سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۰۷:۱۲May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای فانوس 7 شهریور 1397 - fanousnews.ir

فانوس 1 فروردین 1395 فانوس 10 دی 1396 فانوس 31 مرداد 1397 فانوس 1 مهر 1397 فانوس 30 آبان 1397 فانوس 1 آذر 1397 فانوس 30 دی 1397 فانوس 1 بهمن 1397 فانوس 1 اسفند 1397 فانوس 1 شهریور 1397 فانوس 2 شهریور 1397 فانوس 3 شهریور 1397 فانوس 4 شهریور 1397 فانوس 5 شهریور 1397 فانوس 6 شهریور 1397 فانوس 7 شهریور 1397 فانوس 8 شهریور 1397 فانوس 9 شهریور 1397 فانوس 10 شهریور 1397 فانوس 11 شهریور 1397 فانوس 12 شهریور 1397 فانوس 13 شهریور 1397 فانوس 14 شهریور 1397 فانوس 15 شهریور 1397 فانوس 16 شهریور 1397 فانوس 17 شهریور 1397 فانوس 18 شهریور 1397 فانوس 19 شهریور 1397 فانوس 20 شهریور 1397 فانوس 21 شهریور 1397 فانوس 22 شهریور 1397 فانوس 23 شهریور 1397 فانوس 24 شهریور 1397 فانوس 25 شهریور 1397 فانوس 26 شهریور 1397 فانوس 27 شهریور 1397 فانوس 28 شهریور 1397 فانوس 29 شهریور 1397 فانوس 30 شهریور 1397 فانوس 31 شهریور 1397 
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۳:۰۱    
خودباوری یا اعتماد به نفس یکی از شرایط روحی است که شخص در آن بخاطر تجربه های قبلی، به توانایی ها و استعدادهای خود در موفقیت انجام کارها بطور موفقیت آمیز اعتماد و باور دارد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۰:۵۲    
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص رقابت های لیگ برتر فوتسال و فوتبال ساحلی اعلام کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۰:۰۱    
سهمیه راه یافتگان به مرحله نهایی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم افزایش یافت.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۰۸:۱۶    
در یک دوره 28 روزه قاعدگی، تخمک گذاری معمولا حدود 14 روز قبل از شروع دوره قاعدگی بعدی رخ می دهد. اما در بیشتر زنان، تخمک گذاری چهار روز قبل یا بعد از اواسط چرخه قاعدگی اتفاق می افتد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۱:۵۱    
برنامه گفتگو محور اقیانوس آرام ویژه مخاطب نوجوان از مهرماه روی آنتن شبکه دو سیما می رود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۶:۰۵    
در ادامه بالا رفتن دمای زمین و تغییرات آب و هوایی بشر به دنبال راههایی برای کنترل آب و هوا بوده است تا بتواند در مناطقی که خشکسالی شدیدتر است بارش بیشتری ایجاد کند و از آلودگی هوا بکاهد ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۳:۵۷    
وزیر امور خارجه ایران در سفری یک روزه به دمشق با مقامات این کشور از جمله بشار اسد رئیس جمهور سوریه دیدار و گفتگو کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۴:۱۲    
موزیک ویدئوی دیدنی تنگه ابوقریب با صدای امیرعباس گلاب منتشر شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۳:۱۰    
نخستین کنسرت خیابانی رایگان توسط ارکستر سازهای ملی ایران به خوانندگی محمد معتمدی و رهبری علی اکبر قربانی با حضور واعظی رییس دفتر رییس جمهور شامگاه جمعه در بوستان آب و آتش تهران برگزار شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۰۶:۵۱    
دخترم دل درد داشت و با پاهای خودش وارد بیمارستان شد، اما چند ساعت بعد گفتند متأسفیم؛ دخترتان فوت شده است ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۹ - ۱۲:۵۵    
رئیس پلیس راه البرز اعلام کرد که با توجه به حجم بالای سفرها و بازگشت مسافران ، تردد وسایل نقلیه از کرج به سمت مرزن آباد دقایقی پیش ممنوع شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۲۰:۵۱    
بهاره رهنما با بیان اینکه در طول 25 سال فعالیتش در تلویزیون، مدام برای خندیدن تذکر می گرفت تا دندان هایش معلوم نباشد. تاکید کرد که فقط می تواند واقعی بخندد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۱۹:۱۷    
دوازدهمین نشست کمیسیون های فنی و یکصد و شانزدهمین جلسه هیات رئیسه اتحادیه بین المللی تامین اجتماعی با حضور هیات نمایندگان سازمان تامین اجتماعی برگزار شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۱۶:۴۶    
مدیرکل امور بانوان، کودکان و خانواده استانداری تهران گفت: افراد غیرایرانی برای ثبت ازدواج خود به صورت قانونی، باید از استانداری مجوزهای لازم را اخذ کنند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۱۶:۱۵    
با استفاده از ترفندهای روانشناسی موجود شما می توانید خودتان را گول بزنید و احساسی را در خود نهادینه کنید که درد کمتری در زندگی داشته باشید. همه ما در مورد اثر دارونما چیزهایی شنیده ایم ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۱۶:۱۲    
رئیس مرکز تحقیقات ایدز ایران هشدار می دهد که نزدیک نیمی از مبتلایان به ایدز هنوز شناسایی نشده اند چون نمی دانند برای آزمایش باید به کجا مراجعه کنند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۱۵:۵۱    
رئیس اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه قدرت خرید مسکن در جامعه پایین آمده و مردم توان خرید ندارند،افزایش قیمت مسکن را ناشی از کمبود ساخت و ساز و خلاء قانونی مالیات بر خانه های خالی دانست.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۱۴:۰۶    
دستیار وزیر ارتباطات با بیان اینکه فراخوان تمبر اربعین اعلام شد، گفت: برای فرهنگسازی در حوزه اربعین 25 فعالیت محتوایی در فضای مجازی آماده شده است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۱۳:۱۷    
متخصص کودکان افتادن دندان کودکان زیر دو سال را دور از انتظار عنوان کرد و گفت: عواملی مانند ضربه خوردن دندان، اختلالات استخوانی ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۱۱:۴۷    
رئیس مجلس در پیام های جداگانه ای به جمعی از شخصیت های سیاسی و مذهبی جهان، فرا رسیدن عید غدیر خم را تبریک گفت.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۰۹:۰۰    
روانشناسان تاکید دارند که سطح بالای پریشانیِ روانی، خطر حمله قلبی و سکته مغزی را افزایش می دهد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۰۸:۲۱    
یک افسر سابق محکوم به قتل شد. این افسر روز سه شنبه به یک نوجوان سیاه پوست که از یک مهمانی باز می گشته است و غیر مسلح نیز بوده، تیراندازی کرده و او را به قتل می رساند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۰۰:۵۶    
عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر یزد اعلام کرد: تکمیل طرح مقبره مهدی آذر یزدی پدر داستان نویسی ایران به سال بعد موکول شده است و اوائل سال آینده رونمایی می شود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۰۰:۲۶    
ائتلاف بین المللی تحت امر آمریکا با اعلام اینکه در حال حاضر برای ایجاد منطقه پرواز ممنوع بر فراز آسمان سوریه تلاش نمی کند، این مساله را در آینده بعید ندانست.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۰۰:۲۰    
وزیر خارجه سودان اعلام کرد که رهبر شورشیان در سودان جنوبی امضای جدیدترین پیش نویس توافق صلح با دولت جوبا را نپذیرفت.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۰۰:۱۷    
هیات پارلمانی کشورمان به منظور توسعه همکاری های پارلمانی بین ایران و ارمنستان به ایروان سفر کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۰۰:۱۱    
یکی از کارکنان گارد امنیتی دختر 7 ساله ای را که برای تماشای تلویزیون به خانه اش می رفت، مورد تجاوز قرار داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۰۰:۱۱    
رئیس جمهوری فرانسه گفت، کشورش دشمن ملی گرایی است و هرگز از ارزش ها و اصولش کوتاه نخواهد آمد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۰۰:۰۵    
آلمان طی مراسمی بقایای اجسادی را که در زمان استعمار نامیبیا از این کشور خارج کرده بود، برای تحویل به مقامات نامیبیا تحویل داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۰۰:۰۵    
مسافری در شهر ونژو در چین توسط یک راننده تاکسی مورد تجاوز قرار گرفته و به قتل رسیده است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۰۰:۰۵    
مردی پس از شلیک به دختر و پسر 10 ساله اش با شلیک گلوله به خود، خودکشی کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۳:۵۶    
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: با پیشنهاد دولت، تأیید شورای عالی هماهنگی اقتصادی سه قوه و در نهایت موافقت رهبر معظم انقلاب ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۳:۵۶    
رئیس جریان الصدر عراق از طرفداران خود خواست در نماز جمعه این هفته در مسجد کوفه شرکت کرده و علیه فساد و ظلم تظاهرات کنند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۳:۵۰    
سرویس اطلاعاتی کره جنوبی فاش کرد که لغو سفر پامپو به پیونگ یانگ نه به خاطر دستور ترامپ بلکه به دلیل پافشاری کره شمالی بر لزوم اعلان رسمی آتش بس به عنوان پیش نیاز مذاکرات بوده است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۳:۴۷    
پس لرزه ای به قدرت 4.6 در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) در حالی که وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حال عمل جراحی چشم در شهر تازه آباد شهرستان ثلاث باباجانی بود، این شهر را لرزاند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۳:۴۱    
معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: با اتمام یکهزار و 250 طرح گردشگری در حال اجرا تا پایان دولت دوازدهم، 76 هزار تخت به ظرفیت مراکز اقامتی کشور افزوده می شود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۳:۴۱    
بیش از 90 نفر از شبه نظامیان ائتلاف سعودی در عملیات تک تیراندازان یمنی در جبهه های مختلف یمن طی پنج روز گذشته کشته و زخمی شدند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۳:۳۵    
بخش مسکن و شهرسازی که بعد از انقلاب راه پر پیچ و خمی راه طی کرد و در نهایت به وزارت راه و شهرسازی ختم شد، به عنوان یکی از پر مخاطب ترین دستگاه های اجرایی، به طور مستقیم با زندگی مردم مرتبط است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۳:۳۲    
مدیر کل پیشگیری های قضایی معاونت اجتماعی قوه قضاییه گفت: یکی از علل آمار پایین صدور احکام مجازات جایگزین زندان و بالا بودن احکام زندان، کمبود قاضی است چون صدور این نوع احکام نیازمند فرصت و تفکر است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۳:۲۶    
اعضای شورای مرکزی اتحادیه علمی دانشجویی مهندسی معدن کشور در دومین مجمع عمومی انجمن های علمی مهندسی دانشگاههای سراسر کشور انتخاب شدند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۳:۲۶    
تیم فوتبال رئال مادرید ماریانو دیاز را به خدمت گرفت.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۳:۲۰    
همزمان با درخواست رئیس تشکیلات خودگردان از آمریکا برای بازبینی در تصمیمات خود در مورد فلسطین، یک رسانه صهیونیستی مدعی شد که محمود عباس با تشکیل دولت عاری از سلاح موافق است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۳:۰۵    
وزیر خارجه ترکیه پس از دیدارش با همتای ایرانی گفت که درباره مسائل دوجانبه و منطقه از جمله تحولات سوریه با ظریف به گفت وگو پرداخته است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۳:۰۵    
دو تیم سپیدرود رشت و صنعت نفت آبادان در حالی در ششمین هفته از هجدهمین دوره رقابت های لیگ برتر به مصاف یکدیگر می روند که جادوگر فوتبال کشورمان برای نخستین بار در فصل جدید بر روی نیمکت سپیدرود می نشیند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۲:۵۶    
در این برنامه بر رژیم غذایی، ورزش و خواب به عنوان فاکتورهای کلیدی در کاهش فشار خون بالا بدون نیاز به مصرف دارو توجه شده است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۲:۴۷    
معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری گفت: با شکل گیری محیط مساعد کسب وکارهای دانش بنیان و استارتاپی اطراف دانشگاه صنعتی شریف و سایر نقاط پایتخت ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۲:۴۷    
برخی از افراد چاق یا مبتلایان به دیابت با این تصور که قند موجود در میوه های صیفی از نوع قند میوه و طبیعی است و اثر چندانی بر ازدیاد قند خون نخواهد داشت ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۲:۴۷    
افرادی که قید گوشت خوردن را می زنند تا 4.5 کیلو وزن از دست خواهند داد. به علاوه دیگر نیازی به شمردن کالری های مصرفی و طراحی یک برنامه ورزشی برای سوزاندن ان کالری ها نیست ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۲:۴۱    
به مناسبت عید غدیر خم از یک جلد نسخه خطی نفیس در موزه کتابخانه سلطنتی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران رونمایی می شود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۲:۴۱    
غده تیروئید در قاعده ی گردن واقع شده است و تقریبا تمام فرآیند های متابولیک بدن انسان به وسیله هورمون هایی که توسط این غده ساخته می شوند انجام می گیرد
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۲:۴۱    
فلفل سیاه یکی از ادویه های بسیار مفید برای سلامت بدن است و می تواند از ابتلا به اختلالات تنفسی، سرفه، سرماخوردگی، یبوست، سوء هاضمه، کم خونی، ناتوانی جنسی، دردهای عضلانی ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۲:۳۲    
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: همانقدر که این بازی برای ما سخت است برای سپاهان هم سخت خواهد بود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۲:۳۲    
شبکه رادیویی تهران به مناسبت عید سعید غدیر خم با دعوت از زوج های بی بضاعت مراسم عقدشان را به صورت زنده در استودیو برگزار می کند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۲:۳۲    
تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران در آخرین روز از هفته جاری معامله 19 هزار و 229 تن موادشیمیایی را تجربه کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۲:۳۲    
رئیس کل بانک مرکزی با تاکید بر اینکه استفاده از اقتصاددانان و صاحب نظران در پیچیدگی مشکلات اقتصادی امروز اجتناب ناپذیر است، به حجم عظیم نقدینگی و ناترازی وحشتناک برخی از بانک ها اشاره کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۲:۳۲    
مدافع تیم فوتبال فولاد خوزستان تا اطلاع ثانوی با حکم صادره از سوی کمیته انضباطی از همراهی تیمش محروم شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۲:۲۰    
قرار است در برنامه اقیانوس آرام، مشکلات نوجوانان در خانواده، مدرسه و جامعه بررسی می شود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۲:۲۰    
رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: زمانی که سازمان تیم های ملی می گفت نفرات کمتر اما با کیفیت تر ببریم به خاطر همین بود، شرمنده هستیم اگر در بعضی مواد مدال نگرفتیم.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۲:۱۷    
طرحی جالب به بهانه بازگشت لروی سانه ستاره جوان ژرمن ها به تیم ملی فوتبال آلمان منتشر شده است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۲:۱۷    
وزیر امور خارجه با بیان اینکه ایران به دنبال دعوا با همسایگانش نیست، گفت: اگر دولت سعودی این آمادگی را داشته باشد که به صورت معقول وارد یک مذاکره سیاسی شود ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۲:۱۷    
رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج جهاد کشاورزی کشور گفت: هیچ فعالیت تحقیقاتی و برنامه ای برای تولید برنج تراریخته نداریم.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۲:۱۱    
معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش و سخنگوی کمیسیون علوم و تحقیقات مجلس در گفتگویی فرصت ها و چالش های پیش روی اهداف توسعه ای و تحقق اهداف سند تحول آموزش و پرورش را مورد بررسی قرار دادند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۲:۱۱    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با رئیس جمهور ترکیه دیدار و گفت وگو کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۲:۱۱    
مدیر تیم های ملی کشتی فرنگی بزرگسالان و امید گفت: علی اشکانی تا رقابت های جهانی مجارستان فعالیت خود را بعنوان سرمربی تیم ملی ادامه می دهد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۲:۰۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: احزاب و گروه ها در شرایطی که دشمن مشترک داریم نباید بر روی یکدیگر پنجه بکشند و باید عقل سیاسی مستحکم تری در رفتارها وجود داشته باشد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۲:۰۲    
نیروی دریایی روسیه رزمایشی نظامی را با استفاده از گروهی از رزمناوهای این کشور در آبهای دریای مدیترانه برگزار کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۲:۰۲    
معاون سابق امور حقوقی و مجلس کمیته امداد عصر امروز دعوت حق را لبیک گفت.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۱:۵۶    
وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی مدعی شد که امضای توافق نامه نظامی ایران و سوریه عبور از خطوط قرمز این رژیم است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۱:۵۶    
مسئول دفتر مطبوعاتی ائتلاف آمریکا قصد این ائتلاف برای ایجاد منطقه پرواز ممنوع بر فراز سوریه را رد کرد اما ایجاد آن را در آینده محتمل دانست.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۱:۵۶    
روسیه یک لابی آمریکایی فعال در حوزه محیط زیست را تهدید امنیتی خواند و فعالیت این گروه را در داخل این کشور ممنوع اعلام کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۱:۵۰    
معاون درمان وزیر بهداشت گفت: ناباروری معضل آینده ما بوده به گونه ای که هم اکنون در برخی استان ها 15 درصد زنان مشکل ناباروری دارند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۱:۵۰    
نیروهای یمنی امروز موفق شدند بر کوهستان مغنیه و دیگر پایگاه های عناصر ائتلاف سعودی در شهرستان القبطیه استان لحج واقع در جنوب یمن مسلط شوند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۱:۵۰    
انتظار بود در دور جدید شاهد جبران عقب ماندگی های گذشته و تحول اقتصادی با محوریت اقتصاد مقاومتی و اسناد بالادستی باشیم که متاسفانه این انتظار تاکنون برآورده نشده است .
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۱:۴۷    
آمریکا که بخش اعظمی از کشورهای صادرکننده فولاد را به بهانه پایین بودن قیمت فولادشان، هدف تنبیه تجاری قرار داده، در برابر اقدام تلافی جویانه روس ها به شکایت روی آورد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۱:۴۷    
یک منبع نزدیک به اسحاق جهانگیری گفت: اسحاق جهانگیری مدت ها است که از حزب کارگزاران استعفا داده و مواضع این حزب هیچ ارتباطی با وی ندارد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۱:۳۵    
استقبال ارزشمند مردمی از روز اول اکران فیلم سینمایی داش آکل، باعث شگفتی سینماداران شد. این فیلم در سینماهای تهران و کشور به نمایش در آمده است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۱:۳۲    
کمیته مردمی ایستگاه صلواتی بنیاد بین المللی غدیر به مناسبت ایام غدیر اقدام به برپایی ایستگاه های صلواتی در سطح استان تهران کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۱:۲۶    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اعلام اینکه موضوع دفع غیرقانونی زباله های بیمارستانی کرمانشاه پیگیری می شود، گفت: با متخلفان برخورد خواهد شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۱:۲۶    
به لطف پژوهش های جدید و مدرن، ما بیش از هر زمان دیگری درباره نقش چشمگیری که دستگاه گوارش و به ویژه روده در سلامت انسان ایفا می کنند، آگاه شده ایم.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۱:۲۰    
اگرچه افزایش وزن و پیامدهای آن برای عده ای معضلی لاینحل و ناگوار است اما دسته دیگری از افراد هستند که به دنبال افزایش وزن بوده ولاغری بیش از اندازه موجب بروز نوعی سوءتغذیه در آنها شده است به طوری که ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۱:۲۰    
یک نورولوژیست با اشاره به انواع تب و تشنج در کودکان گفت: در خانواده هایی که سابقه تب و تشنج وجود دارد والدین باید بیشتر نسبت به تب بالای فرزندانشان حساس باشند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۱:۱۷    
تمدید یک ماهه قراردادهای سپرده گذاری صرفاً معطوف و منحصر به قراردادهای سپرده سرمایه گذاری مدت دار یکساله ای است که طی 2 شهریور الی 11 شهریور 96 منعقد شده است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۱:۱۱    
مَت اسمیت هنرپیشه دکتر هوو و فیلم جدید تاج به سری نهم جنگ ستارگان که در حال تولید در بریتانیا است پیوست.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۱:۱۱    
رئیس کل گمرک ایران گفت: فهرست سه هزار و 700 کد تعرفه ای که مشمول معافیت از پرداخت مابه التفاوت نرخ ارز هستند، به گمرکات کشور ابلاغ شد و ترخیص کالا از امروز به صورت فعالانه صورت می گیرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۱:۱۱    
همیشه خوب است بدانید هنگام بیماری و ناخوشی چه چیزهایی نباید بخورید تا زوتر بهبود پیدا کنید
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۱:۰۰    
نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران، گفت: چاره ای جز بازآرایی سازمانی شهرداری تهران وجود ندارد به همین دلیل تا پایان سال جاری باید 10 درصد از سطوح سازمانی شهرداری کاهش یابد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۰:۵۷    
پرتابگر دیسک ملی پوش ایران با ابراز ناراحتی از عملکرد خود در این دوره بازی های آسیایی گفت: می توانستم مدال نقره را کسب کنم، اما نشد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۰:۵۷    
رییس پلیس راه شرق استان تهران ترافیک در برخی محورهای هراز و فیروزکوه را سنگین اعلام کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۰:۵۷    
نماینده ایران امروز در نشست دیوان دادگستری لاهه ضمن اعتراض به اتهامات بی اساس نماینده و وکلای آمریکا، ادعاهای کذب آنان را خارج از دستورکار رسیدگی قضایی دیوان خواند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۰:۵۱    
بیست و پنجمین نشست کمیسیون برنامه ریزی و سرمایه سازمانی مجمع شهرداران کلان شهرها با حضور معاونین و مدیران برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداران کلان شهرهای کشور برگزار شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۰:۵۱    
منابع یمنی از انهدام یک فروند پهپاد جاسوسی ائتلاف سعودی در ساحل غربی یمن خبر دادند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۰:۵۱    
ابوالفضل خطیبی در میان حریفان غیرمعلول رقابت های بین المللی رول اسکی نایب قهرمان شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۰:۴۵    
افرادی که با تشکیل باندی اقدام به زورگیری از شهروندان کرمانشاه می کردند، توسط پلیس دستگیر شدند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۰:۴۵    
تیم فوتبال امیدهای ژاپن با غلبه بر امارات فینالیست بازی های آسیایی 2018 اندونزی شدند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۰:۴۲    
مشاور مدیرعامل شرکت فرهنگی ورزشی سایپا پیمان اکبری مربی تیم ملی والیبال کشورمان را به عنوان سرمربی نارنجی پوشان سایپا در این فصل معرفی کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۰:۳۶    
سه نفر در واژگونی پراید در محور پل خورزوق - اصفهان جان باختند .
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۰:۳۶    
️استاندار ایلام گفت: منطقه تجاری مهران آزاد شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۰:۳۶    
کودک 5 ساله ای در رودخانه خرسان لردگان غرق شد .
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۰:۳۰    
قهرمان پرتاب دیسک بازی های آسیایی گفت: یاد سختی هایی که کشیدم افتادم و نتوانستم اشک هایم را کنترل کنم.