شنبه ۲۹ اردیبهشتساعت ۱۱:۵۲May 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری فارس 31 شهریور 1401 - farsnews.com

خبرگزاری فارس 29 اسفند 1393 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1394 خبرگزاری فارس 30 اسفند 1395 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1397 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1398 خبرگزاری فارس 30 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1400 خبرگزاری فارس 31 فروردین 1401 خبرگزاری فارس 31 اردیبهشت 1401 خبرگزاری فارس 31 خرداد 1401 خبرگزاری فارس 31 تیر 1401 خبرگزاری فارس 31 مرداد 1401 خبرگزاری فارس 30 مهر 1401 خبرگزاری فارس 30 آبان 1401 خبرگزاری فارس 30 آذر 1401 خبرگزاری فارس 30 دی 1401 خبرگزاری فارس 30 بهمن 1401 خبرگزاری فارس 1 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 2 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 3 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 4 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 5 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 6 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 7 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 8 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 9 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 10 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 11 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 12 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 13 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 14 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 15 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 16 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 17 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 18 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 19 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 20 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 21 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 22 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 23 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 24 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 25 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 26 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 27 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 28 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 29 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 30 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 31 شهریور 1401 
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۷/۰۲ - ۰۴:۴۵    
اظهارات نخست وزیر انگلیس مبنی بر اینکه لندن در حال بررسی انتقال سفارت این کشور از تل آویو به بیت المقدس است واکنش فلسطین را به همراه داشت.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۷/۰۱ - ۱۹:۲۹    
مجمع نیروهای انقلاب اصفهان در ارتباط با حوادث چند روز اخیر و رفتار هنجارشکنانه اغتشاشگران بیانیه ای صادر کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۷/۰۱ - ۱۶:۳۷    
دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه با تقدیر از مردم نجیب پاوه به دلیل عدم همراهی با معدود افراد اغتشاشگر، گفت: برخورد سخت قضائی در انتظار سلب کنندگان نظم و آرامش عمومی است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۷/۰۱ - ۱۵:۵۱    
فرمانده انتظامی پایتخت گفت: امروز دشمنان با طراحی عملیات های متعدد روانی به دنبال ایجاد فتنه و آشوب و برهم زدن امنیت، آرامش و آسایش روانی هستند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۷/۰۱ - ۱۳:۵۳    
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه اغتشاشگران در شب های گذشته به 41 مکان دولتی و حاکمیتی در مازندران خسارت وارد کردند یا به آتش کشیدند ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۷/۰۱ - ۱۳:۰۶    
بنابر مصوبه شورای هماهنگی ترافیک، ساعت کاری ادارات و سازمان های استان یزد به جز بانک ها، دانشگاه ها و مراکز بهداشتی از تاریخ دوم تا دهم مهرماه تغییر کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۷/۰۱ - ۱۱:۲۸    
جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری 211 نفر از عاملان اغتشاش، تحریک، تعرض به شهروندان، تخریب اموال عمومی در سطح استان گیلان خبر داد و گفت ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۷/۰۱ - ۱۱:۱۰    
مدیر فرودگاه شهدای ایلام گفت: پنجمین گروه زائران مصدوم از ایلام به تهران به صورت هوایی منتقل شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۷/۰۱ - ۱۰:۵۴    
شهردار تبریز گفت: شهید حسین اجاقی، بسیجی جان بر کف و مدافع امنیت نیز با نثار خون خود، نشان داد که جوانان معتقد و ولایی همچنان آماده دفاع از حقوق ملت و نظام در برابر اغتشاشگران، منافقان و دشمنان هستند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۷/۰۱ - ۱۰:۲۶    
حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای طی تماس های جداگانه ای با دادستان کل کشور و مراجع قضایی، دستور داد تا در راستای حفظ امنیت و آرامش شهروندان و صیانت از زندگی عادی و روزمره آنها در سراسر کشور و ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۷/۰۱ - ۱۰:۲۶    
تولیت حرم مطهر حضرت احمدبن موسی(ع) گفت: تجربه تاریخی انقلاب و حوادث پس از آن، نشان می دهد اولین اتفاقی که در فتنه ها رخ می دهد، نشانه گرفتن امنیت کشور است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۷/۰۱ - ۱۰:۲۵    
معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی گفت: تعرفه های صادراتی محصولات جالیزی نهایتاَ تا دو هفته دیگر اعلام می شود و حداقل 100 درصد افزایش تعرفه ای برای محصولات آب بر خواهیم داشت.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۷/۰۱ - ۰۹:۵۱    
نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه قدرت های شرق و غرب و بیش از 40 کشور در این جنگ از رژیم بعث عراق حمایت کردند ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۷/۰۱ - ۰۱:۵۰    
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: خلیج فارس از فردا مواج و متلاطم می شود و طی این مدت ارتفاع موج دریا 30 تا 90 گاهی 120 سانتیمتر خواهد بود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۷/۰۱ - ۰۰:۰۳    
وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به بهره برداری جریانات ضدانقلاب در حوادث اخیر، هرگونه حضور و همراهی در تجمعات غیرقانونی طبق قانون مجازات اسلامی، موجب تعقیب قضائی خواهد شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۲۳:۴۰    
رئیس جمهور با اشاره به جنایات داعش گفت: جوانان برومند ایران و کشورهای منطقه به فرماندهی سردار سلیمانی داعش را نابود کردند و ترور حاج قاسم، ترور فرمانده قهرمان مبارزه با داعش بود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۲۳:۳۶    
وزیر آموزش و پرورش گفت: در خصوص رتبه بندی معلمان طرح مهرآفرین به دنبال این هستیم که راهی پیدا کنیم تا آنان همچون سایر همکاران از طرح رتبه بندی بهره مند شوند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۲۳:۲۸    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: از تعاونی ها به ویژه تعاونی های تولیدی خواسته می شود با توجه به شعار سال به سمت دانش بنیان کردن محصولات خود بروند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۲۳:۲۸    
رئیس اتاق تعاون خراسان جنوبی گفت:نباید همه دستاوردهای بخش تعاون را با توجه به عملکرد منفی یک تعاونی زیرسوال برد و رسانه ها باید بخش تعاون را تبیین کنند .
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۲۳:۲۷    
در نشست اقشار متخصصان بسیج لاهیجان که امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس از راهکار هایی برای افزایش تولید محصولات کشاورزی و حل مشکلات زباله مطرح شد
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۲۳:۰۶    
رئیس جمهور با اشاره به جنایات داعش گفت: جوانان برومند ایران و کشورهای منطقه به فرماندهی سردار سلیمانی داعش را نابود کردند و ترور حاج قاسم، ترور فرمانده قهرمان مبارزه با داعش بود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۲۳:۰۲    
معاون امور مجلس رئیس جمهور گفت: اتحاد، وحدت، همدلی و با هم بودن در نطام جمهوری اسلامی مقطعی و تاکتیک نبوده بلکه یک باور و اعتقاد است که در این دولت قوی تر و تقویت شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۲۲:۵۵    
استاندار آذربایجان شرقی ضمن حضور در منزل و ابراز همدردی با خانواده شهید حسین اوجاقی پیامی صادر کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۲۲:۴۵    
بیش از 150 قبضه سلاح سرد دست ساز و آماده از اغتشاشگران در رشت کشف و ضبط شد. بسیاری از این سلاح ها به گونه ای ساخته شده بود که درصد احتمال مرگ مضروب را پس از اصابت افزایش دهد ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۲۲:۲۴    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مجمع عمومی سازمان ملل ضمن تکرار ادعاها علیه ایران، گفت نباید از صهیونیست ها خواسته شود برای منشور سازمان ملل بمیرند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۲۲:۲۳    
مردم زنجان امروز با برگزاری راهپیمایی با شکوه، اغتشاشات اخیر شماری از فتنه گران در بر هم زدن آسایش و امنیت مردم و اهانت به مقدسات ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۲۲:۱۸    
شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی لرستان در بیانیه ای ضمن محکوم کردن توطئه اخیر دشمن اعلام کرد: قطعاً توطئه اخیر دشمن که با سازماندهی و آموزش تمامی ظرفیت های پوشالی و با رفتارهای داعشی دنبال می شود ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۲۲:۰۸    
همزمان با هفته دفاع مقدس، نمایشگاه رزمی و فرهنگی دفاع مقدس اردبیل با حضور آیت الله سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان، سیدحامد عاملی ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۲۲:۰۷    
روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی از تجمع مردم ولایت مدار آذربایجان غربی در محکومیت هنجارشکنی های اخیر خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۲۲:۰۰    
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: ما نباید اجازه دهیم که پرسنل فراجا تضعیف شوند چرا که تضعیف پلیس به معنای تضعیف امنیت کشور است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۲۱:۵۸    
به دنبال هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن مجید و تجاوز به حریم برخی از مساجد و حجاب بانوان و تخریب اماکن عمومی در فراخوانی خودجوش مردم شهرکرد و سایر شهرستان ها پس از برگزاری نماز جمعه به راهپیمایی خواهند ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۲۱:۵۸    
مدیر امور آموزشی دانشگاه اصفهان گفت: در سال تحصیلی 1401-1402 تعداد 289 نفر در مقطع دکتری و هزار و 425 نفر در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه اصفهان پذیرفته شده اند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۲۱:۴۲    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی با اشاره به شکسته شدن رکورد تولید پسته در قم گفت: در حال حاضر 14 هکتار زمین زیر کشت پسته در استان وجود دارد که ازاین مقدار 7 هزار و 500 هکتار باغ بارور است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۲۱:۳۷    
مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: فردا (جمعه اول مهر) وزش باد گرمیج در استان اردبیل تشدید شده و ضمن تداوم هوای گرم، در مناطق مستعد رخداد گردوخاک و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۲۱:۳۱    
منابع عبری و عربی گزارش دادند که یک شهروند فلسطینی در منطقه مجاور رام الله با چاقو به چند صهیونیست حمله و پنج نفر از آنان را زخمی کرده است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۲۱:۲۸    
رئیس جمهور گفت: جمهوری اسلامی ایران بر حفاظت از مرزهای دوجانبه و بین المللی و احترام به حق حاکمیت کشورها و جلوگیری از هرگونه تغییر در جغرافیای سیاسی منطقه تأکید دارد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۲۱:۲۳    
نیروهای امنیتی امروز عوامل به آتش کشیدن مسجد امام موسی کاظم (ع) واقع در سبزه میدان رشت را دستگیر کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۲۱:۲۱    
میدان ولایت بابل عصر امروز صحنه حضور مردمی بود که به صورت خودجوش تجمع کردند و خواستار پایان دادن اغتشاشات اخیر شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۲۱:۱۹    
قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی گفت: وقتی دشمن، دشمنی خود را در میدان به اثبات می رساند و ظرف مدت سه چهار روز 60 آمبولانس و اموال عمومی را تخریب و شروع به کشته سازی می کند ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۲۰:۴۹    
در پی ناآرامی ها و ایجاد آشوب از سوی عوامل ضدانقلاب و دشمنان ملت ایران و هتک حرمت به ارزش های دینی و انقلابی ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۲۰:۴۹    
صبح امروز فراخوان هایی از سوی مردم انقلابی شهرهای مختلف در شبکه های اجتماعی منتشر شد؛ ساعتی قبل نیز مردم این شهرها با تجمع در محل اغتشاشات شب های گذشته این اقدامات حرمتشکنانه و تخریب اموال عمومی را ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۲۰:۳۵    
عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن تأکید کرد که رژیم صهیونیستی باید بداند که ملت یمن حاضر است از فلسطین دفاع کند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۲۰:۳۲    
وقتی برای خرید به مغازه و پاساژ می روم از مشاهده برخی صحنه ها شرمسار می شوم و به عنوان یک خانم بسیار خجالت می کشم ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۲۰:۳۲    
مشاهدات خبرنگار فارس از خیابان و میدان ولیعصر (عج) تهران حاکی از آن است که حضور پر تعداد نیرو های پلیس سبب شده است تا تردد به طور عادی برقرار باشد و اثری از تجمع کننده ها دیده نشود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۲۰:۳۰    
هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی در شورای امنیت ملی کاخ سفید مدعی شد تا رسیدن به توافق با ایران در موضوع هسته ای و مذاکرات وین فاصله زیادی دارند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۲۰:۲۷    
مردم دارالمومنین همدان در پی هتک حرمت به محضر قرآن و اهل بیت(ع) و ساحت مقدس امامزاده عبدالله(ع) توسط اغتشاشگران راهپیمایی کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۲۰:۲۵    
رئیس جمهور کشورمان برخوردهای دوگانه آمریکا، مذاکره توأم با تحریم و استانداردهای دوگانه در رابطه با حقوق بشر را از شگفتی های رفتار غرب دانست.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۲۰:۲۴    
امام جمعه دهدشت گفت: مشکل دشمن با جمهوری اسلامی، هویت اسلام دینی اهل بیت است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۲۰:۲۰    
رئیس پلیس راه مازندران گفت: ترددهای تابستانی در جاده های شمال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 18درصد رشد داشت.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۲۰:۰۸    
برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شیراز با رژه یگان های نمونه انتظامی، ارتش و سپاه پاسداران آغاز شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۲۰:۰۳    
رئیس جمهور لزوم برقراری صلح و آرامش در دنیا را کنار گذاشتن رویکردهای نژادی و فرقه ای دانست.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۲۰:۰۱    
در پی هتک حرمت و آتش زدن آستان مقدس امامزاده عبدالله،مساجد و شعائر اهل بیت عصر امروز پنجشنبه 31شهریور ماه مردم با حضور در تجمع و راهپیمایی ، علیه اغتشاشگران شعار سر دادند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۹:۵۴    
جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: مردم غیور اصفهان همزمان با مردم سراسر کشور بعد از اقامه نماز جمعه این هفته در محکومیت حرکات هنجارشکنانه اخیر راهپیمایی کرده و بصیرت انقلابی خود ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۹:۴۶    
استاندار زنجان، با بیان اینکه منشاء تاثیرات مثبتی که از بسترآموزش در جامعه ایجاد شود، به آموزش و پرورش بازمی گردد، گفت: استعدادها و توانایی های فرزندان و آینده سازان این کشور ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۹:۲۹    
عصر امروز مردم ولایت مدار ورامین با برگزاری راهپیمایی از میدان امام حسین(ع) ورامین به سمت میدان امام(ره)، تحرکات اغتشاشگران در روزهای اخیر را به شدت محکوم کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۹:۲۲    
خادمان رضوی گل های متبرک روی ضریح امام هشتم (ع) را به زائران دهه آخر صفر هدیه می کنند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۹:۲۰    
در پی یک عملیات استشهادی، یک نظامی صهیونیست زیر گرفته شد و به شدت زخمی شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۹:۲۰    
دبیر واحد خواهران جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی گفت: کارگروه تخصصی زنان و خانواده در جهت تعالی خانواده و جایگاه زن همزمان با شروع سال تحصیلی جدید دانشگاه ها فعالیت خود را مجدد ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۹:۰۸    
وزرای امور خارجه کشورهای عضو شورای امنیت نشستی با محور درگیری های اوکراین برگزار کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۹:۰۳    
در پی یک عملیات استشهادی، یک نظامی صهیونیست زیر گرفته شد و به شدت زخمی شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۹:۰۳    
دولت کره شمالی با رد ادعای کشورهای غربی مبنی بر صادرات تسلیحات نظامی به روسیه، گفت این اقدام در گذشته انجام نشده و برای آینده نیز برنامه ای ندارند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۸:۵۸    
تیم فوتبال سپاهان در دیداری دوستانه مقابل النجف عراق به برتری رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۸:۵۲    
مردم مشهد عصر امروز در قالب هیئات مذهبی نسبت به وقایع روی داده هتک حرمت مقدسات، حمله به موکب های عزاداری و شهادت یکی از فعالان فرهنگی و انقلابی در مشهد راهپیمایی اعتراضی علیه آشوبگران برگزار کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۸:۴۹    
مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: ما سعی می کنیم کودکانی تربیت کنیم که ایمان راسخ داشته باشند و به وجود خودشان و کشورشان افتخار کنند و این موضوع با رعایت ساحت های ششگانه در مباحث تربیتی میسر ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۸:۴۸    
مراسم رژه نیروی مسلح استان اردبیل به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس روز پنج شنبه 31 شهریور 1401 همزمان با سراسر کشور در میدان ارتش اردبیل برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۸:۴۲    
وزارت ورزش و جوانان برای دو فدراسیون سرپرست جدید تعیین کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۸:۲۹    
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: پرسنل فراجا شبانه روز مجدانه برای تأمین مردم تلاش می کنند که این تلاش و زحمات آنها جای قدردانی ویژه دارد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۸:۲۵    
پر سپولیس امروز در ورزشگاه شهید کاظمی تمرین کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۸:۲۱    
یکی از رهبران جنبش حماس فلسطین به رژیم صهیونیستی هشدار داد که تداوم تجاوز به قدس و مقدسات، باعث آغاز جنگی می شود که پایان آن، نابودی این رژیم است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۸:۲۱    
به نظر می رسد که مدعی العموم و نهادهای نظارتی می بایست برای بررسی و برخورد لازم با شرکت های تجاری متخلفف وارد عمل شوند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۸:۱۷    
وزارت خزانه داری آمریکا پلیس امنیت اخلاقی ایران را به خشونت علیه زنان متهم کرده و آن را در فهرست تحریم ها قرار داده است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۸:۱۷    
رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بادرود گفت: باتوجه به اسکان مسافران در مدارس بادرود به دلیل مراسم عزاداری هفته پایانی ماه صفر در امامزاده آقا علی عباس(ع) ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۸:۱۳    
راهپیمایی عظیم مردم زنجان در اعتراض به آشوب ها و هتک حرمت های اخیر با حضور باشکوه مردم زنجان برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۸:۱۳    
معاون امور مجلس رئیس جمهور با اشاره به اقتدار و صلابت ایران اسلامی گفت: ایران اجازه هیچ گونه تغییری را در جغرافیای منطقه به بیگانگان نخواهد داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۸:۰۶    
اجتماع مردم پاکدشت در پاسخ به اغتشاشگرانی که شب گذشته در شهرستان ایجاد ناامنی کرده بودند برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۸:۰۶    
راهپیمایی عظیم مردم زنجان در اعتراض به آشوب ها و هتک حرمت های اخیر با حضور باشکوه مردم زنجان برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۸:۰۶    
رئیس جمهور ترکیه از توافق جدید میان روسیه و اوکراین با میانجی گری آنکارا استقبال و بر لزوم خاتمه یافتن جنگ تأکید کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۸:۰۴    
عضو هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه نیروهای فراجا برای دفاع از امنیت ما فداکاری می کنند، گفت: باید قوای سه گانه به صورت همه جانبه از پرسنل فراجا حمایت کنند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۷:۳۸    
راهپیمایی عظیم مردم زنجان در اعتراض به آشوب ها و هتک حرمت های اخیر با حضور با شکوه مردم برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۷:۲۴    
امام جمعه سرخس با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح ما هیچگاه مقابل مردم نمی ایستند، گفت: مردم ما کسانی که آب در آسیاب دشمن می ریزند را می بینند و می شناسند و صحنه گردانان حوادث اخیر اندک هستند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۷:۱۹    
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: طی شبانه روز گذشته 504 بیمار مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شدند و 6 بیمار نیز جان خود را از دست دادند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۷:۱۶    
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل از تغییر ساعت کاری و صدور مجوز دورکاری یک سوم کارکنان ادارات استان در هفته اول مهر به منظور مدیریت بهینه ترافیک روزهای ابتدای این ماه خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۷:۱۲    
حضرت آیت الله خامنه ای در پیامی به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و روز مهمانی لاله ها تأکید کردند: پیام شهیدان به ما یادآور می شود که ایستادگی در برابر شیطان های قدرت و ستم ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۷:۱۰    
مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری فارس گفت: لیست روستاهای بالای 20 خانوار استان فارس، جهت تاسیس دهیاری به سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ارسال می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۷:۰۹    
معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی آخرین اطلاعات از خسارت آشوبگران به اموال عمومی در تبریز را تشریح کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۷:۰۱    
آئین غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای توسط مسئولان شهرستان و معاون امور مجلس شورای اسلامی رئیس جمهوردر امامزاده یحیی بن زید(ع) گنبدکاووس برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۶:۵۳    
بر اساس اعلام بانک مرکزی، مجموع معاملات انجام شده در سامانه نیما در روز جاری تا ساعت 13:30 به معادل 17 میلیون یورو رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۶:۵۰    
آتش سوزی گسترده در یک انبار واقع در خیابان والفجر جنوبی کرمان ظهر پنجشنبه سبب ایجاد دود وسیع در این منطقه از شهر شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۶:۴۹    
سخنگوی وزارت امور خارجه چین با اشاره به غارت66 هزار بشکه نفت سوریه توسط آمریکایی ها و مزدورانشان، گفت که واشنگتن باید از غارت منابع ملی سوریه دست بردارد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۶:۴۷    
مسیول روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: فردا در کلیه شهرهای خراسان شمالی راهپیمایی اعتراض آمیز در پاسخ به هنجار شکنی های اخیر برگزار می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۶:۴۳    
سخنگوی کاخ کرملین با اشاره به عدم تغییر وضعیت عملیات در شرق اوکراین پس از اعلام بسیج بخشی از نیروهای نظامی روسیه، گفت ناتو با تمام توانایی های لجستیکی و نظامی مقابل مسکو ایستاده است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۶:۳۸    
حوزویان با برگزاری تجمعی اعتراضی در مدرسه فیضیه قم، جسارت به ساحت قرآن کریم و شریعت اسلام را محکوم خواهند کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۶:۳۷    
بنا به اعلام روابط عمومی استانداری کرمان، ساعات کاری ادارات استان از دوم مهرماه از 8 صبح تا 2 و 45 دقیقه بعد از ظهر خواهد بود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۶:۲۹    
با توجه به حرکات هنجارشکنانه اخیر و اهانت معدودی از عناصر خودفروخته به مقدسات، راهپیمایی محکومیت این حرکات مذبوحانه در استان سمنان برگزار می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۶:۲۸    
در پی هتک حرمت اغتشاشگران به پرچم ها و خیمه های امام حسین(ع) حوزه علمیه خراسان طی بیانیه ای این اقدام را محکوم کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۶:۲۶    
مردم لرستان در پی تلاش برخی افراد برای ایجاد آشوب در کشور پس از نماز جمعه این هفته راهپیمایی برگزار می کنند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۶:۲۳    
تمرینات تیم بسکتبال ذوب آهن در حالی در اصفهان پیگیری می شود که بازیکنان این تیم برای حضور قدرتمند تر در لیگ برتر چشم به حمایت های باشگاه و کارخانه ذوب آهن دوختند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۶:۱۹    
در اولین روز از هفته دفاع مقدس، صبحگاه مشترک با حضور پرشکوه نیروهای مسلح، بسیجیان در سپاه ناحیه گچساران برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۶:۱۸    
وزیر امور خارجه عراق با بیان اینکه دور بعدی مذاکرات تهران-ریاض در سطح وزرای خارجه نیست، شرایط را برای برگزاری دور بعدی، مهیا دانست.