چهارشنبه ۰۲ خردادساعت ۱۲:۰۵May 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری فارس 30 خرداد 1399 - farsnews.com

خبرگزاری فارس 29 اسفند 1393 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1394 خبرگزاری فارس 30 اسفند 1395 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1397 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1398 خبرگزاری فارس 31 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری فارس 31 تیر 1399 خبرگزاری فارس 31 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 31 شهریور 1399 خبرگزاری فارس 30 مهر 1399 خبرگزاری فارس 30 آبان 1399 خبرگزاری فارس 30 آذر 1399 خبرگزاری فارس 30 دی 1399 خبرگزاری فارس 30 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 30 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 1 خرداد 1399 خبرگزاری فارس 2 خرداد 1399 خبرگزاری فارس 3 خرداد 1399 خبرگزاری فارس 4 خرداد 1399 خبرگزاری فارس 5 خرداد 1399 خبرگزاری فارس 6 خرداد 1399 خبرگزاری فارس 7 خرداد 1399 خبرگزاری فارس 8 خرداد 1399 خبرگزاری فارس 9 خرداد 1399 خبرگزاری فارس 10 خرداد 1399 خبرگزاری فارس 11 خرداد 1399 خبرگزاری فارس 12 خرداد 1399 خبرگزاری فارس 13 خرداد 1399 خبرگزاری فارس 14 خرداد 1399 خبرگزاری فارس 15 خرداد 1399 خبرگزاری فارس 16 خرداد 1399 خبرگزاری فارس 17 خرداد 1399 خبرگزاری فارس 18 خرداد 1399 خبرگزاری فارس 19 خرداد 1399 خبرگزاری فارس 20 خرداد 1399 خبرگزاری فارس 21 خرداد 1399 خبرگزاری فارس 22 خرداد 1399 خبرگزاری فارس 23 خرداد 1399 خبرگزاری فارس 24 خرداد 1399 خبرگزاری فارس 25 خرداد 1399 خبرگزاری فارس 26 خرداد 1399 خبرگزاری فارس 27 خرداد 1399 خبرگزاری فارس 28 خرداد 1399 خبرگزاری فارس 29 خرداد 1399 خبرگزاری فارس 30 خرداد 1399 خبرگزاری فارس 31 خرداد 1399 
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۳:۳۷    
این روزها تصاویر کنایه آمیزی بین کاربران فضای مجازی که مخالف آسیب رساندن به مجسمه ها هستند دست به دست می شود که مجسمه ها را در حال حمله به مردم نشان می دهد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۹:۴۵    
رئییس حفاظت محیط زیست نیشابور گفت: شکارچی غیر مجاز سابقه دار از ساکنین روستای بقیع در اطراف پناهگاه حیات وحش حیدری که قبلا نیز توسط محیط بانان شناسایی شده بود به مراجع قضایی معرفی شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۶:۳۱    
دانش آموزان بجنوردی پس از اجرای بازی ثبت ملی شده لَنگ در حضور وزیر آموزش وپرورش، تندیس این بازی را به حاجی میرزایی اهدا کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۶:۲۶    
گروه علمی پژوهشی، حقوقی، قضایی پژوهشکده تحقیقات راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نظام روزهای یکشنبه و دوشنبه این هفته، میزبان دو نشست راهبرد ایرانی است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۴:۳۳    
شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی، قطعنامه ضد ایرانی را به تصویب رساند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۱:۵۷    
رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی کشور از فعالیت 200 هزار ناجی غریق خبر داد و گفت: اولویت کار فدراسیون، آموزش و پیشگیری است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۱:۲۸    
اسلام آباد از دیدار نماینده ویژه عمران خان در امور افغانستان با ملابرادر معاون سیاسی طالبان در قطر خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۱:۰۰    
تصمیمات جلسه فوق العاده ستاد پیش گیری و مقابله با کرونا در اردکان از احتمال تشدید محدودیت ها در صورت رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی در مورد این بیماری در سراسر شهرستان خبر می دهد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۰:۰۴    
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: وضعیت آب استان در برخی از مناطق شهری و روستایی نیاز به توجه جدی مسؤولان دارد و باید به هر طریق به مردم آن مناطق آب رسانی صورت گیرد تا در تابستان گرم و شرایط حاد ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۰۹:۵۴    
رئیس مجلس در دیدار با خانوادۀ شهید مدافع حرم جواد الله کرم با بیان اینکه ما خودمان را مدیون خانوادۀ شهدا می دانیم گفت ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۰۹:۵۰    
معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی از نهایی شدن تصمیم دولت برای ساماندهی بازار اجاره در این هفته و تدوین طرح خانه دار کردن اقشار کم درآمد خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۰۸:۱۳    
اکنون البرز آسمانی شده و در فراغش دستان کدامین عاشق بلوط های غمدیده زاگرس را نوازش خواهد کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۰۷:۵۲    
تالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهر روز پنجشنبه بیست و نهم خرداد ماه برای دومین بار پیاپی ضد عفونی و گندزدایی شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۰۱:۲۷    
آزمون ورودی جامعه الزهرا در سطح 2، 3، 4 و بازپذیری با حضور حدود 5 هزار داوطلب ایرانی و غیرایرانی برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۰۱:۱۹    
مالک باشگاه تراکتور گفت: هر تصمیمی که در جلسه با مدیران عامل باشگاه های لیگ برتری و دسته یکی گرفته شود، مطیع آن هستیم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۰۰:۳۵    
دیدار رفت فینال لیگ برتر فوتسال که به علت کرونا به تعویق افتاده بود، با شکست میزبان برگزار شد و در این دیدار گیتی پسند بازی را با نتیجه 4 بر 3 به حریف خود واگذار کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۰۰:۱۹    
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در پیامی، شهادت پزشک مجاهد و ایثارگر اردبیلی را تسلیت گفت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۰۰:۱۴    
وزیر امور خارجه در پیامی در توئیتر با انتقاد از ناتوانی سه کشور اروپایی آلمان، فرانسه و انگلیس از انجام تعهدات برجامی خود ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۳/۳۰ - ۲۳:۵۵    
نخست وزیر اسبق عراق طی دیدار با وزیر امور خارجه جدید این کشور بر اهمیت داشتن روابط خود با کشورها و مقابله با اقدامات خرابکارانه علیه کشورهای همسایه عراق تأکید کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۳/۳۰ - ۲۳:۵۴    
وزیر امور خارجه اردن با مردود دانستن طرح اشغال کرانه باختری، تنها راه حل بحران فلسطین را راهکار دو دولتی دانست.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۳/۳۰ - ۲۳:۴۷    
مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام، گفت: ساخت و بازسازی 60 کلاس درس با اعتبار 90 میلیارد ریال با مشارکت بنیاد علوی، نهایی شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۳/۳۰ - ۲۳:۴۱    
رئیس هلال احمر شهرستان مشگین شهر گفت: ابراهیم ترابی ، سرپرست پزشکی قانونی مشگین شهر بر اثر سقوط پاراگلایدر جان خود را از دست داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۳/۳۰ - ۲۳:۰۴    
قبل و یا همزمان با تصویب طرح اخذ مالیات از عایدی مسکن نمایندگان محترم مجلس باید به این امر التفات داشته باشند که ضروری است مقررات ثبت و انتقال املاک به سرعت اصلاح شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۳/۳۰ - ۲۲:۵۸    
وزیر امور خارجه آمریکا روز جمعه در بیانیه مطبوعاتی با اشاره به تصویب قطعنامه ضد ایران شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت که واشنگتن به دنبال یک راه حل دیپلماتیک فراگیر برای پرداختن به نگرانی ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۳/۳۰ - ۲۲:۴۱    
زلزله ای به قدرت 4.1 ریشتر در عمق 22 کیلومتری زمین نصرت آباد در سیستان و بلوچستان را لرزاند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۳/۳۰ - ۲۲:۳۸    
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: شش بیمارستان اهواز درگیر درمان کرونا هستند که نیازمند توجه جدی هستند چرا که ایجاد هرگونه نقصی در سیستم برق یا اکسیژن این بیمارستان ها فاجعه بار خواهد بود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۳/۳۰ - ۲۲:۳۸    
سخنگوی وزارت خارجه قطعنامه شورای حکام را غیرسازنده و غیر قابل پذیرش خواند و گفت: این قطعنامه یک زیاده خواهی آشکار و طلبکاری سیاسی از سوی آمریکا و سه کشور اروپایی است و ایران زیاده طلبی را از جانب هیچ ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۳/۳۰ - ۲۲:۳۵    
مدیر توسعه شبکه و ارتقاء سلامت معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ظرفیت انجام تست مولکولی کووید 19 به بیش از600 تست در روز رسیده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۳/۳۰ - ۲۲:۲۹    
سخنگوی وزارت خارجه قطعنامه شورای حکام را غیرسازنده و غیر قابل پذیرش خواند و گفت: این قطعنامه یک زیاده خواهی آشکار و طلبکاری سیاسی از سوی آمریکا و سه کشور اروپایی است و ایران زیاده طلبی را از جانب هیچ ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۳/۳۰ - ۲۲:۲۸    
رسانه های کانادا جمعه از وقوع تیراندازی در شهر تورنتو این کشور خبرداد که بر اثر آن یک نفر کشته و چند تن دیگر زخمی شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۳/۳۰ - ۲۲:۲۷    
پرواز هواپیمایی کارون از فرودگاه اهواز به مقصد رشت، پس از 30 دقیقه به علت نقص فنی در هواپیما به اهواز بازگشت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۳/۳۰ - ۲۲:۲۶    
رسانه های کانادا جمعه از وقوع تیراندازی در شهر تورنتو این کشور خبرداد که بر اثر آن یک نفر کشته و چند تن دیگر زخمی شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۳/۳۰ - ۲۲:۲۲    
وزیر خارجه آلمان گفت که این کشور به همراه فرانسه نگران اقدام رژیم صهیونیستی برای اشغال یک سوم کرانه باختری است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۳/۳۰ - ۲۲:۲۰    
معاون امور بین الملل و حقوق بشر قوه قضائیه با بیان اینکه درگذشت متهم منصوری ایرادی به اتمام روشن پرونده وارد نمی کند، گفت: نکته مهم این است که پرونده ای که او درگیر آن بود ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۳/۳۰ - ۲۲:۲۰    
بزرگ قبائل استان سقطری از منصور هادی خواست تا بحث خروج ائتلاف سعودی از یمن را در شورای امنیت مطرح کند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۳/۳۰ - ۲۲:۱۱    
صدر اعظم آلمان روز جمعه پس از نشست مجازی سران اتحادیه اروپا گفت که این اتحادیه تصمیم گرفت تا تحریم های اقتصادی علیه روسیه را تمدید کند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۳/۳۰ - ۲۲:۰۶    
حق دسترسی به وکیل از جمله حقوق اساسی مردم محسوب می شود و حاکمیت موظف است شرایط را به نحوی مدیریت کند که آحاد مردم برای پیگیری دعاوی و مسائل حقوقی خود در دادگاه ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۳/۳۰ - ۲۲:۰۱    
بیمارستان شهرستان بشاگرد فاقد تخت ICU ( مراقبت های ویژه ) است، موضوعی که باید مورد توجه مسؤولان قرار گیرد و برای تکمیل واحدهای درمانی و احداث واحدهای جدید در این شهرستان تلاش شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۳/۳۰ - ۲۲:۰۱    
مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری ایلام، گفت: ارتقا دانش علمی در حوزه های مختلف بیولوژی و زیستی باید جدی گرفته شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۳/۳۰ - ۲۱:۵۴    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در 24 ساعت اخیر 10 نفر دیگر بر اثر ابتلای قطعی به کرونا در این استان جان خود را از دست دادند که بیشترین تعداد آن در بندرعباس بود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۳/۳۰ - ۲۱:۴۷    
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از کشف محموله بزرگ تریاک در این استان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۳/۳۰ - ۱۹:۰۶    
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر درخواست استان برای اعمال محدودیت های مجدد در اصناف، ادارات و رفت و آمدها در هفته پیش رو را عنوان کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۳/۳۰ - ۱۹:۰۶    
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام، گفت: افت ولتاژ در فیدر های ورودی مرکز مخابراتی همراه اول و خاموش شدن بخشی از تجهیزات شبکه دلیل این اختلال بوده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۳/۳۰ - ۱۹:۵۳    
نیمه اول دیدار رفت فینال مرحله پلی آف لیگ برتر فوتسال کشور میان گیتی پسند اصفهان و مس سونگون ورزقان در سالن پیروزی اصفهان برگزار شد که با برتری مس همراه بود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۳/۳۰ - ۱۹:۴۵    
دبیر کانون های خدمت رضوی استان خراسان رضوی از اجرای 14 ویژه برنامه در دهه کرامت باهدف گسترش گفتمان خدمت کریمانه و تأکید بر نقش محوری مجاوران بارگاه رضوی به عنوان میزبانان زائرین امام هشتم خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۳/۳۰ - ۱۹:۳۶    
سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: برگزار نشدن مسابقات قهرمانی آسیا برای ما بدتر شد زیرا ما می خواهیم در آسیا قهرمان شویم و بقیه می آیند به زور قهرمان شوند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۳/۳۰ - ۱۹:۳۲    
یک کارشناس با سابقه بازار طلا پیش بینی کرد که تا پایان سال جاری قیمت هر اونس طلا از مرز 1920 دلار عبور خواهد کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۳/۳۰ - ۱۹:۲۵    
نماینده شهر کرد در مجلس با بیان اینکه نقش آفرینی های هوافضای سپاه مدل موفقی از حرکت اصیل مردمی در انقلاب را نشان داد گفت: سپاه با ساقط کردن پهپاد آمریکا تکنولوژی آنها را به استهزا گرفت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۳/۳۰ - ۱۹:۱۷    
ساعت 24 فردا شب 31 خرداد یارانه کمک معیشتی به حساب 3 میلیون خانوار واریز می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۳/۳۰ - ۱۹:۰۸    
یک رسانه روز جمعه از مرگ قاضی فراری ایران در رومانی خبر داده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۳/۳۰ - ۱۹:۰۶    
مدیر باغبانی جهاد کشاورزی استان خراسان جنوبی از آغاز برداشت آلبالو و گیلاس در باغات شهرستان قاین خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۳/۳۰ - ۱۹:۰۳    
آمار وزارت کار آمریکا نشان می دهد در هفته منتهی به روز 13 ژوئن 1.5 میلیون نفر در این کشور برای دریافت مزایای بیمه بیکاری ثبت نام کرده اند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۳/۳۰ - ۱۸:۵۹    
رئیس کمیسیون مناطق پیرامونی و کم برخوردار شورای اسلامی شهر مشهد، با تقدیر از اقدامات شهرداری مشهد گفت: در این دوره باوجود شهرداری توانمند، کار کردن درمجموعه مدیریت شهری ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۳/۳۰ - ۱۸:۵۹    
متاسفانه امروز جامعه ما به دلیل نقصان های موجود در مسیر شفافیت از یک فساد ساختاری رنج می برد؛ فساد ساختاری البته تا تبدیل شدن به فساد سیستماتیک که شاخصه اش غیرقابل اصلاح بودن آن است، متفاوت می باشد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۳/۳۰ - ۱۸:۵۸    
استاندار خراسان جنوبی از افزایش ظرفیت تولید آبزیان در خراسان جنوبی به 2500 تن تا پایان سال خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۳/۳۰ - ۱۸:۵۳    
نیمه اول دیدار رفت فینال مرحله پلی آف لیگ برتر فوتسال کشور میان گیتی پسند اصفهان و مس سونگون ورزقان در سالن پیروزی اصفهان برگزار شد که با برتری مس همراه بود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۳/۳۰ - ۱۸:۵۳    
وزارت امور خارجه ایران در اطلاعیه ای از تمدید یک ساله و رایگان گذرنامه های شهروندان ایرانی مقیم و غیرمقیم که در حال حاضر در خارج از کشور به سر می برند ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۳/۳۰ - ۱۸:۵۱    
رییس مجلس شورای اسلامی، امروز با حضور در بیت شهید مدافع حرم جواد الله کرم با خانواده وی دیدار کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۳/۳۰ - ۱۸:۳۹    
ائمه جمعه شهرستان های استان فارس در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته به گرامیداشت هفته قوه قضاییه، شیوع کرونا، کمبود آب با شروع فصل گرما و نیز وضعیت ناآرامی ها در آمریکا اشاره داشتند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۳/۳۰ - ۱۷:۳۶    
طی ماه جاری عربستان در حال پایین آوردن صادرات نفت خود به آمریکاست و به احتمال زیاد این حجم به کمترین میزان در 35 سال گذشته خواهد رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۳/۳۰ - ۱۷:۳۵    
مسئولان و هواداران لیکرز انتظار دارند ستاره تیم شان در مرحله نهایی NBA حاضر شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۳/۳۰ - ۱۸:۳۲    
کادر فنی تیم ملی فوتسال در دیدار فینال لیگ برتر فوتسال بین تیم های گیتی پسند و مس سونگون در سالن پیروزی اصفهان حضور پیدا کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۳/۳۰ - ۱۸:۲۹    
آزمون های دشوار وکالت و راه سخت دریافت مجوزهای وکالت باعث کمبود تعداد وکیل و بالارفتن هزینه های وکالت برای مردم شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۳/۳۰ - ۱۸:۲۸    
لیگ بسکتبال چین ار فردا از سر گرفته می شود و یاران حدادی به مصاف ژی جیانگ می روند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۳/۳۰ - ۱۸:۲۸    
رئیس کل بانک مرکزی با اشاره اقدامات بانک مرکزی برای آزاد سازی منابع ارزی کشور، تاکید کرد صادرکنندگان باید تا پایان تیر ماه ارز حاصل از صادرات خود در سال 98 را به چرخه اقتصاد کشور برگردانند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۳/۳۰ - ۱۸:۲۶    
وکیل الیاس قالیباف در واکنش به رأی صادر شده از سوی شعبه 1059 گفت: رای دادگاه ثابت کرد که مدیران شهرداری به موکلم دروغ بسته اند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۳/۳۰ - ۱۸:۲۳    
وزیران خارحه ایتالیا و ترکیه طی نشستی بر همکاری دوجانبه برای تحقق صلح و ثبات در لیبی تأکید کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۳/۳۰ - ۱۸:۲۲    
دروازه بان اول تیم مس سونگون به دیدار نهایی دور رفت نرسید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۳/۳۰ - ۱۸:۰۵    
عضو هیأت رئیسه مجلس خاطرنشان کرد: گویا آقای رئیس جمهور رئیس کابینه نیستند و هفته ای چند بار در جلسه هیات دولت آقایان را نمی بینند! لذا ناچار می شوند تماس تلفنی گرفته و تازه آن را رسانه ای هم بفرمایند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۳/۳۰ - ۱۸:۰۰    
نگاهی به آمار و ارقام در استان بوشهرنشان می دهد که طی یک هفته اخیر به طور میانگین در هر روز آن 227 نفر به تعداد کرونایی ها در استان افزوده شده است، بدین معنا که بوشهر از وضعیت قرمز رو به سیاهی می رود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۳/۳۰ - ۱۷:۵۷    
موسسه رتبه بندی فیچ پیش بینی کرد: به خاطر تحریم های آمریکا، روسیه طی یک دهه آینده در زمینه تولید طلا از چین سبقت خواهد گرفت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۳/۳۰ - ۱۷:۵۷    
امام جمعه ایلام، گفت: دلالانی که وجودشان مایه ضرر است برداشته شوند؛ دستگاه قضا نیز بدون ملاحظه افراد آن جا که گوش مالی لازم باشد ورود پیدا کند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۳/۳۰ - ۱۷:۵۶    
شبکه المیادین لبنان گزارش داد که رئیس اطلاعات ترکیه هفته گذشته به صورت محرمانه به عراق رفته و با مقاماتی در بغداد دیدار کرده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۳/۳۰ - ۱۷:۵۴    
کشورهای آفریقایی، ایران و فلسطین، با ارائه پیش نویس قطعنامه ای به سازمان ملل، تحقیق درباره نژادپرستی سازمان یافته را خواستار شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۳/۳۰ - ۱۷:۵۴    
کارشناس مسائل بین الملل با اشاره به اینکه قطعنامه امروز شورای حکام، دیگر جای توجیه برای اقدامات غربی ها نمی گذارد، گفت: اروپایی ها با وقاحت توقع دارند به مطالبات غیرقانونی آن ها عمل کنیم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۳/۳۰ - ۱۷:۵۱    
امام جمعه قلعه رئیسی گفت: قوه قضائیه برای احقاق حق نیازمند قضات مردمی و مردمی است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۳/۳۰ - ۱۷:۵۰    
معاون دبیرکل اتحادیه عرب خبر داد که دبیرخانه این اتحادیه از هیأت مصر درخواستی مبنی بر برگزاری نشست فوق العاده برای بررسی تحولات لیبی دریافت کرده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۳/۳۰ - ۱۶:۴۷    
امام جمعه لامرد گفت: اقدامات قوه قضائیه درمان و پیشگیری است و تلاش رئیس قوه قضائیه در برخورد بامفسدان ستودنی است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۳/۳۰ - ۱۷:۴۶    
یک شرکت پیام رسان آمریکایی بر روی ویدئوی منتشر شده از سوی رئیس جمهور این کشور برچسب دستکاری شده قرار داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۳/۳۰ - ۱۷:۴۴    
سخنگوی سازمان آتش نشانی از آتش سوزی در باراندازی در خیابان شهید رجایی خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۳/۳۰ - ۱۷:۴۲    
تست کرونای 2 نفر از اعضای باشگاه صنعت نفت مثبت شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۳/۳۰ - ۱۷:۴۲    
موزیک ویدئو لشکر حیدر به مناسبت 30 خرداد سالروز سرنگونی گلوبال هاوک آمریکایی منتشر شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۳/۳۰ - ۱۷:۴۱    
اظهارات زینب شریفی از فعالان دانشجویی اگرچه به کام رسانه های غرب گرا در داخل و خارج خوش نیامد ولی بهانه ای شد تا دانشجویان دانشگاه های مختلف بر اهمیت رعایت قوانین حجاب و عفاف در دانشگاه ها تاکید کنند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۳/۳۰ - ۱۷:۴۱    
حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد فاضل لنکرانی با بیان این که حوصله اجتهادی را که علمای قدیم داشتند، امروز بخشی از بدنه حوزه ندارد، می گوید: گرفتاری ها در زمان قدیم، خیلی کمتر از حالا بود و آن زمان ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۳/۳۰ - ۱۷:۳۸    
ملی پوش فوتسال دور رفت فینال را از دست داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۳/۳۰ - ۱۷:۳۷    
امام جمعه داریون با اشاره به وجود دومتخلف در منطقه داریون گفت:متأسفانه گوش شنوایی برای برخورد با متخلفان منطقه وجود ندارد و این دو متخلف دارایی های مردم منطقه را تصرف کرده اند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۳/۳۰ - ۱۷:۳۲    
رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت از پلمب 30 واحد صنفی به علت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و ارائه قلیان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۳/۳۰ - ۱۷:۲۴    
امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان اینکه برنامه های فرهنگی در استان البرز به شکل درست و پررنگی ایفا نمی شوند، گفت: بودجه های کلان فرهنگی در امور کم ازش و سخیف مصرف می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۳/۳۰ - ۱۷:۲۱    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از آتش سوزی بارانداز کالا در شهرری خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۳/۳۰ - ۱۷:۲۰    
یک روزنامه صهیونیستی نوشت که اجازه یافته تا هویت یک جاسوس را در دفتر نتانیاهو که پیش از این لو رفته بود، بر ملا کند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۳/۳۰ - ۱۷:۲۰    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع تصادف در محور شاهرود- گرگان خبر داد و گفت: این سانحه رانندگی دو کشته و چهار مصدوم برجای گذاشت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۳/۳۰ - ۱۷:۱۶    
امام جمعه مشهد با اشاره به اینکه حق دوچرخه سواری، تفریح و نشاط بانوان در فضای امن، حقیقتی غیرقابل انکار است گفت ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۳/۳۰ - ۱۷:۱۵    
روز گذشته یکی از خانواده های متوفیان کرونایی خرمشهر کلیپی را در شبکه های مجازی شهرستان منتشر کرد که در آن نسبت به اخذ هزینه گزاف بیمارستان و شهرداری اعتراض کرده بودند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۳/۳۰ - ۱۷:۱۲    
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان زنجان گفت: در صورت تامین اعتبار، سد مشمپا دو ساله ساخته می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۳/۳۰ - ۱۷:۱۱    
ساعت 04:05 دقیقه بامداد پنجشنبه 30 خردادماه 1398 یک فروند پهپاد MQ-4C معروف به ترایتون، متعلق به نیروهای تروریستی سنتکام آمریکا اندکی پس از ترک پایگاه الظفره امارات و نقض حریم هوایی ایران ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۳/۳۰ - ۱۷:۰۲    
نمایندگی دائمی چین در وین، مقر آژانس بین المللی انرژی اتمی از تصویب قطعنامه شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی علیه ایران ابراز تاسف کرده و از تاثیر چنین اقدامی بر برجام هشدار داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۳/۳۰ - ۱۷:۰۰    
رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: اورژانس 115 به کوهنورد 56 ساله در ارتفاعات دنا امدادرسانی کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۳/۳۰ - ۱۶:۵۶    
امام جمعه شهرستان کوثر گفت: هوشیاری در مقابله با نقشه های شوم دشمنان برای سست کردن بنیان خانواده های ایرانی باعث ناکام ماندن آنها در هجمه فرهنگیشان خواهد بود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۳/۳۰ - ۱۶:۵۲    
امام جمعه زیراب سوادکوه با بیان اینکه مجلس یازدهم نسبت به برخی قوانین تجاری قوی عمل کند، گفت: ارتباط تجاری ایران با کره دارای قواعدی است و ایران همیشه باعث توسعه اقتصادی کره است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۳/۳۰ - ۱۶:۴۴    
زلزله ای با شدت 3.1 ریشتر حوالی ساعت 15:55 درگهان قشم را لرزاند.