سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۱۹:۱۸May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 3 مرداد 1397 - fa.alalam.ir

العالم 29 اسفند 1393 العالم 29 اسفند 1394 العالم 30 اسفند 1395 العالم 29 اسفند 1396 العالم 31 فروردین 1397 العالم 31 اردیبهشت 1397 العالم 31 خرداد 1397 العالم 31 تیر 1397 العالم 31 شهریور 1397 العالم 30 مهر 1397 العالم 30 آبان 1397 العالم 24 آذر 1397 العالم 1 مرداد 1397 العالم 2 مرداد 1397 العالم 3 مرداد 1397 العالم 4 مرداد 1397 العالم 5 مرداد 1397 العالم 6 مرداد 1397 العالم 7 مرداد 1397 العالم 8 مرداد 1397 العالم 9 مرداد 1397 العالم 10 مرداد 1397 العالم 11 مرداد 1397 العالم 12 مرداد 1397 العالم 13 مرداد 1397 العالم 14 مرداد 1397 العالم 15 مرداد 1397 العالم 16 مرداد 1397 العالم 17 مرداد 1397 العالم 18 مرداد 1397 العالم 19 مرداد 1397 العالم 20 مرداد 1397 العالم 21 مرداد 1397 العالم 22 مرداد 1397 العالم 23 مرداد 1397 العالم 24 مرداد 1397 العالم 25 مرداد 1397 العالم 26 مرداد 1397 العالم 27 مرداد 1397 العالم 28 مرداد 1397 العالم 29 مرداد 1397 العالم 30 مرداد 1397 العالم 31 مرداد 1397 
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۵:۰۵    
ارتش مصر از آغاز یک رزمایش مشترک چند روزه با حضور نیروهای ویژه این کشور به همراه امارات، عربستان و آمریکا در آب های منطقه ای 'دریای سرخ' خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۰۸:۰۲    
طولانی ترین ماه گرفتگی قرن 21 در شامگاه جمعه 5 مرداد 1397 اتفاق افتاد و این رویداد نجومی مهم و زیبا در بخش های بزرگی از ایران، استرالیا، آسیا، آفریقا، اروپا و آمریکای جنوبی قابل رویت بود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۹:۰۰    
رئیس جمهور روسیه روز جمعه در یک کنفرانس خبری در حاشیه اجلاس بریکس تأکید کرد تحریم های آمریکا باعث می شوند اعتماد به ارز این کشور تضعیف شود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۸:۲۱    
رئیس جمهور روسیه در یک کنفرانس خبری در ژوهانسبرگ ، در حاشیه اجلاس بریکس درباره موضوعات مختلف بین المللی اظهارنظر کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۱۰:۵۱    
معاون حقوقی رئیس جمهور، ایران و اندونزی را دو کشور بزرگ اسلامی با اشتراکات و ظرفیت های گسترده دانست و گفت: می توان این روابط را هر چه بیشتر در راستای منافع دو ملت و کشورهای اسلامی گسترده تر کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۰۸:۰۰    
مشاور امنیت ملی کاخ سفید اعلام کرد رئیس جمهور آمریکا دیدار خود با پوتین را به سال آینده میلادی موکول کرده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۰۶:۰۶    
گروهی از کارشناسان آمریکایی با معاون وزیر امور خارجه روسیه دیدار و دوطرف درخصوص اجرای قرارداد کاهش و کنترل تسلیحات تهاجمی گفت وگو و رایزنی کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۰۲:۲۴    
ارتش رژیم صهیونیستی بامداد پنجشنبه اعلام کرد مناطقی را در داخل خاک سوریه هدف قرار داده اند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۰۰:۲۹    
نیروی دریایی یمن اعلام کرد که یک کشتی دیگر ائتلاف عربستان سعودی را در سواحل غربی یمن هدف قرار داده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۲۳:۲۴    
رسانه های سعودی به هدف گیری یک ناو سعودی درمقابل سواحل غربی یمن اذعان کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۲۲:۴۴    
آقای گل ایرانی فصل گذشته لیگ اردیویسه هلند با باشگاه برایتون انگلیس قراردادی پنج ساله امضاء کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۲۲:۴۴    
جنبش انصارالله یمن حملات تروریستی در استان السویداء سوریه را محکوم کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۲۲:۴۰    
خبرنگار العالم اعلام کرد؛ رژیم صهیونیستی یکی از مواضع مقاومت در شرق غزه را هدف قرار داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۲۱:۴۹    
ترامپ در حالی ایران را تهدید می کند که برای فرار از رفتن به جنگ ویتنام 5 بار از گواهی پزشکی استفاده کرده است!
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۲۱:۴۹    
مسکو و پکن راهی برای متوقف کردن رشد اقتصادی آمریکا پیدا کرده اند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۲۱:۴۰    
سایت آمریکایی "نشنال اینترست" در تحلیلی به بررسی دلایل جغرافیایی ناممکن بودن حمله آمریکا به ایران پرداخته است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۲۱:۰۹    
دفتر نمایندگی روسیه در اتحادیه اروپا بار دیگر با اشاره به فرار اعضای سازمان کلاه سفیدها از سوریه ، این امر را نشانه ترس آنها و حامیانشان از برملا شدن دروغ ها و توطئه های آنها علیه دولت قانونی سوریه ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۲۰:۴۹    
ولی الله سیف، رئیس کل سابق بانک مرکزی در صفحه توئیتر خود، از ساماندهی موسسات مالی غیرمجاز به عنوان یکی از گام های اساسی در اصلاح نظام بانکی یاد کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۲۰:۳۴    
دبیر شورای سیاسی انصارالله یمن درباره سفر فرستاده ویژه سازمان ملل به صنعاء گفت که این جنبش، هرگز حاضر نخواهد شد راه حل غیرفراگیر و غیر مناسب را بپذیرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۲۰:۳۴    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ما از تغییراتی که در دولت آغازشده استقبال می کنیم ولی به شرطی که افرادی حرفه ای و با فکر و برنامه سرکار آیند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۲۰:۱۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ایران در یادداشتی رسمی به سفارت سوئیس رسما به اظهارات مداخله جویانه و بی اساس وزیر امور خارجه آمریکا اعتراض کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۹:۵۴    
اردنی ها در اعتراض به اقدام دولت برای خرید گاز از رژیم صهیونیستی، با برگزاری تظاهرات در شمال این کشور مخالفت خود را با عادی سازی روابط با دشمن صهونیستی اعلام و تاکیدکردند که اجرای این قرارداد تنها به ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۹:۵۴    
خزانه داری آمریکا روز چهارشنبه اعلام کرد 13 فرد و نهاد را که به ادعای واشنگتن با دولت سوریه در ارتباط هستند، در فهرست تحریم قرار داده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۹:۳۳    
ایران، کامیون های جمهوری آذربایجان را که محصولات کشاورزی از طریق خاک کشورمان به قطر صادر می کنند، از پرداخت عوارض معاف کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۹:۱۰    
یک تحلیلگر روس در مقاله ای با اشاره به جدال ایران و آمریکا خاطرنشان کرد که واشنگن در انتظار پیام ایران برای آغاز مذاکرات است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۸:۵۸    
یکی از حامیان اصلی گروه های تروریستی در سوریه پس از عقب نشینی از مواضع خود درباره دمشق، اعلام کرد که به زودی یک هیات پارلمانی این کشور به منظور تلطیف مناسبات با دولت سوریه و زمینه سازی برای بازگشایی ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۸:۵۵    
منابع پلیس فرانسه روز چهارشنبه از کشف و خنثی سازی یک دستگاه خودروی پارک شده در حومه شهر پاریس خبر دادند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۸:۳۸    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی با اشاره به این که تولید آب سنگین در کشور متوقف نشده و با همان روال قبل ادامه دارد، از شکست تلاش های آمریکا درخصوص جلوگیری از فروش آب سنگین ایران خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۸:۳۸    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، پیش بینی کرد که آمریکا به علت سابقه ای که در نقض قوانین و مقررات بین المللی دارد، با هشدار دیوان بین المللی لاهه مخالفت کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۷:۳۸    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره گمانه زنی ها درخصوص رفتن محمد باقر نوبخت از سازمان برنامه و بودجه خاطرنشان کرد که قطعا این امر محقق خواهد شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۶:۳۸    
نخست وزیر سابق قطر از کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس خواست از دشمنی با ایران خودداری کنند و به دنبال بستری برای همزیستی با این کشور باشند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۶:۳۸    
مرکز ملی راه پیمایی های بازگشت اعلام کرد: فردا (پنج شنبه) همه موسسات وابسته به آنروا در غزه در اعتراض به تعطیلی برنامۀ شرایط فوق العاده اعتصاب سراسری برگزار می کنند
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۶:۲۳    
تازه ترین گزارش تحقیقاتی دفتر نظارت بر عملکرد پلیس انگلیس نشان می دهد که آمار مرگ و میر در بازداشتگاه های این کشور به بالاترین حد طی ده سال گذشته رسیده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۶:۲۳    
در حملات تروریستی به شهر السویداء، عده ای از شهروندان سوری شهید و یا مجروح شدند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۶:۲۳    
وزیر توسعه اقتصادی و فناوری اسلوونی و سفیر جمهوری اسلامی ایران، طی نشستی در لوبلیانا بر افزایش و ارتقاء سطح مناسبات و مبادلات تجاری بین دو کشور تاکید کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۵:۲۳    
رییس سازمان انرژی اتمی گفت: امیدواریم تا پایان سال جاری بتوانیم در رابطه با فناوری کوآنتوم در فاصله هفت کیلومتری کار را به انجام برسانیم.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۵:۲۳    
یک روز پس از آنکه جوان 29 ساله و بیمار روانی عامل تیراندازی مرگبار در شهر تورنتو کانادا اعلام شد، داعش مسئولیت این تیراندازی بر عهده گرفت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۵:۲۳    
فرمانده کل سپاه با اشاره به مواضع انقلابی اخیر رئیس جمهور در واکنش به تهدیدات ترامپ گفت: اگر توانمندی های امروز سپاه به گوش رئیس جمهور ماجراجوی آمریکا برسد ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۴:۵۵    
"هایکو ماس"، وزیر امور خارجه آلمان در توییتر نوشت ایالات متحده آمریکا از کاخ سفید بزرگتر است و دونالد ترامپ -- ررئیس جمهور آمریکا -- نمی تواند بدون توجه به حجم پیام هایش در توییتر این شرایط را تغییر ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۴:۴۳    
مدیردفتر رئیس جمهور خبر استعفای نوبخت را تکذیب کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۴:۴۰    
عربستان اخیرا با روزنامه انگلیسی ایندیپندنت یک قرارداد برای تولید محصولات خبری امضا کرد تا با این کار سلطه رسانه ای خود را افزایش دهد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۴:۲۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: دولت آمریکا تصور مذاکره یک سویه و از سر زیاده جویی و در سایه تهدید با ایران سرفراز را برای همیشه فراموش کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۴:۲۳    
اتحادیه اروپا برای محافظت از شرکت های اروپایی در برابر تحریم های آمریکا علیه ایران در ماه نوامبر اجرا شود قرار است مقررات مسدودکننده ای را به اجرا درآورد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۳:۴۸    
قاضی شهریاری نماینده دادستان در پرونده شهادت سه تن از ماموران ناجا تصاویری جدید و شفاف از اظهارات محمد ثلاث درباره چگونگی انجام جنایت خیابان پاسداران منتشر کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۳:۴۸    
رئیس جمهور با تأکید بر اینکه تهدیدات پوچ و بی پایه و اساس برخی حاکمان آمریکا ارزش پاسخ دادن ندارد، اظهارداشت: باید در عمل به آنها پاسخ دهیم ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۳:۲۸    
رسانه های عراقی از سفر هیأت عالیرتبه روسیه به بغداد طی دو روز آینده خبر دادند و اعلام کردند این هیأت، مأموریتی ویژه دارد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۳:۲۵    
حجت الاسلام والمسلمین سید علی قاضی عسکر نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت روز چهارشنبه تهران را به مقصد عربستان ترک کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۳:۰۸    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر دولت آمریکا به برجام برگردد و به تعهدات خود عمل کند و نشان دهد به توافقات بین المللی پایبند است به نقطه ابتدایی باز می گردیم ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۳:۰۸    
سپاه پاسداران به موشک های کروز هواپایه با برد 1500 کیلومتر دست یافته و قرار است به زودی این موشک ها روی جنگنده های سوخو 22 سپاه نصب شوند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۳:۰۸    
وزارت خارجه اردن رایزنی با سفرای انگلیس، کانادا و آلمان در خصوص اسکان کلاه سفیدها ، که یک گروه همکار با گروههای تروریستی در سوریه هستند، را آغاز کرده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۳:۰۸    
رئیس شورای عالی سیاسی یمن از موفقیت بزرگ نیروی دریایی یمن تمجید کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۳:۰۸    
در حمله یگان مهندسی ارتش و کمیته های مردمی یمن در شمال صحرای میدی، شماری از مزدوران ارتش سعودی کشته و یا مجروح شدند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۲:۴۰    
بریتانیایی ها در چند ماه قبل از خارج شدن احتمالی از اتحادیه اروپا با مشکلاتی روبرو می شوند که شاید بسیاری از حامیان خروج این کشور از اتحادیه اروپا، فکر آن را هم نمی کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۲:۳۲    
نیروی دریایی ارتش یمن از هدف گیری یک کشتی نظامی دیگر ائتلاف سعودی، در سواحل غربی این کشور خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۲:۲۵    
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: درخواست کناره گیری از همه مسئولیت های دولتی را تقدیم رئیس جمهور کردم.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۲:۲۵    
رزمایش دریایی مشترک مصر و آمریکا با عنوان سلام عقاب 2018 با مشارکت یگانی از نیروهای ویژه دریایی دو کشور آغاز شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۱:۱۸    
وزیر کشور گفت: مقام معظم رهبری مسائلی همچون اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر، حاشیه نشینی، طلاق و ... را از اولویت های مقابله و مبارزه با آسیب های اجتماعی مشخص فرمودند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۱:۱۸    
حمله انتحاری به یک ایست بازرسی در نزدیک مرکز اخذ رای کویته پاکستان تاکنون 35 کشته برجای گذاشت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۱:۱۸    
معاون نماینده دایم سوریه در سازمان ملل با اشاره به ارتباط رژیم صهیونیستی با گروه های تروریستی در سوریه، اظهار داشت که این رژیم باید به اشغالگری اراضی کشورهای عربی پایان دهد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۰:۵۸    
هیئت دولت در جلسه امروز خود به عبدالناصر همتی به عنوان رئیس کل جدید بانک مرکزی رای اعتماد داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۰:۵۸    
دولت فدرال سومالی حمله گروه تروریستی الشباب به یک پایگاه نظامی در منطقه بارسنجونی وابسته به ایالت جوبالند را محکوم کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۰:۵۸    
اسناد درز کرده از سفارت های امارات در چند کشور عربی، نشان می دهد عربستان و امارات، سودان را برای دوری از ایران و محور مقاومت و برای نزدیک کردن به ریاض و ابوظبی، تحت فشار گذاشته اند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۹:۴۸    
اعضای شورای اسلامی کلانشهر کرج با اکثریت آرا محمدرضا احمدی نژاد را به عنوان شهردار این کلانشهر انتخاب کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۹:۴۰    
بالا رفتن دمای هوا در ژاپن طی هفته اخیر باعث کشته شدن 65 نفر شده و دولت فاجعه طبیعی اعلام کرده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۹:۲۸    
انتخابات مجالس ملی و ایالتی پاکستان امروز چهارشنبه با حضور قشرهای مختلف مردم و به منظور تعیین سرنوشت دولت آتی این کشور، زیر نظر شدیدترین تدابیر امنیتی آغاز شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۹:۲۵    
در یکی از قسمت های برنامه "کودک شو" که با اجرای پژمان بازغی روی آنتن تلویزیون می رود، کودک خردسالی می خواست زنگ روی میز را بزند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۸:۵۳    
در تازه ترین حملات نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن، 5 تن از نظامیان سعودی در مرزهای جنوبی این کشور کشته شدند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۸:۳۳    
شماری از مردم در حمله گروه تروریستی داعش به روستاهای المتونه و دوما و تیما در حومه شمال شرقی سویداء به شهادت رسیدند و شمار دیگری زخمی شدند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۸:۱۰    
در حمله هوایی یک هواپیمای بدون سرنشین به شرق غزه، سه جوان فلسطینی زخمی شدند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۷:۵۳    
رئیس جمهوری آمریکا شامگاه سه شنبه (به وقت محلی) در آستانه سفر رئیس کمیسیون اروپا به این کشور، پیشنهاد داد که واشنگتن و دولت های عضو اتحادیه اروپا همزمان همه تعرفه ها و موانع تجاری وضع شده را لغو و به ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۷:۵۳    
در آستانه سفر دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به استرالیا، فعالان سیاسی این کشور در حال مذاکره برای در اختیار گرفتن بادکنک 6 متری معروفی هستند که در سفر اخیر او به لندن ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۷:۴۰    
ظاهراً با تصمیم اخیر رئیس جمهور، بناست ریاست سازمان برنامه و بودجه به علی طیب نیا وزیر سابق اقتصاد و ریاست کلی بانک مرکزی هم به عبدالناصر همتی واگذار شود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۷:۳۳    
دست رد ترکیه و هند به درخواست ضدایرانی آمریکا؛ اتمام حجت با متخلفان اقتصادی؛ اکران بزرگ اتحاد داخلی و نخستین باخت آبی ها در دربی با حکم فدراسیون؛ از جمله عناوین صفحه اول روزنامه های امروز کشورند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۶:۵۵    
رئیس جمهور ترکیه در واکنش به تصویب لایحه توقف فروش جنگنده های F-35 به ترکیه در کنگره آمریکا، تاکید کرد که از این بابت نگرانی ندارند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۶:۳۸    
سخنگوی رسمی نیروهای مسلح یمن در گفتگو با العالم، به شرکتها و سرمایه گذارهای خارجی هشدار داد منافع خود را از امارات خارج کنند، چرا که مورد تهدید پهپادهای یمنی قرار خواهند داشت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۵:۵۵    
رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا معتقد است که توئیتر برای بیانیه های بزرگ سیاست خارجی جای مناسبی نیست.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۳:۲۵    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با ادعای اینکه توافق آتش بس 1974 با سوریه نقض شده، هشدار داد که هیچگونه نقض این توافق را نمی پذیرند و به آن واکنش نشان می دهند.