عین حال اعلام کرد که چنین اقدامی در راستای توافق وین است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۲:۲۳    
ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه ای به مناسبت روز قدس اعلام کرد: با شکست و اضمحلال گروهک های تروریستی در منطقه ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۲:۰۴    
دو روز پس از هشدار آنکارا مبنی بر احتمال آغاز عملیات علیه گروه تروریستی پ.ک.ک در قندیل، جنگنده های ترکیه علیه اهداف این گروه در شمال عراق عملیات کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۱:۵۳    
یک وبگاه امنیتی رژیم صهیونیستی گزارش داد که رئیس جمهور آمریکا طرحی را برای تقویت نظامی تل آویو برای تاب آوردن در برابر تقابل نظامی احتمالی با ایران و حمله موشکی بالستیک تصویب کرده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۱:۵۳    
محمد علی الحوثی رئیس کمیته عالی انقلاب یمن فاش کرد فرستاده ویژه سازمان ملل در امور یمن در سفر به صنعا با عبدالملک بدرالدین دبیرکل جنبش انصارالله دیدار کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۱:۳۱    
وزیر خارجه قطر اعلام کرد که تصمیم این کشور برای خرید سامانه موشکی اس 400 روسیه یا هر سامانه دفاعی و نظامی دیگر تصمیمی حاکمیتی است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۱:۰۹    
ایالات متحده به دولت ها و بخش خصوصی کشورهای متحدش نسبت به هرگونه همکاری مالی با ایران هشدار داده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۰:۵۲    
وزارت خارجه سوریه با اشاره به علت حملات اخیر ائتلاف آمریکا به افراد غیر نظامی در شرق و شمال شرق این کشور، تأکید کرد که واشنگتن مستقیما از داعش حمایت می کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۰:۵۲    
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در مصاحبه با گروه رسانه ای چین اعلام کرد کره شمالی در جهت خلع سلاح هسته ای، گام های عملی برداشته است, که هدف اصلی و مشترک ما است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۰:۳۸    
کاخ سفید اعلام کرد، دیدار 12 ژوئن (22 خرداد) میان کیم جونگ اون و دونالد ترامپ در جزیره "سنتوزا" واقع در جنوب سنگاپور برگزار خواهد شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۰:۱۸    
رئیس پارلمان لبنان به یک خبرگزاری روسی گفت، آمریکا از پیشنهاد و آمادگی تل آویو برای حل مناقشات مرزی با بیروت خبر داده است؛ وی سپس آمادگی لبنان برای این موضوع را به صورت مشروط اعلام کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۰۹:۴۹    
این درگیری حدود ساعت 23 پانزدهم خرداد 97 در هنگ مرزی سردشت گروهان بیوران برحک مرزبانی کانی سیو رخ داده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۰۹:۳۲    
آمریکا به احتمال حرکت ایران به سمت غنی سازی صنعتی واکنش نشان داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۰۹:۱۱    
مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه ای روز قدس امسال را دارای رنگ و بوی حماسی تر نسبت به گذشته توصیف کرد و مردم ایران اسلامی را به حضور در این راهپیمایی فراخواند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۰۸:۵۳    
کاخ سفید روز سه شنبه اعلام کرد دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا یکی از دستیاران خود را که گفته بود مخالفت جان مک کین سناتور مبتلا به سرطان با انتخاب جینا هاسپل به ریاست سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۰۷:۳۷    
زلزله ای به بزرگی 4.1 ریشتر ساعت 4 و 37 دقیقه و 6 ثانیه بامداد امروز (چهارشنبه) حوالی سرپل ذهاب در استان کرمانشاه را لرزاند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۰۷:۱۹    
قائم مقام خزانه داری آمریکا در سخنرانی در یک لابی ضدایرانی، از آنچه او عدم اجرای الزامات FATF توسط ایران خواند، ابراز ناخرسندی کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۰۶:۵۵    
وزیر کشور ایتالیا به آوارگان هشدار داد که باید این کشور را هر چه زودتر ترک کنند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۰۶:۵۳    
دو فروند هواپیمای عظیم ایرباس سوپرجمبو ای-380 که زمانی در خدمت خطوط هوایی سنگاپور بودند قرار است به اولین موارد از این هواپیماهای عظیم مسافربری دو طبقه تبدیل شوند که "قطعه فروش" می شوند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۰۳:۴۵    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا مدعی شد، سخنان سفیر آمریکا در آلمان بر اساس آزادی بیان بوده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۰۳:۰۸    
رئیس شورای عالی انقلاب یمن تاکید کرد؛ شایعاتی که در مورد حمایت ایران از انصار الله مطرح می شود توجیهی برای قتل عام و حمله به مردم یمن است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۰۱:۵۳    
جوزپه کونته نخست وزیر جدید ایتالیا گفت، سیاست اتحادیه اروپا در زمینه مهاجرت یک شکست بوده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۰۰:۳۹    
رئیس جمهور اتریش گفت؛ واقعیت آن است که نه تنها اتریش بلکه کل اتحادیه اروپا تا به امروز محتاج گاز مایع ارزان قیمت روسیه بوده است.