یکشنبه ۲۰ خردادساعت ۰۴:۰۰Jun 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری فارس 16 شهریور 1401 - farsnews.com

خبرگزاری فارس 29 اسفند 1393 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1394 خبرگزاری فارس 30 اسفند 1395 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1397 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1398 خبرگزاری فارس 30 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1400 خبرگزاری فارس 31 فروردین 1401 خبرگزاری فارس 31 اردیبهشت 1401 خبرگزاری فارس 31 خرداد 1401 خبرگزاری فارس 31 تیر 1401 خبرگزاری فارس 31 مرداد 1401 خبرگزاری فارس 30 مهر 1401 خبرگزاری فارس 30 آبان 1401 خبرگزاری فارس 30 آذر 1401 خبرگزاری فارس 30 دی 1401 خبرگزاری فارس 30 بهمن 1401 خبرگزاری فارس 1 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 2 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 3 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 4 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 5 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 6 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 7 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 8 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 9 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 10 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 11 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 12 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 13 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 14 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 15 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 16 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 17 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 18 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 19 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 20 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 21 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 22 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 23 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 24 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 25 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 26 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 27 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 28 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 29 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 30 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 31 شهریور 1401 
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۱۸ - ۱۵:۱۶    
در آیین افتتاحیه پنجاه و سومین کنفرانس ریاضی ایران در دانشگاه مازندران، جایزه ویژه انجمن ریاضی ایران در هندسه و توپولوژی به مجید گازر، عضو هیأت علمی دانشکده ریاضی دانشگاه صنعتی اصفهان و احمد شوقی ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۱۸ - ۱۲:۴۰    
تماشاخانه های سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ویژه برنامه ای مهمان زائران اربعین حسینی می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۱۸ - ۱۱:۱۳    
ثبت نام متقاضیان خرید خودرو در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو در این دوره تا ساعت 24 امروز جمعه 18 شهریور امکان پذیر است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۱۸:۳۹    
رییس هیأت مدیره شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: شرکت ملی صنایع مس ایران رسیدن تولید یک میلیون تن کاتد را از طریق ایجاد مشارکت با شرکت های صندوق بازنشستگی مس و اتکا به جوانان با تجربه و علمی داخلی آغاز ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۱۶:۴۶    
پس از تجربه چند دهه راهپیمایی اربعین و گردهمایی جمعیت عظیم مسلمانان حول محور پرچم امام حسین (ع)، وقت آن است که آنچه در این مسیر آموخته ایم به زندگی روزمره مان آوریم ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۱۶:۴۴    
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از تخصیص 40 میلیارد تومان برای خرید تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی برای سال تحصیلی جدید خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۱۴:۱۸    
سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی در عراق گفت: در حال حاضر شهر کربلا مملو از جمعیت است و در همین راستا از زائران اربعین حسینی می خواهیم که مدت حضور خود در شهر کربلا را کوتاه کنند و به دیگر عتبات عالیات ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۱۳:۴۱    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: بر اساس دستور وزیر راه و شهرسازی مسافران و زائران اربعین حسینی در آزادراه های کشور از پرداخت عوارض جاده ای معاف شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۱۳:۴۱    
آئین افتتاحیه مسابقات مینی فوتبال چمن روستاییان و عشایر جام پرچم بخش مرکزی شهرستان مهرستان به میزبانی روستای کلاتک با شرکت بیش از 650 ورزشکار در قالب 65 تیم در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۱۳:۲۰    
معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای بوشهر از پیشرفت فیزیکی 95 درصدی بند محور 10 شبانکاره به عنوان سومین طرح از طرح های کنترل سیلاب شبانکاره شهرستان دشتستان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۱۲:۴۸    
برای جلوگیری از خسارت احتمالی آفت مگس مدیترانه ای در باغ های شهرستان ارسنجان، 130 عدد تله فرمونی، هزار عدد قرص سراتنیکس و 200 لیتر پروتئین هیدرولیزات بین باغداران توزیع شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۱۲:۴۱    
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: تاکنون بالغ بر 80 هزار و 200 نفر از زائران اربعین حسینی با حضور در مرز خسروی به عتبات عالیات و کربلای معلی مشرف شده اند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۱۲:۳۶    
زمینه سفر و حضور آسان و رایگان 2 هزار زائر و خادم مازندرانی در قالب 57 دستگاه اتوبوس در بزرگترین اجتماع همبستگی و عدالت خواهی جهان اسلام در مسیر نجف تا کربلا فراهم شد ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۱۲:۲۵    
تلویزیون برای پنجشنبه و جمعه این هفته 37 فیلم سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن آماده پخش کرده است که از شبکه های سیما به روی آنتن می برد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۱۲:۱۱    
جاده های منتهی به مرز مهران درگیر ترافیک هستند؛ در این ویدئو می توانید وضعیت فعلی این جاده ها را مشاهده کنید.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۱۱:۵۳    
رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای بر رونق بخشی به اقتصاد محلی و لزوم توجه بیش از پیش به اهمیت ایجاد شغل برای جوانان تأکید کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۱۱:۳۳    
مدیرکل فرودگاه کرمانشاه، از برقراری 52 پرواز در مسیر کرمانشاه به نجف و بالعکس از فردا، هیجدهم شهریوماه خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۱۱:۲۷    
مدیرکل بهزیستی استان بوشهر از سازش 15 درصد پرونده های طلاق ارجاعی به بهزیستی بوشهر خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۱۱:۲۵    
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: در صورت تامین اعتبار سالن ورزشی روستای طولش در هفته تربیت بدنی به بهره برداری می رسد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۱۰:۵۳    
کشاورزان دیشموکی از یک دوره آموزشی استقبال گسترده کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۱۰:۳۸    
در حالی که رسانه های اصلاح طلب تلاش کردند سخنان تازه منتشرشده از روحانی و جهانگیری را ناگفته هایی ناب از دوران جنگ اقتصادی – که به نظرشان فقط هم در دولت آن ها روی داده- جا بزنند ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۱۰:۳۶    
کارگاه آموزشی ویژه معاونان فرهنگی و اجتماعی دانشکده ها و دانشکدگان دانشگاه تهران در راستای ارتقای آگاهی و سطح دانش اجرایی در باغ موزه نگارستان برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۱۰:۲۵    
رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: بازگشایی کامل دانشگاه ها پس از دوسال آموزش مجازی به جهت همه گیری کرونا ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۱۰:۲۱    
جوامع اسلامی باید زمینه را برای آگاهی مردم در رابطه نقش عاشورا در جامعه امروز و شناساندن ظالمین و دشمنان اهل بیت که امروز در عرصه های دیگر در قالب های متفاوت به دشمنی با دین پرداخته اند فراهم کرده و ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۱۰:۰۸    
گفت: چه خبر؟! گفتم: یک کشور فسقلی موسوم به آلبانی با مساحت 28 هزار کیلومتر مربع و جمعیت 2 میلیون نفر! روابطش را با ایران قطع کرده است؟
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۱۰:۰۵    
استاندار یزد گفت: مالکانی که مدت اجاره خانه را یکسال تمدید نکنند یا افزایش بیش از سقف اجاره داشته باشند، متخلف هستند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۰۹:۴۷    
استاندار فارس گفت: در زمینه اشتغال آنچه شایسته ایثارگران و فرزندان آنها بوده کامل عمل نشده و احتیاج به قوانین حمایتی دارند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۰۹:۲۲    
استاندار فارس گفت: برپایی جشنواره ها و طرح های قرآنی را گامی در راستای ارتقا جایگاه مذهبی و معنوی شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت علیهم السلام است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۰۹:۱۳    
سرمربی تیم ملی کوراش گفت: کوراش کاران جوان خراسان شمالی در رقابت های آسیایی تایلند، 2 نشان طلا، سه نشان نقره و 2 نشان برنز کسب کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۰۸:۵۸    
نماینده ولی فقیه و رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین در هیئت تجمیعی طلاب حوزه علمیه استان گفت: پیاده روی اربعین بهترین فرصت برای تعمیق برادری دو ملت ایران و عراق است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۰۸:۵۱    
در راستای محله محوری و در چارچوب نهضت عمران شهرداری رفسنجان 10 پروژه شهری، منطقه ای و محله ای با هدف ارتقای زیست شهری با اعتبار بیش از 415 میلیارد ریال در هفته دولت کلنگ زنی و به بهره برداری رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۰۸:۲۸    
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از اجرای ویژه برنامه مهر سینما همزمان با سراسر کشور در استان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۰۸:۲۶    
رئیس شورای عالی استان ها گفت: جامعه شورایی بیشترین دغدغه را در ارتباط با موضوعات کشاورزی دارد؛ چرا که به صورت دائم با مردم و کشاورزان مرتبط است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۰۸:۰۶    
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از ثبت 14میلیون و 57هزار و 262 تردد در 5ماهه نخست سالجاری درمحورهای مواصلاتی شمال استان خبرداد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۰۷:۴۱    
آخرین زائری که چهارشنبه شب، شانزدهم شهریورماه پایانه بین المللی خسروی را ترک کرد و با استقبال ماموران عراقی وارد خاک این کشور شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۰۷:۱۴    
مدیر کل صمت استان ایلام گفت: تعداد 37 واحد تعمیرگاه سیار، 15 دستگاه خودرو حمل، 4 پایگاه ثابت امدادی از روز گذشته به صورت تمام وقت فعالیت خود را آغاز و تا 27 شهریور ماه ادامه دارد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۰۴:۰۷    
رئیس سازمان سینمایی کشور با هنرمندان، سینماگران و مدیران فرهنگی استان زنجان دیدار کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۰۳:۵۸    
شرح ماوقع انتخابات شانزدهمین دوره هیات مدیره خانه سینما نشان می دهد که در حال حاضر مهم ترین مسئله اختلافی است که در خانه سینما حاکم شده و آن را دچار بحران چنددستگی کرده است ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۰۳:۰۱    
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر از مهلت یک هفته به دستگاه اجرایی استان جهت ثبت اشتغال در سامانه رصد خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۰۱:۴۰    
سفیر و معاون نمایندگی ایران در سازمان ملل با بیان این که جهان هنوز منتظر توقف آزمایشات هسته ای است، گفت: وعده های یکجانبه توقف آزمایشات هسته ای به هیچ وجه جایگزین خلع سلاح هسته ای نیست.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۰۰:۲۳    
وزیر خارجه کشورمان با اشاره به اینکه ذره ای از خطوط قرمز نظام در موضوع هسته ای تخطی نمی کنیم، گفت: خطوط ترسیم شده رهبر معظم انقلاب در بی اثر کردن تحریم ها به موازات ادامه روند مذاکرات ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۰۰:۰۵    
فرمانده انتظامی استان فارس از توقیف یک وانت نیسان با محموله ی 348 کیلوگرم تریاک که در زیر بار پیاز جاساز شده بود در شهرستان شیراز خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۰۰:۰۴    
رییس اداره تبلیغات اسلامی پیرانشهر با اشاره به خدمات مواکب اربعین در پیرانشهر و مرز تمرچین گفت: حدود 10 موکب در پیرانشهر و مرز تمرچین مستقر هستند و می توانند روزانه به ده هزار نفر خدمات ارائه دهند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۲۳:۵۴    
باشگاه فولاد طی پیامی از حضور نکونام در کادر فنی تیم ملی ایران مخالفت کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۲۳:۴۳    
فرماندار پارس آباد گفت: سرمایه گذاران زیر چتر حمایتی دولت هستند و در همین راستا نیز بسته حمایتی از سرمایه گذاران آماده کرده ایم.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۲۳:۴۲    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان آذربایجان غربی گفت: یکی از رهاورد مهم سفر ریاست محترم جمهوری به استان آذربایجان غربی تثبیت امنیت مرزهای استان بود که امروزه با عنایت ویژه دولت مردمی و انقلابی ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۲۳:۳۵    
سخنگوی رزمایش اقتدار 1401 نیروی زمینی ارتش از آغاز عملیات هلی برن شبانه در این رزمایش خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۲۳:۳۳    
معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: در جلسه مجدد و فوق العاده شورای سنجش و پذیرش سهم آزمون عمومی در کل آزمون 26 درصد شد و در کنکور سال آینده سهم دروس اختصاصی 60 درصد است و صد درصد کنکور تخصصی است و تا ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۲۳:۳۱    
رئیس حوزه قضایی بخش صیدون گفت: در راستای پویش به عشق حسین (ع) می بخشم ، دو طایفه پس از سه سال اختلاف و نزاع به صلح و سازش رسیدند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۲۳:۲۸    
وزارت خارجه آمریکا ضمن تکرار ادعاهای اثبات نشده علیه ایران گفته بازگشت دوجانبه به برجام ثبات منطقه را افزایش می دهد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۲۳:۲۷    
شماره جدید هفته نامه خط حزب الله با عنوان راهپیمایی جهانی متتشر شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۲۳:۱۵    
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خراسان شمالی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 20 هزار و 650 گذرنامه در خراسان شمالی چاپ و تحویل مردم استان شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۲۳:۱۵    
فرمانده سپاه ناحیه بسیج عشایری لرستان گفت: در سومین جشنواره مالک اشتر از 32 بسیجی برتر تقدیر شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۲۳:۱۴    
یک نماینده مجلس سنای آمریکا گزارش رژیم موقت صهیونیستی درباره نحوه به شهادت رسیدن خبرنگار شبکه خبری الجزیره را رد کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۲۳:۱۲    
استاندار هرمزگان گفت: با مدیران دارای عملکرد ضعیف خداحافظی می کنیم.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۲۳:۰۹    
رئیس شورای اسلامی شهر رشت با تاکید به بهبود و توسعه وضعیت حمل و نقل عمومی در رشت گفت: تفاهم نامه خرید یکصد دستگاه اتوبوس برقی برای رشت امضا شده که به زودی نخستین دستگاه وارد رشت می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۲۳:۰۵    
نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت:یکی از این موارد تعیین تکلیف قطعی وضعیت کادرفنی تیم ملی بود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۲۳:۰۳    
دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی خطاب سخنگوی جنبش انصارالله یمن گفت: شما جوهره واقعی مبارزه با استکبار را ارائه کردید و در منطقه حساس باب المندب چنین قدرتی را از خود نشان دادید.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۲۳:۰۱    
نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت:یکی از این موارد تعیین تکلیف قطعی وضعیت کادرفنی تیم ملی بود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۲۲:۵۲    
انبارلویی نوشت: امروز خوبان عالم در پنج قاره جهان دارند خود را آماده می کنند تا در راهپیمایی اربعین حضور یابند ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۲۲:۵۰    
با حضور مسئولان استانی و شهرستانی پروژه کمربندی سوم در دهدشت کلنگ زنی شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۲۲:۴۳    
برترین های جشنواره شهید رجایی هرمزگان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار هرمزگان معرفی شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۲۲:۴۱    
مدیر جهادکشاورزی شهرستان تبریز از قلع و قمع 46 مورد تغییر کاربری در بخش باسمنج خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۲۲:۳۷    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار بیله سوار گفت: توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی یک مسؤولیت اجتماعی است و مشارکت مردم در اهدای کتاب به کتابخانه ها ضروری است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۲۲:۲۸    
سخنگوی هیات رئیسه مجلس خبرگان با اشاره به اجلاس خبرگان رهبری گفت: بزرگترین دستاورد این اجلاس تکمیل اصلاح قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری بود و یک قانون منظم برای انتخابات خبرگان نوشته شد که در هفت ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۲۲:۲۳    
آخرین خبرها از مرزخسروی حاکی از آن است که زائرین سرگردان در پشت مرز عراق پس از رایزنی های انجام شده توسط مسئولان ایرانی، با اتوبوس های ایرانی به شهر کاظمین منتقل شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۲۲:۱۴    
خبرنگار روزنامه وال استریت ژورنال می گوید در جلسه آینده شورای حکام آژانس اتمی قطعنامه ای علیه ایران صادر نخواهد شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۲۲:۰۷    
وزارت خارجه سوریه تأکید کرد که حملات رژیم صهیونیستی به فرودگاه حلب یک جنایت جنگی است که جان غیرنظامیان را در معرض خطر قرار می دهد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۲۲:۰۶    
مدیرکل امور امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل گفت: در مرز بیله سوار هیچ گونه محدودیتی برای تردد اتباع جمهوری آذربایجان وجود ندارد و عدم ورود و خروج تصمیم مسؤولان این کشور همسایه برای پیشگیری از اوج ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۲۲:۰۵    
ارتش آمریکا در حالی از پرتاب موشک قاره پیما با هدف نمایش توان بازدارندگی خبر داده که روسیه با ابرسامانه موشکی خود تمام اهداف هوایی را شکار می کند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۲۱:۵۶    
پویش شکوه حیا در مدار حبیب با محوریت اربعین حسینی و عفاف وحجاب در گلستان برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۲۱:۵۶    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در واکنش به اعلام وزارت امور خارجه آمریکا درباره تغییر قواعد درگیری در کرانه باختری گفت تنها فردی که اختیار تصمیم گیری در این زمینه را دارد، رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۲۱:۴۷    
استاندار البرز با بیان اینکه برای افزایش رضایتمندی از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد، گفت: یکی از معضلات مطرح شده موضوع اراضی قولنامه ای است که به همت دستگاه های دولتی و قضایی در راستای ایجاد یک مسیر ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۲۱:۴۶    
رئیس سازمان صدا و سیما در حکمی رسول شکری نیا را به سمت مدیرکل صداوسیمای مرکز گلستان منصوب کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۲۱:۴۵    
جلسه کمیته فنی فدراسیون جودو در رابطه با عملکرد تیم ملی مردان و بانوان کشورمان برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۲۱:۴۳    
فرمانده انتظامی شیروان از برخورد یک دستگاه خودروی سواری 405 با یک دستگاه کامیون که منجر به مرگ 3 نفر شد، خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۲۱:۳۹    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: به منظور ارائه خدمات به موقع و در محل به بیماران احتمالی دهه اخر صفر، چند دستگاه موتورلانس به ناوگان خدمت رسانی اورژانس پیش بیمارستانی افزوده می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۲۱:۳۶    
8 مسابقه از دیدارهای هفته سوم لیگ یک فوتبال امشب برگزار شد که تیم شمس آذر قزوین با سومین برد متوالی تک و تنها در صدر ایستاد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۲۱:۳۵    
سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان به مناسبت قیام 17 شهریور در پیامی این روز را یکی از روز های بزرگ و پرافتخار تاریخ انقلاب اسلامی ایران قلمداد کرد که به عنوان سندی متقن و حجتی استوار بر طبع بلند ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۲۱:۳۵    
تلاش رهبر مخالفان کابینه رژیم صهیونیستی برای ضبط گفت وگوهایش با نمایندگان کنگره آمریکا درباره ایران ناکام مانده است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۲۱:۳۱    
پایانه مرزی شلمچه در ساعات بعدازظهر و شب به خاطر فروکش کردن گرمای هوا از ازدحام و استقبال زائران برخوردار است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۲۱:۲۸    
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران اقدام ضدایرانی دولت آلبانی را قویا محکوم کرد و تصمیم این کشور در قطع رابطه سیاسی را اقدامی نسنجیده خواند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۲۱:۲۳    
معاون رییس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: برای 2 هزار و 472 نفر از 3 هزار و 717 نفر خانواده شهدا و ایثارگران خراسان شمالی مسکن تامین نشده که امیدواریم وزارت راه و شهرسازی اهتمام ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۲۱:۱۸    
معاون سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سالن های سینمای چهار گانه شهرداری ابهر بازدید کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۲۱:۱۷    
تیم شمس آذر قزوین در هفته سوم لیگ دسته اول فوتبال کشور از سد پارس جنوبی جم گذشت.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۲۱:۱۶    
استاندار خراسان شمالی گفت: با اعتماد به خانواده های شهدا و ایثارگران در پست های مختلف مدیریتی می توان شاهد تسریع در حرکت های توسعه ای استان بود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۲۱:۱۱    
جلسه شورای مرکزی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی با حضور اعضای این تشکل سیاسی برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۲۱:۰۸    
نخست وزیر ارمنستان با اشاره به توسعه همکاری با روسیه گفت که ایروان از تحریم های ثانویه غرب هراسی ندارد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۲۱:۰۲    
آیین تکریم و معارفه معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۲۰:۵۲    
رئیس سازمان ثبت احوال کشور با بیان اینکه راه اندازی درگاه خدمات الکترونیک سازمان اقدامی مهم بوده است، این درگاه را باعث تعامل بیشتر و دو سویه با مردم معرفی کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۲۰:۵۰    
نخست وزیر جدید انگلیس که به تازگی به عنوان جانشین بوریس جانسون انتخاب شده است، با چالش های بسیاری در این کشور رو به رو است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۲۰:۵۰    
یکی از بزرگترین مزایای دیجیتال مارکتینگ به صرفه بودن آن است، با ورود به این حوزه می توان هزینه ها را کاهش داد و همچنین از حالت سنتی به سمت هوشمندی بیشتر حرکت کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۲۰:۵۰    
رئیس دفتر نمایندگی ملل متحد در ایران گفت: ما معتقد هستیم جمهوری اسلامی ایران امکان برخورد با حوادث در سطح وسیع دارد و سازمان ملل نیز مایل هست این تجربیات با ارزش را با حضور به موقع نمایندگان در محل ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۲۰:۵۰    
مسؤول دفتر بعثه مقام معظم رهبری در سازمان حج و زیارت استان اصفهان گفت: در شب وداع یکی از کاروان ها یک از زائران به نام خلیل دردمند با عکس شهید سلیمانی عکس یادگاری گرفته بود و به همین دلیل توسط ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۲۰:۴۸    
رکوردر بدون کاغذ دستگاهی است که امکان ضبط، ذخیره و تحلیل داده ها را برای کاربران فراهم می کند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۲۰:۴۷    
معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری در جمع نخبگان فعال در اقتصاد دانش بنیان آذربایجان شرقی، تلاش نخبگان برای توسعه اقتصاد دانش بنیان و خلاق در استان را منجر به تحول کشور دانست و آن را یک تلاش ارزشمند ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۲۰:۴۴    
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: 8 میلیون پرونده که رسیدگی و مختومه شده در بایگانی راکد داریم که در خصوص پالایش وبایگانی استاندارد آن برنامه ریزی شده و باید اقدامات لازم صورت پذیرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۲۰:۴۱    
با پیگیری پلیس و سرعت عمل دستگاه قضا کیفرخواست قاتل شهید ستوان دوم کیوانلو صادر شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۲۰:۳۵    
مدیرکل ورزش و جوانان قم با اشاره به شیطنت برخی افراد در واگذاری مالکیت تیم فردوس گفت: ابتدای فصل مالک سابق فردوس به بنده اعلام کرد به خاطر مشکلات مالی توانایی مدیریت تیم را ندارد ما هم در پاسخ گفتیم ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۲۰:۳۴    
خادمان موکب طریق القدس شهرقدس به مقصد کربلای معلی جهت خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی بدرقه شدند.