جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۲۲:۴۰Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 8 آذر 1397 - farhang.gov.ir

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 اسفند 1394 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 اسفند 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 27 فروردین 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 اردیبهشت 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 خرداد 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 تیر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 مرداد 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 شهریور 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 مهر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 آبان 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 دی 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 بهمن 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 آذر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 2 آذر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 3 آذر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 4 آذر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 5 آذر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 6 آذر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 7 آذر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 8 آذر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 9 آذر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 10 آذر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 11 آذر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 12 آذر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 13 آذر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 14 آذر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 15 آذر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 16 آذر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 17 آذر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 آذر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 19 آذر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 20 آذر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 21 آذر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 22 آذر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 23 آذر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 24 آذر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 25 آذر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 26 آذر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 27 آذر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 آذر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 آذر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 آذر 1397 
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۰۹:۵۹    
جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی با موضوع انسان و محیط زیست در مجتمع سینمایی فرهنگی دزفول افتتاح شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۰۸:۳۲    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد با اشاره به راه اندازی دفتر تبادلات فرهنگی این استان و فارس گفت : ما به شدت نیازمند مبادله فرهنگی هستیم تا هنر و آثار فرهنگی خود را به دیگران معرفی کنیم.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۲۲:۱۴    
احمد بن عبدالله بن زید آل محمود رییس مجلس شورا و صلاح بن غانم العلی وزیر فرهنگ و ورزش قطر بعد از افتتاح نمایشگاه بین المللی کتاب دوحه با استقبال رسمی محسن جوادی ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۸:۲۸    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با تشریح جنبه های متفاوت این دوره از پانزدهمین جشنواره تئاتر کُردی سقز گفت: گفت وگو محوری و تقویت بعد آموزشی در اولویت جشنواره تئاتر سقز است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۲۳:۵۱    
نماینده ولی فقیه درفارس: باید تلاش کنیم تا ظرفیت بین المللی خواجه حافظ شیرازی در عرصه های مختلف عرفانی ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۲۲:۵۸    
دهمین جشنواره موسیقی گروه نوازی هنرمندان با اجرای 49 گروه از سراسر استان فارس از نهم تا شانزدهم آذرماه جاری در تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۲۲:۵۱    
فرماندار شهرستان نورآباد ممسنی در روز فرهنگ این شهرستان گفت: در روزگارانی اگر قوم لر تفنگ خود را زمین می گذاشت همه چیز از دست می رفت اما حالا قوم لر در کنار آن تفنگ ها، سلاح کتاب و دانایی در دست دارد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۲۱:۵۹    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از کتابخانه روستای پوده دهاقان بازدید کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۲۰:۵۷    
نمایش های ملاییکه ت ، به رده قاره مان و شاره دوور در نخستین روز از پانزدهمین جشنواره تئاتر کوردی سقز اجرای عمومی شد و با استقبال مردم مواجهه بود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۲۰:۵۷    
فرماندار سقز گفت: ما به دنبال ارتقای تئاتر کُردی، بیان دستاوردهای حوزه فرهنگ و هنر و شناساندن فرهنگ و هنر شهرستان سقز از طریق این هنر والا به مردم سایر نقاط کشور و حتی خارج از کشور هستیم.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۵:۴۷    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت:بزرگترین تاثیر اجتماعی مساجد که پایگاه توحید در تمام طول تاریخ می باشد توجه به فرآورده های تجربی و توجه به دستاوردهای تجربه بشری است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۵:۲۷    
دبیر اجرایی پانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر کوردی سقز از برگزاری 2 کارگاه آموزشی در زمینه طراحی صحنه و کارگردانی از برنامه های بخش جنبی این دوره از جشنواره تئاتر کوردی سقز خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۳:۵۷    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در پیامی به پانزدهمین جشنواره تئاتر کوردی سقز عنوان کرد: در این دوره از جشنواره سعی شده جشنواره بر پایه اصول و معیارهای علمی پیش برود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۳:۲۹    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با امام جمعه دهاقان دیدار و گفتگو کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۳:۲۹    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در جلسه شورای فرهنگ عمومی دهاقان گفت: موفقیت ها و پیشرفت کشور در سایه فرهنگ صحیح محقق شده و می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۳:۲۹    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه دهاقان دیدار و گفتگو کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۳:۱۰    
سومین جلسه شورای راهبردی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و سایر اعضا برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۲:۴۷    
دوره آموزشی نظارت بر ورود و خروج مطبوعات با هدف آشنایی با سیاست های قوانین و مقررات و نحوه فعالیت نظارت بر ورود و خروج مطبوعات در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۲:۴۷    
دوره آموزشی اصول و مبانی نقد هنرهای تجسمی در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۲:۴۷    
دوره آموزشی اصول و مبانی تئاتر با هدف آشناکردن فراگیران با نقد و موازین اصولی آن و انواع نقد و معرفی چند تن از منتقدین جهان و دیدگاه های آنان برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۲:۳۲    
به مناسبت هفته بسیج و در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران فیلم داستانی اهالی پرواز ساخته هنرمند تفتی محمد رسول شجاعی تفتی در سینما دیدار تفت اکران شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۲:۱۷    
دوره آموزشی ضمن خدمت فیلم نامه نویسی 1 ویژه استان ها با حضور استاد محمدزنده نام معاون و مدرس انجمن سینمای جوان دفتر اراک و مدرس هنرستان هنرهای زیبا برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۲:۱۷    
دوره آموزشی آشنایی به روش های چاپ افست با هدف آشنایی فراگیران با ماشین های چاپ و افست و یادگیری امور فنی آن با حضور 20 نفر از کارشناسان شاغل در ادارات ارشاد برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۲:۱۷    
دوره آموزشی شغلی تحصیلی ضمن خدمت آشنایی با صنعت چاپ و نشر و انواع آن با حضور 20 نفر از کارشناسان شاغل در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی و ادارات تابعه در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۱:۴۷    
همزمان با بیستمین نمایشگاه بین المللی کتاب مشهد شب فرهنگی شهرستان تربت حیدریه با حضور مسئولان محلی، هنرمندان و مردم در محل نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۱:۲۷    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان ، آموزش و ارتقای سواد رسانه ای را یک ضرورت انکارناپذیر در عصر حاضر دانست و گفت: آموزش و ارتقای سواد رسانه ای نه از دانشگاه بلکه باید از کودکی شروع شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۰:۳۰    
به گزارش روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه؛ شهر یزد امسال میزبان دومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی با عنوان چتر زندگی است که از اول تا چهارم آذر ماه 97 با محوریت خانواده برپا می شود. ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۰:۲۷    
اولین همایش سواد رسانه ای و اطلاعاتی استان سمنان روز پنجشنبه با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از فعالان این عرصه در مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان آغاز به کار کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۰:۰۲    
اولین مجموعه تئاتر شهر استان یزد در میبد با عنوان مجموعه تئاتر شهر خورشید با حضور مجید جوادیان زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد افتتاح شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۰:۰۰    
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه به نقل از ایران تئاتر؛ شامگاه سوم آذرماه مصادف با زادروز نبی مکرم اسلام(ص) و امام صادق(ع) ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۰۹:۲۹    
همزمان با هفته بسیج ، نمایش باید راهی باشه اولین تجربه صنم ابراهیمی در مراغه به روی صحنه رفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۰۹:۲۹    
کسب جایزه ی بزرگ نمایشنامه نویسی در نخستین جشنواره ی بین المللی تئاتر الف توسط فریدون ولایی
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۰۹:۲۷    
مدیر اجرایی شانزدهمین نمایشگاه کتاب استان سمنان در شاهرود از آغاز فعالیت های تبلیغاتی این نمایشگاه توسط صدا و سیما از هشتم آذر خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۰۹:۲۷    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، بر توسعه پدافند غیرعامل با بهره مندی از نقش رسانه ها و مطبوعات، انجمن های فرهنگی هنری، کانون های مساجد و تشکل های هنری ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۰۹:۲۱    
کتاب کلک جوهری نوشته هوشنگ حکمتی حافظ پژوه در هفدهمین نمایشگاه کتاب استان فارس رونمایی شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۰۹:۲۱    
دومین نمایشگاه گرافیک در عجب شیر برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۰۹:۱۴    
جنگ شبانه "پاییز گئجه لری" با استقبال پرشور شهروندان اهری اجرا شد و به کار خود پایان داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۰۹:۰۴    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهرکه به مناسبت هفته بسیج در جمع بسیجیان پایگاه مقاومت شهید فهمیده مسجد امام حسین (ع) اهر سخن می گفت با ذکر این مطلب افزود ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۰۸:۵۹    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با کارکنان اداره دهاقان دیدار و گفتگو کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۰۸:۵۴    
در هفته کتاب و کتابخوانی، شهرستان اهر در حوزه ترویج کتابخوانی موفق به کسب عناوین کتابدار برتر کشوری و استانی، کتابخوانان برتر استانی در سطح کودکان و جوانان شد .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۰۸:۲۷    
کارگاه آموزشی نقاشی و طراحی با حضور بیش از 25 نفر از هنرمندان و هنرجویان در انجمن هنر های تجسمی مجتمع شهید شاهچراغی دامغان برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۰۸:۲۷    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آرادان، مطالعه و کتابخوانی را عامل جوشش استعدادهای خدادادی در زمینه های مختلف فرهنگی و هنری دانست.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۰۸:۲۷    
آثار هنری سه تن از هنرمندان جوان دامغان در نمایشگاه گروهی "پرسه در هنر" برج میلاد تهران ارائه شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۰۸:۲۲    
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، قاسم خسروی در این دیدار اظهارداشت..
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۰۷:۵۷    
اولین کارگاه تخصصی آموزش مربیان قرآن کریم با حضور جمعی از داوطلبان در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میامی آغازبه کار کرد.