سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۰۸:۴۱May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای فانوس 19 شهریور 1397 - fanousnews.ir

فانوس 1 فروردین 1395 فانوس 10 دی 1396 فانوس 31 مرداد 1397 فانوس 1 مهر 1397 فانوس 30 آبان 1397 فانوس 1 آذر 1397 فانوس 30 دی 1397 فانوس 1 بهمن 1397 فانوس 1 اسفند 1397 فانوس 1 شهریور 1397 فانوس 2 شهریور 1397 فانوس 3 شهریور 1397 فانوس 4 شهریور 1397 فانوس 5 شهریور 1397 فانوس 6 شهریور 1397 فانوس 7 شهریور 1397 فانوس 8 شهریور 1397 فانوس 9 شهریور 1397 فانوس 10 شهریور 1397 فانوس 11 شهریور 1397 فانوس 12 شهریور 1397 فانوس 13 شهریور 1397 فانوس 14 شهریور 1397 فانوس 15 شهریور 1397 فانوس 16 شهریور 1397 فانوس 17 شهریور 1397 فانوس 18 شهریور 1397 فانوس 19 شهریور 1397 فانوس 20 شهریور 1397 فانوس 21 شهریور 1397 فانوس 22 شهریور 1397 فانوس 23 شهریور 1397 فانوس 24 شهریور 1397 فانوس 25 شهریور 1397 فانوس 26 شهریور 1397 فانوس 27 شهریور 1397 فانوس 28 شهریور 1397 فانوس 29 شهریور 1397 فانوس 30 شهریور 1397 فانوس 31 شهریور 1397 
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۵:۵۰    
تصاویر حمله تروریستی به یک فروشگاه در حماه سوریه را به وسیله پرتاب نارنجک مشاهده می کنید.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۰:۲۲    
از آن جا که ورود به مدرسه مهم ترین گامی است که کودک در زندگی بر می دارد، پس برای قدم گذاشتن در این راه باید اطمینان کافی به او داده شود ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۲:۵۲    
پیکر مطهر 135 شهید گمنام دفاع مقدس در تهران تشییع شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۲:۲۲    
نماهنگی در آستانه ورود به ماه محرم با صدای میثم مطیعی.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۹:۳۳    
نماینده مردم سبزوار در مجلس گفت: تاکنون 50 نفر از نمایندگان مجلس طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی را امضا کرده اند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۹:۳۳    
مدال نقره و برنز مسابقات وزنه برداری معلولان قهرمانی آسیا و اقیانوسیه در دسته 107 کیلوگرم به نام نمایندگان ایران ثبت شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۰:۲۱    
روابط عمومی وزارت علوم در اطلاعیه ای اعلام کرد: برنامه های در دست اجرای دانشگاه جامع علمی کاربردی که در راستای طرح آمایش آموزش عالی و به منظور تقویت این دانشگاه ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۰:۰۲    
امام رضا(ع) در روایتی حالات پدر بزرگوارشان امام کاظم(ع) را در هنگام ورود به ماه محرم بیان فرموده اند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۲۳:۳۵    
مرد جوان که در جریان یک نزاع خیابانی به اتهام قتل دستگیر و محاکمه شده بود وقتی برای چهارمین بار پای میز محاکمه ایستاد از اتهام قتل عمد تبرئه شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۲۲:۵۶    
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از اجرای کامل قانون آزادی اطلاعات در این سازمان خبر داد و گفت: در اجرای این قانون تمام بخشنامه ها و دستورالعمل های صادره از طریق سایت رسمی سازمان اطلاع رسانی می شود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۲۰:۳۱    
نماینده رهبر انقلاب در دانشگاه ها گفت: مقام معظم رهبری تابلویی را در محل کارشان نصب کرده اند که حدیثی از حضرت علی(ع) است که عزیزانی که ریاست دانشگاه ها را برعهده دارند باید به این حدیث توجه کنند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۲:۳۰    
ارتش سوریه در ادامه عملیات های خود علیه گروه های مخالف چندین مرکز تجمع این گروه ها را در حومه دو استان "حماه" و "ادلب" هدف قرار داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۲:۰۶    
در نخستین کمپ تابستانه باستان شناسی برای کودکان، مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران تجربه یک روز شاد و هیجان انگیز غارنشینی را برای کودکان خانه نوباوگان مظفری به عنوان قدیمی ترین پرورشگاه تهران ایجاد کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۱:۴۲    
هر ساله در شب اول ماه محرم و پس از نماز مغرب و عشا پرچم های حرمین شریف امام حسین (ع) و حضرت عباس(ع) طی مراسم خاصی تعویض می شود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۰:۵۱    
در پایان فصل برداشت خرما نخل داران خرمای مازاد خود را پخته و از آن دوشاب می گیرند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۰:۲۱    
آتشگاه نام روستایی است در شهرستان لردگان استان چهارمحال و بختیاری و در 190 کیلومتری مرکز استان، که بیش از آنکه خودش شناخته شده باشد آبشار های آن شناخته شده است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۹:۵۷    
سخنگوی وزارت کشور درباره معرفی استاندار جدید کرمان توضیحاتی داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۹:۴۲    
حسین عرفانی دوبلور تلویزیون در بیمارستان تحت مراقبت های ویژه بستری است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۹:۳۰    
نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به گرانی میوه گفت:ناکارآمدی نظام توزیع و نظام نظارت بر قیمت گذاری و همچنین تعزیرات حکومتی و نبود زنجیره تولید تا مصرف ما را دچار آسیب کرده است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۹:۰۶    
عضو کمیته کنترل بحران کاغذ گفت: برخلاف ادعای وزارت صنعت مبنی بر دستور تخصیص نزدیک به 280 میلیون دلار ارز برای کاغذ، شواهد نشان می دهد کمتر از 40 میلیون دلار آن تامین شده است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۸:۴۲    
دو زن و یک مرد جوان که هر کدام با فالگیری و رمالی مشتری های خود را فریب می دادند و پول های میلیونی به جیب می زدند ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۸:۴۲    
تصاویری از لحظه وحشتناک برق گرفتگی سه نفر در هنگام وقوع سیل را مشاهده می کنید.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۸:۳۶    
به تازگی اسپری مخصوص دانشجویان عرضه شده که لباس های نامرتب و چروک را تمیز و اتوکشیده می کند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۷:۳۰    
شلیک 7 موشک به مقر تروریست ها / پاسداران انقلاب و بسیجیان دلاور و بومی مستقر در مرزهای میهن اسلامی با اشراف اطلاعاتی و آمادگی های همه جانبه، به فضل الهی و با همکاری مردم عزیز منطقه ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۷:۲۱    
مرور 20 نکته ی مهم در دیدار حضرت آیت الله خامنه ای با آقای ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و هیئت همراه.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۷:۱۵    
بچه ها پوست نازک و لطیفی دارند و انتخاب لباس خواب مناسب برای آنها، شرایطی دارد که اگر هنگام خرید آنها را رعایت نکنیم، ممکن است لذت خواب خوش شبانه را از دلبندانمان بگیریم.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۶:۵۱    
علمای اسلام در کتب ادعیه خویش روایاتی را درباره اعمال و آداب شب و روز اول ماه محرم بیان کرده اند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۶:۴۵    
پای یکی از دسرهایی است که انواع و اقسام بسیاری دارد. این روزها اواخر تابستان و شروع فصل پاییز است و به همین بهانه طرز تهیه پای سیب و قره قاط که یک دسر پاییزی است را به شما آموزش می دهیم.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۶:۳۶    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل از ورود مدعی العموم به عدم پرداخت وجوه بیت المال در واگذاری مجتمع صنعتی گوشت اردبیل خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۰:۲۷    
عربستان در دیداری دوستانه مقابل بولیوی به تساوی تن داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۰:۲۷    
دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی به مناسبت اولین شب ماه محرم الحرم اعلام کرد که حضور مستقیم در محافل حسینی، یکی از مظاهر قدرت است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۰:۱۵    
الکاس قطر خبر از تمدید قرارداد کارلوس کی روش با تیم ملی فوتبال ایران داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۰:۱۲    
تیم فوتبال فنرباچه ترکیه علاقمند است که مسعود اوزیل را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به خدمت بگیرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۰:۱۲    
فائزه هاشمی در پاسخ به مجری می گوید: متن برجام را نخوانده ام و فقط از روزنامه ها و رسانه ها این موضوع را دنبال می کردم و ایراد خاصی به برجام پیدا نکردم.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۰:۰۶    
هندی ها 85 میلیون دلار در فاز نخست طرح توسعه بندرشهید بهشتی چابهار سرمایه گذاری کرده و 10 سال از منافع آن برای بازگشت هزینه و سود بهره مند می شوند ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۳:۵۷    
مدیرعامل بانک مسکن گفت: تجهیز منابع این بانک در پنج ماهه نخست امسال به 111 هزار میلیارد ریال می رسد که بیش از 90 هزار میلیارد ریال از محل وصول مطالبات تامین شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۳:۵۱    
جمعی از نمایندگان اصناف بازار مشکلات خود، بویژه آن دست مشکلاتی که در پی تلاطمات اخیر بازار ارز ایجاد شده است را با حجت الاسلام صدیقی امام جمعه موقت تهران در میان گذاشتند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۳:۴۵    
مرد نانوا وقتی فهمید فامیلشان به اتهام قتل اعدام شده، برای انتقام برادر مقتول را با ضربه های چاقو کشت.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۳:۳۶    
رئیس کل گمرک ایران گفت: با اصلاحات انجام شده در خصوص افزایش اقلام مشمول معافیت از مابه التفاوت ارزی، روند ترخیص کالا از گمرک از 3 هزار و 400 کامیون در روز به 6 هزار کامیون افزایش یافته است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۳:۳۶    
په په مدافع کهنه کار اسبق رئال مادرید به مرز 100 تایی های پرتغال رسید.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۳:۳۶    
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: این سازمان با مسدود کردن دسترسی مردم به سیستم های یکپارچه فروش اینترنتی بلیت هواپیما مخالف است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۳:۲۷    
مشاجره لفظی سرنشین با راننده، منجر به آتش سوزی پراید شد؛ این حادثه در پی امداد خواهی خانم سرنشین خودرو از گشت انتظامی اهواز و بی اعتنایی راننده به فرمان ایست پلیس به وقوع پیوست.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۳:۲۷    
عدم حضور بازیکنان و استعدادهای جوان در تیم ملی ایتالیا سوژه کاریکاتور شده است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۳:۲۱    
رئیس شورای شهر تهران گفت: ابعاد حماسه عاشورا و عزاداری حسینی به همان میزان که گسترده ودر تاروپود جامعه رسوخ کرده اند، در معرض خطر سانسور وتحریفند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۳:۲۱    
منابع یمنی از شلیک یک فروند موشک بالستیک بدر1 به سمت پایگاهی تازه تاسیس در منطقه عسیر واقع در جنوب عربستان خبر دادند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۳:۲۱    
بیش از 100 نفر از پناهجویان بر اثر واژگونی قایق در سواحل لیبی غرق شدند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۳:۲۱    
روسیه در دیداری دوستانه در دیدار مقابل چک به پیروزی پرگل رسید.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۳:۰۰    
در نخستین جلسه شورای اداری شهرداری تهران در سال 1397 نسبت به ساختار و تشکیلات برخی از واحدهای شهرداری تهران تصمیم گیری شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۳:۰۰    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از تدوین 24 هزار شغل فرهنگی در سراسر کشور خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۳:۰۰    
شرکت هواپیماسازی ای. تی. آر اعلام کرده به خاطر عدم امکان تجارت با ایران ، هفت فروند جت سفارش ایران ایر را به فروش گذاشته است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۲:۵۷    
مدیرکل اسناد و امور مترجمان رسمی معاونت حقوقی قوه قضاییه اعلام کرد که ثبت نام متقاضیان شرکت در آزمون مترجمان رسمی، از روز سه شنبه 20 شهریور آغاز می شود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۲:۵۱    
رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم از افزایش میزات اختیارات معاونین دانشجویی دانشگاه ها و استقلال نسبی آنها از ابتدای مهرماه جاری خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۲:۵۱    
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم از برنامه این وزارت خانه برای تصویب قانون پیشگیری و مقابله با تقلب دانشگاهی خبر داد و گفت ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۲:۵۱    
معاون آموزشی وزارت علوم از بیکاری 17 تا 40 درصدی فارغ التحصیلان دانشگاهی در کشور خبر داد و گفت: سالیانه 20 هزار دانشجوی دکتری فارغ التحصیل می شوند که 15 هزار نفر آنها مازاد نیاز کشور است و باید جلوی ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۲:۵۱    
سرمربی استقلال اهواز گفت: وقتی به نتایج تیم های لیگ برتری مان و تعداد اعضای غیربومی تیم های خوزستانی در لیگ برتر و لیگ یک نگاه می کنیم، باید بگویم فوتبال خوزستان حال و روز خوشی ندارد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۲:۴۲    
در پی درخواست استاندار کرمانشاه و موافقت وزیر صنعت معدن و تجارت برای تامین تیرآهن و میلگرد برای بازسازی مناطق زلزله زده کرمانشاه ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۲:۴۲    
ترکیب تیم های پرتغال و ایتالیا برای رویارویی در رقابت های لیگ ملت های اروپا اعلام شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۲:۴۲    
منابع یمنی از شلیک یک فروند موشک بالستیک زلزال1 به سمت مواضع شبه نظامیان ائتلاف سعودی در جنوب عربستان خبر دادند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۲:۳۶    
شهردار تهران با تاکید بر اینکه ارتقای کیفیت زندگی و رضایت شهروندان از اهداف اصلی تحقق شهر هوشمند است، گفت: باید در مسیر تحقق شهر هوشمند از تجارب نخبگان و همچنین تجارب جهانی بهره بگیریم.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۲:۳۰    
در بازدید مقامات قضایی شهریار و رباط کریم، 46 مددجوی مجتمع ندامتگاه تهران بزرگ آزاد شدند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۲:۳۰    
11 بازیکن از رئال مادرید در ترکیب تیم منتخب برتر فیفا حضور دارد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۲:۲۷    
آیت الله العظمی مکارم شیرازی توصیه های مهمی را خطاب به مداحان، عزاداران و هیأت های مذهبی برای برگزاری مراسم سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) بیان کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۲:۲۷    
سناتور ایالتی آمریکا که به تازگی به سوریه سفر کرده و با بشار اسد ، رئیس جمهور سوریه دیدار کرده او را فردی فروتن توصیف می کند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۲:۲۷    
تیم بروژ بلژیک از پیراهن اروپایی خود برای حضور در رقابت های لیگ قهرمانان رونمایی کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۲:۲۱    
استاندار تهران گفت: نشست زمین در تهران قابل تحمل نیست و راهکار اصلی آن جایگزین کردن کشت های کم مصرف آب به جای کشاورزی سنتی و احداث گلخانه های صنعتی است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۲:۱۲    
مسئولان ترکیه ای اتحادیه اروپا را تهدید کرده و اعلام کردند اگر کشورهای اروپایی برای توقف حمله نیروهای سوری به استان ادلب مداخله نکنند ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۱:۵۷    
اجرای نمایش روزهای بی باران به کارگردانی محمدامین بهروزی عصر دوشنبه 19 شهریورماه با تصمیم سجاد افشاریان بازیگر این نمایش در اعتراض به بازداشت دو چهره تئاتری کنسل شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۱:۵۷    
جنبش مقاومت اسلامی (حماس) تداوم بازداشت های سیاسی در کرانه باختری را محکوم کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۱:۳۶    
انتخابات پارلمانی در داخل کشور بحرین، 24 نوامبر(سوم آذر ماه) و در خارج از آن 20 نوامبر (بیست و نهم آبان) برگزار خواهد شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۱:۳۰    
فرماندهی انتظامی استان اصفهان حادثه به چاه انداختن دختر بچه اصفهانی را که در فضای مجازی منتشر شده تکذیب کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۱:۳۰    
مشاور امنیت ملی کاخ سفید روز دوشنبه تهدید کرد در صورتی که دادگاه بین المللی کیفری شهروندان آمریکا و متحدان این کشور را تحت تعقیب قرار دهد آن را تحریم خواهد کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۱:۳۰    
وزارت خارجه ایران با بیان اینکه این کشور در بحث امنیت ملی با هیچ کس تعارف ندارد، گفت: هدف قرار دادن تروریست ها در کردستان عراق، پاسخی به تجاوزات آنها بود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۱:۲۷    
واژگونی یک دستگاه پژو 405 در محور ایرانشهر-بم 2 کشته برجای گذاشت.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۱:۲۷    
ستاره مسلمان دنیای فوتبال در حین خرید برای همسرس مشاهده شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۱:۲۱    
دیگو کاستا فصل گذشته از باشگاه فنرباغچه ترکیه پیشنهادی چشمگیر را رد کرده است
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۱:۲۱    
رئیس جمهور آمریکا که از زمان روی کار آمدنش، بر خلاف اوباما روی خوشی به کوبایی ها نشان نداده، تحریم های این کشور آمریکای لاتین را یک سال دیگر تمدید کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۱:۱۵    
مذاکره کننده ارشد اتحادیه اروپا در گفت وگوهای جدایی انگلیس از این اتحادیه می گوید که اگر انگلیسی ها به کار سرعت بدهند و طی دو ماه آینده مذاکرات را نهایی کنند، می توان پیش از موعد نهایی ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۱:۱۲    
در کشور های غربی یک چهارم آمار مرگ ومیر ناشی از بیماری های قلبی -عروقی است، در نتیجه، حفظ سلامتی قلب اهمیت زیادی دارد ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۱:۱۲    
چهار صاحب نظر و مدیر اقتصادی امروز نسخه های مد نظر خود را برای عبور از چالش اقتصادی رخ داده در کشور بیان کردند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۱:۰۶    
بی شک زیبایی و سلامت موها یکی از دغدغه های همیشگی افراد به خصوص خانم هاست که برای رسیدن به آن همواره سعی می کنند از محصولات و روش های مراقبت استفاده کنند ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۱:۰۲    
مدیرکل هنرهای نمایشی اعلام کرد که با رأی قاضی دادسرای فرهنگ و رسانه، سعید اسدی و مریم کاظمی از بازداشت آزاد شدند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۱:۰۲    
گل گاو زبان با زیبایی چشم نواز گل هایش دارای خواص درمانی زیادی است که آن را محبوب خانه هر ایرانی کرده است ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۱:۰۲    
عضو کارگری شورای عالی کار با تشریح جزئیات کارگروه ویژه وزارت کار با هدف افزایش قدرت خرید کارگران، از اتفاق نظر نمایندگان دولت و کارفرمایی با رشد 800 هزارتومانی هزینه معیشت کارگران خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۰:۵۰    
یک مقام روس گفت، درصورت عدم واکنش مناسب آمریکا به رویکرد پیونگ یانگ، رهبر کره شمالی در زمینه خلع سلاح اتمی اقدام یکجانبه انجام نمی دهد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۰:۵۰    
مراسم شال گذاری هیئت های مذهبی قلب پایتخت با حضور شهردار منطقه شش برگزار شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۰:۴۷    
بانک مرکزی جزئیات نرخ ارز در سامانه نیما را برای امروز (دوشنبه 19 شهریورماه) اعلام کرد. بر این اساس نرخ هر یورو 9225 تومان است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۰:۴۷    
اتحادیه اروپا ضمن هشدار درباره تخریب روستای فلسطینی الخان الاحمر در قدس شرقی، خواستار تجدید نظر رژیم صهیونیستی در مورد اجرای این طرح شدند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۰:۴۷    
یوفا زمان اعلام میزبان یورو 2024 را مشخص و در خروجی توییتر رسمی اعلام کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۰:۴۱    
معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: حوادث رانندگی جاده ای و شهری استان مرکزی طی شبانه روز اخیر شش کشته و هفت مجروح برجای گذاشت.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۰:۴۱    
معاون وزیر خارجه روسیه تأکید کرد که عملیات ادلب که در مذاکراتی محرمانه و دقیق طراحی خواهد شد، تا نابودی کامل تروریست ها در سوریه ادامه خواهد داشت.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۰:۴۱    
تیم پارس جنوبی جم در دیداری تدارکاتی 6 بار دروازه مقاومت تهران را باز کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۰:۳۵    
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در نشست مجمع عمومی از افزایش سرمایه این شرکت از 163 میلیارد تومان به هزار میلیارد تومان در سال 96 خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۰:۳۵    
مدافع ملی پوش رئال مادرید در حین مصروف قلیان توسط عکاسان مشاهده شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۰:۳۲    
رسانه های خبری به برگزاری نشستی دفاعی بین فرماندهان نظامی شورای همکاری خلیج فارس با فرمانده هان آمریکا در کویت اشاره کردند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۰:۲۶    
معاون اول رئیس جمهور در جلسه شورای عالی استاندارد با تأکید بر اهمیت رعایت استاندارد اجباری در موضوعاتی که با ایمنی و سلامت مردم ارتباط دارد ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۰:۲۶    
قهرمان 3 فصل متوالی لیگ قهرمانان اروپا یکی از پرهزینه تیم های فوتبال اروپا به حساب می آید.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۰:۲۰    
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی گفت: تا زمانی که تغییری در اهداف آمریکا دیده نشود و دست از تهدید و قلدری علیه مردم و نظام ایران برندارد، آمادگی شروع هیچگونه مذاکره ای را با آن نداریم.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۰:۱۷    
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از خدمات رسانی این ناوگان به مناسبت برگزاری مراسم وداع با شهدا در روز چهارشنبه 21 شهریور ماه 1397 خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۰:۱۷    
فرمانده ناجا از عقد قرارداد و تفاهم نامه با وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشور در راستای افزایش تجهیزات خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۰:۱۱    
عصر امروز بازیکنان تیم ملی آخرین تمرین خود را در ورزشگاه ملی تاشکند برگزار کردند.