سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۰۴:۴۸May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای فانوس 25 شهریور 1397 - fanousnews.ir

فانوس 1 فروردین 1395 فانوس 10 دی 1396 فانوس 31 مرداد 1397 فانوس 1 مهر 1397 فانوس 30 آبان 1397 فانوس 1 آذر 1397 فانوس 30 دی 1397 فانوس 1 بهمن 1397 فانوس 1 اسفند 1397 فانوس 1 شهریور 1397 فانوس 2 شهریور 1397 فانوس 3 شهریور 1397 فانوس 4 شهریور 1397 فانوس 5 شهریور 1397 فانوس 6 شهریور 1397 فانوس 7 شهریور 1397 فانوس 8 شهریور 1397 فانوس 9 شهریور 1397 فانوس 10 شهریور 1397 فانوس 11 شهریور 1397 فانوس 12 شهریور 1397 فانوس 13 شهریور 1397 فانوس 14 شهریور 1397 فانوس 15 شهریور 1397 فانوس 16 شهریور 1397 فانوس 17 شهریور 1397 فانوس 18 شهریور 1397 فانوس 19 شهریور 1397 فانوس 20 شهریور 1397 فانوس 21 شهریور 1397 فانوس 22 شهریور 1397 فانوس 23 شهریور 1397 فانوس 24 شهریور 1397 فانوس 25 شهریور 1397 فانوس 26 شهریور 1397 فانوس 27 شهریور 1397 فانوس 28 شهریور 1397 فانوس 29 شهریور 1397 فانوس 30 شهریور 1397 فانوس 31 شهریور 1397 
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۷:۴۵    
بزرگترین برتری انسان به سایر موجودات زنده هوش اوست. اما این برتری ناشی از چیست؟ و مغز انسان به عنوان مرکز هوش و قابلیت های شناختی با مغز سایر موجودات چه تفاوتی دارد که منجر به چنین تفاوت آشکاری شده ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۶:۴۲    
یک خوک از گونه نادری از خوک ها که خوک آهو نام دارد و یک گونه آسیب پذیر است در باغ وحش چستر واقع در بریتانیا یک سه قلو به دنیا آورده است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۵:۳۶    
تانک اصلی میدان نبرد تایپ 10 / Type 10 ساخت صنایع سنگین میتسوبیشی است. این تانک که در واکنش به ضعف و ناتوانی زیرساخت های حمل و نقل ژاپن برای انتقال تانک های بزرگ و سنگین ساخته شده است ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۳:۵۷    
زور و زر و تزویر نمودند تبانی/ دنیا شده آبستن یک جنگ جهانی...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۰۷:۵۷    
اسامی پذیرفته شدگان نهایی رشته های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی در آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 97 اعلام شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۲۲:۱۶    
دیدار تیم های استقلال و السد قطر در ورزشگاه جاسم بن حمد با پیروزی شاگردان شفر در حال پیگیری است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۵:۰۰    
پیری زودرس به سراغ افرادی می آید که عادت های غلطی دارند و تصورشان بر این است که این عادات تاثیری بر پیری ندارد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۱:۱۵    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت حقوق شهریورماه 97 تمامی بازنشستگان این صندوق خبر داد و گفت: حقوق ها به حساب این عزیزان واریز شده و قابل برداشت است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۸:۲۷    
رسانه های خبری از افزایش تلفات جانی توفان مانگخوت در فیلیپین به 60 نفر خبر می دهند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۸:۲۷    
علی علیزاده: شما که از دموکراسی و شفافیت صحبت می کنید...ببینید ما الان در کجا نشسته ایم، ما در تلویزیون من و تو نشسته ایم ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۸:۲۱    
رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت : اختلال مربوط به سیستم اعلام نتایج آزمون سراسری دانشگاه آزاد اسلامی که به دلیل حجم ترافیک مربوط به مراجعات داوطلبان ایجاد شده بود، از دیشب برطرف شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۸:۱۲    
تابه های استیل یکی از ظروف پرکاربرد در آشپزی هستند و به دلیل نازک بودن ممکن است در هنگام پخت و پز سوخته شوند ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۷:۵۷    
علی صحرایی به عنوان سومین مدیرعامل شرکت بورس اوراق بهادار تهران جانشین حسن قالیباف اصل شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۷:۵۷    
حضرت آیت الله خامنه ای: در کشور هیچ بن بستی وجود ندارد؛ در زمینه ی اقتصادی، هیچ بن بستی وجود ندارد. مسئولین کشور بایستی همکاران و فعّالان خوبی را انتخاب بکنند؛ همین جوانهای مؤمن را ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۰:۱۲    
محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی که در شهر کازان کشور تاتارستان حضور داشت در ضیافت شام از سردار آزمون پذیرایی کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۲۳:۵۷    
دبیرکل حزب الله لبنان تصریح کرد دونالد ترامپ نمونه بارز انسان دنیا پرست است که مشکلی با جنگ و خونریزی ندارد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۲۳:۵۷    
فرمانده نیروی انتظامی از پیدا شدن همه کودکان گم شده پاکستانی که چندی پیش خبر مفقودی آن ها منتشر شده بود، خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۲۳:۵۱    
علی اکبر ولایتی در نشستی با حضور کارشناسان و استادان دانشگاه و برخی سفیران سابق ایران در برخی کشورها به ابهامات و سؤالات اصلی موجود درباره رویکرد ایران درباره "نگاه به شرق" پاسخ داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۲۳:۴۵    
مرد 33 ساله روستایی در همدان با شلیک گلوله فردی ناشناس در خانه اش کشته شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۲۳:۴۲    
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: رشد اقتصادی کشور (بر پایه قیمت های ثابت سال 1390) در سه ماهه نخست امسال به 1.8 درصد رسید.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۲۳:۴۲    
احمد گروژنی در حضور 90 دقیقه ای میلاد محمدی مقابل اسپارتاک مسکو به پیروزی دست یافت.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۲۳:۳۰    
روزهای پایانی تابستان و تغییر آب و هوا در کشور باعث شده، فیلمسازانی که آثار آنها با هوای تابستان همسانی دارد زودتر برای پایان فیلمبرداری آثار خود دست به کار شوند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۲۳:۲۷    
اینکه میزان تعرق بدن تان تا چه اندازه ای است، به عواملی چون میزان فعالیت و سوخت و ساز بدن مرتبط است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۲۳:۲۷    
پس از برگزاری مراسم قرعه کشی رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان، نمایندگان کشورمان در پنج وزن نخست، رقبای خود را شناختند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۲۳:۱۵    
بنیانگذار پایگاه استنادی علوم جهان اسلام گفت: دانشگاه های امیرکبیر، اصفهان، علم و صنعت و تهران با کسب رتبه های 17، 18، 21 و 24 به ترتیب سومین، چهارمین ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۲۳:۱۵    
اشتوتگارت و فرابیورگ به تساوی دست یافتند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۲۳:۱۲    
لاتزیو در خانه تیم تازه صعود کرده امپولی با برد میدان را ترک کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۲۳:۰۶    
مشاور تغذیه گفت: رژیم درمانی مناسب ترین روش برای کنترل دیابت است که با ایجاد تعادل در مصرف مواد غذایی، بیماری را به درمان نزدیک می کند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۲۳:۰۶    
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران با بیان اینکه تا پایان شهریورماه باید سهمیه استان در بخش اشتغال محقق می شود ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۲۲:۵۲    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان از تعداد 8 کشته و زخمی براثر حادثه ریزش معدن آب نیل در کرمان خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۲۲:۴۶    
کاروان تیم ملی نوجوانان ایران با تماس رییس و بدرقه دبیرکل فدراسیون فوتبال،برای سفر به مالزی راهی فرودگاه بین المللی امام(ره)شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۲۲:۴۶    
با اتمام مطالعات تولید برق از بزرگترین مرکز دفن زباله تهران و تفاهمنامه 3 جانبه ای میان صندوق ذخیره کارکنان شهرداری، سازمان پسماند و کنسرسیوم کره ای KRC، پروژه آماده امضای قرارداد است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۲۲:۴۶    
عضو شورای اسلامی شهر تهران با حضور در محله قدیمی و تاریخی کن بر صیانت از بافت قدیمی ابنیه و حسینیه های این بخش تاکید کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۲۲:۴۳    
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از افزایش سرویس دهی خط 5 به تماشاگران مسابقه فوتبال پرسپولیس و الدحیل قطر در روز دوشنبه 26 شهریور ماه 97 خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۲۲:۳۶    
مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت:مهدی تاج هیچ درخواستی مبنی برافزایش درصد جانبازی نداشته است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۲۲:۳۰    
آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال قبل از بازی با السد در دوحه برگزار شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۲۲:۲۷    
بوردو در ورزشگاه خانگی مقابل تیم تازه وارد نیم المپیک به تساوی پر گل دست یافت.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۲۲:۲۷    
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت وقوع دو هزار و 324 مورد حریق و حادثه در رشت طی شش ماهه نخست سال جاری خبرداد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۲۲:۱۱    
اولین شب مراسم عزاداری حضرت سیدالشهدا(ع) با حضور هزاران نفر از مردم عزادار، جمعی از مسئولان و رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۲۲:۱۱    
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان این که حذف آبونمان تلفن ثابت بر خلاف روند تلاش مخابرات برای توسعه خدمت رسانی در سراسر کشور است ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۲۲:۱۱    
وستهام با غلبه بر اورتون در مرسی ساید اولین امتیاز فصل را به دست آورد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۲۲:۰۲    
هفت معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با ابلاغ قانون اصلاح قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان طی دو ماه آینده باید از سمت خود کناره گیری کنند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۲۲:۰۲    
پزشکان موفق شدند با کاشت یک تحریک کننده در ستون مهره های بیماری که حدود 17 سال از درد ناحیه ستون مهره ها و کمر رنج می برد، دردهای او را کاهش دهند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۲۱:۵۶    
غلظت و طول عمر اسانس و ترکیبات معطر استفاده شده در تولید انواع عطر متغیر است و افزایش غلظت و درصد ترکیبات معطر است که در ماندگاری آن تأثیر دارد ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۲۱:۵۰    
حبوبات مهم ترین منبع پروتئین گیاهی محسوب می شوند به طوری که در تامین نیاز بدن به انواع اسید های آمینه، مواد معدنی و ... نقش به سزایی دارند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۲۱:۴۱    
رئیس جدید پارلمان عراق با ارسال دعوتنامه برای علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی ایران، رسما همتای ایرانی خود را به سفر به بغداد دعوت کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۲۱:۴۱    
یک دستگاه خودروی پراید بر اثر تصادف با کامیون متلاشی شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۲۱:۴۱    
سخنگوی آتش نشانی تهران گفت: آتش گرفتن موتور ژنراتور برق و یک مخزن مایعات قابل اشتعال در خیابان خاوران منجر به حریق چند دستگاه خودرو در خیابان خاوران شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۲۱:۴۱    
دبیرکل سازمان ملل پس از امضای توافقنامه صلح بین اریتره و اتیوپی در جده عربستان گفت که امضای این توافقنامه یک رویداد تاریخی محسوب می شود که در تقویت امنیت منطقه موثر خواهد بود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۲۱:۳۲    
مدیرعامل خانه موسیقی بیان کرد که موسیقی سوگواری هویت خود را از دست داده و دیگر به آن توجهی نمی شود. رسانه ملی نیز جای این موسیقی با اصالت را با مداحی های بی کیفیت و گوش خراش پر کرده است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۲۱:۲۶    
در شرایطی که طی روزهای گذشته هیات وزیران تصویب کرد که ثبت سفارش برای واردات کالا به استثنای خودرو بدون انتقال ارز آزاد شود و با توجه به اعلام رییس اتاق بازرگانی تهران مبنی بر رسوب 139 هزار کانتینر در ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۲۱:۲۶    
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان گفت: تلاش نیروهای امدادی و مردم منطقه برای مهار آتش سوزی در منطقه جنگلی و کوهستانی درازنوی شهرستان کردکوی همچنان ادامه دارد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۲۱:۲۶    
ویارئال و اسپانیول با برتری مقابل رقبای خود هفته چهارم را با برتری پشت سر گذاشتند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۲۱:۲۰    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: در بخش صنعت، معدن و تجارت 17.6 درصد تولید ناخالص کشور سهم استان تهران است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۲۱:۲۰    
با تصویب هیات وزیران، آیین نامه اجرایی مربوط به تسویه مطالبات و بدهی های دولت با اشخاص حقیقی و حقوقی تعاونی و خصوصی از طریق صدور اوراق اسناد تسویه خزانه اصلاح شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۲۱:۱۱    
دومین روز از ششمین دوره مسابقات جام کنفدراسیون بانوان آسیا روز دوشنبه با برگزاری 4 دیدار پیگیری می شود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۲۱:۰۶    
از فردا (دوشنبه) به مدت شش روز طلافروشی های بازار بزرگ تهران به مناسبت برگزاری مراسم عزاداری حسینی تعطیل می شود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۲۱:۰۲    
رئیس فدراسیون فوتبال قطر در تمرین السد قبل از بازی با استقلال حضور پیدا کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۲۰:۵۶    
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی از زمان اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد این دانشگاه خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۲۰:۵۶    
تهمینه میلانی از مدیر گالری ایوان و سایر اشخاصی که آنها را مسبب حاشیه های اخیر می داند، رسما شکایت کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۲۰:۵۶    
سفیر سازمان آزادی بخش فلسطین اعلام کرد که دولت آمریکا از او و خانواده اش خواسته است تا خاک این کشور را ترک کنند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۲۰:۴۷    
هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: بازی رفت یک اتفاق بود و فردا با تمام وجود بازی می کنیم.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۲۰:۴۱    
دادستان تهران گفت: هرچند واقعی کردن قیمت خودرو در شرایط عادی، قابل دفاع است؛ اما در شرایطی که کشور درگیر جنگ اقتصادی است و دشمن درصدد ایجاد ترس و واهمه در میان مردم است ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۲۰:۴۱    
رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: لازم است بسکتبال ما به بسکتبال اروپا نزدیک شود و اگر بخواهیم به بسکتبال آسیا تکیه بزنیم به جایی نخواهیم رسید.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۲۰:۳۲    
شهردار تهران بر حضور بیشتر زنان در مناصب مدیریتی در مدیریت شهری تاکید کرد و گفت: تا سه ماه آینده شهرداری حداقل 22 ناحیه به زنان واگذار خواهد شد، زیرا تجربه نشان داده زنان در مدیریت شهری ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۲۰:۳۲    
شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از آمادگی ناوگان اتوبوسرانی به مناسبت بازگشایی مدارس و آغاز مهرماه خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۲۰:۳۲    
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:ما فردا برای هواداران میلیونی استقلال خواهیم جنگید.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۲۰:۲۰    
تدوین برنامه سوم توسعه شهر تهران از صبح دیروز با تشکیل کمیته تلفیق احکام، وارد فاز نهایی شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۲۰:۲۰    
وردربرمن در واپسین دقایق پیروزی را مقابل نورنبرگ از دست داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۲۰:۱۷    
ترکیب احمد گروژنی برای دیدار مقابل اسپارتاک مسکو اعلام شد و براین اساس میلاد محمدی در ترکیب ثابت تیمش حضور دارد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۲۰:۰۵    
مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران جزئیات اقدامات هشت گانه به منظور کنترل آفت سفید بالک را اعلام کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۲۰:۰۲    
تعداد بازی هایی که رونالدو در تیم های مختلف نیاز به زدن اولین گلش داشت.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۹:۵۰    
روند ناامید کننده رم در رقابت های سری A ادامه دارد و این بار جالوروسی در خانه با تساوی متوقف شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۹:۵۰    
در پایان ششمین مرحله رقابت های لیگ جهانی کاراته وان 2018 به میزبانی برلین برگزار شد که در پایان، 1 مدال طلا و 2 برنز به کاراته کاهای ایران رسید.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۹:۴۰    
با تصویب شورای فنی فدراسیون بوکس، اکبر احدی تا المپیک 2020 توکیو به عنوان سرمربی تیم ملی بزرگسالان به کار خود ادامه می دهد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۹:۳۶    
مدیرعامل پرسپولیس با بیان این که تمام بلیت های دیدار تیمش با الدحیل به فروش رفته و رکورد جدیدی در این زمینه به ثبت رسیده است، گفت: هواداران فردا سیاه پوش وارد ورزشگاه شوند و شئونات محرم را حفظ کنند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۹:۲۷    
دفتر حجت الاسلام و المسلمین ناطق نوری هرگونه اظهار نظری مبنی بر ورود ایشان به عزل و انتصابات در دولت را رد کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۹:۲۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، تاکید کرد: برخی تصور می کنند که نبود سفیر در کوتاه مدت در یک سفارتخانه به معنای تعطیلی کامل آن سفارتخانه است در حالی که یک سفارتخانه از کارشناسان و متخصصانی در حوزه ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۹:۱۵    
افرادی که به خاطر نوع اشتغال شان ساعت های زیاد را پشت میز می نشینند خیلی بیشتر از افراد عادی در معرض ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۸:۵۷    
خبرهای بد برای کسانی که طرفدار برنامه غذایی کتوژنیک هستند: بر اساس تحقیقات مرکز سلامتی Lancet دنبال کردن برنامه غذایی که کربوهیدرات را حذف می کند می تواند از عمرتان بکاهد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۸:۵۱    
ذهن آگاهی روش مدرنی است که می توانید ذهن را متمرکز کنید، آن را از خیالات و توهمات بیرون بکشید و در هر نقطه ای که هستید به فعالیت خود ادامه دهید ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۸:۴۱    
مطالعات محققان ایتالیایی نشان می دهد نوع رژیم غذایی تاثیر قابل ملاحظه ای بر میزان آب مصرفی دارد و با گرایش به سمت رژیم غذایی سالم می توان میزان آب مصرفی را تا 55 درصد کاهش داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۸:۲۶    
از راکب خواستم در مکانی توقف کند و من برای رفع عطش آب بخرم که وی گفت آب همراهش است، من نیز آب از او گرفته و نوشیدم اما...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۸:۱۷    
راننده یک دستگاه خودروی نیسان در حال تعویض لاستیک خودرو بود که به علت برخورد شدید یک دستگاه خودروی سواری پژو 206 جان خود را از دست داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۸:۱۰    
خودروی سواری پژو پارس پس از تصادف شدید با گاردریل بزرگراه شهید خرازی متلاشی شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۸:۰۷    
رئیس پارلمان عراق اعلام کرد که جلسه انتخاب رئیس جمهور این کشور روز سه شنبه آینده برگزار می شود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۸:۰۱    
با حکم نماینده ولی فقیه در سپاه، حجت الاسلام علی رضایی بعنوان مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوا فضای سپاه منصوب شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۷:۴۰    
بنیاد ملی گندمکاران در نامه ای خطاب به رئیس جمهور نوشت: نرخ خرید تضمینی گندم به گونه ای لحاظ شود که افرایش هزینه سربار تولید لحاظ شود که در غیر این صورت با کاهش تولید گندم و واردات مواجه خواهیم شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۷:۲۲    
نتایج تازه ترین بررسی ها نشان می دهد، کودکانی که پروبیوتیک مصرف می کنند، 30 درصد کمتر از دیگران در بزرگسالی سراغ داروهای آنتی بیوتیک می روند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۷:۱۲    
رئیس شورای شهر تهران گفت: چند تن از اعضای شورای شهر تهران به دلیل مصاحبه هایی که داشتند به قوه قضاییه احضار شدند که اعضا به این روش اعتراض دارند چرا که نمی توانند به درستی به وظایف خود عمل کنند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۷:۰۶    
مدیرکل دفتر برنامه ریزی و بودجه سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از تشکیل جلسات کمیته تخصصی عوارض با حضور دستگاه های ذی ربط و ابطال عنوان عوارض 13 شهرداری مرکز استان توسط وزیر کشور خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۶:۵۱    
کاپیتان تیم ملی والیبال لهستان گفت: از نتایجی که تا کنون گرفته ایم راضی هستم و منتظریم تا با ایران روبرو شویم.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۶:۴۵    
ملی پوش ایران در جام جهانی اسکی روی چمن در ایتالیا به کار خود پایان داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۶:۳۶    
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه آمریکا آرزوی ناامید و مایوس کردن ملت ایران را به گور خواهد برد، گفت: وظیفه نیروهای انقلاب کمک به دولت برای حل مشکلات است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۶:۳۰    
وزیر کشور گفت: تعدادی از استانداران با ابلاغ قانون منع به کارگیری بازنشستگان، جابه جا می شوند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۶:۲۷    
رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) از ارسال 150 هزار بسته و کیف لوازم التحریر به مناطق محروم کشور به ارزش ریالی هفت میلیارد تومان خبر داد که از این تعداد 125 هزار بسته آن از سوی این ستاد به عنوان ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۶:۲۷    
در هفته نخست لیگ قهرمانان اروپا دیگو پابلو سیمئونه، پپ گواردیولا و جانلوئیجی بوفون حضور نخواهند داشت.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۶:۲۱    
با توجه به نظر ستاد اقتصادی دولت از این به بعد محدودیت در سقف رقابت محصولات پتروشیمی برداشته می شود و قیمت پایه محصولات پتروشیمی در بورس بر اساس میانگین چهار هفته ای گذاشته می شود.