دوشنبه ۲۸ خردادساعت ۰۴:۴۰Jun 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری فارس 23 شهریور 1401 - farsnews.com

خبرگزاری فارس 29 اسفند 1393 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1394 خبرگزاری فارس 30 اسفند 1395 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1397 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1398 خبرگزاری فارس 30 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1400 خبرگزاری فارس 31 فروردین 1401 خبرگزاری فارس 31 اردیبهشت 1401 خبرگزاری فارس 31 خرداد 1401 خبرگزاری فارس 31 تیر 1401 خبرگزاری فارس 31 مرداد 1401 خبرگزاری فارس 30 مهر 1401 خبرگزاری فارس 30 آبان 1401 خبرگزاری فارس 30 آذر 1401 خبرگزاری فارس 30 دی 1401 خبرگزاری فارس 30 بهمن 1401 خبرگزاری فارس 1 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 2 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 3 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 4 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 5 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 6 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 7 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 8 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 9 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 10 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 11 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 12 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 13 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 14 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 15 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 16 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 17 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 18 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 19 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 20 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 21 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 22 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 23 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 24 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 25 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 26 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 27 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 28 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 29 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 30 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 31 شهریور 1401 
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۵ - ۰۹:۴۱    
استاندار خراسان شمالی با تأکید براینکه باید سند چشم انداز بلند مدت و کوتاه مدت برای حوزه اسب در استان تدوین شود ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۵ - ۰۹:۲۴    
مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری ایلام گفت: روزانه 150 تن زباله در مرز مهران جمع آوری و دپو می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۵ - ۰۹:۱۳    
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: طی ایام اربعین تاکنون 50 هزار قالب یخ توسط سپاه در مرز مهران توزیع شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۵ - ۰۸:۲۲    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت: تاکنون 340 دستگاه خودرو که به صورت غیرمجاز در خیابان ها و اماکن پرت شهر مهران پارک شده بودند به پارکینگ منتقل شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۵ - ۰۸:۲۲    
کارگاه کنشگری در فضای مجازی با عنوان تبیین هنرمندانه از سلسله نشست های تخصصی دومین سوگواره بین المللی ملت امام حسین(ع) یکم الی سوم مهرماه در شهر مقدس قم برگزار می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۵ - ۰۳:۴۴    
ملی پوشان کشورمان در 6 وزن مسابقات جهانی کشتی آزاد امروز جمعه روی تشک می روند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۴ - ۲۲:۰۹    
رئیس جمهور که از روز چهارشنبه 23 شهریور برای شرکت در اجلاس سازمان همکاری شانگهای به ازبکستان سفر کرده، امروز با مقامات عالی رتبه کشورهای حاضر در این اجلاس دیدار و گفت و گو کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۴ - ۲۰:۱۱    
مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان از حضور ورزشکاران استان در المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۴ - ۱۷:۰۸    
برخی اهالی شهر سی سخت با حضور خود در محل اجرای پروژه خواهان جلسه ای با حضور فرماندار دادستان، نیروی انتظامی، سپاه و کارشناسان آب استان ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۴ - ۱۵:۵۹    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اصفهان با بیان اینکه 14 میلیارد تومان برای پروژه ساماندهی رودخانه زاینده رود تعریف شده است ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۴ - ۱۵:۱۹    
فرماندار قم با اشاره به حضور زائران پاکستانی و افغانستانی در راهپیمایی اربعین گفت: حدود 25 هزار زائر غیرایرانی که به کربلا رفتند، در مسیر برگشت قطعا مدتی را در قم اقامت خواهند داشت.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۴ - ۱۵:۰۸    
بررسی برنامه های وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین بررسی بازگشایی مدارس و دانشگاه ها در دستور کار هفته آتی کمیسیون های مجلس است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۴ - ۱۴:۵۱    
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به اینکه همزمان با آغاز سال تحصیلی 300 کلاس درس به مدارس استان افزوده می شود ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۴ - ۱۴:۳۷    
رئیس کمیته امداد شهرستان شاهرود از آغاز طرح غربالگری سلامتی مددجویان بالای 30 سال در این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۴ - ۱۴:۱۷    
اصلاح طلبان چندان راضی نیستند که مشکل سوخت اروپا در زمستان پیش رو با برجام گره بخورد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۴ - ۱۳:۵۰    
رییس حوزه قضایی بخش الموت شرقی گفت: یکی از اقدامات پیشگیرانه در این حوزه استفاده از ظرفیت دهیاران و اهالی هر روستا است و باید طرح نگهبان محله با همکاری ساکنین اجرایی شود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۴ - ۱۳:۱۸    
وزیر امور خارجه در گفت وگوی تلفنی با همتای آذربایجانی بر آمادگی ایران برای کمک به حل و فصل اختلافات این کشور با ارمنستان تأکید کرد و گفت: مرز ایران و ارمنستان باید بدون تغییر حفظ شود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۴ - ۱۲:۱۵    
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: سرمایه گذاران قطری برای احداث پایانه چندمنظوره در مجتمع بندری نگین در بوشهر اعلام آمادگی کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۴ - ۱۱:۵۸    
فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری فردی که با ترفند سرمایه گذاری در بازار میوه و تره بار بیش از 14 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۴ - ۱۱:۴۴    
استاندار فارس با اشاره به تخلفات صورت گرفته در حاشیه شهر شیراز گفت: ضروری است که یک گروه بر تمام تخلفات در حاشیه شیراز و روستاهای اطراف ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۴ - ۱۱:۲۹    
سازمان مدیریت بحران کشور اعلام کرد: برای عصر 5شنبه 24 شهریور تا شنبه 26 شهریور هشدار نارنجی صادر شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۴ - ۱۱:۱۲    
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان گفت: 650 هکتار ازاراضی این منطقه آماده واگذاری به سرمایه گذاران صنایع معدنی از جمله فولاد و آلومینیوم است و عملیات اجرایی نیروگاه منطقه ویژه پارسیان امسال آغاز می ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۴ - ۱۱:۱۱    
معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی از حضوری شدن تمامی کلاس های درس این دانشگاه در نیم سال اول سال تحصیلی 1402-1401 خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۴ - ۱۱:۰۸    
روز گذشته بخشی دیگر از ساختمان متروپل آبادان فروریخت. رییس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی آبادان نیز از احتمال گرفتار شدن یک کارگر زیر آوار این برج خبر داده بود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۴ - ۱۰:۵۵    
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اظهار کرد: با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و 900 میلیون ریال دارو از سوی کارخانه های تولید دارو ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۴ - ۱۰:۱۷    
رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: با توجه به بازگشت زائرین اربعین و افزایش حجم تردد تا اطلاع بعدی و عادی شدن ترافیک کلیه کامیون ها ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۴ - ۱۰:۱۶    
در وزن 57 کیلوگرم که 31 نفر حضور دارند، علیرضا سرلک در دور نخست به مصاف وان هو زو از چین می رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان علی عباس رضازاده از آذربایجان و ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۴ - ۱۰:۰۴    
رئیس بخش ایران در ارتش اسرائیل گفت: قلمرو تهدیدهای ایران علیه ما به طور بی سابقه ای گسترش یافته است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۴ - ۰۹:۵۲    
باآنکه پس از آغاز جنگ روسیه و اوکراین و بحران انرژی ناشی از آن، اروپا در انتظار وحشتناک ترین زمستان خود قرار دارد اما پادوهای داخلی دشمن این واقعیت را انکار و بر رویه انفعالی و سازشی خود در برابر غرب ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۴ - ۰۹:۲۹    
پرواز مستقیم لارستان به نجف با 150 زائر اربعینی برقرار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۴ - ۰۸:۵۴    
دادگاه عمومی اتحادیه اروپا جریمه 4 میلیارد یورویی کمیسیون اروپا علیه گوگل را تایید کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۴ - ۰۸:۵۱    
معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی گفت: استاد شهریار با کیمیای شعر کلمات را ارزش بخشیده و جاودانه ساخته است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۴ - ۰۸:۴۲    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری کرج گفت: رستورانی که در جاده آتشگاه کرج طعمه حریق شده بود با عملیات نیروهای آتش نشانی نجات یافت.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۴ - ۰۸:۳۴    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اشاره به وجود بستر مناسب برای ایجاد شهرک صنفی در شهر سهند، گفت: شهرک صنفی سهند اقتصاد منطقه را متحول می کند ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۴ - ۰۸:۲۶    
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: امروز با گسترش فناوری ارتباطات برگزاری انتخابات به صورت الکترونیک یکی از ضروریات است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۴ - ۰۸:۲۶    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: به منظور تسهیل در تردد مسافران در ایام تعطیلات پیش رو محدودیت های ترافیکی از 23 تا 27 شهریور ماه در راه های مواصلاتی البرز اجرایی می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۴ - ۰۸:۱۷    
معاون بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: صادرات دام زنده می تواند با ایجاد تعادل بین میزان علوفه و دام ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۴ - ۰۲:۲۲    
سرمربی تیم شهداب یزد گفت: برگزاری لیگ برتر والیبال در چهار شهر که سالن استاندارد دارند باعث کاهش بازیکنان مصدوم در انتهای مسابقات خواهد شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۴ - ۰۲:۱۸    
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان با اشاره به جنگ ترکیبی و ادراکی دشمن گفت: دشمن با جنگ رسانه ای و ترکیبی تلاش می کند مزیت های دینی و اخلاقی ملت ایران را از بین ببرد و امروز ما در یک میدان جنگ ترکیبی با ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۴ - ۰۱:۰۸    
نگاهی به ابعاد چند وجهی راهپیمایی اربعین از معرفتی و دینی و اخلاقی گرفته تا ظلم ستیزی و همدلی و... به وضوح حکایت از آن دارد که راهپیمایی اربعین به شناسنامه اسلام ناب محمدی(ص) تبدیل شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۴ - ۰۱:۰۶    
معاون سپاه فجر گفت: آئین پیاده روی دلدادگان اربعین حسینی در شیراز از مبدا میدان شهدا (شهرداری) به سمت حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (علیه السلام) برگزار می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۳ - ۲۳:۴۸    
منابع رسانه ای از تظاهرات علیه نخست وزیر ارمنستان در شهر ایروان پایتخت ارمنستان و برقراری جو امنیتی خبر دادند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۳ - ۲۳:۴۵    
جمعیت ملی-اسلامی الوفاق به عنوان بزرگ ترین جمعیت معارض بحرین در بیانیه ای تأکید کرد که تحریم انتخابات پارلمانی در این کشور یک وظیفه ملی است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۳ - ۲۳:۳۱    
تیم فوتبال میلان در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا توانست از سد دینامو زاگرب عبور کند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۳ - ۲۳:۲۸    
دبیرکل ناتو در گفت و گو با نخست وزیر آلبانی، کشور میزبان گروهک تروریستی منافقین بر همبستگی با این کشور تاکید کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۳ - ۲۳:۲۷    
دیپلمات ارشد روسیه با اشاره به تلاش کشورهای غربی برای فشار بر ایران از طریق فضاسازی های رسانه ای گفته که دیپلماسی مگافون (دیپلماسی با بوق و کرنا) علیه ایران اثرگذار نیست.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۳ - ۲۳:۱۹    
خبرگزاری رسمی امارات عربی متحده از سفر وزیر خارجه این کشور به سرزمین اشغالی خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۳ - ۲۳:۰۲    
دیپلمات ارشد روسیه با اشاره به تلاش کشورهای غربی برای فشار بر ایران از طریق فضاسازی های رسانه ای گفته که دیپلماسی مگافون (دیپلماسی با بوق و کرنا) علیه ایران اثرگذار نیست.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۳ - ۲۲:۵۴    
سرمربی تیم ملی جوانان گفت: بازیکن ما قصد نداشت یه تماشاگران بی احترامی کند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۳ - ۲۲:۳۷    
باشگاه صنایع پشتیبان هرمزگان با 5 حامی مهم صنعتی در حالی در احتضار است که این صنایع حاضر به انجام تعهدات خود با وجود پیگیری های مستمر استاندار و مطالبه گری مردم نیستند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۳ - ۲۲:۲۶    
دادستان عمومی و انقلاب کاشمر بر لزوم تشدید نظارت ها در مراکز توزیع فراورده های خام دامی و عرضه مایحتاج عمومی شهروندان در این شهرستان تاکید کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۳ - ۲۲:۲۱    
دبیر شورای فرهنگی شرکت ملی حفاری ایران منصوب شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۳ - ۲۲:۱۵    
محمدحسین کنعانی زادگان در هفته هفتم لیگ ستارگان قطر توانست برای تیمش گلزنی کند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۳ - ۲۲:۰۵    
سخنگوی شورای شهر تهران از ارئه خدمات شبانه روزی موکب های شهرداری تهران در سامرا خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۳ - ۲۲:۰۳    
مدیر تیم های ملی کشتی آزاد گفت: من خیلی خوش بین هستم که بچه ها بتوانند دل مردم را شاد کنند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۳ - ۲۲:۰۲    
دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی با اشاره به تحریم های یکجانبه گفت:مردم ایران، قربانی اصلی و بی گناه تحریم های یک جانبه غیرانسانی تحت سیاست شکست خورده به اصطلاح فشار حداکثری هستند که با هدف نسل کشی ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۳ - ۲۲:۰۱    
معاون امور سیاسی دفتر رئیس جمهور جزئیاتی از تعداد دیدارهای آیت الله رئیسی با سران کشورهای شرکت کننده در اجلاس شانگهای را تشریح کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۳ - ۲۱:۵۸    
تیم ملی جوانان ایران نخستین دیدار خود در رقابت های مقدماتی قهرمانی را با پیروزی به پایان رساند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۳ - ۲۱:۵۷    
عضو تیم ملی کشتی آزاد گفت: در صربستان دو حریف سرسخت دارم، مردم من را دعا کنند تا بتوانم عنوان قهرمانی سال گذشته را تکرار کنم.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۳ - ۲۱:۵۴    
با تکمیل عملیات اجرایی اَبَر پروژه آبرسانی به همدان، نخستین مخزن این طرح آب گیری شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۳ - ۲۱:۵۱    
تیم فوتبال الاهلی قطر در هفته هفتم لیگ ستارگان قطر مقابل الشمال متوقف شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۳ - ۲۱:۵۰    
فرماندار شهرستان آستارا خواستار احداث یک مرکز رفاهی اقامتی فرهنگیان در این شهرستان شد و گفت: در سفر اخیر وزیر آموزش و پرورش به شهرستان آستارا ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۳ - ۲۱:۴۹    
نماینده آلمان در جلسه امروز آژانس بین المللی انرژی اتمی بیانیه ای را علیه ایران به نمایندگی از 56 کشور قرائت کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۳ - ۲۱:۴۹    
علی اکبر محرابیان، وزیر نیرو عصر چهارشنبه با استقبال بهمن امیری مقدم، استاندار کرمانشاه وارد کرمانشاه شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۳ - ۲۱:۴۶    
استاندار اردبیل با اشاره به قرار گرفتن در آستانه هفته دفاع مقدس، این هفته را فرصتی برای تبیین گفتمان دفاع همه جانبه از کشور و ایجاد آمادگی برای حراست از کیان و باورهای انقلاب عنوان کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۳ - ۲۱:۴۴    
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: با توجه اهمیت جزیره قشم در پهنه خلیج فارس، این جزیره پایگاهی برای انعکاس رویدادهای کشور در حوزه خلیج فارس است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۳ - ۲۱:۴۴    
رئیس اورژانس 115 کهگیلویه و بویراحمد گفت: تصادف زنجیره ای در محور دهدشت- بهبهان 6 مصدوم و فوتی داشت.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۳ - ۲۱:۳۵    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا مدعی شده مذاکرات برای احیای برجام به بن بست خورده است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۳ - ۲۱:۳۰    
مدیرعامل سازمان انتقال خون با بیان اینکه تجهیزات انتقال خون شبیه هستند چون از ستاد مرکزی تهیه می شوند، گفت: فرسودگی تجهیزات از مشکلات کنونی به شمار می رود ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۳ - ۲۱:۲۵    
راهدار کرمانشاهی در حین مأموریت و خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی(ع) دچار سانحه و آسمانی شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۳ - ۲۱:۲۳    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان گفت: فرمانداران در زمینه اشتغال های ثبت شده در سامانه رصد را راستی آزمایی کنند و از خُرد کردن تسهیلات خودداری کنند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۳ - ۲۱:۱۸    
مجری طرح نیروگاه های صنعتی و معدنی شرکت مادر تخصصی توانیر گفت: جمهوری اسلامی ایران در سطح منطقه از لحاظ شاخص های برق یکم و چهاردهم دنیا است و تبادل برقی با تمام کشورهای همسایه ای که با آنها مرز خاکی ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۳ - ۲۱:۱۶    
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان گفت: در 5 ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 22 درصد کاهش تصادفات فوتی داشته ایم، در خصوص تعداد نفرات فوتی نیز شاهد کاهش 25 درصدی بودیم.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۳ - ۲۱:۱۵    
معاون هماهنگی مدیریت امور زائرین استانداری خراسان رضوی با اشاره به اینکه پیش بینی می شود همزمان با با دهه آخر صفر شاهد حضور 8 میلیون زائر در مشهد باشیم ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۳ - ۲۱:۰۷    
رئیس جدید هیأت اعزامی سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) به عراق در گفت وگو با وزیر خارجه این کشور تمایل ناتو به توسعه دامنه مأموریت های خود در عراق را ابراز کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۳ - ۲۱:۰۷    
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کردستان گفت: نمایشگاه پاییزه عرضه مستقیم کالا بعد از گذشت 2 سال وقفه به دلیل کرونا، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان در سنندج برپا شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۳ - ۲۱:۰۴    
پس از انتشار گزارش های متعدد درباره غارت نفت یمن توسط ائتلاف سعودی، وزیر دفاع صنعاء هشدار داد که ارتش این کشور آماده است در زمانی که رهبر انصارالله آن را تعیین می کند، به دشمن پاسخ دهد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۳ - ۲۱:۰۴    
منابع سوری گزارش دادند که نیروهای ارتش سوریه یک کاروان خودروهای نظامی آمریکا را که قصد عبور از یکی از گذرگاه ها در استان الحسکه را داشت، مجبور به عقب نشینی کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۳ - ۲۱:۰۴    
مدیر عامل برق منطقه ای آذربایجان با اشاره به نیاز دو هزار و 300 مگاواتی استان در زمان اوج مصرف گفت: این در شرایطی است که در بهترین حالت یک هزار و 600 مگاوات تولید برق در آذربایجان شرقی و در نیروگاه ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۳ - ۲۱:۰۱    
مدیر توسعه صنعتی و فناوری سازمان صنایع کوچک شهرک های صنعتی ایران گفت: عاملین توسعه خوشه صنعتی و کسب و کارهای مختلف، عامل پیشبرنده اقتصاد پایدار است و باید بیش از پیش حمایت شوند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۳ - ۲۰:۵۹    
فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: در ایام اربعین صحنه های بی نظیری در مرزهای خوزستان و در مسیر ارادت به امام حسین(ع) خلق شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۳ - ۲۰:۵۷    
مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز از بازگشایی کاخ مروارید برای عموم به عنوان موزه عبرت با دستور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۳ - ۲۰:۵۳    
رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: مرکز مدیریت راه های این استان بر اساس ارزیابی عملکرد سامانه های حمل ونقل هوشمند جاده ای رتبه اول کشور را کسب کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۳ - ۲۰:۵۳    
فرماندار قم گفت: در مجموع با استفاده از سکونتگاه های استان قم از اول ماه صفر تا به امروز که چند روزی به اربعین مانده است حدود 172 هزار خدمات اسکان داده ایم و خدمات تغذیه ای هم غیر قابل شمارش است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۳ - ۲۰:۵۰    
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از این تیم جدا شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۳ - ۲۰:۳۸    
رئیس پلیس پیشگیری فراجا گفت: 25 تیم چک خنثی برای برخورد با موارد مشکوک در پایانه ها استقرار دارند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۳ - ۲۰:۳۷    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: اعضای بدن بیمار کاشانی به چند بیمار نیازمند، زندگی دوباره بخشید.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۳ - ۲۰:۳۶    
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از حضور هزار و 500 نیروی کارگری در مسیر 14 کیلومتری پیاده روی جاماندگان اربعین به منظور نظافت معابر خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۳ - ۲۰:۳۶    
منابع خبری گزارش دادند که در یکی از بزرگترین پایگاه های ارتش آمریکا در شرق سوریه پس از شنیده شدن صدای چند انفجار، آتش مهیبی شعله ور شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۳ - ۲۰:۳۴    
دبیر ستاد اربعین دماوند گفت: مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی شهرستان دماوند به طور متمرکز در شهر کیلان برگزار می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۳ - ۲۰:۲۸    
رزم آوران هیئت ثارالله تیپ میرزا کوچک خان شهرستان لنگرود مسیر آستان مقدس آقا سید محمد لنگرود تا حرم مطهر حضرت سلطان سید جلال الدین اشرف آستانه اشرفیه به یاد مسیر اربعین حسینی در کربلا پیاده روی کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۳ - ۲۰:۱۸    
به گفته سخنگوی ستاد اربعین سیستان و بلوچستان، از ابتدای مردادماه تاکنون 24 هزار 377 زائر پاکستانی از طریق دو مرز میرجاوه و ریمدان وارد سیستان و بلوچستان شده اند ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۳ - ۲۰:۱۴    
نوید افکاری که برخی جریان های معلوم الحال سعی در تطهیر او داشتند، پس از فراز و نشیب متعدد، 2سال گذشته به قتل فردی بی گناه اعتراف کرد و گفت: کسی را کشتم که حتی اسمش را نمی دانستم!
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۳ - ۲۰:۱۲    
استاندار آذربایجان غربی گفت: زیرساخت ها برای بازگشت 100 هزار زائر به میهن اسلامی در طول یک شبانه روز در مرز تمرچین فراهم شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۳ - ۲۰:۱۰    
رئیس پلیس راهور خراسان رضوی از تمهیدات ترافیکی پلیس راهور استان برای اربعین حسینی در شهر مشهد خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۳ - ۱۹:۵۹    
ایرج الهی سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در دهلی نو پیش از عزیمت به محل ماموریت با وزیر امور خارجه دیدار و خداحافظی کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۳ - ۱۹:۵۹    
راهپیمایی اربعین حسینی نمادِ اردات شیعیان جهان به سیدالشهداست و طی سال های اخیر به یکی از مهم ترین آیین های عبادی مسلمانان بدل شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۳ - ۱۹:۴۸    
دبیر ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان از کاهش آمار مبتلایان و جانباختگان کرونا در استان طی روزهای اخیر خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۳ - ۱۹:۴۲    
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از اعزام نزدیک به 100 دستگاه ناوگان اتوبوسی یک سر خالی به پایانه مرزی مهران جهت بازگشت زائران اربعین حسینی ( ع) خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۳ - ۱۹:۳۹    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: بزرگترین پیام دفاع مقدس ما می توانیم است چراکه مردم و رزمندگان با تکیه بر توان و ظرفیت های داخلی بزرگترین حماسه ها و افتخارات را رقم زدند و امروز ...