شنبه ۱۹ خردادساعت ۱۷:۲۰Jun 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری فارس 7 شهریور 1401 - farsnews.com

خبرگزاری فارس 29 اسفند 1393 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1394 خبرگزاری فارس 30 اسفند 1395 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1397 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1398 خبرگزاری فارس 30 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1400 خبرگزاری فارس 31 فروردین 1401 خبرگزاری فارس 31 اردیبهشت 1401 خبرگزاری فارس 31 خرداد 1401 خبرگزاری فارس 31 تیر 1401 خبرگزاری فارس 31 مرداد 1401 خبرگزاری فارس 30 مهر 1401 خبرگزاری فارس 30 آبان 1401 خبرگزاری فارس 30 آذر 1401 خبرگزاری فارس 30 دی 1401 خبرگزاری فارس 30 بهمن 1401 خبرگزاری فارس 1 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 2 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 3 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 4 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 5 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 6 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 7 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 8 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 9 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 10 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 11 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 12 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 13 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 14 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 15 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 16 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 17 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 18 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 19 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 20 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 21 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 22 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 23 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 24 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 25 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 26 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 27 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 28 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 29 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 30 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 31 شهریور 1401 
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - ۲۲:۴۴    
عضو انجمن پالایشگاه های روغن سازی گفت: فعالیت شرکت های کوچک روغن سازی، بر بازار بین المللی روانکار، تاثیرات منفی دارد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - ۲۲:۰۰    
سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: بعد از سیاست حمایتی دولت طی چند سال اخیر از تولید لوازم خانگی، این صنعت رشد پنج برابری تولید داشت، به گونه ای که بتواند حداکثر نیاز بازار را تامین کند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - ۲۱:۵۸    
تیم فوتبال پرسپولیس، آخرین جلسه تمرینی خود پیش از دیدار برابر صنعت نفت آبادان را امروز (سه شنبه) در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - ۲۰:۰۸    
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی منطقه یزد گفت: نمایشگاه فروش اقساطی کالای ایرانی برای اولین بار به مدت چهار روز در این استان برگزار می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - ۱۶:۵۴    
قافله ی عشق نام کاری نمایشی روایی است که توسط گروه راویان نور ویژه ی محرم و صفر تولید و در این ایام در حال اجرا می باشد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - ۱۵:۴۰    
بانک تجارت در مردادماه سال جاری و به منظور ایفای نقش مسئولیت اجتماعی خود، به 15 هزار و 699 نفر تسهیلات قرض الحسنه ازدواج پرداخت کرد تا نقش ویژه ای در حوزه حمایت از جوانان برای تشکیل خانواده ایفا کند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - ۱۵:۰۲    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری درباره افزایش حقوق بازنشستگان کشوری، گفت: این مطالبه کاملا دقیق و درست است و همواره به عنوان یک مطالبه جدی توسط بازنشستگان مطرح می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - ۱۴:۵۵    
مرحله دوم لیگ برتر دو میدانی با پیشتازی ذوب آهن اصفهان به پایان رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - ۱۴:۴۳    
یک دختر 7 ساله ایتالیایی در پی سقوط یک مجسمه در هتلی در شهر مونیخ آلمان جان خود را از دست داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - ۱۴:۰۹    
ساختمان بیمه ملت در استان کرمان که مزیسن به نام شهید حسین پورجعفری است روز گذشته افتتاح شد. در این مراسم محمدمهدی بهشتی نژاد گفت: انتظار داریم شعبه ها رشد کمی و کیفی شبکه فروش رو مورد توجه قرار دهند
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - ۱۳:۲۰    
رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: با هماهنگی پلیس راهور و شرکت های بیمه پرداخت خسارت تصادفات رانندگی تا سقف 20 میلیون تومان بدون نیاز به کروکی فراهم شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - ۱۲:۲۲    
رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: قبل از شیوع ویروس کرونا ما در کشور به طور کل نیازمند 270 هزار خوابگاه بودیم اما با شیوع این ویروس منحوس برخی از خوابگاه ها که استیجاری یا خودگردان بودند ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - ۱۲:۰۱    
مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: در حال حاضر 19 پروژه ساختمان های دولتی و تاسیسات عمومی با زیربنای 91 هزار و 661 متر مربع توسط این اداره کل در استان در دست ساخت است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - ۱۱:۴۰    
رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: در حال حاضر ضریب خوابگاه دانشجویی کشور را 38 درصد دانست و اظهار امیدواری کرد این ضریب به 50 درصد ارتقاء یابد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - ۱۱:۳۸    
رئیس سازمان صمت فارس گفت: یکی از مزیت های استان فارس نزدیکی به بنادر جنوب کشور است که با استفاده از این ظرفیت می توان با رفع مشکلات حمل و نقل به کشور کنیا در روند صادرات و واردات، تسهیل ایجاد کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - ۱۱:۲۸    
رئیس دانشگاه علامه طباطبائی گفت: گسترش همکاری مراکز علمی با مدیریت شهری و بهره مندی از ایده ها و نظرهای جامعه نخبگانی برای خدمات رسانی به شهروندان بسیار تاثیرگذار است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - ۱۱:۲۴    
نخستین دوره هم اندیشی استادان جوان دانشگاه علامه طباطبائی با شعار دانشگاه تمدن ساز ، به همت معاونت آموزشی این دانشگاه به مدت دو روز در اردوگاه شهید باهنر تهران آغاز به کار کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - ۱۱:۰۵    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: امید واریم خانه مطبوعات و رسانه های استان بعنوان خانه تصمیم سازی برای توسعه همه جانبه نقش آفرینی کند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - ۱۱:۰۰    
وزیر نفت از افزایش 20 درصدی صادرات گاز مایع (ال پی جی) در یک سال نخست فعالیت دولت سیزدهم نسبت به دوره مشابه پارسال خبر داد و اعلام کرد که ایران به زودی در حوزه تولید پروپیلن از پروپان به خودکفایی می ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - ۱۱:۰۰    
فرماندار قزوین گفت: دولت سیزدهم وارد فاز جراحی اقتصادی شده که این اقدامات در بلند مدت به نفع اقتصاد کشور است، دولت شجاعانه به نفع ملت و آینده کشور تصمیم گرفت و اتفاقات خوبی رخ داده است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - ۱۰:۵۹    
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با بیان اینکه تاکنون 10 میلیون بشکه میعانات گازی در طرح مرکاپتان زدایی میعانات گازی فازهای 2 و 3 پارس جنوبی پس از شیرین سازی صادر شده است ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - ۱۰:۵۷    
معاون وزیر نفت از احداث 12 طرح PDH در کشور خبر داد و گفت: با اجرای طرح های پروپیلن از پروپان (PDH)، افزون بر اینکه کشور در زمینه محصول پلی پروپیلن بی نیاز می شود ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - ۱۰:۵۷    
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با اشاره به سرمایه گذاری خارجی 100 میلیون دلاری برای ایجاد پایانه صادراتی گاز مایع (ال پی جی) گفت: ورود بخش خصوصی برای اجرای این طرح لازم و راهبردی بود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - ۱۰:۵۵    
وزیر نفت با تأکید بر استقبال از هرگونه سرمایه گذاری داخلی و خارجی، اعلام کرد که برای توسعه میدان گازی پارس شمالی هم با شرکت گازپروم روسیه تفاهم نامه همکاری امضا شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - ۱۰:۵۴    
خانه عکاسان ایران مسابقه رقص بیرق ها را با موضوع عکس پرچم ها در اربعین حسینی برگزار می کند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - ۱۰:۴۹    
استاندار بوشهر گفت: عملیات بهسازی، تعریض و آسفالت محور روستایی ریز، انارستان، سرچشمه باغان در شهرستان جم با اعتبار 300 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - ۱۰:۴۶    
معاون اجتماعی سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه برای فعالیت در حوزه آسیب های اجتماعی رویکرد استفاده از ابزار هنر را در پیش گرفته ایم ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - ۰۹:۵۱    
با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی کارخانه خوراک دام و طیور با سرمایه گذاری 385 میلیارد ریال در شهرستان ارومیه افتتاح و به بهره برداری رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - ۰۹:۴۶    
کمیته گردشگری خوراک در استان سمنان تشکیل شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - ۰۹:۳۷    
مدیرکل هواشناسی گلستان گفت: با توسعه تدریجی سامانه کم فشار به عرض های بالاتر شاهد افزایش دما در گلستان بوده و دمای هوا تا پایان هفته به بیش از 40 درجه می رسد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - ۰۹:۲۴    
یکی از مراجع تقلید گفت: افزایش قدرت و عزت امت اسلامی در سایه وحدت و یکپارچگی گروه های مقاومت اسلامی به دست آمده و همه ما باید مواظب فتنه انگیزی و اختلاف افکنی دشمنان و بدخواهان امت اسلامی باشیم.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - ۰۹:۲۱    
فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به اینکه جریان ارزشی همواره مُقید به چارچوب قانون است، گفت: آنچه که در شیراز اتفاق افتاد برای جریان انقلابی و متدینین سخت و سنگین بوده است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - ۰۹:۰۲    
مراسم قرعه کشی فصل جدید رقابت های لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور در محل فدراسیون بسکتبال برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - ۰۹:۰۱    
معاون وزیر صمت و رئیس هیأت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) در نشست با استاندار آذربایجان شرقی ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - ۰۸:۵۴    
استاندار خراسان شمالی با اشاره به اینکه باید به تعاونی ها بها دهیم، گفت: با توجه به شعار سال بهتر است تا تعاونی ها به سمت دانش بنیان شدن نیز سوق پیدا کنند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - ۰۸:۵۳    
مدیرکل ثبت احوال کردستان گفت: در 5 ماهه سال جاری 9 هزار و 618 واقعه ولادت به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 1.1 درصد افزایش داشته است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - ۰۸:۴۵    
سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان به مناسبت هفته دولت و به منظور افتتاح چند پروژه ورزشی، عمرانی و خدماتی و بازدید از چند طرح دیگر ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - ۰۸:۱۹    
معاون توسعه، مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از انجام 37 بازدید از مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی استان از ابتدای سال خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - ۰۸:۱۵    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با بیان اینکه در دولت سیزدهم اقدامات خوبی در عرصه های اقتصادی انجام شده است، گفت: در حال حاضر عمده مشکل واحدهای صنعتی استان تامین نقدینگی و مالی است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - ۰۷:۵۸    
معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز از زنده گیری و انتقال 96 قلاده سگ بلاصاحب به پناهگاه پردیس حیوانات در طول یک هفته گذشته خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - ۰۷:۴۲    
سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از تخصیص 20 میلیارد ریال اعتبار عمرانی خبر داد و گفت: تقویت زیرساخت های فرهنگی و هنری البرز نیازمند نگاه و حمایت جدی تر مسؤولین استانی و ملی است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - ۰۷:۲۰    
مدیرکل شیلات مازندران گفت: امسال 2 هزار و 56 تن صادرات در بخش شیلات داریم که 7.7 تن صادرات ماهیان خاویاری است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - ۰۵:۵۷    
همزمان با هفته دولت مراکز پایش و پروژه های شرکت توزیع نیروی برق در ارومیه با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان غربی، فرماندار ارومیه، رئیس شورای شهر ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - ۰۵:۴۶    
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف یک فقره قتل عمد توسط کارآگاهان پلیس آگاهی "نیمروز" خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - ۰۵:۳۶    
سفیر و معاون نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل تصریح کرد: آمریکا باید به حمایت مستمر خود از گروه های تروریستی و اشغال شمال شرق سوریه پایان دهد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - ۰۳:۰۲    
رئیس پلیس فتا استان از کلاهبرداری و فیشینگ با ترفند جذب کمک های مردمی جهت نذورات اربعین حسینی خبر داد و به افرادی که قصد کمک به مساجد و تکایا برای برگزاری مراسمات عزاداری و سوگواری شهدای کربلا را ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۷ - ۲۲:۴۹    
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخی از روستاهای زیلایی تا پایان سال از نعمت گاز بهره مند می شوند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۷ - ۲۲:۴۳    
مدیر کل امور مالیاتی خراسان شمالی گفت: در سال 1400 اداره کل امور مالیاتی خراسان شمالی یک هزار و 27 میلیارد تومان درآمد مالیاتی داشته است که نسبت به سال 99 به میزان 109 درصد رشد داشته است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۷ - ۲۲:۴۲    
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه 19 درصد مدارس کشور نیازمند مقاوم سازی است، گفت: هشت هزار مدرسه کانکسی، سنگ چین و خشتی داریم که تا پایان امسال تلاش می کنیم مدارس بالای 10 دانش آموز مقاوم سازی شود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۷ - ۲۲:۳۵    
وزیر خارجه عراق در دیدار با امیرعبداللهیان امنیت ایران و عراق را در هم تنیده خواند و تاکید کرد که این کشور اجازه تهدید جمهوری اسلامی ایران از خاکش را نخواهد داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۷ - ۲۲:۳۵    
امروز همزمان با ششمین روز از هفته دولت و با حضور استاندار کردستان بیش از 80 میلیارد تومان طرح به بهره برداری رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۷ - ۲۲:۳۳    
اتفاقات و ناآرامی هایی طی ساعات اخیر در عراق رخ داده که سبب بسته شدن مرزهای زمینی و هوایی از سوی این کشور شده و در پی آن خروج زوار ایرانی در تمام مرزها از عصر امروز متوقف شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۷ - ۲۲:۳۱    
کاپیتان تیم ملی والیبال مصر با بیان این که تیم ایران در ست های اول و دوم کنترل مسابقه را در ست داشت، گفت: در ست چهارم اشتباهات زیادی داشتیم که منجر به شکست شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۷ - ۲۲:۲۸    
تیم ملی والیبال جوانان ایران با پنج پیروزی و بدون باخت بر بام آسیا ایستاد و عنوان قهرمانی بیست و یکمین دوره رقابت های جوانان آسیا را از آن خود کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۷ - ۲۲:۲۸    
میلاد عبادی پور و مرتضی شریفی عنوان امتیازآورترین بازیکنان دیدار ایران برابر مصر در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی مردان جهان را به دست آوردند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۷ - ۲۲:۲۰    
مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از لغو تمام پروازهای شرکت های هواپیمایی ایرانی به مقصد بغداد و نجف خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۷ - ۲۲:۱۹    
آژانس بین المللی انرژی اتمی در گزارش جدید خود اعلام کرده که ایران غنی سازی اورانیوم با یک آبشار IR-6 را در نطنز آغاز کرده است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۷ - ۲۲:۱۹    
سرمربی ذوب آهن با بیان اینکه امیدوارم با ارائه یک بازی خوب و با هدف، سه امتیاز را بگیریم چون مساوی به درد هیچ کداممان نمی خورد، گفت: ما در بازی های امسال لیگ ضمن حفظ رتبه سال گذشته ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۷ - ۲۲:۱۹    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: باید به وعده ها عمل شود و حتی یک مصوبه از مصوبات سفرهای استانی روی زمین نماند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۷ - ۲۲:۱۷    
سخنگوی دولت از سرمایه گذاری 40 درصدی فروش نفت در صندوق توسعه ملی خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۷ - ۲۲:۱۲    
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: تمام بانک های استان ملزم به پرداخت تسهیلات در طرح نهضت ملی مسکن هستند و مورد ارزیابی و رصد نیز قرار می گیرند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۷ - ۲۲:۰۸    
مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد گفت: گلخانه پرورش گل و گیاهان زینتی با سرمایه گذاری 50 میلیارد ریالی در ششمین روز هفته دولت با حضور مسؤولان شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۷ - ۲۲:۰۶    
استاندار زنجان صنایع فعال در استان را متنوع دانست و گفت: تلاش می شود زنجان را مقصد سرمایه گذاری های جدید قرار دهیم.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۷ - ۲۲:۰۳    
اتفاقات و ناآرامی هایی طی ساعات اخیر در عراق رخ داده که سبب بسته شدن مرزهای زمینی از سوی این کشور شده و در پی آن خروج زوار ایرانی در تمام مرزها از عصر امروز متوقف شده است در همین خصوص وزیر کشور در ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۷ - ۲۱:۵۸    
کمیته هماهنگی شیعیان موسوم به چارچوب هماهنگی تأکید کرد که جریان صدر باید به میز گفت وگو بازگردد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۷ - ۲۱:۵۷    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: قرار است دو برابر ظرفیت عملیات جهش تولید در دیم زارهای مازندران انجام شود و 100 درصد اراضی دیم زار مازندران زیرکشت می رود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۷ - ۲۱:۵۵    
تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه خود در رقابت های قهرمانی جهان مقابل مصر قرار گرفت و توانست حریف خود را شکست دهد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۷ - ۲۱:۵۱    
شهردار تبریز از اجرای اقدامات لازم در خصوص بازگشایی دو مسیر پرترافیک محور شمالی چایکنار و دسترسی ارتش به حافظ در هسته مرکزی شهر خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۷ - ۲۱:۴۷    
این روزها ساخت سد مارون 2 یا همان آبریز به مطالبه اصلی مردم شهرستان کهگیلویه بزرگ تبدیل شده چرا که بخش عمده ای از مشکلات از جمله بیکاری جوانان با ساخت سد برطرف می شود که البته مسئولان استانی از جمله ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۷ - ۲۱:۴۵    
روابط عمومی استانداری ایلام گفت: به علت نا آرامی ها و تجمعات سیاسی داخل عراق (به ویژه استان های هم مرز با ایران) مرز مهران بسته شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۷ - ۲۱:۴۴    
فراکسیون پارلمانی دولة القانون به شدت از آشوبگری حامیان رهبر جریان صدر انتقاد و تأکید کرد که عاملان این فتنه باید مجازات شوند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۷ - ۲۱:۴۳    
رئیس جمهور عراق در بیانیه ای با اشاره به شرایط دشوار کشور، همگان را به پایبندی به آرام سازی، خویشتنداری و ممانعت از تنش فراخواند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۷ - ۲۱:۴۳    
مدیرکل هواشناسی استان اردبیل از آغاز بهره برداری از ایستگاه هواشناسی تمام خودکار در شهرستان اصلاندوز به مناسبت هفته دولت خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۷ - ۲۱:۴۲    
برنامه کنفرانس خبری بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان اعلام شد
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۷ - ۲۱:۴۰    
اتفاقات و ناآرامی هایی طی ساعات اخیر در عراق رخ داده که سبب بسته شدن مرزهای زمینی و هوایی از سوی این کشور شده و در پی آن خروج زوار ایرانی در تمام مرزها از عصر امروز متوقف شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۷ - ۲۱:۳۳    
خبرگزاری فرانسه اعلام کرد که تعداد کشته های ناآرامی های بغداد به هشت نفر افزایش یافته است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۷ - ۲۱:۳۲    
کاخ سفید به حمله آشوبگران به مراکز دولتی عراق واکنش نشان داد و خواستار حفظ آرامش شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۷ - ۲۱:۳۰    
سرمربی تیم فوتبال ملوان با بیان اینکه تیم ذوب آهن در بازی هایش کم موقعیت می دهد، گفت: ما در دیدار با ذوب آهن محکوم به کسب سه امتیاز هستیم و تلاش می کنیم تا امتیاز کامل را بگیریم.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۷ - ۲۱:۲۹    
مرز خسروی به دلیل تحولات سیاسی کشور عراق، عصر امروز دوشنبه (هفتم شهریور) بسته شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۷ - ۲۱:۲۶    
استاندار گیلان با اشاره به سهم ناچیز گیلان از شرکت های دانش بنیان گفت: سهم گیلان از شرکت های دانش بنیان کمتر از یک درصد است اما با توجه به ظرفیت ها و منابع انسانی متخصصی که داریم این سهم بسیار پایین ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۷ - ۲۱:۲۶    
استاندار اردبیل گفت: با توجه به اولویت دولت برای اتمام پروژه های نیمه تمام، برخی از این پروژه ها در استان اردبیل پس از تکمیل، طی هفته دولت سال جاری به بهره برداری رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۷ - ۲۱:۲۰    
فرماندار ویژه خرمشهر گفت: به دنبال ناآرامی های امروز کشور عراق، مرز شلمچه توسط دولت مرکزی این کشور بسته شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۷ - ۲۱:۲۰    
معاون استاندار و فرماندار مشهد گفت: در راستای خدمت به زائران، تأمین ارزاق عمومی طی روزهای پایانی صفر در 500 نقطه از اطراف حرم مطهر رضوی تدارک دیده شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۷ - ۲۱:۲۰    
فرماندار دشت آزادگان گفت: با توجه به نا آرامی هایی که در کشور عراق به وجود آمده، عراقی ها اقدام به بستن مرزها کرده و از ورود زائران تا اطلاع ثانوی ممانعت کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۷ - ۲۱:۱۸    
از غروب امروز تالاب امیرکلایه طعمه حریق شد و به دلیل عدم وجود راه دسترسی مناسب، خودروهای آتش نشانی نمی توانند درمحل حریق حضور یابند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۷ - ۲۱:۱۸    
بهادری جهرمی با انتشار مستندات تورم در دولت روحانی خاطرنشان کرد: تورم بی سابقه 59 درصدی آغاز دولت سیزدهم که درحال رشد بود، به رغم استمرار تورم جهانی، به 40 درصد کاسته شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۷ - ۲۱:۱۲    
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: افزایش حقوق کارمندان و بازنشسته ها هنوز در دولت نهایی نشده است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۷ - ۲۱:۱۰    
استاندار خراسان جنوبی به سه خبر خوش برای مردم بیرجند اشاره داشت و گفت: تعیین تکلیف پادگان 04 به خارج از شهر ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۷ - ۲۱:۰۹    
مدیر گمرکات منطقه ویژه اقتصادی کاوه از صادرات 131 میلیون دلاری به 46 کشور جهان طی 5 ماه گذشته خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۷ - ۲۱:۰۸    
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در سال گذشته بالغ بر 160 میلیارد تومان تجهیزات پزشکی وارد استان شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۷ - ۲۱:۰۴    
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، از اختصاص 39 میلیارد تومان تجهیزات برای مدارس استان خبر داد و گفت: این تجهیزات شامل تمام وسایل سخت افزار و موارد مورد نیاز مدارس است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۷ - ۲۱:۰۳    
وزیر بهداشت از ظرفیت پذیرش دستیاران در رشته های تخصصی به صورت بومی گزینی خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۷ - ۲۱:۰۲    
پیکر مطهر سردار مدافع حرم شهید ابوالفضل علیجانی پس از تشییع بر دستان مردم شهیدپرور درچه در گلزار شهدای احمدآباد این شهر تدفین شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۷ - ۲۱:۰۱    
پویش همکلاسی مهربان در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید با همکاری سازمان بسیج دانش آموزی و بسیج سازندگی استان زنجان برگزار می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۷ - ۲۰:۵۹    
مراسم کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی احداث کلانتری شهرک ویره صباشهر برگزار و مقرر شد ساختمان این کلانتری ظرف مدت 3 ماه توسط شهرداری صباشهر ساخته شود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۷ - ۲۰:۵۷    
استاندار خراسان جنوبی گفت: توسعه نهبندان به تکمیل زیرساخت های منطقه نیاز دارد و احداث پست 400 کیلوولت یکی از این زیرساخت هاست که چهره منطقه را تغییر خواهد داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۷ - ۲۰:۵۵    
معاون استاندار کرمان گفت: اقداماتی برای جبران خسارات خشکیدگی خوشه های خرمای کشاورزان فهرجی در حال انجام است و به زودی ابلاغ خواهد شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۷ - ۲۰:۵۴    
آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری به عنوان دبیر شورای عالی حوزه های علمیه، آیت الله جواد مروی به عنوان دبیر دوم این شورا و آیت الله علیرضا اعرافی به عنوان مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور به مدت دو سال ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۷ - ۲۰:۴۷    
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان گفت: تا پایان مرداد ماه 1000 میلیارد تومان تسهیلات در کردستان پرداخت شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۰۷ - ۲۰:۴۶    
با حضور وزیر کشور فاز نخست کارخانه بازیافت زباله به بهره برداری رسید.