جمعه ۱۱ خردادساعت ۰۰:۱۸May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای فردا نیوز 22 اردیبهشت 1403 - fardanews.com

فردا نیوز 29 اسفند 1393 فردا نیوز 29 اسفند 1394 فردا نیوز 30 اسفند 1395 فردا نیوز 25 اردیبهشت 1396 فردا نیوز 29 اسفند 1397 فردا نیوز 29 اسفند 1398 فردا نیوز 14 بهمن 1399 فردا نیوز 29 اسفند 1401 فردا نیوز 29 اسفند 1402 فردا نیوز 31 فروردین 1403 فردا نیوز 1 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 2 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 3 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 4 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 5 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 6 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 7 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 8 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 9 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 10 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 11 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 12 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 13 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 14 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 15 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 16 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 17 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 18 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 19 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 20 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 21 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 22 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 23 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 24 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 25 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 26 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 27 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 28 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 29 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 30 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 31 اردیبهشت 1403 
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۰۳:۴۵    
بررسی قیمت روز و جدید انواع خودرو ساینا در تاریخ شنبه 5 خرداد. برای مشاهده قیمت کارخانه ساینا وارد سایت اقتصادآنلاین شوید.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۲:۱۳    
وزارت دفاع روسیه در بیانیه ای از انهدام 14 موشک خون آشام اوکراین بر فراز بلگورود خبر داد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۱:۰۶    
در ادامه آخرین اخبار از افزایش حقوق کارگران را بخوانید.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۳:۴۳    
سیاست توزیع کالا برگ الکترونیکی، زمان اجرای آن، سیاستگذار طرح های تشویقی برای افراد مشمول این طرح را در نظر گرفت ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۴:۴۸    
با ودیعه 100 میلیون تومان می توانید یک آپارتمان نقلی را در برخی مناطق تهران رهن کنید. البته نیاز به کمی اجاره هم هست.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۱:۳۵    
دبیرکل اتاق اصناف ایران با اشاره به راه اندازی سامانه پیش توزیع لاستیک خودرو گفت: با راه اندازی این سامانه توزیع اینترنتی، بازار لاستیک خودرو به شفافیت می رسد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۷:۲۰    
بیش از 60 درصد حوزه های انتخاباتی دور دوم به صورت الکترونیکی برگزار شد.انتخابات ریاست جمهوری 1404 در پایتخت نیز الکترونیکی برگزار می شود. مهم ترین ویژگی های برگزاری این نوع انتخابات چیست؟
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۶:۵۶    
جدول ساعت کار موظفی 1403 جمع بندی کل روزهای طول سال 1403، تعداد روزهای جمعه، تعداد روزهای تعطیل و تعداد روزهای کاری تنظیم شده است و در نهایت در جدول ساعت کار موظفی 1403 به صورت آماده ارائه شده است و ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۵:۲۶    
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه سند تحول بنیادین با تقسیم کار ملی اجرایی می شود، گفت: راه رسیدن به قله؛ تربیت دانش آموزان فکور و چندساحتی است.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۴۴    
جزئیات واریز یارانه معیشتی جدید دولت بمناسبت دهه کرامت بحساب خانوارها منتشر شد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۹:۳۰    
تاکنون سه مورد ابتلای قطعی به تب کریمه کنگو در هرمزگان شناسایی شده که یک مرد 70 ساله در شهرستان رودان فوت شد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۸:۵۷    
مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش وپرورش طی بخشنامه ای از تغییر برنامه امتحانات دانش آموزان پایه ششم دانش آموزان خبر داد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۸:۲۴    
دستمزد کار ساعتی سال 1403 برای هر ساعت کار عادی برابر با 289.674 ریال است. بر اساس اضافه کاری طبق قانون کار، حقوق هر ساعت اضافه کاری برابر 1.4 حقوق پایه محاسبه می شود.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۸:۰۹    
در دولت سیزدهم، مدعیان اصلاحات به یاد مشکلات کشور از جمله خشکی دریاچه ارومیه افتادند و با رسانه های معاند برای تزریق ناامیدی در مردم و حتی نادیده گرفتن این دستاورد دولت رئیسی همصدا شدند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۷:۳۶    
جمهوری اسلامی ایران، رژیم صهیونیستی را جعلی و غیرقانونی می داند و معتقد به محو کامل آن از جغرافیای منطقه است ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۷:۱۲    
شرکت کرمان موتور شرایط فروش اقساطی کی ام سی X5 و شرایط فروش نقدی T9 را اعلام کرد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۶:۵۴    
سازمان تأمین اجتماعی جزئیات افزایش مستمری و کمک های جانبی پرداختی به بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان را که حقوق اردیبهشت ماه آنان براساس فرمول افزایش یافته در حال پرداخت است؛ اعلام کرد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۶:۱۲    
بر اساس آخرین اصلاحات قانونی، وام کمک ودیعه مسکن برای مستأجران واجد شرایط در شهر تهران 200 میلیون تومان ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۵:۳۹    
در پی فوت هر شخص، حقوق و تعهدات او به بازماندگانش منتقل می شود. این موضوع شامل مستمری بازنشستگی، حقوق کارمندی و ... می شود که به بازماندگان واجد شرایط طبق قوانین مربوطه پرداخت می شود.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۴:۵۰    
یکی از نوبرانه های خوشمزه فصل بهار کنگر است که فواید بی شماری برای سلامتی دارد؛ از لاغری و تقویت گوارش گرفته تا پیشگیری از بیماری های قلبی و محافظت از کبد، کنگر گنجینه ای از ویتامین ها ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۴:۱۰    
اطلاعات نادرست بیمار یا اتکا بر اطلاعاتی که در منابع نادرست وجود دارد، باعث شده که میزان مصرف آنتی بیوتیک در کشور ما افزایش پیدا کند ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۳:۳۱    
در گزارش زیر به بررسی قیمت اجاره خانه ها با ودیعه 100 میلیون تومان می پردازیم.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۱:۴۷    
یک فعال بازار طلا با بیان اینکه مردم از خرید طلای دست دوم و آب شده خودداری کنند از احتمال ثبات قیمت طلا و سکه در ماه آینده خبر داد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۱:۰۳    
بازیگوشی یک کودک در پشت فرمان خودرو، سبب شد تا زنی را در پارکینگ ساختمان زیر بگیرد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۰:۳۱    
این سوالی است که به نظر می رسد بحث دربارۀ آن پایانی ندارد: آیا خوردن غذایی که از دستتان افتاده، اگر سریع آن را بردارید، بی خطر است؟
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۰:۱۵    
سخنگوی دولت سابق می گوید خروج آمریکا بدشانسی تاریخی ایران بود. علی ربیعی در روزنامه اعتماد نوشت: شش سال پیش بود که ترامپ از برجام خارج شد ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۰:۱۵    
نشریه نیوزویک می گوید ایران دست کم 3 هزار فروند موشک آماده شلیک، از همان انواعی دارد که برخی از آنها را در حمله اخیر به اسرائیل به هدف زد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۰:۱۰    
رئیس هیئت فوتبال تهران می گوید در فوتبالی که اینقدر علاقه مند وجود دارد، برخی قصد نهادینه کردن فساد در آن را دارند و باید دست شان قطع شود.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۰:۰۹    
در حالی که درگیری لفظی بین نتانیاهو و گالانت به رسانه های رژیم صهیونیستی درز کرده، پسر نتانیاهو با نام بردن از یک ژنرال صهیونیست گالانت را واجد شرایط وزارت جنگ ندانست.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۰:۰۳    
بعد از اینکه درگیری بازیکنان دو تیم تراکتور و گل گهر سر مصدومیت حسین پورحمیدی حتی به زد و خورد فیزیکی منجر شد، مسئولان برگزاری بازی به زمین آمدند تا شرایط را کنترل کنند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۳:۵۴    
حزب الله لبنان عصر امروز (شنبه) اعلام کرد که پایگاه نظامی بیت هلل و سکوهای تازه تاسیس گنبد آهنین رژیم صهیونیستی را با چند پهپاد انتحاری هدف قرار داده است.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۳:۵۲    
پرونده راب مالی، نماینده پیشین دولت جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده در امور ایران همچنان در هاله ای از ابهام و اما و اگرها قرار دارد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۳:۴۲    
سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک زورگیر حرفه ای در جنوب تهران خبر داد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۳:۳۰    
خانواده اسرای صهیونیست در اعتراض به ادامه بی توجهی ساختار حاکم بر این رژیم به خواسته هایشان، خیابان ایالون را برای دقایقی بستند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۳:۲۷    
بنده کتاب خوانم و دلم می خواهد شما جوانها واقعاً کتاب بخوانید.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۳:۰۶    
قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا به روزرسانی شد. در ادامه قیمت خودرو شنبه 22 اردیبهشت را بخوانید.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۳:۰۰    
شرکت کرمان موتور از فروش شاسی بلند جدیدش با نام KMC A5 خبر داد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۲:۵۴    
داوطلبان آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش - ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز - سال 1403 از روز سه شنبه می توانند کارت شرکت در آزمون را دریافت کنند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۲:۵۴    
رئیس جمهور در نمایشگاه کتاب تهران
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۲:۵۱    
آقای هژار کتاب قانون بوعلی را به قدری خوب ترجمه کرده است که انسان وقتی میخواند لذت می برد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۲:۴۵    
پرسپولیس با پیروزی مقابل هوادار توانست حضور خود در لیگ نخبگان آسیا را قطعی کند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۲:۱۸    
منابع ترکیه ای می گویند پارلمان این کشور به دنبال تشدید فعالیت های موساد در خاک ترکیه طرحی برای مقابله با جاسوسی را به رای خواهد گذاشت.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۲:۱۲    
آزاد کریمی ، عکاس نجومی و منجم آماتور با انتشار تصاویری در صفحه اینستاگرام خود از ثبت شفق قطبی در منطقه سه قلعه فردوس خراسان جنوبی در مدار 33 درجه خبر داد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۲:۰۳    
مقاومت اسلامی عراق پایگاه هوایی رامون در فلسطین اشغالی را با موشک کروز پیشرفته ارقب هدف قرار داد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۲:۰۰    
بهمن سال قبل، سازمان هدفمندسازی یارانه ها طی اطلاعیه ای از تغییر زمان بندی تخصیص یارانه های نقدی و غیر نقدی خبر داد که بر اساس آن دریافت کنندگان مستمری نهادهای حمایتی و یارانه نقدی 300 و 400 هزار ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۱:۵۱    
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز به تشریح چرایی تشدید عامدانه تنش ها پیرامون اوکراین توسط اروپایی ها پرداخت.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۱:۴۵    
با شکست کشتی گیر قزاق مقابل اسپنسر لی ، علیرضا سرلک از دور رقابت های گزینشی جهانی حذف شد و شانس حضور در المپیک 2024 پاریش را از دست داد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۱:۴۵    
سخنگوی وزارت خارجه امروز گفت:رای قاطع جامعه جهانی در حمایت از عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد، به روشنی گویای انزوای بین المللی رژیم صهیونیستی و آمریکا در جامعه جهانی است.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۱:۳۶    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به این نکته اذعان کرد که شاگردان مسعود شجاعی در بازی عصر شنبه کار را برای سرخپوشان دشوار کرده بودند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۱:۳۶    
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: موقعیت های خیلی زیادی را از دست می دهیم، شاید به دلیل این است که سپاهان سوپراستارهای زیادی دارد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۱:۳۰    
پرسپولیس با کسب هفدهمین پیروزی فصل خود، جای رقیب سنتی خود را در صدر جدول لیگ برتر فوتبال گرفت.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۱:۲۴    
ارتش آمریکا اعلام کرد مایکل اریک کوریلا، فرمانده مرکز فرماندهی مرکزی آمریکا در منطقه خاورمیانه موسوم به (سنتکام) برای دیدار با رهبران نظامی سعودی و دیپلمات های ارشد آمریکایی در روزهای پنجشنبه و جمعه ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۱:۲۱    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر اردبیل، از اعزام 14 تیم ارزیاب به مناطق زلزله زده مرز آستارا و آذربایجان خبر داد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۱:۰۳    
به دنبال واریز یارانه دهک های یک تا سه برای بسیاری این پرسش مطرح است که کالابرگ اردیبهشت 1403 و یارانه دیگر دهک ها کی واریز میشود
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۰:۵۷    
درحالی که قرار بود دیدار پرسپولیس و هوادار بدون حضور تماشاگر در ورزشگاه دستگردی برگزار شود، حدود 300 تماشاگر این دیدار را از نزدیک تماشا کردند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۰:۴۸    
مناطق مختلف فلسطین اشغالی بار دیگر به صحنه برگزاری تظاهرات گسترده حامیان تبادل اسرا تبدیل شده است.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۰:۴۲    
تیم فوتبال پرسپولیس با برد مقابل هوادار به طور موقت و پیش از برگزاری بازی استقلال و فولاد، صدرنشین لیگ برتر شد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۰:۳۳    
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک شرور فراری و تحت تعقیب که باعث برهم زدن نظم عمومی در محله مهرآباد جنوبی شده بود، خبر داد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۰:۲۱    
از صبح شنبه خبری مهم در فضای مجازی دست به دست می شود که برای برخی مدیران ارشد فدارسیون فوتبال در دادگاه پرونده جدیدی شکل گرفته است .
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۰:۱۸    
اشغالگران اسرائیلی منزل خانواده حشاش را بمباران کردند که بر اثر آن دست کم 9 فلسطینی به شهادت رسیده و شماری هم زخمی شدند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۰:۱۵    
تاجیک مدیرعامل بهشت زهرا(س):ظرفیت بهشت زهرا تا آخر سال آینده تکمیل می شود و امکان دفن جدید ندارد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۰:۱۵    
تظاهرات ضد جنگ و علیه سیاست های کابینه رژیم صهیونیستی در حیفا لحظاتی پیش آغاز شد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۰:۰۹    
فدراسیون فوتبال به موضوع پرونده باز شده در موضوع فساد در این رشته ورزشی واکنش نشان داد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۰:۰۳    
گل دوم پرسپولیس به هوادار توسط عیسی آل کثیر
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۰:۰۰    
رئیس سازمان اورژانس کشور با اعلام مرگ 128 نفر به دلیل غرق شدگی در کشور نسبت به افزایش آمار موارد غرق شدگی هشدار داد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۹:۵۷    
رسانه های آمریکایی گزارش کردند که کارزار انتخاباتی ترامپ انتخاب سفیر پیشین این کشور در سازمان ملل را به عنوان گزینه ای برای زوج انتخاباتی در صورت پیروزی او در انتخابات ماه نوامبر بررسی می کند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۹:۳۷    
پلیس ارمنستان امروز (شنبه) 41 نفر را در تظاهراتی در ایروان که خواستار استعفای نیکول پاشینیان، نخست وزیر به دلیل تصمیم وی برای واگذاری چندین روستای مرزی به جمهوری آذربایجان بودند، دستگیر کرد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۹:۱۳    
رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنانی اعلام کرد که تلاش های برخی افراد برای امضای توافقنامه های حمایتی با آمریکا نه تنها سودی نخواهد داشت بلکه راه باج گیری همیشگی را باز خواهد کرد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۸:۵۷    
رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان پایگاه سماقه ارتش رژیم صهیونیستی در تپه های کفرشوبای اشغالی لبنان را با سلاح مناسب هدف قرار دادند و ضربات مستقیمی به آن وارد کردند
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۸:۵۷    
جنبش حماس در بیانیه ای اعلام کرد بیانیه ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر آغاز حملات در جبالیا همزمان با عملیات در رفح و منطقه زیتون، اصرار صهیونیست ها بر کشتار و نسل کشی را تأیید می کند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۸:۵۳    
یک روزنامه چاپ فلسطین اشغالی از سازماندهی مجدد نیروهای مقاومت اسلامی فلسطین در غزه خبر داد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۸:۵۰    
سخنگوی گردان های القسام، شاخه نظامی حماس از مرگ یک اسیر صهیونیستی دیگر بر اثر حملات رژیم صهیونیستی در نوار غزه خبر داد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۸:۴۷    
رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنانی اعلام کرد که تلاش های برخی افراد برای امضای توافقنامه های حمایتی با آمریکا نه تنها سودی نخواهد داشت بلکه راه باج گیری همیشگی را باز خواهد کرد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۸:۴۲    
پرسپولیس با کسب هفدهمین پیروزی فصل خود، جای رقیب سنتی خود را در صدر جدول لیگ برتر فوتبال گرفت.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۸:۳۸    
رئیس مجلس با اشاره به درگذشت حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ غلامرضا ذاکری تاکید کرد: ایشان در سراسر عمر بابرکت خویش در زمینه تحقیق و پژوهش در عرصه های تعلیم و تربیت نسل جوان و انقلابی ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۸:۲۹    
وزیر امور خارجه ایرلند با استقبال از تصویب قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد تصریح کرد که زمان تعیین سرنوشت مردم این کشور فرا رسیده است.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۸:۲۶    
زمین لرزه 5 ریشتری در عمق 26 کیلومتری زمین مرز جمهوری آذربایجان و دریای خزر را لرزاند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۸:۲۴    
کمیته انضباطی رای خود را در خصوص دیدار تیم های استقلال و ذوب آهن صادر کرد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۸:۱۸    
چند قلاده گرگ در حاشیه روستای مهران شهرستان طالقان دیده شد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۸:۰۸    
سود سهام عدالت که رئیس سازمان بورس در رابطه با واریز مرحله سوم آن به تازگی گفته بود: امیدواریم تا خرداد بتوانیم سودها راجمع آوری و مابقی سود سهام عدالت را پرداخت کنیم البته باید زمان دقیق آن را شورای ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۸:۰۰    
ایران و آژانس تلاش دارند تا پیش از ارائه گزارش دوره ای مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به شورای حکام در 7خرداد سال جاری، رایزنی های خود برای تهیه پیش نویس را به نتیجه برسانند ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۷:۵۶    
نخست وزیر و وزیر خارجه قطر در دیدار با هیاتی از کنگره آمریکا تحولات اوضاع غزه و تلاش میانجی ها را برای پایان دادن به جنگ غزه بررسی کرد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۷:۵۳    
قیمت هر سکه طرح جدید امروز شنبه (22 اردیبهشت ماه) نسبت به روز کاری گذشته (پنجشنبه 20 اردیبهشت ماه) با 300 هزار تومان کاهش به 41 میلیون و 200 هزار تومان رسید.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۷:۵۱    
وزیر نفت با بیان اینکه در دولت مردمی سیزدهم هیچ گاه منتظر شرکت های خارجی و مذاکرات نبودیم و همواره نگاه ما در زمینه تامین کالا رو به داخل بوده است ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۷:۴۷    
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به هشدار زرد هواشناسی از بازگشت باد و باران به پایتخت خبر داد و گفت: مردم از فردا تا پایان هفته ضمن عدم صعود به ارتفاعات، کنار رودها اتراق نکنند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۷:۴۲    
دبیرکل اتحادیه عرب ضمن استقبال از قطعنامه اخیر مجمع عمومی سازمان ملل برای به رسمیت شناختن صلاحیت فلسطین برای عضویت کامل در این سازمان تاکید کرد ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۷:۳۸    
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان از اینکه دو باشگاه مطرح لیگ برتری با بازیکنان این تیم برای فصل آینده تماس گرفته اند، ابراز تأسف کرد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۷:۳۶    
مقامات کنیا امروز (شنبه) گزارش دادند سیل ناشی از بارندگی های شدید در این کشور طی سه هفته گذشته جان 267 نفر را گرفته است.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۷:۳۲    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین جبهه مقاومت را نمونه ای موفق در تکثیر الگوی جهادی خواند که معرفی مساله فلسطین به عنوان مساله اصلی جهان به مردم از دستاوردهای آن بوده است.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۷:۱۲    
زلزله نسبتا شدیدی در ساعت 16 و 52 دقیقه مناطق وسیعی از استان اردبیل را لرزاند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۷:۰۹    
رئیس اتحادیه صنف فروشندگان چوب، تخته و فرآورده های خام چوبی گفت: درگذشته در واردات چوب بیش اظهاری توسط برخی از وارد کنندگان انجام و قیمت هر متر مکعب تخته چندلا به جای 450 دلار 800 دلار اعلام می شد تا ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۷:۰۹    
نایب رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان تجهیزات پزشکی با اشاره به صادرات 50 میلیون دلاری تجهیزات پزشکی ایرانی به 40 کشور ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۷:۰۶    
6 محموله روغن خوراکی به وزن 91هزار تن در سال 1400 توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر شهید رجایی می شود و تنها 4 محموله مجوز ترخیص دریافت می کند ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۷:۰۰    
سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم آباد از کشف جنازه 2 زن و 2 کودک در یک منزل مسکونی واقع در مجتمع مسکونی هزار دستگاه خرم آباد خبر داد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۶:۴۵    
معاون اول رئیس جمهور گفت: دولت تلاش دارد نیازهای جمعیت هلال احمر را تأمین کند چرا که هلال احمر در حوادث و شرایطی به کمک مردم می آید که تقریباً جایگزینی برای آن وجود ندارد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۶:۳۶    
رئیس جمهور سوریه امروز (شنبه) در فرمانی موعد برگزاری انتخابات مجلس این کشور را تعیین کرد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۶:۳۶    
ارز مسافرتی برای زائران حج تمتع از 23 اردیبهشت ماه تا سقف 500 دلار در 260 شعبه منتخب بانک ملی سراسر کشور عرضه می شود.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۶:۳۳    
سخنگوی سپاه پاسداران گفت: ددشمن تلاش کرد تا القا کند که 99 درصد موشک ها و پهپادهای ایرانی به هدف اصابت نکرده اما آمریکا و سایر همدستان رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله ایران به مقرهای تعیین شده با ...
  • ۱