شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۰:۰۱Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 3 آذر 1397 - farhang.gov.ir

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 اسفند 1394 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 اسفند 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 27 فروردین 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 اردیبهشت 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 خرداد 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 تیر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 مرداد 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 شهریور 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 مهر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 آبان 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 دی 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 بهمن 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 آذر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 2 آذر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 3 آذر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 4 آذر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 5 آذر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 6 آذر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 7 آذر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 8 آذر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 9 آذر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 10 آذر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 11 آذر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 12 آذر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 13 آذر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 14 آذر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 15 آذر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 16 آذر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 17 آذر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 آذر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 19 آذر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 20 آذر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 21 آذر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 22 آذر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 23 آذر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 24 آذر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 25 آذر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 26 آذر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 27 آذر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 آذر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 آذر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 آذر 1397 
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۳:۱۱    
نمایش 'سنگ و پارینه' به کارگردانی امید پیرو اسلام با استقبال گسترده اقشار مختلف مردم و علاقه مندان به هنر تئاتر در تالار وحدت این شهرستان به روی صحنه رفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۳:۰۸    
آثار راه یافته به بیست و چهارمین جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ اندیمشک معرفی شدند
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۲:۱۷    
همزمان با میلاد مسعود نبی مکرم اسلام (ص)، امام جعفر صادق (ع) و گرامی داشت هفته بسیج نمایشگاه نقاشی زیبا و نجیب آثار جوان هنرمند نیشابوری مجید شورابی در نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ وارشاد اسلامی ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۰:۴۷    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناباد گفت: با هدف کشف استعدادهای بالقوه فرهنگی و هنری روستاییان و جهتدهی آنها برای اشتغال ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۴ - ۱۵:۱۱    
شرکت کنندگان چهارمین همایش بین المللی مناظرات و گفت وگوی رضوی با آیت الله عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل دیدار کردند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۴ - ۰۸:۱۱    
صابر سهرابی دبیر هفدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب فارس برنامه های فرهنگی و ترویجی هفدهمین نمایشگاه کتاب استان که از ساعت 16 سوم آذرماه در شهرک گلستان شیراز رسماً فعالیت خود را آغاز کرده را اعلام داشت و ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۴ - ۰۰:۱۱    
سرپرست استانداری فارس گفت: بی تردید نمایشگاه کتاب یکی از عرصه های بسیار مناسب برای تبادل اندیشه، فرهنگ و ایجاد گفتگو و تعامل است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۲۳:۱۱    
آیت الله لطف الله دژکام امام جمعه شیراز گفت: در آغاز سوره ابراهیم خداوند اشاره می کنند که کتاب است که مردم را از تاریکی به سوی نور می برد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۲۲:۴۱    
هفدهمین نمایشگاه کتاب فارس شامگاه شنبه در نمایشگاه بین المللی آغاز بکار کرد؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با برشمردن اهمیت نکوداشت فرهیختگان حوزه فرهنگ؛ ادب و هنر ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۸:۴۶    
ویژه برنامه فرهنگی هه نگاوی ئه وین روز شنبه در راستای گرامیداشت یاد و خاطره مبلغان و مروجان هنر و ادبیات پایداری و با هدف گرامیداشت هفته وحدت و بسیج در روستای دزلی از توابع سروآباد برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۸:۴۶    
مسئول دفتر راهبردی دبیرخانه اقشار و متخصصین سپاه بیت المقدس کردستان با تاکید بر اشتراکات بین مسلمانان گفت ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۸:۱۵    
مراسم اختتامیه بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان فردا در سالن مجتمع فرهنگی هنری بوعلی سینا برگزار خواهد شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۸:۱۰    
جان ساماها ضمن اعلام این نکته که هنرمندان ایرانی بسیار مستعد و علاقه مند هستند، گفت که جشنواره بین المللی تئاتر کودک ونوجوان فرصت بسیار خوبی برای هنرمندان است
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۸:۰۰    
کارگردان نمایش دوستان جنگلبان اعتقاد دارد در شرایطی که تکنولوژی مردم را از تئاتر دور می کند جشنواره های تئاتر این هنر را پویا و هنرمندان تئاتر را زنده نگاه می دارد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۷:۵۵    
داور آلمانی حاضر در جشنواره ضمن اعلام این نکته که تئاتر کودک ونوجوان در ایران رشد داشته است اعلام کرد تئاتر کودک و تئاتر بزرگ سال باید به یک اندازه مورد توجه واقع شوند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۷:۵۰    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از برگزاری شانزدهمین جشنواره تئاتر عربی خوزستان و شهرستان دشت آزادگان خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۷:۵۰    
محمدرضا کریمی صارمی از انتخاب سه نمایش توسط اسیتژ و اهدای جایزه هم زمان با اختتامیه بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان، خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۷:۴۵    
نمایش اولیورتویست که توسط کانون اصلاح و تربیت تهران تولید شده و در بخش میهمان جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان روی صحنه رفته بود با درخواست هنرمندان و شرکت کنندگان در جشنواره ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۷:۳۵    
با حضور هنرمندان و چهره های مطرح تئاتر کودک ایرانی و خارجی یاد و خاطره جبار باغچه بان گرامی داشته شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۷:۳۰    
جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان که از 28 آبان ماه در همدان آغاز شده است با اجرای 7 تئاتر صحنه ای و 4 تئاتر خیابانی در پنجمین روز به کار خود پایان می دهد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۵:۴۷    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از برگزاری جشن های بهار مهربانی هم زمان با ایام مبارک ربیع الاول و ولادت با سعادت پیامبر اکرم "صلی الله علیه و آله و سلم" در سراسر استان خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۵:۲۵    
با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان دومین جلسه بررسی و برنامه ریزی مجمع عمومی کانون بازنشستگان این اداره کل برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۵:۲۰    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، با حضور در منزل فرهاد پاک سرشت از این هنرمند گیلانی عیادت کردند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۵:۱۱    
نمایشگاه بزرگ تازه های کتاب همزمان با گرامیداشت هفته وحدت و بسیج با حضور جمعی از مسوولان و علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی در سردشت گشایش یافت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۵:۱۰    
اسحاقی عنوان کرد: همچنین توجه به فن آوری های نوین در حوزه کتاب و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی بوده است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۵:۰۵    
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، قاسم خسروی در آیین اختتامیه بیست و ششمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی در جنوب کرمان اظهارداشت:...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۴:۵۰    
چهاردهمین نمایشگاه بزرگ کتاب گیلان و سیصد و هفتادمین نمایشگاه کتاب استانی کشور، 25 میلیارد ریال فروش کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۴:۴۹    
با حضور تعدادی از مروجان کتاب و کتابخوانی نخستین کارگاه آموزشی تسهیلگری در این حوزه برگزار شد .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۴:۴۹    
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران کلاس های فن بیان با همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرتهران و با همکاری انجمن هنر های نمایشی استان تهران برگزار می شود. ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۴:۴۹    
سید علی اصغر رفعت حقیقی در پیامی فرارسیدن هفته وحدت و میلاد پیامبر رحمت و مهربانی و همچنین میلاد امام ششم شیعیان را تبریک گفت .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۴:۲۸    
همزمان با هفته وحدت و 17 ربیع الاول سالروز ولادت پیامبر اکرم (ص) سامانه کارت صلاحیت تدریس هنر فعال می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۴:۱۵    
فراخوان سومین جشنواره مد و لباس استان قزوین با هدف ترغیب و تشویق طراحان برای ارائه ایده ها و طرح های نوین جهت دست یابی به الگوهای نوین در مد و لباس اسلامی- ایرانی منتشر شد
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۳:۵۰    
آثار مانده مستندی از اول تا پنجم آذر امسال در نمایشگاه انفرادی تذهیب و ماندالا در گالری هنر فرهنگسرای امام خمینی(ره) زنجان گشایش یافت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۳:۵۰    
به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی یک دوره نمایشگاه کتاب در شهر دندی شهرستان ماه نشان گشایش یافت
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۳:۴۹    
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بستک از اهداء کتاب به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۳:۴۹    
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بستک از شروع به کار دهمین جشنواره استانی شعر نبوی استانی به میزبانی شهرستان بستک خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۳:۴۹    
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بستک از نشست هم اندیشی شاعران مرکز و توابع استان با موضوع بازخوانی ادبیات آئینی در دومین روز از جشنواره استانی شعر نبوی در سالن کنفرانس هتل جهانگیریه شهرستان ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۳:۴۹    
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بستک از برگزاری مراسم اختتامیه دهمین جشنواره استانی شعر نبوی به میزبانی شهرستان بستک در محل سالن پیامبر اعظم (ص) خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۳:۴۹    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میناب : نمایش آقای قاضی صدایم را می شنوید؟ به جشنواره ملی لاله های سرخ اندیمشک راه یافت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۳:۴۹    
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میناب از برگزاری جنگ شادی به مناسبت میلاد با سعادت پیامبر گرامی اسلام و هفته وحدت در میناب خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۳:۴۹    
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرلنگه از برگزاری محفل انس با قرآن کریم در بندرلنگه خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۳:۴۹    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرلنگه از دیدار با جمعی از دانشجویان دانشگاه پیام نور بندرلنگه خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۳:۴۹    
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرلنگه از برگزاری آیین افتتاحیه نمایشگاه جامع کتاب در شهرستان بندرلنگه خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۳:۴۹    
واحد بسیج اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران به مناسبت هفته بسیج "فیلم تنگه ابوقریب " را در سالن آمفی تئاتر این اداره اکران مینماید.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۳:۳۵    
در هفته بسیج و به منظور ارائه خدمات فرهنگی به مردم محله سبزی آباد ایلام صورت گرفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۳:۲۹    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به همراه فرماندار زنجان و مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی استان زنجان در قالب پویش مردمی من هم می آیم از سه کتابفروشی زنجان بازدید کردند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۳:۲۰    
جشن بهار مهربانی، در آستانه میلاد حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت در سالن پیامبر اعظم (ص) با حضور پرشور اقشار مختلف مردم شهر زرین آباد و روستاهای مجاور برگزار ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۳:۱۴    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: همراهی مدیریت شهری با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین قعطا شکوفایی در عرصه فرهنگ و هنر در قزوین را به ارمغان خواهد آورد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۳:۱۱    
همزمان با هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از دو کتاب فروشی پاتوق کتاب وایران کتاب در سطح شهر ارومیه بازدید کردند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۳:۰۹    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از برگزاری سومین جشنواره استانی عکس آیین و سنت های محلی منطقه در شهرستان لالی در استان خوزستان خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۲:۵۹    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از برگزاری پنجمین جشنواره ملی شکوه شکیبایی آواها و سرودها در زنجان خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۲:۵۸    
صبح امروز مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در جشنواره فروغ مهربانی حضور یافت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۲:۵۰    
به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی مراسمی در دبیرستان امام صادق (ع) روستای پری در روز چهارشنبه 30 آذر ماه 1397 برگزار شد .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۲:۵۰    
جشن های بهار مهربانی به مناسبت میلاد با سعادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع) در روز پنج شنبه مورخ 97/9/1 ساعت 10 صبح در مکان مرکز اصلی شهر روبروی بانک کشاورزی برگزار گردید.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۲:۵۰    
به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی بهاری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ماه نشان به همراهی رسولی بخشدار مرکزی ماه نشان و تعدادی از مسئولین شهرستانی و محلّی در روز چهارشنبه 30 آذر ماه 1397 از ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۲:۴۴    
آئین رونمایی از پوستر بیست و چهارمین جشنوراره سراسری تئاتر لاله های سرخ اندیمشک با حضور فرماندار این شهرستان برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۲:۳۵    
گزارشی از کتاب گردی مسئولان و چهره های فرهنگی ایلام
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۲:۲۹    
مدیران صندوق اعتباری هنر امروز( شنبه 3 آذر) به منظور دیدار با اهالی فرهنگ، هنر و رسانه استان آذربایجان غربی به این استان سفر کردند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۲:۲۰    
جشن های بهار مهربانی به مناسبت میلاد با سعادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع) روز پنج شنبه مورخ 97/9/1 ساعت 11 صبح در محل ابتدای خیابان ولیعصر شهر آب بر برگزار گردید.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۲:۱۵    
پایگاه بسیج امام جعفر صادق(ع) اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان به مناسبت هفته بسیج در سال 97 پیامی صادر کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۲:۱۵    
بیستمین جشنواره تئاتر قزوین با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۱:۳۴    
نمایش اجتماعی کافه بیلیارد به نویسندگی و کارگردانی حامد تقویان در شهرستان شوش اجرای عمومی شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۱:۱۷    
سرپرست معاونت سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری خراسان رضوی گفت: باید بیش از پیش در مسیر رشد و تقویت کتب مرتبط سیره و فرهنگ رضوی و سبک زندگی امام رضایی گام برداریم و خوشبختانه در شاخص ها و آمارها هم ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۱:۱۷    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی کسب رتبه نخست نقاشی دیجیتال در کنسرسیوم اروپا توسط استاد علیرضا سلطان آبادیان را تبریک گفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۱:۰۴    
به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک و با همکاری انجمن های شعر و داستان این شهرستان همایش ادبی آذرستان در شهرستان اندیمشک برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۰:۵۴    
در مراسم اختتامیه نهمین جشنواره بین المللی شعر رضوی به زبان عربی شاعر جوان شوشی در بخش شعر شعبی توانست رتبه اول را از آن خود کند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۰:۴۸    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار از اجرای نمایش "شب های آوینییون" در سالن آمفی تئاتر بهار این اداره خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۰:۴۷    
معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: بن های کتاب ویژه گروه های دانش آموزی، دانشجویی ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۰:۴۵    
محسن شریفی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامی استان مرکزی در پیامی به مناسبت هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار صادر کرد و 24 آبان ماه، روز کتاب و کتابخوانی را تبریک گفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۰:۴۵    
مراسم رونمائی از کتاب منظومه شعر و ادب اثر شاعر پیشکسوت رمضانعلی مقامی با حضور حجت الاسلام ماندگاری کارشناس صداوسیما در دلیجان برگزارشد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۰:۲۸    
معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: هفته قرآن و عترت در بوشهر برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۰:۲۰    
با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، طرح کتابگردی به منظور حمایت از کتابفروشی ها همزمان با هفته کتاب و کتاب خوانی در اهواز برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۰:۱۸    
سومین نشست ستاد برگزاری شانزدهمین نمایشگاه کتاب استان سمنان با محوریت ارائه برنامه های مختلف این نمایشگاه برگزار شد..
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۰:۱۷    
سرپرست استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه به دنبال تقسیم عادلانه بودجه استانی در حوزه های مختلف به خصوص حوزه فرهنگی هستیم ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۰:۱۷    
مراسم افتتاحیه اکران گزیده های سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران در پردیس سینمایی هویزه مشهد با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۰۹:۵۹    
اولین نشست جام باشگاه های کتاب خوانی کودک و نوجوان به منظور گسترش و ترویج فرهنگ کتاب خوانی در مجتمع فرهنگی هنری مولوی شهرستان لالی برگزار شد .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۰۹:۴۱    
به مناسبت هفته وحدت و سالروز ولادت پیامبر رحمت و مهربانی جشن بهار مهربانی در مدارس شهرستان سرعین برگزار شد
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۰۹:۲۰    
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هفتکل با انجمن شعر این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۰۹:۱۷    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بیستمین نمایشگاه بین المللی کتاب مشهد و پنجمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال خراسان رضوی به شکلی بسیار زیبا و در سطحی بالا برگزار شده است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۰۹:۱۱    
به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی طرح شهروند کتاب خوان در شهرستان پارس آباد به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اجرا شد
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۰۸:۵۹    
همزمان با هفته بسیج سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر ماهشهر با فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۰۸:۴۸    
مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی یزدگفت: با توجه به پتانسیل های موجود در شهر یزد ، شهر جهانی یزد به عنوان پایتخت هنرهای جدید انتخاب شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۰۸:۴۷    
با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همزمان با افتتاحیه نمایشگاه کتاب مشهد مقدس از برگزیدگان پانزدهمین دوره انتخاب کتاب سال استان خراسان رضوی تجلیل به عمل آمد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۰۸:۴۴    
نمایش خیابانی زخم فراموشی به نویسندگی مصطفی بوعذار و کارگردانی معصومه عموری بعنوان تنها نماینده استان خوزستان در نخستین جشنواره ملی تئاتر آیات درشیراز خوش درخشید.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۰۸:۱۹    
با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، دومین جلسه پروژه استقرار بهره وری در تالار اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۰۸:۱۹    
تمامی کارکنان دولت جهت شرکت در دوره آموزش سبک زندگی با محوریت حفظ و مفاهیم سوره های ناس تا زلزال می توانند از26 آبان تا 24 آذر سالجاری نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۰۸:۱۷    
سرپرست استانداری خراسان رضوی گفت: وجود و توسعه نمایشگاه های کتاب با حضور ناشران و کتابفروشان و نیز مولفان و مصنفان می تواند زمینه ای مناسب برای آشتی دوباره مردم با کتاب و کتابخوانی باشد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۰۸:۱۷    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در افتتاحیه بیستمین نمایشگاه کتاب مشهد مقدس گفت:نگاه ما به نمایشگاه کتاب فروشگاه نیست بلکه یک کلان رویداد فرهنگی و نماد آگاهی است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۰۸:۱۷    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اگر جریان فرهنگی کشور موضوع فاصله بین خواند و خرید کتاب و تولید آن را حل نکند، جریان مکتوب کشور دچار اختلال جدی می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۰۸:۱۴    
شماره 58و 59 فصلنامه علمی -ترویجی فرهنگ ایلام توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام منتشر شد. به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۰۸:۰۴    
کارگاه آموزشی والدین اینترنتی با حضور واحد های روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان خراسان جنوبی برگزار شد.