یکشنبه ۱۶ اردیبهشتساعت ۰۸:۰۸May 2024 5
جستجوی پیشرفته

خبرهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 5 اسفند 1395 - farhang.gov.ir

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 اسفند 1394 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 فروردین 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 اردیبهشت 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 خرداد 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 تیر 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 27 مرداد 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 شهریور 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 مهر 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 آبان 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 آذر 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 دی 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 بهمن 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 2 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 3 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 4 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 5 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 6 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 7 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 8 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 9 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 10 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 11 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 12 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 13 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 14 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 15 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 16 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 17 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 19 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 20 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 21 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 22 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 23 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 24 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 25 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 26 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 27 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 اسفند 1395 
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۲:۱۵    
مراسم اختتامیه دومین جایزه عکس کوشا، 14 اسفندماه با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان می دهد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۲:۰۸    
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی با بیان اینکه مبنای انقلاب برگرفته از ارزش های دینی است، افزود:. پایداری بر خط امام(ره)و رهبری وظیفه کانون های فرهنگی هنری مساجد است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۰۹:۳۸    
مسابقه کتابخوانی با عنوان "درآمدی برمباحث نظام زن و خانواده از منظر مقام معظم رهبری" توسط دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۰۰:۰۸    
بیست و دومین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان تهران برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۳:۴۰    
فیلم مستند " آتش در دریا " از ساخته های "جانفرانکو رزی" برنده خرس طلایی بهترین مستند جشنواره برلین و کاندید اسکار و بهترین مستند 2017 در سینما غزل فرهنگ و ارشاد فارس؛ نمایش و نقد می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۳:۱۰    
"قهرمان، داستان ناامیدکننده و دروغ" سه اپیزود از نمایشنامه "یک کمی خوشی" است که در کافه کتاب شیراز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، با هدایت امیرصادقی، خوانش شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۲:۴۰    
شرکت فیلمسازی هفت جام هنر پارسیان به کارگردانی حسین قاسمی جامی و تهیه کنندگی یعقوب مقدم نیا و محمد رضا دهقانی، ساخت فیلم تلویزیونی "روز لیلا " را آغاز کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۲:۱۰    
پای سینمای شیراز با یک فیلم مستند و یک فیلم انیمیشن به جشنواره بین المللی حقوق بشر باز شد و فیلم های مستند هفته آینده و عروسک چینی بابا در این مسیر قرار گرفتند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۲:۱۰    
مراسم بزرگداشت زنده یاد محمودرضا کاووسی، شاعر فقید و پیشکسوت مرودشتی، پنجم اسفندماه جاری، در تالار مهر فرهنگ و ارشاد مرودشت برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۱:۴۰    
معرفی روسای انجمن نمایش شیراز و استان فارس و انتخابات انجمن های موسیقی و هنرهای تجسمی شیراز و 29 شهرستان دیگر به صورت همزمان با حضور حداکثری اعضا برگزارشد و در این میان ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۱:۴۰    
دبیر اجرایی پانزهمین جشنواره استانی فیلم,فیلمنامه و عکس قزوین گفت: 42 اثر از فیلمسازان استان قزوین به بخش مسابقه جشنواره راه یافتند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۴:۱۵    
آیت الله یکتایی بر تحصیل طلبه مراقبت و نظارت بسیاری داشته و اصرار داشت که طلاب دروس اصلی حوزه را مطالعه کنند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۳:۴۵    
آیت االله یکتایی عمری مجاهدت در راه ترویج دین و مکتب داشت و بیش از 20 سال، نماز مقدس جمعه را در خلخال اقامه کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۳:۳۴    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نهم اسفند ماه همزمان با برپایی آئین اختتامیه جشنواره قرآن و عترت گلستان، به استان گلستان سفر می کند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۲:۱۰    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: بانک اطلاعاتی طراحان لباس در خراسان جنوبی تهیه و هنرمندان این حوزه ساماندهی می شوند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۲:۱۰    
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی با توجه به اینکه لباس و هویت ملی در ترسیم افق فرهنگی و اجتماعی ملت ها تاثیر بسزایی داشته است ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۲:۱۰    
نفرات برگزیده سومین جشنواره و نمایشگاه استانی و چهل و چهارمین جشنواره کشوری مد و لباس اسلامی ایرانی 4 اسفندماه 95 در مراسم اختتامیه این جشنواره معرفی شدند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۲:۱۰    
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری سومین جشنواره مد و لباس اسلامی ایرانی در استان بیان داشت ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۱:۵۱    
در آیین افتتاحیه طرح گسترش برنامه های حوزه فرهنگ رضوی که در همدان برگزار شد ، استاد عسگر شاهی اردبیلی مورد تجلیل قرار گرفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۱:۳۵    
5اثر از هنرمندان انجمن سینمای جوانان شیراز به پنجاه و ششمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان خلیج فارس راه یافتند ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۱:۱۹    
سرپرست اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان مرکزی از تمدید ارسال آثار سومین جشنواره و نمایشگاه استانی و سی ونهمین جشنواره کشوری مد و لباس اسلامی ایرانی تا هشتم اسفندماه سال جاری در این استان خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۹:۳۴    
آئین تجلیل از فعالان و خادمان نماز در عرصه فرهنگ و هنر با حضور هنرمندان و کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در نماز خانه این اداره کل برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۹:۳۴    
بیانیه هیات داوران سومین جشنواره مد و لباس ایرانی اسلامی گلستان در آئین اختتامیه این جشنواره قرائت شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۹:۳۴    
مراسم اختتامیه سومین جشنواره مد و لباس ایرانی اسلامی با معرفی نفرات برتر در دانشکده دخترانه مائده گرگان به کار خود پایان داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۹:۳۳    
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از فعالان روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان به دلیل فعالیت گسترده در امر اطلاع رسانی تقدیر کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۹:۳۳    
رئیس و کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دنا با امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرتان دنا دیدار و گفتگو کردند
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۸:۳۳    
دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان میامی از برنامه ریزی و تعیین اوویت های شورای فرهنگ عمومی در سال آینده خبر داد و گفت: تقویت سبک زندگی اسلامی و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف از این اولویت ها است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۷:۵۰    
هجدهمین دوره معرفی پژوهش های برتر فرهنگی، هنری و اجتماعی استان و تجلیل از ایده های برتر اولین جشنواره ترویج کتاب و کتابخوانی در غرفه برنامه های جنبی نمایشگاه کتاب و رسانه های دیجیتال و با حضور مدیرکل ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۷:۵۰    
برنامه حافظ خوانی و سعدی خوانی همراه با تحلیل و تشریح نمونه آثاری از این دو شاعر بزرگ ایرانی در غرفه برنامه های جنبی نهمین نمایشگاه بزرگ کتاب و رسانه های دیجیتال یزد برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۷:۵۰    
رئیس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه یزد در مراسم معرفی پژوهش های برتر فرهنگی، هنری و اجتماعی استان با تاکید بر اهمیت جایگاه خانواده در نظام اجتماعی بیان کرد ...