یکشنبه ۲۰ خردادساعت ۰۶:۰۵Jun 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری فارس 26 شهریور 1401 - farsnews.com

خبرگزاری فارس 29 اسفند 1393 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1394 خبرگزاری فارس 30 اسفند 1395 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1397 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1398 خبرگزاری فارس 30 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1400 خبرگزاری فارس 31 فروردین 1401 خبرگزاری فارس 31 اردیبهشت 1401 خبرگزاری فارس 31 خرداد 1401 خبرگزاری فارس 31 تیر 1401 خبرگزاری فارس 31 مرداد 1401 خبرگزاری فارس 30 مهر 1401 خبرگزاری فارس 30 آبان 1401 خبرگزاری فارس 30 آذر 1401 خبرگزاری فارس 30 دی 1401 خبرگزاری فارس 30 بهمن 1401 خبرگزاری فارس 1 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 2 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 3 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 4 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 5 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 6 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 7 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 8 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 9 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 10 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 11 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 12 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 13 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 14 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 15 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 16 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 17 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 18 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 19 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 20 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 21 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 22 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 23 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 24 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 25 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 26 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 27 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 28 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 29 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 30 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 31 شهریور 1401 
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۸ - ۱۱:۱۳    
مدیرکل دفتر توانمندسازی خانواده و زنان سازمان بهزیستی کشور گفت: در حال حاضر تعداد 26768 خانوار دارای فرزندان دوقلو در دهک درآمدی 1تا 7 و تعداد 4041 خانوار دارای فرزند سه قلو و بالاتر تحت پوشش هستند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۸ - ۰۹:۳۴    
شورای روابط خارجی اروپا با تحلیل نتایج عضویت ایران در سازمان همکاری شانگهای اذعان کرد ایران به واسطه همکاری نزدیک تر با روسیه و چین می تواند در برابر تحریم ها و فشارهای غرب مصونیت یابد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۷ - ۲۲:۱۷    
عضو تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در وزن 97 کیلوگرم در مسابقات جهانی صربستان به مدال نرسید.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۷ - ۲۱:۵۰    
ملی پوش وزن 65 کیلوگرم کشورمان در مسابقات جهانی مدال طلا را برگردن آویخت.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۷ - ۲۱:۰۱    
آزادکار 61 کیلوگرم کشورمان در مسابقات جهانی صربستان به مدال نقره دست یافت.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۷ - ۱۸:۴۰    
استاندار خوزستان گفت: بالاترین تعداد اعزام زائران در دو مرز شلمچه و چذابه در خوزستان به ثبت رسیده است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۷ - ۱۸:۳۹    
سرپرست فرمانداری شهرستان بروجن گفت: از سال گذشته تاکنون 109 نفر از متقاضیان تسهیلات مشاغل خانگی و کارگاه های تولیدی جهت دریافت تسهیلات (حدود 21 میلیارد و 800 میلیون ریال) به بانک های عامل معرفی شده ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۷ - ۱۸:۱۶    
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: گواهی کشف معدن آلبلاغ شهرستان اسفراین صادر و به سازمان توسعه، نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران به عنوان بهره بردار این معدن ابلاغ شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۷ - ۱۷:۰۰    
پیاده روی اربعین شیعیان به سوی کربلا و مرقد مطهر امام حسین (ع) و هفتاد و دو تن از یاران باوفایش گسترده ترین مراسم عزاداری شیعیان بوده و بزرگ ترین اجتماع انسانی و مذهبی جهان است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۷ - ۱۶:۴۶    
روز گذشته در ایران و عراق اربعین حسینی بود، زائرانی که از ایران عازم کشور همسایه و کربلای معلی شده بودند، از روزهای قبل در حال برگشتن به میهن هستند ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۷ - ۱۶:۳۶    
این زمین لرزه امروز در حدود 50 کیلومتری شمال شهر تایتونگ و در عمق 10 کیلومتری زمین رخ داد. هشدار وقوع سونامی صادر شده است. هنوز خبری درباره خسارات یا تلفات احتمالی این زمین لرزه اعلام نشده است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۷ - ۱۶:۱۳    
رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان طارم گفت: 20 تن چوب قاچاق در محور استان زنجان به گیلان کشف و ضبط شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۷ - ۱۵:۳۵    
قائم مقام مدیر عامل گروه سایپا گفت: از نقطه نظرات و پیشنهادات سازنده که منجر به استفاده بهتر از خدمات مشتریان و جلب رضایت و آرامش بیشتر مشتری و رونق و گسترش کسب و کار نمایندگی ها شود استقبال می کنیم.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۷ - ۱۵:۱۰    
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از جمع آوری 80 درصدی تفکیک شده پسماند در مراسم اربعین خبر داد و گفت: در حال حاضر 90 درصد عملیات انجام شده و موکب ها در حال جمع آوری هستند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۷ - ۱۴:۵۴    
در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در شهر دوشنبه به مناسبت اربعین شهادت حضرت امام حسین (ع) و یاران با وفایش مراسم با شکوه عزاداری، برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۷ - ۱۳:۴۷    
میزبانی رهبر انقلاب از هیئت های دانشجویی در صبح روز اربعین، از یک منظر دیداری خاص محسوب می شد. از چهار شنبه شب که پیش خبر دیدار اربعین منتشر شد، موج دروغ های توئیتری درباره سلامتی رهبر انقلاب خوابید.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۷ - ۱۳:۰۳    
فدراسیون عربستان 8 بازی دوستانه برای آمادگی در جام جهانی تدارک دید.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۷ - ۱۲:۴۷    
مدیر کل کمیته امداد استان ایلام گفت: از ابتدای آیین پیاده روی اربعین تا کنون حدود 500 حامی نیکوکار و زائر اربعین از حدود یک هزار کودک یتیم و نیازمند این استان حمایت می کنند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۷ - ۱۲:۳۷    
سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با بیان اینکه ناوگان مسافربری گیلان، آماده برای بازگشت زائران اربعین است ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۷ - ۱۲:۰۰    
عتبه عباسی با انتشار بیانیه ای شمار دقیق زائران اربعین امسال را بر اساس سامانه شمارش الکترونیک نصب شده در ورودی های کربلای معلی، اعلام کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۷ - ۱۱:۲۰    
در شرایطی که ماجرای بیهوشی و نهایتاً فوت تاثرانگیز مهسا امینی هنگام حضور در یکی از مراکز پلیس بازار دروغ پردازی ضد انقلاب و برخی در داخل را داغ کرده بود انتشار تصاویر این حادثه یک بار دیگر رسوایی این ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۷ - ۱۱:۱۸    
گفت: روزنامه فایننشال تایمز نوشته اروپا نباید برای مقابله با بحران سوخت به آمریکا تکیه کند!
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۷ - ۱۰:۵۹    
همزمان با فرارسیدن اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) برنامه به خانه بر می گردیم با راه اندازی موکبی در منطقه 18 تهران و دعوت از پزشکان حاذق ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۷ - ۱۰:۴۷    
فرمانده مرزبانی فراجا گفت: تاکنون 3 میلیون و 200 هزار زائر از مرزهای 6 گانه به عتبات عالیات مشرف شده اند که از این تعداد 2 میلیون و 500 هزار نفر به کشور بازگشته اند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۷ - ۱۰:۱۰    
معاون میراث فرهنگی کشور در نامه هایی جداگانه به استاندار مازندران مراتب ثبت ملی شش میراث طبیعی این استان را ابلاغ کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۷ - ۱۰:۱۰    
اولین قسمت سریال جدید و ده قسمتی شب آخر به کارگردانی مهسا فتحعلی و تهیه کنندگی رضا علیپور یکشنبه 27 شهریورماه ساعت 11 صبح از شبکه پنج سیما تقدیم نگاه مخاطبان می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۷ - ۰۹:۳۸    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با اشاره به اهمیت شناسایی 3 مورد جدید مبتلا به وبا در استان، گفت: تعداد بیماران شناسایی شده مبتلا به وبا در استان یزد به چهار نفر رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۷ - ۰۹:۳۷    
رییس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر در تمامی محورهای استان، چه محورهای منتهی به مرز خسروی و چه محورهای منتهی به ورودی از سمت استان ایلام شاهد ترافیک نیمه سنگین، اما روان هستیم.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۷ - ۰۹:۳۴    
آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش های به صحنه رفته در تالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهر، تماشاخانه سنگلج و تالار هنر تا روز پنجشنبه بیست و چهارم شهریور ماه 1401 به تفکیک اجراها مشخص شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۷ - ۰۹:۳۰    
شانزدهمین سوگواره تعزیه کشوری عاشورائیان لامرد همزمان با اربعین حسینی از عصر روز 26 شهریورماه به مدت 10 روز همراه با نوای دلنشین چاووشی در بیت العباس لامرد به اجرا درآمد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۷ - ۰۹:۲۷    
معاون طیور سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت:در حال حاضر تعداد 45 واحد پرورش شترمرغ دارای پروانه بهره برداری با ظرفیت 12 هزار 280 قطعه در استان اصفهان فعالیت می کنند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۷ - ۰۸:۴۲    
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از راه اندازی ایستگاه های سلامت در مسیر پیاده روی زائران به مشهد مقدس خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۷ - ۰۸:۱۷    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در سایر کشورها افراد به راحتی و بدون نیاز به تعمیرات اساسی می توانند بیش از 20 سال از خودرو استفاده کنند درحالی که خانواده های ایرانی ناچارند هر 4 یا 5 سال ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۷ - ۰۸:۱۳    
مسؤول موکب قتیل العبرات زنجان مسقر در کربلا گفت :موکب قتیل العبرات با کمک خیرین زنجانی در کربلا برپا شده است و روزانه 500 پرس غذای گرم برای پذیرایی از زائران اباعبدالله الحسین(ع) طبخ و توزیع می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۷ - ۰۷:۳۳    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پی قهرمانی ایران در مسابقات شطرنج دانشجویان جهان، با صدور پیامی این موفقیت ارزشمند را به ملت ایران و به ویژه جامعه دانشگاهی کشور تبریک گفت.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۷ - ۰۴:۱۱    
دانیال شه بخش ملی پوش بوکس کشورمان و اولین بوکسور المپیکی سیستان و بلوچستان در نخستین مبارزه خود در بوکس حرفه ای در سازمان WBC به مصاف میوندا برمه از اوگاندا رفت و در اواسط راند سوم حریف خود را ناک ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۶ - ۲۳:۴۲    
گزارشی از جاماندگان گیلانی پیاده روی اربعین که از سراسر گیلان خود را به آستانه اشرفیه رساندند و کودکان عاشقی که اجازه اجرا به آنها داده نشد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۶ - ۲۳:۳۵    
در رقابت های فوتبال پرتغال، پورتو مقابل استوریل در لحظات پایانی به تساوی رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۶ - ۲۳:۲۴    
ارتش آمریکا بیش از 100 کامیون حامل سلاح و تجهیزات لجستیک و خودروهای نظامی وارد پایگاه غیرقانونی خود در شمال شرق سوریه کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۶ - ۲۳:۲۲    
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا روز شنبه برای نخستین بار وارد ارمنستان شد تا با مقام های این کشور درباره جنگ اخیر ایروان و باکو گفت وگو کند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۶ - ۲۳:۲۱    
وزیر کشور با اشاره به وضعیت رسیدگی به پرونده درگذشت مهسا امینی، گفت: همه جوانب در پرونده مهسا امینی در حال بررسی است؛ براساس گزارشات ارائه شده مرحوم مشکلات پزشکی قبلی داشته است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۶ - ۲۳:۱۲    
کامران قاسم پور به مدال طلای وزن 92 کیلوگرم رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان در صربستان دست یافت.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۶ - ۲۳:۱۲    
رصد دشمنان اسلام و ایران نشان می دهد یک ارتش الهی در مسیر نجف تا کربلا دارد تجهیز می شود. جمهوری اسلامی ایران چهار پایه قدرت نرم خود را در این مسیر مستقر کرده است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۶ - ۲۳:۰۲    
کشتی گیر کشورمان نسبت به کسب اولین مدال طلا واکنش نشان داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۶ - ۲۲:۵۳    
کامران قاسم پور موفق شد مدال طلای کشتی آزاد را در مسابقات جهانی کسب کند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۶ - ۲۲:۵۲    
مراسم پیاده روی حرم تا حرم سی سختی ها در روز اربعین با حضور پرشور مردم با شکوه هرچه تمام تر برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۶ - ۲۲:۵۰    
مدال آوران 3 وزن دوم مسابقات جهانی کشتی آزاد معرفی شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۶ - ۲۲:۴۷    
با حضور پرشور مردم دهدشت، مراسم اربعین حسینی در این شهرستان برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۶ - ۲۲:۴۵    
کرب زنی محله شعربافان لاهیجان از استان گیلان در صحن اقا امام رضا در اربعین از امام حسین (ع) برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۶ - ۲۲:۴۱    
دومین مرحله مسابقات بدمینتون دختران خراسان شمالی با مشارکت 47 بازیکن و با معرفی برترین های هر بخش به پایان رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۶ - ۲۲:۴۱    
مسؤول بهداشت محیط شهرستان شهرضا گفت: طی بازرسی از سردخانه یکی فروشگاه های بزرگ شهرضا با توجه به مشاهده حجم زیادی کله پاچه و گوشت منجمد بدون هویت و دارای شرایط مشکوک ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۶ - ۲۲:۱۵    
رئیس کمیته ملی امور اسرای یمن خبر داد ائتلاف سعودی و مزدورانش، از اجرای تبادل بیش از 2 هزار اسیر ممانعت می کنند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۶ - ۲۲:۱۴    
شهردار تبریز در دیدار با استاندار کربلا، با قدردانی از میزبانی کربلای معلی در برگزاری برنامه های اربعین، گفت: آئین های اربعین حسینی، در کنار برکات و معنویات عمیق ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۶ - ۲۲:۱۳    
مسوول موکب حضرت جواد الائمه در شهر مقدس کربلا با اشاره به اینکه خدمات فرهنگی و بهداشتی متنوعی در موکب انجام شد ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۶ - ۲۲:۰۹    
جامانده های قافله عشق، در کربلای ایران، رسم و رسوم عاشقی را به زیباترین وجه ممکن به جا آوردند و به یاد چهل روز غربت و اسیری بازماندگان دشت نینوا، همقدم با قدم های جابر، با زینب کبری همنوا شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۶ - ۲۲:۰۹    
یونس امامی، ملی پوش شهریاری 74 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد ایران با شکست حریف هندی در دیدار رده بندی به مدال برنز مسابقات جهانی کشتی قهرمانی جهان دست یافت.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۶ - ۲۲:۰۴    
استاندار کربلای معلی با بیان اینکه اربعین امسال کربلا، میزبان بیش از 20 میلیون زائر بود، گفت: امسال بیش از 14 هزار موکب و هیئت در آئین های اربعین امسال حضور داشتند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۶ - ۲۲:۰۱    
سخنگوی وزارت خارجه ضمن ابراز نگرانی از تشدید درگیری بین تاجیکستان و قرقیزستان، آمادگی ایران برای مساعدت به منظور حل اختلافات این دو کشور همسایه را اعلام کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۶ - ۲۲:۰۰    
شماری از مردم سنندج در پی فوت مهسا امینی در خیابان های این شهر تجمعی اعتراضی برپا کردند که پس از چندی شرایط شهر عادی شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۶ - ۲۱:۵۰    
حضور مردم بندرعباس در مراسم پیاده روی روز اربعین را در قاب دوربین فارس را ببینید.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۶ - ۲۱:۴۵    
شرکت بیمه رازی امسال پیاده روی عاشقان حسینی در سراسر کشور را تحت پوشش بیمه قرار داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۶ - ۲۱:۳۲    
دارنده مدال برنز کشتی آزاد جهان گفت: از خودم راضی نیستم و رنگ مدالم می توانست بهتر باشد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۶ - ۲۱:۲۴    
اهالی جاسک در اربعین حسینی به باد سید و سالار شهیدان پیاده روی جاماندگان حسینی برگزار کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۶ - ۲۱:۱۹    
رئیس جمهور ترکیه و نخست وزیر رژیم صهیونیستی هفته آینده در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک دیدار خواهند کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۶ - ۲۱:۰۹    
تیم فوتبال پرسپولیس پس از تمرین مختص بدنسازی به مدت 75 دقیقه به کار با توپ، پاسکاری و فوتبال پرداختند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۶ - ۲۱:۰۶    
بر اثر برخورد صاعقه در روستای شریف آباد دهنو فتح المبین از توابع جیرفت یک نفر جان باخت.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۶ - ۲۰:۵۴    
یک نویسنده و تحلیلگر مسائل فلسطین در مغرب سفر بازرس کل نیروهای مسلح این کشور به فلسطین اشغالی را در راستای مأموریت مغرب برای نجات این رژیم از بحران تنش احتمالی در کرانه باختری و نوار غزه توصیف کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۶ - ۲۰:۴۶    
رئیس جمهور بلاروس روز یکشنبه هشدار داد که بشریت در آستانه یک جنگ هسته ای قرار دارد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۶ - ۲۰:۴۳    
در رقابت های فوتبال اسپانیا، بارسلونا با درخشش ستاره لهستانی خود مقابل الچه به برتری رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۶ - ۲۰:۴۲    
فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان گفت: مراسم تشییع پیکر استوار یکم علی سراوانی شهید مدافع امنیت فردا در رامیان برگزار می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۶ - ۲۰:۳۶    
روز آخر مسابقات جهانی کشتی آزاد یکشنبه پیگیری می شود و ایران و آمریکا 2 فینالیست دارند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۶ - ۲۰:۳۲    
مدیرکل آموزش و پرورش بوشهر گفت: کتاب های درسی دانش آموزان به مقدار کافی برای این استان تامین شده اما اولیا باید هرچه زودتر برای تکمیل فرایند ثبت نام اقدام کنند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۶ - ۲۰:۲۷    
تیم ملی سه نفره جودو کشورمان حریفان خود را در مسابقات جام ریاست جمهوری تاجیکستان شناختند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۶ - ۲۰:۲۳    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج الغدیر از توزیع بیش از 16 هزار پرس غذا در راهپیمایی جاماندگان اربعین تهران توسط این ناحیه خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۶ - ۲۰:۱۱    
مدیر موکب امامزادگان قم در سامرا گفت: موکب امامزادگان استان قم، تا سه روز بعد از اربعین حسینی خدمات خود را به زائران ارائه خواهد داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۶ - ۲۰:۱۱    
آزادکار 97 کیلوگرم کشورمان در مسابقات جهانی صربستان از رسیدن به فینال بازماند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۶ - ۲۰:۰۸    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: آستان قدس آماده کمک به دولت و یاری دستگاه های مسؤول برای اجرای هرگونه برنامه برای رفع مشکلات زائران در مشهد است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۶ - ۲۰:۰۵    
ارتش اوکراین قصد دارد در ادامه دریافت کمک های تسلیحاتی، از فرانسه توپخانه TRF1 دریافت کند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۶ - ۲۰:۰۱    
در رقابت های فوتبال آلمان، بایرن مونیخ شکست خورد و لورکوزن در حضور مهاجم کشورمان به تساوی رضایت داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۶ - ۲۰:۰۰    
آزادکار 65 کیلوگرم کشورمان در مسابقات جهانی صربستان توانست به فینال راه یابد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۶ - ۱۹:۵۸    
رئیس مرکز پژوهش های مجلس گفت: مجلس انقلابی با در نظر گرفتن منافع گروه های اجتماعی آسیب پذیر در قوانین، تصویب قوانین ارتقای شفافیت ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۶ - ۱۹:۴۷    
وقتی عشایر موکب دار عراقی برای استفاده از فرصت اربعین در میزبانی زائران اربعین حسینی به آن ها اصرار می کنند تا از غذای موکب استفاده کنند، صحنه هایی جالب و دیدنی خلق می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۶ - ۱۹:۴۵    
ملی پوش کشتی آزاد کشورمان در وزن 61 کیلوگرم فینالیست شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۶ - ۱۹:۴۰    
فرمانده انتظامی خراسان رضوی از اجرای طرح امنیت محله محور در سطح استان خبر داد و گفت: این طرح طی 72 ساعت اجرا، که در نتیجه آن 578 متهم دستگیر شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۶ - ۱۹:۳۸    
سخنگوی ستاد عملیات مشترک ارتش عراق تأکید کرد که نیروهای امنیتی در محلهای خود، همچنان مستقر هستند تا آخرین زائر از کربلا خارج شود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۶ - ۱۹:۳۲    
فرودگاه نجف اعلام کرد که طرح ویژه بازگرداندن زائران با انجام 78 پرواز و به شکلی روان جریان دارد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۶ - ۱۹:۲۵    
امروز جاماندگان اربعین در استان خوزستان با عشقی عمیق در قلب، از میانِ کوچه های شهرهاشان به سوی بارگاهِ آقا امام حسین(ع) سلام فرستادند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۶ - ۱۹:۲۵    
تراکتور برای حفظ آمادگی و حضور پرقدرت در ادامه مسابقات لیگ برتر، دو بازی دوستانه برگزار می کند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۶ - ۱۹:۱۱    
حضور مردم بندرعباس در مراسم پیاده روی روز اربعین را در قاب دوربین فارس را ببینید.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۶ - ۱۹:۰۰    
روز اربعین، 50 هزار پرس غذا توسط گروه جهادی شهید همت مهرنجان در شهرستان کازرون طبخ شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۶ - ۱۸:۵۷    
کاراته کاهای استان قم در مسابقات سوپر لیگ سبک های آزاد کاراته قهرمانی باشگاه های کشور افتخارآفرینی کرده و روی سکوهای برتر رفتند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۶ - ۱۸:۵۲    
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: بیش از 11 هزار و 500 نفر متقاضی تسهیلات ازدواج بودند که بیش از 5 هزار و 500 نفر وام دریافت کرده اند که بیش از 48 درصد متقاضیان را تشکیل می دهند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۶ - ۱۸:۵۱    
فیلم منتسب به وداع پرستاران با مهسا امینی که در فضای مجازی منتشر شده مربوط به حادثه دیگری است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۶ - ۱۸:۴۸    
هزاران نفر از عاشقان حضرت اباعبدالله(ع) و جاماندگان پیاده روی اربعین حسینی در قم، عصر امروز مسیر حرم مطهر حضرت معصومه(س) تا مسجد مقدس جمکران را طی کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۶ - ۱۸:۴۸    
عزاداران حسینی در پیاده روی روز اربعین در بندرعباس، شکوهی دیگر آفریدند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۶ - ۱۸:۴۷    
با غروب آفتاب و بالاآمدن تیرگی شب جمعیت بیشتر و بیشتر می شد، همه انگار چیزی را در شهر گم کرده بودند و حالا برای یافتنش رهسپار جاده سلامت شده بودند تا روحشان را جلا دهند و آنچه در روشنایی روز سرگردانش ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۶ - ۱۸:۳۱    
مدیر کل آموزش و پروررش استان زنجان گفت: موکب فرزندان حاج قاسم هستیم توسط دانش آموزان زنجانی در مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین برپا شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۶ - ۱۸:۲۵    
آلودگی هوای شهرستان زرقان به نحوی نفس های مردم را به شماره انداخته است و زندگی را برای مردم سخت کرده است که این موضوع تبدیل به ثبت مطالبه مردمی در سامانه فارس من شده است وآنها از محیط زیست و ارگان ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۶ - ۱۸:۲۲    
نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: در طول تاریخ همواره اربعین بزرگترین تجمع علاقه مندان به اهل بیت (ع) بوده است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۶ - ۱۸:۱۳    
نیروی هوایی عراق ضمن تحویل اولین رادار GM400 از یک شرکت فرانسوی، از عملیاتی شدن آن خبر داد.