یکشنبه ۲۰ خردادساعت ۰۴:۴۵Jun 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری فارس 20 شهریور 1401 - farsnews.com

خبرگزاری فارس 29 اسفند 1393 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1394 خبرگزاری فارس 30 اسفند 1395 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1397 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1398 خبرگزاری فارس 30 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1400 خبرگزاری فارس 31 فروردین 1401 خبرگزاری فارس 31 اردیبهشت 1401 خبرگزاری فارس 31 خرداد 1401 خبرگزاری فارس 31 تیر 1401 خبرگزاری فارس 31 مرداد 1401 خبرگزاری فارس 30 مهر 1401 خبرگزاری فارس 30 آبان 1401 خبرگزاری فارس 30 آذر 1401 خبرگزاری فارس 30 دی 1401 خبرگزاری فارس 30 بهمن 1401 خبرگزاری فارس 1 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 2 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 3 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 4 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 5 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 6 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 7 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 8 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 9 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 10 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 11 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 12 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 13 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 14 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 15 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 16 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 17 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 18 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 19 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 20 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 21 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 22 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 23 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 24 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 25 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 26 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 27 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 28 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 29 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 30 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 31 شهریور 1401 
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۲ - ۰۵:۳۸    
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: در طول یک سال گذشته 5 هزار جلد سند مالکیت برای املاک روستایی و شهرهای زیر 25 هزار نفر صادر شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۲۲:۰۹    
کمیته هماهنگی شیعیان موسوم چارچوب هماهنگی گفت که گفت وگو با همه طرفها ادامه خواهد داشت تا نهادها فعالیت خود را از سر بگیرند و دولتی با اختیارات کامل تشکیل شود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۲۰:۳۴    
راهپیمایی بزرگ اربعین که مقصد نهایی آن کربلا است، تصاویر بی نظیری ایجاد کرده که تنها در همین مسیر می توان شاهد آن بود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۶:۴۹    
نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: استقرار گمرک در شرق استان هرمزگان باعث دسترسی به آب های آزاد خواهد شد که این مهم علاوه بر بهبود شاخص های اقتصادی منطقه، در راستای سیاست های کلی نظام نیز تعریف می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۵:۳۸    
نحوه پذیرش دوره دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور مرکز امور بین الملل شعبه امارات (نوبت دهم) اعلام شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۵:۰۴    
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: ظرفیت توزیع سی ان جی در کشور با تمهیدات پیش بینی شده به روزانه 30 تا 34 میلیون مترمکعب افزایش می یابد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۴:۵۶    
یک مقام ارشد امنیتی روسیه گفت احتمال دارد که شروط مسکو برای مذاکره با اوکراینی ها به تسلیم کامل کی یف تغییر کند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۳:۵۹    
یک شرکت آمریکایی از یک کبد غیرقابل استفاده برای درمان فردی مبتلا به بیماری شدید کبدی استفاده خواهد کرد، این امر موجب رشد کبدی دوم در بدن بیمار می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۳:۵۶    
پنجمین هفته ازسلسله نشست های تخصصی زیبایی شناسی حماسه واقعه کربلا به روایت گنجینه موزه هنر های معاصر تهران سه شنبه 22 شهریورماه در این موزه برگزار می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۳:۳۵    
رئیس پلیس فتا استان آذربایجان.شرقی از دستگیری مجرم سایبری خبر داد که با فروش سیم کارت به نام دیگران قصد کلاهبرداری از افراد را داشت.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۱:۵۷    
ورزشکاران جزیره زیبای کیش با اقتدار تمام با برتری مقابل حریفان خود مقام قهرمانی مسابقات "رنکینگ جهانی" اسکواش نشنال کلوز کاپ کیش را از آن خود کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۱:۱۹    
سخنگوی وزارت آموزش و پرورش از آغاز صدور ابلاغ معلمان خبر داد و گفت: ثبت نام دانش آموزان در حال انجام است و تا امروز نام نویسی 15 میلیون و 498 هزار و 511 دانش آموز تکمیل شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۱:۱۹    
جانشین فرمانده انتظامی ویژه شرق تهران از دستگیری بدهکاری خبر داد که از سال 95 تاکنون فراری و تحت تعقیب قرار داشت.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۱:۱۹    
فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: موج بازگشت زائران از عراق شروع شده است و طبق آمار تاکنون 750 هزار نفر از زائران به کشور بازگشته اند و در حال حاضر در برخی از مرزها میزان بازگشت زائران به کشور بیشتر از ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۱:۱۹    
پلیس اسکاتلند، یک معترض در شهر ادینبورگ که به هنگام برگزاری مراسم ویژه اعلام چارلز به عنوان پادشاه جدید انگلیس پلاکاردی حاوی شعار ضد خاندان سلطنتی انگلیس در دست گرفته بود را دستگیر کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۱:۱۱    
استاندار مازندران گفت: شرکت شهرک های صنعتی استان نسبت به فسخ قرارداد زمین های صنعتی راکد، با قاطعیت عمل کند و این زمین ها را به سرعت در اختیار تولیدکنندگان جدید که دارای اهلیت و توانمندی کار باشند ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۱:۱۱    
رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان مازندران، کاهش 36 درصدی سرقت ساختمان.های نیمه کاره در مازندران خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۱:۱۹    
رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی گفت: 700 هزار نفر از معلمان معادل 84 درصد از جمعیت مشمول رتبه بندی، مستندات و مدارک خود را در سامانه رتبه بندی معلمان بارگذاری کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۱:۱۱    
رئیس کل دادگستری هرمزگان از کشف بیش از 3 هزار و پانصد تن کاغذ دپو شده در یکی از انبارهای بندرعباس خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۱:۱۹    
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از فراهم شدن امکان پرداخت تسهیلات اعتباری 4 میلیون تومانی سفر به بازنشستگان و وظیفه بگیران تحت پوشش، به صورت قرض الحسنه خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۱:۱۹    
حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در مورد برگزاری مراسم اربعین حسینی در این آستان اطلاعیه صادر کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۱:۱۰    
زائران اربعین حسینی با توقف در عمود 1080 مسیر پیاده روی اربعین در حسینیه موکب آستان قم با مداحی حسن شالبافان در سوگ عزای اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران با وفای ایشان به سوگواری و عزاداری می ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۱:۱۹    
پژمان پشتام در اولین مسابقه خود در رقابت های جهانی کشتی فرنگی در صربستان، در مقابل حریف ارمنستانی با نتیجه 2 بر یک به برتری رسید و به دور یک چهارم نهایی صعود کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۱:۱۹    
استاندار تهران با اشاره به اینکه فیروزکوه به فصل بارندگی نزدیک می شود، گفت: لایروبی چند پل باقی مانده که باید هر چه زودتر لایروبی آنها انجام شود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۱:۱۹    
معاون شهردارتهران با اشاره به بررسی احکام 5 کمیته تخصصی شهرداری تهران گفت: رویکرد تحولی شهرداری باید در احکام برنامه چهارم نمایان شود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۱:۱۹    
استاندار تهران از اختصاص 3 هزار هکتار زمین برای ساخت مسکن در شهرستان های دماوند، فیروزکوه، پیشوا، ورامین، قرچک و اسلامشهر خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۱:۱۰    
مدیرکل تامین اجتماعی قم جمعیت زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی در استان قم را 805 هزار و 823 نفر عنوان کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۱:۱۸    
جانشین فرمانده انتظامی رفسنجان گفت: در ادامه طرح ارتقا امنیت اجتماعی در رفسنجان 20 مورد سرقت از منازل کشف و سارقان دستگیر شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۱:۱۱    
خانم 25 ساله باردار اهل فریدونکنار پس از ارجاع به بیمارستان روحانی بابل با همکاری تیم جراحی و اقدامات سریع و به موقع دوباره به زندگی برگشت.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۱:۰۹    
معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: به جهت توسعه استان خرید هواپیما با مشارکت سرمایه گذار در دستور کار قرار گرفت است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۱:۱۰    
مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه، از نیم بها شدن بهای بلیت سینماهای کرمانشاه در روز ملی سینما خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۱:۱۰    
سرپرست جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: پس از بسته شدن مرز خسروی 600 نفر از زوار در داخل مرز منذریه امکان عزیمت به سمت کربلا را نداشتند که با هماهنگی طرف عراقی در داخل پایانه منذریه اسکان داده ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۱:۱۰    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: دستگاه های خرید هوشمند نان در همه نانوایی های خراسان جنوبی فعال شود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۱:۱۰    
رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: دستگاه قضایی در باب ترک فعل دستگاه ها افراط و تفریط نخواهد کرد و قطعاً رویکرد ابتدایی ما حمایتی است ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۱:۱۰    
فرمانده کل انتظامی با اشاره به اتخاذ تمهیدات لازم برای موج بازگشت زائران، گفت: مشکلی از نظر تامین امنیت زائران نداشتیم و تلاش می کنیم همین امنیت مطلوب و پایدار را تا پایان ماموریت اربعین تداوم ببخشیم.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۱:۱۰    
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: شأن دانشگاه و حوزه این است که اندیشه را تغذیه کند و اساتید برای تهیه پادزهر القائات دشمن تلاش کنند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۱:۱۰    
دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: بدون شک نشستن در اتاق های دربسته و عدم پیگیری میدانی مسائل، گره گشای مشکلات نخواهد بود و اگر بخواهیم در حوزه پیشگیری موفق باشیم ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۱:۱۰    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: امسال همزمان با دهه پایانی صفر، تعداد 30 پایگاه ثابت و موقت هلال احمر خراسان جنوبی در نقاط مختلف محورهای منتهی به مشهد مقدس خدمات ارائه می دهند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۱:۰۴    
آپارات که از سال 89 پس از فیلترینگ یوتیوب به مرجع اصلی تماشای ویدیو در کشور و بستر اشتراک گذاری و شبکه اجتماعی ویدیویی تبدیل شده است، خود فرزند انحصارگرایی و نتیجه از میدان به در کردن یوتیوب بود ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۱:۱۰    
فرمانده کل انتظامی کشور از سفر بیش از 2 میلیون و 650 هزار زائر به عتبات عالیات و کربلای معلی برای شرکت در مراسم پیاده روی اربعین حسینی (ع) خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۱:۰۸    
مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی تبریز از آغاز طرح شناسایی و معرفی قصابان امین در سطح شهر با معرفی 20 قصاب خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۱:۰۸    
هافبک تراکتور به اردوی تیم ملی دعوت شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۱:۱۰    
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین گفت: در اولین جلسه هیئت حل اختلاف و داوری در سالجاری 18 قرارداد به لحاظ نقض تعهدات قرارداد واگذاری حق بهره برداری راکد در شهرکها و نواحی صنعتی استان مورد بررسی ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۱:۰۸    
معاون گردشگری آذربایجان شرقی از برخورد با 18 تور غیرمجاز در استان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۱:۰۸    
معاون پشتیبانی پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی از افزایش 40 درصدی پرداخت تسهیلات به شرکت های دانش بنیان و فناور در استان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۱:۱۰    
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کاشان گفت: کارشناسان پس از بررسی عوامل و تایید خشک شدن درخت مذکور ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۱:۰۴    
دیابت نوع 2 یکی از بیماری های خطرناک است که افراد بسیاری در سراسر جهان به آن مبتلا هستند، پزشکان می گویند: داشتن رژیم غذایی مناسب به کاهش این بیماری کمک می کنند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۱:۱۰    
سرمربی تیم ملی فوتبال، اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتبال را اعلام کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۱:۰۸    
رئیس اداره منابع طبیعی مراغه از بازگشت عشایر سهند به مناطق قشلاقی خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۱:۰۴    
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد، دستورالعمل استقبال از نودانشجویان دانشگاه آزاد در سال تحصیلی 1402-1401 را به رؤسای واحدهای این دانشگاه ابلاغ کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۱:۰۴    
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با ابلاغ دستورالعملی برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی را اعلام کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۱:۱۰    
مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان گفت: با هدف نظارت بر روند عرضه لوازم التحریر، کیف و کفش، پوشاک و فرم مدارس ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۱:۰۸    
تمرینات تراکتور به مدت پنج روز تعطیل شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۱:۰۴    
مهندسی معکوس و بومی سازی دستگاه ها و خدمات پدید آمده در فناوری های نوظهور یکی از خطوط کاری شرکت های دانش بنیان و خلاق در کشور است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۱:۱۰    
کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی گفت: براساس الگوی نقشه های پیش یابی هواشناختی از امروز تا سه شنبه دمای هوای استان روند کاهشی دارد و هوا خنک تر می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۱:۰۵    
فرمانده انتظامی شهرستان شازند از توقیف 3 دستگاه خودرو و کشف انواع کالای خارجی قاچاق، به ارزش تقریبی 2 میلیارد و 250 میلیون ریال خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۱:۰۴    
فناوری های نوین برنامه نویسان و مدیران شهری را در طراحی و مدیریت اماکن یاری می کند و امکانات جدیدی را در اختیار آنها قرار می دهد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۱:۰۵    
کار برداشت محصول روناس از سطح 30 هکتار مزارع شهرستان بافق آغاز شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۱:۰۴    
محققان موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور به 32 فناوری در بخش شیلات دست یافته اند که با این فناوری ها، حدود 40 محصول دانش بنیان در حوزه فرآوری آبزیان به دست آمده است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۱:۰۳    
نمایش خیابانی با کاروان کربلا تولید حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان و با حمایت اداره کل تبلیغات اسلامی در مریوان اجرا می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۱:۰۴    
یک شرکت دانش بنیان نرم افزار سفری را طراحی کرده تا دسترسی کامل مسافران به انواع پروازها را تسهیل کند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۰:۵۹    
بازرسی ویژه آمریکا در گزارش جدید خود گفته است واردات کالا به افغانستان به دنبال تحولات اخیر در این کشور کاهش چشم گیری داشته است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۱:۰۴    
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف 152 هزار لیتر سوخت قاچاق در این استان خبرداد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۱:۰۲    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: تا به امروز بیماری حاد و خطرناکی در بین زوار اربعین در مرز شلمچه دیده نشده است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۱:۰۲    
دبیر کمیته اربعین معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از انجام بیش از دو هزار و 500 بازرسی از مواکب خدمات رسانی اربعین حسینی در مرز شلمچه خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۰:۵۹    
فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف 4 هزار و 500 لیتر روغن تقلبی تقلبی و غیربهداشتی قاچاق به ارزش 8 میلیارد ریال توسط نیروی انتظامی طارم خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۱:۱۷    
یارانه مرحله 139 مربوط به شهریور سال 1401 در حال حاضر قابل برداشت است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۱:۰۵    
فرمانده انتظامی استان یزد از ممنوعیت به کارگیری مشمولان غایب در ادارات و کارخانجات خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۱:۰۲    
فرماندار دشت آزادگان گفت: در شبانه روز گذشته 74هزار و 689 زائر اربعین از مرز چذابه عازم کربلای معلا شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۱:۰۲    
کم تر از پنج روز دیگر به مراسم باشکوه اربعین حسینی در کربلای معلی زمان باقی است و در این بین شاهد تردد سیل عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) از مرزهای زمینی و هوایی کشور هستیم.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۱:۰۵    
رئیس اداره فراهم آوری اعضای دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی گفت: از ابتدای امسال تاکنون 26 اهدای عضو در استان یزد انجام و ثبت شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۰:۵۹    
سازمان بازرسی کل کشور در نامه ای خطاب به وزیر جهاد کشاورزی خواستار تهیه فوری دستورالعمل جامع مدیریت مبارزه با آفات در مناطق جنگلی هیرکانی متناسب با بیولوژی آن ها با همکاری سازمان منابع طبیعی و ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۰:۵۹    
استاندار ایلام با بیان اینکه پیش بینی می شود از 24 شهریور موج بازگشت زوار ایرانی آغاز شود، گفت : حداقل 80 درصد زائران از مرز مهران وارد کشور می شوند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۰:۵۹    
مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ایلام گفت: روزانه بیش از 200 هزار آب خنک در بین زائران اربعین مرز مهران توسط موکب بنیاد احسان ستاد اجرایی توزیع می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۱:۰۴    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از اعزام 200 دستگاه اتوبوس زائران اربعین از سمنان به گذرگاه های مرزی خبر داد و گفت ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۰:۵۹    
استاندار زنجان، با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی حرکت مردم و مشتاقان پیاده روی اربعین سیدالشهدا به سمت مرزها صلاح نیست، گفت: ازدحام ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۰:۵۹    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام گفت: برای رفاه حال زائران و همچنین خدمات دهی مناسب، در بازگشت زائران به استان، پویش هرخانه، یک موکب را راه اندازی کرده ایم.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۱:۰۲    
رییس قرارگاه پشتیبانی و عملیاتی امدادو نجات شهید هاشمی جمعیت هلال احمر گفت: از ابتدای استقرار قرارگاه عملیاتی و پشتیبانی امداد ونجات سردار شهید علی هاشمی در مرز چذابه استان خوزستان 467 نفر به صورت ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۰:۵۹    
فرماندار مهران گفت: در 24 ساعت گذشته 140 هزار زائر از طریق مرز مهران به کشور عراق ورود کرده اند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۰:۵۹    
طالبان اعلام کرد که در طرح جدید ساماندهی متکدیان نزدیک به 4 هزار نفر از شهر کابل جمع آوری شده و افراد نیازمند برای کمک نقدی به سازمان های مربوطه معرفی می شوند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۰:۵۹    
استاندار ایلام گفت: معاون اول رئیس جمهور 150 میلیارد ریال برای تامین ارزاق مواکب در شهرستان ها اختصاص داده اند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۰:۵۹    
وزیر کشور گفت: زائران مشکلی در تامین آب ندارند و بیش از 40 میلیون بطری آب در پایانه مرزی دپو شده که بخشی از آن در بین زوار توزیع شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۰:۵۹    
مدیر عامل آب و فاضلاب استان ایلام گفت: دستگاه یخ ساز با ظرفیت 10 تن در روز در مرز بین المللی مهران نصب و راه اندازی شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۰:۵۹    
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور گفت: در بخش ریلی 3 هزار و 300 کیلومتر مسیر ریلی در حال اجرا داریم که بر اساس برنامه ریزی ها طی یک سال آینده 560 کیلومتر از مسیرهای ریلی را به بهره ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۰:۵۹    
مدیرکل دفتر امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه دستورالعمل کشت قراردادی تهیه و به تمام استان های کشور ابلاغ شد گفت ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۰:۵۹    
خبرگزاری فرانسه می گوید برخی از مردم ایران ملکه انگلیس را نمی شناسند و اهمیتی به مرگ او نمی دهند و عده ای دیگر، او را به تدارک کودتا و جنایت علیه ایران می شناسند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۰:۵۹    
اگر به جای BBC که درباره فروش لباس زیر ملکه انگلیس رپرتاژ رفته است، رسانه ای در ایران درباره چنین موضوعی خبری کار می کرد، واکنش مجریان و مسؤولان بی بی سی چه بود؟
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۰:۵۹    
معاون ارتقای کسب و کارهای بین المللی سازمان توسعه تجارت با بیان اینکه کاهش صادرات به عراق و افغانستان نگران کننده نیست ، گفت: این کاهش ها بیشتر نوسان قلمداد می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۰:۵۹    
رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، گفت: اگرچه در قانون برنامه ششم توسعه رشد متوسط 7.5 درصدی در حوزه تجارت الکترونیکی تکلیف شده اما بررسی شاخص ها نشان می دهد که در تجارت الکترونیکی کشور متوسط رشد 25 ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۰:۵۹    
وزیر انرژی روسیه پذیرش تعیین سقف قیمتی از سوی کشورهای غربی برای گاز کشورش را رد و تاکید کرد که مسکو چیزی را با ضرر نمی فروشد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۰:۵۹    
معاون کمیسیون ها، مجامع و شوراهای اتاق ایران گفت: مراسم بیست و ششمین سالروز ملی صادرات اواخر مهر امسال با حضور رئیس جمهور برگزار می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۰:۵۹    
با حکم رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی، سرپرست جدید مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت راه منصوب شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۰:۵۹    
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از بهره برداری از پنج پروژه بزرگراهی اولویت دار تا پایان سال جاری و بهره برداری از قطعه دو آزادراه تهران-شمال تا اوایل سال آینده خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۰:۵۹    
بانک مرکزی عراق روز یکشنبه اعلام کرد ذخایر ارز خارجی این کشور به 85 میلیارد دلار رسیده که بالاترین میزان از سال 2003 ( زمان حمله آمریکا و سقوط صدام) است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۰:۵۹    
رئیس بخش دانه های روغنی موسسه تحقیقات کشاورزی دیم کشور گفت: سطح زیرکشت دانه های روغنی نسبت به سال زراعی گذشته سه برابر شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۰:۵۹    
نماهنگ مسیر عاشقی با صدای صادق آهنگران را در این ویدیو ببینید.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۰:۵۹    
دادستان هرمزگان در گفت و گوی تلویزیونی گفت : دستور داده شد که ضمن ترخیص 30 هزار تن برنج وارداتی، یک کشتی حامل 70 هزار تن گندم از کشور روسیه نیز به سرعت در بندر شهید رجایی بندرعباس پهلو بگیرد و محموله ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۰:۵۹    
سخنگوی اداره دفاع مدنی بابل عراق نواس صباح شاکر گفت : تاکنون هویت فوتی های حادثه انفجار اتوبوس مشخص نشده است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۰:۵۹    
میراحمدی رئیس ستاد مرکزی اربعین در گفت و گو با شبکه خبر گفت : تاکنون 2 میلیون و 600 هزار زائر از ایران وارد عراق شده اند و 650 هزار نفر از زیارت برگشته اند ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۰:۵۹    
وزیر کشور ، سردار احمد وحیدی در گفت و گو با شبکه خبر گفت: اعزام های جدید به تدریج و طبق سهمیه آغاز می شو د، اگر مجددا هجوم جمعیت به مرزها صورت بگیرد قطعا با مشکل مواجه خواهیم شد ...