پنجشنبه ۱۳ اردیبهشتساعت ۰۵:۵۳May 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری فارس 29 اسفند 1401 - farsnews.com

خبرگزاری فارس 29 اسفند 1393 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1394 خبرگزاری فارس 30 اسفند 1395 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1397 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1398 خبرگزاری فارس 30 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1400 خبرگزاری فارس 31 فروردین 1401 خبرگزاری فارس 31 اردیبهشت 1401 خبرگزاری فارس 31 خرداد 1401 خبرگزاری فارس 31 تیر 1401 خبرگزاری فارس 31 مرداد 1401 خبرگزاری فارس 31 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 30 مهر 1401 خبرگزاری فارس 30 آبان 1401 خبرگزاری فارس 30 آذر 1401 خبرگزاری فارس 30 دی 1401 خبرگزاری فارس 30 بهمن 1401 خبرگزاری فارس 1 اسفند 1401 خبرگزاری فارس 2 اسفند 1401 خبرگزاری فارس 3 اسفند 1401 خبرگزاری فارس 4 اسفند 1401 خبرگزاری فارس 5 اسفند 1401 خبرگزاری فارس 6 اسفند 1401 خبرگزاری فارس 7 اسفند 1401 خبرگزاری فارس 8 اسفند 1401 خبرگزاری فارس 9 اسفند 1401 خبرگزاری فارس 10 اسفند 1401 خبرگزاری فارس 11 اسفند 1401 خبرگزاری فارس 12 اسفند 1401 خبرگزاری فارس 13 اسفند 1401 خبرگزاری فارس 14 اسفند 1401 خبرگزاری فارس 15 اسفند 1401 خبرگزاری فارس 16 اسفند 1401 خبرگزاری فارس 17 اسفند 1401 خبرگزاری فارس 18 اسفند 1401 خبرگزاری فارس 19 اسفند 1401 خبرگزاری فارس 20 اسفند 1401 خبرگزاری فارس 21 اسفند 1401 خبرگزاری فارس 22 اسفند 1401 خبرگزاری فارس 23 اسفند 1401 خبرگزاری فارس 24 اسفند 1401 خبرگزاری فارس 25 اسفند 1401 خبرگزاری فارس 26 اسفند 1401 خبرگزاری فارس 27 اسفند 1401 خبرگزاری فارس 28 اسفند 1401 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1401 
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۲/۰۱/۱۰ - ۱۲:۳۱    
با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، مراسم جزء خوانی قرآن کریم همه روزه در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر شاهچراغ با حضور مجاوران و زائران سومین حرم اهل بیت(ع) برگزار می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۲/۰۱/۰۹ - ۱۵:۱۸    
دست برتر ایران در منطقه و نمایش اکنون جمهوری اسلامی ایران دست برتر در منطقه را دارد و آمریکا و رژیم صهیونیستی در وضعیت منفعلانه ای هستند؛ این وضعیت با شعبده بازی های آمریکا در سوریه، تغییر نخواهد کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۲/۰۱/۰۸ - ۲۰:۲۵    
وزیر خارجه سابق رژیم صهیونیستی روز سه شنبه در سخنانی گفت که از سرگیری روابط تهران و ریاض شکستی برای سیاست خارجی اسرائیل به شمار می آید.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۲/۰۱/۰۸ - ۱۰:۱۸    
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: حداقل دریافتی کارگران با بعد خانوار 3/3 نفر از مبلغ 6 میلیون و 433 هزار و 117 تومان به 8 میلیون و 208 هزار و 300 تومان افزایش یافت.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۲/۰۱/۰۸ - ۰۹:۲۰    
یادمان شهدای علقمه خرمشهر، محل اجرای عملیات کربلای 4 با حضور غواصان دفاع مقدس بود که مورد استقبال گردشگران و کاروان های راهیان نور قرار گرفته است ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۲/۰۱/۰۵ - ۱۶:۵۶    
به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، ابوالفضل نجارزاده سرپرست این بانک در آخرین روز کاری سال به همراه عباس شفیعی رئیس هیات مدیره ، حسن مونسان عضو هیات مدیره ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۲/۰۱/۰۵ - ۱۶:۰۹    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل از انتخاب زیستگاه فندقلو به عنوان یکی از زیستگاه های منتخب سازمان حفاظت محیط زیست برای تکثیر و احیای نسل گوزن زرد ایرانی خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۲/۰۱/۰۵ - ۱۲:۰۱    
بر اساس جدیدترین رنگ بندی کرونایی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سنندج، بیجار، دیواندره و دهگلان دارای رنگ زرد و بقیه شهرستان های کردستان آبی رنگ هستند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۲/۰۱/۰۵ - ۱۱:۵۸    
بررسی وضع هوای استان سمنان از ورود سامانه بارشی به این استان حکایت دارد؛ اما ترافیک در جاده تهران- مشهد روان و سبک گزارش شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۲/۰۱/۰۵ - ۱۱:۴۹    
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: در ماه مبارک رمضان 700 مبلغ در سطح استان فعالیت های قرانی و فرهنگی ارائه می دهند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۲/۰۱/۰۴ - ۱۸:۰۱    
ویژه برنامه سال نو، قصه نو با کاروان های روایت اقوام، شهر قصه، زیرگنبد کبود و چرخ بهار با مشارکت حوزه هنری کودک و نوجوان و معاونت امور اجتماعی و فرهنگی اداره کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران در ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۲/۰۱/۰۳ - ۱۱:۴۱    
رئیس جمهور تاجیکستان با ارسال پیامی، فرا رسیدن بهار و عید نوروز را به رئیس جمهور و مردم ایران تبریک گفت.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۲/۰۱/۰۲ - ۱۴:۰۸    
زمان پخش سری جدید انیمیشن های پهلوانان ، شکرستان و جوانمردان برای ایام نوروز اعلام شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۲/۰۱/۰۲ - ۱۰:۲۶    
فرمانده انتظامی گرگان گفت:شهروندان، همسایگان امین را از برنامه خود در تعطیلات از جمله مدت زمان و مقصد سفر آگاه کرده و کلید منزل را نیز در اختیار معتمدترین فرد قرار دهند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۲/۰۱/۰۲ - ۰۹:۴۰    
استاندار یزد با اشاره به اهمیت برگزاری 160 برنامه نوروزی در این استان، گفت: بیش از 42 بازارچه صنایع دستی و 20 بازارچه سوغات در ایام تعطیلات نوروز در استان برپا شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۲/۰۱/۰۲ - ۰۳:۲۷    
یکی از مراجع تقلید با صدور پیامی تاکید کرد: همانطور که طبیعت در بهار منقلب می شود شما هم تلاش کنید در فرصت رمضان و بهار قرآن زنگار از دل بزدایید و در مسیر بندگی خدای متعال منقلب شوید، قدر این ایام ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۲/۰۱/۰۲ - ۰۰:۰۳    
همزمان با رایزنی سران چین و روسیه، دبیرکل ائتلاف ناتو درباره ارسال تسلیحات به روسیه، به چین هشدار داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۲/۰۱/۰۱ - ۲۱:۱۰    
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام با اشاره به افزایش 31 درصدی تردد خودرو در ایلام گفت: در بازه زمانی اسفند تا اوایل صبح امروز 97 هزار و 585 دستگاه خودرو وارد استان شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۲/۰۱/۰۱ - ۲۰:۵۷    
همزمان با ایّام نوروز و ماه مبارک رمضان، ویژه برنامه های مختلفی در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی(ع) برگزار می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۲/۰۱/۰۱ - ۲۰:۴۸    
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام گفت: 13 مجتمع خدمات بین راهی در استان و 7 راهدارخانه ثابت پذیرای مسافران نوروزی هستند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۲/۰۱/۰۱ - ۱۹:۱۲    
دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان سمنان از بازدید 75 هزار و 346 مسافر نوروزی از جاذبه های این استان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۲/۰۱/۰۱ - ۱۷:۵۱    
شهردار شهر صدرا با اشاره به اینکه این شهر پایلوت ساخت مسکن شده است، گفت: افزایش جمعیت در این شهر رشد قارچ گونه دارد و زیر ساخت ها در آن نیز مناسب نیست.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۲/۰۱/۰۱ - ۱۶:۰۵    
کارشناس پیش بینی هواشناسی ایلام با اشاره به این که بارندگی ها تا عصر روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت گفت: دمای روزانه هوا بین 6 تا هفت درجه سانتیگراد کاهش می یابد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۲/۰۱/۰۱ - ۱۵:۲۴    
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: در سال درسال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین؛ تعداد 4110 مشترک روستایی جدید جذب شد که تحقق 103 درصدی اهداف ابلاغی در این شاخص را نشان می دهد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۲/۰۱/۰۱ - ۱۵:۱۴    
دکترنوراللهی مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره بیمه تجارت نو فرا رسیدن بهار و آغاز سال نو را تبریک گفت.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۲/۰۱/۰۱ - ۱۵:۱۴    
در پی انتشار برخی تصاویر در سایت ها و شبکه های اجتماعی از پارکینگ ایران خودرو مازندران، گروه صنعتی ایران خودرو اطلاعیه ای منتشر و در آن بر تحویل حضوری خودروها با توجه به محدودیت های تردد تریلر در ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۲/۰۱/۰۱ - ۱۵:۱۴    
فرج اله قدمی ، مدیرعامل بانک سرمایه، در پیامی به شرح زیر نوروز 1402 را تبریک گفت:
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۲/۰۱/۰۱ - ۱۳:۱۵    
سخنگوی وزارت صمت از تمدید مهلت ثبت نام طرح یکپارچه عرضه خودروهای داخلی خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۲/۰۱/۰۱ - ۱۳:۱۲    
رئیس ستاد اسکان مهمانان نوروزی آموزش و پرورش یزد گفت: تاکنون 5462 خانوار مهمان نوروزی در مدارس و مراکز اقامتی آموزش و پرورش یزد پذیرش و اسکان یافتند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۲/۰۱/۰۱ - ۱۲:۰۸    
از قدیم گفته اند که ماه اسفند روی نوار تند می چرخد؛ خیلی سریع روزها شب می شود و همه در تکاپو هستند تا زودتر ماه دوازدهم سال را به نوروز و تعطیلاتش پیوند بزنند ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۲/۰۱/۰۱ - ۱۱:۴۹    
سخنگوی وزارت امور خارجه چین تأکید کرد: این آمریکا است که در حال وارد کردن سلاح به میدان جنگ در اوکراین است نه چین.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۲/۰۱/۰۱ - ۱۱:۴۲    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: 6.5 درصد تولید ناخالص داخلی کشور متعلق به استان بوشهر است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۲/۰۱/۰۱ - ۱۱:۳۷    
یکی از مراجع تقلید گفت: در واعتصموا بحبل الله جمیعا ولاتفرقوا قطعا مراد، حبل تقریب و حبل وحدت و حبل مشترکات است؛ و الا اگر متحد نباشیم دشمنان اسلام ما را در چاه نابودی می افکنند ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۲/۰۱/۰۱ - ۱۱:۳۰    
رئیس اداره حقوقی حفاظت محیط زیست استان تهران از تشکیل 517 پرونده قضایی علیه تخلفات محیط زیستی در سال 1401 خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۲/۰۱/۰۱ - ۱۱:۰۶    
کاربران رسانه KHAMENEI.IR جمله آمریکا ذره ذره آب می شود، خودتان را برای نظم جدید جهان آماده کنید را به عنوان مهمترین جمله رهبر انقلاب در سال 1401 انتخاب کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۲/۰۱/۰۱ - ۱۱:۰۲    
سخنگوی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان گفت: همزمان با شروع سال جدید و تقارن ایام نوروز با ماه مبارک رمضان، قسمت زیادی از فضاسازی های شهر اصفهان با محوریت ایثار و شهادت انجام شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۲/۰۱/۰۱ - ۱۰:۵۴    
کتابخانه مرکزی قم در ایام نوروز نیز به مردم و زائران حرم کریمه اهل بیت(ع) خدمت رسانی می کند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۲/۰۱/۰۱ - ۱۰:۴۱    
یک بازیکن و یک داور از اصفهان در مسابقات واترپلو قهرمانی آسیا حضور خواهند داشت.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۲/۰۱/۰۱ - ۱۰:۳۵    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از توزیع 750 تن گوشت و مرغ منجمد در این استان خبر داد و گفت: 500 کیلو گوشت منجمد و 250 کیلو مرغ منجمد در بازار گیلان توزیع شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۲/۰۱/۰۱ - ۱۰:۰۹    
از سال 2015 که تجاوز نظامی ائتلاف سعودی علیه یمن آغاز شد، تلفات و خسارات سنگینی به این کشور کوچک عربی تحمیل شده است؛ به گونه ای که از آن به عنوان بدترین بحران بشردوستانه در جهان یاد می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۲/۰۱/۰۱ - ۰۹:۱۸    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان شمالی گفت: شنا، ماهیگیری و قایق سواری در سدها و بندهای انحرافی به خاطر نوع خاص بستر مخزن و حاشیه این سازهای آبی، مخاطره آمیز و ممنوع است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۲/۰۱/۰۱ - ۰۰:۵۲    
رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با بیان اینکه حجم تردد در محورهای مواصلاتی منتهی به شهرهای مسافرپذیر افزایش یافته است ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۲/۰۱/۰۱ - ۰۰:۲۸    
علی طولابی قهرمان عصر جدید در حرم مطهر رضوی در ساعات پایانی سال 1401 در جمع زائران و مجاوران امام رضا علیه السلام به نغمه خوانی پرداخت.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۲/۰۱/۰۱ - ۰۰:۱۵    
رئیس کل دیوان محاسبات کشور در بازدید از خزانه داری کل کشور اعلام کرد که این نهاد نظارتی برای حل مشکل پرداخت مطالبات فرهنگیان آمادگی دارد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۲/۰۱/۰۱ - ۰۰:۱۲    
رئیس پلیس فتای استان زنجان با بیان اینکه یکی از ترفندهای کلاهبرداران فروش اینترنتی تورهای مسافرتی است، گفت: کلاهبرداران با فروش ارزان بلیط این تورها، درصدد کلاهبرداری هستند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۳:۵۸    
روسیه یک فروند جنگنده سوخو-35 را برای رصد بمب افکن های راهبردی آمریکا بر فراز دریای بالتیک به پرواز درآورد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۳:۵۵    
خجسته نوشت: امسال نه سال عقاب، نه خرگوش و... اینها است. حالا دوباره جهان در آستانه تغییر نظم است و تاریخ اثبات کرده است امسال ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۳:۵۵    
حال و هوای زائرین و مجاورین حضرت رضا علیه السلام در آخرین ساعات سال 1401 که با شور و اشتیاق به صورت خانوادگی برای تحویل سال درحرم مطهر رضوی حضور پیدا کرده اند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۳:۴۹    
وزیر امور خارجه در گفت وگوی تلفنی همتای بلژیکی ضمن محکوم کردن اقدام تکراری اتحادیه اروپا و انگلیس در اعمال تحریم علیه ایران، تصریح کرد: سیاست تقابلی و تحریمی با پاسخ متناسب ایران روبرو خواهد شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۳:۳۸    
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه موج هشتم کرونا از اواخر اسفند ماه وارد کشور شده است گفت: رعایت دستورالعمل های بهداشتی و واکسیناسیون مهمترین راهکار در پیشگیری از این بیماری است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۳:۲۲    
وزیر آموزش و پرورش درباره مشکلات پرداخت حقوق معلمان و اجرای رتبه بندی معلمان، توضیحاتی را ارائه داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۳:۲۱    
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی به خبر قرار گرفتن نامش در فهرست جدید تحریم های اتحادیه اروپا واکنش نشان داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۳:۰۷    
گفت وگوهای چهارجانبه در خصوص سوریه با مشارکت ترکیه، روسیه، ایران و سوریه در سطح معاونان وزیر خارجه ممکن است طی روزهای آتی برگزار شود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۳:۰۲    
منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد در تعطیلات نوروز 1402 و شب های ماه مبارک رمضان ویژه برنامه های خاصی با عنوان عید شرقی و باغ رمضان برای گردشگران و شهروندان در نظر گرفته است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۲:۵۹    
اداره کل هواشناسی استان تهران از فعالیت سامانه بارشی از امشب تا اوایل روز پنجشنبه در تهران خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۲:۵۲    
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از پیگیری جدی معوقات فرهنگیان در جلسه با رییس سازمان برنامه و بودجه خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۲:۴۹    
حسن یزدانی در وزن 86 کیلوگرم بالاتر از تیلور آمریکایی در صدر رده بندی دنیا قرار گرفت.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۲:۴۵    
مدیر بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی آذربایجان غربی گفت : مانور سراسری تشدید نظارت و بازرسی بر بازار کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی ایام نوروز و ماه مبارک رمضان با هدف رصد و پایش مستمر در ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۲:۴۵    
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: عملیات های نجات مصدومان تصادفات جاده ای تا ظهر امروز دوشنبه 29 اسفند نسبت به مدت مشابه در سال قبل 23 درصد رشد داشته است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۲:۴۵    
انتظار واژه ای شیرین اما تحملش سخت است. نوروز فرا می رسد و هنوز مادران حسین ها چشم انتظارند تا خبری از آمدن یوسف گم گشته شان دریافت کنند و این قصه تا روز وصال ادامه دارد شاید از جنس چند تکه استخوان و ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۲:۴۵    
مدیر عامل سازمان تدارکات پزشکی از شبانه روزی شدن داروخانه مرکزی هلال احمر در تعطیلات نوروز خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۲:۴۳    
وزیر دارایی رژیم موقت صهیونیستی روز گذشته از نقشه ای رونمایی کرد که در آن، بخشهایی از خاک اردن به اراضی اشغالی فلسطین ملحق شده بود و همین مسئله باعث خشم و ابراز انزجار اردن شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۲:۳۲    
مردم شهرکرد از دیرباز قبل از تحویل سال چراغ به دست راهی صحن امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون می شوند تا چراغ خود را از نور امامزادگان روشن و از این طریق برکت را در سال جدید مهمان خانه شان کنند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۲:۱۶    
معاون امور مجلس، حقوقی و استان های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: صنایع دستی استان کردستان به دلیل متمایز بودن تولیدات آن و دارا بودن ویژگی های منحصر به فرد ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۰:۱۳    
رئیس اتحادیه قنادان و آجیل فروشان همدان گفت: قنادان و شیرینی فروشان همدان در بازار شب عید از افزایش قیمت ها جلوگیری کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۹:۴۷    
در آستانه نوروز اتوبوس حامل 42 مسافر که در جاده جدید گردنه لای رز ترمز بریده بود توانست با مهارت و ورود به راه گریز جاده، جان مسافرین را نجات دهد و از فاجعه ای بزرگ جلوگیری نماید.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۹:۴۷    
مدیرکل هواشناسی استان زنجان از صدور سطح هشدار نارنجی هواشناسی در استان خبر داد و گفت: این سطح هشدار برای 24 ساعت از عصر سهشنبه تا عصر چهارشنبه صادر شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۹:۴۷    
نماهنگ عیدانه ویژه "نوگلان ایران"؛ با تصاویر دیده نشده از مراسم جشن تکلیف دختران در حضور رهبر انقلاب، منتشر شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۹:۴۱    
در این روزهایی که جامعه آبستن فراز و نشیب های اقتصادی و اجتماعی است، هنوز هم دانشجویانی هستند که با سخاوت ذاتی اشان ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۹:۳۰    
رئیس جمعیت هلال احمر گچساران گفت: پس از 24 ساعت و با تلاش گسترده تیم جستجوی جنازه فرد گمشده در منطقه پاکوه پیدا شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۹:۳۰    
افتتاح بخش نخست فاز 2 طرح توسعه و تثبیت ظرفیت پالایشگاه آبادان و حضور در جمع راهیان نور از برنامه های چهارمین سفر رئیسی به استان خوزستان بود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۹:۳۰    
استاندار البرز با اشاره به لزوم ارتقا سطح خدمات به گردشگران در استان، گفت: توسعه بومگردی در روستاها جزو محورهای اصلی گردشگری استان است و در این زمینه تکالیفی بر دوش اداره کل میراث فرهنگی ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۹:۲۰    
پلیس راه خراسان جنوبی وضعیت ترافیک برخی از محور های استان را سنگین اعلام کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۹:۲۰    
مدیرعامل جمعیت هلا ل احمر خراسان جنوبی گفت: نیروهای جمعیت هلال احمر استان به سه هزار و 104 مسافر نوروزی خدمات امدادی و بشردوستانه ارائه کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۹:۱۵    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: مراسم ویژه تحویل سال نو در 30 بقعه متبرکه شاخص استان برگزار می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۹:۱۱    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح طی پیامی عید باستانی نوروز را به همتایان خود در کشورهای حوزه تمدنی نوروز تبریک گفت.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۹:۰۳    
رییس پلیس آگاهی استان هرمزگان به منظور پیشگیری از وقوع سرقت منزل ، توصیه های لازم را به شهروندان ارائه کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۸:۵۷    
جانشین فرماندهی انتظامی استان هرمزگان از دستگیری 67 قاچاقچی و کشف 148 کیلو و 787 گرم انواع مواد مخدر خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۸:۵۷    
رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی بیرجند با اشاره به موزه ها و خانه های تاریخی بافت قدیمی این شهر گفت ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۸:۵۵    
معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان همدان از افزایش 20 درصدی مصرف آب در روزهای پایانی سال خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۸:۵۲    
سرای سعدالسلطنه با وسعتی نزدیک به سه هکتار یکی از کامل ترین و بزرگ ترین سراهای تجاری ایران است که به دستور سعدالسلطنه حاکم وقت قاجاری قزوین ساخته شد ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۸:۴۵    
استاندار هرمزگان گفت: این استان با جذب 163 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری رتبه اول کشور را در سال 1401 بدست آورده است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۸:۴۴    
مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ضمن عذرخواهی از معلمان، اعلام کرد: با توجه به خطای نرم افزاری ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۸:۴۴    
اتحادیه اروپا ششمین بسته تحریمی علیه ایران را در تداوم مواضع خصمانه و حمایت از اغتشاشاتی که چهار ماه از پایان آن در ایران می گذرد، تصویب و 8 نفر را تحریم کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۸:۲۹    
مسؤول هماهنگی امور مناطق و ستاد هدایت و استقبال شهر اصفهان از راه اندازی ایستگاه های استقبال از مسافران نوروزی در ورودی های شهر اصفهان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۸:۲۱    
وزیر جنگ رژیم موقت صهیونیستی کابینه این رژیم را تهدید کرد که در صورت انجام اصلاحات قضایی، استعفا خواهد کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۸:۲۱    
رییس ستاد استهلال استان یزد گفت: از غروب روز سه شنبه اول فروردین 1402 مصادف با 28 شعبان 1444 هجری قمری، چهار گروه با حضور16 کارشناس، هلال ماه مبارک رمضان را در استان رصد می کنند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۸:۲۱    
تیم ملی فوتبال ایران آخرین جلسه تمرینی خود را در سال 1401 برگزار کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۸:۱۲    
کارشناس اداره کل هواشناسی یزد از فعالیت سامانه جدید و هشدار سطح نارنجی در استان خبر داد و گفت: پیش از ظهر سه شنبه هفته جاری تا پیش از ظهر جمعه شاهد وزش باد شدید و گرد و خاک و کاهش محسوس دما در استان ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۸:۱۲    
رئیس کل دادگستری هرمزگان از اعلام رضایت اولیای دم در بیست و هشتمین پرونده قصاصِ این استان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۸:۱۲    
شبکه تلویزیونی البرز برای نخستین بار در نوروز 1402جشنواره تولیدات مستند را برگزار می کند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۸:۰۸    
در آخرین لحظات سال 1401 مردم ایلام جهت خرید مایحتاج خود با شادی و نشاط در بازار حضور دارند و نسبت به خرید اقلام مورد نیاز خود اقدام می کنند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۷:۵۶    
دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور گفت: میزان ورود مسافر به شهرهای قشم و کیش و بندرعباس در استان هرمزگان بالاست و ظرفیتی برای مراکز اقامتی باقی نمانده است و بنابراین مسافران می توانند از شهرهای ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۷:۵۶    
نویسنده جوان مادرانه می گوید: متاسفانه می بینیم به مادرها می گویند محراب عبادت تو همین زمین بازی با فرزندانت است! این را قبول داریم که با مادر شدن، وقت خانمها محدود می شود و اگر یک مادر ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۷:۵۶    
در آستانه فرا رسیدن نوروز 1402 و با حضور معاون وزیر میراث فرهنگی، از آثار هنرمندان کردستانی در اماکن تاریخی خسروآباد و خانه کُرد سنندج برپا شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۷:۴۰    
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی، اراذل و اوباش سطح یک که به سمت ماموران یگان امداد و شهروندان تیراندازی کرده بود دستگیر و روانه دادسرا شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۷:۴۰    
فرمانده پلیس راه هرمزگان گفت: مسافران نوروزی بدانند که راههای منتهی به بندرعباس شلوغ است و لذا برای ایمنی درس سفر، سرعت مطمئن را رعایت کنند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۷:۲۵    
رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی گفت: در راستای مصوبه هیات امنا برای حضور در بازارهای پولی، مالی و سرمایه گذاری، صندوق 33 درصد از بانک سینا را تملک کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۷:۲۲    
نوبت که به بی بی جانم رسید چیزی از لای پَر چادرش بیرون آورد و روی میز گذاشت چشمانم را گشادتر کردم و روی پنجه ایستادم یک عدد اسکناس بود آن موقع ها نمی دانستم این کار را برای چه کرد اما بعدها که بزرگ ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۷:۱۱    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: در دو روز آینده در نیمه غربی کشور و استان های واقع در دامنه البرز کاهش محسوس دما خواهیم داشت و روزهای چهارشنبه و پنج شنبه هفته جاری در شرق و شمال شرق کاهش ...