جمعه ۱۱ خردادساعت ۰۴:۰۳May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای فردا نیوز 25 اردیبهشت 1403 - fardanews.com

فردا نیوز 29 اسفند 1393 فردا نیوز 29 اسفند 1394 فردا نیوز 30 اسفند 1395 فردا نیوز 25 اردیبهشت 1396 فردا نیوز 29 اسفند 1397 فردا نیوز 29 اسفند 1398 فردا نیوز 14 بهمن 1399 فردا نیوز 29 اسفند 1401 فردا نیوز 29 اسفند 1402 فردا نیوز 31 فروردین 1403 فردا نیوز 1 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 2 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 3 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 4 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 5 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 6 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 7 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 8 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 9 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 10 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 11 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 12 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 13 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 14 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 15 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 16 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 17 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 18 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 19 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 20 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 21 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 22 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 23 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 24 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 25 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 26 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 27 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 28 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 29 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 30 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 31 اردیبهشت 1403 
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۹:۰۳    
سخنگوی شرکت راه آهن گفت: پیش فروش بلیت قطار برای نیمه دوم خردادماه از ساعت 8 صبح فردا پنجشنبه 10 خردادماه آغاز می شود.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۴ - ۰۵:۵۲    
با نگاهی به جدول قیمت خودروهای سایپا می بینم که 5 خودروی این شرکت از مرز یک میلیارد گذشتند .
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۲۲:۲۷    
احکام حقوق جدید بازنشستگان تامین اجتماعی دیروز صادر و در سامانه مربوطه بارگذاری گردید.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۳:۳۴    
شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (سه شنبه یکم خرداد) با افزایش یک هزار و 237 واحدی در ارتفاع 2 میلیون و 113 هزار و 726 واحد ایستاد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۷:۱۲    
نشریه آمریکایی اذعان کرد به خاطر دشمنی های دائمی آمریکا و اسرائیل، ایران توجیه داشت که بمب اتمی تولید کند اما خویشتنداری به خرج داده است.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۱:۵۶    
امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش با حضور در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، از بخش های مختلف این نمایشگاه بازدید کرد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۲:۴۷    
عدم اشتغال به کار فرزندان بیمه شده متوفی برای بهره مندی از مزایای مستمری مربوطه از ضروریات است. دریافت مستمری فرزندان بازمانده همزمان با اشتغال و بیمه پردازی آنان ممنوع است و سازمان تامین اجتماعی ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۴:۵۶    
ایران خودرویی ها سه محصول را به عنوان دنا پلاس با موتور توربو شارژ و گیربکس اتوماتیک به متقاضیان پیشنهاد دادند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۸:۳۱    
همزمان با تداوم حملات رژیم صهیونیستی به نقاط مختلف نوار غزه و ارتکاب جنایت علیه فلسطینیان این منطقه، رسانه های فلسطین از افزایش شمار شهدا خبر دادند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۷:۵۵    
جزئیات جدید واریز یارانه نقدی میلیونی اردیبهشت ماه بحساب یارانه بگیران اعلام شد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۷:۵۵    
یکی از موضوعات مهم مرتبط با جنگ غزه که شاید آن طور که باید مورد توجه قرار نگرفته است، نقش و اهمیت رسانه است ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۷:۱۳    
معاون تسهیلات و تجاری سازی صندوق نوآوری و شکوفایی از تهیه 8 بسته حمایتی از شرکت های دانش بنیان و نوپا خبر داد و گفت ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۴:۱۰    
آنسفالومیلیت میالژیک یا سندرم خستگی مزمن (ME/CFS) زندگی شما را از بسیاری جهات تغییر خواهد داد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۳:۳۱    
سریال طنز تلویزیونی بدل به کارگردانی علیرضا مسعودی از جمعه 28 اردیبهشت ماه پخش خود را از شبکه سه سیما آغاز می کند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۲:۱۵    
رئیس پلیس متروی تهران و حومه از دستگیری دست فروشی که 120 میلیون تومان از کارت بانکی مسافران اضافه برداشت کرده بود، خبر داد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۱:۴۷    
مرد جوانی که کارگر نانوایی فانتزی بود به خاطر مزاحمت به قتل رسید.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۱:۰۲    
وام تشویقی ازدواج دهه شصتی ها به چه کسانی تعلق می گیرد و مبلغ آن چقدر است؟
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۰:۳۲    
یک پلاستیک جدید که ماده اصلی سازنده آن باکتری ها هستند، زمانی که دیگر به آن نیاز ندارید، ناپدید می شود.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۰:۱۴    
وزیر صمت از برنامه ویژه این وزارتخانه برای شیرین سازی سالانه دو میلیارد متر مکعب آب دریا و انتقال آن به کویر مرکزی ایران خبر داد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۰:۰۸    
رئیس پلیس راهور فراجا می گوید که ما فریاد می زنیم که خودروها باید ایمن باشند زیرا نقش بسیار مهمی در جلوگیری از تصادفات و حتی حفظ جان افراد پس از تصادفات دارد اما اتفاقی رخ نمی دهد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۰:۰۸    
پسر نتانیاهو باز هم برای نخست وزیر رژیم صهیونیستی دردسر ساز شد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۰:۰۵    
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در محکومیت شدید اقدام استرالیا در اعمال تحریم علیه مقامات و نهادهای حاکمیت جمهوری اسلامی ایران بیانیه ای صادر کرد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۰:۰۲    
یک رسانه عبری زبان خبر داد سالیوان مشاور امنیت ملی بایدن برای پیشبرد سازش سعودی اسرائیلی مجددا به منطقه سفر می کند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۳:۵۴    
آمریکا سه شنبه تهدید کرد، در صورتی که دولت گرجستان مصوبه پارلمانی عوامل بیگانه را اجرایی کند، در روابط دوجانبه با این کشور بازنگری خواهد کرد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۳:۴۷    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی با اشاره به سفر اخیر خود به ایران و گفت وگو با مقام های ارشد کشورمان عنوان کرد که تهران برای مذاکرات جدی با این سازمان تمایل نشان داده و روابط دو طرف می تواند وارد ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۳:۲۷    
جلسه مشورتی مشترک وزارت امور خارجه، بعثه مقام معظم رهبری، سازمان حج زیارت و دیگر نهادهای ذیربط با حضور وزیر امور خارجه برگزار شد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۳:۲۴    
مناطق المالکیة و دیشون واقع در شمال فلسطین اشغالی با موشک های شلیک شده از لبنان در آتش می سوزد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۳:۰۳    
نحوه دریافت وام تعمیرات مسکن 1403، به دو روش حضوری، با مراجعه به شعب بانک های عامل و غیر حضوری، از طریق سامانه درخواست تسهیلات بانک مسکن، امکان پذیر است
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۲:۵۴    
خاندوزی وزیر اقتصاد یادآور شد: نظرمجموعه دولت برای کمک به معیشت مردم، سیاست هایی مانند ارز ترجیحی و پرداخت کالابرگ الکترونیک بوده است ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۲:۴۲    
یک رسانه عبری زبان ادعا کرد جنبش فلسطینی حماس برای ایجاد پایگاه سری در ترکیه برنامه ریزی کرده بود.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۲:۳۹    
نخست وزیر ویتنام از توسعه بیش از پیش روابط به ویژه در حوزه های اقتصادی، تجاری، آموزشی، تبادل هیات ها به ویژه موضوعات پلیسی بین ایران و ویتنام استقبال کرد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۲:۳۶    
رئیس جمهور کلمبیا خبرنگاران حامی رژیم صهیونیستی در کشورش را ملامت کرده؛ آن ها را به دورویی در مورد نسل کشی جاری در غزه متهم کرد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۲:۳۰    
نرخ رشد پول (بخش سیال نقدینگی) در پایان فروردین ماه 1403 به 15.7 درصد کاهش یافت.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۲:۲۷    
رئیس جمهور در اختتامیه کنگره جهانی حضرت رضا(ع):قانون یکی از شاخص های عدالت است اما شاخص تام نیست ولی می توان شاخص های دیگر مورد بحث قرار داد، فساد فکری و فرهنگی، فساد اقتصادی ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۲:۲۱    
رئیس جمهور در اختتامیه کنگره جهانی حضرت رضا(ع):توجه به دین در این دوران بسیار افزون شده است. زیرا فهمیده اند عدالت خواهی نظام اسلامی و مبارزه با ظلم و بیداد حق است.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۲:۱۵    
جدیدترین گزارش ماهانه اوپک نشان داد قیمت نفت سنگین ایران در آوریل، برای چهارمین ماه متوالی افزایش یافت.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۲:۱۲    
مصحف مشهد رضوی در اختتامیه پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا (ع) به رئیس جمهور اهدا شد .
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۲:۰۹    
فرمانده نیروی پدافند هوایی گفت: آمادگی رزمی نیروهای پدافندی به صورت مستمر در حال تقویت و ارتقاست و در برابر هرگونه تهدید احتمالی برخوردی قاطع و جدی دارد و در این زمینه هیچ گونه درنگی نمی کند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۲:۰۶    
معاون هماهنگ کننده ارتش در بازدید از فرماندهی دژبان ارتش گفت: رعایت سلسله مراتب، نظم و آراستگی در دژبان ارتش عالی و نمونه است که این نشان دهنده آموزش های دقیق و اثربخش در این مجموعه منظم ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۲:۰۰    
رئیس جمهور آمریکا امروز با ارسال نامه ای برای کنگره کشورش از تمدید وضعیت اضطراری ملی در ارتباط با یمن به مدت یک سال دیگر خبر داد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۱:۵۴    
رئیس جمهور در اختتامیه کنگره جهانی حضرت رضا(ع):ارتباط امام دلدادگی عشق و محبت است بین امام و امت و نه از آن دست از حکمرانی که می خواهد دستوری و دیکتوتاری عمل کند و با نظام های دموکراسی هم متفاوت است ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۱:۴۲    
یکی از مراجع عظام تقلید با انتقاد از گرانی ها گفت: مردان بزرگی هستیم، ما نه یعنی حوزویان و دانشگاهیان، ما یعنی ایرانی ها، چرا که هم تاریخ داریم و هم جغرافیا، هر جا در این کشور پهناور قدم بگذارید ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۱:۳۹    
وزیر امور خارجه عربستان سعودی امروز (سه شنبه) از ناتوانی نهادهای بین المللی برای حفظ صلح و امنیت جهانی انتقاد و تاکید کرد که تجاوزات رژیم صهیونیستی به اعتبار این نهادها ضربه زده است.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۱:۳۹    
جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در نامه ای به رئیس رژیم اسرائیل به مناسبت روز نکبت که اسحاق هرتزوگ، رئیس این رژیم آن را منتشر کرده، بار دیگر اعلام کرد که تعهد آمریکا به اسرائیل قاطع است.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۱:۳۶    
رئیس جمهور با بیان اینکه جهان متوجه شده که رژیم صهیونیستی غده سرطانی است که باید ریشه کن شود تا دنیا به آرامش برسد، گفت: خون کودکان غزه به حدی قدرت دارد که می تواند به عنوان رژیم صهیونیستی پایان بدهد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۱:۳۰    
نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر امروز (سه شنبه) به نقش کشور خود در میانجیگری باوجود توقف مذاکرات تاکید و اعلام کرد که دوحه به تلاش های خود برای دستیابی به توافق آتش بس ادامه می دهد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۱:۲۷    
در پی انتشار گزارش هایی از سوی رسانه های صهیونیستی مبنی بر هماهنگی تل آویو با قاهره برای بستن گذرگاه رفح ، این بار وزیر امور خارجه این رژیم در اظهاراتی تلاش کرد برای کاهش فشارهای بین المللی ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۱:۲۱    
وزیر اقتصاد و دارایی و سخنگوی اقتصادی دولتی خبر تازه ای در خصوص اختصاص سهام عدالت داد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۰:۵۷    
هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام با بررسی اصلاحات مجلس درخصوص تبصره 2 ماده 2 طرح شفافیت قوای سه گانه، آن را مغایر سیاست های کلی نظام تشخیص نداد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۰:۵۴    
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: طبق گزارش معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه پس از عملیات وعده صادق تعدادی از کشورهای منطقه در صدد قطع روابط اقتصادی با رژیم صهیونیستی برآمده ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۰:۴۸    
دومین دور از ریاست ایران بر کنفرانس خلع سلاح در ژنو امروز آغاز شد و تا 4 خرداد ماه ادامه دارد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۰:۴۲    
یارانه دهک های چهارم تا نهم کل کشور مبلغ 300 هزار تومان به ازای هر نفر است که ساعت 23 روز یکشنبه 30 اردیبهشت ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۰:۳۶    
فرمانده نیروی دریایی ارتش تأکید کرد: امروز با توجه به اقدامات علمی انجام گرفته توسط نخبگان بومی می توانیم بگوییم که چطور می توان از هر اقیانوس عبور کرد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۰:۳۳    
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت که ایران مایل به یک گفتگوی جدی با آژانس است و پس از مذاکرات وی در ایران، دو طرف می توانند وارد یک مرحله متفاوت شوند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۰:۳۰    
معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا، از دستگیری 112 نفر از فعالان شرکت های هرمی و پلمب 16 شرکت غیرمجاز خبر داد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۰:۲۷    
پارلمان گرجستان امروز حین رأی گیری برای لایه جنجالی نفوذ خارجی بار دیگر شاهد درگیری بین اعضای پارلمان شد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۰:۲۴    
رئیس قوه قضائیه در رابطه با یک تغییر کاربری در مازندران و برخود قضایی با عاملان این اتفاق جزئیاتی را بیان کرد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۰:۲۱    
رئیس سازمان زندان ها با بیان اینکه به دنبال زیرپوشش قرار دادن زندانیان واجد شرایط با پابند الکترونیک هستیم ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۰:۱۸    
رئیس سازمان مدارس غیردولتی:شهریه های مصوب هفته آینده در سامانه مشارکت ها نقطه آی آر قرار می گیرد و افزایش خودسرانه شهریه، تخلف محسوب می شود.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۰:۰۹    
بازرس کل استان مازندران در قالب هیئتی سرزده با حضور در بندر فریدونکنار و نوشهر از وضعیت سیلو، انبارها، وضعیت ترانزیت کالا مطلع شد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۰:۰۳    
نشان ملی فردوسی همزمان با آیین بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی به برگزیدگان عرصه های حماسه سازی ، حماسه پژوهی و حماسه سرایی اعطا شد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۹:۵۷    
در ساعت 18:35 سه شنبه ماموران به سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو پارس سفید رنگ مشکوک و به راننده خودرو دستور ایست دادند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۹:۵۴    
مبارزان گردان های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) در عملیات هایی متفاوت تلفات سنگینی را به ارتش رژیم صهیونیستی وارد کردند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۹:۵۱    
در پی انتشار تصاویری در فضای مجازی از سوی برخی کاربران با موضوع "سرقت های مسلحانه سریالی از منازل شهروندان تهرانی" یک منبع آگاه از پیگیری ویژه مسئولان قضایی و انتظامی برای دستگیری متهمان این پرونده ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۹:۵۱    
رئیس قوه قضاییه گفت: یک دستگاه دولتی نباید انتظار داشته باشد وقتی از او شکایت می شود و رأی به نفع شاکی قطعی می شود ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۹:۴۲    
سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه انتشار دلایل ردصلاحیت ها نیازمند مجوز قانونی هستیم، گفت: البته موارد را به خودشان اطلاع می دهیم چراکه حق خودشان است که بدانند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۹:۳۹    
رئیس جمهور در مراسم بزرگداشت فردوسی گفت: شاهنامه حکیم فرزانه توس، نماد آزادگی، دادگری، پایمردی جوانمردانه و خردورزی عجین شده با ولایت همراه با دوستی افتخارآفرین مردمان این سرزمین است.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۹:۱۵    
بعد از خشکسالی های مداوم و خشک شدن کامل و بی سابقه سد نهند در سال پیش، روز گذشته شاهد سرریز شدن این سد بودیم.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۹:۱۵    
کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران، تقویم نقل و انتقالات لیگ های برتر، یک، دسته دوم، دسته سوم و لیگ برتر فوتبال بانوان کشور را در فصل مسابقاتی 1404-1403 اعلام کرد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۹:۱۲    
وزارت خارجه انگلیس امروز از احضار سفیر چین در لندن خبر داد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۹:۰۹    
رئیس جمهور اوکراین در رایزنی تلفنی با همتای فرانسوی خود، بر نیازهای کی یف به دریافت کمک های تسلیحاتی در جنگ با مسکو تاکید کرد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۹:۰۰    
منابع عبری گزارش دادند که ارتش رژیم صهیونیستی طی 24 ساعت اخیر بیش از 100 مرتبه نوار غزه را بمباران کرده است.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۸:۵۷    
مقامات رژیم صهیونیستی به یک روزنامه آمریکایی گفتند که ژنرال های ارتش این رژیم و اعضای کابینه جنگ از نخست وزیر رژیم صهیونیستی ناامید شده اند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۸:۵۱    
شکیبا محبی تبار، دبیر ستاد ملی جمعیت در نشست خبری دومین رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت با بیان اینکه این رویداد شنبه هفته آینده 29 اردیبهشت ماه با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۸:۴۸    
اسفندیار عظیمی بخشدار گوهرکوه شهرستان تفتان حوالی ساعت 16 عصر امروز از سوی سارقان مسلح مورد هدف قرار گرفت.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۸:۳۹    
موضوع تفکیک و جداسازی یارانه ها، همواره مورد سوال قشر زیادی از مردم است، بسیاری از مردم نمی دانند برای تفکیک یارانه خود باید به چه ارگانی مراجعه و یا چه اقدامی انجام دهند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۸:۲۴    
سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور نسبت به بارش شدید باران و وزش باد در نیمی از استان های کشور هشدار داد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۸:۲۱    
وزیر اقتصاد گفت: بررسی دغدغه صنف طلا و جواهر به درج اطلاعات در سامانه جامع تجارت جزو دستورات رییس جمهوری است و در این راستا وزارت صمت اطلاعیه ای منتشر کرد که موضوع حل و فصل شد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۸:۱۸    
وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی خواستار ممانعت از ورود کمک ها به نوار غزه شد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۸:۱۸    
سید مهدی حسینی متین از پایان ماموریت خود در سفارت ایران در لندن خبر داد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۸:۰۶    
منابع صهیونیستی از شلیک 10 فروند موشک از خاک لبنان به منطقه اشغالی جبل الشیخ خبر دادند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۸:۰۳    
هادی طحان نظیف گفت: حوزویان مطالبه گر اجرای سیاست های کلی انتخابات باشند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۸:۰۰    
سردار شریف با اشاره به شکست بزرگ اطلاعاتی و نظامی رژیم صهیونیستی در عملیات طوفان الاقصی گفت: در ادامه شکست بزرگ اطلاعاتی و نظامی صهیونیست ها در عملیات طوفان الاقصی ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۷:۵۱    
مشاور شهردار و فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران از پوشش انتظامی و مراقبتی برای اجرای حکم قضایی پلمب پاساژ "داد" در منطقه 11 شهرداری تهران خبر داد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۷:۴۸    
در بازرسی مشترک بازرسان ادارات کل استاندارد، بهداشت، کار، تعزیرات حکومتی و پلیس امنیت از یک واحد تولیدکننده ماکارونی در شهرک صنعتی صفادشت، خط تولید آن را پلمب کردند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۷:۳۹    
فرماندار ساری با اشاره به سفر رئیس جمهور به مازندران در آخر هفته جاری گفت: مردم مرکز استان روز پنج شنبه با رئیس جمهور دیدار می کنند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۷:۳۰    
مقامات مغرب از انهدام یک هسته تروریستی وابسته با داعش در مرکز و شمال این کشور خبردادند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۷:۳۰    
معاون اول رئیس جمهور از معاونین وزارتخانه های پیگیر طرح های مشترک همکاری با کشورهای خارجی خواست تا ظرف ده روز آینده در یک برنامه عملیاتی زمان بندی شده توافق ها ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۷:۲۷    
دادستان زاهدان گفت: پرونده قضائی در مورد ترور بخشدار منطقه گوهرکوه تفتان تشکیل شد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۷:۲۴    
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: تأسیس لشکر فاطمیون، تابلوی عظمت شیعه افغانستانی در تاریخ جهان اسلام است ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۷:۰۹    
دبیرکل اتحادیه عرب امروز (سه شنبه) در سخنانی به رسمیت شناختن کشور فلسطین را لازمه برقراری ثبات در منطقه دانست.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۵۴    
یک رسانه صهیونیستی امروز (سه شنبه) رژیم اشغالگر را در جهان منزوی دانست و پیروزی بر مقاومت فلسطین را باز طریق حمله به منطقه رفح توهم ارزیابی کرد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۵۱    
پای یکی از معاونان وقت شرکت مس، به ماجرای فساد فوتبالی در یکی از تیم های زیرمجموعه این باشگاه باز شده و تحقیقات در این مورد همچنان ادامه دارد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۳۹    
رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه های خودرو ،گفت: حادثه ای که چندی پیش دررابطه با مونتاژی های ام وی ام x55، اتفاق افتاد، بازار خودروهای چینی را هم خراب کرده است.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۳۰    
رئیس قوه قضاییه در جمع دانشجویان کهگیلویه و بویراحمدی آخرین اقدامات انجام شده در پرونده چای دبش را تشریح کرد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۲۷    
در پی پیشروی های بی سابقه روسیه در روزهای اخیر در خط مقدم جنگ اوکراین رئیس اطلاعات نظامی کی یف در مصاحبه با روزنامه آمریکایی گفت کشورش روی لبه شکست در جنگ قرار گرفته است.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۲۷    
وزیر امور خارجه نروژ، غزه را فاجعه ای انسان ساز خواند و از مقامات صهیونیست خواست تا حمله نظامی خود به رفح را متوقف کنند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۱۸    
سخنگوی اقتصادی دولت درخصوص تجدیدنظر در دستمزد کارگران گفته که در مذاکرات شورای عالی کار این موضوع مطرح شده که تجدیدنظر در حوزه حقوق کارمندی در حوزه کارگری نیز اعمال شود و در اصلاحیه حقوق کارگران نیز ...
  • ۱