سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۳:۵۱May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای فانوس 17 شهریور 1397 - fanousnews.ir

فانوس 1 فروردین 1395 فانوس 10 دی 1396 فانوس 31 مرداد 1397 فانوس 1 مهر 1397 فانوس 30 آبان 1397 فانوس 1 آذر 1397 فانوس 30 دی 1397 فانوس 1 بهمن 1397 فانوس 1 اسفند 1397 فانوس 1 شهریور 1397 فانوس 2 شهریور 1397 فانوس 3 شهریور 1397 فانوس 4 شهریور 1397 فانوس 5 شهریور 1397 فانوس 6 شهریور 1397 فانوس 7 شهریور 1397 فانوس 8 شهریور 1397 فانوس 9 شهریور 1397 فانوس 10 شهریور 1397 فانوس 11 شهریور 1397 فانوس 12 شهریور 1397 فانوس 13 شهریور 1397 فانوس 14 شهریور 1397 فانوس 15 شهریور 1397 فانوس 16 شهریور 1397 فانوس 17 شهریور 1397 فانوس 18 شهریور 1397 فانوس 19 شهریور 1397 فانوس 20 شهریور 1397 فانوس 21 شهریور 1397 فانوس 22 شهریور 1397 فانوس 23 شهریور 1397 فانوس 24 شهریور 1397 فانوس 25 شهریور 1397 فانوس 26 شهریور 1397 فانوس 27 شهریور 1397 فانوس 28 شهریور 1397 فانوس 29 شهریور 1397 فانوس 30 شهریور 1397 فانوس 31 شهریور 1397 
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۲:۲۷    
دارچین ادویه ای بسیار محبوب است که علاوه بر خوشمزه کردن غذا مزایای سلامت زیادی هم دارد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۲:۰۷    
ریش محیطی که رطوبت بیشتری در خود نگه می دارد ایجاد کرده و از رسیدن نور به پوست جلوگیری می کند. این باعث می شود که تصور کنیم در مقایسه با پوست خالی شرایط بهداشتی بدی برای پوست ایجاد کند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۹:۳۳    
تیم ملی والیبال ایران نخستین دیدار خود در رقابت های والیبال قهرمانی جهان را مقابل تیم ملی پوروتوریکو برگزار می کند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۲۳:۵۶    
امام صادق(ع) به "متعب" وکیل خرج خانه خود دستور داد تمام ذخیره گندم خانه را به بازار ببرد و در اختیار مردم بگذارد و بفروشد و نان خانه را روز به روز تهیه کند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۱:۰۶    
کاوشگر کنجکاوی تصاویری 360 درجه ای از محیط اطراف خود در مریخ به ثبت رسانده است. این کاوشگر همچنین در این تصاویر به شکل سلفی تصاویری از خود ارسال کرده است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۸:۳۲    
در ریزش موی حاد که کمتر از 6 ماه از ریختن موها می گذرد، همیشه در صورت حذف عامل زمینه ای، به احتمال زیاد رشد دوباره موها قابل برگشت است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۶:۵۵    
واژگونی یک دستگاه وانت تویوتا در محورجکیگور-ایرانشهر 2 کشته و 1 مجروح برجای گذاشت.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۱:۴۷    
قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت در نیشابور: دولت تنگناهای زیادی دارد، فعلا وضع همین است، شما مردم رای داده اید، رییس جمهوری و مجلس انتخاب کردید و آنان وزیر و مدیر انتخاب کردند، پس بی خود اعصاب ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۰:۲۰    
حدود 30 سالگی اولین چروک ها ظاهر می شود، کبودی و گودی چشم ها افزایش می یابد، به حدی که کمبود رنگدانه ها می تواند باعث برهم خوردن رنگ چهره شود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۰۸:۴۱    
منابع محلی کردستان عراق از اصابت چند موشک به مقرهای حزب دمکرات کردستان در حومه اربیل خبر داده اند. برخی منابع منشأ این حملات را ایران اعلام کرده اند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۰۷:۵۶    
پناهگاه تروریست ها در سوریه با عملیات ادلب نابود می شود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۰۷:۳۲    
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: شفافیت بهترین راه بیان خواسته های واقعی مردم است. وی با اشاره به رأی منفی مجلس به شفافیت آرای نمایندگان افزود: مجلس ما دیروز اقدام خوبی نکرد ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۰۱:۲۶    
محققان ایرانی با استفاده از فناوری نانو، داربست های استخوانی را به عنوان ساختارهایی با قابلیت جایگزینی استخوان ارائه دادند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۲۳:۲۱    
همزمان با فرا رسیدن ماه محرم الحرام و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) آلبوم موسیقی رستاخیز سرخ از سوی مرکز موسیقی حوزه هنری منتشر می شود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۲۱:۱۲    
مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۲۰:۲۶    
مسئولان پزشکی یمن از کشته شدن 84 نفر در درگیری های استان الحدیده، 24 ساعت پس از شکست مذاکرات ژنو خبر دادند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۵:۵۱    
عضو هیئت نمایندگان اتاق تهران از درخواست سندیکای صنعت برق ایران برای خاتمه قراردادها در این بخش به دلیل نوسانات شدید نرخ ارز و چندین برابر شدن قیمت مواد اولیه خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۳:۰۵    
اخبار فتنه انگیز هفته های گذشته درباره ملت های ایران و عراق با حادثه بصره به اوج خود رسید.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۳:۰۵    
مصرف برخی از میوه ها به دلیل کند کردن روند جذب قند در طول روز به کمک بیماران دیابتی می آید.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۱:۰۹    
این مسجد هزار ساله که قدیمی ترین مسجد در امارات است، در نزدیکی محوطه مسجد شیخ خلیفه در العین واقع شده است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۰۹:۴۵    
مسافران قطار اتوبوسی تهران مشهد علیرغم آنکه بلیت خریداری می کنند اما جایی برای نشستن در قطار ندارند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۰۸:۲۵    
محمدرضا گلزار مجری برنامه برنده باش در برنامه خود واکنش جالبی را به یک سوال درباره شهدای غواص نشان داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۰۸:۱۶    
معاون دادستان کشور تمدید فعالیت نسخه های فارسی تلگرام را تمسخر دستور قضایی خواند
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۰۸:۱۰    
یکی از پر برف ترین سال هایی که ایران تاکنون به خود دیده است در سال 1350 به وقوع پیوست که در آن 5 روز مداوم برف باریده و ارتفاع برف به 8 متر رسیده بود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۰۷:۵۵    
فروش ارز مسافرتی در شعب منتخب بانک ملی ایران با شرایط و مدارک پیشین و با نرخ جدید، از امروز (یکشنبه 18 شهریور ماه) آغاز خواهد شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۰۷:۵۲    
عضو ناظر مجلس در شورای ساماندهی مرکز سیاسی و اداری کشور درباره وضعیت نقطه یابی پایتخت سیاسی و اداری کشور توضیحاتی را ارائه داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۰۱:۳۱    
شهرهای فرانسه شاهد تظاهرات ده ها هزار نفری ضد دولت بود و تحلیل گران این رویداد را ضربه ای دیگر بر پیکر امانوئل ماکرون رئیس جمهوری این کشور برشمردند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۰۱:۲۵    
پژوهشگران آمریکایی ادعا می کنند استفاده از لوازم خانگی هوشمند می تواند راه ساده ای برای ورود هکرها به شبکه های الکتریکی باشد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۰۰:۲۰    
مهاجم تیم ملی انگلیس پیش از دیدار مقابل اسپانیا کفش طلای خود را به دلیل آقای گلی در جام جهانی دریافت کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۰۰:۱۷    
سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به این مطلب که در مورد بازار ارز شاهد وقوع برخی سوء تدبیرها بوده ایم، گفت: چگونه ذخیره های استراتژیک مان را با بهانه جمع آوری نقدینگی فدا کردیم.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۰۰:۱۷    
هیات الحشد الشعبی در بیانیه ای اعلام کرد که توقف ناامنی ها در بصره و حمایت از غیرنظامیان یک وظیفه شرعی و انسانی و ملی است که واجب است برای حفاظت از بصره به خیابان ها بیاییم.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۰۰:۱۱    
وزارت خارجه آمریکا دریافت نامه از سوی کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی را تائید کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۰۰:۰۵    
حداقل دو نوجوان فلسطینی در مرز نوار غزه بر اثر شلیک نظامیان صهیونیستی به شهادت رسیدند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۰۰:۰۲    
درخواست واشنگتن از کشورها برای این که تمام واردات نفت خود از ایران را قطع کنند، به دردسر بزرگی برای هند تبدیل شده است. هند به احتمال زیاد نخواهد توانست خواسته آمریکا را اجرا کند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۰۰:۰۲    
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان شمیرانات گفت: سه کوهنورد که در ارتفاعات رودبارقصران مسیر خود را گم کرده بودند، توسط نجات گران هلال احمر شمیرانات نجات یافتند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۳:۵۶    
معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری گفت: هیچ تناسبی بین جرایم پزشکی با مجازاتهای حاکم بر آن وجود ندارد و این دسته از پزشکان باید به محرومیت از حقوق اجتماعی مجازات شوند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۳:۵۶    
رییس مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی کشور گفت: در سال های اخیر با نوسازی ناوگان بخش کشاورزی و استفاده از فناوری ها و کمباین های جدید ضایعات غلات به کمتر از پنج درصد کاهش یافته است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۳:۵۰    
رئیس جمعیت هلال احمر قوچان از مصدومیت 13 نفر در تصادف زنجیره ای سه خودرو در جاده قوچان به چناران خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۳:۴۷    
رئیس سازمان غذا و دارو از صادرات داروی ایرانی به 30 کشور خبر داد و گفت: در ایران بازار 20 میلیارد دلاری دارو، تجهیزات پزشکی، محصولات آرایشی و بهداشتی و مکمل ها را وزارت بهداشت مدیریت می کند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۳:۴۷    
سه برند معروف ترکیه به علت مشکلات در پرداخت بدهی کوتاه مدت خود، در ارتباط با شرایط وخیم اقتصادی این کشور، درخواست حمایت از ورشکستگی کردند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۳:۴۷    
مدیرکل پیشگیری های اجتماعی و فرهنگی قوه قضاییه، گفت: طرح بنیاد کودک مصوبه شورای اجتماعی کشور را دریافت کرد و کار بزرگی است که برای پیشگیری از وقوع جرم در سطح پیش از دبستان قرار است در قوه قضاییه ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۳:۴۱    
یک منبع آگاه در معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: رییس شورای شعر، استعفایی را به دفتر موسیقی این وزارتخانه نداده است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۳:۴۱    
انتخابات پارلمانی سوئد که روز یک شنبه برگزار می شود به لحاظ شکست احتمالاً تاریخی سوسیال دموکرات ها و قدرت گیری یک حزب پوپولیست بی سابقه است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۳:۴۱    
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه این دانشگاه به دنبال یک تغییر ریل است، گفت: اگر می خواهیم حرکت خود را شتاب دهیم، باید ریل را تغییر دهیم.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۳:۴۱    
سخنگوی وزارت خارجه روسیه با اشاره به گزارش اخیر آژانس بین المللی انرژی اتمی تاکید کرد این گزارش حاکی از پایبندی ایران به تعهداتش بر اساس برجام است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۳:۲۶    
رئیس مجلس با بیان اینکه رایزنی های پارلمانی در پیشبرد روابط بین کشورها بسیار موثر است، گفت: در این سفر راههای تسهیل روابط تجاری بین ایران و بلاروس مورد بررسی مسئولان دو کشور قرار گرفت.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۳:۲۶    
دادستان انتظامی مالیاتی گفت: دایره شمول و مصادیق جرایم مالیاتی در قانون مالیات های مستقیم از گستره بی سابقه ای برخوردار است و با خاطیان بدون هیچ خط قرمزی برخورد می شود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۳:۲۶    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: طبق اطلاعات به دست آمده صیادان بوشهری توسط پلیس ساحلی امارات متحده عربی دستگیر شده اند و وضعیت آنها در دست پیگیری است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۳:۱۱    
دو تن از کارکنان فرماندهی انتظامی شهرستان میناب توسط افراد مسلح مورد اصابت گلوله قرار گرفته و به شهادت رسیدند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۳:۰۵    
معاون نوسازی و اداری سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: در جشنواره شهید رجایی عملکرد دستگاه های اجرایی استان ها بصورت سالانه ارزیابی می شود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۳:۰۲    
تیم ملی بانوان ایران در ادامه عملکرد فوق العاده خود موفق به کسب سومین برد پی در پی شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۲:۵۶    
احتمالا در ذهن ارتشی هایِ ژ3به دست هم نمی گنجید که تانک ها و هلی کوپترها -جلوتر از آنها- بر روی مردم بی اسلحه، آتش بگشایند...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۲:۵۶    
مسئولان بیمارستان صحرایی در طرابلس لیبی اعلام کردند که آمار قربانیان درگیری های مسلحانه اخیر در پایتخت این کشور به 78 کشته رسیده است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۲:۴۷    
معاون روابط عمومی سپاه حفاظت انصارالمهدی ادعای برخی رسانه ها و شبکه های اجتماعی مبنی بر تیراندازی در اطراف نهاد ریاست جمهوری را تکذیب کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۲:۴۱    
ترکیب تیم های انگلیس و اسپانیا برای رویارویی در لیگ ملت های اروپا اعلام شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۲:۳۵    
وزیر ارشاد عنوان کرد: باید به توازن ژانرهای سینمایی هم توجه داشته باشیم چرا که اگر تعداد فیلم های یک ژانر بیشتر یا کمتر از سایر ژانرها بشود، این مسئله در مجموع به کل سینما آسیب خواهد زد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۲:۳۵    
سوئیس موفق شد در رقابت های لیگ ملت های اروپا مقابل ایسلند جشنواره گل راه بیاندازد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۲:۲۶    
نخست وزیر جمهوری چک در اظهار نظری بر نقش مهم روسیه در حل بحران های مهم جهان تاکید کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۲:۲۰    
سرپرست بیمارستان نمازی شیراز با اشاره به مطالب مطرح شده در فضای مجازی درباره فوت یک پسر بچه 10 ساله در این بیمارستان گفت: بیمارستان نمازی در این موضوع هیچگونه اهمالی نداشته است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۲:۲۰    
مجموع معاملات فروش ارز صادراتی روز جاری در سامانه نیما به یک میلیارد و 124 میلیون یورو رسید.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۲:۲۰    
وزیر امور خارجه ایران در واکنش به یک توئیت وزیر خارجه آمریکا، تغییرات در مواضع این کشور را خنده دار توصیف کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۲:۱۷    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان با اشاره به وقوع 4 پس لرزه در این استان گفت: خوشبختانه تاکنون خسارتی از این زمین لرزه ها گزارش نشده است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۲:۱۷    
رئیس جمهوری مصر و فرمانده نیروهای مرکزی آمریکا درخصوص تقویت همکاری نظامی میان دو کشور گفت وگو کردند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۲:۱۱    
رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشاره تعیین تکلیف اموال تملیکی تا پایان سال، از برگزاری نشست فوق العاده برای جلوگیری از قاچاق سوخت خبرداد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۲:۱۱    
رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیر سرنوشت صیادان ایرانی در امارات هستیم.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۲:۰۵    
مدیرکل اموربانوان شهرداری تهران از ارتقای کیفیت مراکز کوثر با حمایت برندهای مطرح کشور سخن گفت.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۲:۰۵    
هم زمان با شب اول محرم، پرچم 1000 متری "یا حسین(ع)" بر فراز بزرگترین پرچم کشور به اهتزار در می آید.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۲:۰۲    
فرمانده انتظامی چرداول جزئیات تیراندازی در شهرستان چرداول استان ایلام و کشته شدن یک نفر در جریان این تیراندازی را تشریح کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۱:۵۶    
سخنگوی دستگاه دیپلماسی روسیه گفت، رویکرد ایران حاکی از عزم این کشور در حفظ برجام است و روسیه نیز بطور کامل از آن حمایت می کند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۱:۵۰    
وزیر امور خارجه ترکیه گفته که هدف کشورش ممانعت از عملیات نظامی برای آزادسازی ادلب، آخرین پناهگاه بزرگ تروریست ها در سوریه است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۱:۴۷    
ما در این مطلب می خواهیم 4 بیماری شایع در تابستان و اقدامات احتیاطی برای جلوگیری از ابتلا به آن ها را برای شما بازگو کنیم.اما بیماری هایی که در تابستان زنان را تهدید می کند کدامند ؟
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۱:۴۱    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: در پی تیراندازی گارد ساحلی دبی به صیادان بوشهری یک نفر کشته و دو نفر زخمی شدند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۱:۴۱    
رئیس جمهوری عراق امروز (شنبه) آتش زدن کنسولگری ایران در بصره را محکوم کرد و از دولت عراق خواست تا تحقیقات فوری را برای شناسایی عاملان این رخداد آغاز کند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۱:۳۵    
امام جمعه موقت تهران گفت:فلسفه جنگ اقتصادی این است که می خواهند مردم را خسته کرده و مردم از آرمان های بلندشان دست بردارند ولی مردم ایران به دنیا نشان داده اند که خسته نمی شوند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۱:۳۲    
معاون اورژانس فارس از واژگونی یک دستگاه پژو 405 ومصدومیت 10 تبعه افغان و فوت یک نفر خبرداد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۱:۲۵    
وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین در بیاینه ای در زمینه قطع کمک آمریکا به بیمارستان های واقع در قدس شرقی، این اقدام دولت آمریکا را با رفتار خودکامه ترین رژیم های جهان مقایسه کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۱:۲۵    
به بهانه رویارویی تیم ملی فوتبال اسپانیا با انگلیس، ترکیب منتخبی از بازیکنان اسپانیا که در لیگ برتر انگلیس توپ زده اند منتشر شده است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۱:۱۶    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین، اعطای نشان نصر از سوی فرمانده معظّم کل قوا به امیر شاه صفی، فرمانده سابق نیروی هوایی ارتش را تبریک گفت.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۱:۱۶    
به دنبال حضور روسای جمهور روسیه و ترکیه در ایران، آرامش نسبی در بازارهای سکه و ارز ایجاد شده و حداقل در کوتاه مدت شاهد روند کاهشی قیمتها در این دو حوزه هستیم ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۱:۱۶    
تیم فوتبال بزرگسالان پدیده در دیداری تدارکاتی تیم امیدهای این باشگاه را شکست داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۱:۰۷    
مدیرعامل موسسه خانه کتاب ضمن اظهار تاسف از درگذشت زنده یاد اسماعیل دمیرچی نویسنده و پیشکسوت حوزه صنعت چاپ، از انتشار قریب الوقوع کتاب موزه صنعت چاپ وی از سوی این موسسه خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۱:۰۷    
رئیس مجلس در بلاروس با جمعی از دانشجویان ایرانی در این کشور دیدار و گفت وگو کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۱:۰۷    
وزارت دفاع آمریکا مدعی است که برنامه هایی برای مبارزه با تروریست های سوریه دارد اما در این مسیر، حاضر به همکاری با روس ها نیست.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۱:۰۱    
ملی پوشان بدمینتون ایران به مرحله نهایی مسابقات یک نفره و دونفره غرب آسیا راه یافتند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۱:۰۱    
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با اشاره به سهم زنان در حوزه اقتصادی گفت: 70 درصد از صنایع دستی در کشور توسط زنان تولید می شود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۰:۵۵    
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: 18 درصد پرسنل و 16 درصد مدیران شهرداری تهران را زنان تشکیل می دهند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۰:۵۲    
دبیر بیستمین جشنواره شهید رجایی با اشاره به این که استان تهران ضعیف ترین ساختار تشکیلات اداری در کشور را داراست ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۰:۵۲    
همه ما از فواید بی شمار لیمو و سیر مطلع هستیم. اما در این مقاله سعی داریم شما را با حقایق اشتباه در مورد لیمو و سیر آشنا کنیم. اما این حقایق اشتباه کدامند؟
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۰:۴۶    
این اپلیکیشن در تمامی زمینه های خدمات پزشکی، پیراپزشکی و خدمات سیار خدمت رسانی کرده و کاربر می تواند به شکل غیرحضوری و غیرتلفنی و بدون دردسرهای مرسوم نوبت گیری خدمت خود را دریافت کند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۰:۴۶    
چگونه از موهای آسیب دیده مراقبت کنیم ؟ اولین شرط برای داشتن موهای سالم ،داشتن خون سالم و با کیفیت است.داشتن خون سالم و با کیفیت نیز نیازمند بدن سالم و متابولیسم سریع است ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۰:۴۶    
با معرفی یکی از مهم ترین موارد نباید ها قبل از ورزش در خدمت شما هستیم. شما هم احتمالا شک کرده اید که مربیان شخصی ورزشی رازهای زیادی را به صورت رایگان به شما نخواهند گفت ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۰:۴۰    
سیر، ماده ای غذایی ریزی که بویی خاص و تند دارد و به همین علت کمتر توسط افراد مصرف می شود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۰:۳۷    
کمیته پیشکسوتان باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه ای در خصوص رای اعلام شده از سوی کمیته استیناف، اعتراض خود را اعلام کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۰:۳۷    
کرفس گیاهی خوش طعم است که از خواص آن زیاد سخن گفته می شود ، کرفس، آب کرفس، ساقه و برگ های کرفس، عرق کرفس هر کدام برای خود خواصی را بدوش می کشند .
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۰:۳۱    
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: با انجام تحقیقات هدفمند و خلاقانه مبتنی بر منابع علمی می توان با تولید داروهای گیاهی مؤثر بر درمان بیماری ها ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۰:۲۵    
ارتش یمن مواضع نیروهای وابسته به ائتلاف سعودی را در جنوب عربستان سعودی با موشک و توپخانه هدف قرار داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۰:۲۵    
وکیل مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص طلب موکلش از این باشگاه توضیحاتی ارائه داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۰:۲۵    
دادستان انتظامی قضات از برخورد قاطعانه و بدون تعارف با قضات متخلف و تقدیر از قضات توانمند خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۰:۲۲    
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش صادرات که ایجاد درآمد ارزی، جذب سرمایه گذار و ایجاد اشتغال پایدار را به دنبال دارد به بهبود شرایط اقتصادی کشور کمک می کند.