یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۰۷:۴۶May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 15 مرداد 1397 - fa.alalam.ir

العالم 29 اسفند 1393 العالم 29 اسفند 1394 العالم 30 اسفند 1395 العالم 29 اسفند 1396 العالم 31 فروردین 1397 العالم 31 اردیبهشت 1397 العالم 31 خرداد 1397 العالم 31 تیر 1397 العالم 31 شهریور 1397 العالم 30 مهر 1397 العالم 30 آبان 1397 العالم 24 آذر 1397 العالم 1 مرداد 1397 العالم 2 مرداد 1397 العالم 3 مرداد 1397 العالم 4 مرداد 1397 العالم 5 مرداد 1397 العالم 6 مرداد 1397 العالم 7 مرداد 1397 العالم 8 مرداد 1397 العالم 9 مرداد 1397 العالم 10 مرداد 1397 العالم 11 مرداد 1397 العالم 12 مرداد 1397 العالم 13 مرداد 1397 العالم 14 مرداد 1397 العالم 15 مرداد 1397 العالم 16 مرداد 1397 العالم 17 مرداد 1397 العالم 18 مرداد 1397 العالم 19 مرداد 1397 العالم 20 مرداد 1397 العالم 21 مرداد 1397 العالم 22 مرداد 1397 العالم 23 مرداد 1397 العالم 24 مرداد 1397 العالم 25 مرداد 1397 العالم 26 مرداد 1397 العالم 27 مرداد 1397 العالم 28 مرداد 1397 العالم 29 مرداد 1397 العالم 30 مرداد 1397 العالم 31 مرداد 1397 
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۲:۱۳    
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار تهران با قیمت 3 میلیون و 60 هزار تومان و هر گرم طلای 18عیار با قیمت 259 هزار تومان فروخته می شود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۲:۵۰    
تیم الدحیل برابر پرسپولیس چند بازیکن کلیدی خودش را در خدمت ندارد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۸:۲۷    
خطوط هوایی عربستان اعلام کرد که از روز دوشنبه پروازهایش به تورنتوی کانادا را متوقف می کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۳:۳۴    
رژیم صهیونیستی از ورود یک هیات ترک به شهر قدس جلوگیری کرده و اعضای آن را از فرودگاه به کشورشان بازگرداند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۳:۲۴    
منابع خبری روز دوشنبه گزارش دادند، پلیس فدرال آمریکا (FBI) چهار تبعه روس را در این کشور دستگیر کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۳:۱۴    
مشاور امنیت ملی ترامپ که به واسطه خارج کردن آمریکا از تعهدات بین المللی، شهرتی دیرپا دارد، می گوید که راه عبور از تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، از میز مذاکره می گذرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۳:۱۴    
وزیر خارجه عربستان با اشاره به تنش در روابط ریاض و اتاوا در پی اخراج سفیر کانادا اعلام کرد که مواضع عجیب کانادا بر مبنای اطلاعات غلط است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۲:۵۴    
وزیر خارجه ایران در پیامی توئیتری ضمن انتقاد از اعمال تحریم های مجدد علیه ایران نوشت، دولت آمریکا می خواهد به جهانیان بقبولاند که نگران مردم ایران است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۲:۵۴    
حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای تلاش ناکام برای ترور رئیس جمهور ونزوئلا و همچنین دخالت های آمریکا در امور این کشور را به شدت محکوم کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۲:۵۴    
اتحادیه عرب نیز حمایت خود را از مواضع سعودی ها در قبال کانادا اعلام و تأکید کرد که تحولات به وجود آمده در روابط دو کشور را دنبال می کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۲:۳۴    
افکار عمومی در انتظار آن است که سران سه قوه، به ویژه رئیس جمهور و مدیران ارشد اقتصادی در عمل و نه صرفاً شعار و سخن ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۱:۵۴    
رئیس جمهور در یک گفت و گوی زنده تلویزیونی با مردم ایران اسلامی، ضمن تشریح برنامه های دولت در حوزه های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۱:۴۴    
همزمان با بروز تنش در روابط عربستان سعودی و کانادا، برخی کشورها از جمله بحرین، امارات و تشکیلات خودگردان حمایت خود از عربستان سعودی را اعلام کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۱:۳۴    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: ما اکنون در جنگ اقتصادی قرار گرفته ایم و اگر قرار باشد در این شرایط، حاکمیت با مفسدین و دستگاه های متخلف مماشات کند، افراد به راحتی مرتکب فساد میشوند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۰:۵۴    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی ضمن استقبال بازگشت تحریم های ایران، اقدام غیرقانونی دولت آمریکا در بازگرداندن تحریم ها را اقدامی مهم برای مقابله با ایران خواند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۰:۴۴    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با استقبال از بازگشت تحریم های آمریکا علیه ایران، تصمیم رئیس جمهور این کشور را شجاعانه توصیف کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۰:۴۴    
خبرگزاری آسوشیتدپرس با انتشار گزارشی از همکاری پنهانی ائتلاف ضد یمن به رهبری عربستان با تروریست های القاعده و با نظارت آمریکا خبر داد ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۰:۲۴    
یک مقام سعودی ضمن تائید صدور روادید برای یک دیپلمات ایرانی، گفت که تغییری در مواضع ریاض در قبال ایران ایجاد نشده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۰:۲۴    
در جریان حمله هوایی رژیم صهیونیستی در شرق نوار غزه دو شهروند فلسطینی زخمی شدند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۰:۲۴    
نیروهای یمنی بعد از ظهر امروز (دوشنبه) توانستند چندین عملیات موفقیت آمیز را در عمق خاک عربستان سعودی به انجام برسانند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۰:۲۴    
یک مقام آمریکایی نسبت به قوانین مسدود ساز اتحادیه اروپا در زمینه تحریم های ضد ایرانی واکنش نشان داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۰:۰۴    
کاخ سفید به مناسبت نزدیک شدن زمان بازگشت تحریم های هسته ای ایران، بیانیه ای صادر و پیشنهاد امضای توافقی جدید با جمهوری اسلامی ایران را مطرح کرده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۹:۵۴    
وزیر امور اقتصادی ودارایی گفت: دولت سعی کرده پیوستن ایران به FATF را در حالت تعلیق نگه دارد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۹:۴۴    
سخنگوی رسمی نیروهای مسلح مصر از آغاز تمرینات نظامی مشترک میان نیروهای دریایی مصر، انگلیس و فرانسه در دریای سرخ و دریای مدیترانه خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۹:۲۴    
رئیس قوه قضاییه، توصیه مراجع، علما و دلسوزان نظام به دستگاه قضایی برای برخورد سریع و قاطع با مفاسد اقتصادی را ذخیره و پشتوانه قوه قضاییه در رسیدگی ها توصیف کرد و گفت: رسیدگی به پرونده ها ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۸:۵۵    
خبرگزاری آسوشیتدپرس با انتشار گزارشی پرده از همکاری پنهانی میان ائتلاف ضد یمن به رهبری عربستان با تروریست های القاعده و با نظارت آمریکا برداشت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۸:۴۴    
سخنگوی وزارت خارجه گفت: اقدام آمریکا در تحریم مجدد ایران عبث و تجربه شده است از همین رو نمی تواند در ساختار اقتصادی ما تاثیر چندانی داشته باشد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۸:۰۵    
نماینده دائم سوریه در سازمان ملل گفت: مبارزه با تروریسم به بهانه ای برای آمریکا و تل آویو به منظور بهم زدن اوضاع منطقه تبدیل شده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۷:۵۵    
گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از کاهش 2میلیون تومانی قیمت دنا پلاس و سمند ال ایکس دارد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۷:۵۵    
محافظان رئیس جمهور ترکیه هنگام حضور وی در مراسم افتتاح مسجد چملیکه در استانبول با حمل سلاح موشک انداز خبرساز شدند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۷:۵۵    
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: جمهوری اسلامی ایران ضامن امنیت منطقه خلیج فارس و تنگه هرمز است و بنا نیست جز ما کسی در خصوص امنیت این منطقه صحبت کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۷:۳۵    
فرمانده کل سپاه با اشاره به 11 شهید امنیت پایدار که اخیراً در منطقه مریوان به دست تروریست ها به شهادت رسیدند، گفت: ضربه ای که در پاسخ به این حرکت تروریستی می زنیم هم وزن این 11 شهید خواهد بود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۷:۱۴    
سخنگوی دستگاه قضا گفت:ریاست قوه قضاییه از تقاضا ها و مطالباتی که از ناحیه اقشار مختلف مردم و مراجع عظام ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۶:۵۹    
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران با ابراز تاسف از وقوع زلزله در اندونزی، با دولت و مردم این کشور و خانواده بازماندگان این حادثه ابراز همدردی کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۶:۵۹    
کنفدراسیون فوتبال آسیا 5 تغییر اساسی را در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در آینده درنظر گرفته است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۶:۵۹    
سفرای ایران و اتحادیه اروپا در مسکو درباره برجام و آخرین وضعیت سوریه به رایزنی پرداختند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۶:۵۹    
کارخانه های تولید و مونتاژ مهمات کالیبر متوسط در صنایع دفاعی اصفهان، روز دوشنبه با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بهره برداری شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۶:۲۴    
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد که تصمیمات آتش بس، جنگ و صلح تصمیماتی ملی است که فقط پس از توافق همگانی قابل اجراء می باشد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۵:۲۴    
کمیساریای عالی انتخابات عراق از پایان بازشماری دستی آراء انتخابات پارلمانی خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۵:۲۴    
اقدام عربستان سعودی در اخراج سفیر کانادا از ریاض و فراخوانی سفیر خود از اتاوا و تعلیق روابط بازرگانی و سرمایه گذاری میان دو کشور بازتاب خبری گسترده ای داشته است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۵:۲۴    
سردار شعبانی یکی از فرماندهان ارشد سپاه با بیان اینکه 13 نفر از دستگیرشدگان ناآرامی های اخیر بازار با سرویس اطلاعات امارات درارتباط بودند ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۵:۰۸    
رژیم آل خلیفه در بحرین به دنبال قطع روابط دیپلماتیک و تجاری عربستان با کانادا، ضمن اعلام همبستگی با ریاض، اخراج سفیر کانادا از خاک عربستان را تایید کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۴:۰۸    
پس از انفجار نیمه شب گذشته یک انبار مهمات در منطقه کردستان، یک انبار مهمات دیگر در استان کربلا منفجر شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۴:۰۸    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و وزیران خارجه سه کشور اروپایی عضو برجام با صدور بیانیه ای با ابراز تأسف از بازگشت تحریم های آمریکا ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۳:۵۳    
دو منبع آگاه در اوپک گفتند، تولید نفت عربستان در ماه جولای با حدود 200 هزار بشکه کاهش نسبت به ماه قبل از آن به حدود 10.290 میلیون بشکه رسیده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۳:۵۳    
اندونزی که نگران هدف قرار گرفتن جنگ تجاری آمریکا پس از چین در آسیاست ، خواستار حفظ تعرفه های موجود بر روی کالاهای وارداتی این کشور به آمریکا شده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۳:۳۳    
در پی خروج آمریکا از توافق هسته ای با ایران (برجام)، این کشور در تشویق چین برای قطع واردات نفت از ایران ناتوان بوده است ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۳:۳۳    
محمد جواد ظریف با بیان این که ایران در دنیا منزوی نیست بلکه نتانیاهو، ترامپ و بن سلمان منزوی هستند، گفت ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۳:۳۳    
نزدیک به 20 تن از شخصیت های اطلاعاتی در آمریکا به دونالد ترامپ درباره توسل به اطلاعاتی رژیم صهیونیستی درباره ایران هشدار دادند و این اسناد را جعلی خواندند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۳:۳۳    
یکی از مسئولان جنبش "حراک جنوبی" یمن پرده از اقداماتی که عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی این کشور در شهر عدن و دیگر شهرهای جنوبی می کند، برداشت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۳:۲۵    
معاون سیاسی دفتر روحانی به سؤالات متعددی از موضوع مذاکره با آمریکا و و آینده رابطه ایران با عربستان و... پاسخ می دهد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۳:۰۶    
وزیر خارجه قطر، طرف های یمنی را به گفت وگوی ملی و اولویت قرار دادن راه حل سیاسی برای پایان دادن به بحران در این کشور دعوت کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۲:۵۳    
در مراسم سالگرد بمباران اتمی شهر هیروشیمای ژاپن، شهردار این شهر هشدار داد نباید تاریخ را فراموش کرد تا جلوی تکرار اشتباهات وحشتناک گرفته شود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۲:۴۶    
سخنگوی وزارت خارجه کانادا گفت که اتاوا از تصمیم عربستان سعودی به اخراج سفیر کانادا ابراز نگرانی شدید کرد و گفت دولت به دنبال دریافت اطلاعات بیشتر درباره این تصمیم است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۲:۴۶    
یک روزنامه فرامنطقه ای عربی دو عملیات سوء قصد به جان رئیس جمهور ونزوئلا و دانشمند سوری را به یکدیگر مرتبط خواند و درباره احتمال به راه افتادن موج تازه ای از ترورها به دست عوامل آمریکا و موساد هشدار ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۲:۱۸    
فشار آمریکا بر هند برای کاهش تدریجی و در نهایت قطع واردات نفت ایران ، دولتمردان این کشور را بر آن داشته است تا طرحی متناسب با منافع ملی شان اتخاذ کنند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۲:۱۷    
فرمانده نیروی زمینی سپاه درخصوص اقدام تروریستی اخیر در مریوان و شهادت 11 تن از بسیجیان و نیروهای سپاه، گفت: انتقام ما کوبنده است ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۱:۱۹    
بین سال های 2003 تا 2015 تیمی از حقوقدانان، اقتصادانان و دیپلمات های آمریکایی شدیدترین تحریم های تاریخ علیه ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران را طراحی کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۱:۰۷    
رسانه های رژیم صهیونیستی ادعا می کنند در حالی که محمود عباس ضمن مخالفت با آتش بس در غزه، تصمیم دارد تشکیلات خودگردان فلسطین را منحل کند، حماس اما به دنبال بهبود زندگی مردم غزه با پذیرفتن طرح مصر است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۱:۰۴    
مردم با باز کردن حساب های ارزی در بانک ها و یا با درنظر گرفتن روند تعدیل نرخ ارز، با فروش ارزهای غیر لازم خود در صرافی ها، می توانند به ثبات بازار ارز کمک موثری کنند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۱:۰۴    
سفیر نروژ در ایران با بیان اینکه هیچ مانعی برای انتقال فناوری انرژی به ایران وجود ندارد، گفت: شرکت های نروژی فعال در آمریکا از ترس تحریم های این کشور قادر به صادرات فناوری های خود به ایران نخواهند ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۰:۴۴    
در حملۀ توپخانه ای ارتش و کمیته های مردمی یمن به مواضع نظامیان سعودی در نزدیکی گذرگاه مرزی الخضراء و صحرای البقع در استان نجران عربستان شماری از مزدوران زخمی شدند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۰:۴۴    
رئیس جمهور آمریکا طی هفته های اخیر دستکم دوازده بار در سخنرانی ها یا در توییت های خود علنا یا تلویحا خواستار مذاکره با ایران شده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۰:۲۴    
صادق خرازی در گفت و گویی خاطره جالبی از نحوه نجات سردار قاسم سلیمانی توسط یک پرستار را تعریف کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۰:۱۷    
یکی از نمایندگان درحالی از طرح سربازی دختران در کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس صحبت می کند که رئیس اداره سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح چنین موضوعی را بیشتر شبیه یک شوخی می داند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۰:۰۴    
شش نفر در ونزوئلا به اتهام دست داشتن در ترور نافرجام رئیس جمهوری این کشور بازداشت شدند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۹:۵۷    
با استمرار جنگ تجاری چین و آمریکا و تهدیدهای فزاینده واشنگتن علیه پکن، چین در نهایت جایگاه نخست بورس دنیا را از دست داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۹:۴۷    
حقایق زیادی درباره تجاوزگری سعودی و امارات علیه یمن با استفاده از هزاران مزدور و شرکت های بدنام امنیتی به ویژه شرکت آمریکایی "بلک واتر" از سال 2015 میلادی روز به روز برملا می شود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۹:۲۹    
روزنامه اماراتی از توافق مامه تیام با عجمان سخن به میان آورد و تاکید کرد که این بازیکن در آستانه پیوستن به این تیم است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۹:۲۷    
رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند ترور دانشمند موشکی سوریه حامل این پیام به دمشق است که دیگر دانشمندان و پژوهشگران سوریه نیز در معرض خطر قرار دارند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۸:۴۹    
براساس گزارش های یک از ایستگاه های آب و هوایی بین المللی، چهار استان عراق روز یکشنبه جزو گرمترین نقاط جهان شدند و بصره در جنوب عراق با 48 درجه در رتبه دوم جهان قرار گرفت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۸:۴۹    
رئیس شورای عالی انقلاب یمن به دنبال اخراج شدن سفیر کانادا از عربستان سعودی، از اتاوا خواست سفارت خود در صنعا را افتتاح کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۸:۲۹    
انتخاب رشته آزمون سراسری سال 97 از امروز دوشنبه 15 مرداد آغاز می شود و داوطلبان تا روز چهارشنبه 24 مرداد می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به انتخاب رشته اینترنتی اقدام کنند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۸:۲۹    
چین در راستای برنامه های بلندپروازانه خود در حوزه هوا فضا از جامعه جهانی خواست به برنامه فضایی این کشور برای ساخت و پرتاب ایستگاه فضایی بین المللی ملحق شوند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۸:۰۹    
ستون نویس روزنامه فرامنطقه ای "رای الیوم" در واکنش به پیروزی های ارتش سوریه و شکست برنامه های آمریکا در منطقه نوشت: پیروزی ارتش دمشق رعشه بر اندام تل آویو انداخته است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۷:۴۷    
یک تحلیلگر کرد عراقی در تحلیل تنشها بین ایران و آمریکا تاکید کرد آمریکا بیشتر از آنچه در پی جنگ با ایران باشد دنبال توافقات دو جانبه اقتصادی با این کشور است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۷:۴۷    
کاخ سفید امروز (دوشنبه) جزئیات مربوط به ازسرگیری بخشی از تحریم ها علیه ایران را، اعلام می کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۷:۳۴    
صفحه نخست روزنامه های امروز دوشنبه پانزدهم مردادماه کشور را می توانید در این خبر مشاهده کنید.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۷:۱۴    
ترامپ امیدوار بود امروز ششم آگوست اولین میوه ها را از درخت تحریم و تهدید ایران برچیند اما حالا به نظر مجبور است در افق خیال و آرزوی آن به انتظار بنشیند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۷:۱۴    
آسوشیتدپرس نوشت، دولت ترامپ در حالی برای وضع مجدد تحریم ها علیه ایران آماده می شود که متحدان اروپایی آمریکا از بی ثباتی های منطقه ای بیشتر نگران هستند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۶:۵۴    
وزیر خارجه آمریکا در سخنانی بامداد دوشنبه گفت تحریم ها علیه ایران تا زمانی که این کشور تغییر رویه بدهد پا برجا خواهد بود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۶:۳۴    
شبکه خبری الجزیره بامداد دوشنبه گزارش داد عربستان سعودی سفیر کانادا را عنصر نامطلوب اعلام کرده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۶:۱۴    
آویگدور لیبرمن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی یکشنبه شب با انتشار یک پیام ویدئویی در صفحه توئیتر خود ، از ساخت دیوار حایل دریایی در اطراف نوار غزه پرده برداشت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۲:۱۵    
مشاور ارشد رئیس جمهوری آمریکا اظهار داشت، دولت ترامپ چشمان خود را به روی اقدامات هسته ای کره شمالی نبسته است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۱:۰۵    
احمد جهاد العایدی جوان 17ساله فلسطینی که دو روز گذشته در شرق اردوگاه البریج' در مرکز نوار غزه و در جریان شرکت در نوزدهمین راهپیمایی بزرگ بازگشت زخمی شده بود، به شهادت رسیده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۱:۰۰    
موسسه مطالعات زمین شناسی آمریکا، یکشنبه از وقوع زمین لرزه ای به بزرگی 7 ریشتر در جزیره لومبوک اندونزی خبر داد. این زمین لرزه که در عمق 10 کیلومتری زمین رخ داد هشدار سونامی در پی داشت.