شنبه ۰۵ خردادساعت ۲۳:۲۸May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 23 بهمن 1395 - farhang.gov.ir

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 اسفند 1394 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 فروردین 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 اردیبهشت 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 خرداد 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 تیر 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 27 مرداد 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 شهریور 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 مهر 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 آبان 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 آذر 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 دی 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 بهمن 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 2 بهمن 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 3 بهمن 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 4 بهمن 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 5 بهمن 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 6 بهمن 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 7 بهمن 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 8 بهمن 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 9 بهمن 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 10 بهمن 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 11 بهمن 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 12 بهمن 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 13 بهمن 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 14 بهمن 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 15 بهمن 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 16 بهمن 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 17 بهمن 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 بهمن 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 19 بهمن 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 20 بهمن 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 21 بهمن 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 22 بهمن 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 23 بهمن 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 24 بهمن 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 25 بهمن 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 26 بهمن 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 27 بهمن 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 بهمن 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 بهمن 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 بهمن 1395 
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۱:۳۸    
در طلیعه ی سی ونهمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران برگزیدگان اولین جشنواره ی شعر، داستان کوتاه، و مصورسازی آثار سهنداستانک معرفی شدند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۱:۲۱    
در این لوح یادبود از حجت الاسلام علی چراغی پور، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد این استان برای تلاش در راستای ترویج فرهنگ و هنر دینی و اسلامی و به ویژه فعال کردن مساجد در این حوزه تقدیر ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۱:۱۴    
جمعی از فعالان فرهنگی استان همدان در نامه ای به رهبر معظم انقلاب اسلامی، از عنایت وافر ایشان به مردم این خطه تشکر و قدردانی به عمل آورده و به فرمان رهبری لبیک گفتند
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۰۹:۳۸    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از بازدید حدود 7000 نفر از جشنواره فیلم فجر و فروش 60 میلیون تومانی این جشنواره در کرمانشاه خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۲۲:۲۷    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با صدور پیامی به شرح ذیل از اصحاب فرهنگ ، هنر و رسانه جهت حضور در راهپیمایی 22 بهمن ماه دعوت به عمل آورد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۴:۵۴    
مشاور فرهنگی استاندار آذربایجان شرقی در آیین تجلیل از کارگردان و عوامل فیلم او گفت: فیلم او قابلیت دستیابی به جایزه های جهانی را دارد .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۴:۵۳    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان ، نظر به ارزیابی 116 طرح رسیده به دبیرخانه دومین جشنواره منطقه ای مد و لباس ایرانی اسلامی خلیج فارس زیرمجموعه چهل و پنجمین نمایشگاه ملی مد و لباس فجر در بنیاد ملی ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۴:۵۳    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودان : شب شعر "روح ا... "به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب در شهرستان رودان برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۴:۵۳    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان : سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم فجر با اکران 16 فیلم در بندرعباس به کار خود پایان داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۴:۵۳    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در یازدهمین جشنواره بین المللی شعر فجر و ششمین محفل شعر خوانی آن در جزیره هرمز: شعر زبان گویای انقلاب است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۴:۲۳    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارسیان :در پنجمین شب شعر انقلاب :حضور جوانان شاعر نشان از هدف گذاری درست در حوزه شعر دارد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۴:۲۳    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرلنگه : آیین رونمایی کتاب آوای مروارید نخستین کتاب شعر شاعران شهرستان بندرلنگه در فرهنگسرای گوهر برگزارشد
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۴:۲۳    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرلنگه : نمایشگاه هنرهای تجسمی در رشته معرق و منبت در خانه فکری بندرلنگه به مدت یک هفته برگزارشد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۴:۲۳    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میناب از برگزاری چهارمین جشنواره سرود قرانی کانونهای مساجد در شهرستان میناب خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۴:۲۳    
داوران مرحله اول دومین جشنواره منطقه ای مد و لباس ایرانی اسلامی خلیج فارس توسط مشاور معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر گردید.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۴:۲۳    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان : دومین جشنواره منطقه ای مد و لباس ایرانی - اسلامی خلیج فارس نسبت به دوره اول در بخش های مختلف جهش صعودی داشته است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۴:۰۰    
آثار هنری دانش آموزان مدرسه ریحانه النبی (س) در نگارخانه محصص اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین به نمایش گذاشته می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۳:۳۹    
از کتاب های خورگان کیست ؟ خورنگان کجاست ؟ و زراتوستر در خورنگان فسا رونمایی شد؛منصور قاسمیان نسب 2 اثر بنام نقدینه که مجموعه ای از اشعار خود است و مروارید روان مجموعه ای از تک بیتی های ناب شاعران ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۳:۳۹    
نخستین اکران سینما نیمکت با حضور محمد رحمانیان در پردیس سینمایی گلستان انجام می گیرد؛ کنون در برنامه اکران فیلم های گروه هنر و تجربه که در فهرست برنامه های پردیس سینمایی گلستان قرار گرفته ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۳:۳۹    
مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس خبر داد: انتخابات انجمن های هنرهای نمایشی 28 بهمن ماه جاری و همچنین موسیقی و هنرهای تجسمی نیز ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۳:۳۹    
پرفروش ترین نمایش سال 1385 و برنده جایزه بهترین کارگردانی از طرف انجمن منتقدین خانه تئاتر این نمایش با بازیگران آلمانی از سال 2003 تا 2016 اجرا و کاندید بهترین اجرا در ایالت غرب آلمان شده است در ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۳:۱۷    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی به فعالیت گسترده برخی از حوزه های علمیه در زمینه های قرآنی اشاره کرد و گفت ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۲:۳۴    
بنابر اعلام ستاد برگزاری انتخابات خانه های مطبوعات، اعضای خانه های مطبوعات سراسر کشور از 19 بهمن ماه می توانند با مراجعه به سایت www.khanehmatbooat ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۲:۳۰    
مجتمع فرهنگی - هنری پیامبر اعظم (ص) در مصلی شهر اقبالیه ایستگاه نقاشی کودک برپا کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۲:۳۰    
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تاکستان خبر داد: نمایش طنز "دو ساعت بخندا" پس از ایام فاطمیه به روی صحنه می رود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۲:۲۷    
سفر شیروانی به عنوان سومین ذیحساب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با حضور مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کرمان ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان معرفی شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۲:۲۵    
جشنواره شهرستانی شعر و داستان طلوع شهرستان بن(چارشنبه 20بهمن در سالن ارشاد بن) با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۲:۲۵    
روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشادد اسلامی استان چهار محال و بختیاری
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۲:۰۰    
350 دانش آموز الوندی در برنامه استعداد یابی خوشنویسی شرکت کردند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۲:۰۰    
آقا من زن می خوام نام نمایشی طنز و خانوادگی است که به همت هنرمندان انجمن نمایش شهرستان تاکستان در ایام مبارک دهه فجر به روی صحنه رفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۱:۳۰    
انجمن قرآن و نهج البلاغه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تاکستان با حضور قاریان برتر شهرستان و استان اقدام به برپایی محفل انس با قرآن نمود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۱:۳۰    
همزمان با دهمین روز از دهه مبارک فجر و با حضور مسئولان شهرستان و جمعی از هنرمندان و هنرجویان، جشن انقلاب در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بوئین زهرا برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۱:۳۰    
بخش موسیقی دومین جشنواره جوان شهر اقبالیه با اجرای 3 گروه موسیقی و یک تکنوازی پیانو به کار خود پایان داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۱:۲۹    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از برگزاری سومین جشنواره مد و لباس اسلامی ایرانی در استان خبر داد و گفت: این جشنواره دوم اسفندماه در گرگان برپا می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۱:۱۰    
به مناسبت 22 بهمن ماه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی محفل انس با قرآن با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناباد و موسسه قرآنی نسیم رضوان برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۱:۱۰    
همزمان با سالروز شهادت ام ابیها حضرت فاطمه زهرا س سوگواره تعزیه فاطمی در محل هیات فداییان ابوالفضلی نیشابور برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۱:۰۰    
650 نفر در مسابقات قرآنی مجتمع فرهنگی - هنری پیامبر اعظم (ص) شرکت کردند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۰:۵۳    
جشن باشکوه 22 بهمن در شهر لوداب بویراحمد برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۰:۵۳    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم فجر عصر امروز در یاسوج مرکز این استان به پایان رسید.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۰:۴۰    
مجلس بزرگداشت حسن جوهرچی ،فرزند برومند دارالارشاد اردبیل و ارزنده هنرمند سینما ، تئاتر و تلویزیون در اردبیل برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۰:۳۰    
دانش آموزان شهر محمدیه، روزهای انقلاب را به تصویر کشیدند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۰:۲۹    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرگز از افتتاح نمایشگاه نقاشی در این شهرستان خبر داد و گفت: این نمایشگاه توسط سه نفر از هنرمندان تجسمی بندرگزی برپا شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۰:۲۳    
تجلی حضور غیور مردان و شیرزنان و مسئولین دستگاههای اداری شهر لوداب ،تجدید میثاق با آرمانهای بلند امام وانقلاب اسلامی
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۰:۲۳    
در تاریخ 21/11/95 نماینده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دنا از مراکز فرهنگی و هنری شهر سی سخت بازدید به عمل آمد
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۰۹:۵۹    
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گنبد کاووس گفت: باشگاه کتاب و کتابخوانی "یکی بود" از بین پانزده باشگاه فعال به عنوان برترین باشگاه شهرستان گنبدکاووس انتخاب شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۰۹:۳۴    
در راستای فرهنگ سازی و تحقق اهداف سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایجرود به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، یک مسابقه نقاشی با موضوع شعار سال ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۰۹:۲۹    
سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر گلستان با اکران 16 فیلم به مدت هشت روز در تالار فخرالدین اسعد گرگانی به کار خود پایان داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۰۹:۱۰    
همگام با مردم ولایی استان اردبیل ،کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی و اصحاب فرهنگ ، هنر و رسانه استان اردبیل در راهپیمایی یوم الله 22بهمن شرکت کردند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۰۸:۴۸    
مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان مرکزی از برگزاری سومین جشنواره و نمایشگاه استانی و سی ونهمین جشنواره کشوری مد و لباس اسلامی ایرانی در این استان خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۰۸:۴۰    
هفدهمین جشنوارۀ تئاتر منطقه ای فجر مغان در پارس آباد با انتخاب بهترین ها به کار خود پایان داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۰۸:۴۰    
جمعی از کارکنان اداره کل فرهنگ وارشاداسلامی استان اردبیل ، با حضور در گلزارشهدا، به شهدای انقلاب اسلامی و حماسه هشت سال دفاع ادای احترام کردند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۰۸:۴۰    
بمناسبت طلیعه سی و نهمین بهار آزادی ، شب شعر جمال آفتاب در اردبیل برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۰۸:۱۸    
سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در استان مرکزی با اکران فیلم های پشت دیوار سکوت و زیر سقف دودی در سینما عصر جدید اراک ، پایان یافت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۰۸:۱۸    
سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر با اکران فیلم های با اکران فیلم های پشت دیوار سکوت و زیر سقف دودی در سینما عصر جدید اراک ، پایان یافت.