سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۷:۰۳May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای فانوس 13 شهریور 1397 - fanousnews.ir

فانوس 1 فروردین 1395 فانوس 10 دی 1396 فانوس 31 مرداد 1397 فانوس 1 مهر 1397 فانوس 30 آبان 1397 فانوس 1 آذر 1397 فانوس 30 دی 1397 فانوس 1 بهمن 1397 فانوس 1 اسفند 1397 فانوس 1 شهریور 1397 فانوس 2 شهریور 1397 فانوس 3 شهریور 1397 فانوس 4 شهریور 1397 فانوس 5 شهریور 1397 فانوس 6 شهریور 1397 فانوس 7 شهریور 1397 فانوس 8 شهریور 1397 فانوس 9 شهریور 1397 فانوس 10 شهریور 1397 فانوس 11 شهریور 1397 فانوس 12 شهریور 1397 فانوس 13 شهریور 1397 فانوس 14 شهریور 1397 فانوس 15 شهریور 1397 فانوس 16 شهریور 1397 فانوس 17 شهریور 1397 فانوس 18 شهریور 1397 فانوس 19 شهریور 1397 فانوس 20 شهریور 1397 فانوس 21 شهریور 1397 فانوس 22 شهریور 1397 فانوس 23 شهریور 1397 فانوس 24 شهریور 1397 فانوس 25 شهریور 1397 فانوس 26 شهریور 1397 فانوس 27 شهریور 1397 فانوس 28 شهریور 1397 فانوس 29 شهریور 1397 فانوس 30 شهریور 1397 فانوس 31 شهریور 1397 
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۲۳:۱۲    
سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار با توجه به اظهارات اخیر برخی مسئولان در مورد تخلف در بازارهای میوه و تره بار از جمله گرانی میوه به دلیل دست به دست شدن آن، توضیحاتی ارائه داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۰:۰۶    
هشتاد و پنجمین جلسه از پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران با 5دستور جلسه و ضرورت برخورد با مسببان تعرض به کودک کار آغاز شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۰۶:۳۶    
دشت لار، دشتی زیبا با گل های رنگارنگ و شقایق های بیشمار و چشمه سارهای زیباست.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۷:۱۲    
هفته فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در روسیه با نمایشگاه آثار هنرهای تجسمی، هنرهای سنتی و صنایع دستی، اجرای موسیقی و نمایش فیلم هایی از سینمای ایران و کارگاه های هنری با حضور هنرمندان ایران برگزار شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۰۸:۰۷    
صرفه جویی در پوشک بچه این روزها به دغدغه بسیاری از مادران تبدیل شده است؛ دلیلش را هم تقریباً همه می دانند؛ احتمال سهمیه بندی شدن آن و گرانی پوشک بچه ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۲:۱۰    
آتش سوزی در موزه ملی برزیل باعث شد تا آثار تاریخی و طبیعی بسیاری در این موزه ی 200 ساله در آتش بسوزند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۱:۵۲    
در شرایطی که بازار ارز در کشور ملتهب است،دست های نامرئی موجود در اقتصاد ایران به این ماجرا دامن زدند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۸:۲۰    
ترکیبی به نام سولفورفان در بروکلی وجود دارد و مطالعات جدید نشان داده اند که این ترکیب به مقابله با برخی بیماری های مزمن ریوی کمک می کند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۵:۰۲    
این غذا به علت داشتن آهن، اسید فولیک و ویتامین B12 تعداد گلبول های قرمز خون را افزایش می دهد بنابراین کم خونی را رفع می کند
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۴:۱۰    
رئیس مجلس خبرگان رهبری خطاب به رئیس قوه قضاییه گفت: شما باید بروید سراغ دانه درشت ها؛ با آفتابه دزدها همه می توانند برخورد کنند. برخورد هم نشود، مملکت زیر و رو نمی شود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۴:۰۱    
بعد از انتشار گسترده تصاویری از یک ماهی فروشی در کویت که برای تازه تر نشان دادن ماهی هایش به آنها چشم پلاستیکی می چسباند، این فروشگاه تعطیل شده است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۳:۵۵    
هشتمین جلسه دادگاه ابربدهکار بانکی حمید باقری درمنی ابربدهکار بانکی برگزار شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۳:۰۱    
خبری درباره ابتلای 34 نفر از هموطنان خوزستانی در شهرستان های مسجدسلیمان و ایذه به بیماری هپاتیت A از زبان دکتر شکرالله سلمان زاده رئیس مرکز بهداشت خوزستان انتشار یافت که این خبر بازتاب گسترده ای در ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۳:۰۱    
برشی جالب از فیلم مختارنامه که شباهت زیادی به فضای این روزها دارد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۲:۴۰    
عده ای به مهندس مشورت داده اند باید سیاست تعاملی و تقابلی را همزمان پیش برد...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۲:۰۶    
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری زنی که به بهانه جن گیری، بالغ بر 30 میلیارد ریال از 6 نفر کلاهبرداری کرده بود خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۰:۵۷    
دارچین فعالیت مغز را افزایش می دهد و از کم شدن حافظه پیشگیری می کند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۰:۵۱    
داروهای شیمیایی برای درمان سرفه تجویز نمی شوند زیرا در اکثر موارد تجویز آنها برای بهبود و درمان سرفه بی نتیجه است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۹:۴۲    
سابقه نداشته است که در راه تبلیغ دین و بیان حقیقت، پیغمبر دست عزیزان خود، فرزندان خود و دختر خود و امیرالمؤمنین را که جانشین خود هست بگیرد و بیاورد وسط میدان؛ استثنائی بودن روز مباهله به این شکل است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۹:۳۶    
یک انبار بزرگ در قم که در آن کاغذ گلاسه احتکار شده بود، کشف شد. از آغاز طرح برخورد با احتکار کنندگان کالا تا کنون انبارهای زیادی از متخلفان شناسایی شده و اموالشان ضبط شده است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۹:۲۷    
نزدیک به 150 واحد تولیدی با ظرفیت 280هزار تن در کشور دارای مجوز صنعتی تولید پوشک بچه معمولی، پوشک کامل بچه و پوشک بزرگسال هستند که پارسال 125هزارتن محصول تولید کردند ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۸:۵۷    
سخنگوی کمیسیون عمران با تاکید بر اینکه باید تشکیلاتی به صورت تخصصی پیگیر صادرات خدمات فنی شود، گفت: معاونت اقتصادی وزارت خارجه در این زمینه هنوز چندان راهگشا نبوده است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۷:۳۰    
یک نوزاد 20 ماهه پس از آنکه سه روز در انتظار نوبت جراحی بود، به دلیل کمبود تخت بیمارستان جان خود را از دست داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۷:۱۵    
زن جوان با 20 ضربه قیچی به گردن در خانه اش به قتل رسید.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۶:۵۱    
پاستا یکی از غذاهایی است که درست کردن آن زمان زیادی نمی برد و طرفداران بسیاری دارد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۶:۳۰    
مناره و مسجد جامع شهر نطنز در کنار درختان سربه فلک کشیده و کهنسال این شهر تاریخی خودنمایی می کند. در واقع مسجد جامع نطنز که برخی به آن مسجد جمعه نیز می گویند مجموعه ای از چند بنای مذهبی شامل این ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۶:۲۱    
مدتی پیش شاهرخ استخری در صفحه اجتماعی خود از دوری و دلتنگی دخترش نوشته بود که همین مساله حواشی زیادی برایش ساخت از جمله داغ ترینش بحث طلاق بود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۰:۴۵    
دادستان عمومی و انقلاب کل کشور با تاکید بر اینکه دستگاه قضایی با همه مقدورات و امکانات مالی و نیروی انسانی خود در برخورد با فساد و مفسدان در عرصه است و کوتاه نخواهد آمد گفت ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۰:۲۷    
فرمانده انتظامی فریمان از کشف 15 تن روغن نباتی احتکار شده در این شهرستان خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۰:۱۵    
پانزدهمین مانور نظامی ستاره درخشان با مشارکت کشورهای آمریکا، عربستان سعودی، انگلیس، ایتالیا، امارات و فرانسه در اسکندریه مصر برگزار می شود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۰:۱۵    
نخستین تور و نمایشگاه عکاسی از سینماهای شیراز برگزار می شود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۰:۱۲    
نخست وزیر عراق از احزاب و جریان های سیاسی این کشور خواست تا بار دیگر به پای میز مذاکره بنشینند و به زمان بندی های انتخاب ریاست پارلمان طبق قانون اساسی پایبند باشند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۰:۱۲    
طرح الحاق یک تبصره به ماده 43 قانون حمایت از خانواده اعلام وصول شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۰:۱۲    
مهاجم فصل گذشته سپیدرود رشت پس از تائید علی کریمی یک بار دیگر به جمع سرخ های شهر باران بازگشت.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۰:۱۲    
حضور باشگاه استقلال در لیگ دوومیدانی آقایان قطعی شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۰:۰۶    
خبرگزاری آلمان به نقل از برخی منابع مدعی شد که ایران از پیگیری خروج 300 میلیون یورو پول های خود از بانک های آلمانی صرفنظر کرده است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۰:۰۶    
کاخ سفید در بیانیه ای روز سه شنبه ضمن تکرار ادعاهای اثبات نشده گفت در صورتی که دولت سوریه از سلاح های شیمیایی استفاده کند، آمریکا و متحدانش فوراً به ان پاسخ خواهند داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۰:۰۶    
کتاب "توسعه محله ای، چارچوبی برای محله های ناکارآمد" با هدف بهره برداری کنشگران مؤثر در فرآیند توسعه ای محلات و مراکز علمی و پژوهشی منتشر شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۰:۰۶    
علیرضا ختائی استاد گروه آموزشی شیمی کاربردی دانشکده شیمی دانشگاه تبریز به عنوان شیمیدان برجسته کشور در سال 97 از سوی انجمن شیمی ایران انتخاب شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۰:۰۰    
سرپرست تیم فولاد گفت: از هیچ چیز اطلاع نداشتم و از شنیدن خبر برکناری پورموسوی شوکه شدم ؛ جابجایی در فولاد در این مقطع اصلا به نفع نیست.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۰:۰۰    
رئیس جمعیت هلال احمر پل دختر گفت: سانحه سقوط خودرو همراه کاروان عروسی به دره در محور آزادراه خرم آباد- پل زال 2 کشته و 4 مجروح برجای گذاشت.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۳:۵۷    
پس از کش و قوس های فراوان محمد غلامی به سپیدرود پیوست.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۳:۵۷    
کارنامه شاخص های بازار کار از سال 92 همزمان با آغاز ریاست جمهوری روحانی حاکی از رشد 2.7 میلیون نفری جمعیت فعال، رشد 2 میلیونی جمعیت شاغل و همچنین افزایش 721 هزار نفری جمعیت بیکار است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۳:۵۷    
فرانسه بعد از کشتار کودکان یمنی از سوی ائتلاف سعودی، از این ائتلاف خواست به خانواده های آن ها غرامت پرداخت کند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۳:۵۷    
ژان ایو لودریان در پاسخ به این سوال که آیا با خروج آمریکا، برجام هنوز هم زنده است؟ هیچ پاسخی نداد و در ارزیابی تأثیرات عملی اقدامات اروپا برای ترغیب ایران به ماندن در برجام گفت که این کارها نمی تواند ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۳:۵۱    
دیپلمات های ارشد روسیه و آلمان در ملاقات با هم مجددا بر اهمیت حفظ برجام تاکید کردند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۳:۵۱    
مدیرکل سیاست ها و مقررات ارزی بانک مرکزی با اشاره به اینکه سامانه نیما با استقبال خوبی مواجه شده،گفت:امروز رکورد عرضه ارز صادرکنندگان غیرنفتی با78 میلیون یورو و نرخ میانگین 8900تومان زده شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۳:۵۱    
ارتش یمن اعلام کرد که چهار موشک بالستیک از نوع بدر یک را به اهداف اقتصادی و حیاتی در منطقه جیزان عربستان سعودی حمله شلیک کرده است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۳:۴۵    
وزرای خارجه ترکیه و آمریکا درباره آخرین تحولات سوریه به ویژه اوضاع در ادلب و منبج و همچنین روابط دوجانبه به گفت وگو پرداختند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۳:۴۵    
محمد رضا دشتی زاده رئیس هیئت کوه نوردی خارگ موفق به اجرای پروژه ملی ققنوس و صعود به 31 قله مرتفع 31 استان کشور شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۳:۴۲    
هیات مدیره باشگاه فولاد خوزستان با تشکیل جلسه ای بر إتمام همکاری این باشگاه با آقای سید سیروس پورموسوی، سرمربی تیم بزرگسالان این باشگاه رأی داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۳:۴۲    
لیگ های اروپایی به بهانه بازهای ملی تعطیل شده است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۳:۴۲    
شانزدهمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی آغاز شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۳:۳۶    
رئیس جمهور آمریکا اوایل مهر ماه به نیویورک می آید و در جایگاه رئیس شورای امنیت یک مسئله منطقه ای مهم را بررسی خواهد کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۳:۳۶    
عصر امروز دو نوجوان در روستای تلخاب صیدون باغملک در رودخانه غرق شدند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۳:۳۶    
روزنامه نگار تحقیقی آمریکایی در کتاب جدیدش ادعا کرده رئیس جمهور آمریکا به وزیر دفاعش گفته می خواهد رئیس جمهور سوریه را ترور کند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۳:۳۶    
معاون سازمان ملی کشور گفت: تمام خودروهای وارداتی که از سال 95 وارد کشور شده اند 85 مورد استاندارد را دارا هستند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۳:۳۰    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از سقوط یک بالابر در ساختمان در حال ساخت در منطقه 22 تهران خبر داد که بر آثر آن 6 نفر جان باختند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۳:۳۰    
امروز سالروز اولین گل فرانچسکو توتی اسطوره رمی ها است و به همین بهانه طرحی جالب منتشر شده است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۳:۲۷    
تیم ملی کشتی پهلوانی با کسب 3 مدال طلای محمد نادری، امید حسن تبار و جابر صادق زاده به عنوان قهرمانی سومین دوره بازی های جهانی عشایر در قرقیزستان دست یافت.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۳:۲۱    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور گفت: مشکلات اقتصادی کشور باید با نگاه تخصصی حل شود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۳:۲۱    
بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو ال 90 و یک مینی بوس در محور امیدیه -دیلم 5 نفر کشته و 1 تن مصدوم شدند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۳:۲۱    
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: نرخ با سوادی در کشورمان از 42 درصد به حدود 90 درصد رسید، کشوری که به نرخ با سوادی بالای 90 درصد برسد، می تواند ریشه کنی بی سوادی را جشن بگیرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۳:۱۵    
معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم با بیان اینکه باید فعالیت های انجمن های علمی و دانشجویی کار تیمی را تداعی کند، از آنها خواست فعالیت های فکری شان منجر به افزایش تعاملات اجتماعی شود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۳:۱۲    
در سیزدهمین جشنواره تعاونی های برتر از سامانه امدادتعاون رونمایی شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۳:۰۶    
رئیس دستگاه دیپلماسی ترکیه می گوید آنکارا با وجود اختلاف های موجود، خواهان حل مسالمت آمیز مشکلات پیش آمده با یونان است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۳:۰۶    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: یک هفته از تعطیلات مجلس به بررسی طرح اصلاح قانون بانکداری اسلامی اختصاص خواهد یافت.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۲:۵۷    
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در همایش شهرداران کلانشهرها و مراکز استانها از تشکیل کارگروهی متشکل از تعدادی از شهرداران ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۲:۵۱    
وزارت منابع آب و برق سودان اعلام کرد که خارطوم طی ده سال آینده اولین نیروگاه هسته ای خود را در راستای استفاده مسالمت آمیز خواهد ساخت.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۲:۵۱    
مسائل و مشکلات فعالان اقتصادی ایرانی در ارمنستان در دیدار سفیر کشورمان در ایروان و گاگیک مارکاریان رییس اتحادیه کارفرمایان ارمنستان مورد بررسی قرار گرفت.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۲:۴۲    
سنت حسنه طبخ و توزیع نذری در میان ایرانیان به خصوص ایام عزای امام حسین (ع) بسیار رایج بوده که ظروف یک بار مصرف نیز در توزیع این طعام بسیار کاربردی و از فراوانی خاصی برخوردار است اما امسال قیمت این ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۲:۴۲    
جنگنده های صهیونیستی به پایگاه های نظامی ارتش سوریه در دو استان طرطوس و حماه واقع در شمال غربی این کشور و واکنش پدافندی ارتش سوریه حمله کردند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۲:۳۰    
جانشین رئیس کلانتری 181 عوارضی، از مرگ 6 تن در پی سقوط بالابر خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۲:۲۷    
یک مقام ارشد سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) اعلام کرد، با توجه به این که گروه تروریستی داعش اراضی تحت کنترل خود را از دست می دهد ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۲:۰۶    
تغذیه کل مقدار کالری روزانه طی 10 ساعت به جبران مشکلات متابولیسم کمک می کند که اختلال در سیکل شبانه روزی موجب شده است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۲:۰۰    
دستمزد رونالدو از 10 تیم حاضر در سری آ بیشتر است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۲:۰۰    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان با اعلام کسب رتبه دوم کردستان در زمینه تولید گندم، گفت: 12 درصد گندم تولیدی کشور در این استان برداشت می شود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۱:۵۷    
بیماری لوپوس رایج ترین بیماری روماتولوژی است. در این خبر علائم بیماری لوپوس را به طور کامل بشناسید و برای درمان آن اقدام کنید.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۱:۵۱    
رئیس صندوق توسعه ملی کشور گفت: پیش بینی می شود 500میلیون دلار برای اجرای آب شیرین کن یک میلیون مترمکعبی خلیج فارس در بندرعباس از صندوق توسعه ملی تخصیص یابد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۱:۵۱    
مطالعات انجام گرفته بر روی 660،000 نفر نشان داده است که همه محصولات لبنی به یک اندازه برای سلامتی ما مفید نیستند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۱:۴۲    
سخنگوی وزارت دفاع اسپانیا اعلام کرد که این کشور فروش تسلیحات خود به عربستان سعودی را به دلیل اقدامات این کشور در یمن متوقف کرده است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۱:۴۲    
انحراف ستون فقرات به طرفین (چپ یا راست) که منجر به انحراف تنه به چپ یا راست می شود، اسکولیوز یا کژپشتی نامیده می شود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۱:۳۶    
آیا تا کنون برایتان پیش آمده است که از اطرافیان خود توصیه های ضد و نقیضی در مورد خواب کودکان بشنوید؟
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۱:۳۰    
سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس روند بررسی پیش نویس اصلاح قانون انتخابات مجلس را تشریح کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۱:۲۷    
علی لاریجانی رئیس اتحادیه بین المجالس سازمان همکاری اسلامی از تمامی مجالس عضو اتحادیه خواست موضع مناسب در محکومیت قطع کمک رسانی آمریکا به آنروا اتخاذ کنند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۱:۲۷    
فرستاده سازمان ملل به سوریه اعلام کرد که مذاکرات روسیه و ترکیه به نتیجه قطعی در مورد ادلب دست نیافته است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۱:۲۱    
مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام کرد: برای انتخاب رشته آزمون ارشد پزشکی مهلت مجدد در نظر گرفته شده است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۱:۲۱    
وزیر سابق اطلاعات گفت: در رخدادهای دیماه گذشته تعداد کل افراد در کشور محدود بود. اما ضروری است که عزم جدی برای برخورد با پدیده نفوذ وجود داشته باشد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۱:۱۵    
معاون سیاسی وزیر خارجه گفت: اروپایی ها به دنبال این هستند که یک حساب ویژه ای مبتنی بر یورو برای ایران در بانک های اروپایی باز و درآمدهای نفتی ما به آن حساب واریز و بعد با دستور ایران ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۱:۱۵    
افزایش بی رویه قیمت ارز در ایران این روز ها نقل محافل خبری است و اقتصاد ایران را کامل به هم ریخته، در ابتدا دلیل اصلی ماجرا حجم بالای نقدینگی به شمار می آمد و امروزه حجم پایین عرضه دلیل اصلی افزایش ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۱:۱۲    
یک شبکه اسرائیلی گزارش داد که ایالات متحده از اسرائیل خواسته است تا به مواضع در عراق حمله نکند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۱:۰۶    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای همدان از انسداد 2 هزار و 882 حلقه چاه غیر مجاز در همدان خبر داد و گفت: انسداد این تعداد چاه غیرمجاز سبب صرفه جویی 231 میلیون مترمکعبی در مصرف آب شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۱:۰۶    
مشاور وزیر علوم و رییس صندوق رفاه دانشجویان از تشکیل شورای رصد برای جلوگیری از مشکلات احتمالی دانشجویان در عرصه های رفاهی و دانشجویی در دانشگاه ها از ابتدای سال جاری خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۱:۰۶    
معاون حقوقی رییس جمهور گفت: جهت نمای سوالات نمایندگان مجلس از دولت باید حفظ منافع ملی باشد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۱:۰۰    
ستاره اسبق بارسلونا اعتقاد دارد بعد از بازنشستگی مسی پیراهن شماره 10 بارسا باید بایگانی شود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۰:۵۷    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه لفاظی های معمول خود مدعی شد که این رژیم با تهدیدهایی که هنوز به مرزهایش نرسیده به صورت پیش دستانه برخورد می کند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۰:۵۱    
دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، در حکمی، دکتر زهرا کیا سالاری رینه را به عنوان مشاور وزیر علوم در امور زنان و خانواده منصوب کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۰:۵۱    
عارف علوی، نامزد حزب پیروز انتخابات اخیر پاکستان (تحریک انصاف) با رای نمایندگان مجالس ملی، ایالتی و سنای این کشور به عنوان سیزدهمین رییس جمهوری اسلامی پاکستان انتخاب شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۰:۴۵    
هفته فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه با سخنرانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه و رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی افتتاح شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۰:۴۲    
آدم لالانا بعد از رهایی از مصدومیت بد موقع دوباره به دلیل مصدومیت از لیست تیم ملی خارج شد.