جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۲۱:۴۴Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای فردا نیوز 16 آبان 1397 - fardanews.com

فردا نیوز 29 اسفند 1393 فردا نیوز 29 اسفند 1394 فردا نیوز 30 اسفند 1395 فردا نیوز 25 اردیبهشت 1396 فردا نیوز 31 مرداد 1397 فردا نیوز 31 شهریور 1397 فردا نیوز 30 مهر 1397 فردا نیوز 30 آذر 1397 فردا نیوز 30 دی 1397 فردا نیوز 30 بهمن 1397 فردا نیوز 29 اسفند 1397 فردا نیوز 1 آبان 1397 فردا نیوز 2 آبان 1397 فردا نیوز 3 آبان 1397 فردا نیوز 4 آبان 1397 فردا نیوز 5 آبان 1397 فردا نیوز 6 آبان 1397 فردا نیوز 7 آبان 1397 فردا نیوز 8 آبان 1397 فردا نیوز 9 آبان 1397 فردا نیوز 10 آبان 1397 فردا نیوز 11 آبان 1397 فردا نیوز 12 آبان 1397 فردا نیوز 13 آبان 1397 فردا نیوز 14 آبان 1397 فردا نیوز 15 آبان 1397 فردا نیوز 16 آبان 1397 فردا نیوز 17 آبان 1397 فردا نیوز 18 آبان 1397 فردا نیوز 19 آبان 1397 فردا نیوز 20 آبان 1397 فردا نیوز 21 آبان 1397 فردا نیوز 22 آبان 1397 فردا نیوز 23 آبان 1397 فردا نیوز 24 آبان 1397 فردا نیوز 25 آبان 1397 فردا نیوز 26 آبان 1397 فردا نیوز 27 آبان 1397 فردا نیوز 28 آبان 1397 فردا نیوز 29 آبان 1397 فردا نیوز 30 آبان 1397 
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۰۸:۰۰    
ایسپ راکی رپر معروف آمریکایی با لباسی زنانه از برند گوچی دیده شد
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۳:۴۹    
ملیکا زارعی، مجری برنامه های کودک تلویزیون، در آخرین روز های سوگواری ماه صفر، عکسی از خود را در حرم امام رضا (ع) منتشر کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۱۶:۲۰    
نسل امروز با شنیدن نرخ کالا های زمان پهلوی حسرت ارزانی آن زمان را می خورند. این در حالی است که مقایسه نسبی قیمت های آن زمان و اکنون گواه نادرستی ادعای ارزانی قبل از انقلاب است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۱۵:۲۱    
مقام های قضایی نیجریه با آزادی موقت شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر اقلیت شیعه این کشور موافقت نکردند و به این ترتیب وی باید تا زمان دادگاه در زندان باقی بماند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۱۱:۵۶    
همزمان با برگزاری مسابقه بین تیم های فوتبال پرسپولیس و کاشیما آنتلرز در ورزشگاه آزادی، سرویس دهی در خط 5 متروی تهران تا جابجایی کامل مسافران از ایستگاه ورزشگاه آزادی ادامه خواهد داشت.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۰۷:۳۲    
قصد داریم شما را با چند روغن گیاهی که تاثیر بی نظیری در کاهش استرس دارند آشنا کنیم.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۲:۰۲    
پنجمین قسمت از سری جدید برنامه تلویزیونی دستخط جمعه این هفته با حضور علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به روی آنتن شبکه 5 سیما می رود.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۱:۱۰    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز از بارش پراکنده برف در محور های کوهستانی استان خبر داد و گفت: برای تردد از محور های کوهستانی و برف گیر استان به همراه داشتن زنجیر چرخ الزامی است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۰:۲۱    
دبیر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: بخش عظیمی از جامعه ما که قدرت خرید پایینی دارند با افزایش بی رویه قیمت شیر و لبنیات ممکن است این مواد غذایی را از سبد غذایی شان حذف کنند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۹:۰۶    
آنچه در زیر می آید قیمت روز انواع خودرو های ژاپنی در سطح بازار پایتخت طی آبان ماه 97 است که ممکن است تا 5 درصد در مناطق مختلف تهران دارای نوسان باشد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۸:۴۵    
آمار های فائو (سازمان بین المللی غذا) از ضایعات غذا در ایران نشان می دهد مردم ایران در عرصه دور ریز غذا رکورددار هستند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۸:۰۰    
تمام برنامه ای این مثلا رسانه ملی شده است، ستاره و مربع، کنکور و قابلمه.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۷:۱۸    
وزیر سپاه در دفاع مقدس با بیان اینکه آن هایی به بن بست رسیده اند که اجازه نمی دهند مردم کار خود را انجام دهند، تصریح کرد: آن ها به بن بست رسیده اند ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۶:۰۹    
مدیران یک شرکت چینی کارمندانی را که نتوانسته بودند به اندازه کافی فروش داشته باشند، مجبور به نوشیدن ادرار و خوردن سوسک کردند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۴:۲۱    
در دیدار رئیس سازمان بازرسی کل کشور با دادستان کل فدراسیون روسیه رایزنی های دوجانبه برای مبارزه با فساد و جرائم مرتبط صورت گرفت.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۳:۵۱    
حدیث امام رضا (ع) درباره تقسیم ساعات شبانه روز را در اینجا بخوانید.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۳:۴۵    
فرمانده ناجا در پیامی شهادت مظلومانه جانباز سرافرازنیروی انتظامی سیدنورخدا موسوی را تبریک و تسلیت گفت.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۳:۲۷    
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر این که امروز در حوزه موشکی در هر بعد، هر حجم دلخواه و با دقت بالا توانمندی داریم و دشمن از این می ترسد گفت ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۳:۲۱    
امروزه محبت پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و ائمه اطهار علیهم السلام، از مرز های کشور های اسلامی عبور کرده و درواقع به یک مسئله جهانی تبدیل شده است ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۱:۱۶    
دریاچه Zhenhu در چین سال ها قبل در اثر زلزله ای شدید ایجاد شد. این دریاچه زیبا اکنون یکی از پرطرفدارترین مقاصد توریستی کشور چین است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۰:۴۹    
فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان مواد مخدر یکی از افسران دلاور و شجاع ناجا آسمانی شد و در راه امنیت مردم جان خود را فدا کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۰۹:۰۴    
تابلوی مونا لیزا ی نیجریه که بیش از 40 سال مفقود شده بود در ماه فوریه در یک آپارتمان در لندن پیدا شد. این تابلو حالا پس از 40 سال مفقودی برای اولین بار در نیجریه به نمایش گذاشته می شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۰۸:۳۴    
اروپا با هدف مقابله با تحریم های آمریکا علیه ایران به دنبال ایجاد سازوکاری است که در وهله اول بتواند تجارت با ایران را تسهیل کند و در نهایت با جایگزینی این سیستم به جای سوئیفت و استفاده از یورو به ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۰۸:۰۵    
اسرائیلی در تلاش است تا اقداماتی را در جهت رفع تنش های پیش آمده پس از سقوط هواپیمای ایل 20 روسیه اتخاذ کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۰۷:۳۱    
خبرگزاری میزان: دریافت وام مسکن از صندوق پس انداز یکم یکی از روش هایی است که می تواند تا حدودی به خانه دار شدن زوجین کمک کند ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۰۷:۱۶    
سخنگوی سازمان برنامه جهانی غذا درباره فاجعه بار بودن اوضاع انسانی در یمن هشدار داد و گفت اوضاع یمن را مرحله پیش از قحطی می دانیم.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۰۷:۰۵    
برای خرید آپارتمان 65 متری با عمر 22 ساله بنا در میدان شهدا به سرمایه 300 میلیون تومانی نیاز است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۰۶:۴۶    
رهبر حزب سعادت ترکیه در خصوص تحریم های آمریکا علیه ایران گفت: این تحریم ها غیر قانونی بوده و آمریکا باید دست از ژاندارمی دنیا بردارد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۰۶:۳۲    
سخنگوی شرکت مخابرات ایران مدت زمان عدم پرداخت بدهی خطوط تلفن ثابت تا قطع یک طرف، دوطرفه و درنهایت واگذاری را یک فرآیند یک سال و سه ماهه دانست و گفت ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۰۶:۲۰    
ناسا اخیر در حساب کاربری خود در اینستاگرام تصویری بی نظیر از سیاره زمین منتشر کرده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۰۶:۰۲    
یک کارشناس صنعت هوایی معتقد است هرچند تحریم سوخت رسانی به هواپیما های ایران در ترکیه برای برخی از پرواز ها مشکلی ایجاد نمی کند ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۰۵:۴۷    
هیأت نظامی عالی رتبه الجزایر که به قطر سفر کرده است با وزیر دفاع این کشور دیدار و راهکار های تقویت و توسعه همکاری نظامی دو کشور را بررسی کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۰۵:۲۶    
رئیس پارلمان سریلانکا برکناری نخست وزیر به دستور رئیس جمهوری و تصمیم برای بازگرداندن یک رئیس جمهوری سابق را یک "کودتای بدون خشونت" توصیف کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۰۴:۳۱    
محققان انگلیسی قصد دارند با بودجه 3.5 میلیون پوند هواپیمایی بسازند که به جای سوخت معمول هیدروژن مصرف می کند. نخستین نمونه عملیاتی این هواپیما در اوایل 2030 ساخته می شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۰۴:۱۶    
وزیر دفاع ترکیه در مورد تصمیم جدید آمریکا درباره سرکردگان پ. ک. ک. گفت: هرچند این اقدام با تاخیر انجام شده، اما از آن استقبال می کنیم.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۰۴:۰۴    
لزوم توسعه صنعت پتروپالایش برای جلوگیری از خام فروشی و بی اثر کردن تحریم های نفتی، اجتناب ناپذیر بوده و ورود سرمایه بخش خصوصی به این بخش راهکاری راهبردی است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۰۳:۳۴    
پلیس چین با استفاده از نرم افزار دروازه شناسایی می تواند افراد را از روی شکل بدن و راه رفتنشان شناسایی کند. این نرم افزار حتی در صورت پوشیده بودن صورت نیز قابلیت شناسایی افراد را دارد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۰۲:۲۱    
ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین با صدور بیانیه ای حمایت خود را از دعوت علما برای برگزاری تظاهرات جمعه خشم مردمی جهت مخالفت با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، اعلام کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۰۳:۱۹    
رئیس جمهور مصر دستور داد قانون محدودیت فعالیت سازمان های غیردولتی اصلاح شود که این همان قانونی است که بار ها از سوی گروه های مدافع حقوق بشر مورد انتقاد قرار گرفته است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۰۳:۰۱    
متخصصین زنان و زایمان و ناباروری، معتقدند؛ عدم حاملگی پس از دو الی سه بار استفاده از روش های کمک باروری همچون IVF و میکرواینجکشن به معنای شکست مکرر در IVF نام برده می شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۰۲:۳۷    
اگر چه نمی توان بهترین روش برای پیشگیری از سرطان پروستات را نام برد اما روش های طبیعی زیادی از جمله حفظ وزن سالم، ورزش کردن و مصرف مقادیر زیاد میوه و سبزیجات به این امر کمک می کند. ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۰۲:۰۳    
نایب رییس انجمن راینولوژی ایران علائم و راه های تشخیص و درمان سینوزیت را تشریح کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۰۱:۳۳    
داشتن عادات غذایی خوب به منزله گرفتن رژیم غذایی نیست؛ در واقع، مطالعات نشان داده اند که رژیم های غذایی معمولا نه تنها کارساز نبوده، بلکه دارای اثرات معکوس نیز هستند و در فاصله زمانی کوتاه ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۰۱:۱۸    
حزب نداء تونس بر مخالفت خود با تغییرات در کابینه یوسف الشاهد نخست وزیر این کشور تاکید کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۰۰:۵۷    
رئیس جمهور سودان به وزارت دفاع این کشور دستور داد تا همکاری نظامی با ترکیه در تمامی زمینه ها را افزایش دهد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۰۰:۴۸    
روزنامه صهیونیستی هاآرتص امروز چهارشنبه از تصویب ساخت 640 واحد مسکونی جدید در شهرک رامات شلومو در شمال شهر قدس خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۰۰:۰۳    
ستاره های هالیوود در هفتادمین سالگرد تأسیس ارتش رژیم صهیونیستی، مبلغ بی سابقه 60 میلیون دلار را برای نظامیان اسرائیلی جمع کردند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۲۳:۴۸    
فرستاده اسبق سازمان ملل به یمن می گوید علت حمله ائتلاف سعودی و اماراتی به یمن این بود که سران ریاض و ابوظبی از روند دموکراسی در یمن خشنود نبودند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۲۳:۳۳    
عربستان هنوز از اتهام قتل جمال خاشقچی روزنامه نگار و منتقد هیات حاکمه سعودی تبرئه نشده است که منابع مخالف این کشور بامداد چهارشنبه از کشته شدن یک روزنامه نگار دیگر در زیر شکنجه مقام های امنیتی سعودی ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۲۳:۰۹    
رئیس سازمان آتش نشانی شهر گلستان از آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی در این شهر خبر داد و گفت: آتش نشانان 5 نفر از ساکنان این مجتمع که در میان دود و آتش محبوس شده بودند، را نجات دادند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۲۳:۰۳    
در تصویر زیر میدان تجریش تهران در سال 1337 را می بینید.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۲۲:۵۷    
در حالی که مادر سالخورده چینی شب و روز از پسرش که در کما بود، مراقبت می کرد، سرانجام پسرش از کما بیرون آمد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۲۲:۵۷    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آخرین تیر آمریکا به ایران همین تحریم های اقتصادی است گفت ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۲۲:۵۱    
نخست وزیر روسیه با بیان اینکه کشورش آمادگی ایستادن مقابل تحریم های آمریکا را دارد، اظهار داشت: تحریم ها به روسیه فرصت می دهد اقتصاد خود را بهبود بخشد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۲۲:۴۲    
ضرغامی با انتشار تصویری قدیمی از خود در کنار قبرستان شهدای جنگ اُحد، نوشت: آن جایی که منافع شخصی بر مصالح عمومی تقدم می یابد، جلو زدن از امام و عقب ماندن از او خسارت بار است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۲۲:۳۶    
طبق اعلام برخی از رسانه ها، پشت دیوار جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی، 6 توالت جدید پیدا شد که سال های سال بدون استفاده بوده اند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۲۲:۳۳    
فرماندهی کل نیرو های مسلح لیبی از سفر خلیفه حفتر به مسکو در رأس هیئتی عالیرتبه خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۲۲:۱۸    
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران از تحریم های آمریکا عبور می کند گفت: صحنه به نفع جمهوری اسلامی ایران در جریان است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۲۲:۱۵    
تصویری از یک روستای شگفت انگیز در یمن را مشاهده می کنید که بر روی تخته سنگی بنا نهاده شده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۲۲:۱۲    
رضا رشیدپور از پیام های نامناسب و تمسخرآمیز کاربران درباره شرکت کننده مسابقه برنامه حالا خورشید انتقاد کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۲۲:۰۶    
مشاور وزیر خارجه ایران در مصاحبه ای درباره صادرات نفت از طریق تنگه هرمز گفت: منافع همگان باید در این باره تامین شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۲۲:۰۶    
باشگاه خبرنگاران نوشت: محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اینستاگرام خود را با پستی در تجلیل از شهید سید نورخدا موسوی به روز کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۲۲:۰۰    
دونالد ترامپ می گوید در دور بعدی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، باز هم کاندید خواهد شد و گزینه اش برای تصدی پست معاون اولی، باز هم مایک پنس خواهد بود.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۲۱:۵۴    
رییس پلیس راه شرق استان تهران از ترافیک پر حجم و روان در محور های تهران- مشهد و هراز خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۲۱:۵۱    
حملات ائتلاف متجاوز سعودی به یک منزل مسکونی در استان حجه یمن هفت شهید بر جا گذاشت.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۲۱:۵۱    
رئیس جمهور آمریکا در جریان کنفرانس خبری حاضر نشد جواب سوال خبرنگار سی ان ان را بده و وی را گستاخ خطاب کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۲۱:۴۵    
سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان گفت: در اثر طغیان رودخانه یک مرد 32 ساله در یکی از روستا های بخش انبر مسجدسلیمان که در زمان طغیان رودخانه بر روی پل ایستاده بود را آب برد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۲۱:۴۲    
رئیس جمهور آمریکا در جریان کنفرانس خبری حاضر نشد جواب سوال خبرنگار سی ان ان را بده و وی را گستاخ خطاب کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۲۱:۴۲    
رسانه های عراقی از گفت وگوی تلفنی نخست وزیر این کشور و صدر اعظم آلمان خبر دادند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۲۱:۳۹    
فرمانده عملیات سامراء ارتش عراق از متلاشی شدن یک شبکه تروریستی خطرناک در این شهر خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۲۱:۳۶    
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در مسابقات جام بین قاره ای فوتبال ساحلی موفق شد دومین دیدار خود را نیز با پیروزی برابر تاهیتی پشت سر بگذارد تا همراه روسیه به مرحله بعدی این رقابت ها
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۲۱:۳۰    
آسوشیتدپرس در گزارشی به پیامد های بین المللی نتیجه انتخابات آمریکا برای رئیس جمهور این کشور پرداخته است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۲۱:۲۴    
مدال طلای المپیک لندن بعد از 6 سال توسط رییس فدراسیون جهانی وزنه برداری به سعید محمدپور اهدا شد
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۲۱:۱۸    
میچ مک کانل رهبر اکثریت جمهوریخواهان سنای آمریکا روز چهارشنبه در واکنش به نتایج انتخابات میان دوره ای کنگره ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۲۱:۱۵    
معترضان در شعار های سخنان بولسونارو را در تضاد با قوانین بین المللی خواندند و خواستار عقب نشینی وی از تصمیمش شدند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۲۱:۱۲    
مقاومت و جهاد با غلبه بر سلطه گران جاهلیت ثانی می رود تا سنگر های پوشالی ظلم و بیداد نمرودیان و فرعونیان دوران نظام سلطه و شبکه صهیونیستی فروریزد و آرمان نجات محرومین و مستضعفان از بردگی نوین را تحقق ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۲۱:۰۹    
پرواز شماره QB 2215 هواپیمایی قشم ایر از تهران به استانبول با سه ساعت تاخیر مواجه شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۲۱:۰۶    
رییس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه فراخوان عمومی برای تکمیل اطلاعات دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع برای ساماندهی اطلاعات یک میلیون و 200 هزار نفر از ودیعه گذاران است گفت ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۲۱:۰۲    
همزمان با شب شهادت علی ابن موسی الرضا (ع) مشهد یکپارچه در سوگ و ماتم غروب هشتم خورشید آسمان امامت و ولایت است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۲۰:۵۹    
جانشین فرمانده سپاه پاسداران با اشاره به اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف گفت: امروز دشمن از قدرت موشکی ایران به شدت می ترسد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۲۰:۵۶    
محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار پستی در شبکه های اجتماعی به شهادت سید نورخدا موسوی جانباز صددرصد لرستانی واکنش متفاوتی نشان داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۲۰:۵۶    
مشاور رئیس جمهور روسیه از دیدار پوتین با سران اندونزی، ژاپن، مالزی و کره جنوبی خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۲۰:۵۰    
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: محورهای مواصلاتی مشهد مقدس در جهت های شمالی، جنوبی و غربی ترافیک پرحجم و البته روان دارند ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۲۰:۴۷    
نمایی از جاده زیبای اورامان به سمت روستای هجیج واقع در شهر پاوه را مشاهده می کنید.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۲۰:۴۱    
درگیری به دلیل اختلافات ملکی زمین های کشاورزی در شهر ترکالکی گتوند روز چهارشنبه منجر به مصدوم شدن پنج نفر شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۲۰:۴۱    
رئیس جمهور آمریکا پس از اعلام نتایج انتخابات میان دوره ای کنگره در کاخ سفید کنفرانس خبری برگزار کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۲۰:۳۵    
چین پس از اجرایی شدن تحریم های آمریکا و معافیت تعدادی از کشور ها از اجرای این تحریم ها بزرگترین خریدار نفت ایران می شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۲۰:۲۳    
رئیس پلیس راه استان البرز وضعیت محور کرج - چالوس محدوده کندوان را همراه با مه گرفتگی و کاهش دید اعلام کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۲۰:۲۰    
رسانه های یمنی از شلیک ده ها فروند موشک توسط ائتلاف متجاوز سعودی به مناطق مسکونی صعده خبر دادند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۲۰:۱۷    
رئیس مرکز مدیریت راه های مازندران وضعیت ترافیک در کندوان و هراز را نیمه سنگین و سنگین اعلام کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۲۰:۱۷    
سید نورخدا موسوی پس از 10 سال انتظار و عاشقی با معبود خود امروز آسمانی شد و به همه ما درس آزادگی و مقاومت و دفاع از ایران اسلامی را داد تا همگان بدانند جوانان این سرزمین هرگز دست از دفاع از آرمان های ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۲۰:۱۱    
وزیر اقتصاد فرانسه در مصاحبه ای تاکید کرد پاریس به تلاش ها برای مقابله با تحریم های ضد ایرانی آمریکا ادامه خواهد داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۲۰:۱۱    
محمد باقر قالیباف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، شهادت سید نورخدا موسوی جانباز 100 درصد استان لرستان را تسلیت گفت.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۹:۵۹    
روز یکشنبه با انتشار تصاویری از آتش زدن لاشه سگ های ولگرد موجی از واکنش ها توسط مردم به راه افتاد، از سویی حامیان حقوق حیوانات و مردم تعداد این لاشه های آتش زده را بین 200 تا 300 قلاده عنوان می کنند ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۹:۵۰    
تصویری از حضور گرم بازیگران فیلم لازانیا را در کنار دختری که مبتلا به بیماری خاص ای بی (پروانه ای) است، ببینید.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۹:۴۷    
یک دستگاه آپارتمان 100 متری واقع در ازگل، خیابان آبشار با مبلغ 2 میلیارد و 400 میلیون تومان معامله می شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۹:۴۴    
شبکه تلویزیونی سی ان ان اعلام کرد: بنابر نظرسنجی های به عمل آمده در امریکا شرکت کنندگان در آن بر ضرورت استیضاح دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا تاکید کرده اند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۹:۴۴    
دادگاهی در شمال نیجریه با آزادی مشروط دبیرکل جنبش اسلامی این کشور مخالفت کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۹:۴۱    
به دنبال ادامه صادرات نفتی ایران به کشور های هند، چین و ژاپن، ارزش نفتی منطقه خاورمیانه (دبی و سلطنت عمان) کاهش چشمگیری داشته است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۹:۳۸    
رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس گفت: با پایان یافتن بارش برف که از روز گذشته آغاز شد، جاده چالوس باز است، اما تردد در آن به کُندی جریان دارد.