شنبه ۰۵ خردادساعت ۲۳:۱۵May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 27 بهمن 1395 - farhang.gov.ir

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 اسفند 1394 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 فروردین 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 اردیبهشت 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 خرداد 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 تیر 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 27 مرداد 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 شهریور 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 مهر 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 آبان 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 آذر 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 دی 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 بهمن 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 2 بهمن 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 3 بهمن 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 4 بهمن 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 5 بهمن 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 6 بهمن 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 7 بهمن 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 8 بهمن 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 9 بهمن 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 10 بهمن 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 11 بهمن 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 12 بهمن 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 13 بهمن 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 14 بهمن 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 15 بهمن 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 16 بهمن 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 17 بهمن 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 بهمن 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 19 بهمن 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 20 بهمن 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 21 بهمن 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 22 بهمن 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 23 بهمن 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 24 بهمن 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 25 بهمن 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 26 بهمن 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 27 بهمن 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 بهمن 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 بهمن 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 بهمن 1395 
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۴:۱۳    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشستی با حضور نمایندگان بیست شهر نامزد عنوان پایتخت کتاب ایران از فعالیت های آن شهر ها در ترویج کتاب خوانی تقدیر کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۳:۲۲    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهواز نقش رسانه ها را در بیان مشکلات زیست محیطی کارآمدتر از رسانه های دیگر عنوان کرد و ادامه داد ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۵:۱۵    
پنجاه و ششمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان در بوشهر از 8 لغایت 10 اسفند ماه برگزار می شود .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۱:۲۱    
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، از افتتاح و راه اندازی 11 کانون فرهنگی و هنری مساجد در آستانه 18 اسفند در این استان خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۲:۲۰    
فرینوش اکبرزاده روزنامه نگار تبریزی صاحب عنوان نخست جشنواره کشوری ایثار و شهادت شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۰:۴۷    
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، بر تقویت پیوند مردم با ولایت و رهبری تاکید کرد و با اشاره به مشکلات سال های اخیر این استان اظهار داشت ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۰۸:۲۰    
رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد از عزم وزارت فرهنگ و ارشاد برای ایجاد فضای مجازی سالم ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۶:۲۱    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در دومین کنفرانس ملی بازی های رایانه ای، فرصت ها و چالش ها گفت: ایران بزرگترین بازار بازی های رایانه ای را در خاورمیانه دارد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۶:۲۱    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از ارسال 400 اثر به دبیرخانه دو سالانه هنر توحیدی خوشنویسی اصفهان خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۶:۲۱    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در جمع خبرنگاران از برگزاری دوازدهمین جشنواره ملی صنایع دستی رضوی در اصفهان خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۶:۲۱    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از برگزاری نخستین نشست علمی همایش مقام ادبی اصفهان در دوم اسفندماه سال جاری در دانشگاه اصفهان خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۶:۲۰    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان رویکرد برنامه های امر به معروف و نهی از منکر را کاملا فرهنگی خواند و گفت: این ستاد برای ایام نوروز با این رویکرد برنامه های ویژه ای پیش بینی کرده است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۶:۲۰    
استاندار سمنان با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر یک جریان مستمر است گفت: امر به معروف و نهی از منکر یک جریان پیوسته و مستمر است که در طول عمر و در همه آنات زندگی فردی و اجتماعی و در همه عرصه ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۵:۵۰    
رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به وجود 11 هزار کانال و شبکه های اجتماعی در کشور گفت: تاکنون چهار هزار و 700 کانال از این تعداد در کشور ثبت شده است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۴:۲۳    
آیین اختتامیه پنجمین جشن عکس هرمزگان با حضور عکاسان، هنرمندان و علاقمندان به عکاسی در فرهنگ سرای طوبی بندرعباس برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۴:۰۹    
مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: نامزدهای انتخابات انجمن نمایش مشخص شد؛19 نفر از اهالی تئاتر شیراز در این انتخابات کاندید هستند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۴:۰۴    
روز گذشته در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از 20 شهر برگزیده نامزد پایتخت کتاب ایران تجلیل شد .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۳:۵۷    
نمایش بیمارستان به کارگردانی یاسین پارسامنش در مجتمع آفاق بهبهان در حال اجراست.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۳:۴۲    
هفتاد و ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی با حضور اعضا در بهبهان برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۳:۴۰    
رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان رضوی گفت: مشهد باید به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام با معیارهای دینی و اسلامی معرفی شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۳:۴۰    
با حضور نماینده ی ولی فقیه در استان و امام جمعه ی مشهد مقدس و استاندار، صد و دهمین جلسه ی شورای فرهنگ عمومی خراسان رضوی، برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۳:۴۰    
سومین نمایشگاه توانمندی های رسانه با حضور رسانه های فعال شهرستان در اوائل اسفند ماه، آغاز به کار خواهد کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۳:۳۰    
در جشن انقلاب از ایثارگران و خانواده شهدای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تجلیل به عمل آمد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۳:۲۷    
نتایج آزمون میان دوره ی سراسری انجمن خوشنویسان ایران شعبه بندر امام خمینی از سوی شورای عالی انجمن خوشنویسان ایران اعلام شد .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۳:۰۴    
نمایشگاه گروهی 9 بانونی هنرمند نقاش در فرهنگسرای امام خمینی(ره) زنجان که این روزها دایر است، با استقبال همشهریان مواجه بوده و مهمانان مختلفی را پذیرایی کرده است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۳:۰۴    
عصر شعر "بیت سوخته" میزبان شاعران و علاقه مندانی بود که به قرائت شعر در خصوص این بانوی بزرگ اسلام پرداختند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۲:۳۰    
شب گذشته، 26 بهمن ماه، نشست صمیمانه اصحاب فرهنگ و هنر استان با استاندار در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۲:۲۳    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به یاسوج سفر می کند/دیدار صالحی امیری با انجمن های هنری استان
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۲:۲۳    
جشن بزرگ انقلاب اسلامی در شهرستان لنده به همت اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان لنده برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۲:۰۹    
تصویربرداری و تولید فیلم مدال به کارگردانی و نویسندگی مسیح مسیح زاده لاری از فیلمسازان جوان شیرازی، در شیراز و چند محله ی قدیمی شهرِ لار در بهمن ماه 95 به پایان رسید.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۲:۰۴    
عکاسان و فیلمسازان زنجانی خود را برای دومین جشنواره استانی فیلم وعکس ارزش آماده کنند تا در تیرماه سال 1396، بهترین آثار خود را ارائه دهند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۱:۳۹    
فیلم سینمایی آخرین ماشین دنیا از شبکه تلویزیونی فارس پخش شد؛این اثر با حضور حبیب بختیاری، نادر شهسواری، محمد حسن ویژه، حسین موزه، جلیل کوثریان ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۱:۱۴    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از برگزاری مراسم افتتاحیه طرح گسترش برنامه های حوزه فرهنگ رضوی در طول سال (رایحه رضوی) در همدان خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۱:۱۴    
نمایش آبی ترین آسمانی زمین ، کاری از گروه هنری باران برای شرکت در جشنواره سراسری تئاتر کوتاه خلاق ایثار راهی گرگان شد
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۱:۰۹    
نمایش"موسیو ابراهیم" پس از اجرا در تهران و دیگر کشورهای جهان به شیراز شهر ادب و فرهنگ و هنر آمده است تا به عنوان پرفروش ترین نمایش سال 1385 و برنده جایزه بهترین کارگردانی از طرف انجمن منتقدین خانه ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۱:۰۴    
استفاده از فضای کتابخانه در ایام تعطیل، پیشنهادی بود که مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در نشست دیروز خود با مدیرکل امور کتابخانه های استان مطرح کرد تا چهار کتابخانه در استان به صورت آزمایشی ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۰:۵۰    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام از برگزاری ششمین دوره جشنواره سفرنامه و خاطره نویسی رضوی از سری جشنواره های بین المللی امام رضا (ع) در مرکز این استان خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۰:۴۰    
سه فیلم کوتاه اول پاییز ، بیژامه راه راه پدر را باد برد ، ب دو ، به تهیه کنندگی انجمن سینمای جوانان ایران - دفتر مشهد به بخش مسابقه جشنواره ملی فیلم پروین اعتصامی راه یافتند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۰:۳۹    
چهارشنبه تئاتر این هفته اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس آنهم در کافه کتاب شیراز، به خوانش نمایشنامه من خانم لوپز نیستم به نویسندگی فرهاد ارشاد پرداخت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۰۹:۰۹    
نمایشگاه کتاب با بیش از سه هزار عنوان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سمنان در سالن هنرستان شهید عباسپور سمنان برپا شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۰۹:۰۹    
کتاب "مسافر خراسان" که با هدف آشنایی با آستان مقدس امام زاده یحیی بن موسی (ع) سمنان تدوین شده است عنوان کتاب برتر دوسالانه کتاب استان سمنان را به خود اختصاص داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۰۸:۰۹    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در ابلاغی مشاور خود را به عنوان مسوول دبیرخانه پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب کرد.