جمعه ۱۱ خردادساعت ۰۱:۱۲May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای فردا نیوز 23 اردیبهشت 1403 - fardanews.com

فردا نیوز 29 اسفند 1393 فردا نیوز 29 اسفند 1394 فردا نیوز 30 اسفند 1395 فردا نیوز 25 اردیبهشت 1396 فردا نیوز 29 اسفند 1397 فردا نیوز 29 اسفند 1398 فردا نیوز 14 بهمن 1399 فردا نیوز 29 اسفند 1401 فردا نیوز 29 اسفند 1402 فردا نیوز 31 فروردین 1403 فردا نیوز 1 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 2 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 3 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 4 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 5 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 6 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 7 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 8 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 9 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 10 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 11 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 12 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 13 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 14 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 15 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 16 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 17 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 18 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 19 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 20 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 21 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 22 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 23 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 24 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 25 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 26 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 27 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 28 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 29 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 30 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 31 اردیبهشت 1403 
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۰۵:۳۹    
آزمون نهایی پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم روزانه، بزرگسال، آموزش از راه دور، ایثارگران و داوطلب آزاد رشته های شاخه نظری دوره دوم آموزش متوسطه و متقاضیان ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره (شاخه های ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۳:۰۳    
در این صفحه تقویم خرداد 1403 با مناسبت ها و تعطیلات رسمی این ماه به همراه عکس تقویم خرداد سال 1403 نمایش داده میشود
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۵۲    
مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی درخصوص سند ملی خواندن و ترویج مطالعه مفید ابلاغ شد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۳:۱۶    
اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، به مناسبت گرامی داشت دهه کرامت و میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و میلاد امام رضا (ع)، بسته اینترنت و مکالمه ایرانسلی را با قیمت تخفیفی ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۶:۱۳    
فروش اقساطی کی ام سی ایکس 5 در نیمه دوم اردیبهشت ماه 1403 از روز دوشنبه یعنی 24 اردیبهشت آغاز و تا روز 27 اردیبهشت ماه ادامه دارد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۷:۲۱    
واکنش های عجیب مدعیان اصلاح طلبی برای لاپوشانی علت درز فایل صوتی ظریف در اوایل سال 1400، شک و تردیدها به عمق ماجرا را بیشتر می کند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۷:۱۱    
دور جدید عرضه 14 خودروی وارداتی برای متقاضیانی که اسفند سال 1401 ثبت نام کرده بودند، در سامانه یکپارچه آغاز شد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۷:۱۱    
مدیران خودرو طی هفته گذشته شرایط فروش فونیکس را منتشر کرد و اکنون نوبت به شرایط فروش ام وی ام رسیده است ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۷:۱۱    
شرکت کرمان موتور بخشنامه های فروش دو محصول جدید خود را اعلام کرد. شرایط فروش KMC X5 و KMC T9 از ساعت هشت صبح روز دوشنبه 24 ام اردیبهشت ماه 1403 در دسترس متقاضیان قرار دارند ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۱:۴۵    
با وجود این که سه راهی از جمله مهم ترین آیتم های مورد نیاز در هر خانه ای به شمار می روند، برخی وسایل منزل هرگز نباید به سه راهی برق متصل شوند! در ادامه با پنج مورد از این وسایل آشنا خواهیم شد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۱:۰۳    
در طی 10 الی 20 سال گذشته تحقیقات آزمایشگاهی و همچنین بالینی متعددی روی گیاهان دارویی مورد استفاده در درمان دیابت انجام گرفت که در تعدادی از آن ها اثرات قابل ملاحظه ای در کاهش گلوکز خون بیماران ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۹:۴۳    
سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی در جدیدترین به روزرسانی خود میزبان عرضه مجدد کیا K5 برای متقاضیان شده است.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۳:۱۴    
جاده چالوس و آزادراه تهران شمال در هر دو مسیر رفت و برگشت به علت شروع بارندگی شدید و احتمال سقوط سنگ و کاهش ایمنی تردد از ساعت 13:30 امروز تا اطلاع ثانوی مسدود می گردد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۳:۰۸    
شاخص کل بورس امروز با ریزش 32 هزار واحدی در پایان معاملات به عدد 2 میلیون و 160 هزار واحد رسید. شاخص کل هم (وزن): 12 هزار واحد منفی/ارزش معاملات: 39740 میلیارد تومان
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۱:۱۷    
مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران در نامه ای از رئیس سازمان حمایت خواست علت افزایش قیمت پژو پارس را تعیین تکلیف کند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۸:۳۲    
وی در ادامه از افزایش 5 میلیون تنی ظرفیت صادرات پتروشیمی کشور و در مجموع رشد 20 درصدی گروه نفت و گاز در سال گذشته خبر داد و تصریح کرد ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۷:۱۴    
امروز سامانه بارشی ضمن تقویت، شمال غرب، غرب، جنوب غرب، استان های ساحلی دریای خزر و برخی مناطق مرکزی کشور را تحت تأثیر قرار می دهد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۷:۱۱    
امکان ثبت نام پایه اول دبستان به صورت غیرحضوری و الکترونیک فراهم شده است همچنین برای پایه هفتم و دهم نیز این امکان پس از پایان امتحانات وجود دارد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۵:۴۲    
معاون اداره کل فراورده های غذایی سازمان غذا و دارو گفت: مهم ترین علامت ظاهری در مورد فساد کنسروها تورم قوطی آنها است، بنابراین توجه به شکل ظاهری قوطی باید در اولویت باشد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۴:۵۳    
علاوه بر شرایط معافیت خدمت سربازی، راه هایی برای کسر خدمت در قانون نظام وظیفه در نظر گرفته شده که این کسرهای خدمت سربازی در واقع نوع خاصی تسهیلات برای سربازان است.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۳:۳۲    
اگر قصد خرید تلفن همراه دارید در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی قیمت گوشی های اقتصادی و پرفروش در بازار بپردازیم.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۲:۱۶    
اختلال در بهداشت دهان و دندان افراد می تواند نشانه اولیه بیماری آلزایمر باشد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۱:۴۶    
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک مامورنمای اخاذ خبر داد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۰:۲۶    
یارانه اردیبهشت دهک چهارم تا نهم، طبق برنامه آخرین روز ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود، یعنی دقیقا پنج روز بعد اینکه خانوار دهک اول تا سوم، اولین یارانه سال 1403 خودشان را دریافت کردند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۰:۱۴    
هزاران تن از مردم ترکیه با تجمعی گسترده در استانبول در حمایت از غزه تظاهرات کردند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۰:۱۳    
وزیر امور خارجه گفت: نگاه راهبردی جمهوری اسلامی ایران به گفت وگو و همکاری های منطقه ای، طیف گسترده کشورهای جهان اسلام و جهان عرب از جمله مصر را شامل می شود.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۰:۱۰    
روزنامه فرانسوی لوموند ادعا کرد: دولت نیجر مخفیانه با تهران در مورد فروش 300 تن اورانیوم تصفیه شده به ارزش 56میلیون دلار توافق کرده اما آن را انکار می کنند ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۰:۰۷    
معامله با غرب بر سر توانایی های دفاعی و میدانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، راهکار کسانی بود که پیشبرد اهداف خود را در تکمیل پروژه برجام با نسخه های دوم و سوم جست وجو می کردند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۳:۵۸    
عملیات های امروز القسام علیه اشغالگران در نوار غزه
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۳:۵۵    
سید محمد حسینی معاون سابق پارلمانی دولت، به عنوان مشاور فرهنگی - اجتماعی رئیس جمهور منصوب شد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۳:۴۹    
رسانه عبری زبان از زخمی شدن جانشین فرمانده سامانه دفاعی اسرائیل در نوار غزه خبر داد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۳:۴۶    
رسانه های عبری زبان مدعی شدند حزب الله استراتژی جنگی خود را علیه اسرائیل تغییر داده است.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۳:۳۸    
مدیرکل امور فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو گفت: از سال گذشته و با اصلاح سیاست های ارزی، شیرخشک نوزادان زیر 2 سال با ثبت سامانه ای بدون تغییر قیمت و به صورت یارانه ای عرضه می شود.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۳:۳۷    
رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد، مسئولیت شکست ارتش اسرائیل در 7 اکتبر (طوفان الاقصی) را می پذیرد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۳:۳۲    
رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی گفت: امروز بسیاری از کشورهای دنیا به فکر تأسیس "وزارت رشد جمعیت" افتاده اند ما هم باید هر آنچه که در توان داریم در این مسیر بگذاریم که در آینده دچار این بحران ها نشویم.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۳:۳۱    
رئیس جمهور قانون تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی (سپند) و قانون ارجاع اختلاف شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با شرکت بازرگانی دولتی هند (اس.تی.سی) به داوری را برای اجرا به دستگاه های مربوطه ابلاغ کرد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۳:۱۶    
باقری، عضو کارگری شورایعالی کار گفت: منتظر نشست ترمیم مزد تا قبل از پایان اردیبهشت هستیم
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۳:۰۷    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان گفت: حضور آمریکا در افغانستان در گسترش ناامنی و بی ثباتی در افغانستان و افزایش تهدید تروریسم و تولید مواد مخدر موثر بوده است.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۲:۵۹    
رئیس جمهور روسیه طی حکمی، سرگئی شویگو وزیر دفاع را به عنوان دبیر شورای امنیت ملی روسیه منصوب و نیکلای پاتروشف ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۲:۴۳    
کی ام سی X5 در طرح جدید کرمان موتور از فردا 24 اردیبهشت با شرایط اقساطی عرضه خواهد شد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۲:۱۹    
فرمانده کل انتظامی گفت: سندی از یک افسر اطلاعاتی دشمن به دست آوردیم که گوشه ای از راهبردهای دشمن در اندلسی کردن ایران را نشان می دهد؛ در این سند 24 راهبرد برای استحاله فرهنگی نوشته شده است .
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۲:۱۹    
امشب شهرک نشینان بار دیگر در تل آویو تظاهرات گسترده ای علیه کابینه نتانیاهو برگزار کرده اند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۲:۱۷    
استاندار سابق مازندران به معاونت پارلمانی ریاست جمهوری می رود.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۲:۱۱    
معاون حقوقی رئیس جمهوری گفت: با حفظ منافع کشور و در صورت محرمانه نبودن، قراردادهای نفتی باید شفاف شوند و نظارت روشنی بر آن ها وجود داشته باشد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۲:۱۰    
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با بیان اینکه هرچه ترکیب جمعیتی نمازهای جمعه به سمت جوان برود، کیفیت ارتقا پیدا می کند ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۲:۰۴    
فرمانده کل انتظامی کشور در اجتماع بزرگ مردم گیلان گفت: فتنه گران و دشمنان ما که در جنگ نرم حجاب و عفاف را نشانه گرفتند و در پی اندلسی کردن ایران اسلامی بودند ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۲:۰۲    
معاون دادستان و سرپرست دادسرای ویژه امور جنایی و جرایم امنیتی شیراز در تشریح جزئیات بیشتر قتل شهردار منطقه 5 شیراز اعلام کرد ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۱:۴۹    
رئیس جمهور مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص الزام مراکز آموزشی - تحقیقاتی حوزه پزشکی به کسب مجوز از وزارت بهداشت و درمان را به این وزارت خانه ابلاغ کرد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۱:۴۳    
رئیس سازمان مدارس و مرکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پروش با تاکید بر کنترل و نظارت بر شهریه مدارس غیردولتی توسط مدیران گفت ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۱:۳۴    
وزیر امور خارجه خواستار شناسایی نقاط ضعف و قوت و مشکلات و ظرفیت ها و ارائه طرح های برنامه محور و قابل اجرا در جهت گسترش روابط دوجانبه جمهوری اسلامی ایران با پاکستان شد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۱:۲۸    
پیشنهاد تعطیلی استان خراسان رضوی همزمان با سالروز ولادت امام رضا(ع) روز یکشنبه در یکصد و چهل و پنجمین نشست شورای فرهنگ عمومی استان مطرح و به شورای انقلاب فرهنگی و هیات وزیران ارائه شد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۱:۱۱    
رئیس جمهور از ناظران و مجریان برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی به ویژه در برگزاری تجربه موفق انتخابات الکترونیکی تشکر و قدردانی کرد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۱:۰۸    
رئیس جمهور در جلسه امروز هیأت دولت، با اعلام پایان مأموریت سید محمد حسینی در معاونت پارلمانی ریاست جمهوری، از خدمات و زحمات وی قدردانی کرد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۰:۵۵    
مشمولان سهام عدالت که تاکنون به دلایل مختلف سود سهام سال 1401 خود را دریافت نکرده اند، در خرداد ماه منتظر واریز این سود از سوی دولت باشند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۰:۳۴    
کمال خرازی رئیس شورای راهبردی روابط خارجی با اشاره به اقدام های خصمانه و جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در منطقه ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۰:۳۱    
وزیر خارجه آمریکا گفت اگر تل آویو تصمیم به انجام عملیات نظامی در رفح بگیرد، ما نمی خواهیم بخشی از آن باشیم .
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۰:۲۹    
ارتش رژیم صهیونیستی به تلفات سنگین خود در نبردهای 24 ساعت گذشته در نوار غزه اذعان کرد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۰:۲۲    
سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز در واکنش به حمله خونین اوکراین به بلگورود اعلام کرد: حمله تروریستی به بلگورود، اقدام خونین دیگری از زنجیره جنایات کی یف به شمار می آید.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۰:۱۹    
حزب الله لبنان عملیات های جدیدی را علیه اهداف صهیونیستی در شمال سرزمین های اشغالی به انجام رساند و در جریان یکی از آن ها از موشک های سنگین جدید خود به نام عماد مغنیه استفاده کرد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۰:۰۸    
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: ایران برای ارتقا و تعمیق تفاهم و همدلی میان کشورهای منطقه مصمم است.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۹:۵۳    
مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد گفت: پس از افزایش 40 درصدی قیمت خرید تضمینی چغندر قند و حذف ارز ترجیحی واردات شکر خام، قیمت جدید شکر به تصویب ستاد تنظیم بازار رسید.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۹:۵۳    
دبیرکل حزب الله لبنان روز دوشنبه به سخنرانی خواهد پرداخت.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۹:۴۹    
قوه قضاییه اعلام کرد: ادعاهای مطرح شده درباره بازداشت صادق زیباکلام در مسیر نمایشگاه کتاب کذب است و حکم قطعی دادگاه پس از احضار او به مرجع قضایی، در دادسرای تهران اجرا شد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۹:۴۷    
از امروز شاهد ورود موج بارشی جدیدی به کشور خواهیم بود که بسیاری از نقاط در استان های نوار شمالی و شمال غرب کشور را تحت تأثیر قرار خواهد داد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۹:۴۶    
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حکم خود درباره صحبت های سرمربی فولاد خوزستان را اعلام کرد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۹:۴۶    
وزارت خارجه مصر از ورود این کشور به شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی خبر داد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۹:۱۳    
بیتکوین به عنوان ارز قانونی با توجه به تصمیم السالوادور در قبال پذیرش آن، این رمزارز به طور بی سابقه ای به یک نقطه حیاتی در صحنه سیاست جهانی تبدیل شده است ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۹:۱۳    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت که این کمیسسون با اصلاح بودجه به دنبال این است که معافیت های مالیاتی که قانون برای حمایت از فعالیت های اقتصادی، بنگاه ها و شرکت های بازار سرمایه تعریف کرده ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۹:۱۰    
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارقی که در نقاط مختلف پایتخت اقدام به موبایل قاپی کرده بود، خبر داد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۹:۱۰    
شاخه نظامی حماس از انجام یک عملیات ترکیبی علیه نظامیان ارتش رژیم اشغالگر در شرق جبالیا واقع در شمال نوار غزه و همچنین انهدام چهار دستگاه تانک خبر داد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۹:۱۰    
زبان انگلیسی یکی از درس های شیرینی است که برای فرا گرفتن آن به زمان و آموزش بیشتری نیاز دارید. اگر می خواهید برای مهاجرت آماده شوید ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۹:۰۷    
جان بولتون مشاور سابق امنیت ملی آمریکا، جو بایدن را به دلیل تهدید به توقف ارسال تسلیحات به اسرائیل در صورت حمله به رفح، مورد انتقاد قرار داد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۹:۰۷    
آیا به دنبال پیدا کردن موقعیت های شغلی در آلمان برای مهاجرت کاری هستید؟ استفاده از سایت های کاریابی، یکی از بهترین منابع برای ارتباط مستقیم با کارفرما است ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۹:۰۵    
مدیرعامل گروه آموزشی جوکار (گاج) با اشاره به اهمیت نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برای صنعت نشر گفت: همه باید برای رونق این نمایشگاه همکاری کنند و پیشنهاد من افتتاح نمایشگاه توسط رئیس جمهور محترم و ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۸:۵۰    
نایب رییس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1403 با بیان اینکه آخرین تغییرات حقوق ⁧سرباز⁩ان در جداول قانون بودجه 1403 اصلاح شد ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۸:۴۰    
نشست فراکسیون گام دوم انقلاب اسلامی با حضور منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می شود
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۸:۳۷    
یک خلبان سابق نیروی دریایی آمریکا که در استرالیا دستگیر شده، با یک هکر چینی همکاری کرده است.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۸:۳۴    
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس جزئیات جلسه اعضای این کمیسیون درباره بررسی طرح ساماندهی استخدامی کارکنان دولت را تشریح و از اصرار اعضا بر مصوبه قبلی خود درباره این طرح خبر داد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۸:۳۱    
جنبش حماس در بیانیه ای، اظهارات جوبایدن رئیس جمهور آمریکا را که گفته بود آتش بس در غزه بستگی به آزادی گروگانها(اسیران) دارد، محکوم کرد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۸:۲۸    
یک نشریه غربی در مطلبی انتقاد شدیدی به حمایت بی قید و شرط آلمان از رژیم صهیونیستی وارد کرده و خواستار اقدام قاطع برلین علیه این رژیم سرکوبگر و ناقض قوانین بین المللی شد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۸:۲۶    
رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی گفت: همان طور که حضرت زینب راوی کربلا بودند این خانم های نویسنده راوی کربلای دفاع مقدس اند و نقش حضرت زینب را ایفا می کنند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۸:۱۳    
رییس سازمان بسیج سازندگی گفت: امروز جهادگران در جنگ تمام عیار و همه جانبه رسانه ای مقابل استکبار جهانی، پیشتاز هستند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۸:۱۱    
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که در شبانه روز گذشته سامانه های پدافندی ارتش این کشور ده ها پهپاد ارتش اوکراین را رهگیری و منهدم کردند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۷:۵۸    
گروه های مقاومت فلسطین در عملیات هایی پیاپی و متعدد نظامیان و جنگ افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی را در اطراف اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه هدف قرار دادند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۷:۵۶    
نویسنده کتاب مرد ابدی:در این کتاب به زوایایی از شهید طهرانی مقدم پرداختیم که شاید برخی از دوستان و یاران ایشان هم در جریان نبودند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۷:۵۲    
نایب رییس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1403:با تلاش همکاران ما در مجلس بالاخره آخرین تغییرات حقوق ⁧سرباز⁩ نیز در جداول قانون بودجه 1403 اصلاح شد و 6 هزار میلیارد تومان منابع جدید برای افزایش حقوق ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۷:۴۹    
شاخه نظامی حماس با انتشار تصاویری از هدف قراردادن تانک مرکاوای اسرائیلی توسط یک فروند پهپاد خبر داد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۷:۴۶    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: طبق گفته رییس سازمان انرژی اتمی، مبنای تعاملات ایران و آژانس NPT و پادمان است و موضوعات باقیمانده بین ما و آژانس به 2 مکان تقلیل یافته است.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۷:۴۳    
مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از افزایش 30 درصدی مستمری مددجویان معیشت بگیر در سال 1403 خبر داد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۷:۱۶    
فرمانده نوپو یگان های ویژه پاسداران فراجا گفت: با انجام اقدامات پلیسی محل اختفاء متهمان شناسایی شد و طی یک عملیات مشترک پلیسی تعدادی از اراذل و اوباش سابقه دار در جنوب تهران همراه با انواع مواد مخدر ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۷:۱۳    
خضریان با اشاره به برخی اعتراضات در بازار طلا گفت: مهم ترین مسأله طلافروشان با ثبت میزان موجودی طلا و کد ملی خریداران در هنگام فروش است و هرگونه عقب نشینی دولت از اجرای این قانون اعمال نظارت بر این ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۷:۰۲    
رسانه های عبری از حمله موشکی از لبنان به شمال اراضی اشغالی خبر دادند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۷:۰۱    
وزارت دفاع انگلیس یک بسته کمک نظامی برای اوکراین اعلام کرد که بزرگ ترین بسته در تاریخ این کشور است.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۶:۵۸    
سفیر کره جنوبی امروز برای خوردن غذای ایرانی کله پاچه به یک کله پزی در تهران رفت و از این غذای سنتی ایرانی لذت برد و با دمت گرم از کارکنان این کله پزی تشکر جانانه کرد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۶:۵۵    
گروه خودروسازی سایپا، در اطلاعیه ای از اجرای طرح فروش محصولات خود از روز چهارشنبه هفته جاری (26 اردیبهشت ماه) تا زمان تکمیل ظرفیت برای سه گروه از متقاضیان عادی ...
  • ۱