یکشنبه ۲۰ خردادساعت ۰۸:۰۸Jun 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری فارس 4 شهریور 1401 - farsnews.com

خبرگزاری فارس 29 اسفند 1393 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1394 خبرگزاری فارس 30 اسفند 1395 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1397 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1398 خبرگزاری فارس 30 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1400 خبرگزاری فارس 31 فروردین 1401 خبرگزاری فارس 31 اردیبهشت 1401 خبرگزاری فارس 31 خرداد 1401 خبرگزاری فارس 31 تیر 1401 خبرگزاری فارس 31 مرداد 1401 خبرگزاری فارس 30 مهر 1401 خبرگزاری فارس 30 آبان 1401 خبرگزاری فارس 30 آذر 1401 خبرگزاری فارس 30 دی 1401 خبرگزاری فارس 30 بهمن 1401 خبرگزاری فارس 1 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 2 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 3 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 4 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 5 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 6 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 7 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 8 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 9 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 10 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 11 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 12 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 13 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 14 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 15 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 16 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 17 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 18 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 19 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 20 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 21 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 22 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 23 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 24 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 25 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 26 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 27 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 28 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 29 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 30 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 31 شهریور 1401 
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۷:۴۰    
رئیس کل دادگستری هرمزگان از رهایی یک زندانی محکوم به قصاص دیگر با تداوم پویش "به عشق حسین(ع) می بخشم" در این استان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۱:۲۵    
برخی کاربران سامانه فارسِ من با ثبت پویشی از مسئولان خواسته اند تا واردات خودروهای کارکرده و دست دوم را آزاد کنند تا امکان خرید خودروی با کیفیت و ارزان برای مردم فراهم شود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۹ - ۱۷:۳۳    
ترکیب پرسپولیس برای بازی با نفت آبادان اعلام شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۹ - ۱۶:۱۷    
از مهم ترین اقدامات بانک مرکزی در یک سال گذشته که در تعامل با کانون صرافی ها و صادرکنندگان انجام شد، راه اندازی بازار توافقی ارز بوده است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۹ - ۱۶:۰۴    
آیت الله ناصری با ارسال نامه ای به تولیت آستان قدس رضوی به درخواست ایشان نسبت به سفارشی در تهذیب و توسلات پاسخ داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - ۱۸:۰۰    
در حالی که چندسالی است در رسانه های داخلی و شبکه های مجازی، پویش های خبر خوب برای انتشار امید در جامعه دنبال می شود ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۷ - ۱۳:۱۱    
دستیار وزیر و مدیرکل آسیا و اقیانوسیه وزارت خارجه که برای برگزاری پنجمین نشست کمیته مشورتی سیاسی به سنگاپور سفر کرده با مقامات وزارت خارجه این کشور دیدار و درباره راه های گسترش مناسبات به گفت وگو ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۷ - ۱۲:۳۸    
امام جمعه پارسیان گفت: غرب و اروپا نیازمند توافق هستند زیرا پاییز و زمستان سختی بدون حضور ایران در بازار انرژی خواهند داشت.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۶ - ۱۴:۲۶    
همزمان با هفته دولت و برگزاری هفدهمین جشنواره شهید رجایی، نشست خبری میثم لطیفی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۶ - ۱۲:۰۱    
روند احداث مجتمع نگهداری از کودکان بی سرپرست شیراز سرعت یافته و این مجتمع در آینده ای نزدیک، برای اسکان کودکان بی سرپرست و بد سرپرست آماده می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۶ - ۰۹:۴۳    
به گزارش فرماندار مراوه تپه یک فقره آتش سوزی در ضلع غربی و پایین دست چشمه قورتی پارک ملی گلستان در روز پنج شنبه گزارش شد و بلافاصله نیروهای منابع طبیعی، همیاران طبیعت و محیط زیست ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۶ - ۰۸:۵۱    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری هرمزگان گفت: 15 پروژه گردشگری در هفته دولت امسال با اعتبار 261 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۵ - ۲۳:۵۵    
بیش از 10 طرح با اعتبار قریب به 30 میلیارد تومان در بخش چمستان شهرستان نور افتتاح و کلنگ زنی شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۵ - ۲۲:۱۲    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در سخنانی گفت ایران به دانش، زیرساخت و توانایی هایی دست یافته که بخش عمده ای از آن غیر قابل بازگشت است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۵ - ۲۰:۳۵    
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل از افتتاح پکیج تصفیه فاضلاب در روستای جوراب شهرستان نیر خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۵ - ۱۸:۴۳    
وزیر صنعت، معدن و تجارت بابیان اینکه اصلاح ارز ترجیحی به عنوان یکی از اقدامات مهم دولت سیزدهم در اجرا با یک سری چالش ها و مشکلاتی مواجه است ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۵ - ۱۶:۴۶    
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران از رشد 10 درصدی کل استخراج در 5 ماه نخست سال نسبت به برنامه خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۵ - ۱۶:۰۰    
این انتقاد همیشه متوجه اصلاح طلبان بوده که خط عملیات رسانه ای خود را از آن سوی آب ها می گیرند و با رسانه های ضد ایرانی که از سوی دولت های انگلیس و امریکا و عربستان سعودی اداره می شوند، هماهنگ هستند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۵ - ۱۵:۰۵    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح بیمارستان شهرستان بهمئی در آینده نزدیک خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۵ - ۱۲:۵۴    
نشست خبری حجت الاسلام احمد صالحی رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری به مناسبت هفته دولت و ارائه گزارش عملکرد یکساله حوزه ارتباطات مردمی شنبه 5 شهریور 1401 با حضور اصحاب رسانه در نهاد ریاست جمهوری ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۵ - ۱۲:۳۶    
یکی از آوازه خوانان موسیقی پاپ ترکیه پس از اظهاراتش در مورد مدارس دینی با دستور دادستانی ترکیه به اتهام نفرت پراکنی بازداشت و به زندان منتقل شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۵ - ۱۲:۲۰    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس از افتتاح 35 طرح به ارزش 11200 میلیارد ریال در هفته دولت سال جاری با اشتغال بیش از 900 نفر خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۵ - ۱۰:۴۲    
بر اساس گفت و گوی سامان فیروزی مدیر عامل کرمان موتور با عصر ایران بناست تا اولین محصول این پلت فرم که یک خودروی سدان است در آذر ماه روانه بازار ایران شود
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۵ - ۱۰:۲۱    
استاندار بوشهر با بیان اینکه منابع مالیاتی ما در سال جاری حدود 13 هزار میلیارد می باشد، با گلایه شرکت شهرک های کشاورزی گفت ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۵ - ۱۰:۱۵    
آیت الله رشاد در پیام تسلیت رحلت آیت الله ناصری گفت: خطابات زلال از دل برخاسته این مدرس مبرز حوزه، کام های تشنه جویندگان معرفت و معنویت، بویژه جوانان را، در سراسر کشور سیراب می ساخت.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۵ - ۱۰:۱۱    
مجموعه هنری پل آلن، یکی از بنیانگذاران شرکت مایکروسافت که ارزش آن بیش از یک میلیارد دلار تخمین زده می شود، به حراج گذاشته می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۵ - ۰۹:۵۲    
مسئول سازمان بسیج اصناف قم از خدمت رسانی تخصصی 110 جهادگر بسیجی به نیازمندان در قالب تعمیر لوازم خانگی و و سایل منزل خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۵ - ۰۹:۴۷    
دبیر شورای نگهبان در پیامی رحلت استاد بزرگ اخلاق و عالم عامل، آیت الله ناصری را تسلیت گفت.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۵ - ۰۹:۴۵    
معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: فارس این ظرفیت را دارد که یک شهر جامع سلامت، از تولید دارو و تجهیزات پزشکی، بهداشت، درمان، علوم جدید، پژوهش و آموزش را در خود داشته باشد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۵ - ۰۹:۲۸    
دو مرجع تقلید شیعه با صدور پیام های جداگانه رحلت آیت الله محمدعلی ناصری را تسلیت گفتند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۵ - ۰۹:۱۶    
رئیس مرکز اورژانس چهارمحال و بختیاری گفت: حادثه واژگونی یک دستگاه مینی بوس در محور سامان به هوره منجر به مصدومیت 8 نفر شد که بلافاصله پس از اطلاع به مرکز دیسپچ ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۵ - ۰۸:۲۷    
تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در حالی در یزد میزبان تیم ملی آذربایجان بود که عباس هاشم پور سرمربی تیم ملی به دلیل اعتراص به تصمیمات مسئولان فدراسیون با قهر اردوی تیم ملی را ترک کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۵ - ۰۸:۱۹    
گفت: چه خبر؟! گفتم: مکرون، رئیس جمهور فرانسه گفته است برخورد آژانس بین المللی انرژی اتمی با کشورهای عضو بی طرفانه است و ما از آن حمایت می کنیم!
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۵ - ۰۸:۱۳    
برخورد قبیله ای اصلاح طلبان با موضوعات کلان اداره کشور به جایی رسیده که انتظار دارند برای عملکرد ضعیف روحانی هم رئیسی مورد بازخواست و شماتت قرار بگیرد!
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۵ - ۰۸:۰۱    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: تردد در محور سراوان _گشت به طول 60 کیلومتر که از دو سال پیش عملیات احیا و بازسازی آن در حال اجرا است بصورت یکطرفه انجام خواهد شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۵ - ۰۱:۴۵    
استاندار البرز گفت: مسؤولیت های اجتماعی شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی به محله های محروم استان البرز معطوف می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۵ - ۰۱:۳۷    
سید عمار حکیم ، رهبر جریان حکمت ملی عراق در پیامی درگذشت آیت الله ناصری را تسلیت گفت.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۵ - ۰۰:۲۵    
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت:دستگاه قضایی در جهت تسهیل در سرمایه گذاری و حل مشکلات تولید کنندگان ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۵ - ۰۰:۰۸    
با حضور ستارگان فرازبام خائیز دهدشت، تیم هندبال نوجوانان ایران به مسابقات جهانی صعود کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۵ - ۰۰:۰۵    
باشگاه گل گهر به داوری دیدار مقابل سپاهان اعتراض کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۵ - ۰۰:۰۵    
سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی صبح روز جمعه 4 شهریور 1401 همزمان با هفته دولت در سفری یک روزه وارد ارومیه شد و در اولین برنامه خود در مزار شهدای باغ رضوان مورد استقبال استاندار ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۵ - ۰۰:۰۳    
گزارش تحقیق و تفحص مجلس از شرکت فولاد مبارکه به شکل غیر متداول منتشر شد، البته بدون در نظر گرفتن این نکته هم، این گزارش، گزارش تخلفات است و نه فساد و تفاوت بین این دو بسیار است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۵ - ۰۰:۰۱    
دادستان مرکز استان هرمزگان جزئیات پرونده سرقت سوخت از خط لوله انتقال فرآورده های نفتی بندرعباس و جان باختن دو نفر در این حادثه را تشریح کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۲۳:۵۴    
ارتش روسیه اعلام کرد که در حمله شب گذشته چهار جنگنده رژیم صهیونیستی 4 موشک کروز و 16 بمب هدایت شونده به سوی شهر مصیاف سوریه شلیک کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۲۳:۵۲    
رویارویی تیم های گل گهر سیرجان و سپاهان اصفهان در هفته سوم لیگ برتر با تساوی دو بر دو به پایان رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۲۳:۴۹    
برخی هواداران تیم فولاد در نیمه دوم بازی با تراکتور وارد زمین شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۲۳:۴۷    
سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: شاگردانم را ستایش می کنم.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۲۳:۴۳    
حجت الاسلام پژمانفر گفت: پرونده های مبارزه با مفاسد اقتصادی را از دریچه شفاف سازی پیش می بریم و برنامه ما این است با شفاف سازی و فعال کردن سامانه های مردمی جلوی فساد را بگیریم.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۲۳:۴۲    
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: از نتیجه رضایت ندارم اما بازی خوبی انجام دادیم.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۲۳:۴۱    
فولاد خوزستان به کمک اشکان دژاگه مقابل تراکتور به برتری رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۲۳:۳۶    
تیم فوتبال سپاهان با وجود از دست دادن پیروزی مقابل گل گهر، صدر جدول را برای خود حفظ کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۲۳:۳۴    
تیم فولاد خوزستان در هفته سوم لیگ برتر مقابل تراکتور به پیروزی رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۲۳:۳۴    
در پی ارتحال آیت الله ناصری، استاندار اصفهان ضمن اعلام سه روز عزای عمومی در استان گفت: روز یکشنبه ششم شهریورماه همزمان با آیین تشییع و تدفین عالم ربانی آیت الله ناصری شهرستان های اصفهان و برخوار ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۲۳:۳۴    
وزارت امور خارجه چین با ابراز تاسف از سفر یک نماینده آمریکایی به تایوان، این اقدام را به شدت رد کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۲۳:۳۳    
معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی ایران گفت: هوشمند سازی جایگاه های سی ان جی به صورت پایلوت کشوری، در استان البرز اجرایی می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۲۳:۲۹    
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: تعطیلی واحدهای تولیدی به علت بدهی به شبکه بانکی تخلف است؛ مصادیق را بیان کنید تا برخورد شود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۲۳:۲۰    
معاون شورای امنیت روسیه تاکید کرد که جنگ با اوکراین برای جلوگیری از جنگ جهانی سوم ضروری بود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۲۳:۱۹    
رئیس بسیج رسانه کشور گفت: بسیج رسانه به مدد مردم بدون هیچگونه وابستگی به جریانات سیاسی تلاش کرده خلق خلاقیت کند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۲۳:۱۱    
نشست توانمندسازی مدیران جبهه رسانه ای انقلاب اسلامی با حضور سردار سیاری، جانشین سازمان اطلاعات سپاه پاسداران در مشهد برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۲۳:۰۲    
یک مقام ارشد وزارت جنگ رژیم صهیونیستی گفته که خروج آمریکا از توافق هسته ای برجام در سال 2018 اشتباه بوده است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۲۳:۰۰    
باشگاه سپاهان به تخلفات گسترده در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان اعتراض کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۲۲:۵۹    
به دلیل بررسی اساسنامه، زمان ثبت نام از نامزدهای ریاست فدراسیون ژیمناستیک به زمان دیگری موکول شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۲۲:۴۳    
هافبک تیم فوتبال هوادار گفت: نفتی ها برای برد به تهران آمده بودند و غفلت بازیکنان ما باعث شد تا گل بخوریم و تنبیه شویم.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۲۲:۴۲    
یک مقام ارشد وزارت جنگ رژیم صهیونیستی گفته که خروج آمریکا از توافق هسته ای برجام در سال 2018 اشتباه بوده است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۲۲:۴۱    
وزیر اقتصاد تاکید کرد: ما خواهان اقتصادی قوی هستیم اما هر نوع قوی شدنی را نمی خواهیم؛ بلکه اقتصادی که پایه های آن روی اعتماد و نظارت مردم استوار باشد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۲۲:۳۶    
مدافع فولاد در لیست بازی این تیم با تراکتور قرار نگرفت.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۲۲:۲۷    
در پیام امام جمعه و استاندار اصفهان در پی ارتحال استاد اخلاق، آیت الله ناصری آمده است: به حق، این شیفته حضرت بقیة الله الاعظم(عج) ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۲۲:۲۴    
بازیکنان پرسپولیس به برد در اراک مقابل آلومینیوم این شهر واکنش نشان دادند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۲۲:۲۳    
رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: ویدئو چک لازمه یک سری زیر ساخت ها است که با فراهم کردن آن می توانیم حلقه گمشده داوری فوتبال ایران را به سر منزل مقصود برسانیم.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۲۲:۲۰    
نیمه اول دو دیدار همزمان در هفته سوم لیگ برتر با برتری سپاهان و فولاد به پایان رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۲۲:۱۷    
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم گفت: خدا را بابت داشتن این بازیکنان و تیم شکر می کنم.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۲۲:۱۲    
تیم نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان نماینده ایران با اقتدار بر سکوی نخست مسابقات بین المللی تک تیراندازی نظامیان 2022 ایستاد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۲۲:۱۱    
رییس دیوان محاسبات کشور گفت که فلسطین همچنان پاره قلب اسلام است و هر انسان آزاده ای مکلف است برای آزادی ملت فلسطین از چنگال اشغالگران، هر چه در توان دارد، پای کار بیاورد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۲۲:۰۶    
فرماندار شهرستان دره شهر گفت: همزمان با هفته دولت 18 طرح عمرانی، اقتصادی و فرهنگی با اشتغالزایی برای 177 نفر در این شهرستان افتتاح یا کلنگ زنی می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۲۲:۰۳    
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: زمانی که تماشاگران آلومینیوم به مربی و کادرفنی ما بی احترامی کردند، معترض شدیم.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۲۲:۰۲    
مجمع جهانی بیداری اسلامی با اشاره به وقایع اخیر درسرزمین های اشغالی اعلام کرد: رژیم صهیونیستی از درون دچار بی ثباتی سیاسی، ناامنی، شکاف های اجتماعی و مشکلات اقتصادی شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۲۲:۰۲    
وزیر آموزش و پرورش گفت: با توجه به فرا رسیدن هفته دولت و اهمیت تحقق عدالت آموزشی 39 میلیارد تومان اعتبار برای خرید تجهیزات آموزشی به استان خراسان جنوبی اختصاص یافت.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۲۲:۰۰    
دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران گفت: بازی سختی مقابل آرژانتین خواهیم داشت اما با تمام توان برای کسب پیروزی تلاش می کنیم.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۲۲:۰۰    
ملی پوش کشورمان در جام جهانی اسکی چمن 3 مدال کسب کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۲۲:۰۰    
بازیکن پرسپولیس نسبت به حضور تماشاگر در بازی با آلومینیوم واکنش نشان داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۲۱:۵۹    
سرپرست اداره ورزش و جوانان نیشابور از کسب مقام نایب قهرمان مسابقات ارتش های جهان در رشته صد متر کرال سینه توسط سینا غلامپور خبر داد
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۲۱:۵۹    
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس به برد این تیم مقابل آلومینیوم واکنش نشان داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۲۱:۵۸    
رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان خوزستان از مهروموم 3 مرکز درمانی غیر مجاز در سطح شهرستان اهواز خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۲۱:۵۳    
بخشدار مرکزی دماوند از افتتاح 8 پروژه هفته دولت در روستاهای این بخش خبر داد و گفت: تا پایان سال به روستاهای منطقه دلیچایی گازرسانی می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۲۱:۵۳    
فیلم کوتاه کپسول به نویسندگی و کارگردانی امیر پذیرفته کارگردان رفسنجانی منتخب بخش رقابتی بیست وپنجمین دوره جشنواره بین المللی "مذهب امروز" ایتالیا شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۲۱:۴۷    
رئیس کمیته داوران از بازگشت علیرضا فغانی به فوتبال کشورمان خبر دارد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۲۱:۴۶    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کسب 3 امتیاز مقابل آلومینیوم اراک هدف اصلی پرسپولیس بود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۲۱:۴۵    
وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: حدود 810 هزار نفر از فرهنگیان، مشمول قانون رتبه بندی فرهنگیان شدند و روند صدور احکام آنان در حال انجام است و بخشی هم به عنوان علی الحساب به آنان پرداخت شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۲۱:۴۴    
ارتش چین روز جمعه خبر داد که رزمایش دریایی و هوایی جدید در نزدیکی تایوان برگزار خواهد کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۲۱:۴۳    
رئیس بنیاد شهید گفت: در طول یک سال گذشته اقدامات زیادی برای خدمت به مردم انجام شده و فعالیت های دولت سیزدهم به بازگشت اعتماد مردم منجر شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۲۱:۴۳    
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم گفت: خدا را بابت داشتن این بازیکنان و تیم شکر می کنم.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۲۱:۴۰    
مهاجم تیم فوتبال نفت آبادان گفت: خیلی خوشحالم که اولین گل خودم را در ایران به ثمر رساندم و از همه خوشحالم که اولین پیروزی نفت آبادان را رقم زدم.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۲۱:۳۸    
سرپرست اداره حفاظت محیط زیست دماوند گفت: خودروی عامل تخلیه غیرمجاز نخاله در روستای جابان توقیف و با دستور قضایی به پارکینگ منتقل شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۲۱:۳۵    
تیم ملی والیبال ایران عصر امروز یک جلسه تمرین توپی را در شهر لیوبلیانا برگزار کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۲۱:۳۴    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کسب 3 امتیاز مقابل آلومینیوم اراک هدف اصلی پرسپولیس بود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۲۱:۳۱    
گزارش تصویری از دیدار تیم های آلومینیوم اراک و پرسپولیس در هفته سوم لیگ برتر فوتبال را ببینید.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۲۱:۲۸    
لیبروی تیم ملی والیبال ایران گفت: امسال دو بار با آرژانتین بازی کرده ایم و شناخت خوبی از آنها داریم.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۲۱:۲۴    
دو بازیکن پرسپولیس پس از بازی با آلومینیوم با مصدومیت به رختکن رفتند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۲۱:۲۴    
نمایشگاه آوای خدمت به مناسبت هفته دولت با حضور معاون استاندار یزد و مسئولان محلی افتتاح شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۲۱:۲۳    
سرمربی تیم هوادار تهران گفت: 3 امتیاز حساسی را مقابل صنعت نفت آبادان از دست دادیم.