شنبه ۱۲ خردادساعت ۰۷:۵۲Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای فردا نیوز 26 اردیبهشت 1403 - fardanews.com

فردا نیوز 29 اسفند 1393 فردا نیوز 29 اسفند 1394 فردا نیوز 30 اسفند 1395 فردا نیوز 25 اردیبهشت 1396 فردا نیوز 29 اسفند 1397 فردا نیوز 29 اسفند 1398 فردا نیوز 14 بهمن 1399 فردا نیوز 29 اسفند 1401 فردا نیوز 29 اسفند 1402 فردا نیوز 31 فروردین 1403 فردا نیوز 1 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 2 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 3 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 4 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 5 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 6 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 7 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 8 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 9 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 10 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 11 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 12 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 13 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 14 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 15 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 16 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 17 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 18 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 19 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 20 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 21 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 22 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 23 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 24 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 25 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 26 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 27 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 28 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 29 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 30 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 31 اردیبهشت 1403 
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۱۴:۳۲    
در ابتدای سال جدید خبری در خصوص امکان پرداخت پول از طریق تلفن همراه به جای استفاده از کارت (NFC) منتشر شد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۱:۳۵    
کبد چرب وضعیتی است که با گذشت زمان، باعث تجمع چربی در کبد می شود. بیماری کبد چرب الکلی در اثر مصرف زیاد الکل ایجاد می شود.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۰:۳۳    
یارانه 300هزارتومانی دهک های چهارم تا نهم ساعت 24 امشب 30 اردیبهشت ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۸:۳۰    
حقوق اردیبهشت ماه بازنشستگان کشوری واریز شد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۸:۰۶    
مقاومت اسلامی عراق بامداد یکشنبه اعلام کرد که یک هدف حیاتی را در ایلات واقع در جنوب فلسطین اشغالی با پهپاد مورد هدف قرار داده است.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۰:۱۳    
لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته در مجلس تصویب شده و بنابراین روز شنبه به عنوان دومین روز تعطیلات آخر هفته درنظر گرفته شده است.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۳:۰۴    
بهمن موتور اطلاعیه نحوه تکمیل وجه متقاضیان فیدلیتی و دیگنیتی در سامانه یکپارچه عرضه خودرو های داخلی بر مبنای نوبت دهی است.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۹:۰۱    
قیمت دلار در بازار غیر رسمی هم اکنون به 57 هزار 30 تومان رسیده که به نظر می رسد با این روند فردا قیمت دلار به پله 56 هزار تومان برسد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۲:۵۵    
در پی سخنان رئیس قوه قضاییه، در رابطه با مشکلات ناشی از انسداد کد ملی افراد، معاون اول قوه قضاییه با صدور بخشنامه ای، کلیه مراجع قضایی را از مسدود کردن کد ملی متهمان و محکومان، منع کرد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۷:۲۷    
همزمان با رایزنی های فشرده برای تعیین رئیس مجلس، حداقل 11 نفر برای 2 صندلی نایب رئیسی نیز با یکدیگر رقابت می کنند
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۷:۲۷    
سومین نشست گفت و گوهای ایرانی-عربی برای تعامل و همکاری در شرایطی برگزار شد که موانع و چالش های بسیاری در مسیر عزم ایران برای تعمیق همکاری با کشورهای منطقه وجود دارد
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۹:۴۵    
چهارصد و چهل و چهارمین شماره هفته نامه خط حزب الله، با عنوان کدام مجلس در رأس امور است؟ منتشر شد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۶:۳۵    
مشاور مسکن وزیر راه گفت: اگر موجری با مستاجر قرارداد 2 تا 3 ساله منعقد کند، به ترتیب 70 و 100 درصد مشمول معافیت مالیات بر اجاره خواهد شد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۵:۴۷    
یک زوج دهه شصتی جدای از وام ازدواجی که طبق قانون بودجه می توانند از شبکه بانکی دریافت کنند، درمجموع قادر به دریافت 500 میلیون تومان وام اضافی هستند که تحت عنوان تسهیلات تشویقی ازدواج دهه شصتی ها ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۱:۴۸    
شرکت مکث موتور شرایط فروش کلوت اتوماتیک را پس از افزایش قیمت این محصول اعلام کرد. شرایط فروش کلوت اتوماتیک از نوع پیش فروش با موعد تحویل 90 روزه است ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۰:۳۹    
اداره کل هواشناسی استان تهران از وزش باد در تهران طی 5 روز آینده خبر داد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۰:۰۹    
سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به پیش بینی فعالیت سامانه بارشی در هفت استان کشور در روزهای جمعه و شنبه، هشدارهایی را به مردم ارائه کرد و از آماده باش دستگاه های امدادی و خدماتی خبرداد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۵:۱۸    
شرکت بهمن موتور یک بخشنامه فروش کامل را برای اردیبهشت 1403 منتشر کرد. شرایط فروش بهمن موتور شامل محصولات مختلف این گروه است که متقاضیان می توانند نسبت به انتخاب و تکمیل وجه آن ها اقدام کنند ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۱:۳۶    
به نظر می رسد با تقلیل ساعات کار مشمولان قانون کار(کارکنان بخش خصوصی)، کارفرمایان نیز باید 2 روز تعطیلی آخر هفته را در نظر بگیرند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۹:۲۴    
همزمان با سالروز فاجعه آواره شدن صد ها هزار فلسطینی مظلوم از کشورشان، که به یوم النکبه شهرت دارد، تازه ترین دیوارنگاره میدان فلسطین تهران با شعار روز پیدایش یک غده سرطانی رونمایی شد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۸:۳۳    
صولت مرتضوی، وزیر کار احتمال افزایش حق مسکن کارگران را از اساس منتفی دانست.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۸:۲۲    
روزنامه های زنجیره ای اعتماد و سازندگی در شماره روز چهارشنبه خود به فساد چای دبش و اتهامات وارده به دو تن از وزرای دولت سیزدهم پرداخته اند ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۷:۳۰    
میثم که چهارسال است به تورنتو مهاجرت کرده، می گوید بیشتر مهاجرانی که به کانادا می آیند به عنوان کارگر فصلی مشغول به کار می شوند، یا در کار های عمومی مثل انبارداری، صندوق داری و... فعال می شوند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۷:۱۱    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: زمان اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در آینده به تاخیر نمی افتد، البته امیدواریم مبلغ همان 220 هزار تومان نباشد و بتوانیم مبلغ را افزایش دهیم.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۶:۱۱    
معاون اقتصادی دادستان کل کشور گفت: وراث متوفیان دارنده سهام عدالت که ثبت نامی از این بابت تا به حال نداشته اند می توانند از طریق آدرس csdiran.ir (شرکت سپرده گذاری مرکزی) از نحوه ثبت نام مطلع شوند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۴:۰۸    
اکثر مردم از عینک ضدآفتاب استفاده می کنند تا چشم آنها را از نور فرابنفش آفتاب محافظت کند اما شاید بسیاری از افراد از میزان پرتوهای نور مضر که منشأ غیرخورشیدی دارند و به چشم آسیب های غیرقابل جبران ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۳:۳۳    
یک کارشناس بازار خودرو با بیان اینکه روند کاهشی قیمت خودرو از اواخر هفته قبل آغاز شده است، گفت: با این وجود قیمت ها در بازار خودرو بالا است و خریداری وجود ندارد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۱:۴۶    
اگر قصد خرید تلفن همراه دارید در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی قیمت گوشی های اقتصادی و پرفروش در بازار بپردازیم.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۰:۳۶    
مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی: این عدد در خیلی از کشورها از جمله سوئیس، آلمان، کره جنوبی، ترکیه و ژاپن بیشتر از ایران است.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۰:۲۵    
سؤال مهمی که به مناسبت این باید آقای روحانی به آن جواب بدهد این است که چرا فقط وقتی که خودتان ردصلاحیت شدید، احساس کردید که جمهوریت نظام به خطر افتاده و باید برای نجات آن دفاعیه بنویسید؟ .
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۰:۲۴    
حمله حماس در 7 اکتبر، هاله شکست ناپذیری اسرائیل را شکست و پس از آن، حمله ایران به اسرائیل، واجد ابعاد نگران کننده بود.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۰:۲۲    
اختلافات میان نخست وزیر رژیم صهیونیستی و اعضای کابینه او با وزیر جنگ این رژیم بر سر اداره غزه پس از جنگ بالا گرفته است.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۰:۲۱    
نمایندگی ایران در سازمان در واکنش به اظهارات جنگ طلبانه سناتو آمریکایی از وی خواست تا از اظهارنظر خودداری کند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۰:۰۶    
بارش های رگباری و سیل آسای عصر امروز شهر مشهد، منجر به مسدود شدن برخی معابر و گرفتار شدن خودروها شد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۳:۵۵    
معاون سیاسی فرماندار فریمان گفت: پنج روستای دهستان "سنگ بست" بخش مرکزی این شهرستان امروز چهارشنبه در پی بارش شدید باران تحت تاثیر سیل قرار گرفته و تاکنون 2 نفر از اهالی محلی در جریان سیلاب مفقود شده ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۳:۵۲    
آتش نشانی مشهد: شمار جانباختگان سیل مشهد به 7 نفر رسید
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۳:۰۸    
یکی از نمایندگان مجلس گفت: جزییات این که چه دستگاه هایی، سازمان های و نهادهایی در شنبه تعطیل خواهند بود، طبق آیین نامه دولت تعیین می شود.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۳:۰۲    
مجمع تشخیص مصلحت نظام طرح الزام به ثبت رسمی اسناد را تصویب کرد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۳:۰۲    
معاون اول رئیس جمهور در تماس تلفنی با استاندار خراسان رضوی آخرین وضعیت حادثه سیل را بررسی و بر بسیج امکانات و دستگاه های اجرایی و امدادرسان برای کمک به آسیب دیدگان تاکید کرد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۲:۵۳    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه مذاکرات با آژانس بین المللی انرژی اتمی باید در چارچوب فنی و پادمانی باشد ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۲:۴۷    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) در پاسخ به اظهارات وزیر جنگ این رژیم مبنی بر ضرورت پیدا کردن جایگزین برای حماس در آینده غزه ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۲:۴۷    
فرماندار مشهد گفت: تاکنون شمار جانباختگان سیل امروز چهارشنبه مشهد به پنج نفر افزایش یافته است.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۲:۴۱    
رئیس مرکز صدور گواهینامه پلیس راهور فراجا، با اشاره به اهمیت اعتبار گواهینامه رانندگی، گفت: افراد در صورت پایان اعتبار باید برای تمدید آن به مراکز پلیس +10 مراجعه کرده و تنها توسط پزشک ویزیت شوند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۲:۲۳    
رییس سازمان حفاظت از محیط زیست:بنده بعنوان مسئول محیط زیست کشور می گویم که در پارک لاله و قیطریه در حوزه محیط زیستی هیچ گونه تخریبی انجام نشده و هیچ درختی قطع نشده است.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۲:۲۰    
رسانه های عبری زبان از وقوع حادثه امنیتی سخت برای نیروهای لشکر 98 ارتش رژیم صهیونیستی در شمال غزه خبر دادند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۲:۱۱    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران:امروز یک مورد آتش سوزی در یک انبار کالا در خیابان شهید رجایی اعلام شد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۲:۰۸    
جوان اهل غزه در نمایشگاه کتاب خطاب به رهبر انقلاب:یکی از مهمترین عوامل ایستادگی ما در این شش ماه کمک و پشتیبانی جمهوری اسلامی و ملت ایران است.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۲:۰۵    
در ادامه واکنش ها به حادثه امروز در اسلواکی، رؤسای جمهور آمریکا و روسیه نیز به ترور نخست وزیر این کشور واکنش نشان دادند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۲:۰۲    
منابع رسانه ای از سقوط بالن جاسوسی ارتش آمریکا در سوریه خبر می دهند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۱:۵۶    
معاون وزیر دفاع با اشاره به توانمندی کشور در حوزه تولید پهپادهای مختلف عنوان کرد: ما در کشور انواع مختلف پهپاد اعم از پهپادهای با مداومت پروازی بالا و با ماموریت های مختلف طراحی کرده و ساخته ایم که ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۱:۵۳    
پلیس راهنمایی و رانندگی استان مازندران در خصوص سفر دور دوم رئیس جمهور به استان، محدودیت های ترافیکی روزهای پنجشنبه و جمعه 27 و 28 اردیبهشت در اعلام کرد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۱:۵۱    
کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی از تشدید و تداوم بارش ها در 7 استان کشور تا اوایل هفته آینده خبر داد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۱:۳۶    
لاستیک دولتی یکی از کالاهایی است که بسیاری از مردم در طول سال برای دریافت آن اقدام می کنند. در سال جاری دریافت لاستیک دولتی با کمی تغییرات همراه بوده و برای دریافت این محصول باید مدارکی مانند برگ ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۱:۲۷    
زونگ پی وو سفیر جدید جمهوری خلق چین در جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه 26 اردیبهشت ماه در آغاز ماموریت خود در تهران، در دیدار با حسین امیرعبداللهیان ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۱:۲۴    
رئیس پلیس راهور فراجا آمار کشته شدگان سوانح رانندگی را اسفناک توصیف کرد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۱:۲۱    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با وجود ناکامی این رژیم در تحقق اهدافش در جنگ علیه غزه، امروز (چهارشنبه) بر ضرورت اتخاذ تصمیمات سرنوشت ساز تأکید کرد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۱:۱۸    
جنبش حماس در بیانیه ای از گفت وگوی تلفنی اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با هاکان فیدان وزیر امور خارجه ترکیه درباره جنگ غزه خبر داد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۱:۱۵    
رئیس جمهور روسیه در نامه ای به همتای اسلواک خود سوءقصد به جان نخست وزیر اسلواکی را محکوم کرد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۰:۳۷    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: شمار جان باختگان بر اثر سیلاب در مشهد به چهار نفر رسید.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۰:۳۱    
فرمانده نیروی قدس سپاه:عملیات وعده صادق یک عملیات مقاومتی بود. ایران با اقتدار و با صلابت عملیات وعده صادق را انجام داد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۹:۵۸    
سخنگوی وزارت خارجه ایران سوءقصد به جان نخست وزیر اسلواکی را محکوم کرد
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۹:۵۵    
دقایقی قبل غواصان آتش نشانی مشهد پیکر دو فرد جانباخته در سیلاب این شهر را سیلاب خارج کردند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۹:۵۵    
رئیس جمهور ترکیه در اظهاراتی از طرح خطرناک رژیم صهیونیستی خبر داد که دامن گیر ترکیه هم خواهد شد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۹:۴۹    
جو بایدن و دونالد ترامپ نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا بر سر انجام مناظره ای در ماه ژوئن به توافق رسیدند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۹:۲۵    
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: رهبر معظم انقلاب نفیاً و اثباتاً هیچ نظری درباره تعطیلی شنبه ها نداده اند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۹:۲۵    
منیر شفیق درباره اقدامات ایران در قضیه طوفان الاقصی گفت: نه تنها مردم فلسطین بلکه کشورها جهان عرب از حمله ایران خوشحال شدند. ایران به درستی پاسخ داد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۹:۱۶    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد حملات نظامی ارتش این رژیم در رفح، هفته ها طول می کشد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۹:۱۰    
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: بیش از 200 هواپیمادر شب عملیات وعده صادق در آسمان منطقه بود.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۹:۰۴    
سخنگوی اخوان المسلمین اردن ادعای خبرگزاری رویترز درباره ارسال سلاح به یک گروه وابسته به این گروه را تکذیب و آن را غیرحرفه ای خواند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۸:۵۵    
در پی وضع تحریم های جدید استرالیا علیه تعدادی از مسئولین و مقامات ارشد و نهادهای جمهوری اسلامی ایران، کاردار سفارت استرالیا در تهران روز چهارشنبه به وزارت امور خارجه احضار شد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۸:۵۲    
وزیر امور خارجه هند، در واکنش به هشدار تحریمی آمریکا درباره توافق دهلی نو و تهران بر سر توسعه بندر چابهار گفت: ما در بندر چابهار کار خواهیم کرد و این به نفع کل منطقه خواهد بود.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۸:۵۲    
آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا که در کی یف اوکراین به سر می برد، اذعان کرد که عملیات نظامی اسرائیل در رفح تاثیر منفی بر شرایط بشردوستانه در غزه داشته است.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۸:۴۹    
یکی از مراجع تقلید گفت: اگر واقعاً مردم نهی از منکر بخواهند بکنند، وقتی ببینند کسی دارد هتک حرمت می کند، حجاب اسلامی را رعایت نمی کند، اول با نوع نگاه خودشان به این شخص ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۸:۴۹    
دبیر علمی سی و چهارمین کنگره پزشکان متخصص داخلی ایران نسبت به شیوع نگران کننده دیابت در کشور هشدار داد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۸:۴۰    
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور گفت: مستمری اردیبهشت مددجویان سازمان بهزیستی در سال 1403 همچون ماه گذشته توسط سازمان هدفمندی یارانه ها پرداخت شد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۸:۲۶    
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۸:۱۹    
سپرده گذاران حساب های قرض الحسنه پس انداز در بانک ملت علاوه بر شرکت در قرعه کشی 1001 جایزه 250 میلیون تومانی، می توانند تا 300 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه در قالب طرح"نیک وام" دریافت کنند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۸:۱۰    
حمله زمینی رژیم صهیونیستی به رفح، به رغم تمام مخالفت هایی که با آن شد، حاصل مجموعه ای از عوامل داخل و خارج سرزمین های اشغالی است که از سوی صهیونیست ها ضروری توصیف می شود ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۸:۰۷    
سخنگوی نیروهای مسلح یمن، جزئیات عملیات نیروی دریایی، یگان پهپادی و موشکی علیه رژیم صهیونیستی و حامیانش را تشریح کرد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۸:۰۴    
مدیر اداره همکاری های چندجانبه بشردوستانه و روابط فرهنگی وزارت امور خارجه روسیه در دیدار با سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در مورد برنامه رویدادهای آتی در روسیه ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۷:۵۹    
وزیر راه و شهرسازی گفت: با ابلاغ قانون ساماندهی بازار مسکن و اجاره بها، دولت برای اولین بار می تواند سقف اجاره بها را تعیین کند.مداخله دولت بازار اجاره را آرام می کند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۷:۵۹    
معاون اول رئیس جمهور به وزارت صمت دستور داد تا سامانه های متعدد حوزه تجارت ساماندهی شود.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۷:۴۴    
باران سیل آسا همراه با رعد و برق در شهر مشهد علاوه بر آبگرفتگی در سطح شهر موجب تاریکی هوا شد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۷:۴۰    
هزاران معترض پیش از برگزاری مرحله نیمه نهایی یوروویژن در مالمو، علیه حضور نماینده رژیم صهیونیستی در این رویداد راهپیمایی کردند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۷:۳۴    
سید علی اکبر طوفان پناه بازیگر قدیمی سینما از دنیا رفت.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۷:۲۶    
رئیس جمهور ترکیه گفت مقامات این کشور به خوبی می دانند که طراحان توطئه احتمالی کودتا چه کسانی هستند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۷:۲۵    
نخست وزیر اسلواکی که همواره مخالف حمایت های غرب از اوکراین بوده است، امروز (چهارشنبه) پس از یک نشست دولتی هدف اصابت گلوله قرار گرفت و به بیمارستان منتقل شد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۷:۲۰    
منابع عبری تصویری از وضعیت وخیم نظامیان مجروح صهیونیست در یکی از بیمارستان ها در اراضی اشغالی مخابره کردند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۶:۳۷    
مراسم اهدای متمرکز توزیع 270 بسته غذایی رایگان ویژه بانوان باردار و مادران دارای کودک کمتر از سه سال گنبدکاووس از سوی اداره بهزیستی در روستای کمتر برخوردار گدم آباد از توابع بخش مرکزی این شهرستان ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۶:۲۶    
با رای شورای رقابت خودروهای برقی از شمول مصوبه 543 خارج شد
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۶:۲۵    
رسانه های محلی گزارش دادند روز چهارشنبه آتش سوزی در بازار پرازدحام ادویه در بزرگترین شهر ترکیه، استانبول رخ داد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۶:۰۷    
نخست وزیر انگلیس در پی افزایش فشارهای داخلی برای تحریم تسلیحاتی رژیم صهیونیستی، ادعا کرد که موضع لندن در این زمینه تغییری نکرده و با قوانین بین المللی مطابقت دارد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۶:۰۱    
ناتوانی آمریکا در توقف حملات انصارالله یمن به کشتی های مرتبط با رژیم صهیونیستی در دریای سرخ سندی دیگری برای اثبات شکست سیاست های واشنگتن بوده و نشان می دهد آمریکا باید قدرت خود و رقبایش را با واقع ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۵:۵۸    
سخنگوی نیروهای مسلح یمن از هدف قرار دادن ناوشکن آمریکایی خبر داد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۵:۲۳    
سخنگوی آتش نشانی تهران: صبح امروز یک آتش سوزی در کارگاه تولیدی و انبار در خیابان شهید رجایی، محله 13 آبان رخ داد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۵:۲۳    
از طرف حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها از فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران به پاس فداکاری ها، رشادت ها و تحقق وعده صادق، تجلیل و به وی نشان فاطمی اهدا شد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۵:۱۷    
رئیس کل بانک مرکزی:3 میلیارد دلار اوراق ارزی برای تامین مالی طرح های کشور فروخته می شود.
  • ۱