دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۱۸:۲۴May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 23 مرداد 1397 - fa.alalam.ir

العالم 29 اسفند 1393 العالم 29 اسفند 1394 العالم 30 اسفند 1395 العالم 29 اسفند 1396 العالم 31 فروردین 1397 العالم 31 اردیبهشت 1397 العالم 31 خرداد 1397 العالم 31 تیر 1397 العالم 31 شهریور 1397 العالم 30 مهر 1397 العالم 30 آبان 1397 العالم 24 آذر 1397 العالم 1 مرداد 1397 العالم 2 مرداد 1397 العالم 3 مرداد 1397 العالم 4 مرداد 1397 العالم 5 مرداد 1397 العالم 6 مرداد 1397 العالم 7 مرداد 1397 العالم 8 مرداد 1397 العالم 9 مرداد 1397 العالم 10 مرداد 1397 العالم 11 مرداد 1397 العالم 12 مرداد 1397 العالم 13 مرداد 1397 العالم 14 مرداد 1397 العالم 15 مرداد 1397 العالم 16 مرداد 1397 العالم 17 مرداد 1397 العالم 18 مرداد 1397 العالم 19 مرداد 1397 العالم 20 مرداد 1397 العالم 21 مرداد 1397 العالم 22 مرداد 1397 العالم 23 مرداد 1397 العالم 24 مرداد 1397 العالم 25 مرداد 1397 العالم 26 مرداد 1397 العالم 27 مرداد 1397 العالم 28 مرداد 1397 العالم 29 مرداد 1397 العالم 30 مرداد 1397 العالم 31 مرداد 1397 
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۱:۰۵    
وزارت خارجه عراق خبر اظهار نظر منتسب به سفیر خود در تهران مبنی بر هشدار امنیتی به زائران عراقی در سفر به ایران را تکذیب کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۲۳:۱۳    
وزارت دفاع یمن اعلام کرد نیروهای یمنی حملات متجاوزان سعودی در الدریهمی در الحدیده را ناکام گذاشتند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۲۳:۰۳    
سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان تادقایقی دیگر به مناسبت دوازدهمین سالگرد پیروزی حزب الله بر دشمن صهیونیستی سخنرانی خواهد کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۲۲:۳۴    
نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد، طرح اتهام سعودی ها علیه کشورمان را سرپوش گذاشتن بر جنایات جنگی خود در یمن دانست و گفت: موضع جمهوری اسلامی همواره حمایت از گفت و گوی یمنی-یمنی بوده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۲۲:۱۴    
سرپرست هیئت آمریکایی در مذاکرات هسته ای با ایران و گروه 1+5 گفته تصور می کرده که ایرانی ها توافق هسته ای برجام را نقض خواهند کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۲۲:۱۴    
با انتشار نوار ویدئوی جدید از "بثینه"، دختر شش ساله یمنی که لقب چشم انسانیت به او داده اند، وی بار دیگر توجه رسانه ها و افکار عمومی را به خود جلب کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۲۱:۵۴    
خبر: کشته شدن "سلیمان الدویش" منتقد سیاستهای سعودی درزیر شکنجه در زندانهای سعودی تحلیل: درصورتی که کشته شدن سلیمان دویش تحت شکنجه به تایید و اعلام رسمی سعودی برسد ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۲۱:۳۴    
دبیرکل اتحادیه عرب در دیدار با رئیس جمهور مستعفی یمن، به تکرار اظهارات ضد ایرانی پرداخته و ایران را تهدیدی برای نظام امنیت جهان عرب برشمرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۲۱:۳۳    
پلیس عراق سه شنبه شب گزارش داد: در انفجاری که یک بازار در منطقه صدر بغداد را لرزاند، 2 تن کشته و شش نفر دیگر زخمی شدند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۲۱:۱۴    
رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه و حیدر العبادی نخست وزیر عراق پس از دیدار در آنکارا بر مبارزه مشترک با گروه های تروریستی داعش و پ.ک.ک تاکید کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۲۱:۱۳    
خبر: درحالی که رسانه های سعودی از دیشب از تسلط برشهر الدریهمی درجنوب الحدیده خبر می دهند حمله هوایی امروز به این شهر سیزده شهید و تعداد زیادی مجروح برجای گذاشت تحلیل: ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۲۱:۱۳    
معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: یک بمب صوتی شامگاه سه شنبه در منطقه آسپیچ سراوان در جنوب شرق این استان منفجر شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۲۱:۱۳    
رئیس جمهوری مصر در محل اقامت تابستانی پادشاه سعودی واقع در شمال عربستان سعودی، با وی دیدار و گفت وگو کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۲۰:۵۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه تصریح کرد: هیچ حق و حقوقی از جمهوری اسلامی ایران در کنوانسیون رژیم حقوقی دریای خزر سلب نشده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۲۰:۵۳    
منابع خبری از وقوع انفجار در مسیر کاروان استاندار تعز در عدن خبر داده اند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۲۰:۵۳    
برخی از مطرح ترین شرکت های نفتی جهان از افزایش شدید بهای نفت تا دو سال آینده و به واسطه خلاء نفت خام ایران و ونزوئلا در بازارهای نفتی بین المللی خبر دادند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۲۰:۳۵    
جمعیت ملی الوفاق بحرین اعلام کرد که این کشور، بدترین مرحله از تاریخ خود را پشت سر می گذارد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۲۰:۲۵    
وزارت بهداشت یمن امروز سه شنبه در بیانیه ای اعلام کرد که 13 نفر از غیرنظامیان یمنی در حمله ائتلاف سعودی به شهرستان الدریهمی استان الحدیده واقع در غرب یمن شهید شدند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۲۰:۰۵    
خبر: نمایندگانی از مجلس کردهای سوریه (قسد) درسفر به دمشق برای بار دوم با مقامات سوری مذاکره کردند. تحلیل: ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۹:۵۰    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با هشدار به محتکران کالا در سراسر کشور گفت: بسیج در آینده نزدیک اسامی مفسدان اقتصادی را به مردم اعلام خواهد کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۹:۵۰    
معاون هماهنگ کننده ارتش با حضور در پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه، از بخش های مختلف این یکان بازدید کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۹:۵۰    
معین منطقه هشت اقتصاد مقاومتی استان کرمان بخش گلباف با تأکید بر اینکه بانک، صرفاً ابزار و نه محور در کارآفرینی باید باشد ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۹:۳۰    
مولود چاووش اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه با تقبیح اقدامات خارج از قاعده مقامات واشنگتن در فشار و تحریم علیه سایر کشورها، خواستار پایان داده به زورگویی آمریکا شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۹:۱۰    
گزارش امروز قیمت خودرو در حالی حکایت از افزایش 2میلیون تومانی قیمت خودروهای داخلی دارد که مشتری در بازار وجود ندارد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۹:۰۳    
رئیس پلیس پایتخت از احضار 850 نفر در ارتباط با پرونده های بزرگ اقتصادی اخیر تشکیل شده در پلیس آگاهی خبر داد؛ پرونده تخلفات در حوزه ارز و سکه نیز جزو این پروند ه ها اعلام شده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۸:۵۵    
وزیر امور خارجه روسیه که به ترکیه سفر کرده است، گفت: روسیه، ایران و ترکیه با همکاری یکدیگر توانستند بر تروریسم در سوریه پیروز شوند و تحول اساسی در این کشور بحران زده ایجاد کنند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۸:۵۵    
کمیته بین المللی صلیب سرخ آمار نهایی شهدای اتوبوس حامل دانش آموزان در استان صعده در شمال یمن را 40 نفر اعلام کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۸:۳۶    
در پی فرو ریختن بخشی از یک پل بر فراز بزرگراهی در ایتالیا و جان باختن شماری، نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شده اند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۸:۳۶    
روزنامه ای لبنانی با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور مستعفی یمن به قاهره و دیدار با همتای مصری اش، نوشت که دولت مصر به دولت مستعفی قول داده نیروهای خود را در تنگه باب المندب یمن افزایش دهد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۸:۱۳    
در پی فرو ریختن بخشی از یک پل بر فراز بزرگراهی در ایتالیا و جان باختن شماری، نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شده اند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۷:۵۷    
' فراس طلاس ' فرزند وزیر دفاع سابق سوریه و از مخالفان نظام این کشور با هشدار به تروریست های مستقر در ادلب برای هرگونه اقدام احمقانه ، خواستار تسلیم این استان به دولت شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۷:۵۷    
یک منبع سیاسی آگاه در عراق از تشکیل ائتلافی موسوم به ائتلاف محور ملی با حضور شش تن از شخصیت های سیاسی این کشور خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۷:۳۷    
فعالان حقوق بشر عربستانی گزارش داده اند که سلیمان الدویش مبلغ سعودی که به دلیل انتقاد از محمد بن سلمان به زندان افتاده بود در زندان کشته شده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۷:۱۹    
وزارت دفاع افغانستان اعلام کرد که شهر غزنی که از چهار روز پیش به این سو در پی حمله گروه طالبان شاهد درگیری های سنگینی بود ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۶:۵۹    
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور: شرکت های دانش بنیان سال گذشته توانسته اند بیش از 60 هزار میلیارد تومان فروش داشته باشند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۶:۵۹    
رئیس جمهور آمریکا زنی که به تازگی اقدام به افشاگری علیه مسائل کاخ سفید کرده را با القابی مانند سگ ، پست و دیوانه توصیف کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۶:۵۳    
برخی منابع فلسطینی می گویند که شاه اردن در دیدارهای اخیر با مقامات آمریکایی تأکید کرده که اجرای هر گونه طرح و معامله ای درباره فلسطین بدون موافقت فلسطینیان غیرممکن است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۶:۵۳    
سخنگوی کاخ کرملین تأکید کرد که لایحه جدید تحریم های ضدروسی آمریکا، خبر خوبی برای روابط دوجانبه میان مسکو و واشنگتن نخواهد بود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۵:۳۹    
وزیر امور خارجه ایران در پیام هایی جداگانه به همتای لبنانی و دبیرکل حزب الله، دوازدهمین سالروز پیروزی مقاومت در جنگ 33 روزه را تبریک گفت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۵:۳۹    
پس از تهدیدات ترامپ درخصوص به صفر رساندن و قطع کامل صادرات نفت ایران و شنیده شدن زمزمه هایی درخصوص احتمال بسته شدن تنگه هرمز ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۵:۱۹    
وزیر امور خارجه موقت پاکستان گفت: رفتار آمریکا دیگر با ما صادقانه نیست و سعی دارد با پهن کردن دام اطراف پاکستان این کشور را دچار مشکل کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۵:۱۹    
سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که تدابیر خوبی با همکاری عراق برای حفاظت از مرزهای مشترک اندیشیده شده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۵:۱۹    
دو هفته پس از نخستین سفر یک هیات رسمی از طرف شورای دموکراتیک سوریه به دمشق، این هیات برای دومین بار به دمشق سفر و با مسئولان سوری دیدار کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۵:۱۹    
منابع رسانه ای از انفجار یک بمب در شهرک صدر بغداد و کشته و زخمی شدن شماری از شهروندان عراقی خبر دادند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۵:۱۹    
ساکنان شهر موصل با تظاهرات مقابل ساختمان استانداری نینوی ، خواستار لغو دستور خروج نیروهای الحشد الشعبی از شهرشان شدند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۵:۱۳    
وزیر مشاور در امور خارجه امارات چند روز پس از افشای همکاری عربستان و امارات با القاعده در یمن، درباره خطر القاعده برای کل دنیا هشدار داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۴:۵۳    
در پی تحریم های آمریکا علیه ایران شرکت انگلیسی کورکس فعالیت هایش در ایران را متوقف کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۴:۱۹    
در چهل سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد آمریکائی ها در فرصت های مختلف به دنبال مذاکره با جمهوری اسلامی ایران بودند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۴:۱۹    
شورای عالی هماهنگی اقتصادی، سیاستهای کلان اطلاع رسانی برای مقابله با جنگ روانی و مسائل اقتصادی را تصویب کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۳:۵۹    
رئیس جمهور ترکیه با تاکید بر لزوم افزایش تولیدات داخلی، از اعمال تحریم بر تمام محصولات الکترونیکی ساخت آمریکا خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۳:۳۹    
مسالۀ پوشش مسلمانان یا حداقل گروهی از آنها به مسالۀ داغ حزب حاکم محافظه کار تبدیل شده است زیرا برخی از اعضای این حزب متهم به اسلام ستیزی شده اند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۳:۲۰    
دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران با اشاره به جنگ اقتصادی که با میدان داری آمریکا در حال انجام است، گفت: بخش خصوصی می تواند خط شکن اصلی نبرد اقتصادی باشد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۳:۱۳    
یکی از رهبران ائتلاف الفتح عراق از تحرکات سرکنسول جدید آمریکا در منطقه کردستان به منظور دخالت در تشکیل دولت جدید در کشور خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۲:۵۳    
وزیر خارجه کره جنوبی همتای آمریکایی خود را در جریان مذاکرات جدید دو کره قرار داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۲:۴۶    
معاون وزیر خارجه سوریه و رئیس هیئت هماهنگی بازگشت آوارگان سوری در خارج از این کشور از شهروندان این کشور که در خارج حضور دارند خواستار بازگشت به کشور خود شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۲:۴۳    
بعد از آنکه یک خودرو با حفاظ اطراف ساختمان پارلمان انگلیس برخورد کرد، پلیس مسلح در محل حاضر شد و راننده این خودرو را دستگیر کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۲:۲۶    
دولت ترامپ 30 روز مهلت دارد تا گزارش مربوط به اهداف تجاوز ائتلاف سعودی به یمن را به کنگره ارائه دهد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۲:۲۶    
طبق بیانیه وزارت خارجه آمریکا، وزیر خارجه این کشور در تماسی تلفنی با ولی عهد عربستان سعودی درباره موضوعاتی از قبیل سوریه، عراق، یمن و افغانستان رایزنی کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۲:۲۳    
مهاجم جوان تیم فوتبال امید با تذکر جدی مسئولان تیم امید مواجه شده و بعد از دیدار تیم ملی مقابل عربستان موهای خود را کوتاه خواهد کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۲:۱۰    
هیات نظامی عرای ساعتی قبل با فرمانده مرزبانی ناجا دیدار و گفت وگو کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۱:۴۳    
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.2 درصد افزایش به 1195 دلار و 77 سنت رسید.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۱:۳۰    
در جلسه هماهنگی دیدار تیم های ایران و عربستان در بازی های آسیایی مدیر تیم امید ایران به مسافت و زمان برگزاری تمرینات این تیم اعتراض کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۱:۳۰    
رئیس جمهوری آمریکا به دنبال وادار کردن کارکنان کاخ سفید به امضای سندی است که براساس آن بدون اجازه قبلی ترامپ، کسی حق ندارد کتابی را از ماجراهای درونی این نهاد منتشر کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۱:۱۰    
منابع محلی حاضر در ادلب سوریه اعلام کردند که عناصر جبهه النصره روند انتقال همتایان تروریست خود در گروه داعش به استان ادلب را تسهیل کرده اند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۱:۱۰    
در حالی که به دلیل نگرانی از سرایت بحران ارزی ترکیه به سایر کشورها، اشتهای سرمایه گذاران برای ریسک پذیری کاهش یافته است، ارزش سهام بانک های امریکایی برای سومین جلسه متوالی با کاهش مواجه شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۰:۵۳    
رئیس جمهور آمریکا روز دوشنبه لایحه توقف تحویل جنگنده های اف 35 به ترکیه را امضا کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۰:۳۰    
پیوستن مدافع تیم ملی فوتبال ایران به آبی وعنابی های ترکیه منتفی شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۹:۵۰    
ارتش سوریه در ادامه عملیات خود در صحرای سویداء توانست مناطق مرقب قبیان، حویة غصین، الکسیرة و ارتفاعات ابو غانم را آزاد کند و شماری از عناصر داعش را از پای درآورد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۹:۳۰    
یک روزنامه نگار و ستون نویس یهودی آمریکایی از بازداشت و بازجویی خود توسط مقام های امنیتی رژیم صهیونیستی خبر داده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۹:۱۰    
خبرگزاری فارس اسامی ده نفر از خریداران عمده سکه که حدود 170 هزار قطعه سکه پیش خرید کرده اند را منتشر کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۸:۵۴    
ملبورن استرالیا بالاخره عنوان بهترین شهر جهان را پس از 7 سال از دست داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۸:۴۴    
نیروی دفاعی روسیه پنج پهپاد تروریست ها را که در حال نزدیک شدن به پایگاه حمیمیم در سوریه بودند، منهدم کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۸:۲۴    
دبیر کل سازمان ملل امضای کنوانسیون رژیم حقوقی خزر را گامی مهم برای کاهش تنشهای منطقه ای و صلح و ثبات بین المللی خواند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۷:۵۴    
صفحه نخست روزنامه های امروز سه شنبه بیست و سوم مردادماه کشور را می توانید در این خبر مشاهده کنید.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۶:۵۹    
برخلاف ادعای آمریکا درباره شکست داعش، یک گروه از متخصصان سازمان ملل در گزارشی اعلام کردند گروه تروریستی داعش هنوز حدود 30 هزار نیرو در عراق و سوریه دارد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۶:۵۹    
وزیر خارجه آمریکا در پیامی به مناسبت روز استقلال پاکستان گفت به یافتن راهی برای همکاری با مردم و دولت پاکستان برای دستیابی به اهداف مشترک امنیت، ثبات و رفاه در جنوب آسیا ادامه می دهیم.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۶:۴۴    
رئیس جمهوری آمریکا لایحه بودجه دفاعی سال 2019 این کشور را امضا و آن را به قانون تبدیل کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۴:۳۰    
کاخ سفید از دیدار مشاور امنیت ملی ترامپ با سفیر ترکیه در واشنگتن درباره روابط دوجانبه و همچنین موضوع کشیش آمریکایی خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۲:۲۷    
رئیس جمهور دولت مستعفی یمن و رئیس جمهور مصر امروز ضمن دیدار با یکدیگر در قاهره، درباره تنگه باب المندب با یکدیگر بحث و تبادل نظر کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۱:۱۲    
وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که وزیر خارجه این کشور با ولی عهد سعودی درباره شمال غربی سوریه، عراق، افغانستان و یمن بحث و تبادل نظر کرده است.